SPOILER: kijken op eigen risicoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Titty met haar vriendinnen:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
TAUCH
Weer een controller en mic kapot nozem?
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same![]()
Laat in de middag dan, want ik heb waarschijnlijk weer koppijn morgen.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 00:01 schreef Cliffy het volgende:
Mich & Stoma
Morgen GRFS Coop of dat Guerilla mode doen?![]()
Valt wel mee, ding kan wel wat hebben. Wat een klotespel soms...quote:Op maandag 4 juni 2012 23:11 schreef Nick-GizMo het volgende:
TAUCH
Weer een controller en mic kapot nozem?
![]()
Doe je mee met het toernooi hebben nóg een zesde speler nodigquote:Op dinsdag 5 juni 2012 00:17 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Valt wel mee, ding kan wel wat hebben. Wat een klotespel soms...![]()
lekker dat cookies gezeikTwo things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same![]()
http://www.eenvandaag.nl/(...)nders_lenen_zich_suf
Dat verwende wijf, met haar zelfstandige appartement, haar Macbook en haar "broodje op het terras"
[ Bericht 13% gewijzigd door Tauchmeister op 05-06-2012 00:51:51 ]![]()
meesterlijk gedaan jaquote:
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Ik ben vanaf woensdag zelden thuis, dus dat heeft niet echt veel zin lijkt mequote:Op dinsdag 5 juni 2012 00:31 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Doe je mee met het toernooi hebben nóg een zesde speler nodig![]()
Is coolquote:Op dinsdag 5 juni 2012 00:46 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Ik ben vanaf woensdag zelden thuis, dus dat heeft niet echt veel zin lijkt me![]()
Ja is goedquote:Op dinsdag 5 juni 2012 00:01 schreef Cliffy het volgende:
Mich & Stoma
Morgen GRFS Coop of dat Guerilla mode doen?Vanavond?
![]()
Morguh
Daar ga je een dikke PC voor nodig hebbenquote:
Please sir. When moon? When Mustang?![]()
Schuif aan de kant GTAV!quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.na regen, ben ik er.
98-3 ٩(ಥ_ಥ)۶ ┌( ಠ_ಠ)┘![]()
oke ziet er vet uit, komt ie ook op console?quote:![]()
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 08:50 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Schuif aan de kant GTAV!dat never nooit!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja, komt ook gewoon op de Xbox 360quote:Op dinsdag 5 juni 2012 09:03 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
oke ziet er vet uit, komt ie ook op console?
Die gratis online shooters worden ook steeds meer gemaakt, blacklight zag er ook wel dope uit.'s avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun![]()
Wel geinig dat Watch Dogs, 2013 release neem ik aan?Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Ja, op zijn vroegst lijkt me. Zal wel 2014 worden.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 10:08 schreef Nick-GizMo het volgende:
Wel geinig dat Watch Dogs, 2013 release neem ik aan?Please sir. When moon? When Mustang?![]()
Laten we hopen 2014! anders wordt het weer een haast klus.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 10:13 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ja, op zijn vroegst lijkt me. Zal wel 2014 worden.'s avonds een reus, 'smorgens een kneus
Hoezo? Volgens mij zijn ze er al ruim twee jaar mee bezig. 2 jaar is normaal voor een game. Als ze er een nieuwe engine voor moeten bouwen en het een nieuw IP is dan is 3-4 jaar wel normaal.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 10:14 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Laten we hopen 2014! anders wordt het weer een haast klus.
Eind 2013 zou prima kunnen, al verwacht ik dus zelf 2014. Nu een aankondiging, volgend jaar een uitgebreide presentatie en dan ergens begin 2014 in de winkels
Voor COD is een half jaar normaal.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 11:13 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Hoezo? Volgens mij zijn ze er al ruim twee jaar mee bezig. 2 jaar is normaal voor een game. Als ze er een nieuwe engine voor moeten bouwen en het een nieuw IP is dan is 3-4 jaar wel normaal.
Eind 2013 zou prima kunnen, al verwacht ik dus zelf 2014. Nu een aankondiging, volgend jaar een uitgebreide presentatie en dan ergens begin 2014 in de winkels![]()
![]()
You can call me scarface, snortin' mountains of cocaine.![]()
Nelis die mij toevoegd, Nelis die wigger is.
Bullshit, die ontwikkeltijd is ook 2 jaar. Al vraag ik me af wat ze in die twee jaar überhaupt doenquote:
Goh, precies mijn punt.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 11:20 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Bullshit, die ontwikkeltijd is ook 2 jaar. Al vraag ik me af wat ze in die twee jaar überhaupt doenYou can call me scarface, snortin' mountains of cocaine.![]()
GTA Vquote:![]()
![]()
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 11:20 schreef Kutstudent het volgende:
Nelis die mij toevoegd, Nelis die wigger is.![]()
_!
![]()
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 11:20 schreef Kutstudent het volgende:
Nelis die mij toevoegd, Nelis die wigger is.![]()
![]()
Het zag er net zo uit als vroeger, zo hoort CS ook te zijn. Het hoeft geen nieuwe BF te worden.quote:Please sir. When moon? When Mustang?![]()
Ik vond het er heel anders uit zien. Ik zeg al maanden dat de nieuwe MOH dope word die ga ik sowieso halen.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 12:10 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Het zag er net zo uit als vroeger, zo hoort CS ook te zijn. Het hoeft geen nieuwe BF te worden.![]()
Ik zei vorig jaar al dat de MOH van toen dope was, maar jullie mij maar niet geloven.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 12:12 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik vond het er heel anders uit zien. Ik zeg al maanden dat de nieuwe MOH dope word die ga ik sowieso halen.Die shit was perfect, alleen verkocht omdat in je eentje spelen geen kut aan is.
De laatste MoH was ook tofDe SP dan toch, ondanks dat hij ERRUG kort was. De MP was alleen wel om te janken
Duidelijk een haastklusje van DICE
De MP was prima hoor, het was een fijne combi tussen BF en COD, maar dan toch net niet. Het speelde prima weg.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 12:14 schreef Rossdale het volgende:
De laatste MoH was ook tofDe SP dan toch, ondanks dat hij ERRUG kort was. De MP was alleen wel om te janken
Duidelijk een haastklusje van DICE
Maar het was inderdaad wel een haastklusje ja.You can call me scarface, snortin' mountains of cocaine.![]()
Het was gewoon jammer dat het snipen zo OP was in de vorige MOH. Die fout zullen ze niet nog en keer maken![]()
Dat ja, ik heb die MoH MP maar ff gespeeld maar ben volgens mij niemand tegengekomen die NIET sniper speelde![]()
![]()
quote:
Ligt er een beetje aan hoe veel punten CSGO moet gaan kosten, voor 800 punten ga ik em denk ik wel halen, beetje nostalgie enzoquote:![]()
![]()
Nou dan ben je mij niet tegengekomen, en ik eindigde meestal bovenaan.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 12:21 schreef Cliffy het volgende:
Dat ja, ik heb die MoH MP maar ff gespeeld maar ben volgens mij niemand tegengekomen die NIET sniper speelde
In dat opzicht leek het wel wat op fifa.You can call me scarface, snortin' mountains of cocaine.![]()
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 12:22 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Nou dan ben je mij niet tegengekomen, en ik eindigde meestal bovenaan.
In dat opzicht leek het wel wat op fifa.![]()
![]()
Zal wel 1600 punten worden lijkt mequote:Op dinsdag 5 juni 2012 12:22 schreef Cliffy het volgende:
[..]
[..]
Ligt er een beetje aan hoe veel punten CSGO moet gaan kosten, voor 800 punten ga ik em denk ik wel halen, beetje nostalgie enzoPlease sir. When moon? When Mustang?![]()
AC 3 is nieuwe engine, nja 12 maanden nieuwer volgens mij.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 11:13 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Hoezo? Volgens mij zijn ze er al ruim twee jaar mee bezig. 2 jaar is normaal voor een game. Als ze er een nieuwe engine voor moeten bouwen en het een nieuw IP is dan is 3-4 jaar wel normaal.
Eind 2013 zou prima kunnen, al verwacht ik dus zelf 2014. Nu een aankondiging, volgend jaar een uitgebreide presentatie en dan ergens begin 2014 in de winkelsTwo things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Daar vroeg ie gister al om jaquote:Op dinsdag 5 juni 2012 11:20 schreef Kutstudent het volgende:
Nelis die mij toevoegd, Nelis die wigger is..
Had deze reactie wel verwacht
dudequote:Op dinsdag 5 juni 2012 12:22 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Nou dan ben je mij niet tegengekomen, en ik eindigde meestal bovenaan.
In dat opzicht leek het wel wat op fifa......
Die black ops 2 gameplay.Je weet dat COD afgedaan heeft als ze me niet eens gehyped krijgen.
![]()
![]()
No buy.
Het is wel de singleplayer ik wacht tot ik MP zie tot ik er over oordeel. Die Nelis had gewonnen die joekelde mij eruit met zijn smerige counter voetbal en snelle negersquote:Op dinsdag 5 juni 2012 12:38 schreef Kutstudent het volgende:
Die black ops 2 gameplay.Je weet dat COD afgedaan heeft als ze me niet eens gehyped krijgen.
![]()
![]()
No buy.
![]()
Anti voetbal noemen we dat.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 12:44 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Het is wel de singleplayer ik wacht tot ik MP zie tot ik er over oordeel. Die Nelis had gewonnen die joekelde mij eruit met zijn smerige counter voetbal en snelle negers
Het beste aan BO was de SP, dus dit zegt al genoeg. Vooral die bullshit kankerdrones.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 12:44 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Het is wel de singleplayer ik wacht tot ik MP zie tot ik er over oordeel. Die Nelis had gewonnen die joekelde mij eruit met zijn smerige counter voetbal en snelle negers![]()
Flikker op man, het is een shooter, niet een "stuur-de-shooters-aan"
Nelisquote:. Ik ging eruit met penalty's
De MP van BO steekt prima in elkaar dat jij er niet mee om kan gaan zegt genoeg. Verder ga je nu dingen van de SP 1 op 1 kopiëren naar de MP en dat gaan ze nooit doenquote:Op dinsdag 5 juni 2012 12:47 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Het beste aan BO was de SP, dus dit zegt al genoeg. Vooral die bullshit kankerdrones.![]()
Flikker op man, het is een shooter, niet een "stuur-de-shooters-aan"
![]()
ik verwacht een dj mystiq remixquote:
Ziet er stiekem best nice uit.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 12:46 schreef Cliffy het volgende:
BF3 heeft nu trouwens ook een versie van Gun Game:'s avonds een reus, 'smorgens een kneus
Die guns, holy shit. ACR, TAR-21, SPAS-12.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 12:46 schreef Cliffy het volgende:
BF3 heeft nu trouwens ook een versie van Gun Game:![]()
![]()
![]()
FB geintjequote:
Haha jaquote:
Wie? Wat? Wanneer?quote:Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Vorige keer toen ik jullie joinde, paar weken geleden ofzo.quote:na regen, ben ik er.
Ah oke, daar weet ik al niks meer vanafquote:Op dinsdag 5 juni 2012 13:04 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Vorige keer toen ik jullie joinde, paar weken geleden ofzo.
Nee, want ze kopiëren noooooiiit iets bij COD van de SP naar MP.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 12:50 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
De MP van BO steekt prima in elkaar dat jij er niet mee om kan gaan zegt genoeg. Verder ga je nu dingen van de SP 1 op 1 kopiëren naar de MP en dat gaan ze nooit doen![]()
![]()
Vooral geen predators, airstrikes, pavelows, AC-130's, en laat ik het vooral niet vergeten, de EMP.
![]()
![]()
![]()
En om het allemaal nog maar even wat leuker te maken, want al die rommel was nog niet genoeg, de Nuke en MOAB.
Die killstreaks bij BO waren nog erger overpowered.![]()
Even voordat je aankomt met het volgende argument: "Dit is gayarch, en niet infinity ward"
Nee, blijf er vooral in geloven zou ik zeggen. Black Ops 2, deel 2 van het spel waarbij jongentjes van 12 in het hoekje gaan campen tot ze hun doggies en chopper gunner hebben. Alleen dit keer gaan ze campen voor een zwerm vliegende heatseaking machine guns.____!!!
Schijnheil!quote:Op dinsdag 5 juni 2012 13:05 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ah oke, daar weet ik al niks meer vanafna regen, ben ik er.
quote:
die was ik vergetenTwo things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
![]()
CQ Wapens zijn:quote:Op dinsdag 5 juni 2012 12:57 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Die guns, holy shit. ACR, TAR-21, SPAS-12.![]()
![]()
![]()
Assault: AUG A3, SCAR-L
Support: L86A2, LSAT
Engineer: ACW-R, MTAR-21
Recon: M417, JNG-90
PDW: SPAS-12, M5K![]()
AUG, L86.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 13:17 schreef Cliffy het volgende:
[..]
CQ Wapens zijn:
Assault: AUG A3, SCAR-L
Support: L86A2, LSAT
Engineer: ACW-R, MTAR-21
Recon: M417, JNG-90
PDW: SPAS-12, M5K![]()
quote:
na regen, ben ik er.
Over drie weken heb ik mijn leven weer terug!![]()
Fucking stage ook
I am the Milkman! My milk is delicious!![]()
Wat een game.quote:![]()
Als er niet binnen nu en 1.5 jaar een nieuwe xbox komt dan ga ik een pc in elkaar zetten.![]()
MikeXLquote:Op dinsdag 5 juni 2012 13:54 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Wat een game.![]()
Als er niet binnen nu en 1.5 jaar een nieuwe xbox komt dan ga ik een pc in elkaar zetten.
Voor er bij he.quote:
Ik moet je tuurlijk wel gewoon af kunnen blijven maken met FIFA.
En FIFA op de PC =![]()
Mja wordt nog wel ff sparen.![]()
Crysis 3, BF3 en Watch Dogs op HIGH alles.![]()
![]()
Ik vraag me af wat voor monster ze hebben gebruikt om die demo te makenquote:Op dinsdag 5 juni 2012 13:56 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Voor er bij he.
Ik moet je tuurlijk wel gewoon af kunnen blijven maken met FIFA.
En FIFA op de PC =![]()
Mja wordt nog wel ff sparen.![]()
Crysis 3, BF3 en Watch Dogs op HIGH alles.![]()
![]()
Vast een Mac!quote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:15 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Ik vraag me af wat voor monster ze hebben gebruikt om die demo te maken
DOEN!quote:Op dinsdag 5 juni 2012 13:54 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Wat een game.![]()
Als er niet binnen nu en 1.5 jaar een nieuwe xbox komt dan ga ik een pc in elkaar zetten.'s avonds een reus, 'smorgens een kneus
Wat is dit?quote:Geld voor boerka-tip in België
Iedereen die in België een vrouw met een boerka ziet en deze aangeeft bij de politie, kan een premie opstrijken van 250 euro.
Steden tegen Islamisering, een Belgische organisatie waarvan Filip Dewinter, voorman van Vlaams Belang, voorzitter is, looft de premie uit.
De 250 euro wordt echter alleen overgemaakt als de politie de vrouw in kwestie ook daadwerkelijk oppakt, zo is dinsdag te lezen op de website van de organisatie.
Arrestatie
In België geldt een verbod op gezichtsbedekkende kleding, zoals een boerka. Afgelopen weekeinde leidde de arrestatie van een gesluierde vrouw tot ongeregeldheden in de Brusselse gemeente Molenbeek.
Dewinter bespeurt een terughoudendheid bij de politie om op te treden tegen vrouwen met een ''rondwandelende gevangenis van textiel''. ''Indien de politie hier niet tegen durft op te treden, is de intimidatie door de radicale moslims geslaagd en halen ze hun slag thuis.'' Met deze actie wil hij hier een stokje voor steken.!
Laat die vrouwkes lekker rond lopen met een boerka. Kom nou niet met het bullshit argument dat terroristen zo een bom kunnen verbergen want dat kunnen ze ook op 300 andere manieren.![]()
Inderdaad. Lijkt Nazi-Duitsland welquote:Op dinsdag 5 juni 2012 15:33 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Laat die vrouwkes lekker rond lopen met een boerka.![]()
![]()
maar ze zijn wel onherkenbaar, en dat is bij potentiële bedreigingen zeer lastig voor politiequote:Op dinsdag 5 juni 2012 15:33 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Laat die vrouwkes lekker rond lopen met een boerka. Kom nou niet met het bullshit argument dat terroristen zo een bom kunnen verbergen want dat kunnen ze ook op 300 andere manieren.![]()
Zonder burka's geen kebab.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 15:31 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
En terecht.
Ik word dan trouwens kk rijk hier in Oss.
Islam, boerka's, geloof.![]()
Kebab.na regen, ben ik er.
In Woensel zag ik ze anders regelmatig lopen/fietsen. Al is dat ondertussen wel al weer een jaar of 7 tot 10 geleden toen jij nog een klein Tauchje was.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 16:05 schreef Tauchmeister het volgende:
Ik heb hier in Eindhoven nog nooit iemand met een boerka zien lopen. Echt symboolpolitiekPlease sir. When moon? When Mustang?![]()
in EHV toch wel een paar keer gezien, ook op school in EHV. En dan maar gaan janken als ik een pet op heb
Dat gaat voor zoveel kleding op.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 15:51 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
maar ze zijn wel onherkenbaar, en dat is bij potentiële bedreigingen zeer lastig voor politie![]()
Als ik EHV zie staan denk ik altijd dat het net iets als BHV is.
na regen, ben ik er.
Vaker onder de mensen komenquote:Op dinsdag 5 juni 2012 16:14 schreef Dr.Pringles het volgende:
Als ik EHV zie staan denk ik altijd dat het net iets als BHV is.Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Schorriemorrie ben je!quote:Op dinsdag 5 juni 2012 16:13 schreef Nick-GizMo het volgende:
in EHV toch wel een paar keer gezien, ook op school in EHV. En dan maar gaan janken als ik een pet op hebPlease sir. When moon? When Mustang?![]()
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 16:02 schreef SoldMayor het volgende:
Als zo'n lopende tent mijn kebab moet geven dan laat maar.
Ik zag serieus laatst pas voor de eerste keer iemand in zo'n ding lopen. Ik draaide me om en keek recht in haar ogen schrok me kapot
All good things are wild and free.![]()
Dat blijkt jaquote:
Zulke petjes heb ik nietquote:
Pringles is toch een goed geïntegreerde negert?quote:
Volgens mij ziet hij er overdag meer zo uit:
quote:
yessirTwo things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Ik ook van jouquote:Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Heb er trouwens wel meer
Dat is al een paar dagen zo....quote:Op dinsdag 5 juni 2012 16:36 schreef tliciouz het volgende:
Haha fuckers, word lekker slecht weer aankomende week.
na regen, ben ik er.
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 16:36 schreef tliciouz het volgende:
Haha fuckers, word lekker slecht weer aankomende week.
Orly? Maar ik zit vanaf zondag in Spanje dus kan ik jullie lekker uitlachen terwijl ik in mijn jurkjes en bikini's rond loop.quote:All good things are wild and free.![]()
Trek je er meerdere tegelijk aan ja?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 16:40 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Orly? Maar ik zit vanaf zondag in Spanje dus kan ik jullie lekker uitlachen terwijl ik in mijn jurkjes en bikini's rond loop.
Ja 10 over elkaar.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 16:40 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Trek je er meerdere tegelijk aan ja?All good things are wild and free.![]()
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 16:40 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Orly? Maar ik zit vanaf zondag in Spanje dus kan ik jullie lekker uitlachen terwijl ik in mijn jurkjes en bikini's rond loop.ik loop nu al in jurkjes en bikini's
![]()
Lekker hoor, even naar de warmtequote:Op dinsdag 5 juni 2012 16:40 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Orly? Maar ik zit vanaf zondag in Spanje dus kan ik jullie lekker uitlachen terwijl ik in mijn jurkjes en bikini's rond loop.Beetje lame alleen dat je zo reageert
Sorry hoowr, zou wel wat zon jullie kant op sturen hihaho!quote:Op dinsdag 5 juni 2012 16:43 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Lekker hoor, even naar de warmteBeetje lame alleen dat je zo reageert
All good things are wild and free.![]()
Storm voorspeld in Spanje.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 16:40 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Orly? Maar ik zit vanaf zondag in Spanje dus kan ik jullie lekker uitlachen terwijl ik in mijn jurkjes en bikini's rond loop.na regen, ben ik er.
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 16:45 schreef Tauchmeister het volgende:
Wat boeit het nou wat voor weer het is, kom toch nooit buiten
na regen, ben ik er.
speciaal voor jouquote:
ooit een keer gekregen, toen de nieuwe modellen uitkwamen. blijf een nederlander hequote:
Ik zou erin schijten en 'm brandend uit het raam gooienquote:Op dinsdag 5 juni 2012 16:48 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
ooit een keer gekregen, toen de nieuwe modellen uitkwamen. blijf een nederlander he![]()
Wel uitkijken dat je dan niet tegen de wasmand aanstoot en je xbox live eruit knaltquote:Op dinsdag 5 juni 2012 16:49 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Ik zou erin schijten en 'm brandend uit het raam gooien
Weer een jaar wachten op Game of Thrones
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Misschien toch maar gaan lezen![]()
![]()
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 17:04 schreef Cliffy het volgende:
Weer een jaar wachten op Game of Thrones
Ja jaar is vrij lang iddSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Misschien toch maar gaan lezen. Zelf wel al begonnen aan de boeken
Ik kom vanavond wel fifa denk ik KKTwo things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Maar watch dogs komt wel naar alle platforms.Ik vraag me af hoeveel van de details en effecten er overblijven op de ps3 en xbox.
![]()
op de xbox ziet ie er uit als minecraft jwsquote:Op dinsdag 5 juni 2012 17:48 schreef KoningStoma het volgende:
Maar watch dogs komt wel naar alle platforms.Ik vraag me af hoeveel van de details en effecten er overblijven op de ps3 en xbox.
![]()
Ik denk ongeveer 13 details en 5 effecten. En jij?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 17:48 schreef KoningStoma het volgende:
![]()
PS3 kopen dus, is goedkoop man.quote:na regen, ben ik er.
jammer, want ziet er wel vet uitquote:![]()
NICE!quote:Op dinsdag 5 juni 2012 18:02 schreef KoningStoma het volgende:
http://www.youtube.com/e3
nintendo's show
en die jappen zijn niet te verstaan, ook al bij RE6![]()
Welcome to City Wok, can I take your order prease?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 18:03 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
NICE!
en die jappen zijn niet te verstaan, ook al bij RE6![]()
Daarom wordt Tamara ook altijd in elkaar gebeuktquote:Op dinsdag 5 juni 2012 18:13 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
hihi, trueomdat ik met een jurkje over straat liep
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 18:15 schreef Michhas het volgende:
[..]
Daarom wordt Tamara ook altijd in elkaar gebeukt![]()
![]()
Jammer inderdaad.quote:You can call me scarface, snortin' mountains of cocaine.![]()
Vergadering gaat niet door. Maar ik ga zeker geen toernooi spelen, tijd dringt hier.quote:You can call me scarface, snortin' mountains of cocaine.![]()
Je hoeft hem niet in een keer uit te spelenquote:Op dinsdag 5 juni 2012 18:21 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Vergadering gaat niet door. Maar ik ga zeker geen toernooi spelen, tijd dringt hier.![]()
Dat zeiden we gisteren ook.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 18:51 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Je hoeft hem niet in een keer uit te spelen
Laat de rellen maar weer beginnen in Frankijk zoals een paar jaar terug.quote:Jongeman verdronken na ontlopen ID-controle
Internationaal • Geschreven door Novum/AP op 05-06-2012 @ 18:19
Een jongeman die een identiteitscontrole van de Franse politie wilde ontlopen is maandagavond in Melun in de Seine gesprongen en verdronken. Dat heeft de politie dinsdag meegedeeld.
Drie jongemannen zetten het op een rennen toen agenten hun ID-bewijzen wilden controleren. Twee werden gepakt, de derde sprong het water in. Een agent probeerde de twintiger te helpen, maar de stroming was te sterk. Nadat de jonge man op het droge was getrokken, kon hij niet meer gereanimeerd worden.
De identiteitscontroles zijn omstreden in Frankrijk. Sommigen zeggen dat de frequentie waarmee ze in arme wijken worden uitgevoerd neerkomen op pesterij door de politie. De overheid overweegt nu agenten te verplichten om na een controle een soort reçu af te geven, in de hoop dat hierdoor het aantal controles afneemt.![]()
Of zoals vorig jaar in Londen.![]()
![]()
![]()
Heb verjaardag dalijk.
En dan denk je aaaaaaaah mooooi bier, chicks alles.
Maar nee het is van mijn tante.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zeg dat je de messen nog moet slijpen dan vinden ze het niet erg. Overigens een verjaardag op dinsdag avond?![]()
![]()
Wijnaldum moet is niet zo mekkeren.....'s avonds een reus, 'smorgens een kneus
Kijk hem spelen... kerel is aan het mopperen, en laat veel steken zelf vallen..quote:'s avonds een reus, 'smorgens een kneus
Niks nakkes nada.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 17:52 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ik denk ongeveer 13 details en 5 effecten. En jij?
![]()
had wel verwacht dat ie er zelf over begonquote:
Je moeder was pas slecht, maar wees gerust, ik heb haar wat truukjes geleerd.quote:You can call me scarface, snortin' mountains of cocaine.![]()
hej dat is niet leuk man :squote:Op dinsdag 5 juni 2012 21:52 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Je moeder was pas slecht, maar wees gerust, ik heb haar wat truukjes geleerd.![]()
Kleine Maurice is dan ook niet leukquote:Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Nick is zo slecht.Je kan beter gewoon professioneel dikke-moeders-verhuizer worden, daar heb je al veel ervaring mee dus misschien gaat dat je wel goed af.
quote:Op woensdag 6 juni 2012 01:07 schreef Kutstudent het volgende:
Nick is zo slecht.Je kan beter gewoon professioneel dikke-moeders-verhuizer worden, daar heb je al veel ervaring mee dus misschien gaat dat je wel goed af.
Lees nu pas wat je uberhaupt zegtquote:Op woensdag 6 juni 2012 01:07 schreef Kutstudent het volgende:
.
Ja Maurice, ik hoop dat jou moeder de eerste word die ik mag verhuizen. Het liefste van een bed naar een bad, andersom mag ook. Wel eerst afdrogen, maar dat mag je zelf doen, daar heb je iig wel ervaring meeTwo things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Ik hoor hem steeds klagen, terwijl ik nergens last van heb.quote:
Nouja, nergens. Achterlijke teammates die rondjes lopen op de spawn, daar heb ik wel last van.![]()
Wat moet dat kosten dan?quote:Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Vandaag maar een paar momenten last van lag gehad, vaak genoeg "Connection to server lost" tijdens de game of zelfs voordat ik uberhaupt in de game zatquote:Daarnaast heeft de multi echt dodgy hit detection (nee stoma ik ben echt niet de enige) en is er eigenlijk maar 1 gamemode die me aanspreekt. De Guerilla/Horde mode is ook niet bijster spannend. Als ik moet kiezen tussen BF3 met al z'n flaws of GRFS is de keuze snel gemaakt.
Maarrrr de SP Campaign is wel prima
edit: Daarnaast is het level systeem ook een beetje idioot: de helft van de levels krijg je niks (behalve credits om wapens te modden, maar die krijg je elk level) en om de zoveel levels moet je keuzes maken tussen twee wapens/itemsWaarom niet gewoon om elk level een reward? Ook krijg je pas op level 20 je eerste wapen unlock
Voor het cover systeem hadden ze beter even naar Gears kunnen kijken..
"Nou doet m'n ECM jammer het weer niet!"quote:Op woensdag 6 juni 2012 01:26 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Ik hoor hem steeds klagen, terwijl ik nergens last van heb.
Nouja, nergens. Achterlijke teammates die rondjes lopen op de spawn, daar heb ik wel last van.
[ Bericht 14% gewijzigd door Cliffy op 06-06-2012 01:43:41 ]![]()
Je punt?quote:Op woensdag 6 juni 2012 01:33 schreef Cliffy het volgende:
[..]
"Nou doet m'n ECM jammer het weer niet!"![]()
KK is toch maar in bed gekropen bij ze ma
sͧT
6;̥̗͔̙u̴͎̮͎͖̮͇̲̟ͫͩ͗͞p̊ͫͩ̈̎ͩ̚
̺͔͈̩͈̕
;͔̺̞e̛̮͎̙̍ͨ͒̓ͤ͝r̢͓͕̄̽̃̃̀
40;͍͕̞͔̝̪m̧̓͊̊̐̐ͩ͡ͅá̵͇̟̮͓̦̲ͮ̐ň͚̤̳̩̳̙̄̐̾̅ͪ̀́͘ ̍̓͟҉͓̠̯s̵̨͇͈̟̞͒̋͟a̡͍̎ͧͦͤ̅ͫv̬̝ͧͤ̀e̶̡̯͓̲͛̓͒̃̆ͩ͟s̛͇ͨ̍ͮ̀ ͈͎̰̭̰̦͓̦̿̎ͧ͝t̲͖̣̞̞̓ͨͧ̇ͯ̇́h̝͉̲̣̻̍͊͆ͤ̿̉ͭ͘͜e̫̩͉̩̜̱͈ͦͦ́̅͟͟͟ͅ ̶̢̘̖̉̇͐ͫ̋̊̄̌̄d̲̹̤̮̟̜ͨ͆͗a̴͚̜̟̳͕̲̯̺̓ͪ̈ͬ͂ͬ̑̃y͗̅ͭ̉́҉̻͚̲̤̜
̺̟̹̼̬͖̙̬͌̍̅ͭͅo̜͐̇̈͋͌͘m̬̫͚̖̬̰̭̝ͭ̊ͥͦģ̘͖̹͕̩̯̻̯̜͋̐̅̃̚ ̛̮̭͎̰ͮ͌͆ͣ̐ͯ̔ͮ͌H̫̱̗̜̞͇͇̪̉͛̌̓̌ͣ͑ͣ̀Ḙ̪̦̭͚͕͓̳͚͋̅ͦ̈͆́͠Rͤ̐͗̆ͩͤ̿͐҉̺̖̪̝̘̹E̫̥̯̖̼͊̇͊ͤ̀ͅ ̵̭͎̃̎̌̿I̜̪̲͂̓͊̐̾̈́̕͟Ț̙͔̼̞ͩͪ͐͒̋͘͢͞ͅ ̱̜̹̖͕̺̮͖̒̊̆͌̎͊̽̑̈́͡C&
#871;͉͓̇̿̾̆̀ͨ̍̀O̪̮̫̩̟͂ͣͪ̾͒͗͟͡M͔͚͎̯͓̱̠̤͐̉ͅE̩͍͎ͫ̃ͤ̄̊͊ͭ̿͝S̶̘̺͉̃̍̇͗ͨ̿ͬ̚͜
̵̡̞͇͍̣̤ͤ̑̈̈́ͭ̀̓̄I̬̯͆̂̂̈́͊̄̐̍̇͡͡͠T̳͍̺̜̙̾̀ͪͫ͛͡ ̃̎̀ͦ̌ͭ̑̈͏̧͉̩̠ͅC̸̠̦̹͇̅̓͗̂ͨͥ͘O͌ͭ́͟҉ͅM̼̹͐̆ͥ̆̈́́̇̓̾E͑̂̀ͮ
;͕̺̅ͨ̊́͜Ş̸͔̟̝̥͔͈ͧ̇̋̽ͅ ̶̗̘̩̦͚͉̮̪́̒W͎ͪͮ̌ͮͭ̀I̵̜̖̫̱͚͓͓̠̐̂̑ͨ͢͡Ṱ̞̥̦̘͚̥̣ͮ̋͋ͫ͆͞H̶͈̥̖̘͇̣͆̾ ̳̱̞̟̻̻͆̉̇͋̈́̾̈͐̾T̶͕̯̘͇͙͍̐̓̒ͨ̈́ͧ̿̌̚Ȟ̴̴̜̗̜͖̬͎̩̥͛͜E̮͖̱̦̳͍̳͇̮ͤ̇ ̩͎͓̺̥̺̠̼̈́̿̂ͫͯͭ̋͐ͅS̵̱̞͔͚̝̜̼͕ͤ̅̌ͦͧ̐ͦ͋P̫̼̫ͪ͛͛̐͗͑ͫ̕͢Eͣͣͧ̌ͪͬ̅̅͛҉̬̺̻͢ͅEͨ͋̾̎̓̐͐͡ͅD͖̘̖̩͔̝͐̋͜ ̘̰͇̩̦̟̐̍̃̇ͭ͗̐̚ͅǑ̵͈̰̙͕͔̞ͭ̽̈́͜F̦̩̰ͮ̈́̽̈́͘͞ ̮̰̠̱̱̦̖̫̦ͩͨL͍͍̻̞̖͎̥̤ͩ̽̈́ͧ̒͠Iͬ̂̓̓͏̷̮̯͍̩Ğ̯̞̕Ȟ̨̼̯̪̠͖̤̞͒̿ͣ̒T͇̣͙͚̥̱̓͂͗̆́̀
ͭͫ͋̇ͦͨ̍҉̱̣̯̮̰S̾̃͏͇̬̭͍̝͚͘̕Ũ̡͓̮̙͉̋͐̇̾R̤̰͈͉̭̟̳̃͌̇̑ͨ̎ͩ̆͗̕͢R̂́͊T
7;̘̜̖͇͉̣͇̖͝E̥̱͚̯͚͈͍̜ͫ͛́N͎̝͎͍͚̦̳ͧͦ͛ͪ̚D̳̯̂͗͡Ë̪͈̩̤̖̻̬͙̳́̀R̲̬͓͚͙ͦ̾͝ ͙̭̲͂̉ͮͤN̷̙̫̖͍̬̈̀̚͞Ôͭ͑ͮ͒ͭͫ͏̗̙̬̜W̶͍̖̼̗̪̗̲̯̻̑̇͋̊ͥ̅͂̄ ͗̏̍͏͇̘̺͉̤̟̭O̴̦̦̓̾ͯR̛̝ͪͮ̌̏͂ ͈̼͚͉͋̎P̸͓̫ͬͩͤͯ̌͞R̢̟̝̭͎̂͡Ě&
#867;̠̪̰̓P̠̲͎ͩ̋̈́ͧ͆̓
̬A̜̼̤͎͙̻̻̔̾ͣͦͦR̦͈͓͖̿̀̏̾̊̽̌̉Eͧ̇҉͇͉̱͎͚̺̠ ̟̞̑̑̓́͘T̴͎͖͖̰ͧ͗ͩ͗͞H̡͚ͨͯͦͨ̏̎̀E̯̎͂̉ͩ̿ͯ͐͋̀͘ ̥̳̯̯̱͍̪̒͋̆̌ͫͬ̂F̗̻̰ͥ̃͛̈́̇I̗͔̮̪ͨ͂̏̎̿̈́̒͜G̗͙̦̰̯̤͛ͣ͌̿̕͟H̷ͥ̀
;̟̣̝͖̻͟Ṭ̷̘̳̪͎̠̄ͭͪ́
̶̍̑ͨͯͫͩ͏͍̘͍T̳̬̞͇͖͚͋ͨ̓̄̔̃ͣ͒̚E͗̃̓ͣ̎͏̮̞̕Ȁ͉̩͂̃ͧ͘͠Ṁ̯̱̺̯͙͓ ̷͚̳̘͓̠̗̖̙̰̐͛̌ͦ͌͊ͪ͜R̸̰͖͍̭̭̮̗ͣͩ́ͅO̙̩̬͎̣͎̟̺̒̋͘͞͡Ċ̡̻̪̘̤ͮ͡K͔̩̘̈́͘͡È̴̗̳̜̹̦̳̑͊̿ͫ͜T̠͔̜̙̺̈́͒̀̚͠ ̀ͪ͢͏Q
7;̤͍S̪̗̥̪͚̳͎̳̞ͨͬ̃͠P̡̡̆̌͂ͨ
823;͈̝̪̹̝̰R̡̳̣̪̯̜̙̐ͣ̎ͯ̚͜O͆ͤ͆͗̎͌͆̓
;͎̗̤C̵̺̠̹̼̠̻̯̜͊ͦͨK̴̙̜͙̜̳̞̟ͨ̄ͯ͗̃ͬ̿E̤̱̐͒͘T͕̜ͬ̌ͩͥͪͫ͢
̦̙͉̙̟̥͍̑̉̈́͘
toetsenbord kapot :/Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
![]()
![]()
Spoiler op eigen risicoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Maarre, vanavond dus eindelijk eens Maxxxxx Payne 3 doen Joske?
Waneer komt er weer eens een spel dat iedereen speelt... tegenwoordig zijn al die xbox releases
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Terechte klacht.quote:Op woensdag 6 juni 2012 08:36 schreef KneusTeun het volgende:
Waneer komt er weer eens een spel dat iedereen speelt... tegenwoordig zijn al die xbox releases [ afbeelding ]![]()
Kut school, dacht ik een assesment te hebben over project, komen we daar..verslag afgekeurd, mogen we niet eens assesment doen en weer naar huis
Er stonden ook dingen in dat verslag, dat ik dacht dat mijn projectgroep full retard was gegaan![]()
I'm gonna be on MTV, momma.quote:Op woensdag 6 juni 2012 10:15 schreef Pixell het volgende:
Kut school, dacht ik een assesment te hebben over project, komen we daar..verslag afgekeurd, mogen we niet eens assesment doen en weer naar huis
Er stonden ook dingen in dat verslag, dat ik dacht dat mijn projectgroep full retard was gegaan![]()
Ik zou dat verslag oprollen en ze helemaal de tyfus in slaan.quote:Op woensdag 6 juni 2012 10:15 schreef Pixell het volgende:
Er stonden ook dingen in dat verslag, dat ik dacht dat mijn projectgroep full retard was gegaanYou can call me scarface, snortin' mountains of cocaine.![]()
hard gewordenquote:Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Nah ik denk dat ik voor FIFA ga ruilen zodat ik Nick en KK kan dollen..quote:Stuur invite danquote:Op woensdag 6 juni 2012 08:34 schreef Rossdale het volgende:
Maarre, vanavond dus eindelijk eens Maxxxxx Payne 3 doen Joske?Wil de GRFS singleplayer nog wel uitspelen en de achievementhoer in mij wil dat ik nog wat MP achievements haal maar weet niet of me dat gaat lukken
![]()
![]()
Dude wacht dan tot FIFA 13quote:Op woensdag 6 juni 2012 12:04 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Nah ik denk dat ik voor FIFA ga ruilen zodat ik Nick en KK kan dollen..
[..]
Stuur invite danWil de GRFS singleplayer nog wel uitspelen en de achievementhoer in mij wil dat ik nog wat MP achievements haal maar weet niet of me dat gaat lukken
. Zonde om FIFA 12 nu nog te halen denk ik, en KK is heeeeeel easy te dollen
![]()
Ik ga niet happen hoor, vieze kktroll die je bent.quote:Op woensdag 6 juni 2012 12:07 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Dude wacht dan tot FIFA 13. Zonde om FIFA 12 nu nog te halen denk ik, en KK is heeeeeel easy te dollen
Hoeft ook niet kerel, het is de waarheid en dat kunnen 3 andere mensen hier ook beamen. Maakt ook allemaal niet uit verderquote:Op woensdag 6 juni 2012 12:12 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ik ga niet happen hoor, vieze kktroll die je bent.
Fifa met Zjozz
Maurice het is geen schande om de iets mindere speler te zijn je verliest nu iig niet meer met 8-0 enzo![]()
Ik heb gisteren geen potje van jou verloren, maargoed, dat zien we maar even convenient over het hoofd, of niet nick?quote:Op woensdag 6 juni 2012 12:15 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Hoeft ook niet kerel, het is de waarheid en dat kunnen 3 andere mensen hier ook beamen. Maakt ook allemaal niet uit verderYou can call me scarface, snortin' mountains of cocaine.![]()
Ach de competitie telt he, en daar loop je al 8 seizoenen achter de feiten aan. En verder heeft Stef ook gelijk, je word steeds beter.quote:Op woensdag 6 juni 2012 12:18 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ik heb gisteren geen potje van jou verloren, maargoed, dat zien we maar even convenient over het hoofd, of niet nick?
Jammer dat je FIFA 13 dan niet koopt
Je weet zelf dat die 8 seizoenen geen reet boeit, dat was gewoon oefenen.quote:Op woensdag 6 juni 2012 12:19 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ach de competitie telt he, en daar loop je al 8 seizoenen achter de feiten aan. En verder heeft Stef ook gelijk, je word steeds beter.
Jammer dat je FIFA 13 dan niet koopt
En ik ben volgend jaar uberhaupt nauwelijks thuis, en als ik er ben heb ik wel iets beters te doen wss, dus ik ga daar echt geen 60 E aan uitgeven.You can call me scarface, snortin' mountains of cocaine.![]()
Wat heb ik nu weer veroorzaakt![]()
De laatste FIFA die ik heb gespeeld was 98, beetje met Shota Arveladze in de spits rondlopen.. Volgens mij had je toen maar 4 knoppen, schieten, passen, sprinten en schoppen![]()
![]()
Je blijft wel happen KK
Je hebt nu ook nog een stuk of 6 trollknoppen erop zitten. Waarmee onder andere de scheidsrechter omgekocht kan worden, je speler ineens stekeblind wordt, en meer van dat soort zaken.quote:Op woensdag 6 juni 2012 12:26 schreef Cliffy het volgende:
De laatste FIFA die ik heb gespeeld was 98, beetje met Shota Arveladze in de spits rondlopen.. Volgens mij had je toen maar 4 knoppen, schieten, passen, sprinten en schoppenYou can call me scarface, snortin' mountains of cocaine.![]()
nee ook Q gebruiken heel veel Q gebruikenquote:Op woensdag 6 juni 2012 12:26 schreef Cliffy het volgende:
De laatste FIFA die ik heb gespeeld was 98, beetje met Shota Arveladze in de spits rondlopen.. Volgens mij had je toen maar 4 knoppen, schieten, passen, sprinten en schoppen![]()
Stoma en zich met vrouwen bezig houden, nah.quote:Op woensdag 6 juni 2012 12:29 schreef Tauchmeister het volgende:
Stoma, nog opgestaan voor die Venusovergang?
Ga jij nou maar weer achter die vadsige draken van je aanquote:Op woensdag 6 juni 2012 12:30 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Stoma en zich met vrouwen bezig houden, nah.![]()
Zal ik doen vanavond! Sold en Bozz ook present voor Max Payne 3?quote:Op woensdag 6 juni 2012 12:04 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Nah ik denk dat ik voor FIFA ga ruilen zodat ik Nick en KK kan dollen..
[..]
Stuur invite danWil de GRFS singleplayer nog wel uitspelen en de achievementhoer in mij wil dat ik nog wat MP achievements haal maar weet niet of me dat gaat lukken
yes sirquote:Op woensdag 6 juni 2012 12:31 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Zal ik doen vanavond! Sold en Bozz ook present voor Max Payne 3?![]()
Dit dusquote:Op woensdag 6 juni 2012 12:31 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Ga jij nou maar weer achter die vadsige draken van je aan![]()
![]()
ik wil Max Payne vandaag ook nog gaan halen
waar is pringles met de snap opmerkingenquote:Op woensdag 6 juni 2012 12:31 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Ga jij nou maar weer achter die vadsige draken van je aan
Ik moest eigenlijk meteen aan KK denkenquote:Op woensdag 6 juni 2012 12:36 schreef Dr.Pringles het volgende:
[ afbeelding ]
Tauch maakt die meisjes gek.
quote:Op woensdag 6 juni 2012 12:37 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ik moest eigenlijk meteen aan KK denken
na regen, ben ik er.
Jullie houden die shit wel lang vol, moet ik toegeven.quote:Op woensdag 6 juni 2012 12:31 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Ga jij nou maar weer achter die vadsige draken van je aanGelukkig weet ik wel beter.
Ik kan dat echt niet zo snel he.quote:Op woensdag 6 juni 2012 12:37 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ik moest eigenlijk meteen aan KK denkenMaar bij benadering gaat het wel zo met wedstrijdtafelen.
het ging meer om de vrouwtjes gek makenquote:Op woensdag 6 juni 2012 12:45 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ik kan dat echt niet zo snel he.Maar bij benadering gaat het wel zo met wedstrijdtafelen.
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
Forum Opties Forumhop: Hop naar: