Mooi werk, website opzetten die vervolgens bij dezelfde zaken besteld als hier in dit topic besproken wordt en de boel dropshipped bij je huisadres met een bonusmarge.quote:Op zondag 10 juni 2012 23:13 schreef Syd het volgende:
Is deze site betrouwbaar? of zijn het neppe controllers? ben opzoek naar 1 en kwam deze site tegen.
http://chinadirectsale.nl(...)ollers-game-pad.html
die algemene voorwaarden kloppen, zover ik zie, niet of echt maar net met de nederlandse wet..quote:Op maandag 11 juni 2012 02:02 schreef mickeyD het volgende:
denk niet dat ie dropshipped
hij/zij heeft algemene voorwaarden staan waar nog net niet in beschreven wordt dat t aan de kleur van je onderbroek ligt of je garantie hebt..
maar nergens wordt gerept over douane kosten etc etc
dat risico zit er natuurlijk best regelmatig in dat een "klant" de rekening gepresenteerd krijgt dan.
ik denk dat ie t gewoon besteld en doorstuurd als t binnen is..
suf, maargoed, met genoeg marge haal je dr nog steeds winst uit.
ik vraag gewoon of betrouwbaar is.quote:Op zondag 10 juni 2012 23:28 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Mooi werk, website opzetten die vervolgens bij dezelfde zaken besteld als hier in dit topic besproken wordt en de boel dropshipped bij je huisadres met een bonusmarge.En nee, die controllers zijn niet echt voor dat geld. Ik snap ook echt niet hoe je erbij komt zo'n website hier te posten. Als je ooit iets in dit topic gelezen hebt, dan kan je alleen maar hard lachen om zo'n site en weet je wel beter. Tenzij dit verkapte spam is natuurlijk.
Bedankt, ik ga opzoek naar een orginele 2dehandsequote:Op maandag 11 juni 2012 02:16 schreef mschol het volgende:
[..]
die algemene voorwaarden kloppen, zover ik zie, niet of echt maar net met de nederlandse wet..
de AV heeft het over 6 maanden garantie.. en daarna mag je zelf voor alles opdraaien.. (ook op een andere site van die zaak)
maarja, niet mijn probleem, ik zou er nooit bestellen..
zijn er in china trouwens nog snes lookalike (qua indeling) controllers te koop voor de Wii?(dan kan ik oude classics met een snes controller spelen i.p.v. dat "gedrocht" van een classic controller
Dat is een beetje als in een Audi topic aankoopadvies vragen over een Alfa Romeo.quote:
Ah, ok, ik ben niet de enige daarmee.quote:Op maandag 11 juni 2012 09:20 schreef RobertNL het volgende:
Zojuist een mailtje van Dealextreme offers:
[..]
Woei![]()
![]()
![]()
een tweede tracking code
, hopen dat ze dat bij de 143 dollar bag ook doen (opsplitsen)
Nvm, scheefzelfde tracking code
Waarom dan niet naar een nieuwe chinese?quote:Op maandag 11 juni 2012 07:31 schreef Syd het volgende:
[..]
Bedankt, ik ga opzoek naar een orginele 2dehandse
Patience young grasshopper; www.chinaprices.usquote:Op maandag 11 juni 2012 07:31 schreef Syd het volgende:
[..]
Bedankt, ik ga opzoek naar een orginele 2dehandse
Jup, II hoop dat ze wel een paar dagen tussen deze bag en bag 1 houden ivm douane :-)quote:
Ik heb nog wel iets anders gevonden wat je ook wel leuk gaat vindenquote:Op maandag 11 juni 2012 19:23 schreef monkeybrain het volgende:
Verkopen ze dit in China?
[ afbeelding ]
Nee zoals reactie shiznuts komen jullie meteen met aannames denken denken en roepen (maarja dat is typisch FOK!quote:Op maandag 11 juni 2012 10:40 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Dat is een beetje als in een Audi topic aankoopadvies vragen over een Alfa Romeo.
Aangezien mensen hier zelf rechtstreeks uit China bestellen en daarover ervaringen uitwisselen, kunnen wij toch onmogelijk bedenken hoe een Nederlandse tussenhandelaar die ongeveer hetzelfde doet met winstoogmerk, zijn orders afhandelt?
Leuk je aannames maar daarvoor kom ik niet.quote:Op maandag 11 juni 2012 11:53 schreef shiznuts het volgende:
Precies, als je in dit topic komt, maak je dan ook vertrouwt met de OP. Daar kom je nooit op zo'n site als die uit. Er staan talloze sites in de OP vernoemt... en dan heb je ook nog eens Ebay, Aliexpress en www.chinaprices.us . Maar nee, daar vooral niet kijken maar een of andere wazige, dure, in het Nederlands met een .nl-domein site aankomen, die dus voor jou ergens een bestelling plaatst en het daardoor allemaal omslachtig, onzekerder en duurder is dan wanneer je dus gewoon in de OP gekeken had en de China zelfbestellen-richtlijnen had gevolgd.Maar ok...
Verder... Als een 'merk'-product in China écht is, wat zelfs dan al sterk af te vragen is, maar toch ook mogelijk, dan zetten ze er maar wat graag 'genuine' bij. Als zij die claim maken, moeten ze dat ook waarmaken en anders geld terugeisen.
[..]
Ah, ok, ik ben niet de enige daarmee.
hmm zijn niet heel veel goedkoper dan in nederland, en dan heb je van die mini connectors..quote:Op maandag 11 juni 2012 20:44 schreef WiggerWithAttitude het volgende:
Weet iemand waar je het best een USB Wi-Fi Connector voor een redelijke prijs kunt bestellen?
Iemand ervaring met die dingen van Chinese websites?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |