abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 5 juni 2012 @ 15:53:21 #1
16715 Mylene
*schatje*
pi_112479115
vervolg van: Topicreeks: Herenkleding voor fijnproevers

archief:
[Centraal] Herenkleding voor ware fijnproevers deel III
[Centraal] Herenkleding voor ware fijnproevers deel II
[Centraal] Herenkleding voor ware fijnproevers

labels/maatwerk:
a-labels.nl
arnys.fr
barbanapoli.it
barbour.com
baroni.it
bottegaveneta.com
breuer.fr
brioni.it
bulgari.com
campagna.it
canali.it
cesareattolini.it
corneliani.com
etro.com
hackett.co.uk
interno8.net
kiton.it
liverano.com
loropiana.com
luigiborrelli.com
marinellanapoli.it
newandlingwood.com
pauwmannen.nl
roberttalbott.com
shirtmakers.nl
sirmax.nl
sovrano.de
stefanoricci.com
thebridge.it
thedufferofstgeorge.com
turnbullandasser.com
zegna.com
zilli.fr

online shopping:
accessoires
albertthurston.com
antieke-manchetknopen.be
capsplaza.com
chesterjefferies.co.uk
hatshopping.com
leathershop.co.uk
mandarinaduck.com
martindingman.com
pickett.co.uk
pierotucci.com
quality-shop.nl
sagebrown.co.uk
simplycufflinks.com
tiedeals.com
algemeen
assem.nl
bivolino.com
brooksbrothers.com
capecomfort.com
ctshirts.co.uk
forzieri.com
francos.com
grapevinehill.com
harrods.com
ilrosso.com
johnsmedley.com
longmire.co.uk
oxleysclothing.com
marianorubinacci.it
paulsmith.co.uk
robertold.co.uk
shirtbyhand.nl
shirtsco.nl
suitableshop.nl
suitsupply.com
tailorshirts.com
theartofcamouflage.nl
thedufferofstgeorge.com
thomaspink.co.uk
virtualclotheshorse.com
vittoriomarchesi.com
woodsofshropshire.co.uk
yoox.com
sieraden
juwelier.net
steinermaastricht.nl
verzorging
carterandbond.com
classicshaving.com
escentual.com
executive-shaving.co.uk
gentlemans-shop.com
gentlemenstonic.co.uk
groominglounge.com
headblade.nl
haarshop.nl
jasonshankey.co.uk
mankind.co.uk
mensbeautyshop.ch
scheerwinkel.nl
shavershop.nl
styleandgrooming.com
theartofshaving.com
trumpers.com
zirh.com

schoenen:
allenedmonds.com
amesbury.co.uk
borgiolifratelli.it
crockettandjones.co.uk
distilo.com
edwardgreen.co.uk
gjcleverley.co.uk
johnlobbltd.co.uk
ilmaestro.nl
maatschoenen.nl
magnanni
moreschi.it
pantofoladoro.it
santonishoes.com
silvanolattanzi.it
sirmax.nl
sutormantellassi.com
theroyaltreatment.nl
tods.com
vanbommel.nl
vanlier.nl
zintala.it

winkels:
carlo.nl
chasens.nl
dennismode.nl
didatomannenmode.nl
harveylewis.com
harvie.nl
herenmode-vovw.nl
hoogenboommode.nl
koolpakken.nl
maartentijssen.nl
debonneterie.nl
manufactum.de
nerofashion.nl
newtailor.nl
oger.nl
piet-zoomers.nl
romeyn-mode.nl
rons-exclusive.nl
sartoria.nl
shoebaloo.nl
suitsupply.nl
tipdebruin.nl
vanderheijdenmode.nl
vanita.nl
zwartjes.nl

wegwijzer:
askandyaboutclothes.com
excellenza.nl
icontinuativi.canclini.it
stijlforum.nl
styleforum.net
thelondonlounge.net
thesartorialist.blogspot.com
yvra.nl

[ Bericht 2% gewijzigd door Mylene op 12-10-2012 17:48:44 ]
  dinsdag 5 juni 2012 @ 16:36:50 #2
353398 UltraViolence
PORFOTTO BADMANG
pi_112481044
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2011 10:15 schreef UltraViolence het volgende:
Een tijdje terug heb ik een colbert gekocht waarvan de stof en de stijl me erg bevallen. Ook qua vorm past hij goed, maar ik merk dat hij aan de voorkant netjes strak zit, terwijl ik in de holte van de rug wat stof overhoud.

Is dit simpel aan te passen bij een tailleur/kleermaker, en waar kan ik die vinden?
Ik vind namelijk vooral eenmanszaken die niet perse maatkleding maken/aanpassen.

(Overigens gaat dit niet om een 'net' pak ofzo, maar meer casual. Toch wil ik dat het fatsoenlijk zit, uiteraard.)
Iemand die hier toevallig (al) een antwoord op heeft? :')
ROTTERDAM KRUISKADE BITCH NIET TE DOORGRONDEN HARDE TUIGMANG HOU JE KALM
pi_112484065
Het is tegenwoordig niet meer zo makkelijk een goede kleermaker te vinden. Vaak kom je uit bij een een of andere Turk. Waar woon je?
pi_112489549
Is er iets mis met Turken?
  woensdag 6 juni 2012 @ 08:59:21 #5
353398 UltraViolence
PORFOTTO BADMANG
pi_112508980
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 17:52 schreef Hadewijn het volgende:
Het is tegenwoordig niet meer zo makkelijk een goede kleermaker te vinden. Vaak kom je uit bij een een of andere Turk. Waar woon je?
Bergen op Zoom. :X
ROTTERDAM KRUISKADE BITCH NIET TE DOORGRONDEN HARDE TUIGMANG HOU JE KALM
pi_112512378
Ik zou dit ook graag willen weten.
  zondag 10 juni 2012 @ 21:32:29 #7
163063 QCC
I shot the sheriff
pi_112711692
Kan best via de rugnaad iets worden ingenomen.

En veel kleermakers in NL zijn Turks, leveren prima werk overigens.
pi_112726493
Mijn nieuwe aanschaf:
http://store-nl.hugoboss.(...)224446,nl_NL,pd.html

Het enige pak dat ik heb gevonden dat echt zomers was, niet te zwaar, niet te warm, en een goede lichte kleur.
pi_112793968
Stelletje fijnproevers.

Inmiddels kan ik mij prima casual kleden echter gaat SpamNinja het komende halfjaar stage lopen en daar gelden natuurlijk andere dresscodes. Een das zal niet nodig zijn maar nette hemden + colberts wel.

Als student zijnde wil ik natuurlijk niet al te veel geld uitgeven maar zeker de pasvorm vind ik wel belangrijk. Wie weet er een aantal goede merken/winkels die wellicht uitkomst kunnen bieden?
  dinsdag 12 juni 2012 @ 17:27:34 #10
24114 --H-I-M--
beyond redemption...
pi_112794688
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2012 17:10 schreef SpamNinja het volgende:
Stelletje fijnproevers.

Inmiddels kan ik mij prima casual kleden echter gaat SpamNinja het komende halfjaar stage lopen en daar gelden natuurlijk andere dresscodes. Een das zal niet nodig zijn maar nette hemden + colberts wel.

Als student zijnde wil ik natuurlijk niet al te veel geld uitgeven maar zeker de pasvorm vind ik wel belangrijk. Wie weet er een aantal goede merken/winkels die wellicht uitkomst kunnen bieden?
Suitsupply? Prima spul. Ook is vind ik de RED van Oger voor de prijs (laatste tijd zelfs soms goedkoper dan de SS) prima spullen.
  dinsdag 12 juni 2012 @ 17:45:48 #11
165633 eriksd
The grand facade...
pi_112795356
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2012 17:27 schreef --H-I-M-- het volgende:

[..]

Suitsupply? Prima spul. Ook is vind ik de RED van Oger voor de prijs (laatste tijd zelfs soms goedkoper dan de SS) prima spullen.
Als het om pakken gaat heb je voor bij de SS een full canvas voor een paar tientjes meer dan de Red lijn van Oger, en die is dan weer geplakt.
Op donderdag 11 oktober 2012 19:49 schreef Tem het volgende:
Bis bis bis
Op maandag 17 december 2012 22:25 schreef KoosVogels het volgende:
Wij krijgen niks voor kerst van de baas. Alleen een trap onder de reet en een stuk steenkool.
  dinsdag 12 juni 2012 @ 22:38:14 #12
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_112813118
Beetje een long shot, maar ik zag net Jack van Gelder, die de nabeschouwing doet van de voetbalwedstrijd van net. Heeft iemand enig idee van welk merk het overhemd is dat hij aanheeft (iemand die het herkent bijvoorbeeld)?
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
pi_112816998
Ik kijk geen voetbal (duh...), maar was het niet iets van z'n eigen merk? For fellows?
pi_112823834
Het was in ieder geval boordmaat 54
  woensdag 13 juni 2012 @ 10:00:11 #15
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_112825303
quote:
7s.gif Op dinsdag 12 juni 2012 23:34 schreef k_man het volgende:
Ik kijk geen voetbal (duh...), maar was het niet iets van z'n eigen merk? For fellows?
Bedankt, ik zal eens kijken.
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 08:52 schreef Opgezwollenlever het volgende:
Het was in ieder geval boordmaat 54
:o
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  zaterdag 23 juni 2012 @ 22:32:26 #16
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_113291566
Wat voor merk spijkerbroeken kopen jullie? Ik wil een nieuwe spijkerbroek kopen en ik overweeg er een te kopen van Jacob Cohen maar als ik dan bedenk dat je er omgerekend al snel bijna achthonderd gulden voor betaalt, vind ik dat eigenlijk nogal extreem. En hoe goed zijn die broeken eigenlijk; zijn ze echt beter dan bijvoorbeeld broeken van Armani Jeans?
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
pi_113292406
Qua broeken koop ik momenteel enkel Acne en Norse Projects.
"The fact that most people are too stupid to know how dumb they really are, is the fabric holding our society together"
"Money might not buy happiness, but I'll take my fucking chances"
pi_113292656
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 17:52 schreef Hadewijn het volgende:
Het is tegenwoordig niet meer zo makkelijk een goede kleermaker te vinden. Vaak kom je uit bij een een of andere Turk. Waar woon je?
Een of andere Turk heeft vaak meer verstand van zaken dan de zoveelste Hollandse boerenlul.
You thought you were a hustler, a boy that was rude. But now you're in the dirt...
pi_113525860
Ik zoek een nette spijkerbroek (maat 29 of 30) voor een bruiloft (stiefzus gaat trouwen), en een nette overhemd (38 te groot }:| ). Om een idee te krijgen van mijn postuur: 1,82m en ~60kg :X

Weet iemand iets waar je in de buurt van Apeldoorn zoiets kan krijgen?
pi_113525917
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juni 2012 22:48 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:

[..]

Een of andere Turk heeft vaak meer verstand van zaken dan de zoveelste Hollandse boerenlul.
Dit.
De turken hier in de buurt leven allemaal vakwerk, en bijzonder goedkoop ook.
Die verstaan echt hun vak. ^O^
pi_113894371
Langs geweest bij Crockett & Jones op Jermyn Street. Een paar schoenen compleet afgetrapt en dus terug naar de fabriek laten brengen. Kost je £80 en 10 weken wachten, maar dan wordt met de hand de complete zool vervangen en is het schoenen zo goed als nieuw. Maar goed, als je er toch bent is het wat verleidelijk om wat nieuws mee te nemen. Voor werk een paar zwarte schoenen erbij, ik zat wat krap met 3 paar en wilde graag een paar handgrade leren schoenen erbij.

Prestwood. Hele subtiele rubberen zool, handig voor de winter in Stockholm. En als het niet bevalt, laat ik er later wel een leren zool onder zetten.


Coniston. Beetje lomp, maar ik wil al een tijdje iets voor de weekendjes op de "countyside" en deze zijn lekker waterdicht en klassiek.
"The fact that most people are too stupid to know how dumb they really are, is the fabric holding our society together"
"Money might not buy happiness, but I'll take my fucking chances"
  donderdag 12 juli 2012 @ 13:20:00 #22
148124 MFPascal
PeanutButterWolf
pi_114104919
Heeft er hier iemand ervaring met Suit Inc? Ik zag dat er nu een Groupon deal is.

¤ 149 voor één kostuum (waarde ¤ 299)
¤ 279 voor twee kostuums (waarde ¤ 598)
¤ 399 voor drie kostuums (waarde ¤ 897)

Zou interessant zijn als het vergelijkbaar is met SS qua kwaliteit.
Last.FM
Tant se val d'on venim. Visca el Barça.
pi_115229911
kickje:

Ik ben zoek naar de winkel met het ruimste assortiment Barbour jassen in de Benelux.
Hoe dichter bij breda hoe beter, maar reizen is geen probleem.

Bvd!
hij kan altijd nog bacardi gaan serveren in het cafe van Lock, Stock and Two Smoking Barrels
pi_116165834
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 10:59 schreef mister_popcorn het volgende:
kickje:

Ik ben zoek naar de winkel met het ruimste assortiment Barbour jassen in de Benelux.
Hoe dichter bij breda hoe beter, maar reizen is geen probleem.

Bvd!
Klikkerdeklik, even de dichtstbijzijnde filialen mailen(lekker makkelijk, iedere keer hetzelfde mailtje gebruiken)/bellen of wachten tot er iemand antwoord geeft.
Als jij contact opneemt kan je dat hier mooi met de rest van de wereld delen! Jammer dat ik zelf niet in de regio van Breda woon maar Barbour is erg mooi maar mailen of bellen is mij teveel moeite.
Succes!
pi_116166777
quote:
14s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 22:03 schreef Emacee het volgende:

[..]

Klikkerdeklik, even de dichtstbijzijnde filialen mailen(lekker makkelijk, iedere keer hetzelfde mailtje gebruiken)/bellen of wachten tot er iemand antwoord geeft.
Als jij contact opneemt kan je dat hier mooi met de rest van de wereld delen! Jammer dat ik zelf niet in de regio van Breda woon maar Barbour is erg mooi maar mailen of bellen is mij teveel moeite.
Succes!
Bedankt voor de input maar hier ben ik zelf ook op uitgekomen. Ik hoopte dat iemand het antwoord op mijn vraag al wist en het mij kon vertellen.
hij kan altijd nog bacardi gaan serveren in het cafe van Lock, Stock and Two Smoking Barrels
pi_116167076
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 22:19 schreef mister_popcorn het volgende:

[..]

Bedankt voor de input maar hier ben ik zelf ook op uitgekomen. Ik hoopte dat iemand het antwoord op mijn vraag al wist en het mij kon vertellen.
Zo'n vermoeden had ik al ;) maar als je naar het gemiddelde Fok! niveau kijkt :') ;(
Nu weer lekker OT *)
  donderdag 30 augustus 2012 @ 13:38:44 #27
367642 Jackie-Treehorn
treats objects like women
pi_116185177
Een vraag voor de kenners, al realiseer ik me dat het misschien wat (te) vaag is om uitsluitsel te geven.

Ik had laatst een afspraak met iemand en die droeg onder een lichte broek een nette herenschoen met een beetje een sportieve uitstraling in tegenstelling tot de wat klassiekere varianten. (Oxford model) Ik kan me herinneren dat er in de zool van de schoon (aan de zijkant) een duidelijk gekleurde streep liep. (volgens mij blauw, maar rood zou ook kunnen) :@

Ik vond ze toen erg gaaf, maar heb eerlijk gezegd niet gevraag van welk merk ze waren.

Heeft iemand op basis van dit vage verhaal enig idee wat ik bedoel. ;)

[ Bericht 6% gewijzigd door Jackie-Treehorn op 30-08-2012 13:53:14 ]
Refill?
-Does the Pope shit in the woods?
pi_116218221
quote:
5s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 13:38 schreef Jackie-Treehorn het volgende:
Een vraag voor de kenners, al realiseer ik me dat het misschien wat (te) vaag is om uitsluitsel te geven.

Ik had laatst een afspraak met iemand en die droeg onder een lichte broek een nette herenschoen met een beetje een sportieve uitstraling in tegenstelling tot de wat klassiekere varianten. (Oxford model) Ik kan me herinneren dat er in de zool van de schoon (aan de zijkant) een duidelijk gekleurde streep liep. (volgens mij blauw, maar rood zou ook kunnen) :@

Ik vond ze toen erg gaaf, maar heb eerlijk gezegd niet gevraag van welk merk ze waren.

Heeft iemand op basis van dit vage verhaal enig idee wat ik bedoel. ;)
Ik zie ze wel eens in de betere boetiekjes, maar het lukt me niet zo 1-2-3 om een aantal Oxford varianten te vinden op het Internet. Misschien dat onderstaande schoenen (brogues, bucks en een paar Chelsea boots) ook als inspiratie kunnen dienen?















[ Bericht 3% gewijzigd door Dalliance op 31-08-2012 01:25:07 ]
pi_116221272
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juni 2012 20:12 schreef Vinniiee het volgende:
Ik zoek een nette spijkerbroek (maat 29 of 30) voor een bruiloft (stiefzus gaat trouwen), en een nette overhemd (38 te groot }:| ). Om een idee te krijgen van mijn postuur: 1,82m en ~60kg :X

Weet iemand iets waar je in de buurt van Apeldoorn zoiets kan krijgen?
weet niet hoe oud je bent. anders heb je bij H&M of J&J (pemimium lijn) of ZARA best nette overhemd en broek, als je het verder toch nooit overhemd gaat dragen.
pi_116221398
quote:
7s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 08:28 schreef crinblanc het volgende:

[..]

weet niet hoe oud je bent. anders heb je bij H&M of J&J (pemimium lijn) of ZARA best nette overhemd en broek, als je het verder toch nooit overhemd gaat dragen.
Beetje laat, maar toch bedankt. Heb al iets gevonden, geen spijkerbroek, maar een grijze pantalon, blauw streepjes overhemd i.c.m. cognac schoenen/riem :9
Het viel ook nog eens in de smaak bij bruid en bruidegom :)

[ Bericht 7% gewijzigd door Vinniiee op 31-08-2012 08:46:25 ]
pi_116221949
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 08:38 schreef Vinniiee het volgende:

[..]

Beetje laat, maar toch bedankt. Heb al iets gevonden, geen spijkerbroek, maar een grijze pantalon, blauw streepjes overhemd i.c.m. cognac schoenen/riem :9
Het viel ook nog eens in de smaak bij bruid en bruidegom :)
netjes man
klinkt goe
en gaan je nieuwe kleren nu voor lange tijd weer terug in de kast? ;)
pi_116221970
quote:
12s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 09:11 schreef crinblanc het volgende:

[..]

netjes man
klinkt goe
en gaan je nieuwe kleren nu voor lange tijd weer terug in de kast? ;)
Laatste tijd heb ik het nogal druk en trek ik wat makkelijker kleren aan, maar als ik een keertje weg ga wil ik het nog wel eens aantrekken ;)

Helaas een beetje donker:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_116222790
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 09:12 schreef Vinniiee het volgende:

[..]

Laatste tijd heb ik het nogal druk en trek ik wat makkelijker kleren aan, maar als ik een keertje weg ga wil ik het nog wel eens aantrekken ;)

Helaas een beetje donker:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
goeie pasvorm zeg
niet te casual en niet te stijf/bruilofterig.

je bent er voor gemaakt ;)
pi_116222901
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 09:49 schreef crinblanc het volgende:

[..]

goeie pasvorm zeg
niet te casual en niet te stijf/bruilofterig.

je bent er voor gemaakt ;)
Thanks! Was zeker niet makkelijk om iets te vinden (ben erg slank voor mijn lengte), maar het is gelukt! :9
pi_116223506
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 09:53 schreef Vinniiee het volgende:

[..]

Thanks! Was zeker niet makkelijk om iets te vinden (ben erg slank voor mijn lengte), maar het is gelukt! :9
Het is altijd lastig, maar als je dan wat vind dat goed past dan heb je ook wat. Want overhemden en een slank maar enigzins atletisch postuur gaan heel goed samen. Steviger mensen moeten ook wat aan natuurlijk, maar eigenlijk is een overhemd niet voor hen gemaakt.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_116223875
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 10:11 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Het is altijd lastig, maar als je dan wat vind dat goed past dan heb je ook wat. Want overhemden en een slank maar enigzins atletisch postuur gaan heel goed samen. Steviger mensen moeten ook wat aan natuurlijk, maar eigenlijk is een overhemd niet voor hen gemaakt.
Zeker waar. Maat 38 slimfit was bij sommige overhemden alleen nog te ruim :') Maar wie goed zoekt, vind wat :9
pi_116223900
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 09:53 schreef Vinniiee het volgende:

[..]

Thanks! Was zeker niet makkelijk om iets te vinden (ben erg slank voor mijn lengte), maar het is gelukt! :9
waar gekocht?
je bent wel slank maar je hebt ook goeie rechte schouders.
ik heb smalle schouders, dan is het ook best lastig om een overhemd te vinden wat niet hangt bij je schouders, alsof je overhemd een maat te groot is. :N

dus als iemand nog tips heeft? ;)
pi_116223976
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 10:24 schreef crinblanc het volgende:

[..]

waar gekocht?
je bent wel slank maar je hebt ook goeie rechte schouders.
ik heb smalle schouders, dan is het ook best lastig om een overhemd te vinden wat niet hangt bij je schouders, alsof je overhemd een maat te groot is. :N
Dit komt allemaal bij de WE Fashion vandaan, behalve de schoenen.

Als je het regelmatig draagt zou je een op maat overhemd kunnen overwegen.
pi_116223991
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 10:23 schreef Vinniiee het volgende:

[..]

Zeker waar. Maat 38 slimfit was bij sommige overhemden alleen nog te ruim :') Maar wie goed zoekt, vind wat :9
Ik heb zelf altijd moeite om overhemden te vinden waarbij de naad van de schouder precies op de hoek tussen schouder en arm valt. Als ik dat vind dan regent het ook meteen complimenten, ongeacht of het overhemd voor de rest zoveel voorstelt.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_116224040
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 10:26 schreef Vinniiee het volgende:

[..]

Dit komt allemaal bij de WE Fashion vandaan, behalve de schoenen.
je kan er zo mee gaan daten. succes verzekers ;)
pi_116224100
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 10:27 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Ik heb zelf altijd moeite om overhemden te vinden waarbij de naad van de schouder precies op de hoek tussen schouder en arm valt. Als ik dat vind dan regent het ook meteen complimenten, ongeacht of het overhemd voor de rest zoveel voorstelt.
Ik heb daar dan weer last van bij t-shirts. En vooral als ze net gewassen zijn }:|

quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 10:28 schreef crinblanc het volgende:

[..]

je kan er zo mee gaan daten. succes verzekers ;)
Thanks! Heb al van een aantal dames gehoord dat ze het erg mooi vinden :9

Hier nog iets betere foto van de pantalon + kleur schoenen, overhemd is nog de verkeerde:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_116224117
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juli 2012 16:25 schreef Bajskorv het volgende:
Langs geweest bij Crockett & Jones op Jermyn Street. Een paar schoenen compleet afgetrapt en dus terug naar de fabriek laten brengen. Kost je £80 en 10 weken wachten, maar dan wordt met de hand de complete zool vervangen en is het schoenen zo goed als nieuw. Maar goed, als je er toch bent is het wat verleidelijk om wat nieuws mee te nemen. Voor werk een paar zwarte schoenen erbij, ik zat wat krap met 3 paar en wilde graag een paar handgrade leren schoenen erbij.

Prestwood. Hele subtiele rubberen zool, handig voor de winter in Stockholm. En als het niet bevalt, laat ik er later wel een leren zool onder zetten.
[ afbeelding ]

Ongelooflijk toffe schoen ^O^
pi_116224131
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 10:27 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Ik heb zelf altijd moeite om overhemden te vinden waarbij de naad van de schouder precies op de hoek tussen schouder en arm valt. Als ik dat vind dan regent het ook meteen complimenten, ongeacht of het overhemd voor de rest zoveel voorstelt.
ja dat probleem ken ik. bij mij komt het door smalle schouders. ja betekent dat je bijna maatshirt moet kopen.
pi_116224252
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 10:30 schreef Vinniiee het volgende:

[..]

Ik heb daar dan weer last van bij t-shirts. En vooral als ze net gewassen zijn }:|

[..]

Thanks! Heb al van een aantal dames gehoord dat ze het erg mooi vinden :9

Hier nog iets betere foto van de pantalon + kleur schoenen, overhemd is nog de verkeerde:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik vind het overhemd niet zo verkeerd, erg mooi kraagje.
zo tezien had je aardig wat overhemden gepast ;)
pi_116224314
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 10:34 schreef crinblanc het volgende:

[..]

ik vind het overhemd niet zo verkeerd, erg mooi kraagje.
zo tezien had je aardig wat overhemden gepast ;)
Mwoa ik vond hem nog te ruim zitten. Hehe ja, ik geloof dat ik er een stuk of 5 had, en daarna kwam de verkoopster er nog met 2 aanzetten :P
pi_116224361
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 10:23 schreef Vinniiee het volgende:

Zeker waar. Maat 38 slimfit was bij sommige overhemden alleen nog te ruim :') Maar wie goed zoekt, vind wat :9
Skinny van Gucci. Als dat nog te ruim zit kun je beter voor maatwerk gaan.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_116224398
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 10:35 schreef Vinniiee het volgende:

[..]

Mwoa ik vond hem nog te ruim zitten. Hehe ja, ik geloof dat ik er een stuk of 5 had, en daarna kwam de verkoopster er nog met 2 aanzetten :P
hehehe voor elke dag 1
pi_116224431
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 10:37 schreef DS4 het volgende:

[..]

Skinny van Gucci. Als dat nog te ruim zit kun je beter voor maatwerk gaan.
Er zaten modellen bij die wel goed zaten hoor ;) Maar zal er eens naar kijken.
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 10:38 schreef crinblanc het volgende:

[..]

hehehe voor elke dag 1
Nope, die 5 zaten voor geen meter :') Die laatste 2 wel :P
pi_116224638
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 10:39 schreef Vinniiee het volgende:

Er zaten modellen bij die wel goed zaten hoor
Ik vind het shirt op de foto nog wat ruim zitten, althans, het mag van mij nog wat strakker om het lichaam.

Als je weg kan komen met een strak shirt moet je dat ook zeker niet laten vind ik. ;)
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_116224657
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 10:46 schreef DS4 het volgende:

[..]

Ik vind het shirt op de foto nog wat ruim zitten, althans, het mag van mij nog wat strakker om het lichaam.

Als je weg kan komen met een strak shirt moet je dat ook zeker niet laten vind ik. ;)
Die laatste foto? Klopt, die heb ik ook niet gekocht ;)
pi_116224713
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 10:46 schreef DS4 het volgende:

[..]

Ik vind het shirt op de foto nog wat ruim zitten, althans, het mag van mij nog wat strakker om het lichaam.

Als je weg kan komen met een strak shirt moet je dat ook zeker niet laten vind ik. ;)
ik vind het bij hem precies goed. voor een heel strak model moet je een ander lichaam hebben.
sowieso moet je neit van die gespannen knoopjes hebben, dat ziet er ordinair uit.
pi_116224729
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 10:47 schreef Vinniiee het volgende:

Die laatste foto? Klopt, die heb ik ook niet gekocht ;)
Heel goed.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_116224735
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 10:49 schreef crinblanc het volgende:

[..]

ik vind het bij hem precies goed. voor een heel strak model moet je een ander lichaam hebben.
sowieso moet je niet van die strak gespannen knoopjes hebben, dat ziet er ordinair uit.
terwijl je indruk wilt maken in het SEX topic ;)
pi_116224821
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 10:49 schreef crinblanc het volgende:

[..]

ik vind het bij hem precies goed. voor een heel strak model moet je een ander lichaam hebben.
sowieso moet je neit van die gespannen knoopjes hebben, dat ziet er ordinair uit.
Strakke knoopjes vind ik er sowieso niet uit zien.
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 10:50 schreef crinblanc het volgende:

[..]

Ikke?
pi_116224832
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 10:49 schreef crinblanc het volgende:

ik vind het bij hem precies goed. voor een heel strak model moet je een ander lichaam hebben.
sowieso moet je neit van die gespannen knoopjes hebben, dat ziet er ordinair uit.
Gespannen knoopjes is wat anders, hoewel je dat in bepaalde houdingen wel hebt natuurlijk. Maar staand zoals hij op de foto staat hoeven de knoopjes niet gespannen zijn als het shirt een stukje strakker is.

Ik ben wel met je eens dat een strak model nog mooier uitkomt als hij wat meer gespierd zou zijn, maar hij hoeft ook niet met zijn snufferd in de catalogus... ;)
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_116224888
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 10:53 schreef DS4 het volgende:

[..]

Gespannen knoopjes is wat anders, hoewel je dat in bepaalde houdingen wel hebt natuurlijk. Maar staand zoals hij op de foto staat hoeven de knoopjes niet gespannen zijn als het shirt een stukje strakker is.

Ik ben wel met je eens dat een strak model nog mooier uitkomt als hij wat meer gespierd zou zijn, maar hij hoeft ook niet met zijn snufferd in de catalogus... ;)
Ben ik mee bezig O-)
pi_116224889
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 10:53 schreef Vinniiee het volgende:

Ikke?
ik bedoelde "tenzij je indruk wilt maken" (met gespannen knopen) en ik schreef "terwijl...."

stupid
pi_116224910
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 10:31 schreef crinblanc het volgende:

[..]

ja dat probleem ken ik. bij mij komt het door smalle schouders. ja betekent dat je bijna maatshirt moet kopen.
Ja, of heel hard zoeken want ze zijn er wel. Wat ik dan niet aan breedte in de schouders heb, heb ik wel in de diepte zeg maar. Ik ben niet tenger, dus dan komen de bovenste knoopjes wel snel onder spanning.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_116224922
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 10:55 schreef crinblanc het volgende:

[..]

ik bedoelde "tenzij je indruk wilt maken" (met gespannen knopen) en ik schreef "terwijl...."

stupid
Ah, op die fiets.
pi_116225065
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 10:55 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Ja, of heel hard zoeken want ze zijn er wel. Wat ik dan niet aan breedte in de schouders heb, heb ik wel in de diepte zeg maar. Ik ben niet tenger, dus dan komen de bovenste knoopjes wel snel onder spanning.
spanning bij de kraag is alleen een probleem als je een das draagt/moet dragen.
hoewel, het is eerg trendy om een overhemd tot de top dicht teknopen (zonder das?) zoals in jaren 80.
de standaard outfit voor jongens lijkt wel spijkeroverhemd dichtgeknoopt tot boven, met chino en sneakers.
pi_116225193
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 10:55 schreef Vinniiee het volgende:

[..]

Ah, op die fiets.
hoewel je ook met jouw outfi ook vast wel indruk maakt daar.

WE heeft gewoon wel degelijk goeie pasvorm, geen gedoe, misschien saai voor sommigen.
pi_116225390
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 10:59 schreef crinblanc het volgende:

[..]

spanning bij de kraag is alleen een probleem als je een das draagt/moet dragen.
De kraag valt wel mee, het zijn de knoopjes op de borst die je weg kan schieten als je niet uitkijkt. De borstomvang wordt niet alleen door de breedte bepaald, maar ook door de diepte. En die verhouding verschilt ook per persoon.

quote:
hoewel, het is eerg trendy om een overhemd tot de top dicht teknopen (zonder das?) zoals in jaren 80.
de standaard outfit voor jongens lijkt wel spijkeroverhemd dichtgeknoopt tot boven, met chino en sneakers.
Met dat soort dingen hou ik me niet zo bezig. Niet met trendy omdat ik er te oud voor ben en niet met het tot bovenaap dichtknopen zonder das omdat het altijd lelijk is.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  vrijdag 31 augustus 2012 @ 11:14:47 #63
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_116225546
Ik draag een hemd enkel dichtgeknoopt als er een das om gaat, die spijkerjasjes met dichte knoopjes vind ik persoonlijk niet mooi.

Ik ben dan ook iets breder gebouwd dan Vinniee en dan moet je juist bij een dasloos hemd de V benadrukken.
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
pi_116225584
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 11:08 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

De kraag valt wel mee, het zijn de knoopjes op de borst die je weg kan schieten als je niet uitkijkt. De borstomvang wordt niet alleen door de breedte bepaald, maar ook door de diepte. En die verhouding verschilt ook per persoon.

ja dat klinkt als iets wat je op maat moet laten maken. draag je een das? (moet je een das dragen?)
pi_116225653
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 11:14 schreef GSbrder het volgende:
Ik draag een hemd enkel dichtgeknoopt als er een das om gaat, die spijkerjasjes met dichte knoopjes vind ik persoonlijk niet mooi.

nee dat is ook alleen maar een trend, trends gaan altijd weer voorbij (en komen weer terug...)
pi_116225884
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 11:15 schreef crinblanc het volgende:

[..]

ja dat klinkt als iets wat je op maat moet laten maken. draag je een das? (moet je een das dragen?)
Soms, maar dan komt het met de pasvorm van het overhemd niet zo precies.

Ze zijn ook wel te vinden, je moet alleen behoorlijk zoeken en iemand hebben die oog heeft voor de pasvorm van zijn eigen collectie anders moet je heel erg veel passen. Ik heb ook niet een heel raar postuur of zo, alleen de breedte/diepte verhouding is net even anders dan gemiddeld.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_116226015
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 11:24 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Soms, maar dan komt het met de pasvorm van het overhemd niet zo precies.

Ze zijn ook wel te vinden, je moet alleen behoorlijk zoeken en iemand hebben die oog heeft voor de pasvorm van zijn eigen collectie anders moet je heel erg veel passen. Ik heb ook niet een heel raar postuur of zo, alleen de breedte/diepte verhouding is net even anders dan gemiddeld.
ja kom daar maar eens om. dan met je toch naar iets hoger segment winkels.
  vrijdag 31 augustus 2012 @ 11:29:27 #68
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_116226065
Maatwerk hoeft niet meer dan 150 euro te kosten.
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
pi_116226721
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 11:28 schreef crinblanc het volgende:

[..]

ja kom daar maar eens om. dan met je toch naar iets hoger segment winkels.
Het valt me lang niet altijd tegen, soms heb je ook bepaalde merken die vaak goed zitten, en het is ook een kwestie van zelf een beetje handig zijn in die communicatie. Ik heb ook wel eens in 20 minuten voor sluitingstijd een pak uit moeten zoeken, het moest per se, dikke paniek. Als je dan een verkoper treft die goed luistert en je geeft hem meteen alle criteria dan lukt dat nog ook, sta je om 5 voor bij de kassa.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_116226992
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 11:02 schreef crinblanc het volgende:

[..]

hoewel je ook met jouw outfi ook vast wel indruk maakt daar.

WE heeft gewoon wel degelijk goeie pasvorm, geen gedoe, misschien saai voor sommigen.
Is wel gelukt dacht ik zo :Y
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 10:59 schreef crinblanc het volgende:

[..]

spanning bij de kraag is alleen een probleem als je een das draagt/moet dragen.
hoewel, het is eerg trendy om een overhemd tot de top dicht teknopen (zonder das?) zoals in jaren 80.
de standaard outfit voor jongens lijkt wel spijkeroverhemd dichtgeknoopt tot boven, met chino en sneakers.
Liefst hebben ze nog een petje op ook, gadverdamme :r Als er iets is wat ik niet mooi vind is het dat wel.
Sowieso, een overhemd dichtgeknoopt zonder das :') :')

quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 11:28 schreef crinblanc het volgende:

[..]

ja kom daar maar eens om. dan met je toch naar iets hoger segment winkels.
Nee hoor, zelf pakte ik 5 overhemden die allemaal niet goed zaten. Verkoopster keek 1x naar mij en kwam er met 2 aanlopen met een goeie fit :)
pi_116227348
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 11:54 schreef Vinniiee het volgende:

[..]

Is wel gelukt dacht ik zo :Y

[..]

Liefst hebben ze nog een petje op ook, gadverdamme :r Als er iets is wat ik niet mooi vind is het dat wel.
Sowieso, een overhemd dichtgeknoopt zonder das :') :')

[..]

Nee hoor, zelf pakte ik 5 overhemden die allemaal niet goed zaten. Verkoopster keek 1x naar mij en kwam er met 2 aanlopen met een goeie fit :)
andere uiterste is een helemaal losgeknoopt overhemd over een t-shirt ;(
pi_116227398
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 12:02 schreef crinblanc het volgende:

[..]

andere uiterste is een helemaal losgeknoopt overhemd over een t-shirt ;(
Dat is (natuurlijk) ook niet mooi.
pi_116227415
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 11:54 schreef Vinniiee het volgende:

Nee hoor, zelf pakte ik 5 overhemden die allemaal niet goed zaten. Verkoopster keek 1x naar mij en kwam er met 2 aanlopen met een goeie fit :)
Precies, er zijn wel vakmensen, je moet alleen wel zelf een beroep doen op hun vakmanschap. Vinden ze ook leuk. Als je begint over je smaak doe je beroep op iets waar ze helemaal niet in thuis zijn.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_116227509
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 12:03 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Precies, er zijn wel vakmensen, je moet alleen wel zelf een beroep doen op hun vakmanschap. Vinden ze ook leuk. Als je begint over je smaak doe je beroep op iets waar ze helemaal niet in thuis zijn.
O nee, dat niet eens. Ik kwam de paskamer uitgelopen en ze ze zag aan me gezicht van 'hmm, zit niet zo netjes' dus vroeg ze of ze wat mocht uitzoeken. Was duidelijk merkbaar dat ze het leuk vond :Y
En dit was de WE Fashion, niet eens een over-the-top dure winkel.
pi_116227699
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 12:05 schreef Vinniiee het volgende:

[..]

O nee, dat niet eens. Ik kwam de paskamer uitgelopen en ze ze zag aan me gezicht van 'hmm, zit niet zo netjes' dus vroeg ze of ze wat mocht uitzoeken. Was duidelijk merkbaar dat ze het leuk vond :Y
En dit was de WE Fashion, niet eens een over-the-top dure winkel.
ik vroeg bij ZARA een keer aan een verkoper juist iets netjes en toen kwam die met t-shirt aan :?
pi_116227704
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 12:05 schreef Vinniiee het volgende:

[..]

O nee, dat niet eens. Ik kwam de paskamer uitgelopen en ze ze zag aan me gezicht van 'hmm, zit niet zo netjes' dus vroeg ze of ze wat mocht uitzoeken. Was duidelijk merkbaar dat ze het leuk vond :Y
En dit was de WE Fashion, niet eens een over-the-top dure winkel.
Ook bij dat soort winkels werken vaak mensen die het leuk vinden en er kijk op hebben, en dus ook weten wat ze in huis hebben qua pasvorm.

Maar vroeger begon ik vaak met wat ik mooi vond en nam ik dan alvast aan dat het dan ook goed zou passen. Maar ook al kunnen ze vaak wel een beetje meedenken, jouw smaak is geen onderdeel van hun vakmanschap. Pasvorm wel, dus als je ze dan op pasvorm laat voorselecteren kunnen ze goed werk leveren, terwijl je zelf wel kunt bepalen of kleur, stof e.d. wat voor je zijn.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_116227756
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 12:11 schreef crinblanc het volgende:

[..]

ik vroeg bij ZARA een keer aan een verkoper juist iets netjes en toen kwam die met t-shirt aan :?
:') Dan kun je jezelf toch geen verkoper noemen? :')
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 12:11 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Ook bij dat soort winkels werken vaak mensen die het leuk vinden en er kijk op hebben, en dus ook weten wat ze in huis hebben qua pasvorm.

Maar vroeger begon ik vaak met wat ik mooi vond en nam ik dan alvast aan dat het dan ook goed zou passen. Maar ook al kunnen ze vaak wel een beetje meedenken, jouw smaak is geen onderdeel van hun vakmanschap. Pasvorm wel, dus als je ze dan op pasvorm laat voorselecteren kunnen ze goed werk leveren, terwijl je zelf wel kunt bepalen of kleur, stof e.d. wat voor je zijn.
Helemaal mee eens :)
pi_116227963
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 12:13 schreef Vinniiee het volgende:

[..]

:') Dan kun je jezelf toch geen verkoper noemen? :')

hij was ook duidelijk aangenomen op zijn uiterlijk, niet op zijn brains.
pi_116228008
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 12:19 schreef crinblanc het volgende:

[..]

hij was ook duidelijk aangenomen op zijn uiterlijk, niet op zijn brains.
Ik snap sowieso niet waarom je bij zo'n soort winkel geen 'test' krijgt.
pi_116230275
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 12:20 schreef Vinniiee het volgende:

[..]

Ik snap sowieso niet waarom je bij zo'n soort winkel geen 'test' krijgt.
bij ZARA krijg je als verkoper volgens mij een pak aan en dan wordt je werkvloer opgeschopt
pi_116230332
In dit topic gaat het tegenwoordig ook al over de zara.... :{
Nou daar kan dan ook weer een slot op.
pi_116230524
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 13:20 schreef Godtje het volgende:
In dit topic gaat het tegenwoordig ook al over de zara.... :{
Nou daar kan dan ook weer een slot op.
_O-
pi_116231095
On a related note: ik heb wel een paar (of 2) lederen schoenen waarvan de zijkanten best snel wit uitslaan. Ik poets m'n schoenen regelmatig (probeer het elk weekend te doen), maar het komt best snel terug. Betekent dit dat het leer daar eigenlijk al een beetje beschadigd is? Zo ja: is zoiets nog te repareren? Zijn er plekken waar je zulke schoenen naartoe kunt brengen?

Kennelijk moet ik in de winter nóg vaker m'n schoenen poetsen.
pi_116239052
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 10:30 schreef Maharbal het volgende:

[..]

Ongelooflijk toffe schoen ^O^
Thanks, ben er zelf ook blij mee en denk ook dat hij lang bij me zal blijven O+
"The fact that most people are too stupid to know how dumb they really are, is the fabric holding our society together"
"Money might not buy happiness, but I'll take my fucking chances"
pi_116239963
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 13:20 schreef Godtje het volgende:
In dit topic gaat het tegenwoordig ook al over de zara.... :{
Nou daar kan dan ook weer een slot op.
True
"The fact that most people are too stupid to know how dumb they really are, is the fabric holding our society together"
"Money might not buy happiness, but I'll take my fucking chances"
  vrijdag 31 augustus 2012 @ 17:27:36 #86
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_116240095
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 13:20 schreef Godtje het volgende:
In dit topic gaat het tegenwoordig ook al over de zara.... :{
Nou daar kan dan ook weer een slot op.
True, true.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  vrijdag 31 augustus 2012 @ 17:29:06 #87
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_116240164
Vandaag was ik bij Ogen en zagik de nieuwe collectie van Cucinelli. Ik ben gewend dat kleren daar duur kunnen zijn, maar 465 euro voor een katoenen bandplooibroek en 2.365 euro voor een ongevoerd kasjmieren jasje vind ik wel veel. Zijn er hier mensen die dat soort bedragen uitgeven voor kleren?
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
pi_116240286
Nee. Qua budget geen probleem, maar ten eerste niet mijn soort kleding en ten tweede de moeite niet waard. Er is een grens op wat ik kleding waard vind, gelukkig.
"The fact that most people are too stupid to know how dumb they really are, is the fabric holding our society together"
"Money might not buy happiness, but I'll take my fucking chances"
pi_116240558
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 17:29 schreef Federer-fan het volgende:
Vandaag was ik bij Ogen en zagik de nieuwe collectie van Cucinelli. Ik ben gewend dat kleren daar duur kunnen zijn, maar 465 euro voor een katoenen bandplooibroek en 2.365 euro voor een ongevoerd kasjmieren jasje vind ik wel veel. Zijn er hier mensen die dat soort bedragen uitgeven voor kleren?
Ja. Maar ik vind het vaak ook wel idioot... alleen zie ik meestal pas bij het afrekenen wat het kost. :@

Ik kan overigens net zo simpel iets kopen waarvan ik bij het afrekenen denk "zo, dat is goedkoop".
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
  vrijdag 31 augustus 2012 @ 20:50:05 #90
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_116247582
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 17:37 schreef DS4 het volgende:

[..]

Ja. Maar ik vind het vaak ook wel idioot... alleen zie ik meestal pas bij het afrekenen wat het kost. :@

[...]
Serieus, jij rekent af terwij je nog niet weet wat het kost? Volgens mij ben je dan in FOK!-termen een zogeheten Baas.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
pi_116248388
quote:
6s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 20:50 schreef Federer-fan het volgende:

Serieus, jij rekent af terwij je nog niet weet wat het kost? Volgens mij ben je dan in FOK!-termen een zogeheten Baas.
En in 'mijn vrouw' termen een idioot... ;)
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
  vrijdag 31 augustus 2012 @ 22:31:08 #92
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_116252797
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 21:04 schreef DS4 het volgende:

[..]

En in 'mijn vrouw' termen een idioot... ;)
en ik ben het met je vrouw eens ;)
Michielos topics zijn als het eten van oesters.
pi_116254744
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 22:31 schreef Michielos het volgende:

en ik ben het met je vrouw eens ;)
Waarom zou ik vooraf kijken? Ik koop het toch als ik het wil hebben... Dus het is een zinloze handeling. ;)

Wat niet wegneemt dat mijn vrouw in theorie gelijk heeft.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
  woensdag 26 september 2012 @ 13:59:21 #94
121125 Gimmick
I am vomit vomiting
pi_117271892
Wie weet welk merk er momenteel een blauwe trenchcoat in de collectie heeft? Beetje klassiek, prijsklasse max EUR 300. Zeg maar segment SuitSuipply (die hem nu niet heeft).
I am a black hole shitting into the void
pi_117275877
Iemand in Rotterdam een adresje voor het verzolen van een paar magnanni's?
  woensdag 26 september 2012 @ 23:07:22 #97
121125 Gimmick
I am vomit vomiting
pi_117297138
quote:
Ja, zoiets inderdaad! Wel is mijn ervaring dat de kleinste Boss maat mij te groot is, maar ga hem zeker eens passen.
I am a black hole shitting into the void
  donderdag 27 september 2012 @ 16:49:42 #98
149696 CoJackso
Shichinin no Samurai
pi_117317522
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juli 2012 13:20 schreef MFPascal het volgende:
Heeft er hier iemand ervaring met Suit Inc? Ik zag dat er nu een Groupon deal is.

¤ 149 voor één kostuum (waarde ¤ 299)
¤ 279 voor twee kostuums (waarde ¤ 598)
¤ 399 voor drie kostuums (waarde ¤ 897)

Zou interessant zijn als het vergelijkbaar is met SS qua kwaliteit.
Is hier al antwoord op geweest? Heeft iemand ervaring met deze winkel?
Find hungry samurai...
pi_117319011
quote:
0s.gif Op donderdag 27 september 2012 16:49 schreef CoJackso het volgende:

[..]

Is hier al antwoord op geweest? Heeft iemand ervaring met deze winkel?
Als iedereen on topic blijft niet denk ik.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  donderdag 27 september 2012 @ 18:06:46 #100
149696 CoJackso
Shichinin no Samurai
pi_117320464
quote:
0s.gif Op donderdag 27 september 2012 17:27 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Als iedereen on topic blijft niet denk ik.
Oh sorry, als newbie weet ik uiteraard niet wat hier doorgaans besproken wordt. Maar ga zo door in ieder geval ;)
Find hungry samurai...
pi_117321070
quote:
0s.gif Op donderdag 27 september 2012 18:06 schreef CoJackso het volgende:

Oh sorry, als newbie weet ik uiteraard niet wat hier doorgaans besproken wordt.
De TT is op zich wel een hint in dezen...
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_117322589
quote:
0s.gif Op donderdag 27 september 2012 18:06 schreef CoJackso het volgende:

[..]

Oh sorry, als newbie weet ik uiteraard niet wat hier doorgaans besproken wordt. Maar ga zo door in ieder geval ;)
Het ging daarvoor ook al over de Zara, dus het zou onzin zijn om jou daarop aan te vallen. Maar de topicreeks verwatert zo wel in een algemeen herenkleding en goedkope pakkentopic, en dat lijkt me gezien de TT niet de bedoeling.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  donderdag 27 september 2012 @ 19:14:48 #103
149696 CoJackso
Shichinin no Samurai
pi_117322952
Is ook helemaal geen probleem. Mijn fout :)
Find hungry samurai...
pi_117324199
quote:
0s.gif Op donderdag 27 september 2012 19:06 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Het ging daarvoor ook al over de Zara, dus het zou onzin zijn om jou daarop aan te vallen. Maar de topicreeks verwatert zo wel in een algemeen herenkleding en goedkope pakkentopic, en dat lijkt me gezien de TT niet de bedoeling.
Dat hou je toch niet tegen. Deze topicreeks is allang niet meer ontopic ;)
I am so clever that sometimes I don't understand a single word of what I am saying
pi_117324796
quote:
0s.gif Op donderdag 27 september 2012 19:40 schreef Mastroianni het volgende:

[..]

Dat hou je toch niet tegen. Deze topicreeks is allang niet meer ontopic ;)
Het komt ook allemaal niet zo precies, maar als je elk onderscheid loslaat blijft er niets van over.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_117510816
Weet iemand of deze schoenen een leren of rubbere zool hebben? (Ze staan in de folder en app van de 3 dwaze dagen bij de bijenkorf)
HAR!!! HAR!!11!!!1
  dinsdag 2 oktober 2012 @ 17:28:21 #107
16715 Mylene
*schatje*
pi_117511708
Ik denk dat je beter voor je vraag een apart topic kan openen.
pi_117512898
Weet iemand hier waar je een maatpak/MTM kunt laten maken met erg kleine maten? Ik heb maar kindermaatje 152 (XXS pas ik misschien) vanwege mijn lengte. Anders moet ik gelijk over op bespoke voor mijn eerste pak, en geld daarvoor sparen gaat dan nog wel een tijdje duren :')
pi_117513162
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2012 17:06 schreef vitessearnhem1.026 het volgende:
Weet iemand of deze schoenen een leren of rubbere zool hebben? (Ze staan in de folder en app van de 3 dwaze dagen bij de bijenkorf)
Van Lier is vaak van de combinatie, dus leer met rubber erin, of gewoon rubber. En helaas nooit op een mooie manier.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_117515255
Iemand hier bekend met de schoenen van Charles Trywitt? Koop zelf hun shirts al, schoenen nooit gedaan; zal ze ook nooit kopen zonder te passen, maar ik vond dit http://www.ctshirts.com/m(...)C076BLK||||||||||||| toch wel schoenen die er goed uitzien. All looks en toch maar gewoon voor een C&J c.s. gaan of is het wel degelijk kwaliteit?
hij kan altijd nog bacardi gaan serveren in het cafe van Lock, Stock and Two Smoking Barrels
pi_117635973
Ik ben op zoek naar wat nieuwe kleding. Colbert, truien, shirts, klaar maken voor de komende maanden. Ben student en wil het dan ook hier en op werk (retail) dragen, dus het moet niet te formeel zijn. Ik denk dan aan een klassieke basis met moderne accenten. Getailleerde kleding zit mij doorgaans goed, gezien mijn postuur. Maat van de colbert moet waarschijnlijk 46 zijn, wat het wel lastig maakt.

Gisteren in de Van der Kam te Amersfoort geweest: erg fraaie winkel met veel van de 'bekende' modemerken.
Vandaag even kort de Nero te Amsterdam: mooie Italiaanse merken, maar natuurlijk een veel beperkter assortiment.
Wat mij tot nu toe vooral aansprak was onder andere Corneliani en Hackett.

Als ik heel specifiek mag zijn, ben ik denk ik op zoek naar een bruin wollen colbert en een pullover waar eventueel een dress shirt onder kan. Elleboogstukken bij beiden mogen, omdat ik denk dat dit het wat meer casual doet lijken(?).

Zijn er nog hedendaagse tips qua merken en winkels in de omgeving Amsterdam?
En heeft hier iemand ervaring met The Red van Oger?

Edit: en ook geen onbelangrijke vraag: zijn er ook goede winkels die af en toe wat van dit soort kleding in de aanbieding hebben?

[ Bericht 5% gewijzigd door mscofield89 op 05-10-2012 19:52:08 ]
pi_117637798
Over Hackett gesproken, ik heb een tekort aan pakken. Dit weekend dus langs Hackett, past me goed.

Hebben momenteel een vrij nette Mayfair in flannel, wat ik altijd wel charmant vind in de winter. Deze is een wol/cashmeer mix, dus ik verwacht iets dat vrij comfortabel is. Alleen niet duidelijk of hij nu 1 of 2 knopen heeft, verschillende foto's hebben verschillende versies.



Andere opties is een navy heringbone, maar vind hem iets te licht. Kijk morgen wel wat ze verder hebben.

"The fact that most people are too stupid to know how dumb they really are, is the fabric holding our society together"
"Money might not buy happiness, but I'll take my fucking chances"
pi_117653041
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2012 18:05 schreef Nezhi het volgende:
Weet iemand hier waar je een maatpak/MTM kunt laten maken met erg kleine maten? Ik heb maar kindermaatje 152 (XXS pas ik misschien) vanwege mijn lengte. Anders moet ik gelijk over op bespoke voor mijn eerste pak, en geld daarvoor sparen gaat dan nog wel een tijdje duren :')
Misschien is Vanita een optie? Ik heb geen ervaring met dit bedrijf, maar ik heb er wel goede verhalen over gehoord. Zij doen alleen aan MTM en bespoke. Hun MTM-lijn begint op ¤600,-. Je kunt uiteraard bellen of ze aan jouw wensen tegemoet kunnen komen.
  zaterdag 6 oktober 2012 @ 11:26:57 #114
110241 Mastroianni
La Dolce Vita
pi_117654077
quote:
7s.gif Op zaterdag 6 oktober 2012 10:15 schreef Biekuh het volgende:

[..]

Misschien is Vanita een optie? Ik heb geen ervaring met dit bedrijf, maar ik heb er wel goede verhalen over gehoord. Zij doen alleen aan MTM en bespoke. Hun MTM-lijn begint op ¤600,-. Je kunt uiteraard bellen of ze aan jouw wensen tegemoet kunnen komen.
I am so clever that sometimes I don't understand a single word of what I am saying
pi_117654285
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 oktober 2012 11:26 schreef Mastroianni het volgende:

[..]

Je hebt gelijk. Ik begrijp niet dat ik dat er bij heb gezet, dat is wellicht te wijten aan de brakke zaterdagmorgen.

Jij hebt ervaring met de heren van Vanita?
  zaterdag 6 oktober 2012 @ 12:43:59 #116
110241 Mastroianni
La Dolce Vita
pi_117655797
quote:
12s.gif Op zaterdag 6 oktober 2012 11:39 schreef Biekuh het volgende:

[..]

Je hebt gelijk. Ik begrijp niet dat ik dat er bij heb gezet, dat is wellicht te wijten aan de brakke zaterdagmorgen.

Jij hebt ervaring met de heren van Vanita?
Topic over pakken van Vanitá
Topic over shirts van Vanitá
I am so clever that sometimes I don't understand a single word of what I am saying
pi_117655858
Die topics had ik ook gevonden, maar het pakkentopic heeft maar twee pagina's. Niet zoveel ervaringen staan daarin.
  zaterdag 6 oktober 2012 @ 13:20:47 #118
58560 Oksel
Gezellig.
pi_117656787
Binnenkort in R'dam Magnanni's naar eigen wens laten verven.. :9
pi_117694718
Vraagske, vinden jullie mijn pantalon te lang? Persoonlijk wel, maar toen ik m kocht zei de verkoopster dat ie wel goed zat.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_117694964
Mag idd korter
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_117695189
quote:
0s.gif Op zondag 7 oktober 2012 16:00 schreef DS4 het volgende:
Mag idd korter
Top, gaan we dat fixen :)
pi_117701159
Kon er geen goede foto van vinden, maar ben dus uiteindelijk qua pak inderdaad bij Hackett geslaagd. De stof (flannel) is een comfortabele mix van wol en cashmere, lekker voor de winter. Ik draag zelden een 3-piece, maar het leuke van flannel vind ik dat je het ook goed cashual kan dragen in 3-delig. Beetje Britse country style met hoge C&J broques en een gewoven das. Verder twee dassen opgepikt, ben de laatste tijd weer een paar kwijt geraakt, zucht...

"The fact that most people are too stupid to know how dumb they really are, is the fabric holding our society together"
"Money might not buy happiness, but I'll take my fucking chances"
pi_117701186
quote:
0s.gif Op zondag 7 oktober 2012 15:54 schreef Vinniiee het volgende:
Vraagske, vinden jullie mijn pantalon te lang? Persoonlijk wel, maar toen ik m kocht zei de verkoopster dat ie wel goed zat.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij lijkt te lang, maar je kunt het beter van de zijkant bekijken.
"The fact that most people are too stupid to know how dumb they really are, is the fabric holding our society together"
"Money might not buy happiness, but I'll take my fucking chances"
pi_117701221
quote:
0s.gif Op zondag 7 oktober 2012 18:54 schreef Bajskorv het volgende:

[..]

Hij lijkt te lang, maar je kunt het beter van de zijkant bekijken.
Hmm ok :o Zal er even naar kijken :)
pi_117706233
Hier een betere foto. Moet nog even bedenken welke dassen ik erbij kan dragen, denk dat ik wat meer effen dassen nodig heb. Heb een monochrome rode das erbij gekocht, en een gebreide donkerblauwe. Beter dan de normale dassen die ik draag bij het flannel.





"The fact that most people are too stupid to know how dumb they really are, is the fabric holding our society together"
"Money might not buy happiness, but I'll take my fucking chances"
pi_117706522
quote:
0s.gif Op zondag 7 oktober 2012 15:54 schreef Vinniiee het volgende:
Vraagske, vinden jullie mijn pantalon te lang? Persoonlijk wel, maar toen ik m kocht zei de verkoopster dat ie wel goed zat.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Te lang inderdaad, neem aan dat als je je schoenen uit doet hij op de grond (een beetje) 'op propt'?
pi_117711134
quote:
0s.gif Op zondag 7 oktober 2012 20:49 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:

[..]

Te lang inderdaad, neem aan dat als je je schoenen uit doet hij op de grond (een beetje) 'op propt'?
Euh, ik geloof het wel ja.
  zondag 7 oktober 2012 @ 22:00:13 #128
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_117711601
quote:
0s.gif Op zondag 7 oktober 2012 20:44 schreef Bajskorv het volgende:
Hier een betere foto. Moet nog even bedenken welke dassen ik erbij kan dragen, denk dat ik wat meer effen dassen nodig heb. Heb een monochrome rode das erbij gekocht, en een gebreide donkerblauwe. Beter dan de normale dassen die ik draag bij het flannel.

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Goede aankopen. ^O^ ik draag de laatste tijd alleen maar knitted dassen wanneer ik een das draag eig. :')
Love will tear us apart (Joy Division)
pi_117716219
quote:
0s.gif Op zondag 7 oktober 2012 15:54 schreef Vinniiee het volgende:
Vraagske, vinden jullie mijn pantalon te lang? Persoonlijk wel, maar toen ik m kocht zei de verkoopster dat ie wel goed zat.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Er bestaan nogal verschillende meningen over wat de correcte lengte van een broek is. De conventionele (zeg Engelse) opvatting is dat de pijpen zo lang moeten zijn dat ze aan de achterkant tot net boven de bovenkant van je schoenzool komen - dat wil dus zeggen dat de pijpen aan de voorkant een beetje 'deuken'.

Aan de andere kant is er ook de Jort Kelder 'hoog water look', waarbij de hele enkel vrij blijft. Persoonlijk vind ik dat er tamelijk belachelijk uitzien, maar goed.

Het lijkt alsof je broek ook volgens de eerste opvatting al te lang is. Als je je schoenen uitdoet en je kunt met je hakken op de achterkant van de pijpen gaan staan zijn ze zeker te lang.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 07-10-2012 23:24:44 ]
pi_117716291
quote:
7s.gif Op zondag 7 oktober 2012 23:23 schreef k_man het volgende:

[..]

Er bestaan nogal verschillende meningen over wat de correcte lengte van een broek is. De conventionele (zeg Engelse) opvatting is dat de pijpen zo lang moeten zijn dat ze aan de achterkant je hak grotendeels bedekken - dat wil dus zeggen dat de pijpen aan de voorkant een beetje 'deuken'.

Aan de andere kant is er ook de Jort Kelder 'hoog water look', waarbij de hele enkel vrij blijft. Persoonlijk vind ik dat er tamelijk belachelijk uitzien, maar goed.

Het lijkt alsof je broek ook volgens de eerste opvatting al te lang is. Als je je schoenen uitdoet en je kunt met jet hakken op de achterkant van de pijpen gaan staan zijn ze zeker te lang.
De verkoopster had het volgens mij over de conventionele opvatting.

Dat hoog water vind ik ook geen porem :r

Ik zal eens kijken of ik erop kan staan, volgens mij niet :)
pi_117716371
quote:
0s.gif Op zondag 7 oktober 2012 23:25 schreef Vinniiee het volgende:

[..]

De verkoopster had het volgens mij over de conventionele opvatting.

Dat hoog water vind ik ook geen porem :r

Ik zal eens kijken of ik erop kan staan, volgens mij niet :)
Dat 'hoog water' is gewoon het huidige modebeeld in Italië. Over een half jaar / jaar loopt ook iedereen in Nederland zo er bij :').
De conventionele opvatting in Nederland lijkt mij gewoon dat als je geen schoenen aan hebt de broek net de grond raakt.
pi_117716546
quote:
0s.gif Op zondag 7 oktober 2012 23:26 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
De conventionele opvatting in Nederland lijkt mij gewoon dat als je geen schoenen aan hebt de broek net de grond raakt.
Ja, dat komt zo ongeveer overeen met wat ik zei.

Als je je houdt aan de etiquette zit je eigenlijk altijd goed. Je kunt ook meedoen met de laatste mode, maar dan heb je straks een kast vol items waar je je niet meer in durft te vertonen. Hemden met diagonale strepen, jasjes zonder revers, boorden met rare prints, dat soort toestanden. Toch zonde als je veel geld hebt uitgegeven aan een goed kledingstuk.
pi_117716793
Morgen doe ik mijn pantalon aan, dus dan kan ik dat checken.

Gezegd hebbende over geinvesteerd hebben in een goed kledingstuk, ik kan bijna geen goed passende overhemden vinden. 38/S is te wijd, ook bij slimfit. Daarnaast zijn die prints van tegenwoordig om te huilen.
pi_117718174
quote:
1s.gif Op zondag 7 oktober 2012 23:37 schreef Vinniiee het volgende:

Gezegd hebbende over geinvesteerd hebben in een goed kledingstuk, ik kan bijna geen goed passende overhemden vinden. 38/S is te wijd, ook bij slimfit. Daarnaast zijn die prints van tegenwoordig om te huilen.
Skinnny van Gucci kan ik je dan aanraden. Overigens is de slim van Gucci al stukken strakker dan de gemiddelde slim fit...
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_117718199
quote:
0s.gif Op zondag 7 oktober 2012 23:26 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:

Dat 'hoog water' is gewoon het huidige modebeeld in Italië. Over een half jaar / jaar loopt ook iedereen in Nederland zo er bij :').
Mits niet te overdreven is daar dan ook niets mis mee...
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_117718677
quote:
1s.gif Op maandag 8 oktober 2012 00:20 schreef DS4 het volgende:

[..]

Mits niet te overdreven is daar dan ook niets mis mee...
Dat zeg ik ook niet. Ik draag chinos bijvoorbeeld ook zo.
pi_117723139
quote:
1s.gif Op maandag 8 oktober 2012 00:20 schreef DS4 het volgende:

[..]

Mits niet te overdreven is daar dan ook niets mis mee...
Als je de look verder goed doorvoert, maar dat doet 90% dan weer niet. De conventionele lengte is veiliger.
"The fact that most people are too stupid to know how dumb they really are, is the fabric holding our society together"
"Money might not buy happiness, but I'll take my fucking chances"
pi_117723973
Mode en veilig gaat niet altijd goed samen... ;)
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_117724081
True, maar we zijn ook niet allemaal fashionista's. Veilig en smaakvol gaat wel vaak samen, meeste blunders worden gemaakt door mensen die iets "modieus" willen proberen.
"The fact that most people are too stupid to know how dumb they really are, is the fabric holding our society together"
"Money might not buy happiness, but I'll take my fucking chances"
pi_117724305
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2012 10:40 schreef Bajskorv het volgende:
True, maar we zijn ook niet allemaal fashionista's. Veilig en smaakvol gaat wel vaak samen, meeste blunders worden gemaakt door mensen die iets "modieus" willen proberen.
Veilig en dodelijk saai blijkt in NL (en niet alleen in NL) pas echt vaak samen te gaan... ;)

Dan zie ik eigenlijk liever iemand die wat risico neemt en dan een uitglijder maakt.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_117724519
Ik denk dat we hetzelfde bedoelen, maar het anders benoemen. In Nederland ben je al "anders" als je gewoon klassiek gekleed gaat, dus met zwarte schoenen, etc. De massa draagt de ietwat hippere pakken, lekker overdreven skinny, allehande hippe schoenen, etc etc.

Ik vind veilig en klassiek niet saai, maar juist stijlvol en in Nederland zeker onderscheidend.
"The fact that most people are too stupid to know how dumb they really are, is the fabric holding our society together"
"Money might not buy happiness, but I'll take my fucking chances"
pi_117725227
quote:
7s.gif Op zondag 7 oktober 2012 23:23 schreef k_man het volgende:

[..]

Er bestaan nogal verschillende meningen over wat de correcte lengte van een broek is. De conventionele (zeg Engelse) opvatting is dat de pijpen zo lang moeten zijn dat ze aan de achterkant tot net boven de bovenkant van je schoenzool komen - dat wil dus zeggen dat de pijpen aan de voorkant een beetje 'deuken'.

Aan de andere kant is er ook de Jort Kelder 'hoog water look', waarbij de hele enkel vrij blijft. Persoonlijk vind ik dat er tamelijk belachelijk uitzien, maar goed.

Het lijkt alsof je broek ook volgens de eerste opvatting al te lang is. Als je je schoenen uitdoet en je kunt met je hakken op de achterkant van de pijpen gaan staan zijn ze zeker te lang.
Het een heeft ook met het ander te maken lijkt me. Smalle pijpen en een (enigzins) verhoogde waterstand horen bij elkaar. Als je rechte of wijde pijpen hebt en die rusten niet op te schoen, dan fladderen die heen en weer als je loopt en dat ziet er niet uit. Als je smalle pijpen hebt die op de schoen rusten dan vallen ze er niet overheen, maar vouwen ze daar alsof je er zo'n klemmetje omheen hebt om ze uit je fietsketting te houden.

De schoenmode gaat ook mee, de hakken zijn erg laag de laatste jaren. Bij wat wijde pijpen heb je meer hak nodig om de broekspijp van de vloer te houden.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  maandag 8 oktober 2012 @ 16:19:09 #143
355733 JaafkeGB
Nimmer te vertrouwen
pi_117735445
wat verstaan jullie onder 'smart casual'

ik dacht meer aan een normale slim-blouse (wit/licht blauw) met een nette donkere spijkerbroek & evt colbert (als het koud is)

ik heb binnekort een etentje in londen, en er stond dress 'smart casual'
nu ben ik sowieso meer van de design/trendy kant...
pi_117735831
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2012 16:19 schreef JaafkeGB het volgende:
wat verstaan jullie onder 'smart casual'

ik dacht meer aan een normale slim-blouse (wit/licht blauw) met een nette donkere spijkerbroek & evt colbert (als het koud is)

ik heb binnekort een etentje in londen, en er stond dress 'smart casual'
nu ben ik sowieso meer van de design/trendy kant...
Design/trendy kan ook prima "smart casual" zijn, ik weet niet wat jij eronder verstaat natuurlijk. Wat je beschrijft is inderdaad "smart casual" in Londen, zolang je er geen sneakers onder aan doet. Nette sneakers (donker) kan nog net, maar je bent veiliger met iets anders.
"The fact that most people are too stupid to know how dumb they really are, is the fabric holding our society together"
"Money might not buy happiness, but I'll take my fucking chances"
pi_117735841
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2012 16:19 schreef JaafkeGB het volgende:
wat verstaan jullie onder 'smart casual'

ik dacht meer aan een normale slim-blouse (wit/licht blauw) met een nette donkere spijkerbroek & evt colbert (als het koud is)

ik heb binnekort een etentje in londen, en er stond dress 'smart casual'
nu ben ik sowieso meer van de design/trendy kant...
Smart casual is dus geen spijkerbroek.

Meer een nette pantalon, shirt (slimfit is een prima keuze), al dan niet met een blazer... Zoiets dus.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_117736597
Zoals ik al zei, onder "smart casual" wordt ook steeds meer jeans geaccepteerd in Londen. Geen idee hoe dat ik Nederland is. Business casual is iets formeler en vereist een pantalon.
"The fact that most people are too stupid to know how dumb they really are, is the fabric holding our society together"
"Money might not buy happiness, but I'll take my fucking chances"
  maandag 8 oktober 2012 @ 16:49:00 #147
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_117736902
Ik droeg altijd jeans, een overhemd en een jasje tijdens smart casual bijeenkomsten op werk toen ik in Londen zat. Deden alle collega's en klant relaties.
Love will tear us apart (Joy Division)
  maandag 8 oktober 2012 @ 16:50:26 #148
355733 JaafkeGB
Nimmer te vertrouwen
pi_117736973
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2012 16:49 schreef don-diablo het volgende:
Ik droeg altijd jeans, een overhemd en een jasje tijdens smart casual bijeenkomsten op werk toen ik in Londen zat. Deden alle collega's en klant relaties.
toevallig ooit bij fifteen van jamie oliver gegeten? stond daar namelijk dat het zo moest.

anders koop ik wel een pantalon, geen probleem verder.
pi_117737330
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2012 16:50 schreef JaafkeGB het volgende:

[..]

toevallig ooit bij fifteen van jamie oliver gegeten? stond daar namelijk dat het zo moest.

anders koop ik wel een pantalon, geen probleem verder.
Ik zou me enorm verbazen als een jeans niet mag, dan zijn ze daar meestal erg expliciet in. Ik woon nu 7 jaar in Londen, en zou naar Fifteen gewoon jeans aan doen als ik daar zin in had.
"The fact that most people are too stupid to know how dumb they really are, is the fabric holding our society together"
"Money might not buy happiness, but I'll take my fucking chances"
pi_117737428
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2012 16:43 schreef Bajskorv het volgende:
Zoals ik al zei, onder "smart casual" wordt ook steeds meer jeans geaccepteerd in Londen. Geen idee hoe dat ik Nederland is. Business casual is iets formeler en vereist een pantalon.
Ik zie ook in London steeds vaker de jeans als BC voorgeschreven is, maar in beginsel hoort het niet. ;)
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_117737474
quote:
1s.gif Op maandag 8 oktober 2012 16:59 schreef DS4 het volgende:

[..]

Ik zie ook in London steeds vaker de jeans als BC voorgeschreven is, maar in beginsel hoort het niet. ;)
Als "business casual" heb ik het nog nooit gezien. Als "smart casual" is bij echt 90% van de events jeans vrij standaard. Zelfs nette sneakers kunnen prima.
"The fact that most people are too stupid to know how dumb they really are, is the fabric holding our society together"
"Money might not buy happiness, but I'll take my fucking chances"
  maandag 8 oktober 2012 @ 17:58:36 #152
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_117740026
quote:
0s.gif Op zondag 7 oktober 2012 20:44 schreef Bajskorv het volgende:
Hier een betere foto. Moet nog even bedenken welke dassen ik erbij kan dragen, denk dat ik wat meer effen dassen nodig heb. Heb een monochrome rode das erbij gekocht, en een gebreide donkerblauwe. Beter dan de normale dassen die ik draag bij het flannel.

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Monochroom = effen?

Ziet er strak uit allemaal.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
pi_117740275
Monochroom = een kleur inderdaad, maar kan wel verschillende tinten van die ene kleur hebben. Effen is meestal een kleur, een tint. De stof die ik koos noemen ze ook monochroom, omdat hij meerdere tinten rood heeft.
"The fact that most people are too stupid to know how dumb they really are, is the fabric holding our society together"
"Money might not buy happiness, but I'll take my fucking chances"
  maandag 8 oktober 2012 @ 18:17:04 #154
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_117740750
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2012 18:05 schreef Bajskorv het volgende:
Monochroom = een kleur inderdaad, maar kan wel verschillende tinten van die ene kleur hebben. Effen is meestal een kleur, een tint. De stof die ik koos noemen ze ook monochroom, omdat hij meerdere tinten rood heeft.
Bedankt, weer wat geleerd.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
pi_117740849
Ter illustratie, deze illustratie is ook monochroom.


"The fact that most people are too stupid to know how dumb they really are, is the fabric holding our society together"
"Money might not buy happiness, but I'll take my fucking chances"
pi_117741099
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2012 17:00 schreef Bajskorv het volgende:

Als "business casual" heb ik het nog nooit gezien.
Het gaat dan wel vaak om oosteuropees volk met teveel geld, dat zeg ik er eerlijk bij... ;)
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_117741185
Pantalon aan, zonder schoenen komt hij niet op de grond en met schoenen uiteraard ook niet.
pi_117741611
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2012 18:30 schreef Vinniiee het volgende:
Pantalon aan, zonder schoenen komt hij niet op de grond en met schoenen uiteraard ook niet.
Dan is hij dus, volgens conventionele maatstaven, niet te lang. Foto?
"The fact that most people are too stupid to know how dumb they really are, is the fabric holding our society together"
"Money might not buy happiness, but I'll take my fucking chances"
pi_117751301
Hou eens op over pantalons, het is gewoon een broek.
pi_117751375
Een jeans is ook een broek, maar geen pantalon...
"The fact that most people are too stupid to know how dumb they really are, is the fabric holding our society together"
"Money might not buy happiness, but I'll take my fucking chances"
pi_117751501
Ja, je hebt het toch ook niet steeds over je jeans, of wel?
pi_117751806
quote:
7s.gif Op maandag 8 oktober 2012 21:33 schreef k_man het volgende:
Hou eens op over pantalons, het is gewoon een broek.
Fucking elite!
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_117751910
quote:
7s.gif Op maandag 8 oktober 2012 21:36 schreef k_man het volgende:
Ja, je hebt het toch ook niet steeds over je jeans, of wel?
Punt is: een pantalon is een broek, maar een broek is geen pantalon... Ik heb onze woordenschat niet bedacht, ga daar elders over klagen ;)
"The fact that most people are too stupid to know how dumb they really are, is the fabric holding our society together"
"Money might not buy happiness, but I'll take my fucking chances"
pi_117758529
Je hoeft het niet te herhalen, ik snapte je punt de eerste keer. Dat laat onverlet dat 'pantalon' een enorm jeukwoord is.
pi_117762803
quote:
7s.gif Op maandag 8 oktober 2012 23:44 schreef k_man het volgende:
Je hoeft het niet te herhalen, ik snapte je punt de eerste keer. Dat laat onverlet dat 'pantalon' een enorm jeukwoord is.
Eens, ik gebruik het ook niet dagelijks
"The fact that most people are too stupid to know how dumb they really are, is the fabric holding our society together"
"Money might not buy happiness, but I'll take my fucking chances"
pi_117763082
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2012 18:41 schreef Bajskorv het volgende:

[..]

Dan is hij dus, volgens conventionele maatstaven, niet te lang. Foto?
Hmm foto wordt lastig. Ik zal het eens proberen te maken.
pi_117764377
quote:
7s.gif Op maandag 8 oktober 2012 23:44 schreef k_man het volgende:
Je hoeft het niet te herhalen, ik snapte je punt de eerste keer. Dat laat onverlet dat 'pantalon' een enorm jeukwoord is.
Net als kostuum.....
pi_117764663
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2012 09:48 schreef Stansfield het volgende:

[..]

Net als kostuum.....
Maar niemand in dit topic gebruikt dan weer het woord 'kostuum'...
"The fact that most people are too stupid to know how dumb they really are, is the fabric holding our society together"
"Money might not buy happiness, but I'll take my fucking chances"
pi_117764722
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2012 10:00 schreef Bajskorv het volgende:

[..]

Maar niemand in dit topic gebruikt dan weer het woord 'kostuum'...
Dat is waar, maar ik had het meer over jeukwoorden mbt herenkleding.
  dinsdag 16 oktober 2012 @ 15:45:49 #170
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_118040817
Heb net een Corneliani pak bij Oger gekocht (althans, tijdje terug, moest wat vermaakt worden), ben er erg tevreden over.

Ook een paar overhemden van Emanuele Maffeis, prima spul.
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
pi_118041295
Corneliani heb ik zelf nooit geprobeerd, maar zie je hier ook veel en ziet er goed uit. Oger vind ik alleen een vreselijke winkel, die mijd ik als de pest.
"The fact that most people are too stupid to know how dumb they really are, is the fabric holding our society together"
"Money might not buy happiness, but I'll take my fucking chances"
  dinsdag 16 oktober 2012 @ 17:38:09 #172
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_118045692
Aanrader, zou het eens proberen, prijs is ook nog te behappen. :)

In Oger moet je die standardverkopers vermijden, er staan een paar goede jongens tussen (kan je wel een naam geven) die je niet meteen naar de pakken van +5000 euro sleuren maar eerst écht naar je wensen luisteren.
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
pi_118046330
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 17:38 schreef static het volgende:
Aanrader, zou het eens proberen, prijs is ook nog te behappen. :)

In Oger moet je die standardverkopers vermijden, er staan een paar goede jongens tussen (kan je wel een naam geven) die je niet meteen naar de pakken van +5000 euro sleuren maar eerst écht naar je wensen luisteren.
Ik trek die verkopers inderdaad niet, en het publiek in de PC doe ik ook niet voor de lol. Ben erg blij met de kerels waar ik nu alles haal, dus zal niet snel wijzigen.
"The fact that most people are too stupid to know how dumb they really are, is the fabric holding our society together"
"Money might not buy happiness, but I'll take my fucking chances"
  dinsdag 16 oktober 2012 @ 18:14:31 #174
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_118047000
In Nederland/Amsterdam?

Ik krijg juist de kriebels bij de mannen van Armani, Boss, Ralph Lauren, Burbery, etc. (naja, slechte voorbeelden misschien). Wat een arrogant bedienend gepeupel.
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
pi_118047147
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 18:14 schreef static het volgende:
In Nederland/Amsterdam?

Ik krijg juist de kriebels bij de mannen van Armani, Boss, Ralph Lauren, Burbery, etc. (naja, slechte voorbeelden misschien). Wat een arrogant bedienend gepeupel.
Klopt. Ik ga naar Hackett in Londen, vlakbij waar ik woon. Die op Sloan Street heeft het beste personeel. Heel relaxed, herkennen je na jaren nog een weten exacte je maten, wat je mooi vindt, etc... Ben er altijd snel klaar, en het best leuk om langs te gaan en even bij te praten.

Het probleem met de zaken die jij noemt is de combinatie duur merk / niet deskundig personeel. Iemand die bij Burberry werkt is nu eenmaal niet gespecialiseerd in pakket.
"The fact that most people are too stupid to know how dumb they really are, is the fabric holding our society together"
"Money might not buy happiness, but I'll take my fucking chances"
pi_118068791
Een topic naar m'n hart.
If not now, then when.
  woensdag 17 oktober 2012 @ 02:26:48 #177
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_118068909
quote:
14s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 02:11 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Een topic naar m'n hart.
Vertel. Die sig doet je niet veel goed.
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
pi_118068934
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 02:26 schreef static het volgende:

[..]

Vertel. Die sig doet je niet veel goed.
Je bedoelt mijn ondertitel?
If not now, then when.
pi_118149920
Ik ga van de week maar weer een nieuw colbert/jasje aanschaffen. Normaal gesproken haal ik dit bij Oger en SS. Hebben jullie nog aanraders? :) Zit er aan te denken Pauw na lange tijd weer eens te bezoeken.
pi_118150105
Verso in Antwerpen. Altijd goed om een excuus te hebben om naar Antwerpen te gaan. Zit een Oger naast mocht je daar niets kunnen vinden, maar dat is eigenlijk best lastig...
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_118156717
Als je naar Oger gaat, kun je ook even doorlopen naar Paul Smith.
pi_118159834
Paul Smith vind ik qua pakken echt niks. Net iets te trendy proberen te zijn, met foute strepen, etc.
"The fact that most people are too stupid to know how dumb they really are, is the fabric holding our society together"
"Money might not buy happiness, but I'll take my fucking chances"
pi_118160091
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 08:44 schreef Bajskorv het volgende:
Paul Smith vind ik qua pakken echt niks. Net iets te trendy proberen te zijn, met foute strepen, etc.
Mee eens, maar qua casual wear heeft Paul Smith prima spullen.
pi_118160166
Casual kocht ik het vroeg best veel, nu niet meer. Prima spul, maar mijn smaak is waarschijnlijk veranderd.
"The fact that most people are too stupid to know how dumb they really are, is the fabric holding our society together"
"Money might not buy happiness, but I'll take my fucking chances"
  vrijdag 19 oktober 2012 @ 09:28:26 #185
165633 eriksd
The grand facade...
pi_118160609
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 15:58 schreef Bajskorv het volgende:
Corneliani heb ik zelf nooit geprobeerd, maar zie je hier ook veel en ziet er goed uit. Oger vind ik alleen een vreselijke winkel, die mijd ik als de pest.
Veel te pretentieus inderdaad. Van die gasten die je zo net iets te duidelijk inschattend aankijken. Dan denk ik van: luister vriend, zo'n helder licht ben je nou waarschijnlijk ook weer niet.
Op donderdag 11 oktober 2012 19:49 schreef Tem het volgende:
Bis bis bis
Op maandag 17 december 2012 22:25 schreef KoosVogels het volgende:
Wij krijgen niks voor kerst van de baas. Alleen een trap onder de reet en een stuk steenkool.
pi_118161019
quote:
2s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 09:28 schreef eriksd het volgende:

Veel te pretentieus inderdaad. Van die gasten die je zo net iets te duidelijk inschattend aankijken. Dan denk ik van: luister vriend, zo'n helder licht ben je nou waarschijnlijk ook weer niet.
Nooit last van eigenlijk. Ik kom er niet vaak, maar tot op heden altijd goed geholpen.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_118161260
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 09:44 schreef DS4 het volgende:

[..]

Nooit last van eigenlijk. Ik kom er niet vaak, maar tot op heden altijd goed geholpen.
Het zal ook van de persoon afhangen. Ik loop er in mijn vrije tijd ook niet bepaald sloeberig bij, maar kom rustig daar op sneakers binnen lopen in het weekend. Je hoeft dan inderdaad geen service te verwachten, wat ik altijd wat triest vind. Ik voel niet echt de noodzaak mij te kleden naar mijn portemonnee, als je begrijpt wat ik bedoel.

Enfin, daar heb ik dus in Londen geen probleem mee. Personeel is hier kundiger en gastvrijer, iedereen wordt vriendelijk geholpen. Bij C&J en Hackett kennen ze een jaar later nog je naam en maten, en helpen ze je met plezier. Is bij Oger gewoon anders. Daar verwachten ze dat je poenerig binnen komt lopen, past beter bij de image. Terwijl die halve toko vol staat met IT managers (niks mis mee trouwens) die graag een keer iets van Oger willen...
"The fact that most people are too stupid to know how dumb they really are, is the fabric holding our society together"
"Money might not buy happiness, but I'll take my fucking chances"
pi_118161734
Op zich ben ik met je eens dat men open moet staan voor iedereen, maar wat natuurlijk wel mee speelt is dat er ook veel mensen zijn die daar komen zonder de intentie om iets te kopen, maar die wel de boel overhoop halen, even willen passen, enz.

Nou zou ik dat als een kans willen betitelen om die mensen toch over de streep te halen, maar ik kan mij ook weer voorstellen dat als je in je leven niet verder bent gekomen dat winkelmedewerker dat dat irritatie opwekt.

Mocht je dus met zoiets worden geconfronteerd, schouders ophalen en er om lachen. In de kern is het nl. grappig dat een winkelmedewerker zich verheven voelt boven de klant op basis van niet kwistig rondstrooien met geld door die laatste.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_118161861
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 10:11 schreef DS4 het volgende:
Op zich ben ik met je eens dat men open moet staan voor iedereen, maar wat natuurlijk wel mee speelt is dat er ook veel mensen zijn die daar komen zonder de intentie om iets te kopen, maar die wel de boel overhoop halen, even willen passen, enz.

Nou zou ik dat als een kans willen betitelen om die mensen toch over de streep te halen, maar ik kan mij ook weer voorstellen dat als je in je leven niet verder bent gekomen dat winkelmedewerker dat dat irritatie opwekt.

Mocht je dus met zoiets worden geconfronteerd, schouders ophalen en er om lachen. In de kern is het nl. grappig dat een winkelmedewerker zich verheven voelt boven de klant op basis van niet kwistig rondstrooien met geld door die laatste.
Natuurlijk is het grappig, maar het geeft met geen zin om geld uit te geven. En ik begrijp je punt, maar ik ben juist iemand die rustig rondkijkt en niks overhoop haalt. Daarnaast heeft personeel er in Londen blijkbaar geen probleem mee, dus waarom bij Oger wel? Daarnaast kom ik normaal altijd met de intentie iets te kopen, of anders weten ze me meestal wel iets te verkopen :')
"The fact that most people are too stupid to know how dumb they really are, is the fabric holding our society together"
"Money might not buy happiness, but I'll take my fucking chances"
pi_118162045
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 10:15 schreef Bajskorv het volgende:

Natuurlijk is het grappig, maar het geeft met geen zin om geld uit te geven. En ik begrijp je punt, maar ik ben juist iemand die rustig rondkijkt en niks overhoop haalt. Daarnaast heeft personeel er in Londen blijkbaar geen probleem mee, dus waarom bij Oger wel? Daarnaast kom ik normaal altijd met de intentie iets te kopen, of anders weten ze me meestal wel iets te verkopen :')
Ik weet dus niet of dat bij Oger wel zo is, want dat is niet mijn ervaring... En ik loop daar ook best binnen op sneakers, spijkerbroekje, polo'tje, jackje... Al is het wel zo, bedenk ik mij net, dat ik dan meestal al volbepakt ben met tassen van concurrerende winkels. Het is zo'n winkel waar ik eerder heen ga onder het motto "tijd over, ook nog even kijken". ;)
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_118162753
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 10:20 schreef DS4 het volgende:

[..]

Ik weet dus niet of dat bij Oger wel zo is, want dat is niet mijn ervaring... En ik loop daar ook best binnen op sneakers, spijkerbroekje, polo'tje, jackje... Al is het wel zo, bedenk ik mij net, dat ik dan meestal al volbepakt ben met tassen van concurrerende winkels. Het is zo'n winkel waar ik eerder heen ga onder het motto "tijd over, ook nog even kijken". ;)
Een grote Hermes tas doet wonderen :Y
"The fact that most people are too stupid to know how dumb they really are, is the fabric holding our society together"
"Money might not buy happiness, but I'll take my fucking chances"
pi_118162851
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 09:03 schreef Quantic het volgende:

[..]

Mee eens, maar qua casual wear heeft Paul Smith prima spullen.
Daarom. En de vraag ging over een los jasje, dus redelijk casual denk ik.
pi_118162935
quote:
7s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 10:44 schreef k_man het volgende:

[..]

Daarom. En de vraag ging over een los jasje, dus redelijk casual denk ik.
Ik doel vooral op bijv. dit:




Alleen dan wel een RTW.
pi_118169472
Of dit:

pi_118213381
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 10:47 schreef Quantic het volgende:

[..]

Ik doel vooral op bijv. dit:

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Alleen dan wel een RTW.
Nice.
pi_118271608
Waar kan ik een simpele drieknoops cardigan vinden?
pi_118271672
Een drieknoops cardigan???
"The fact that most people are too stupid to know how dumb they really are, is the fabric holding our society together"
"Money might not buy happiness, but I'll take my fucking chances"
pi_118271775


Zoiets maar dan met drie knopen ipv 5.
pi_118271907
Hm, specifieke reden? Ik kom het nooit ergens tegen. Lijkt me ook erg onhandig, aangezien je de onderste al open hebt.
"The fact that most people are too stupid to know how dumb they really are, is the fabric holding our society together"
"Money might not buy happiness, but I'll take my fucking chances"
  maandag 22 oktober 2012 @ 10:06:57 #200
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_118271981
Ik heb er nog nooit een gezien. Het minst aantal knopen op een cardigan die ik zelf heb zijn er 5.
Love will tear us apart (Joy Division)
pi_118273155
Dat gaat hem niet worden denk ik, al wil je het echt dolgraag moet je het maar laten maken. :9
pi_118273426
Bij een 5 knoops cardigan doe je toch meestal maar 3 knoopjes dicht (zoals op het plaatje)?
pi_118273463
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 11:05 schreef Dalliance het volgende:
Bij een 5 knoops cardigan doe je toch meestal maar 3 knoopjes dicht (zoals op het plaatje)?
Bovenste knoopjes zijn optioneel, maar onderste hoort sowieso open.
"The fact that most people are too stupid to know how dumb they really are, is the fabric holding our society together"
"Money might not buy happiness, but I'll take my fucking chances"
pi_118273977
Ik heb het idee dat een diepere V bij de cardigan mooier oogt bij een wat korter lichaam ( ik ben 1.70) als het wat lager is gesloten.
pi_118274025
Heeft iemand nog tips om suede schoenen netjes te houden?
Voor onder mijn pakken heb ik nette suede schoenen gekocht, maar ik heb nooit echt suede gedragen, worden die niet heel snel kaal?
  maandag 22 oktober 2012 @ 11:25:33 #206
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_118274103
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 11:23 schreef Murdera het volgende:
Heeft iemand nog tips om suede schoenen netjes te houden?
Voor onder mijn pakken heb ik nette suede schoenen gekocht, maar ik heb nooit echt suede gedragen, worden die niet heel snel kaal?
Zijn speciale rubberen borstels voor
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_118274120
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 11:25 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Zijn speciale rubberen borstels voor
[ afbeelding ]
Goede tip, bedankt! Daar ga ik dan zsm even naar zoeken.
pi_118274188
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 11:22 schreef Alex8 het volgende:
Ik heb het idee dat een diepere V bij de cardigan mooier oogt bij een wat korter lichaam ( ik ben 1.70) als het wat lager is gesloten.
Ik hou niet van lage V-halsen, ook niet bij cardigan's. Draag cardigan's vooral "netjes", dus onder pak op koude dagen op kantoor. Dan gewoon netjes hoog gesloten.
"The fact that most people are too stupid to know how dumb they really are, is the fabric holding our society together"
"Money might not buy happiness, but I'll take my fucking chances"
pi_118274421
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 11:23 schreef Murdera het volgende:
Heeft iemand nog tips om suede schoenen netjes te houden?
Voor onder mijn pakken heb ik nette suede schoenen gekocht, maar ik heb nooit echt suede gedragen, worden die niet heel snel kaal?
Suede onder een pak... VT mag ik hopen?
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_118274657
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 11:33 schreef DS4 het volgende:

[..]

Suede onder een pak... VT mag ik hopen?
Wat bedoel je?
pi_118274700
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 11:40 schreef Murdera het volgende:

[..]

Wat bedoel je?
Hij bedoelt dat hij vindt dat je suede alleen "casual" (VT = vrije tijd) onder een pak kunt dragen. Vind ik trouwens ook.
"The fact that most people are too stupid to know how dumb they really are, is the fabric holding our society together"
"Money might not buy happiness, but I'll take my fucking chances"
pi_118274774
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 11:41 schreef Bajskorv het volgende:

[..]

Hij bedoelt dat hij vindt dat je suede alleen "casual" (VT = vrije tijd) onder een pak kunt dragen. Vind ik trouwens ook.
Oh ja. Uiteraard. :Y
pi_118275797
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 11:27 schreef Bajskorv het volgende:

[..]

Ik hou niet van lage V-halsen, ook niet bij cardigan's. Draag cardigan's vooral "netjes", dus onder pak op koude dagen op kantoor. Dan gewoon netjes hoog gesloten.
Ik heb het idee dat een diepere V bij de cardigan mooier oogt bij een wat korter lichaam ( ik ben 1.70) als het wat lager is gesloten.

Daar heb je een punt! Zijn cardigans wel geschikt om casual te dragen icm een overhemd (zonder stropdas) of met een t-shirt? Het ziet er dan namelijk wel erg simpel uit..
pi_118276926
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 12:12 schreef Alex8 het volgende:

[..]

Ik heb het idee dat een diepere V bij de cardigan mooier oogt bij een wat korter lichaam ( ik ben 1.70) als het wat lager is gesloten.

Daar heb je een punt! Zijn cardigans wel geschikt om casual te dragen icm een overhemd (zonder stropdas) of met een t-shirt? Het ziet er dan namelijk wel erg simpel uit..
Naar mijn mening kan het prima, maar ik draag het zelf altijd wel met das, maakt het iets minder 'simpel'
  maandag 22 oktober 2012 @ 12:55:50 #215
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_118277303
Ik draag een cardigan ook vaak wanneer ik het iets te koud vind worden icm t-shirt of overhemd. Kan prima zolang er maar pasvorm aan zit.
Love will tear us apart (Joy Division)
pi_118786117
Iemand ervaring met pakken van Dressed2Kill http://www.dressed2kill.nl/ ?

Staat vandaag bij Groupon een 'premium' maatpak voor 350 euro of 500 euro voor een 'excellent' maatpak (normale prijs staat aangegeven als 700 en 1000 euro....)
May you never steal, lie or cheat. But if you have to steal, then steal away my sorrows. If you have to lie, then lie with me all the nights of our life. If you have to cheat, then cheat death because I don't want to live a day without you
pi_118864995
Voor een bruiloft )en latere gelegenheden' wil ik graag een knap wit overhemd aanschaffen, zonder dat mensen denken dat ik bij de bediening hoor of later op de avond Sensation ga bezoeken, als je begrijpt wat ik bedoel.

Het moet er dus goed uitzien, ik weet alleen niet waar ik nu op moet letten. Dit stof, model, details.. wie begrijpt wat bedoel?
.
pi_118867858
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 20:43 schreef Fer het volgende:
Voor een bruiloft )en latere gelegenheden' wil ik graag een knap wit overhemd aanschaffen, zonder dat mensen denken dat ik bij de bediening hoor of later op de avond Sensation ga bezoeken, als je begrijpt wat ik bedoel.

Het moet er dus goed uitzien, ik weet alleen niet waar ik nu op moet letten. Dit stof, model, details.. wie begrijpt wat bedoel?
Je wilt dus gewoon een eenvoudig overhemd. Dat kan toch niet lastig zijn, gewoon alles met onzinnige detals vermijden. Net boord, geen enorm cutaway. Parelmoeren knopen, geen kleurtje, geen dubbele/driedubbele/vierdubbele knopen op de kraag. Geen patroon in je effen witte, katoenen stof, etc etc... Oh, wel een dubbele manchet met nette manchet knopen.
"The fact that most people are too stupid to know how dumb they really are, is the fabric holding our society together"
"Money might not buy happiness, but I'll take my fucking chances"
pi_118869121
En dubbele stiknaden, anders weet meteen iedereen dat je overhemd van de Hema of de WE komt.
pi_118869738
quote:
7s.gif Op maandag 5 november 2012 21:49 schreef k_man het volgende:
En dubbele stiknaden, anders weet meteen iedereen dat je overhemd van de Hema of de WE komt.
Ach, ook een overhemden met dubbele stiknaden kan je voor minder dan 30 euro kopen.
"The fact that most people are too stupid to know how dumb they really are, is the fabric holding our society together"
"Money might not buy happiness, but I'll take my fucking chances"
pi_118870234
Nee, het is geen garantie voor iets goeds, maar zonder dat heb je zeker troep.
  maandag 5 november 2012 @ 23:01:15 #222
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_118873137
Wat is in godsnaam een dubbele stiknaad?
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
pi_118873901
Dit:

  maandag 5 november 2012 @ 23:33:01 #224
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_118874536
Ah. :)

*check.
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
pi_118895884
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 11:25 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Zijn speciale rubberen borstels voor
[ afbeelding ]
Die lijken me niet heel goed voor je suède schoenen. Naar ik geloof gebruik je een soort gum voor de vlekken die je vervolgens met een borstel van stug paardenhaar kan uitvegen.
pi_118895925
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 17:19 schreef Dalliance het volgende:

[..]

Die lijken me niet heel goed voor je suède schoenen. Naar ik geloof gebruik je een soort gum voor de vlekken die je vervolgens met een borstel van stug paardenhaar kan uitvegen.
Die borstel is specifiek voor suede schoenen, is er perfect voor.
"The fact that most people are too stupid to know how dumb they really are, is the fabric holding our society together"
"Money might not buy happiness, but I'll take my fucking chances"
pi_118895962
Ik zag diezelfde borstel inderdaad liggen bij zo'n schoenen discounter, maar volgens mij niet eerder gezien bij de betere boutique.
pi_118896368
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 17:21 schreef Dalliance het volgende:
Ik zag diezelfde borstel inderdaad liggen bij zo'n schoenen discounter, maar volgens mij niet eerder gezien bij de betere boutique.
Die borstel krijg je ook bij Crockett & Jones bijvoorbeeld, en ik vermoed dat die niet proberen mijn schoenen van £500 op dag 1 te verneuken.
"The fact that most people are too stupid to know how dumb they really are, is the fabric holding our society together"
"Money might not buy happiness, but I'll take my fucking chances"
pi_118896377
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 17:21 schreef Dalliance het volgende:
Ik zag diezelfde borstel inderdaad liggen bij zo'n schoenen discounter, maar volgens mij niet eerder gezien bij de betere boutique.
Ik lees net dat de borstel idd niet veel uitmaakt. Het gaat om de voorbehandeling met natuurrubber.
pi_118896516
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 17:30 schreef Dalliance het volgende:

[..]

Ik lees net dat de borstel idd niet veel uitmaakt. Het gaat om de voorbehandeling met natuurrubber.
Die borstel is van rubber...
"The fact that most people are too stupid to know how dumb they really are, is the fabric holding our society together"
"Money might not buy happiness, but I'll take my fucking chances"
pi_118903137
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 20:43 schreef Fer het volgende:
Voor een bruiloft )en latere gelegenheden' wil ik graag een knap wit overhemd aanschaffen, zonder dat mensen denken dat ik bij de bediening hoor of later op de avond Sensation ga bezoeken, als je begrijpt wat ik bedoel.

Het moet er dus goed uitzien, ik weet alleen niet waar ik nu op moet letten. Dit stof, model, details.. wie begrijpt wat bedoel?
Zoals al eerder aangegeven... als het voor bruiloften en andere gelegenheden is: zo weinig mogelijk (opvallende) "details".

Zelf vind ik er bij diverse merken nogal verschil in kwaliteit stof zitten. Aangezien je in deze topic post ga ik er vanuit dat je even wat knappers zoekt dan de gemiddelde retail keten verkoopt...
Ik heb zelf een aantal shirts van dit merk: http://www.ilrosso.com/perfect-wit-overhemd
Zitten mij erg goed en ben tevreden over de kwaliteit
pi_118905318
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 19:57 schreef hatsjoe het volgende:

[..]

...Aangezien je in deze topic post ga ik er vanuit dat je even wat knappers zoekt dan de gemiddelde retail keten verkoopt...
..
Exact wat ik bedoel, een shirt dat hooguit opvalt door zijn eenvoud en kwaliteit.

Ben nog ergens achter gekomen, mijn taillemaat is iets groter dan mijn borstmaat. Lach maar weer, maar volgens mij zijn bij de meeste shirts dit omgekeerd. Vreemd genoeg vind ik bij het modespul de slimfit wel iets lekkerder zitten.
.
pi_118921620
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 17:33 schreef Bajskorv het volgende:

[..]

Die borstel is van rubber...
De voorbehandeling doe je met een soort gom.
pi_118926467
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2012 01:56 schreef Dalliance het volgende:

[..]

De voorbehandeling doe je met een soort gom.
Het zal wel liggen aan waar je dat leest. Normaliter gebruik je een gum of borstel van rubber, niet nodig beide te gebruiken.
"The fact that most people are too stupid to know how dumb they really are, is the fabric holding our society together"
"Money might not buy happiness, but I'll take my fucking chances"
pi_118933820
Volgens mij heb ik het uit 'Dressing the Man' van Alan Flusher of iets dergelijks. Normaal gebruik ik de gom voor vlekken, maar omdat het suède daarvan licht verkleurt, borstel ik dat vervolgens weg met een borstel van paardenhaar. Maar goed, vele wegen leiden naar Rome.
  vrijdag 30 november 2012 @ 18:06:38 #236
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_119787318
Vandaag zal ik een linnen jasje van Pal Zileri in mijn maat, afgeprijsd van 685 euro voor 125 euro. Dat is meer dan 80% korting. Soms vraag ik me werkelijk af hoe vaak die kleding over de kop gaat.

Kopen jullie ook weleens in deze tijd van het jaar zomerkleding als het heel goedkoop is? Op de een of andere manier staat het me een beetje tegen, omdat het dan nog bijna een half jaar in mijn kast hangt voordat ik het aan kan.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  woensdag 19 december 2012 @ 14:01:55 #237
247356 infp2009
More cowbell!
pi_120506336
Wie heeft ervaring met de Suit Up serie van Suit Supply? Ik neem aan dat het nog steeds MTM en niet echt bespoke is, toch?
"Faith is making a virtue out of not thinking."
"Capitalism is a system wherein man exploits man. And communism — is vice versa.”
pi_120507912
Ik heb vorige week een nieuw paar Santoni's gekocht. En nog 2 paar Magnanni's.

Heb nu 2 paar Santoni's, stuk of 5 paar Magnanni's, en nog wat overig spul. Fijn.
pi_120512352
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2012 18:06 schreef Federer-fan het volgende:
Vandaag zal ik een linnen jasje van Pal Zileri in mijn maat, afgeprijsd van 685 euro voor 125 euro. Dat is meer dan 80% korting. Soms vraag ik me werkelijk af hoe vaak die kleding over de kop gaat.

Kopen jullie ook weleens in deze tijd van het jaar zomerkleding als het heel goedkoop is? Op de een of andere manier staat het me een beetje tegen, omdat het dan nog bijna een half jaar in mijn kast hangt voordat ik het aan kan.
Dat is wel een ontzettend grote korting.. Was dit geen mistake? Of wellicht een winkel model/second oid? Zo niet, goed geregeld! Ik had het jasje direct meegenomen.

Het staat mij ook vaak tegen om zomerkleding in deze tijd van het jaar te kopen, het moet dan ook wel een prachtig kledingstuk zijn wil ik het meenemen. :)
pi_120512374
quote:
0s.gif Op woensdag 19 december 2012 14:01 schreef infp2009 het volgende:
Wie heeft ervaring met de Suit Up serie van Suit Supply? Ik neem aan dat het nog steeds MTM en niet echt bespoke is, toch?
Geen ervaring mee, maar het lijkt me sterk dat ze aan bespoke doen bij SuSu.
pi_120515145
Klein beetje shopping in Hong Kong gedaan vorige week. Twee zijden Hermes dassen van de iets zwaardere soort. Op zich wel aardig, ik heb normaal de vrij dingen, maar deze zitten erg netjes. Het motief kon ik nog wel op hun site vinden, maar ik heb niet de onderstaande kleurstelling gekozen (groen staat mij niet zo goed). Ik heb er een genomen in wat donkerder rood/blauw en eentje in midden/donker blauw. Beide vrij strak en wellicht wat saai, maar dat heb ik ook af en toe nodig. Verder een paar jade/sterling zilveren manchetknopen bij Shanghai Tang, leuk souvenir. Foto's doet ze geen goed, zien er in het echt minder bewerkt en dus wat beschaafder uit.



"The fact that most people are too stupid to know how dumb they really are, is the fabric holding our society together"
"Money might not buy happiness, but I'll take my fucking chances"
pi_120515642
Shanghai Tang is tof. Ik heb er jassen en jurkjes van. En ook nog wat home dingen. In Londen is ook een winkel.
  woensdag 19 december 2012 @ 18:12:38 #243
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_120516037
quote:
0s.gif Op woensdag 19 december 2012 17:44 schreef Bajskorv het volgende:
Shanghai Tang,
Mijn favoriete winkel.
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
  woensdag 19 december 2012 @ 18:13:00 #244
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_120516049
Ohw. :P
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
pi_120516123
quote:
0s.gif Op woensdag 19 december 2012 18:12 schreef static het volgende:

[..]

Mijn favoriete winkel.
Ik vind hun stijl en kwaliteit mooi, maar zou het zelf nooit dragen. Ik heb wat kleding geprobeerd en voor kerels valt het allemaal ook niet echt lekker, gek genoeg. Maar ik loop er altijd even binnen.
"The fact that most people are too stupid to know how dumb they really are, is the fabric holding our society together"
"Money might not buy happiness, but I'll take my fucking chances"
  donderdag 20 december 2012 @ 12:19:00 #246
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_120546968
quote:
0s.gif Op woensdag 19 december 2012 16:28 schreef Quantic het volgende:

[..]

Dat is wel een ontzettend grote korting.. Was dit geen mistake? Of wellicht een winkel model/second oid? Zo niet, goed geregeld! Ik had het jasje direct meegenomen.
Nee, het klopte wel.
quote:
Het staat mij ook vaak tegen om zomerkleding in deze tijd van het jaar te kopen, het moet dan ook wel een prachtig kledingstuk zijn wil ik het meenemen. :)
Ja, had ik hier dus ook. Leuk jasje maar ik was er niet kapot van.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  donderdag 20 december 2012 @ 12:19:46 #247
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_120546983
Hele algemene vraag dit, maar hoe vaak kopen jullie bijvoorbeeld een nieuwe winterjas? Ik draag nu geloof ik drie jaar dezelfde Armanijas, die in principe gewoon nog helemaal goed is.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  donderdag 20 december 2012 @ 12:22:21 #248
165633 eriksd
The grand facade...
pi_120547076
Waarom zou je dan een nieuwe kopen?
Op donderdag 11 oktober 2012 19:49 schreef Tem het volgende:
Bis bis bis
Op maandag 17 december 2012 22:25 schreef KoosVogels het volgende:
Wij krijgen niks voor kerst van de baas. Alleen een trap onder de reet en een stuk steenkool.
pi_120547096
quote:
0s.gif Op donderdag 20 december 2012 12:22 schreef eriksd het volgende:
Waarom zou je dan een nieuwe kopen?
Afwisseling? :P
  donderdag 20 december 2012 @ 12:23:11 #250
165633 eriksd
The grand facade...
pi_120547105
quote:
0s.gif Op woensdag 19 december 2012 14:01 schreef infp2009 het volgende:
Wie heeft ervaring met de Suit Up serie van Suit Supply? Ik neem aan dat het nog steeds MTM en niet echt bespoke is, toch?
Mtm.
Op donderdag 11 oktober 2012 19:49 schreef Tem het volgende:
Bis bis bis
Op maandag 17 december 2012 22:25 schreef KoosVogels het volgende:
Wij krijgen niks voor kerst van de baas. Alleen een trap onder de reet en een stuk steenkool.
pi_120547227
quote:
0s.gif Op donderdag 20 december 2012 12:19 schreef Federer-fan het volgende:
Hele algemene vraag dit, maar hoe vaak kopen jullie bijvoorbeeld een nieuwe winterjas? Ik draag nu geloof ik drie jaar dezelfde Armanijas, die in principe gewoon nog helemaal goed is.
Hangt ervan af. Mijn winterjas voor werk is netjes en formeel, niet echt aan de mode onderhevig. Waarom dus vervangen als hij netjes blijft (en hij is na drie jaar nog perfect, kwaliteit betaalt zich altijd uit)? Maar casual koop ik elke jaar wel 1 of 2 winterjassen. Mijn smaak ontwikkelt zich ook, etc...
"The fact that most people are too stupid to know how dumb they really are, is the fabric holding our society together"
"Money might not buy happiness, but I'll take my fucking chances"
  donderdag 20 december 2012 @ 12:40:58 #252
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_120547645
quote:
0s.gif Op donderdag 20 december 2012 12:27 schreef Bajskorv het volgende:

[..]

Hangt ervan af. Mijn winterjas voor werk is netjes en formeel, niet echt aan de mode onderhevig. Waarom dus vervangen als hij netjes blijft (en hij is na drie jaar nog perfect, kwaliteit betaalt zich altijd uit)? Maar casual koop ik elke jaar wel 1 of 2 winterjassen. Mijn smaak ontwikkelt zich ook, etc...
Zoiets doe ik ook. Daarnaast koop ik wat vaker jassen die ook als vest gebruikt kunnen worden of tijdens het minder koude weer als jas gedragen kunnen worden.
Love will tear us apart (Joy Division)
  donderdag 20 december 2012 @ 13:34:30 #253
247356 infp2009
More cowbell!
pi_120549327
quote:
1s.gif Op donderdag 20 december 2012 12:23 schreef eriksd het volgende:

[..]

Mtm.
Goed?
"Faith is making a virtue out of not thinking."
"Capitalism is a system wherein man exploits man. And communism — is vice versa.”
pi_120554590
quote:
0s.gif Op woensdag 19 december 2012 17:44 schreef Bajskorv het volgende:
Klein beetje shopping in Hong Kong gedaan vorige week. Twee zijden Hermes dassen van de iets zwaardere soort. Op zich wel aardig, ik heb normaal de vrij dingen, maar deze zitten erg netjes. Het motief kon ik nog wel op hun site vinden, maar ik heb niet de onderstaande kleurstelling gekozen (groen staat mij niet zo goed). Ik heb er een genomen in wat donkerder rood/blauw en eentje in midden/donker blauw. Beide vrij strak en wellicht wat saai, maar dat heb ik ook af en toe nodig. Verder een paar jade/sterling zilveren manchetknopen bij Shanghai Tang, leuk souvenir. Foto's doet ze geen goed, zien er in het echt minder bewerkt en dus wat beschaafder uit.

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Hermes heeft erg fraaie dassen, hoewel ik ze wel wat dun vind vergeleken met de dassen die ik normaal gewend ben. Kan je er zelf een foto van maken anders? Ik ben namelijk wel erg benieuwd.

Verder koop ik niets bij Hermes, vind alles toch een tikkeltje té kostbaar.
pi_120554733
Wat is jullie mening trouwens rondom de hele hype van de Woolrich en Canada Goose jassen? Ik hoor er erg veel gemengde verhalen over en heb dan ook voor een nieuwe jas gekeken bij de Woolrich collectie, daar zag ik dan ook deze jas tussen:



Moet zeggen dat ik het een fraaie jas vind, alleen wil ik liever niet geassocieerd worden met het tuig dat er schijbaar in rondloopt?
pi_120555421
quote:
0s.gif Op donderdag 20 december 2012 15:54 schreef Quantic het volgende:

[..]

Hermes heeft erg fraaie dassen, hoewel ik ze wel wat dun vind vergeleken met de dassen die ik normaal gewend ben. Kan je er zelf een foto van maken anders? Ik ben namelijk wel erg benieuwd.

Verder koop ik niets bij Hermes, vind alles toch een tikkeltje té kostbaar.
Ik zal eens kijken. Het dunne is juist de reden waarom ik het koop, ik hou niet van brede knopen, etc...
"The fact that most people are too stupid to know how dumb they really are, is the fabric holding our society together"
"Money might not buy happiness, but I'll take my fucking chances"
pi_120555473
quote:
0s.gif Op donderdag 20 december 2012 15:57 schreef Quantic het volgende:
Wat is jullie mening trouwens rondom de hele hype van de Woolrich en Canada Goose jassen? Ik hoor er erg veel gemengde verhalen over en heb dan ook voor een nieuwe jas gekeken bij de Woolrich collectie, daar zag ik dan ook deze jas tussen:

[ afbeelding ]

Moet zeggen dat ik het een fraaie jas vind, alleen wil ik liever niet geassocieerd worden met het tuig dat er schijbaar in rondloopt?
Beide prima jassen. Ik heb in Stockholm een Woolrich, die heb ik daar in de kou gewoon nodig. Je ziet daar sowieso erg veel mensen met die merken lopen in de winter, volgens mijn vriendin was Canada Goose 10 jaar geleden ook als zo populair in het noorden. En het bont is niet mijn smaak, maar het werkt wel goed in de barre kou, dus ik klaag er niet over.
"The fact that most people are too stupid to know how dumb they really are, is the fabric holding our society together"
"Money might not buy happiness, but I'll take my fucking chances"
pi_120650215
Wat een leuk topic dit :o wist helaas niet eens dat het bestond.
pi_120650446
quote:
0s.gif Op donderdag 20 december 2012 12:19 schreef Federer-fan het volgende:
Hele algemene vraag dit, maar hoe vaak kopen jullie bijvoorbeeld een nieuwe winterjas? Ik draag nu geloof ik drie jaar dezelfde Armanijas, die in principe gewoon nog helemaal goed is.
Ik koop er eigenlijk elk jaar wel minstens één. Houdt de variatie er ook lekker in.
pi_120661649
quote:
0s.gif Op donderdag 20 december 2012 15:57 schreef Quantic het volgende:
Wat is jullie mening trouwens rondom de hele hype van de Woolrich en Canada Goose jassen? Ik hoor er erg veel gemengde verhalen over en heb dan ook voor een nieuwe jas gekeken bij de Woolrich collectie, daar zag ik dan ook deze jas tussen:

[ afbeelding ]

Moet zeggen dat ik het een fraaie jas vind, alleen wil ik liever niet geassocieerd worden met het tuig dat er schijbaar in rondloopt?
Ik heb die jas (alleen dan in het beige), vind het een heerlijke jas als het goed koud is. Verder kan ik me niet druk maken om wie er verder rondlopen met kleding van een bepaald merk. Daarna zie ik eigenlijk niet eens veel 'tuig' rondlopen met Woolrich, dat is toch echt meer Moncler en Stone Island volk (icm een Gucci petje natuurlijk)
May you never steal, lie or cheat. But if you have to steal, then steal away my sorrows. If you have to lie, then lie with me all the nights of our life. If you have to cheat, then cheat death because I don't want to live a day without you
  zondag 23 december 2012 @ 12:22:01 #261
58560 Oksel
Gezellig.
pi_120665229
Ik mis eigenlijk wat mooie schoenencollecties in dit topic. Natuurlijk van de eigen schoenen. Zijn hier mensen die 10 paar Santoni's hebben staan?
pi_120665382
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 12:22 schreef Oksel het volgende:
Ik mis eigenlijk wat mooie schoenencollecties in dit topic. Natuurlijk van de eigen schoenen. Zijn hier mensen die 10 paar Santoni's hebben staan?
Ik vind sowieso Santoni's vaak net wat tè voor mijn smaak. Al hebben ze ook wel wat meer ingetogen modellen maar overall gesproken vind ik ze iets te 'luid'.
  zondag 23 december 2012 @ 13:42:13 #263
58560 Oksel
Gezellig.
pi_120667858
Ik niet. En Magnanni ook niet. Al die saaie Engelse schoenen vind ik saai.

Heb zelf 4-5 paar Magnanni en 2 paar Santoni.
pi_120667989
Ik ben meer van de ingetogen Engelse leest, wat ik trouwens niet echt saai vind. Santoni's zijn mij te druk en ik zie ze in Nederland teveel. Hier heb ik volgens mij 6 paar Crockett & Jones staan, de meeste 'hand grade'.
"The fact that most people are too stupid to know how dumb they really are, is the fabric holding our society together"
"Money might not buy happiness, but I'll take my fucking chances"
pi_120668590
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 13:42 schreef Oksel het volgende:
Ik niet. En Magnanni ook niet. Al die saaie Engelse schoenen vind ik saai.

Heb zelf 4-5 paar Magnanni en 2 paar Santoni.
Ik vind dat ingetogen van die Engelse schoenen juist mooi en elegant en zeker niet saai. Santoni schreeuwt te veel.

Ik hou sowieso veel meer van de Engelse stijl/pasvorm/materialengebruik dan de Italiaanse. Al heb ik ook wel een aantal meer Italiaans geörienteerde kledingstukken.
pi_120668748
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 13:45 schreef Bajskorv het volgende:
Ik ben meer van de ingetogen Engelse leest, wat ik trouwens niet echt saai vind. Santoni's zijn mij te druk en ik zie ze in Nederland teveel. Hier heb ik volgens mij 6 paar Crockett & Jones staan, de meeste 'hand grade'.
Ze zijn inderdaad mij ook veel te druk. En die congackleurige exemplaren worden ook te vaak gebruikt om een fout ensemble te malen naar mij smaak. :{
pi_120668960
Smaken verschillen, want ik heb vrijwel uitsluitend Italiaans spul hangen. Maar ik hou dan ook wel van een beetje lef met kleding. Zonder te overdrijven, want ik zie ook een hoop waar ik alleen maar een beetje om kan lachen...
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_120669034
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 14:09 schreef DS4 het volgende:
Smaken verschillen, want ik heb vrijwel uitsluitend Italiaans spul hangen. Maar ik hou dan ook wel van een beetje lef met kleding. Zonder te overdrijven, want ik zie ook een hoop waar ik alleen maar een beetje om kan lachen...
Uiteraard. Het is heel persoonlijk. En als je het, zoals jij waarschijnlijk doet, met een zekere behoedzaamheid uitvoert is er niks aan de hand en kan het als het bij je past echt onwijs leuk zijn. Maar hoe sommige het doen is het eerder lachwekkend inderdaad :')
pi_120669089
Dat inderdaad, met name in Nederland zie je vaak foute combinaties (in mijn mening dan). Het valt ook altijd op in de "internationale zakenwereld". Bij meetings in Hong Kong, New York of Londen kan je de Nederlander er meestal op uiterlijk al uitpikken.

Ik ben in ieder geval enorm fan van C&J, ze bieden ook echt iets extra's boven enkel een schoen. Hun winkel in Jermyn Street bijvoorbeeld geeft zulke goeie service, kennen je al snel bij naam, etc.
"The fact that most people are too stupid to know how dumb they really are, is the fabric holding our society together"
"Money might not buy happiness, but I'll take my fucking chances"
pi_120669137
En als je het juiste figuur hebt voor Italiaans trouwens. Je ziet namelijk weleens mensen met een figuur van niks die zich dan in prachtig strak gesneden Italiaans spul gepropt hebben :{
Mtm zou dan kunnen helpen maar ik vind het toch beter passen als je een ietwat slank/atletisch(er) figuur hebt.
  zondag 23 december 2012 @ 14:14:24 #271
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_120669147
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 14:13 schreef Bajskorv het volgende:
Dat inderdaad, met name in Nederland zie je vaak foute combinaties (in mijn mening dan). Het valt ook altijd op in de "internationale zakenwereld". Bij meetings in Hong Kong, New York of Londen kan je de Nederlander er meestal op uiterlijk al uitpikken.

Ik ben in ieder geval enorm fan van C&J, ze bieden ook echt iets extra's boven enkel een schoen. Hun winkel in Jermyn Street bijvoorbeeld geeft zulke goeie service, kennen je al snel bij naam, etc.
T-shirt onder een hemd, gaastra jassen. Lekker Hollands. :P
Love will tear us apart (Joy Division)
pi_120669164
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 14:09 schreef DS4 het volgende:
Smaken verschillen, want ik heb vrijwel uitsluitend Italiaans spul hangen. Maar ik hou dan ook wel van een beetje lef met kleding. Zonder te overdrijven, want ik zie ook een hoop waar ik alleen maar een beetje om kan lachen...
Ik heb ook niks tegen Italiaans, mooi spul. Alleen qua schoenen vaak niet mijn ding, hoewel ik met name Santoni en Magnanni gewoon te druk vind. Genoeg andere mooie dingen uit Italie, maar ik woon nu eenmaal in Londen en daar zijn de Britse merken beter gesorteerd, etc...
"The fact that most people are too stupid to know how dumb they really are, is the fabric holding our society together"
"Money might not buy happiness, but I'll take my fucking chances"
  zondag 23 december 2012 @ 14:15:27 #273
58560 Oksel
Gezellig.
pi_120669175


Saai. Ubersaai.



Fijn.
pi_120669188
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 14:13 schreef Bajskorv het volgende:
Dat inderdaad, met name in Nederland zie je vaak foute combinaties (in mijn mening dan). Het valt ook altijd op in de "internationale zakenwereld". Bij meetings in Hong Kong, New York of Londen kan je de Nederlander er meestal op uiterlijk al uitpikken.

Ik ben in ieder geval enorm fan van C&J, ze bieden ook echt iets extra's boven enkel een schoen. Hun winkel in Jermyn Street bijvoorbeeld geeft zulke goeie service, kennen je al snel bij naam, etc.
Ik ook. Ze hebben gewoon een mooi design en het past bij de rest van m'n garderobe. En ook die service dat je je schoenen dan kan opsturen en ze ze helemaal weer in orde maken en alles is echt top.
pi_120669269
quote:
1s.gif Op zondag 23 december 2012 14:14 schreef don-diablo het volgende:

[..]

T-shirt onder een hemd, gaastra jassen. Lekker Hollands. :P
Cognac kleuren schoenen, overhemden met te drukke motiefjes, vreemde knoopjes, schreeuwerige dassen, and so on...
"The fact that most people are too stupid to know how dumb they really are, is the fabric holding our society together"
"Money might not buy happiness, but I'll take my fucking chances"
pi_120669273
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 14:15 schreef Oksel het volgende:
[ afbeelding ]

Saai. Ubersaai.

[ afbeelding ]

Fijn.
Ik zou zelf altijd de eerste nemen though.
pi_120669288
Beide vreselijk.
"The fact that most people are too stupid to know how dumb they really are, is the fabric holding our society together"
"Money might not buy happiness, but I'll take my fucking chances"
pi_120669290
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 14:17 schreef Bajskorv het volgende:

[..]

Cognac kleuren schoenen, overhemden met te drukke motiefjes, vreemde knoopjes, schreeuwerige dassen, and so on...
Afgrijselijk.
pi_120669478
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 14:14 schreef Actaeon het volgende:
En als je het juiste figuur hebt voor Italiaans trouwens. Je ziet namelijk weleens mensen met een figuur van niks die zich dan in prachtig strak gesneden Italiaans spul gepropt hebben :{
Mtm zou dan kunnen helpen maar ik vind het toch beter passen als je een ietwat slank/atletisch(er) figuur hebt.
Klopt. Al scheelt dat ook per merk. Van Paul & Shark pas ik bv alleen de small in shark fit (slim fit). Dat merk is dus juist met veel kleding voor de meer gezette persoon.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_120669655
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 14:17 schreef Bajskorv het volgende:

Cognac kleuren schoenen,
Ja, schoenenkeuze van de gemiddelde hollander is lachwekkend. Gewoon zwart, geen flauwekul. En ook dat kan Italiaans (Gucci maakt onder andere fijne schoenen en ik heb ook aardig wat van Bruno Magli, gewoon ingetogen, goed en ook helemaal niet overdreven duur ofzo).
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_120669865
Eens. En het verschil tussen zwart Italiaans of Brits is ook niet zo bizar als mensen altijd doen geloven. Alsof Britse schoenen per definitie lompe ronde punten hebben of altijd brogues moeten zijn. En Italiaanse stappers altijd vol franje, met dunnen zolen en spitse punten...

Italianen kopen ook gewoon Britse kwaliteitsmerken en vice versa.
"The fact that most people are too stupid to know how dumb they really are, is the fabric holding our society together"
"Money might not buy happiness, but I'll take my fucking chances"
pi_120669914
quote:
1s.gif Op zondag 23 december 2012 14:26 schreef DS4 het volgende:

[..]

Ja, schoenenkeuze van de gemiddelde hollander is lachwekkend. Gewoon zwart, geen flauwekul. En ook dat kan Italiaans (Gucci maakt onder andere fijne schoenen en ik heb ook aardig wat van Bruno Magli, gewoon ingetogen, goed en ook helemaal niet overdreven duur ofzo).
Precies.
pi_120669988
quote:
1s.gif Op zondag 23 december 2012 14:21 schreef DS4 het volgende:

[..]

Klopt. Al scheelt dat ook per merk. Van Paul & Shark pas ik bv alleen de small in shark fit (slim fit). Dat merk is dus juist met veel kleding voor de meer gezette persoon.
Haha leuk dat dat Shark Fit heet :P ik wist dat niet omdat ik die overhemden e.d. nooit koop van P&S eigenlijk. Alleen die truien, die zijn heerlijk fijn in de winter.
  zondag 23 december 2012 @ 14:40:36 #284
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_120670177
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 14:17 schreef Bajskorv het volgende:

[..]

Cognac kleuren schoenen, overhemden met te drukke motiefjes, vreemde knoopjes, schreeuwerige dassen, and so on...
Idd. Ik blijf ook gewoon bij witte hemden en zwarte derby's de komende tijd. Gewoon klassiek.
Love will tear us apart (Joy Division)
pi_120670329
Hehe, ik heb een kast vol witten overhemden, nothing else.
"The fact that most people are too stupid to know how dumb they really are, is the fabric holding our society together"
"Money might not buy happiness, but I'll take my fucking chances"
  zondag 23 december 2012 @ 14:46:40 #286
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_120670440
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 14:44 schreef Bajskorv het volgende:
Hehe, ik heb een kast vol witten overhemden, nothing else.
^O^ ik koop nu ook alleen maar witte bij. Iemand nog tips voor mooie witte hemden met een beetje smallere pasvorm en niet overly expensive?
Love will tear us apart (Joy Division)
pi_120670477
Charles Tyrwhitt, lekker makkelijk online.
"The fact that most people are too stupid to know how dumb they really are, is the fabric holding our society together"
"Money might not buy happiness, but I'll take my fucking chances"
pi_120670551
quote:
1s.gif Op zondag 23 december 2012 14:35 schreef Actaeon het volgende:

Haha leuk dat dat Shark Fit heet :P ik wist dat niet omdat ik die overhemden e.d. nooit koop van P&S eigenlijk. Alleen die truien, die zijn heerlijk fijn in de winter.
Ook daarin heb je Shark Fit. Is gewoon niet te krijgen in NL en in België alleen op Zaventem.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
  zondag 23 december 2012 @ 15:18:44 #289
58560 Oksel
Gezellig.
pi_120671549
Ik hoef nooit pak te dragen. Opzich wel jammer, want een mooi pak is leuk om te dragen.

Draag op dit moment veel McGregor spul. Nette spijkerbroek, mooie schoen, riem in zelfde kleur, hemd, truitje erover. Casual netjes zegmaar. Past ook goed bij mijn werk. En voel me er prettig in. Al ben ik op die manier vaak al overdressed.

Maargoed, vind schoenen met een ronde neus erg klassiek. Maar ieder z'n ding.
  zondag 23 december 2012 @ 15:30:02 #290
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_120671922
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 14:47 schreef Bajskorv het volgende:
Charles Tyrwhitt, lekker makkelijk online.
Zal er een keertje naar kijken thnx. ^O^
Love will tear us apart (Joy Division)
pi_120672262
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 14:50 schreef DS4 het volgende:

[..]

Ook daarin heb je Shark Fit. Is gewoon niet te krijgen in NL en in België alleen op Zaventem.
Ik heb toch liever geen slim fit dus maakt ook niet uit dan. Heb 3 slim fit overhemden en dat is wel genoeg.
pi_120680725
iemand tips voor wat te dragen bij dit jasje?



is van Peter van Holland.
pi_120680916
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 18:46 schreef Skol het volgende:
iemand tips voor wat te dragen bij dit jasje?

[ afbeelding ]

Zak voor over je hoofd.

(Sorry, te makkelijk... ;))
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_120680953
quote:
1s.gif Op zondag 23 december 2012 18:49 schreef DS4 het volgende:

[..]

Zak voor over je hoofd.

(Sorry, te makkelijk... ;))
Haha.
  zondag 23 december 2012 @ 18:58:04 #295
3185 Adelante
To let it go now
pi_120681319
Blauw wit gestreept shirt en lichte wollen broek er onder :7
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
  zondag 23 december 2012 @ 18:58:55 #296
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_120681350
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 12:22 schreef Oksel het volgende:
Ik mis eigenlijk wat mooie schoenencollecties in dit topic. Natuurlijk van de eigen schoenen. Zijn hier mensen die 10 paar Santoni's hebben staan?
Ik heb een combinatie van Bally, Zegna en Crockett & Jones.
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
  zondag 23 december 2012 @ 19:00:30 #297
58560 Oksel
Gezellig.
pi_120681426
Zegna ziet er wel sjiek uit. Bally vind ik zo wat ik er nu van zie niets..
  maandag 24 december 2012 @ 12:29:38 #298
254851 Susteren
SPELINGSFREEK
pi_120713464
Nieuw colbertje en overhemd :)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben de spelings kooning van de heele weereld! Dus geen spelings-fauten makken in dit foorum!™
Op donderdag 9 december 2010 13:44 schreef Rectum het volgende:
Mijn ode aan Susteren. :')
pi_120714963
quote:
0s.gif Op maandag 24 december 2012 12:29 schreef Susteren het volgende:
Nieuw colbertje en overhemd :)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Overhemd ziet er wel nice uit!
  maandag 24 december 2012 @ 13:14:08 #300
165633 eriksd
The grand facade...
pi_120715007
quote:
0s.gif Op maandag 24 december 2012 12:29 schreef Susteren het volgende:
Nieuw colbertje en overhemd :)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is dat een pruik?
Op donderdag 11 oktober 2012 19:49 schreef Tem het volgende:
Bis bis bis
Op maandag 17 december 2012 22:25 schreef KoosVogels het volgende:
Wij krijgen niks voor kerst van de baas. Alleen een trap onder de reet en een stuk steenkool.
  maandag 24 december 2012 @ 13:18:10 #301
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_120715181
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 18:46 schreef Skol het volgende:
iemand tips voor wat te dragen bij dit jasje?

[ afbeelding ]

is van Peter van Holland.
Mooi jasje. Een beetje vale spijkerbroek en een wit overhemd zou ik erbij aandoen.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')