Hmm.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 22:18 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Zei hij... zonder een verklaring te geven.
Oh, en aan iedereen in deze topic: Ik wil SPECS zien.
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | Processor: Intel Core 2 Quad Q8300 (2,50 ghz) Ram: 4 GB ddr3 @ 531 Mhz Beeldscherm: Acer S243HL(1920x1080 59 hz) Videokaart: Ati Radeon HD 4650 HDD: WD 1 TB SATA-II Dvd-drive: Standaard ding in mijn HP. Werkt perfect. Audio: onboard Speakers: M-Audio Studiophile AV 40 Toetsenbord: Standaard HP-toetsenbord Muis: Logitech Cordless Click! Plus |
1 2 3 4 5 6 | Processor: Intel Core i7 2630QM Ram: 8 GB DDR3 @ 665MHz Videokaart: Nvidia Geforce GT540M (2GB) HDD: Western Digital 750 GB 5400 rpm Optische drives: Gewoon een standaard dvd-brand ding. Geluidskaart: onboard |
De TT is wel leuk!quote:Op dinsdag 5 juni 2012 22:32 schreef Arashimashou het volgende:
Gohan ha tashikani sugoi kedo... kono TT no imi yoku wakaranai.... ofzo... weet ik veel
[ afbeelding ]
Je laptop heeft een snellere proc?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 22:30 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Hmm.
PC:
[ code verwijderd ]
Laptop:
[ code verwijderd ]
Misschien was het geen TT maar ik kan me nog herinneren dat ik dacht dat Gohan Goku's zoon (en grootvader) was, jij dacht dat gohan rijst was en wdn deelde mede dat het ontbijt is.quote:
Jup.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 22:33 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Je laptop heeft een snellere proc?
O-M-Gquote:Op dinsdag 5 juni 2012 22:47 schreef AnimeFan het volgende:
CPU Intel(R) Xeon(R) CPU E5530
HDD 3 * 320GB HDD + 500GB exthdd
Videokaart Quadro FX 3800
RAM 4GB DDR3
Kan ff niet meer vinden. Wel ok voor een gratis pc imo
Er valt weinig op aan te merken. Behalve dat het meer een server dan een desktop isquote:Op dinsdag 5 juni 2012 22:50 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
O-M-G
Begrijp met niet verkeerd... dat is een hele respectabele computer... maar...![]()
Robin zeg er eens iets van
Nice.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 22:59 schreef Easymodo het volgende:
Heeft ook een Quadro. Laptop had wel fikse korting, though.
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 23:17 schreef Arashimashou het volgende:
Alsof ik dat erg vind.
Gevechten: super slomo ultra yay
plot: vecht, train, vecht MEER, train MEER, doe een wens....filler....VECHT MEER, TRAIN MEER.
edit: maar GT was gay
Haha, geniaal.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 23:19 schreef Arashimashou het volgende:
[..]probleem?
Oh, net dit gevonden. Hoog '' gehalte.
Wees blij. nu hoef je geen ~444 episodes tellende DB/DBZ serie te kijken.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 23:23 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Haha, geniaal.
En een beetje probleem. Ik haat DBZ-achtige series.
Ik ben sowieso vaak niet zo'n fan van hele lange series. One Piece ga ik gewoon niet aan beginnen om die reden.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 23:24 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Wees blij. nu hoef je geen ~444 episodes tellende DB/DBZ serie te kijken.
edit: 40 daarvan zijn garlic junior saga... dat was ZOOO KUT. Die kun je overslaan.
7 MINUTEN? tl;dwquote:
Omdat Yui het zegt.quote:
Ik vond Code Geass en Death Note geweldig, maar Monster vond ik vreselijk saai.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 23:56 schreef MacorgaZ het volgende:
Na een Google-search vond ik dat Monster aan te raden was als je Death Note en Code Geass mooi vond, zouden jullie dat ook aanraden of zijn er inmiddels betere aanraders of series die beter bij Death Note passen?
zelf geen probleem met lange series, zolang ze maar eindigen en niet al -te- veel fillers hebben die nergens op slaan (dus echt goed afgewisseld met normale afleveringenquote:Op dinsdag 5 juni 2012 23:26 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik ben sowieso vaak niet zo'n fan van hele lange series. One Piece ga ik gewoon niet aan beginnen om die reden.
Falggelpoep! De reden dat je One Piece niet gaat kijken is dat One Piece falggelpoep is. Legend of the Galactic Heroes heeft ook een dikke honderd afleveringen en nog wat OVA's en die vindt je prachtig!quote:Op dinsdag 5 juni 2012 23:26 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik ben sowieso vaak niet zo'n fan van hele lange series. One Piece ga ik gewoon niet aan beginnen om die reden.
het is 3.59 ik ben nog wakkerquote:Op woensdag 6 juni 2012 03:56 schreef Repelsteeltju het volgende:
Waarom slaapt iedereen altijd om 4 uur 's nachts!?
110 en 1000 episodes vind ik wel een groot verschil.quote:Op woensdag 6 juni 2012 01:41 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Falggelpoep! De reden dat je One Piece niet gaat kijken is dat One Piece falggelpoep is. Legend of the Galactic Heroes heeft ook een dikke honderd afleveringen en nog wat OVA's en die vindt je prachtig!
Congratulations!quote:Op woensdag 6 juni 2012 08:20 schreef Arashimashou het volgende:
WTF Am I watchingNou goed... het is wel een stuk beter zo... misschien een keer opnieuw kijken. Ik heb het filmpje overigens niet helemaal afgekeken, want volgens mij heb ik nog niet alles gezien. Het laatste wat ik gezien heb was dat stukje waar ze hem feliciteerden oid.
Spoiler!quote:Op woensdag 6 juni 2012 08:20 schreef Arashimashou het volgende:
WTF Am I watchingNou goed... het is wel een stuk beter zo... misschien een keer opnieuw kijken. Ik heb het filmpje overigens niet helemaal afgekeken, want volgens mij heb ik nog niet alles gezien. Het laatste wat ik gezien heb was dat -knip-.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 06-06-2012 08:34:34 ]
Omdat ik anders rond 4 uur overdag moet gaan slapen. Niet zo goed.quote:Op woensdag 6 juni 2012 03:56 schreef Repelsteeltju het volgende:
Waarom slaapt iedereen altijd om 4 uur 's nachts!?
hoe kijk jij rond op YT dan?quote:Op woensdag 6 juni 2012 14:03 schreef Arashimashou het volgende:
Overigens... kijk ik een beetje rond... krijg ik een filmpje met de titel "わんぴーす ナミ" (wanpiisu nami) te zien. Die video gaat snel verwijderd worden zeg...dat is geen H meer.niet eens een leeftijdsbeperking.
De reden dat ik het noem is omdat het een animatieserie is, net als de series die hier gevolgd worden. In mijn ogen is het een vermakelijke serie, die daarnaast ook nog eens door een aantal mensen, foutief weliswaar, als anime wordt aangemerkt.quote:
Hmm, ik vind het ook niet zo'n slechte serie hoor. Vroeger volgde ik het een tijdje op Nicklodeon, maar tegenwoordig niet meer.quote:Op woensdag 6 juni 2012 15:32 schreef Bakakame het volgende:
[..]
De reden dat ik het noem is omdat het een animatieserie is, net als de series die hier gevolgd worden. In mijn ogen is het een vermakelijke serie, die daarnaast ook nog eens door een aantal mensen, foutief weliswaar, als anime wordt aangemerkt.
Mijn punt is:
Serie die op anime lijkt + vermakelijk = het kijken waard.
Uiteindelijk hoopte ik jullie ook in de serie te interesseren
Dit is een andere serie. Wel een soort vervolg, maar toch.quote:Op woensdag 6 juni 2012 15:33 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Hmm, ik vind het ook niet zo'n slechte serie hoor. Vroeger volgde ik het een tijdje op Nicklodeon, maar tegenwoordig niet meer.
Ik weet hetquote:Op woensdag 6 juni 2012 15:49 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dit is een andere serie. Wel een soort vervolg, maar toch.
Ik kijk al wekelijks sinds episode 1quote:Op woensdag 6 juni 2012 15:32 schreef Bakakame het volgende:
[..]
De reden dat ik het noem is omdat het een animatieserie is, net als de series die hier gevolgd worden. In mijn ogen is het een vermakelijke serie, die daarnaast ook nog eens door een aantal mensen, foutief weliswaar, als anime wordt aangemerkt.
Mijn punt is:
Serie die op anime lijkt + vermakelijk = het kijken waard.
Uiteindelijk hoopte ik jullie ook in de serie te interesseren
Teen Titans, Avatar: De Legende van Aang, Avatar: de Legende van Korra, Scooby Doo Mystery inc en Tundercats. Ben 10 en Genarator Rex zullen wel oke zijn voor Shounen... de Spiderman serie uit jaren negentig is wat mij betreft de Cowboy Bebop van de Amerikaanse animatieseries. Nou --vooruit-- Spongebob Vierkantebroek schijnt ook leuk te zijn en dan heb ik het nog niet eens over de geanimeerde sitcoms die misschien het minst origineel maar het best geschreven zijn.quote:Op woensdag 6 juni 2012 15:35 schreef mschol het volgende:
avatar heb ik op dvd liggen, gewoon een degelijke US animatieserie, en die zie je gewoon niet vaak
geanimeerde sitcoms? zoals southpark en family guy? juist, dat zijn dus voorbeelden hoe het niet moet, beroerde flut series...quote:Op woensdag 6 juni 2012 16:29 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Teen Titans, Avatar: De Legende van Aang, Avatar: de Legende van Korra, Scooby Doo Mystery inc en Tundercats. Ben 10 en Genarator Rex zullen wel oke zijn voor Shounen... de Spiderman serie uit jaren negentig is wat mij betreft de Cowboy Bebop van de Amerikaanse animatieseries. Nou --vooruit-- Spongebob Vierkantebroek schijnt ook leuk te zijn en dan heb ik het nog niet eens over de geanimeerde sitcoms die misschien het minst origineel maar het best geschreven zijn.
Hup naar het andere topic jij.quote:
South Park is in mijn ogen best geslaagd. Ik vind het altijd wel leuk hoe ze maatschappelijke kwesties op de korrel nemenquote:Op woensdag 6 juni 2012 16:55 schreef mschol het volgende:
[..]
geanimeerde sitcoms? zoals southpark en family guy? juist, dat zijn dus voorbeelden hoe het niet moet, beroerde flut series...
echt degelijke (nieuwere) US animatie series zijn er nauwelijks... (imho kwam er vroeger meer kwaliteit uit..)
Zou je hem mij ook aanraden?quote:Op woensdag 6 juni 2012 17:13 schreef Klipnap het volgende:
Cardcaptor Sakura is voorbij![]()
![]()
![]()
![]()
Gelukkig nog de film!
Echt...? Ik vind ze altijd wel grappig...quote:Op woensdag 6 juni 2012 16:55 schreef mschol het volgende:
[..]
geanimeerde sitcoms? zoals southpark en family guy? juist, dat zijn dus voorbeelden hoe het niet moet, beroerde flut series...
Waar doel je op? De Disney/Pixar films? De vroegere Looney Tunes (Merry Melodies) korte tekenfilms? De filnstones/jetsons sitcoms? De stripadaptaties? Scooby-Doo, Where Are You?quote:echt degelijke (nieuwere) US animatie series zijn er nauwelijks... (imho kwam er vroeger meer kwaliteit uit..)
Het is een typische Mahou Shoujo serie. Met aardig wat historische waarde en speelt zich af in het Clamp-multiversum.quote:
Avatar op Nickelodeon #4 The legend of Korraquote:
Hmm. Misschien het proberen waard.quote:Op woensdag 6 juni 2012 17:35 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Het is een typische Mahou Shoujo serie. Met aardig wat historische waarde en speelt zich af in het Clamp-multiversum.
de oude looney toones/korte disney's/ scooby dooquote:Op woensdag 6 juni 2012 17:33 schreef Repelsteeltju het volgende:
Waar doel je op? De Disney/Pixar films? De vroegere Looney Tunes (Merry Melodies) korte tekenfilms? De filnstones/jetsons sitcoms? De stripadaptaties? Scooby-Doo, Where Are You?
Je hebt dat net opgezocht, of niet?quote:Op woensdag 6 juni 2012 18:11 schreef Repelsteeltju het volgende:
Xaryna! Hoi! Het voelt bijna alsof ik je al 41 topics niet gezien heb.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |