frontpage.fok.nl (dan breaking news lezen)quote:Op maandag 4 juni 2012 23:57 schreef Metalfrost het volgende:
Heb je een link hierover? Dit nieuws is mij echt nieuw
http://frontpage.fok.nl/s(...)ht-van-den-haag.htmlquote:Op maandag 4 juni 2012 23:57 schreef Metalfrost het volgende:
Heb je een link hierover? Dit nieuws is mij echt nieuw
Iedereenquote:
quote:
quote:
Waarom dat tijdstip?quote:
quote:
geen idee, ze zeiden dinsdag maar ik weet de tijd nietquote:
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 00:02 schreef Maanvis het volgende:
[..]
geen idee, ze zeiden dinsdag maar ik weet de tijd niet
gotver een heel boekwerkquote:Op maandag 4 juni 2012 23:58 schreef koelants het volgende:
[..]
http://frontpage.fok.nl/s(...)ht-van-den-haag.html
Ja, ik hoef die externe cookies ook niet!quote:Op dinsdag 5 juni 2012 00:06 schreef Doodloper het volgende:
hallo ik wil deze koekies niet hoor hoe doe ik dat nou dan
Trek de stekker uit je computer.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 00:06 schreef Doodloper het volgende:
hallo ik wil deze koekies niet hoor hoe doe ik dat nou dan
idd...quote:
Ik heb hem nog steeds niet gehad.quote:
Iemand samenvatting?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 00:07 schreef koelants het volgende:
[..]
idd...
Wou er nog "Amen" onder plaatsen maar aangezien er al 266 reacties stonden lijkt me dat grapje al gemaakt zou zijn
quote:
TL;DR ook goed?quote:
dan maar zonderquote:Op dinsdag 5 juni 2012 00:08 schreef koelants het volgende:
[..]
Zal het proberen trouwens...
Als je de Cookies accepteert ben je welkom op FOK! en als je het niet accepteert moet je het zonder FOK! doen.
idd...quote:
Je kan je browser ook anders instellen.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 00:10 schreef koelants het volgende:
[..]
idd...
Mijn browser is zo ingesteld bij mij dat ie de cookies na elke browser sluiting wist, dus dat betekend dat ik 100x per dag zou moeten accepteren....
Precies alle geschiedenis wissen na je bezoek..quote:Op dinsdag 5 juni 2012 00:10 schreef koelants het volgende:
[..]
idd...
Mijn browser is zo ingesteld bij mij dat ie de cookies na elke browser sluiting wist, dus dat betekend dat ik 100x per dag zou moeten accepteren....
Ik wil het risico niet nemen dat mijn vriendin mijn geile fantasieën tegenkomt bij het opstarten van de browsertquote:Op dinsdag 5 juni 2012 00:12 schreef Igen het volgende:
[..]
Je kan je browser ook anders instellen.
Het zal mij sowieso benieuwen hoe veel Nederlandse sites zich morgen al netjes aan de regels houden.
Ach zal vast wel wat komen waardoor je het kan omzeilenquote:Op dinsdag 5 juni 2012 00:13 schreef koelants het volgende:
[..]
Ik wil het risico niet nemen dat mijn vriendin mijn geile fantasieën tegenkomt bij het opstarten van de browsert
een addonnetje ofzo inderdaad... wellicht wat voor ADblocker om dat ook aan te gaan bieden.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 00:14 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
Ach zal vast wel wat komen waardoor je het kan omzeilen
Waarom open je daarvoor dan niet een speciale private browsing sessie? Alle moderne webbrowsers hebben tegenwoordig wel zo'n functie, dacht ik.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 00:13 schreef koelants het volgende:
[..]
Ik wil het risico niet nemen dat mijn vriendin mijn geile fantasieën tegenkomt bij het opstarten van de browsert
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |