abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 15 april 2020 @ 15:12:18 #76
241690 kibo
Semper Fidelis
pi_192631493
quote:
5s.gif Op woensdag 15 april 2020 15:01 schreef Waterdrinker het volgende:
Hebben jullie nog inspiratie voor jassen tot een euro of 300, of val ik dan buiten het fijnproever-segment? :P Ik zoek een casual zomer-/tussenjas, die toch nog een beetje netjes oogt.

Ik heb al tig winkels bekeken, maar ik vind overal de jassen spuuglelijk.

Deze van Profuomo vond ik wel mooi, maar die is dus uitverkocht.
[ afbeelding ]
Suitsupply jasjes al gezien?
pi_193756835
Mijn broeklengte is 31" en deze is moeilijk te vinden. Heeft iemand suggesties voor specifieke zaken waar ik dit kan vinden? Het laten vermaken van een iets langere broek vind ik altijd net niet goed vallen, de positie van de knie en de manier waarop de broek valt is dan minder mooi.
“My philosophy is: It’s none of my business what people say of me and think of me. I am what I am and I do what I do. I expect nothing and accept everything. And it makes life so much easier.” - Anthony Hopkins
  dinsdag 23 juni 2020 @ 19:35:36 #78
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_193757092
Budget? Wat voor broek? Zoveel vragen.
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
pi_193773394
Nou ik heb best een mooi shirt gekocht, althans dat vind ik zelf. Nu hangt er van het merk een oranje slotje aan, met wat labels (of iets wat daarop lijkt). Op de foto's zie ik dat allemaal niet. Mijn vraag is, hoort dit eraan te zitten of kan ik dat er gewoon vanaf halen?

Het gaat om dit shirt: https://www.debijenkorf.n(...)untry%3DNL%26chl%3D1.
  donderdag 25 juni 2020 @ 07:27:26 #80
137360 mrPanerai
Bekende Belg!
pi_193777974
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2020 20:15 schreef Zlatan51 het volgende:
Nou ik heb best een mooi shirt gekocht, althans dat vind ik zelf. Nu hangt er van het merk een oranje slotje aan, met wat labels (of iets wat daarop lijkt). Op de foto's zie ik dat allemaal niet. Mijn vraag is, hoort dit eraan te zitten of kan ik dat er gewoon vanaf halen?

Het gaat om dit shirt: https://www.debijenkorf.n(...)untry%3DNL%26chl%3D1.
Nou vind in Offwhite geen fijnproeversmerk, voor dat geld kan je gewoon erg fijne stoffen dragen
pi_194298228
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2020 19:35 schreef static het volgende:
Budget? Wat voor broek? Zoveel vragen.
Beetje laat maar nog steeds opzoek. Ik zoek broeken tussen de 80-150 euro. Liefst casualbroeken dus katoen, jeans, etc. ik koop normaal gesproken broeken bij zaken als Docker, Hugo Boss, LEVI, Bijenkorf, etc.
“My philosophy is: It’s none of my business what people say of me and think of me. I am what I am and I do what I do. I expect nothing and accept everything. And it makes life so much easier.” - Anthony Hopkins
  zaterdag 3 oktober 2020 @ 22:21:42 #82
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_195413900
Kon het niet laten.











Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
pi_195413984
De laatste :9
pi_197929861
Hebben jullie nog suggesties wat waterafstotende/waterdichte jassen betreft? Iets voor in de kou direct over een overhemd.
pi_197946616
Hoi!

Ik had laatst dit shirt gekocht om onder truien/overhemden te dragen: https://www.sokkenenzo.nl(...)s-zwart/#description.

Nu vind ik de V nog iets te strak. Bij de hals ie het tshirt soms zichtbaar onder de trui en dat vind ik shit. Waar kopen jullie tshirts met een wat bredere V zodat ie niet zichtbaar is bij een ruime hals van een trui?

Liefst grijs :D
  donderdag 11 februari 2021 @ 17:19:53 #86
14505 OProg
A Life in Music
pi_197947501
quote:
0s.gif Op donderdag 11 februari 2021 16:36 schreef fckdedeurkruk het volgende:
Hoi!

Ik had laatst dit shirt gekocht om onder truien/overhemden te dragen: https://www.sokkenenzo.nl(...)s-zwart/#description.

Nu vind ik de V nog iets te strak. Bij de hals ie het tshirt soms zichtbaar onder de trui en dat vind ik shit. Waar kopen jullie tshirts met een wat bredere V zodat ie niet zichtbaar is bij een ruime hals van een trui?

Liefst grijs :D
https://noshirt.nl/

:)

Deze draag ik altijd. Niet heel goedkoop. Maar sommigen gaan gewoon perfect al 2 jaar mee. Uitzondering is die 'Lite'. Die had al vrij snel een scheur die leek alsof ik door een dolk was gestoken, en ging daarna trouwens ook scheuren. Maar al die anderen zijn echt prima.

En grijs is dan 'invisible khaki'.
"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life
pi_197952713
quote:
7s.gif Op donderdag 11 februari 2021 17:19 schreef OProg het volgende:

[..]

https://noshirt.nl/

:)

Deze draag ik altijd. Niet heel goedkoop. Maar sommigen gaan gewoon perfect al 2 jaar mee. Uitzondering is die 'Lite'. Die had al vrij snel een scheur die leek alsof ik door een dolk was gestoken, en ging daarna trouwens ook scheuren. Maar al die anderen zijn echt prima.

En grijs is dan 'invisible khaki'.
Poeh da's zeker niet cheap. Het hoeft ook niet goedkoop, maar dit vind ik te duur haha.

Nu vond ik zelf deze, maar die zijn weer niet in het grijs. Misschien heeft iemand anders er wat aan. https://www.beerenondergo(...)165227474&quantity=1
  donderdag 11 februari 2021 @ 21:46:23 #88
14505 OProg
A Life in Music
pi_197954682
quote:
0s.gif Op donderdag 11 februari 2021 20:27 schreef fckdedeurkruk het volgende:

[..]

Poeh da's zeker niet cheap. Het hoeft ook niet goedkoop, maar dit vind ik te duur haha.
Ja, het is serieus duur. Maar die shirts zijn dan wel weer van een kwaliteit dat je met één batch voor jaren klaar bent. Maar goed, ik kan me voorstellen dat mensen dat te vinden. Ik ben er zelf nog steeds erg blij mee. :)

Die andere shirts ken ik niet trouwens. Ik heb ook wat goedkopere, vorig jaar een keer een shirt besteld omdat ik een coupon of wat had en ik me af vroeg hoe het was. Maar uiteindelijk vond ik het best tegen vallen. Gevoelsmatig te dik katoen, hoge V-hals.
"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life
pi_198153621
Hier nog iemand die z'n schoenen opblink met saphir wasproducten?
pi_198153843
quote:
0s.gif Op maandag 22 februari 2021 21:17 schreef mrPanerai het volgende:
Hier nog iemand die z'n schoenen opblink met saphir wasproducten?
Ja! Alleen sinds een jaar ofzo al niet meer, want ik heb amper besprekingen en zit amper op kantoor.
pi_198354814
Heren,

Sinds corona ben ik aanzienlijk aangekomen +-10KG in een jaar, waardoor mijn pak niet meer goed zit. Jasje sluit nog wel, maar knoop staat goed op spanning ;( Ook de broek zit veel te strak bij de heupen.

Nu heb ik binnenkort wat events waarbij de dresscode formeel is, alleen ik vind het zonde om enkele honderden euro’s uit te geven aan een nieuw pak wat dan nu goed zou zitten. Als ik vervolgens weer ga sporten zoals vroeger dan zit ik met een veel te groot pak opgescheept.

Nu zie ik bij Zara wel enkele pakken, alleen die hebben veelal rare franjes zoals èèn knoopsgat op het jasje ipv 2. De prijs is wel prima overigens, +- 90,- voor een compleet plakpak.
Wat zijn mijn opties?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')