Anyone? Wil vanavond graag nog bestellen, maar twijfel of het er nog wel isquote:Op woensdag 6 juni 2012 23:13 schreef nickhguitar het volgende:
Hoe kun je op DealExtreme zien of een item in stock is of niet? Bij Tinydeal staat dit duidelijk aangegeven namelijk..
Toch maar bij McBub dan?quote:Op woensdag 6 juni 2012 22:46 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Overigens nooit mailt teruggekregen van de Ebay verkoper over m'n kapotte ES800M dopjes; dus nieuwe kopen...
Wat een gigantische slowchat hier zeg...
Ik was al lang niet op DX. Op DealExtreme.com hadden ze nog aangegeven binnen welke periode ze het zouden versturen, vaak 'Typically ships in 4 to 7 days'. Verder...quote:Op woensdag 6 juni 2012 23:34 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Anyone? Wil vanavond graag nog bestellen, maar twijfel of het er nog wel isOf word het aangegeven als het out of stock is?
Bedankt, het gaat me voornamelijk om dat laatstequote:Op woensdag 6 juni 2012 23:41 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Ik was al lang niet op DX. Op DealExtreme.com hadden ze nog aangegeven binnen welke periode ze het zouden versturen, vaak 'Typically ships in 4 to 7 days'. Verder...
[ afbeelding ]
Al zie ik dat ze (dx.com) bij 'sold out'-items het volgende hebben staan: 'Delivery: Item is temporarily sold out'.
En dan krijg je je geld terug als je de bestelling cancelled?quote:Op woensdag 6 juni 2012 23:46 schreef shiznuts het volgende:
Niet per se. Ik zocht in een categorie op 'newest release' en ging toen naar de laatste pagina met de oudste producten en daar stond het wel. Die dingen worden ook niet nabesteld en zijn gewoon einde oefening op DX (discontinued). Als iets nog niet 'in stock' is of 'tijdelijk uitverkocht' is weet ik niet of dat ook zo in het systeem staat. Maar dan krijg je dus bij je order 'backorder' als status na betaling.
Oké goed om te weten dit! Ik had altijd een beetje het idee dat DX een soort van gouden standaard was voor china shops! Ik heb 2 horloges besteld en ze waren de vorige keer allebei wel binnen 48 uur verzonden, had ik dan gelukquote:Op woensdag 6 juni 2012 23:52 schreef shiznuts het volgende:
Jup. Al kan dat wat duren...
Ben niet zo'n DX-fan. Customer service/communicatie is traag of niet aanwezig en de hele afhandeling van shipments laten ook vaak wat op zich wachten, waar je vaak bij andere shops iets binnen 72hr opgestuurd hebt gekregen. Verrassend goede ervaringen de laatste tijd met banggood.com . Telkens goed verpakt en binnen 12 uur verzonden.
DX heeft waarschijnlijk het grootste publiek van alle China sites (als je marktplaatsen als Taobao/Aliexpress niet meerekent). Ze voegen ook heel veel (gevraagde) artikelen toe aan hun bestand, dat al vrij enorm is. Nadeel van die populariteit is dat ze eigenlijk bedolven zijn onder al het werk dat ze hebben en daar eigenlijk in omkomen. Een tijdje baggerde het echt aan met ze. Ze hebben recentelijk geïnvesteerd in een nieuwe site/domain, een nieuw customer service systeem en een nieuwe warehouse, dus het logistieke gedeelte zou in principe wel wat gunstiger kunnen lopen ja, ik weet niet of ze inmiddels al zo ver zijn dat het altijd soepel loopt aangezien ik er dus al tijden niks heb gekocht, maar ik hoor ook nog vaak tegengeluiden, dus gok toch dat het ook een kwestie van timing en geluk is.quote:Op woensdag 6 juni 2012 23:55 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Oké goed om te weten dit! Ik had altijd een beetje het idee dat DX een soort van gouden standaard was voor china shops! Ik heb 2 horloges besteld en ze waren de vorige keer allebei wel binnen 48 uur verzonden, had ik dan geluk? Welke shops zijn nog meer goed en hebben horloges?
Wholesale betekent in feite alleen: haal er meerdere en des te meer je bestelt, des te meer korting je krijgt (minder p/stuk je in feite uitgeeft). 1 stuk halen is dus 'duur', 3 stuks halen p/stuk een stukje goedkoper, >10 stuks halen kan erg voordelig p/stuk uitpakken.quote:Op woensdag 6 juni 2012 23:55 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Oké goed om te weten dit! Ik had altijd een beetje het idee dat DX een soort van gouden standaard was voor china shops! Ik heb 2 horloges besteld en ze waren de vorige keer allebei wel binnen 48 uur verzonden, had ik dan geluk? Welke shops zijn nog meer goed en hebben horloges?
Edit: heb er nog een vraagje bij. Bij een site staat nu wholesale, dat houd toch in dat je meerdere van 1 item besteld? Bij minimale afname staat echter wel 1, hoe kan dit?
toevallig paar dagen terug contact opgenomen met customer service, ik had 2x binnen 24 uur een reply terug..quote:Op woensdag 6 juni 2012 23:52 schreef shiznuts het volgende:
Jup. Al kan dat wat duren...
Ben niet zo'n DX-fan. Customer service/communicatie is traag of niet aanwezig en de hele afhandeling van shipments laten ook vaak wat op zich wachten, waar je vaak bij andere shops iets binnen 72hr opgestuurd hebt gekregen. Verrassend goede ervaringen de laatste tijd met banggood.com . Telkens goed verpakt en binnen 12 uur verzonden.
Ik niet, anderen wel. Positieve ervaringen ook.quote:Op donderdag 7 juni 2012 01:04 schreef nerdylittlesecrets het volgende:
hebben jullie goeie ervaringen met DinoDirect?
De service daar maar 'ns proberen dan. Komende dagen maar eens wat aluminium buizen scoren en dan moet ik maar 'ns een bepaald topic aanmakenquote:
Jup. Is wel ok. Je moet wel oppassen met de reviews, die zijn vaak ook weggeplukt van Amazon, andere sites, of gewoon verzonnen door henzelf. Ook de kortingen zijn vaak niet zo attractief als ze doen geloven. Als je eerst een product voor 200% neerzit en dan 50% korting geeft, ja, dan betaal je alsnog de volle 100% natuurlijk.quote:Op donderdag 7 juni 2012 01:04 schreef nerdylittlesecrets het volgende:
hebben jullie goeie ervaringen met DinoDirect?
Wat heb je stukquote:Op donderdag 7 juni 2012 01:08 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Ik niet, anderen wel. Positieve ervaringen ook.
[..]
De service daar maar 'ns proberen dan. Komende dagen maar eens wat aluminium buizen scoren en dan moet ik maar 'ns een bepaald topic aanmaken![]()
Moet eerst nog wat solderen; als dat niet heeft geholpen komt dat topic er niet de komende maand(en)...
oke dankjewel, ik zal erop letten!quote:Op donderdag 7 juni 2012 01:15 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Jup. Is wel ok. Je moet wel oppassen met de reviews, die zijn vaak ook weggeplukt van Amazon, andere sites, of gewoon verzonnen door henzelf. Ook de kortingen zijn vaak niet zo attractief als ze doen geloven. Als je eerst een product voor 200% neerzit en dan 50% korting geeft, ja, dan betaal je alsnog de volle 100% natuurlijk.Sommige artikelen zijn met free shipping, andere niet, daar dus ook opletten. Als het niet goedkoper op Ebay/Aliexpress met de Chinaprices.us-zoekmachine te vinden is, dan kun je daar best wat halen, verder verloopt alles gewoon zoals dat hoort.
quote:Op donderdag 7 juni 2012 01:08 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Komende dagen maar eens wat aluminium buizen scoren en dan moet ik maar 'ns een bepaald topic aanmaken![]()
Moet eerst nog wat solderen; als dat niet heeft geholpen komt dat topic er niet de komende maand(en)...
Baas boven baas, er is zojuist ook een lucky bag 3 bij gekomen voor het weggeefprijsje van $143.19..quote:Op woensdag 6 juni 2012 23:57 schreef RobertNL het volgende:
De lucky bag van 57 dollar is al op de status packageing! Ze pakken wel door bij DX offers. Die van 18 dollar zijn nog niet ingepakt maar daar zijn er dan ook 1340 van besteld
Dan is er toch iets mis...quote:Op donderdag 7 juni 2012 06:23 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
4 maanden geleden 2 aanstekers besteld. DX Word steeds slomer. 2/3 jaar terug moest ik 1/2 maanden wachten. En nu bijna een half jaar...
Haha dat lijkt me niet goed inderdaad!quote:Op donderdag 7 juni 2012 06:23 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
4 maanden geleden 2 aanstekers besteld. DX Word steeds slomer. 2/3 jaar terug moest ik 1/2 maanden wachten. En nu bijna een half jaar...
Nu ben ik wel heel benieuwd naar wat daar in zit...quote:Op donderdag 7 juni 2012 08:24 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Baas boven baas, er is zojuist ook een lucky bag 3 bij gekomen voor het weggeefprijsje van $143.19..
140 dollah aan ledpigs, my idea of heaven!
Edit: mijn cheap lucky bag heeft nu ook als status packaging. Chinese kinderhandjes maken overuren daar!
quote:
Het komt altijd allemaal wel goed aan hoor! Maar bij elke bestelling lijken de verzend tijden wel langer te duren.quote:Op donderdag 7 juni 2012 09:01 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Haha dat lijkt me niet goed inderdaad!
Zou er bijna medelijden mee krijgen...quote:Beste iemand91,
Hi iemand91
Trouble to disturb you again.
I know you are very angry about this deal.
Usually,careful examination will be made before we dispatch all items,but there may be one or two with poor quality or the reason during the way to your site.
I am so sorry to know about this.
In ordeo to express my apology and thankfulness,could I refund to you?
I am a new employee and Just graduated .
I have little Customer service experience.
Could you revise negative feedback and give me positive feedback and 5 DSR?
if you did not revise negative feedback,my boss will blame me.
coudl you give me a chance?
I will do well next time,OK?
could you?
With my great thankfulness.
Sally
hoeveel heb je er nodig ?quote:Op donderdag 7 juni 2012 11:10 schreef Miniem het volgende:
Heeft er iemand 6 rj45 connectors die die kwijt wil?
Ik weet dat sommigen ze per 100 kopen uit China, maar ik heb er binnenkort wat nodig.
Wat kun je daar mee?quote:Op woensdag 6 juni 2012 21:04 schreef W00fer het volgende:
Slechte tip Shiznuts. X-mini zijn eigenlijk nog troepkwaliteit als je JBL On Tour Micro's hebt gehoord. 30+ euro maar dan heb je ook wat.
De Android TV stickjes zijn nu ook op Taobao aangekomen.
http://item.taobao.com/item.htm?id=15893987514
[ afbeelding ]
Bijna....quote:Op donderdag 7 juni 2012 10:03 schreef Iemand91 het volgende:
Mailtje van Ebay over de wifi antenne nadat ik gisteravond negatieve feedback achtergelaten heb.
[..]
Zou er bijna medelijden mee krijgen...
Must... resist...quote:Op donderdag 7 juni 2012 08:24 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Baas boven baas, er is zojuist ook een lucky bag 3 bij gekomen voor het weggeefprijsje van $143.19..
140 dollah aan ledpigs, my idea of heaven!
Edit: mijn cheap lucky bag heeft nu ook als status packaging. Chinese kinderhandjes maken overuren daar!
Heb er hier nog wel 50 met sokjes (blauw)quote:Op donderdag 7 juni 2012 11:10 schreef Miniem het volgende:
Heeft er iemand 6 rj45 connectors die die kwijt wil?
Ik weet dat sommigen ze per 100 kopen uit China, maar ik heb er binnenkort wat nodig.
Mediaspelerquote:
Ah post gemistquote:Op donderdag 7 juni 2012 11:27 schreef Downstar het volgende:
[..]
hoeveel heb je er nodig ?
heb er nog sws wel 6 liggen.. doe maar ff pm
Heb downstar al een PM gestuurd, maar toch bedanktquote:Op donderdag 7 juni 2012 11:32 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Bijna....
[..]
Must... resist...
Even een berichtje naar een vriend van me, wellicht gemene deler op deze lucky bag en dan die van 18 dollar annuleren
[..]
Heb er hier nog wel 50 met sokjes (blauw)
[..]
Mediaspeler
[..]
Ah post gemistDownstar was eerder
Ja, bij BICquote:Op donderdag 7 juni 2012 11:36 schreef Miniem het volgende:
[..]
Heb downstar al een PM gestuurd, maar toch bedankt
Hebben jullie ze trouwens uit China?
De 2 lucky bags van 18 dollar doorverkocht samen met de helft van deze bagquote:Thank you for ordering the merchandise on http://offers.dealextreme.com. We appreciate the trust you place in us and we will work hard to make sure we meet or exceed all of your expectations.
Below is the order Details:
Order number: 1xxxxxxxxxxxx
SKU Product Name Qty Price Subtotal
XY003 Lucky Bag 3 1 143.19 143.19
Total: USD 143.19
Lucky bag 2:quote:Lucky Bag 60% korting
Verkocht op: 04-06-12 t/m 06-06-12
Prijs: $18.49
Aantal verkocht: 1340
Gekocht door:
Shiznuts
Neo2000
Fissure
Loll
RobertNL (2x)
quote:Lucky Bag 60% korting
Verkocht op: 04-06-12 t/m 04-06-12
Prijs: $57.09
Aantal verkocht: 132
Gekocht door:
-
quote:Lucky Bag 55% korting - 2e keer
Verkocht op: 05-06-12 t/m 05-06-12
Aantal verkocht: 165
Gekocht door:
Shiznuts
RobertNL
quote:Lucky bag 50% korting - 3e keer
Verkocht op: 06-06-12 t/m 06-06-12
Aantal verkocht: 180
Gekocht door:
-
Lucky bag 3:quote:Lucky bag 45% korting - 4e keer
Verkocht op: 07-06-12 t/m 07-06-12
Aantal verkocht: 18x
Gekocht door:
-
quote:Lucky bag 35% korting
Verkocht op: 07-06-12 t/m 07-06-12
Prijs: $143.19
Aantal verkocht: 9x
Gekocht door:
RobertNL
mickeyD
Ja, negatieve eBay feedback zijn ze toch altijd zo panisch over... Maar eigenlijk zou dat jouw probleem niet moeten zijn.quote:Op donderdag 7 juni 2012 10:03 schreef Iemand91 het volgende:
Mailtje van Ebay over de wifi antenne nadat ik gisteravond negatieve feedback achtergelaten heb.
[..]
Zou er bijna medelijden mee krijgen...
quote:
Rekenvoorbeeldquote:Op donderdag 7 juni 2012 12:26 schreef fissure het volgende:
Lucky bag 3 wow. Korting wordt wel steeds minder. Mijn bag staat ook op packaging, hopelijk snel verzonden.
quote:Op donderdag 7 juni 2012 13:08 schreef bobbernaut het volgende:
Nou, mijn hoesje is verzonden..![]()
Snel, dat wel
ah zie nu dat ik vanochtend om 2 uur een mail had gekregen, nu krijg ik rood!!
quote:Each bag contains 2 to 5 items inside and every one being more awesome than the previous one!
You will find smart phones, headphones, R/C Helicopters etc. inside the lucky bag!
quote:Have you ever bought some "lucky bags" in the past with nothing but rubbish inside?
Don't worry, with DX grab bags, you can get a random selection of top quality products -anything from smart phones, headphones, R/C Helicopters, game accessories, phone cases, protectors and more!
It’s not just about luck, we promise you that all the items in the bags are great gifts!
Both sizes contain an amazing amount of discounts for their price! Only excellent and valuable products, nothing is damaged, useless nor defective!
All sales are final!
Het is een nieuw iets van DX, niemand weet hetquote:Op donderdag 7 juni 2012 13:37 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
Wat voor dingen krijg je meestal in een lucky bag?
Misschien dat ik wel zon bag haal. Ben wel in voor verrassingenquote:Op donderdag 7 juni 2012 13:39 schreef shiznuts het volgende:
Er is geen 'meestal'. Maar er staat het volgende bij, hè...
[..]
[..]
Ga ik wel vanuit, de eerste was 60% de tweede 55, derde 50 en de vierde 45% maar het plaatje veranderd steeds meequote:Op donderdag 7 juni 2012 13:33 schreef shiznuts het volgende:
[..]Not amused. Waarom doen ze de korting omlaag na de koop? Stond eerst nog op 60%, nu staan bij die vorige deals opeens lagere percentages dan dat ze onder de wetenschap van dat percentage verkocht waren? Dat kunnen ze niet maken.
Mag aannemen dat dat zo is omdat ze voor die actie steeds dat plaatje met de rode zak updaten met een nieuw percentage en dat 'ie onverhoopt bij de oude deals staat? Bij die oudere deals staat wel in tekst bij de deal het percentage nog goed namelijk...
[..]
Meld even welke je kooptquote:Op donderdag 7 juni 2012 13:44 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
[..]
Misschien dat ik wel zon bag haal. Ben wel in voor verrassingen
quote:''Ja, geen idee. Ik heb gewoon een zak van 117 euro gekocht waarvan de inhoud niet bekend was''
Ik vergeet soms dat Nederland een douane heeftquote:Op donderdag 7 juni 2012 13:44 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Ga ik wel vanuit, de eerste was 60% de tweede 55, derde 50 en de vierde 45% maar het plaatje veranderd steeds mee
[..]
Meld even welke je kooptdan gaan we even een lijstje maken wie wat krijgt bij welke bag ;P
Wat nu als de douane vraagt wat er in zit?
[..]
hmm ik heb geen idee waar ik de plugjes die ik je heb opgestuurd vandaan heb..quote:Op donderdag 7 juni 2012 11:36 schreef Miniem het volgende:
[..]
Heb downstar al een PM gestuurd, maar toch bedankt
Hebben jullie ze trouwens uit China?
Voorheen kon je toch gewoon de shops die geen freeship hadden execluden uit je search lijstje?quote:Op donderdag 7 juni 2012 15:27 schreef tokko1 het volgende:
Bij http://chinaprices.us kan je nu ook "[] free shipping" aan klikken.
Krijg je niet meer die shops bovenenaan waaar je nog bij moet betalen![]()
Chille update, was vorige week nog niet dacht ik!
Ik wou ''mijn'' meer oranje laten maken maar ik geloof dat dat zeer veel werk wasquote:Op donderdag 7 juni 2012 15:42 schreef mickeyD het volgende:
ja, de originaliteit is ver te zoeken op t moment
Ja, maar er zijn ook weer shops die free en paid hebbenquote:Op donderdag 7 juni 2012 15:52 schreef Downstar het volgende:
[..]
Voorheen kon je toch gewoon de shops die geen freeship hadden execluden uit je search lijstje?
toch wel een mooie update natuurlijk
Ik wens u succesquote:Op donderdag 7 juni 2012 15:20 schreef mickeyD het volgende:
Lucky bag 3 besteld
ik heb wel geen smartphone, headphone of helicopter nodig, maarja, wie weet zit er een leuke ip cam in ofzo ;-)
je mag jezelf wel een keer verrassen per jaar toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |