Je hebt nu ook nog een stuk of 6 trollknoppen erop zitten. Waarmee onder andere de scheidsrechter omgekocht kan worden, je speler ineens stekeblind wordt, en meer van dat soort zaken.quote:Op woensdag 6 juni 2012 12:26 schreef Cliffy het volgende:
Wat heb ik nu weer veroorzaakt![]()
De laatste FIFA die ik heb gespeeld was 98, beetje met Shota Arveladze in de spits rondlopen.. Volgens mij had je toen maar 4 knoppen, schieten, passen, sprinten en schoppen
nee ook Q gebruiken heel veel Q gebruikenquote:Op woensdag 6 juni 2012 12:26 schreef Cliffy het volgende:
Wat heb ik nu weer veroorzaakt![]()
De laatste FIFA die ik heb gespeeld was 98, beetje met Shota Arveladze in de spits rondlopen.. Volgens mij had je toen maar 4 knoppen, schieten, passen, sprinten en schoppen
Stoma en zich met vrouwen bezig houden, nah.quote:Op woensdag 6 juni 2012 12:29 schreef Tauchmeister het volgende:
Stoma, nog opgestaan voor die Venusovergang?
Ga jij nou maar weer achter die vadsige draken van je aanquote:Op woensdag 6 juni 2012 12:30 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Stoma en zich met vrouwen bezig houden, nah.
Zal ik doen vanavond! Sold en Bozz ook present voor Max Payne 3?quote:Op woensdag 6 juni 2012 12:04 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Nah ik denk dat ik voor FIFA ga ruilen zodat ik Nick en KK kan dollen..
[..]
Stuur invite danWil de GRFS singleplayer nog wel uitspelen en de achievementhoer in mij wil dat ik nog wat MP achievements haal maar weet niet of me dat gaat lukken
yes sirquote:Op woensdag 6 juni 2012 12:31 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Zal ik doen vanavond! Sold en Bozz ook present voor Max Payne 3?
Dit dusquote:Op woensdag 6 juni 2012 12:31 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Ga jij nou maar weer achter die vadsige draken van je aan
waar is pringles met de snap opmerkingenquote:Op woensdag 6 juni 2012 12:31 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Ik moest eigenlijk meteen aan KK denkenquote:Op woensdag 6 juni 2012 12:36 schreef Dr.Pringles het volgende:
[ afbeelding ]
Tauch maakt die meisjes gek.
quote:Op woensdag 6 juni 2012 12:37 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ik moest eigenlijk meteen aan KK denken
Jullie houden die shit wel lang vol, moet ik toegeven.quote:Op woensdag 6 juni 2012 12:31 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Ik kan dat echt niet zo snel he.quote:Op woensdag 6 juni 2012 12:37 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ik moest eigenlijk meteen aan KK denken
het ging meer om de vrouwtjes gek makenquote:Op woensdag 6 juni 2012 12:45 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ik kan dat echt niet zo snel he.Maar bij benadering gaat het wel zo met wedstrijdtafelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |