Wat een game.quote:
MikeXLquote:Op dinsdag 5 juni 2012 13:54 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Wat een game.![]()
Als er niet binnen nu en 1.5 jaar een nieuwe xbox komt dan ga ik een pc in elkaar zetten.
Voor er bij he.quote:
Ik vraag me af wat voor monster ze hebben gebruikt om die demo te makenquote:Op dinsdag 5 juni 2012 13:56 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Voor er bij he.
Ik moet je tuurlijk wel gewoon af kunnen blijven maken met FIFA.
En FIFA op de PC =![]()
Mja wordt nog wel ff sparen.![]()
Crysis 3, BF3 en Watch Dogs op HIGH alles.
Vast een Mac!quote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:15 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Ik vraag me af wat voor monster ze hebben gebruikt om die demo te maken
DOEN!quote:Op dinsdag 5 juni 2012 13:54 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Wat een game.![]()
Als er niet binnen nu en 1.5 jaar een nieuwe xbox komt dan ga ik een pc in elkaar zetten.
Wat is dit?quote:Geld voor boerka-tip in België
Iedereen die in België een vrouw met een boerka ziet en deze aangeeft bij de politie, kan een premie opstrijken van 250 euro.
Steden tegen Islamisering, een Belgische organisatie waarvan Filip Dewinter, voorman van Vlaams Belang, voorzitter is, looft de premie uit.
De 250 euro wordt echter alleen overgemaakt als de politie de vrouw in kwestie ook daadwerkelijk oppakt, zo is dinsdag te lezen op de website van de organisatie.
Arrestatie
In België geldt een verbod op gezichtsbedekkende kleding, zoals een boerka. Afgelopen weekeinde leidde de arrestatie van een gesluierde vrouw tot ongeregeldheden in de Brusselse gemeente Molenbeek.
Dewinter bespeurt een terughoudendheid bij de politie om op te treden tegen vrouwen met een ''rondwandelende gevangenis van textiel''. ''Indien de politie hier niet tegen durft op te treden, is de intimidatie door de radicale moslims geslaagd en halen ze hun slag thuis.'' Met deze actie wil hij hier een stokje voor steken.
Inderdaad. Lijkt Nazi-Duitsland welquote:Op dinsdag 5 juni 2012 15:33 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Laat die vrouwkes lekker rond lopen met een boerka.
maar ze zijn wel onherkenbaar, en dat is bij potentiële bedreigingen zeer lastig voor politiequote:Op dinsdag 5 juni 2012 15:33 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Laat die vrouwkes lekker rond lopen met een boerka. Kom nou niet met het bullshit argument dat terroristen zo een bom kunnen verbergen want dat kunnen ze ook op 300 andere manieren.
Zonder burka's geen kebab.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 15:31 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
En terecht.
Ik word dan trouwens kk rijk hier in Oss.
Islam, boerka's, geloof.![]()
Kebab.
In Woensel zag ik ze anders regelmatig lopen/fietsen. Al is dat ondertussen wel al weer een jaar of 7 tot 10 geleden toen jij nog een klein Tauchje was.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 16:05 schreef Tauchmeister het volgende:
Ik heb hier in Eindhoven nog nooit iemand met een boerka zien lopen. Echt symboolpolitiek
Dat gaat voor zoveel kleding op.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 15:51 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
maar ze zijn wel onherkenbaar, en dat is bij potentiële bedreigingen zeer lastig voor politie
Vaker onder de mensen komenquote:Op dinsdag 5 juni 2012 16:14 schreef Dr.Pringles het volgende:
Als ik EHV zie staan denk ik altijd dat het net iets als BHV is.
Schorriemorrie ben je!quote:Op dinsdag 5 juni 2012 16:13 schreef Nick-GizMo het volgende:
in EHV toch wel een paar keer gezien, ook op school in EHV. En dan maar gaan janken als ik een pet op heb
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 16:02 schreef SoldMayor het volgende:
Als zo'n lopende tent mijn kebab moet geven dan laat maar.
Dat blijkt jaquote:
Zulke petjes heb ik nietquote:
Pringles is toch een goed geïntegreerde negert?quote:
quote:
Ik ook van jouquote:
Dat is al een paar dagen zo....quote:Op dinsdag 5 juni 2012 16:36 schreef tliciouz het volgende:
Haha fuckers, word lekker slecht weer aankomende week.
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 16:36 schreef tliciouz het volgende:
Haha fuckers, word lekker slecht weer aankomende week.
Orly? Maar ik zit vanaf zondag in Spanje dus kan ik jullie lekker uitlachen terwijl ik in mijn jurkjes en bikini's rond loop.quote:
Trek je er meerdere tegelijk aan ja?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 16:40 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Orly? Maar ik zit vanaf zondag in Spanje dus kan ik jullie lekker uitlachen terwijl ik in mijn jurkjes en bikini's rond loop.
Ja 10 over elkaar.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 16:40 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Trek je er meerdere tegelijk aan ja?
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 16:40 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Orly? Maar ik zit vanaf zondag in Spanje dus kan ik jullie lekker uitlachen terwijl ik in mijn jurkjes en bikini's rond loop.
Lekker hoor, even naar de warmtequote:Op dinsdag 5 juni 2012 16:40 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Sorry hoowr, zou wel wat zon jullie kant op sturen hihaho!quote:Op dinsdag 5 juni 2012 16:43 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Lekker hoor, even naar de warmteBeetje lame alleen dat je zo reageert
Storm voorspeld in Spanje.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 16:40 schreef tliciouz het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 16:45 schreef Tauchmeister het volgende:
Wat boeit het nou wat voor weer het is, kom toch nooit buiten
speciaal voor jouquote:
ooit een keer gekregen, toen de nieuwe modellen uitkwamen. blijf een nederlander hequote:
Ik zou erin schijten en 'm brandend uit het raam gooienquote:Op dinsdag 5 juni 2012 16:48 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
ooit een keer gekregen, toen de nieuwe modellen uitkwamen. blijf een nederlander he
Wel uitkijken dat je dan niet tegen de wasmand aanstoot en je xbox live eruit knaltquote:Op dinsdag 5 juni 2012 16:49 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Ik zou erin schijten en 'm brandend uit het raam gooien
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Misschien toch maar gaan lezen![]()
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 17:04 schreef Cliffy het volgende:
Weer een jaar wachten op Game of Thrones
Ja jaar is vrij lang iddSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Misschien toch maar gaan lezen. Zelf wel al begonnen aan de boeken
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
op de xbox ziet ie er uit als minecraft jwsquote:Op dinsdag 5 juni 2012 17:48 schreef KoningStoma het volgende:
Maar watch dogs komt wel naar alle platforms.Ik vraag me af hoeveel van de details en effecten er overblijven op de ps3 en xbox.
Ik denk ongeveer 13 details en 5 effecten. En jij?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 17:48 schreef KoningStoma het volgende:
Maar watch dogs komt wel naar alle platforms.Ik vraag me af hoeveel van de details en effecten er overblijven op de ps3 en xbox.
PS3 kopen dus, is goedkoop man.quote:
jammer, want ziet er wel vet uitquote:
NICE!quote:Op dinsdag 5 juni 2012 18:02 schreef KoningStoma het volgende:
http://www.youtube.com/e3
nintendo's show
Welcome to City Wok, can I take your order prease?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 18:03 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
NICE!
en die jappen zijn niet te verstaan, ook al bij RE6
Daarom wordt Tamara ook altijd in elkaar gebeuktquote:Op dinsdag 5 juni 2012 18:13 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
hihi, trueomdat ik met een jurkje over straat liep
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 18:15 schreef Michhas het volgende:
[..]
Daarom wordt Tamara ook altijd in elkaar gebeukt
Jammer inderdaad.quote:
Vergadering gaat niet door. Maar ik ga zeker geen toernooi spelen, tijd dringt hier.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |