Bah ja, ook allemaal met open jurken, laten we er mee kappen.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 03:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Echte he. Dat enge geschelschap dat elkaar maar blijft bedanken...
Tijd voor een nieuwe controller met triggers zoals de Xdoos controller.quote:
Dat doe ik wel hoor op requestquote:Op dinsdag 5 juni 2012 03:10 schreef Doublepain het volgende:
DJ waarom post je geen random chicks/asians meer?
Net de Gouden Televizier Ringquote:Op dinsdag 5 juni 2012 03:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Echte he. Dat enge geschelschap dat elkaar maar blijft bedanken...
Doe niet games gaan voor.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
Shadowcat !!quote:
Wat een zieke film is dat.quote:
quote:
Ja, las het vandaagquote:Op dinsdag 5 juni 2012 03:17 schreef Doublepain het volgende:
EA heeft de rechten van de UFC games verkregen
Wel maar kan samen met vitaquote:
Sneu eigenlijk.quote:
Ze maken van Cratos ook gelijk een pussy.quote:
Ja daar zit ik ook op de wachten wat is je USP nou van deze kloon..quote:Op dinsdag 5 juni 2012 03:25 schreef mrstylo het volgende:
Beetje te druk om zo lang over te praten. Want ik snap er niet de unique selling point nu.
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 03:26 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ja daar zit ik ook op de wachten wat is je USP nou van deze kloon..
Bazengamequote:
Ik zag Reiziger, Kieft en Paul de Leeuwquote:Op dinsdag 5 juni 2012 03:27 schreef AFCNiels het volgende:
Heeft iemand hier VI en SV gezien, wat mij betreft was SV 10 x langzamer en ging het nog minder over voetbal, meer achtergronden.
Alleen VI Oranje gezien.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 03:27 schreef AFCNiels het volgende:
Heeft iemand hier VI en SV gezien, wat mij betreft was SV 10 x langzamer en ging het nog minder over voetbal, meer achtergronden.
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 03:28 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik zag Reiziger, Kieft en Paul de Leeuw.. eigenlijk weer meteen afgezet.
VI gezien, SV half, kon me niet echt boeien.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 03:27 schreef AFCNiels het volgende:
Ik ben geen gamer, maar de film met Angelina was niks mis meequote:Op dinsdag 5 juni 2012 03:27 schreef Geo4kant het volgende:
Deze shit blijkt goed te zijn, alleen klein stukje demo gespeeld.. maar was vroeger wel altijd fan van Tombraider.
Leuk vermaak inderdaadquote:Op dinsdag 5 juni 2012 03:29 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik ben geen gamer, maar de film met Angelina was niks mis mee
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 03:30 schreef RensAjacied het volgende:
Ik ga maar gewoon gamen jongens, kijk morgen de filmpjes wel terug. Dit duurt me te lang.
Dat wist je toch al?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 03:31 schreef GGMM het volgende:
Ik merk nu al dat er geen ps4 aangekondigd gaat worden.
Mooi toch!quote:Op dinsdag 5 juni 2012 03:31 schreef GGMM het volgende:
Ik merk nu al dat er geen ps4 aangekondigd gaat worden.
Nee.quote:
'Ook deze' ?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 03:32 schreef Typisch het volgende:
Wie dat dacht heeft niet goed opgelet, ook deze console gaat Sony voor een 10 jaren plan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |