Bah ja, ook allemaal met open jurken, laten we er mee kappen.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 03:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Echte he. Dat enge geschelschap dat elkaar maar blijft bedanken...
Tijd voor een nieuwe controller met triggers zoals de Xdoos controller.quote:
Dat doe ik wel hoor op requestquote:Op dinsdag 5 juni 2012 03:10 schreef Doublepain het volgende:
DJ waarom post je geen random chicks/asians meer?
Net de Gouden Televizier Ringquote:Op dinsdag 5 juni 2012 03:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Echte he. Dat enge geschelschap dat elkaar maar blijft bedanken...
Doe niet games gaan voor.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
Shadowcat !!quote:
Wat een zieke film is dat.quote:
quote:
Ja, las het vandaagquote:Op dinsdag 5 juni 2012 03:17 schreef Doublepain het volgende:
EA heeft de rechten van de UFC games verkregen
Wel maar kan samen met vitaquote:
Sneu eigenlijk.quote:
Ze maken van Cratos ook gelijk een pussy.quote:
Ja daar zit ik ook op de wachten wat is je USP nou van deze kloon..quote:Op dinsdag 5 juni 2012 03:25 schreef mrstylo het volgende:
Beetje te druk om zo lang over te praten. Want ik snap er niet de unique selling point nu.
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 03:26 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ja daar zit ik ook op de wachten wat is je USP nou van deze kloon..
Bazengamequote:
Ik zag Reiziger, Kieft en Paul de Leeuwquote:Op dinsdag 5 juni 2012 03:27 schreef AFCNiels het volgende:
Heeft iemand hier VI en SV gezien, wat mij betreft was SV 10 x langzamer en ging het nog minder over voetbal, meer achtergronden.
Alleen VI Oranje gezien.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 03:27 schreef AFCNiels het volgende:
Heeft iemand hier VI en SV gezien, wat mij betreft was SV 10 x langzamer en ging het nog minder over voetbal, meer achtergronden.
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 03:28 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik zag Reiziger, Kieft en Paul de Leeuw.. eigenlijk weer meteen afgezet.
VI gezien, SV half, kon me niet echt boeien.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 03:27 schreef AFCNiels het volgende:
Ik ben geen gamer, maar de film met Angelina was niks mis meequote:Op dinsdag 5 juni 2012 03:27 schreef Geo4kant het volgende:
Deze shit blijkt goed te zijn, alleen klein stukje demo gespeeld.. maar was vroeger wel altijd fan van Tombraider.
Leuk vermaak inderdaadquote:Op dinsdag 5 juni 2012 03:29 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik ben geen gamer, maar de film met Angelina was niks mis mee
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 03:30 schreef RensAjacied het volgende:
Ik ga maar gewoon gamen jongens, kijk morgen de filmpjes wel terug. Dit duurt me te lang.
Dat wist je toch al?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 03:31 schreef GGMM het volgende:
Ik merk nu al dat er geen ps4 aangekondigd gaat worden.
Mooi toch!quote:Op dinsdag 5 juni 2012 03:31 schreef GGMM het volgende:
Ik merk nu al dat er geen ps4 aangekondigd gaat worden.
Nee.quote:
'Ook deze' ?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 03:32 schreef Typisch het volgende:
Wie dat dacht heeft niet goed opgelet, ook deze console gaat Sony voor een 10 jaren plan.
Ja maar PS2 was ook maar 6/7 jaar lang premium console.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 03:32 schreef Typisch het volgende:
Wie dat dacht heeft niet goed opgelet, ook deze console gaat Sony voor een 10 jaren plan.
Inderdaad, je zei een keer iets wat bedacht werd uit een meesterlijk brein, zit je op mijn scherm mee te kijken?quote:
Klopt, maar volgens mij was het wel duidelijk dat de PS4 later komt dan de nieuwe XBOX.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 03:33 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ja maar PS2 was ook maar 6/7 jaar lang premium console.
Waarom gebruik jij altijd afkortingen die niemand kent?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 03:34 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Die ga ik echt niet terug spelen.. enige wat ik zou spelen is THPS2+3
tony hawk pro skaterquote:Op dinsdag 5 juni 2012 03:34 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Waarom gebruik jij altijd afkortingen die niemand kent?
Om je tot nadenken aan te zetten?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 03:34 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
PS2 is van 2000quote:Op dinsdag 5 juni 2012 03:34 schreef Geo4kant het volgende:
PS2 7 jaar? TeringHoelang ik de PS3 er eigenlijk al
![]()
Wel tof dat ze echt jaren doen met zo'n kastje, al voelt het soms alsof er elk 2/3 jaar een nieuwe is.
HMF kent die welquote:Op dinsdag 5 juni 2012 03:34 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
dhdndiezquote:
quote:
Dat heb ik ook steeds.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 03:37 schreef Geo4kant het volgende:
Tegenwoordig zie ik games en dan denk ik lelijke graphics.. vroeger nooit
Skyrim heeft een hoop verpest idd.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 03:37 schreef Geo4kant het volgende:
Tegenwoordig zie ik games en dan denk ik lelijke graphics.. vroeger nooit
Tekken Tag Tournament ftw.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 03:38 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ken je klassiekersTekken 3 zeker ook niet gespeeld?
Ik had vroegah altijd Nintendo.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 03:38 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ken je klassiekersTekken 3 zeker ook niet gespeeld?
Wel van gehoord, nooit gespeeld.. lijkt me niks, zo'n WoW achtig spel waar je 300 uur moet in stoppen voordat je iets bent en je dan realiseert wat voor nietsnut je bentquote:
The Voice Noord Holland?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 03:39 schreef AFCNiels het volgende:
Pffff zit net op tvnh naar miss NH te kijken, haar voorbeeld is Doutzen Kroesmaja, in ieder geval nog genoeg verbeterpuntjes
The Office heeft het verpest voor me.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 03:40 schreef Geo4kant het volgende:
Assasins Creed heeft wel een goede engine voor een Parkour/Free run game
nee TVHN, ik geloof dat iedere provincie zo'n zender heeft.quote:
Omgekeerde wereld niet? Als game development bureau wil je toch dat je game gekocht wordt? Dan ga je toch ook dikke beelden geven..quote:Op dinsdag 5 juni 2012 03:42 schreef mrstylo het volgende:
Sony moet echt geld uitgeven, want zij krijgen alle saaie gameplay beelden.
Ja oké, maar dit ziet er niet echt leuk uit.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 03:42 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Omgekeerde wereld niet? Als game development bureau wil je toch dat je game gekocht wordt? Dan ga je toch ook dikke beelden geven..
Hahahahahaquote:Op dinsdag 5 juni 2012 03:46 schreef Geo4kant het volgende:
Ik zie die vent al voor de spiegel staan.. hmm hoe kan ik nou spannend over komen. Toen ging hij 20 stemmetjes testen en deze koos hij
Sowieso FPS op console spelenquote:Op dinsdag 5 juni 2012 03:47 schreef mrstylo het volgende:
Ik wil die controller al over nemen.
Echt ** slechte speler.
iddquote:Op dinsdag 5 juni 2012 03:49 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Inderdaad.. enige waarmee ik dat deed was Halo en zat ik ook steeds kwam dit maar naar de PC.
Ik zit ook zo van.. je zou op tijd gaan slapen, maar nu zit je gewoon om bijna fucking 4 uur snachts naar een schrale game conf te kijkenquote:Op dinsdag 5 juni 2012 03:50 schreef mrstylo het volgende:
Waarom heb ik slaap overgeslagen voor dit shit.
Ik heb nu gewoon spijt.
Als het zo goed was als Ubisoft oké, maar dit.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 03:51 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik zit ook zo van.. je zou op tijd gaan slapen, maar nu zit je gewoon om bijna fucking 4 uur snachts naar een schrale game conf te kijken
Troep, onzin, bullshit, pick one.quote:
Ik zou meer allemaal kiezen.quote:
Ik speelde toen Tekken of Crash bandi coop.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 03:58 schreef Geo4kant het volgende:
Ik laat mijn kind van 12 gewoon shooters spelen hoor .. jezus hoe hard wordt je gepest als je dit speelt
Ik hoop dat echt, want dit ziet er echt niet uit.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 04:00 schreef Geo4kant het volgende:
Alle jezusssssssss zeg.......................
Dit is een grap toch?
Ashton Kutcher komt even te voor schijn en zeg dat we Punk'd zijn...
Flash MX en een PS3 converter denk ik.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 04:04 schreef GGMM het volgende:
Met wie hebben ze eigenlijk samengewerkt voor deze game?
Waar ga je heen.. met die kamelenteenquote:Op dinsdag 5 juni 2012 04:04 schreef Dj_Day-V het volgende:
Om de tijd te doden
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 04:09 schreef Geo4kant het volgende:
Mocht ook wel wat fatsoenlijks komen mijn spanningsboog zat op een diepte punt.
Met GoW kan je niet te lang doorgaanquote:
Moet je echt terug zien.. WonderBook.. holy fucking shitquote:Op dinsdag 5 juni 2012 04:17 schreef RensAjacied het volgende:
Ben erweer. Iemand die me bij kan praten over laatste 30 minuten?
Genoteerdquote:Op dinsdag 5 juni 2012 04:17 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Moet je echt terug zien.. WonderBook.. holy fucking shit![]()
![]()
![]()
ik ga voor de winkel liggen met mijn slaapzak, die moet ik hebben!
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 04:17 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Moet je echt terug zien.. WonderBook.. holy fucking shit![]()
![]()
![]()
ik ga voor de winkel liggen met mijn slaapzak, die moet ik hebben!
Het begint wat kut, maar het wordt echt spectaculair.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 04:24 schreef RensAjacied het volgende:
WTF kijk nu dat Wonderbook shit paar seconden en wat is dit voor teringzooi. Geo je was niet serieus hoop ik?
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 04:24 schreef RensAjacied het volgende:
WTF kijk nu dat Wonderbook shit paar seconden en wat is dit voor teringzooi. Geo je was niet serieus hoop ik?
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 04:25 schreef Geo4kant het volgende:
Zal het je niet aan doen om dat ook 15min lang aan te moeten zien zoals wij moesten
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 04:26 schreef Dj_Day-V het volgende:
1. Watch Dogs
2.God of War 4
3. Last Of Us
4. Assassins Creed 3
Morgen Nintendo
Assassins zag er wel goed uit.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 04:27 schreef mrstylo het volgende:
Vita is sowieso dood nu.
Geen enkele echte game.
quote:
BAZENgames.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 03:35 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
HMF kent die wel..
Ik heb gewoon andere interesses. Tony Hawk Pro Skater, is het.
jaquote:Op dinsdag 5 juni 2012 08:24 schreef Muto het volgende:
Meer mensen zo'n cookie-melding bij het openen van Fok?
Moet Fok wel sinds de invoering van de cookie wet.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 08:24 schreef Muto het volgende:
Meer mensen zo'n cookie-melding bij het openen van Fok?
En terechtquote:
Wat een onmogelijk spelquote:Op dinsdag 5 juni 2012 09:36 schreef Happel het volgende:
Damn, gewoon verslaafd aan het meest suffe spel ooit.
Weer ontslagen uit de Fok gevangenis?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 11:52 schreef Helpmefok het volgende:
Vandaag moet ik m'n scriptie inleveren maar volgens mij ben ik in Disneyland beland.
Rijen zijn langer dan voor space mountain gek.
Nee hij post gewoon door een ban heenquote:
Jeweetzelf.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 11:56 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nee hij post gewoon door een ban heen
Wat een gekkiequote:Op dinsdag 5 juni 2012 12:06 schreef kapiteintje het volgende:
Geo ligt nog te snurken zeker.Die gast was hier nog om half 5 aan het posten vannacht.
Net die E3 shit gezien., die Super smash ps3 kloon ziet er tof uit.quote:
Triple A Statusquote:Op dinsdag 5 juni 2012 12:21 schreef kapiteintje het volgende:
Mikey...hoe kom jij aan 3 sterren? Je bent toch geen neus?
Centjes Centjes Geld Geld.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 12:21 schreef kapiteintje het volgende:
Mikey...hoe kom jij aan 3 sterren? Je bent toch geen neus?
Al geven ze me 10 euro toe. Ik zou hier niet willen paraderen met zo'n verwijzing naar de neuzen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |