Je hoeft hem niet in een keer uit te spelenquote:Op dinsdag 5 juni 2012 18:21 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Vergadering gaat niet door. Maar ik ga zeker geen toernooi spelen, tijd dringt hier.
Dat zeiden we gisteren ook.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 18:51 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Je hoeft hem niet in een keer uit te spelen
Laat de rellen maar weer beginnen in Frankijk zoals een paar jaar terug.quote:Jongeman verdronken na ontlopen ID-controle
Internationaal • Geschreven door Novum/AP op 05-06-2012 @ 18:19
Een jongeman die een identiteitscontrole van de Franse politie wilde ontlopen is maandagavond in Melun in de Seine gesprongen en verdronken. Dat heeft de politie dinsdag meegedeeld.
Drie jongemannen zetten het op een rennen toen agenten hun ID-bewijzen wilden controleren. Twee werden gepakt, de derde sprong het water in. Een agent probeerde de twintiger te helpen, maar de stroming was te sterk. Nadat de jonge man op het droge was getrokken, kon hij niet meer gereanimeerd worden.
De identiteitscontroles zijn omstreden in Frankrijk. Sommigen zeggen dat de frequentie waarmee ze in arme wijken worden uitgevoerd neerkomen op pesterij door de politie. De overheid overweegt nu agenten te verplichten om na een controle een soort reçu af te geven, in de hoop dat hierdoor het aantal controles afneemt.
Kijk hem spelen... kerel is aan het mopperen, en laat veel steken zelf vallen..quote:
Niks nakkes nada.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 17:52 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ik denk ongeveer 13 details en 5 effecten. En jij?
had wel verwacht dat ie er zelf over begonquote:
Je moeder was pas slecht, maar wees gerust, ik heb haar wat truukjes geleerd.quote:
hej dat is niet leuk man :squote:Op dinsdag 5 juni 2012 21:52 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Je moeder was pas slecht, maar wees gerust, ik heb haar wat truukjes geleerd.
Kleine Maurice is dan ook niet leukquote:
quote:Op woensdag 6 juni 2012 01:07 schreef Kutstudent het volgende:
Nick is zo slecht.Je kan beter gewoon professioneel dikke-moeders-verhuizer worden, daar heb je al veel ervaring mee dus misschien gaat dat je wel goed af.
Lees nu pas wat je uberhaupt zegtquote:Op woensdag 6 juni 2012 01:07 schreef Kutstudent het volgende:
Nick is zo slecht.Je kan beter gewoon professioneel dikke-moeders-verhuizer worden, daar heb je al veel ervaring mee dus misschien gaat dat je wel goed af.
Ik hoor hem steeds klagen, terwijl ik nergens last van heb.quote:
Wat moet dat kosten dan?quote:
Vandaag maar een paar momenten last van lag gehad, vaak genoeg "Connection to server lost" tijdens de game of zelfs voordat ik uberhaupt in de game zatquote:
"Nou doet m'n ECM jammer het weer niet!"quote:Op woensdag 6 juni 2012 01:26 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Ik hoor hem steeds klagen, terwijl ik nergens last van heb.
Nouja, nergens. Achterlijke teammates die rondjes lopen op de spawn, daar heb ik wel last van.
Je punt?quote:Op woensdag 6 juni 2012 01:33 schreef Cliffy het volgende:
[..]
"Nou doet m'n ECM jammer het weer niet!"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Terechte klacht.quote:Op woensdag 6 juni 2012 08:36 schreef KneusTeun het volgende:
Waneer komt er weer eens een spel dat iedereen speelt... tegenwoordig zijn al die xbox releases [ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |