quote:Op dinsdag 5 juni 2012 23:17 schreef Arashimashou het volgende:
Alsof ik dat erg vind.
Gevechten: super slomo ultra yay
plot: vecht, train, vecht MEER, train MEER, doe een wens....filler....VECHT MEER, TRAIN MEER.
edit: maar GT was gay
Haha, geniaal.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 23:19 schreef Arashimashou het volgende:
[..]probleem?
Oh, net dit gevonden. Hoog '' gehalte.
Wees blij. nu hoef je geen ~444 episodes tellende DB/DBZ serie te kijken.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 23:23 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Haha, geniaal.
En een beetje probleem. Ik haat DBZ-achtige series.
Ik ben sowieso vaak niet zo'n fan van hele lange series. One Piece ga ik gewoon niet aan beginnen om die reden.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 23:24 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Wees blij. nu hoef je geen ~444 episodes tellende DB/DBZ serie te kijken.
edit: 40 daarvan zijn garlic junior saga... dat was ZOOO KUT. Die kun je overslaan.
7 MINUTEN? tl;dwquote:
Omdat Yui het zegt.quote:
Ik vond Code Geass en Death Note geweldig, maar Monster vond ik vreselijk saai.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 23:56 schreef MacorgaZ het volgende:
Na een Google-search vond ik dat Monster aan te raden was als je Death Note en Code Geass mooi vond, zouden jullie dat ook aanraden of zijn er inmiddels betere aanraders of series die beter bij Death Note passen?
zelf geen probleem met lange series, zolang ze maar eindigen en niet al -te- veel fillers hebben die nergens op slaan (dus echt goed afgewisseld met normale afleveringenquote:Op dinsdag 5 juni 2012 23:26 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik ben sowieso vaak niet zo'n fan van hele lange series. One Piece ga ik gewoon niet aan beginnen om die reden.
Falggelpoep! De reden dat je One Piece niet gaat kijken is dat One Piece falggelpoep is. Legend of the Galactic Heroes heeft ook een dikke honderd afleveringen en nog wat OVA's en die vindt je prachtig!quote:Op dinsdag 5 juni 2012 23:26 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik ben sowieso vaak niet zo'n fan van hele lange series. One Piece ga ik gewoon niet aan beginnen om die reden.
het is 3.59 ik ben nog wakkerquote:Op woensdag 6 juni 2012 03:56 schreef Repelsteeltju het volgende:
Waarom slaapt iedereen altijd om 4 uur 's nachts!?
110 en 1000 episodes vind ik wel een groot verschil.quote:Op woensdag 6 juni 2012 01:41 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Falggelpoep! De reden dat je One Piece niet gaat kijken is dat One Piece falggelpoep is. Legend of the Galactic Heroes heeft ook een dikke honderd afleveringen en nog wat OVA's en die vindt je prachtig!
Congratulations!quote:Op woensdag 6 juni 2012 08:20 schreef Arashimashou het volgende:
WTF Am I watchingNou goed... het is wel een stuk beter zo... misschien een keer opnieuw kijken. Ik heb het filmpje overigens niet helemaal afgekeken, want volgens mij heb ik nog niet alles gezien. Het laatste wat ik gezien heb was dat stukje waar ze hem feliciteerden oid.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |