Ik zag Reiziger, Kieft en Paul de Leeuwquote:Op dinsdag 5 juni 2012 03:27 schreef AFCNiels het volgende:
Heeft iemand hier VI en SV gezien, wat mij betreft was SV 10 x langzamer en ging het nog minder over voetbal, meer achtergronden.
Alleen VI Oranje gezien.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 03:27 schreef AFCNiels het volgende:
Heeft iemand hier VI en SV gezien, wat mij betreft was SV 10 x langzamer en ging het nog minder over voetbal, meer achtergronden.
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 03:28 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik zag Reiziger, Kieft en Paul de Leeuw.. eigenlijk weer meteen afgezet.
VI gezien, SV half, kon me niet echt boeien.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 03:27 schreef AFCNiels het volgende:
Ik ben geen gamer, maar de film met Angelina was niks mis meequote:Op dinsdag 5 juni 2012 03:27 schreef Geo4kant het volgende:
Deze shit blijkt goed te zijn, alleen klein stukje demo gespeeld.. maar was vroeger wel altijd fan van Tombraider.
Leuk vermaak inderdaadquote:Op dinsdag 5 juni 2012 03:29 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik ben geen gamer, maar de film met Angelina was niks mis mee
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 03:30 schreef RensAjacied het volgende:
Ik ga maar gewoon gamen jongens, kijk morgen de filmpjes wel terug. Dit duurt me te lang.
Dat wist je toch al?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 03:31 schreef GGMM het volgende:
Ik merk nu al dat er geen ps4 aangekondigd gaat worden.
Mooi toch!quote:Op dinsdag 5 juni 2012 03:31 schreef GGMM het volgende:
Ik merk nu al dat er geen ps4 aangekondigd gaat worden.
Nee.quote:
'Ook deze' ?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 03:32 schreef Typisch het volgende:
Wie dat dacht heeft niet goed opgelet, ook deze console gaat Sony voor een 10 jaren plan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |