Ja maar PS2 was ook maar 6/7 jaar lang premium console.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 03:32 schreef Typisch het volgende:
Wie dat dacht heeft niet goed opgelet, ook deze console gaat Sony voor een 10 jaren plan.
Inderdaad, je zei een keer iets wat bedacht werd uit een meesterlijk brein, zit je op mijn scherm mee te kijken?quote:
Klopt, maar volgens mij was het wel duidelijk dat de PS4 later komt dan de nieuwe XBOX.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 03:33 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ja maar PS2 was ook maar 6/7 jaar lang premium console.
Waarom gebruik jij altijd afkortingen die niemand kent?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 03:34 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Die ga ik echt niet terug spelen.. enige wat ik zou spelen is THPS2+3
tony hawk pro skaterquote:Op dinsdag 5 juni 2012 03:34 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Waarom gebruik jij altijd afkortingen die niemand kent?
Om je tot nadenken aan te zetten?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 03:34 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
PS2 is van 2000quote:Op dinsdag 5 juni 2012 03:34 schreef Geo4kant het volgende:
PS2 7 jaar? TeringHoelang ik de PS3 er eigenlijk al
![]()
Wel tof dat ze echt jaren doen met zo'n kastje, al voelt het soms alsof er elk 2/3 jaar een nieuwe is.
HMF kent die welquote:Op dinsdag 5 juni 2012 03:34 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
dhdndiezquote:
quote:
Dat heb ik ook steeds.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 03:37 schreef Geo4kant het volgende:
Tegenwoordig zie ik games en dan denk ik lelijke graphics.. vroeger nooit
Skyrim heeft een hoop verpest idd.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 03:37 schreef Geo4kant het volgende:
Tegenwoordig zie ik games en dan denk ik lelijke graphics.. vroeger nooit
Tekken Tag Tournament ftw.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 03:38 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ken je klassiekersTekken 3 zeker ook niet gespeeld?
Ik had vroegah altijd Nintendo.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 03:38 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ken je klassiekersTekken 3 zeker ook niet gespeeld?
Wel van gehoord, nooit gespeeld.. lijkt me niks, zo'n WoW achtig spel waar je 300 uur moet in stoppen voordat je iets bent en je dan realiseert wat voor nietsnut je bentquote:
The Voice Noord Holland?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 03:39 schreef AFCNiels het volgende:
Pffff zit net op tvnh naar miss NH te kijken, haar voorbeeld is Doutzen Kroesmaja, in ieder geval nog genoeg verbeterpuntjes
The Office heeft het verpest voor me.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 03:40 schreef Geo4kant het volgende:
Assasins Creed heeft wel een goede engine voor een Parkour/Free run game
nee TVHN, ik geloof dat iedere provincie zo'n zender heeft.quote:
Omgekeerde wereld niet? Als game development bureau wil je toch dat je game gekocht wordt? Dan ga je toch ook dikke beelden geven..quote:Op dinsdag 5 juni 2012 03:42 schreef mrstylo het volgende:
Sony moet echt geld uitgeven, want zij krijgen alle saaie gameplay beelden.
Ja oké, maar dit ziet er niet echt leuk uit.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 03:42 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Omgekeerde wereld niet? Als game development bureau wil je toch dat je game gekocht wordt? Dan ga je toch ook dikke beelden geven..
Hahahahahaquote:Op dinsdag 5 juni 2012 03:46 schreef Geo4kant het volgende:
Ik zie die vent al voor de spiegel staan.. hmm hoe kan ik nou spannend over komen. Toen ging hij 20 stemmetjes testen en deze koos hij
Sowieso FPS op console spelenquote:Op dinsdag 5 juni 2012 03:47 schreef mrstylo het volgende:
Ik wil die controller al over nemen.
Echt ** slechte speler.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |