SPOILER: kijken op eigen risicoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Titty met haar vriendinnen:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
TAUCH
Weer een controller en mic kapot nozem?
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same![]()
Laat in de middag dan, want ik heb waarschijnlijk weer koppijn morgen.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 00:01 schreef Cliffy het volgende:
Mich & Stoma
Morgen GRFS Coop of dat Guerilla mode doen?![]()
Valt wel mee, ding kan wel wat hebben. Wat een klotespel soms...quote:Op maandag 4 juni 2012 23:11 schreef Nick-GizMo het volgende:
TAUCH
Weer een controller en mic kapot nozem?
![]()
Doe je mee met het toernooi hebben nóg een zesde speler nodigquote:Op dinsdag 5 juni 2012 00:17 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Valt wel mee, ding kan wel wat hebben. Wat een klotespel soms...![]()
lekker dat cookies gezeikTwo things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same![]()
http://www.eenvandaag.nl/(...)nders_lenen_zich_suf
Dat verwende wijf, met haar zelfstandige appartement, haar Macbook en haar "broodje op het terras"
[ Bericht 13% gewijzigd door Tauchmeister op 05-06-2012 00:51:51 ]![]()
meesterlijk gedaan jaquote:
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Ik ben vanaf woensdag zelden thuis, dus dat heeft niet echt veel zin lijkt mequote:Op dinsdag 5 juni 2012 00:31 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Doe je mee met het toernooi hebben nóg een zesde speler nodig![]()
Is coolquote:Op dinsdag 5 juni 2012 00:46 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Ik ben vanaf woensdag zelden thuis, dus dat heeft niet echt veel zin lijkt me![]()
Ja is goedquote:Op dinsdag 5 juni 2012 00:01 schreef Cliffy het volgende:
Mich & Stoma
Morgen GRFS Coop of dat Guerilla mode doen?Vanavond?
![]()
Morguh
Daar ga je een dikke PC voor nodig hebbenquote:
Please sir. When moon? When Mustang?![]()
Schuif aan de kant GTAV!quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.na regen, ben ik er.
98-3 ٩(ಥ_ಥ)۶ ┌( ಠ_ಠ)┘![]()
oke ziet er vet uit, komt ie ook op console?quote:![]()
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 08:50 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Schuif aan de kant GTAV!dat never nooit!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja, komt ook gewoon op de Xbox 360quote:Op dinsdag 5 juni 2012 09:03 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
oke ziet er vet uit, komt ie ook op console?
Die gratis online shooters worden ook steeds meer gemaakt, blacklight zag er ook wel dope uit.'s avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun![]()
Wel geinig dat Watch Dogs, 2013 release neem ik aan?Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Ja, op zijn vroegst lijkt me. Zal wel 2014 worden.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 10:08 schreef Nick-GizMo het volgende:
Wel geinig dat Watch Dogs, 2013 release neem ik aan?Please sir. When moon? When Mustang?![]()
Laten we hopen 2014! anders wordt het weer een haast klus.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 10:13 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ja, op zijn vroegst lijkt me. Zal wel 2014 worden.'s avonds een reus, 'smorgens een kneus
Hoezo? Volgens mij zijn ze er al ruim twee jaar mee bezig. 2 jaar is normaal voor een game. Als ze er een nieuwe engine voor moeten bouwen en het een nieuw IP is dan is 3-4 jaar wel normaal.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 10:14 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Laten we hopen 2014! anders wordt het weer een haast klus.
Eind 2013 zou prima kunnen, al verwacht ik dus zelf 2014. Nu een aankondiging, volgend jaar een uitgebreide presentatie en dan ergens begin 2014 in de winkels
Voor COD is een half jaar normaal.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 11:13 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Hoezo? Volgens mij zijn ze er al ruim twee jaar mee bezig. 2 jaar is normaal voor een game. Als ze er een nieuwe engine voor moeten bouwen en het een nieuw IP is dan is 3-4 jaar wel normaal.
Eind 2013 zou prima kunnen, al verwacht ik dus zelf 2014. Nu een aankondiging, volgend jaar een uitgebreide presentatie en dan ergens begin 2014 in de winkels![]()
![]()
You can call me scarface, snortin' mountains of cocaine.![]()
Nelis die mij toevoegd, Nelis die wigger is.
Bullshit, die ontwikkeltijd is ook 2 jaar. Al vraag ik me af wat ze in die twee jaar überhaupt doenquote:
Goh, precies mijn punt.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 11:20 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Bullshit, die ontwikkeltijd is ook 2 jaar. Al vraag ik me af wat ze in die twee jaar überhaupt doenYou can call me scarface, snortin' mountains of cocaine.![]()
GTA Vquote:![]()
![]()
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 11:20 schreef Kutstudent het volgende:
Nelis die mij toevoegd, Nelis die wigger is.![]()
_!
![]()
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 11:20 schreef Kutstudent het volgende:
Nelis die mij toevoegd, Nelis die wigger is.![]()
![]()
Het zag er net zo uit als vroeger, zo hoort CS ook te zijn. Het hoeft geen nieuwe BF te worden.quote:Please sir. When moon? When Mustang?![]()
Ik vond het er heel anders uit zien. Ik zeg al maanden dat de nieuwe MOH dope word die ga ik sowieso halen.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 12:10 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Het zag er net zo uit als vroeger, zo hoort CS ook te zijn. Het hoeft geen nieuwe BF te worden.![]()
Ik zei vorig jaar al dat de MOH van toen dope was, maar jullie mij maar niet geloven.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 12:12 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik vond het er heel anders uit zien. Ik zeg al maanden dat de nieuwe MOH dope word die ga ik sowieso halen.Die shit was perfect, alleen verkocht omdat in je eentje spelen geen kut aan is.
De laatste MoH was ook tofDe SP dan toch, ondanks dat hij ERRUG kort was. De MP was alleen wel om te janken
Duidelijk een haastklusje van DICE
De MP was prima hoor, het was een fijne combi tussen BF en COD, maar dan toch net niet. Het speelde prima weg.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 12:14 schreef Rossdale het volgende:
De laatste MoH was ook tofDe SP dan toch, ondanks dat hij ERRUG kort was. De MP was alleen wel om te janken
Duidelijk een haastklusje van DICE
Maar het was inderdaad wel een haastklusje ja.You can call me scarface, snortin' mountains of cocaine.![]()
Het was gewoon jammer dat het snipen zo OP was in de vorige MOH. Die fout zullen ze niet nog en keer maken![]()
Dat ja, ik heb die MoH MP maar ff gespeeld maar ben volgens mij niemand tegengekomen die NIET sniper speelde![]()
![]()
quote:
Ligt er een beetje aan hoe veel punten CSGO moet gaan kosten, voor 800 punten ga ik em denk ik wel halen, beetje nostalgie enzoquote:![]()
![]()
Nou dan ben je mij niet tegengekomen, en ik eindigde meestal bovenaan.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 12:21 schreef Cliffy het volgende:
Dat ja, ik heb die MoH MP maar ff gespeeld maar ben volgens mij niemand tegengekomen die NIET sniper speelde
In dat opzicht leek het wel wat op fifa.You can call me scarface, snortin' mountains of cocaine.![]()
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 12:22 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Nou dan ben je mij niet tegengekomen, en ik eindigde meestal bovenaan.
In dat opzicht leek het wel wat op fifa.![]()
![]()
Zal wel 1600 punten worden lijkt mequote:Op dinsdag 5 juni 2012 12:22 schreef Cliffy het volgende:
[..]
[..]
Ligt er een beetje aan hoe veel punten CSGO moet gaan kosten, voor 800 punten ga ik em denk ik wel halen, beetje nostalgie enzoPlease sir. When moon? When Mustang?![]()
AC 3 is nieuwe engine, nja 12 maanden nieuwer volgens mij.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 11:13 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Hoezo? Volgens mij zijn ze er al ruim twee jaar mee bezig. 2 jaar is normaal voor een game. Als ze er een nieuwe engine voor moeten bouwen en het een nieuw IP is dan is 3-4 jaar wel normaal.
Eind 2013 zou prima kunnen, al verwacht ik dus zelf 2014. Nu een aankondiging, volgend jaar een uitgebreide presentatie en dan ergens begin 2014 in de winkelsTwo things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Daar vroeg ie gister al om jaquote:Op dinsdag 5 juni 2012 11:20 schreef Kutstudent het volgende:
Nelis die mij toevoegd, Nelis die wigger is..
Had deze reactie wel verwacht
dudequote:Op dinsdag 5 juni 2012 12:22 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Nou dan ben je mij niet tegengekomen, en ik eindigde meestal bovenaan.
In dat opzicht leek het wel wat op fifa......
Die black ops 2 gameplay.Je weet dat COD afgedaan heeft als ze me niet eens gehyped krijgen.
![]()
![]()
No buy.
Het is wel de singleplayer ik wacht tot ik MP zie tot ik er over oordeel. Die Nelis had gewonnen die joekelde mij eruit met zijn smerige counter voetbal en snelle negersquote:Op dinsdag 5 juni 2012 12:38 schreef Kutstudent het volgende:
Die black ops 2 gameplay.Je weet dat COD afgedaan heeft als ze me niet eens gehyped krijgen.
![]()
![]()
No buy.
![]()
Anti voetbal noemen we dat.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 12:44 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Het is wel de singleplayer ik wacht tot ik MP zie tot ik er over oordeel. Die Nelis had gewonnen die joekelde mij eruit met zijn smerige counter voetbal en snelle negers
Het beste aan BO was de SP, dus dit zegt al genoeg. Vooral die bullshit kankerdrones.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 12:44 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Het is wel de singleplayer ik wacht tot ik MP zie tot ik er over oordeel. Die Nelis had gewonnen die joekelde mij eruit met zijn smerige counter voetbal en snelle negers![]()
Flikker op man, het is een shooter, niet een "stuur-de-shooters-aan"
Nelisquote:. Ik ging eruit met penalty's
De MP van BO steekt prima in elkaar dat jij er niet mee om kan gaan zegt genoeg. Verder ga je nu dingen van de SP 1 op 1 kopiëren naar de MP en dat gaan ze nooit doenquote:Op dinsdag 5 juni 2012 12:47 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Het beste aan BO was de SP, dus dit zegt al genoeg. Vooral die bullshit kankerdrones.![]()
Flikker op man, het is een shooter, niet een "stuur-de-shooters-aan"
![]()
ik verwacht een dj mystiq remixquote:
Ziet er stiekem best nice uit.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 12:46 schreef Cliffy het volgende:
BF3 heeft nu trouwens ook een versie van Gun Game:'s avonds een reus, 'smorgens een kneus
Die guns, holy shit. ACR, TAR-21, SPAS-12.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 12:46 schreef Cliffy het volgende:
BF3 heeft nu trouwens ook een versie van Gun Game:![]()
![]()
![]()
FB geintjequote:
Haha jaquote:
Wie? Wat? Wanneer?quote:Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Vorige keer toen ik jullie joinde, paar weken geleden ofzo.quote:na regen, ben ik er.
Ah oke, daar weet ik al niks meer vanafquote:Op dinsdag 5 juni 2012 13:04 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Vorige keer toen ik jullie joinde, paar weken geleden ofzo.
Nee, want ze kopiëren noooooiiit iets bij COD van de SP naar MP.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 12:50 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
De MP van BO steekt prima in elkaar dat jij er niet mee om kan gaan zegt genoeg. Verder ga je nu dingen van de SP 1 op 1 kopiëren naar de MP en dat gaan ze nooit doen![]()
![]()
Vooral geen predators, airstrikes, pavelows, AC-130's, en laat ik het vooral niet vergeten, de EMP.
![]()
![]()
![]()
En om het allemaal nog maar even wat leuker te maken, want al die rommel was nog niet genoeg, de Nuke en MOAB.
Die killstreaks bij BO waren nog erger overpowered.![]()
Even voordat je aankomt met het volgende argument: "Dit is gayarch, en niet infinity ward"
Nee, blijf er vooral in geloven zou ik zeggen. Black Ops 2, deel 2 van het spel waarbij jongentjes van 12 in het hoekje gaan campen tot ze hun doggies en chopper gunner hebben. Alleen dit keer gaan ze campen voor een zwerm vliegende heatseaking machine guns.____!!!
Schijnheil!quote:Op dinsdag 5 juni 2012 13:05 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ah oke, daar weet ik al niks meer vanafna regen, ben ik er.
quote:
die was ik vergetenTwo things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
![]()
CQ Wapens zijn:quote:Op dinsdag 5 juni 2012 12:57 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Die guns, holy shit. ACR, TAR-21, SPAS-12.![]()
![]()
![]()
Assault: AUG A3, SCAR-L
Support: L86A2, LSAT
Engineer: ACW-R, MTAR-21
Recon: M417, JNG-90
PDW: SPAS-12, M5K![]()
AUG, L86.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 13:17 schreef Cliffy het volgende:
[..]
CQ Wapens zijn:
Assault: AUG A3, SCAR-L
Support: L86A2, LSAT
Engineer: ACW-R, MTAR-21
Recon: M417, JNG-90
PDW: SPAS-12, M5K![]()
quote:
na regen, ben ik er.
98-3 ٩(ಥ_ಥ)۶ ┌( ಠ_ಠ)┘
Forum Opties Forumhop: Hop naar: