true truequote:Op zondag 10 juni 2012 14:31 schreef FreaZ het volgende:
Jij moet wel een enorme leuter in je broek hebben hangen 0.o
Waar heb je die besteld?quote:
Zelfde foutje als die set schoenen in maat 470quote:Op zondag 10 juni 2012 14:42 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Waar heb je die besteld?
Dx's intimate shop, pandawill's of bij Pinkcoon?
Lucky bag 2:quote:Lucky Bag 60% korting
Verkocht op: 04-06-12 t/m 06-06-12
Prijs: $18.49
Aantal verkocht: 1340
Gekocht door:
Shiznuts
Neo2000
Fissure
Loll
RobertNL (2x)
quote:Lucky Bag 60% korting
Verkocht op: 04-06-12 t/m 04-06-12
Prijs: $57.09
Aantal verkocht: 132
Gekocht door:
-
quote:Lucky Bag 55% korting - 2e keer
Verkocht op: 05-06-12 t/m 05-06-12
Aantal verkocht: 165
Gekocht door:
Shiznuts
RobertNL - Verzonden 07-06
quote:Lucky bag 50% korting - 3e keer
Verkocht op: 06-06-12 t/m 06-06-12
Aantal verkocht: 180
Gekocht door:
-
Lucky bag 3:quote:Lucky bag 45% korting - 4e keer
Verkocht op: 07-06-12 t/m 09-06-12
Aantal verkocht: 286x
Gekocht door:
Skippy_ball
Lucky bag 2 - vierde keer is nu ook uitverkocht, nu hopen dat de 143 dollar versie ook bijna op is dan kan die eindelijk verzonden wordenquote:Lucky bag 35% korting
Verkocht op: 07-06-12 t/m 10-06-12
Prijs: $143.19
Aantal verkocht: 197x
Gekocht door:
RobertNL
mickeyD
Hydrogeny
Daar ben ik wel benieuwd naar.quote:Op zondag 10 juni 2012 18:32 schreef RobertNL het volgende:
Voor 1 cent ook maar even zo'n ding gekochtGa deze keer wel claimen als hij niet aankomt anders dan bij de oordopjes
Tot nu toe verkocht op LB gebied:
Lucky bag 1:
[..]
Lucky bag 2:
[..]
[..]
[..]
[..]
Lucky bag 3:
[..]
Lucky bag 2 - vierde keer is nu ook uitverkocht, nu hopen dat de 143 dollar versie ook bijna op is dan kan die eindelijk verzonden worden
De eerste Lucky bag (57 dollar) staat in de tracking, met wat geluk over een week of twee dus hier![]()
Ingecheckedquote:Op zondag 10 juni 2012 19:19 schreef W00fer het volgende:
Haha besteld
Iemand91 dat topic op Tweakers over de Android Mini tv's staat hier:
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1504903
Als je mede moderator wilt worden, graag.
Helaas is alleen die van 143 dollar er nog, wellicht iets te veel van het goedequote:
Mooi werk, website opzetten die vervolgens bij dezelfde zaken besteld als hier in dit topic besproken wordt en de boel dropshipped bij je huisadres met een bonusmarge.quote:Op zondag 10 juni 2012 23:13 schreef Syd het volgende:
Is deze site betrouwbaar? of zijn het neppe controllers? ben opzoek naar 1 en kwam deze site tegen.
http://chinadirectsale.nl(...)ollers-game-pad.html
die algemene voorwaarden kloppen, zover ik zie, niet of echt maar net met de nederlandse wet..quote:Op maandag 11 juni 2012 02:02 schreef mickeyD het volgende:
denk niet dat ie dropshipped
hij/zij heeft algemene voorwaarden staan waar nog net niet in beschreven wordt dat t aan de kleur van je onderbroek ligt of je garantie hebt..
maar nergens wordt gerept over douane kosten etc etc
dat risico zit er natuurlijk best regelmatig in dat een "klant" de rekening gepresenteerd krijgt dan.
ik denk dat ie t gewoon besteld en doorstuurd als t binnen is..
suf, maargoed, met genoeg marge haal je dr nog steeds winst uit.
ik vraag gewoon of betrouwbaar is.quote:Op zondag 10 juni 2012 23:28 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Mooi werk, website opzetten die vervolgens bij dezelfde zaken besteld als hier in dit topic besproken wordt en de boel dropshipped bij je huisadres met een bonusmarge.En nee, die controllers zijn niet echt voor dat geld. Ik snap ook echt niet hoe je erbij komt zo'n website hier te posten. Als je ooit iets in dit topic gelezen hebt, dan kan je alleen maar hard lachen om zo'n site en weet je wel beter. Tenzij dit verkapte spam is natuurlijk.
Bedankt, ik ga opzoek naar een orginele 2dehandsequote:Op maandag 11 juni 2012 02:16 schreef mschol het volgende:
[..]
die algemene voorwaarden kloppen, zover ik zie, niet of echt maar net met de nederlandse wet..
de AV heeft het over 6 maanden garantie.. en daarna mag je zelf voor alles opdraaien.. (ook op een andere site van die zaak)
maarja, niet mijn probleem, ik zou er nooit bestellen..
zijn er in china trouwens nog snes lookalike (qua indeling) controllers te koop voor de Wii?(dan kan ik oude classics met een snes controller spelen i.p.v. dat "gedrocht" van een classic controller
Dat is een beetje als in een Audi topic aankoopadvies vragen over een Alfa Romeo.quote:
Ah, ok, ik ben niet de enige daarmee.quote:Op maandag 11 juni 2012 09:20 schreef RobertNL het volgende:
Zojuist een mailtje van Dealextreme offers:
[..]
Woei![]()
![]()
![]()
een tweede tracking code
, hopen dat ze dat bij de 143 dollar bag ook doen (opsplitsen)
Nvm, scheefzelfde tracking code
Waarom dan niet naar een nieuwe chinese?quote:Op maandag 11 juni 2012 07:31 schreef Syd het volgende:
[..]
Bedankt, ik ga opzoek naar een orginele 2dehandse
Patience young grasshopper; www.chinaprices.usquote:Op maandag 11 juni 2012 07:31 schreef Syd het volgende:
[..]
Bedankt, ik ga opzoek naar een orginele 2dehandse
Jup, II hoop dat ze wel een paar dagen tussen deze bag en bag 1 houden ivm douane :-)quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |