frontpage.fok.nl (dan breaking news lezen)quote:Op maandag 4 juni 2012 23:57 schreef Metalfrost het volgende:
Heb je een link hierover? Dit nieuws is mij echt nieuw
http://frontpage.fok.nl/s(...)ht-van-den-haag.htmlquote:Op maandag 4 juni 2012 23:57 schreef Metalfrost het volgende:
Heb je een link hierover? Dit nieuws is mij echt nieuw
Iedereenquote:
quote:
quote:
Waarom dat tijdstip?quote:
quote:
geen idee, ze zeiden dinsdag maar ik weet de tijd nietquote:
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 00:02 schreef Maanvis het volgende:
[..]
geen idee, ze zeiden dinsdag maar ik weet de tijd niet
gotver een heel boekwerkquote:Op maandag 4 juni 2012 23:58 schreef koelants het volgende:
[..]
http://frontpage.fok.nl/s(...)ht-van-den-haag.html
Ja, ik hoef die externe cookies ook niet!quote:Op dinsdag 5 juni 2012 00:06 schreef Doodloper het volgende:
hallo ik wil deze koekies niet hoor hoe doe ik dat nou dan
Trek de stekker uit je computer.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 00:06 schreef Doodloper het volgende:
hallo ik wil deze koekies niet hoor hoe doe ik dat nou dan
idd...quote:
Ik heb hem nog steeds niet gehad.quote:
Iemand samenvatting?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 00:07 schreef koelants het volgende:
[..]
idd...
Wou er nog "Amen" onder plaatsen maar aangezien er al 266 reacties stonden lijkt me dat grapje al gemaakt zou zijn
quote:
TL;DR ook goed?quote:
dan maar zonderquote:Op dinsdag 5 juni 2012 00:08 schreef koelants het volgende:
[..]
Zal het proberen trouwens...
Als je de Cookies accepteert ben je welkom op FOK! en als je het niet accepteert moet je het zonder FOK! doen.
idd...quote:
Je kan je browser ook anders instellen.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 00:10 schreef koelants het volgende:
[..]
idd...
Mijn browser is zo ingesteld bij mij dat ie de cookies na elke browser sluiting wist, dus dat betekend dat ik 100x per dag zou moeten accepteren....
Precies alle geschiedenis wissen na je bezoek..quote:Op dinsdag 5 juni 2012 00:10 schreef koelants het volgende:
[..]
idd...
Mijn browser is zo ingesteld bij mij dat ie de cookies na elke browser sluiting wist, dus dat betekend dat ik 100x per dag zou moeten accepteren....
Ik wil het risico niet nemen dat mijn vriendin mijn geile fantasieën tegenkomt bij het opstarten van de browsertquote:Op dinsdag 5 juni 2012 00:12 schreef Igen het volgende:
[..]
Je kan je browser ook anders instellen.
Het zal mij sowieso benieuwen hoe veel Nederlandse sites zich morgen al netjes aan de regels houden.
Ach zal vast wel wat komen waardoor je het kan omzeilenquote:Op dinsdag 5 juni 2012 00:13 schreef koelants het volgende:
[..]
Ik wil het risico niet nemen dat mijn vriendin mijn geile fantasieën tegenkomt bij het opstarten van de browsert
een addonnetje ofzo inderdaad... wellicht wat voor ADblocker om dat ook aan te gaan bieden.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 00:14 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
Ach zal vast wel wat komen waardoor je het kan omzeilen
Waarom open je daarvoor dan niet een speciale private browsing sessie? Alle moderne webbrowsers hebben tegenwoordig wel zo'n functie, dacht ik.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 00:13 schreef koelants het volgende:
[..]
Ik wil het risico niet nemen dat mijn vriendin mijn geile fantasieën tegenkomt bij het opstarten van de browsert
Incognito-modus?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 00:14 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
Ach zal vast wel wat komen waardoor je het kan omzeilen
ctrl shift n inderdaad, maar dan heb ik het risico dat ik een anonieme sessie vergeet aan te maken enzovoort.... je kan niet voorzichtig genoeg zijnquote:Op dinsdag 5 juni 2012 00:15 schreef Igen het volgende:
[..]
Waarom open je daarvoor dan niet een speciale anoniem browsen sessie? Alle moderne webbrowsers hebben tegenwoordig wel zo'n functie, dacht ik.
En dan kijkt je vriendin een keer ongemerkt over je schouder mee en ontdekt je fok! username. En vindt dan dit topic.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 00:16 schreef koelants het volgende:
[..]
ctrl shift n inderdaad, maar dan heb ik het risico dat ik een anonieme sessie vergeet aan te maken enzovoort.... je kan niet voorzichtig genoeg zijn
download dan een portable browser. Zelfs als je dat vergeet krijgt ze die zooi niet te zien als ze de standaard browser kiest.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 00:16 schreef koelants het volgende:
[..]
ctrl shift n inderdaad, maar dan heb ik het risico dat ik een anonieme sessie vergeet aan te maken enzovoort.... je kan niet voorzichtig genoeg zijn
Erger is als je haar ziet aankomen lopen en je hebt een filmpje opstaan en net op dat moment hangt je pc vast en krijg je die kk pc niet op Desktop scherm.. Ook daar heb ik een oplossing voor gevonden.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 00:18 schreef Igen het volgende:
[..]
En dan kijkt je vriendin een keer ongemerkt over je schouder mee en ontdekt je fok! username. En vindt dan dit topic.
FF ernaast draaien bedoel je?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 00:18 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
download dan een portable browser. Zelfs als je dat vergeet krijgt ze die zooi niet te zien als ze de standaard browser kiest.
te vroeg naar bed jijquote:Op dinsdag 5 juni 2012 00:20 schreef Igen het volgende:
Goed, ik ga naar bed, ik ga niet langer wachten of dat scherm nog een keer komt of niet.
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 00:28 schreef De_Kardinaal het volgende:
Gewoon downloaden in een apart mapje. Portable apps, google daar maar eens op.
Maar niet een waar je toestemming voor geeft!quote:Op dinsdag 5 juni 2012 00:32 schreef 2cv het volgende:
D.m.v. een cookie waar je toestemming voor gegeven hebt
Dat doet je browserquote:Op dinsdag 5 juni 2012 00:31 schreef Chinless het volgende:
Lol bij niet accepteren mag ik niet op fok.
Fok onthoud vervolgens mijn keus....(hoe??).
Jawel, want die cookie is van Fok.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 00:33 schreef koelants het volgende:
[..]
Maar niet een waar je toestemming voor geeft!
cookies die noodzakelijk zijn mogen. het is vrij noodzakelijk dat we je keuze kunnen bepalen, dus valt dat cookie buiten de wetquote:Op dinsdag 5 juni 2012 00:32 schreef 2cv het volgende:
D.m.v. een cookie waar je toestemming voor gegeven hebt
Ik quote Danny.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 07:55 schreef Danny het volgende:
[..]
cookies die noodzakelijk zijn mogen. het is vrij noodzakelijk dat we je keuze kunnen bepalen, dus valt dat cookie buiten de wet
De telegraaf maakt zich er met een klein zwart balkje bovenaan erg makkelijk vanaf trouwens, maar die doet meer dan alle andere sites. Geen enkele site lijkt zich aan de wet te houden. Zelfs een site als tweakers niet.
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 08:58 schreef Doodloper het volgende:
Ja wel raar dat FOK! en telegraaf.nl de enigen zijn die zich er aan houden?
Telegraaf houdt zich er niet aan. Je krijgt al cookies als je die balk ziet, en dat mag niet. Daarnaast is de informatie die ze geven, onvolledig.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 07:55 schreef Danny het volgende:
[..]
De telegraaf maakt zich er met een klein zwart balkje bovenaan erg makkelijk vanaf trouwens, maar die doet meer dan alle andere sites.
Je kunt bij de telegraaf de cookies sowieso niet uitzetten. Ze geven wat info over hoe je dat zelf kunt doen via youronlinechoices en je eigen browser. Dat zou eigenlijk ook voldoende moeten zijn, maar volgens de wet is het dat niet.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 10:08 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
[..]
Telegraaf houdt zich er niet aan. Je krijgt al cookies als je die balk ziet, en dat mag niet. Daarnaast is de informatie die ze geven, onvolledig.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |