De MP van BO steekt prima in elkaar dat jij er niet mee om kan gaan zegt genoeg. Verder ga je nu dingen van de SP 1 op 1 kopiëren naar de MP en dat gaan ze nooit doenquote:Op dinsdag 5 juni 2012 12:47 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Het beste aan BO was de SP, dus dit zegt al genoeg. Vooral die bullshit kankerdrones.![]()
Flikker op man, het is een shooter, niet een "stuur-de-shooters-aan"
ik verwacht een dj mystiq remixquote:
Ziet er stiekem best nice uit.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 12:46 schreef Cliffy het volgende:
BF3 heeft nu trouwens ook een versie van Gun Game:
Die guns, holy shit. ACR, TAR-21, SPAS-12.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 12:46 schreef Cliffy het volgende:
BF3 heeft nu trouwens ook een versie van Gun Game:
FB geintjequote:
Haha jaquote:
Wie? Wat? Wanneer?quote:
Vorige keer toen ik jullie joinde, paar weken geleden ofzo.quote:
Ah oke, daar weet ik al niks meer vanafquote:Op dinsdag 5 juni 2012 13:04 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Vorige keer toen ik jullie joinde, paar weken geleden ofzo.
Nee, want ze kopiëren noooooiiit iets bij COD van de SP naar MP.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 12:50 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
De MP van BO steekt prima in elkaar dat jij er niet mee om kan gaan zegt genoeg. Verder ga je nu dingen van de SP 1 op 1 kopiëren naar de MP en dat gaan ze nooit doen
Schijnheil!quote:Op dinsdag 5 juni 2012 13:05 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ah oke, daar weet ik al niks meer vanaf
quote:
CQ Wapens zijn:quote:Op dinsdag 5 juni 2012 12:57 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Die guns, holy shit. ACR, TAR-21, SPAS-12.![]()
![]()
![]()
AUG, L86.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 13:17 schreef Cliffy het volgende:
[..]
CQ Wapens zijn:
Assault: AUG A3, SCAR-L
Support: L86A2, LSAT
Engineer: ACW-R, MTAR-21
Recon: M417, JNG-90
PDW: SPAS-12, M5K
quote:
| Forum Opties | |