Ik heb al heel veel ervan gezien. Ben benieuwd wat jij er van vond.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 00:38 schreef Tarado het volgende:
Net terug van CHEFS®EVOLUTION (Zwolle) zal morgen proberen een verslagje te maken van de lunch
het was in ieder geval heel gezellig, heb foto's gemaakt met mijn BB, zal morgen zien of die ook nog wat toevoegenquote:Op dinsdag 5 juni 2012 00:54 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik heb al heel veel ervan gezien. Ben benieuwd wat jij er van vond.
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 09:02 schreef Isabeau het volgende:
Goedemorgen allemaal en ik ga zo fietsen
Niet heel ver hoor, maar een stukje want ik wil wel gezond blijven
http://www.nu.nl/gezondhe(...)ursport-riskant.html
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 10:25 schreef Stereotomy het volgende:
langzaam ff wat ritme in het leven inbouwen maar...
QFT!quote:Op dinsdag 5 juni 2012 10:27 schreef PdeHoog het volgende:
En dan nu pas je bed uit komen?
Da's geen ritme
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vind dat vroeg hoor hahaquote:Op dinsdag 5 juni 2012 10:27 schreef PdeHoog het volgende:
[..]En dan nu pas je bed uit komen?
Da's geen ritme
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 10:39 schreef Bluezz het volgende:
Medisch bulletinWat een eerste vraagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Gelukkig ben je wel 'geholpen' maar ze is denk ik patiënten-moe.
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
Ze is net van school, nog een kuikenquote:Op dinsdag 5 juni 2012 11:15 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Wat een eerste vraag. Gelukkig ben je wel 'geholpen' maar ze is denk ik patiënten-moe.
Vind ik ookquote:Op dinsdag 5 juni 2012 11:17 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ze is net van school, nog een kuiken
Ik ben ook wel eens patientenmoe, maar dat mag je nóóit laten merken in de zorg vind ik.
Tadaa :quote:Op dinsdag 5 juni 2012 11:31 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Vind ik ook.
Bij heel veel banen trouwens.
quote:
Ik ben geriatrisch gek genoeg voor dat gerechtquote:Op dinsdag 5 juni 2012 15:01 schreef AnneX het volgende:
Bluezz, ik heb altijd het idee dat wnd ha " bang" zijn voor omgekeerde collegiale concurrentie.
Als in "pt afpakken" ...
Compassiehet nieuwe empathie...
Droog en zonnig![]()
In het kader van vegetarische geriatrisch koken, gooi ik er eens wat smaakjes in.
http://www.kayotic.nl/blog/potato-cauliflower-pea-curry met zilvervliesrijst en
de komk.salade met wat tomaat erbij in.
En verse pepermuntblaadjes.
Mise-en-place à golfer:
[ afbeelding ]
Goed bezig, wijffie!quote:Op dinsdag 5 juni 2012 16:27 schreef FutureFairytale het volgende:
Alles geregeld voor vandaag incl. belastingdienst en UWV wijzigingen doorgegeven, voor de zoveelste keer in een relatief korte periode. Kan er maar beter om lachen
.
Mezelf nog verwend door bij de banketbakker een heerlijk aardbeiengebakje te kopen, die eet ik vanavond op.
Dat heb ik idd nog wel steeds in mn hoofd, hakte er toch wel een beetje in.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 16:43 schreef golfer het volgende:
[..]
Goed bezig, wijffie!![]()
en nu maar hopen dat je niet weer op korte termijn weer andere dingen moet gaan regelen met ze.
Mag wel in de plaats van Van Persiequote:Op dinsdag 5 juni 2012 16:54 schreef borisz het volgende:
Bert heeft op het laatste moment een nieuwe speler opgeroepen..
[ afbeelding ]
Sets of games?quote:
Helemaal goed nieuwsquote:Op dinsdag 5 juni 2012 18:24 schreef freecell het volgende:
Hoi!
Missch. Morgen naar huis , gaat goed hier! Sonde en infuus eruit, eet en drinkt zelf voldoende
Hee joepiequote:Op dinsdag 5 juni 2012 18:24 schreef freecell het volgende:
Hoi!
Missch. Morgen naar huis , gaat goed hier! Sonde en infuus eruit, eet en drinkt zelf voldoende
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 18:24 schreef freecell het volgende:
Hoi!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Babi M.:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Babi J.2:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)![]()
Nieuwschierigje M en wat een bos haar bij J
Tennisfoto's kan ik niet zo warm voor lopen sorry![]()
(weet bij al die dames niet eens wie het zijn behalve de naam shapapova haha)
Fijn FC dat bickeltje L naar huis mag!![]()
Yes!quote:
Jij kijkt het zeker op Eurosport 2?Golfer vroeg om foto's, of misschien ook die alleen van babi J. haha.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 18:56 schreef Bluezz het volgende:
Nieuwschierigje M en wat een bos haar bij J
Tennisfoto's kan ik niet zo warm voor lopen sorry![]()
(weet bij al die dames niet eens wie het zijn behalve de naam shapapova haha)
Fijn FC dat bickeltje L naar huis mag!
Dat bos haar had Miya ook al toen ze eruit kwam. Ze lijken wel op elkaar.
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)![]()
Leuke foto's hoor.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer![]()
En dus goed nieuws vanuit het ziekenhuis.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Tis een poepiequote:Op dinsdag 5 juni 2012 19:04 schreef Sarabi het volgende:
Wat fijn nieuws FC!
En leuke foto van babi J.
Hoe gaat het met jou (en je ouders) Sarabi? Tijdje niet meer hier gezien.Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)![]()
Spannend!!! 4-5 15-30 bij Djoko - Tsonga. Breakt Tsonga dan heeft hij gewonnen.Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)![]()
5-6 30-40
Weer matchpoint!
Ik gil me suf en niemand komt kijken wat er aan de hand is. Best een eng idee
edit
Avantage Tsonga!! Waarom komt niemand nou kijken
Joeeehoooeeee heel fijn, heeft ie de 5e set snel gepakt
Helaas niet de game voor Tsonga.. tie-break
Niet goed voor mn hart dit. Wel goed dat ik niet bij deze match in het stadion zit anders werd ik geboeid en afgevoerd.Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)![]()
Zo. White Collar is afgekeken. Toffe serie!"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley![]()
doet zijn goede berichten.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 18:24 schreef freecell het volgende:
Hoi!
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.![]()
![]()
Tsonga... stommerd. 4 Matchpoints niet kunnen verzilveren
FC, goed nieuws!![]()
mag ook wel eens zeg!
Bluezz, kille zorgverlenersIk heb altijd een flinke portie oprechte compassie gehad en dat hebben patiënten echt wel door. Alhoewel er ook artsen genoeg zijn die heel leuk en lief doen naar de pt en als de spreekkamerdeur dicht is dingen zeggen als 'wat een zeikwijf'. Ook meegemaakt
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."![]()
Op zich lijkt me dat ook wel een goede werkhoudingquote:Op dinsdag 5 juni 2012 20:14 schreef Isabeau het volgende:
Alhoewel er ook artsen genoeg zijn die heel leuk en lief doen naar de pt en als de spreekkamerdeur dicht is dingen zeggen als 'wat een zeikwijf'. Ook meegemaaktKunt niet iedereen aardig vinden
Confidence through competence![]()
Ik vind mensen al erg snel gewoon aardigquote:Op dinsdag 5 juni 2012 20:20 schreef Stereotomy het volgende:
Op zich lijkt me dat ook wel een goede werkhoudingKunt niet iedereen aardig vinden
In patiënten-contact dan, niet irl.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."![]()
Djoko en Fed dus allebei toch 'gewoon' door.
Ik ook, en anders doe ik heel erg goed alsofquote:Op dinsdag 5 juni 2012 20:21 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik vind mensen al erg snel gewoon aardigIn patiënten-contact dan, niet irl.
Kan ik jou niet als h.a. inhuren next time![]()
![]()
I wish, Bluezz."Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."![]()
Goed om te horen.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 18:24 schreef freecell het volgende:
Hoi!
Tevens Hoi.![]()
Yes, lig zoals verwacht al 1,5 uur te spoken in bed. Klaarwakker.
Morgen of overmorgen is dat wel anders.Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)![]()
Start met tellenquote:Op dinsdag 5 juni 2012 23:00 schreef FutureFairytale het volgende:
Morgen of overmorgen is dat wel anders.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM![]()
Gaat redelijk allemaalquote:Op dinsdag 5 juni 2012 19:08 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Tis een poepie
Hoe gaat het met jou (en je ouders) Sarabi? Tijdje niet meer hier gezien.
en ik lurk nog wel altijd hoor, alleen niet zoveel nuttigs te melden.![]()
Heel veel succes en vooral plezier morgen en niet teveel stressen!quote:Op dinsdag 5 juni 2012 23:00 schreef FutureFairytale het volgende:
Morgen of overmorgen is dat wel anders.
Je vergeet je voggg !!!quote:Op dinsdag 5 juni 2012 23:32 schreef Stereotomy het volgende:
Eten
Slapen
Poepen
Plassen
Altijd wat te melden in de CUL SC![]()
Gematigd positiefquote:Op dinsdag 5 juni 2012 18:24 schreef freecell het volgende:
Hoi!
Missch. Morgen naar huis , gaat goed hier! Sonde en infuus eruit, eet en drinkt zelf voldoendeHou de stijgende lijn vast heh Taracell 1.0!
![]()
En zo is het maar net.quote:Somebody asked: "You're a nurse? That's cool, I wanted to do that when I was a kid. How much do you make?" The nurse replied: "HOW MUCH DO I MAKE? I can make holding your hand seem like the most important thing in the world when you're scared. I can make your child breathe when they stop. I can help your father survive a heart attack. I can make myself get up at 6 AM to make sure your mother has the medicine she needs to live. I work all day to save the lives of strangers. I make my family wait for dinner until I know your family member is taken cared of. I make myself skip lunch so that I can make sure that everything I did for your wife today is charted. I make myself work weekends and holidays because people don't just get sick Monday thru Friday. Today, I might save your life. How much do I make? All I know is, I make a difference."![]()
HoiSpannende film was te spannend om te stoppen
Nu maar slapen
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley![]()
Wat een nonsensquote:Kan je daar ook 'dokter' invullen? Ja hè. En how much do they make
Vooral vergeleken met die nurse
Die doktoren hebben het erg zwaar iddquote:Op woensdag 6 juni 2012 06:46 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Wat een nonsensKan je daar ook 'dokter' invullen? Ja hè. En how much do they make
Vooral vergeleken met die nurse
![]()
![]()
quote:Op woensdag 6 juni 2012 13:37 schreef freecell het volgende:
Huis
Koppijn, bekaf. Dat voel je ook dan pas
En verpleegkundigen zijn cool![]()
![]()
Je eigen beden de mini
![]()
![]()
quote:Op woensdag 6 juni 2012 13:37 schreef freecell het volgende:
Huis
Koppijn, bekaf. Dat voel je ook dan pas
En verpleegkundigen zijn cool![]()
![]()
Nou dan kan ik ook wel melden dat ik 21e juni bij een nieuwe dansschool ga kijkenquote:Op dinsdag 5 juni 2012 23:32 schreef Stereotomy het volgende:
Eten
Slapen
Poepen
Plassen
Altijd wat te melden in de CUL SCinteressant he.
Stiekem ben ik er wel erg hyper over![]()
![]()
Eerste Hollandse nieuwe op.
Vanavond van de Turkse stal een durum döner kebab.
Hoe was het FFT?
Sharakreuna door naar de halve finale.There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Hopelijk is het wat voor je.quote:Op woensdag 6 juni 2012 14:06 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Nou dan kan ik ook wel melden dat ik 21e juni bij een nieuwe dansschool ga kijkeninteressant he.
Stiekem ben ik er wel erg hyper over
Eerste dag ging goed, voor zover het goed kan gaan. Ongelooflijk veel is het maar de planning is 2 weken lang overal meekijken. Zit op een groot kantoor vol mannen, maar 2 vrouwen. Heb al mannen zien worstelenen ze plagen elkaar graag. Wel gezellig
. Nu even gauw een uurtje slapen hoop ik want keimoe en daarna naar dansles.
Mooi zo FFT
En ookvoor FC en miniFC!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Schijnt cursusmateriaal te zijn nu, eerste vraag bij binnenkomst: 'wat verwacht u van dit gesprek'
Sap wint bij GL de lijsttrekkerverkiezing met 84%.
Ben weer op volle energie na al die tentamens en een drukke periode. Die paar dagen helemaal niets doe was erg prettig.
Wij moesten dat nadat de patiënt zijn verhaal had gedaan doen. Dat staat nu dus aan het begin van het gesprek. Fraaiquote:Op woensdag 6 juni 2012 15:41 schreef Stereotomy het volgende:
Arts nieuwe stijl, sámen met de patient tot oplossing komenOok helemaal niet gekunsteld
Dat ja Isa. Kan me idd wel herinneren wat Steer zegt over samen tot oplossing komen.
Slapen is niet gelukt maar wel gelegen. Over een kwartier eten en dan naar dansles en bij terugkomst hopelijk lekker slapen.Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)![]()
Ik hoop het ook, ook al is het ver weg maar het komt echt als een gezellige groep/school over.quote:Op woensdag 6 juni 2012 15:27 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Hopelijk is het wat voor je.
Eerste dag ging goed, voor zover het goed kan gaan. Ongelooflijk veel is het maar de planning is 2 weken lang overal meekijken. Zit op een groot kantoor vol mannen, maar 2 vrouwen. Heb al mannen zien worstelenen ze plagen elkaar graag. Wel gezellig
. Nu even gauw een uurtje slapen hoop ik want keimoe en daarna naar dansles.
En toen ik om een proefles vroeg begon ze zelf al over het showteamwat natuurlijk wel mijn doel voor de toekomst is.
Gezelligheid is belangrijkmoet je altijd zo vroeg beginnen?
![]()
De communistische partij in China is jaloers op zo'n scorequote:Op woensdag 6 juni 2012 15:43 schreef borisz het volgende:
Sap wint bij GL de lijsttrekkerverkiezing met 84%.![]()
![]()
Is het niet handiger en efficiënter als de patiënt dat van te voren even mailt of faxt? Al dat gepraat is zonde van de tijd, zeker als het helemaal niet kan wat de patiënt verwacht.quote:Op woensdag 6 juni 2012 15:43 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Wij moesten dat nadat de patiënt zijn verhaal had gedaan doen. Dat staat nu dus aan het begin van het gesprek. FraaiOok helemaal niet gekunsteld
![]()
Zit er een leuk kwekertje bij voor je tussen die mannen?quote:Op woensdag 6 juni 2012 15:27 schreef FutureFairytale het volgende:
.
Vanmiddag bezig geweest: voor morgen NB
Die had ik in huis!en dus gemaakt: http://www.kayotic.nl/blog/five-spice-blend
En dan deze ook maar
http://www.kayotic.nl/blog/babi-pangang
Sambal bij ?
Deels gebruik ik vanavond de saus bij vega gehaktballetje en Paksoi
en zilvervliesrijst.
Nog op zoek naar een paksoi recept.
Lang geleden dat ik het kocht.
Wat doen jullie ?
@isa: doe je ook iets minder bekend dan Italiaans pizza etc.
Of zijn jullie al bij de J inmiddels.![]()
Goedzoquote:Op woensdag 6 juni 2012 15:43 schreef borisz het volgende:
Sap wint bij GL de lijsttrekkerverkiezing met 84%.
Ben weer op volle energie na al die tentamens en een drukke periode. Die paar dagen helemaal niets doe was erg prettig.
Ik had het wel verwacht qua Dibi vs Sapi![]()
Griekse kersen !quote:Op woensdag 6 juni 2012 18:00 schreef Stereotomy het volgende:
200 gram Kersen gekocht
100 gram pitjes uitgespuugd![]()
![]()
![]()
Top 25voor reeks "[CUL SC]" van 07-06-2011 t/m 06-06-2012
nr / aantal posts / gebruiker
01 6612 FutureFairytale
02 5820 Sunnythesun
03 5634 Bluezz
04 5191 golfer
05 4701 PdeHoog
06 4516 krakkemieke
07 4438 Stereotomy
08 4315 Isabeau
09 4255 borisz
10 2718 LieLie
11 2620 TAV74
12 2036 AnneX
13 1758 freecell
14 1649 Pietverdriet
15 1633 Den_Haag
16 1298 Sarabi
17 1232 Anthraxx
18 1175 Memento-Mori
19 0923 z80
20 0724 Vork
21 0713 kaasplankje
22 0712 DarkElf
23 0699 Leintjeuh
24 0583 MissHobje
25 0414 motorbloempje
gegenereerd door het FOK!stats script, klik hier voor meer stats
Jeuj, ik sta der ook in!!quote:Op woensdag 6 juni 2012 19:30 schreef Isabeau het volgende:
01 6612 FutureFairytale
02 5820 Sunnythesun
03 5634 Bluezz
04 5191 golfer
05 4701 PdeHoog
06 4516 krakkemieke
07 4438 Stereotomy
08 4315 Isabeau
09 4255 borisz
10 2718 LieLie
11 2620 TAV74
12 2036 AnneX
13 1758 freecell
14 1649 Pietverdriet
15 1633 Den_Haag
16 1298 Sarabi
17 1232 Anthraxx
18 1175 Memento-Mori
19 0923 z80
20 0724 Vork
21 0713 kaasplankje
22 0712 DarkElf
23 0699 Leintjeuh
24 0583 MissHobje
25 0414 motorbloempje
gegenereerd door het FOK!stats script, klik hier voor meer stats![]()
![]()
Ik wist niet eens dat dat script bestondJe kan het ook voor alleen jezelf doen.
Ja, je ziet wel wie er hier het minste te doen heeft.quote:Op woensdag 6 juni 2012 19:33 schreef borisz het volgende:
Dames aan de top. Netjes op p9
![]()
Tijd voor champangeoverleg![]()
![]()
Fokken op je werk gaat bij jou zo moeilijk hèquote:Op woensdag 6 juni 2012 19:35 schreef kaasplankje het volgende:
Ja, je ziet wel wie er hier het minste te doen heeft.Zo op de fiets
http://www.thuisserver.ne(...)&user_name_id=Bluezz
Ik spring (nou ja) ook op de fiets richting koor : vanavond Vocal Choaching![]()
![]()
Oh ik zou er best tijd voor kunnen maken maar ik heb geen internet op de foon. Prima eigenlijk.quote:Op woensdag 6 juni 2012 19:37 schreef Isabeau het volgende:
Fokken op je werk gaat bij jou zo moeilijk hèZo op de fiets
![]()
@ steer
al je wachtwoord aangepast van linkedin?Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.![]()
quote:![]()
En ik ken mijn ww niet (uit mijn hoofd) en die russen wel ?
Toch gecheckt en het is uniek, dwz alleen in gebruik bij Li.![]()
![]()
showteamquote:Op woensdag 6 juni 2012 16:48 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik hoop het ook, ook al is het ver weg maar het komt echt als een gezellige groep/school over.
En toen ik om een proefles vroeg begon ze zelf al over het showteamwat natuurlijk wel mijn doel voor de toekomst is.
Gezelligheid is belangrijkmoet je altijd zo vroeg beginnen?
dan werk je echt ergens voor.
Straks soms nog eerder, om 5u
Kut dat het met de zaak kut gaat Kaas
Ik heb lekker gedanst, ijsje gegeten en nu naar bed. Half 5 gaat de wekker weer.. Benieuwd wanneer ik in t ritme kom.Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)![]()
Lukte het opstaan vanmorgen een beetje? Half 5 is zo vroegquote:Op woensdag 6 juni 2012 21:01 schreef FutureFairytale het volgende:
Kut dat het met de zaak kut gaat Kaas
Ik heb lekker gedanst, ijsje gegeten en nu naar bed. Half 5 gaat de wekker weer.. Benieuwd wanneer ik in t ritme kom.Ik moest er 2 jaar lang om 5 uur uit en dat vond ik al drama.
Ik schrok me wild terwijl ik 10 min daarvoor nog op de wekker had gekeken. Was vanochtend/vanmiddag heel moe en nu leef ik weer op na de danstraining dus t nachtritme zit er nog wel ff in helaas.Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)![]()
Ik zou wel vroeg op willen staan, maar dat lukt niet echt goed. Ik merk dat ik voor beide banen nu rond dezelfde tijd opsta (en ongeveer dus ook vertrek). De ene heeft een vaste begintijd, de ander niet, daar begin ik dus zo laat mogelijk, met als gevolg dat ik ook laat thuis ben en zowel de weken voor de vakantie als nu ook weer vaak nog iets later wegga ook. Het liefst zo ik een paar uur eerder beginnen, maar dan heb ik een raar ritme (iedere dag op een ander tijdstip opstaan).![]()
2 jaar is dan ook vrij lang, ik zou het misschien nog niet eens een half jaar volhouden.quote:Op woensdag 6 juni 2012 21:04 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Lukte het opstaan vanmorgen een beetje? Half 5 is zo vroegIk moest er 2 jaar lang om 5 uur uit en dat vond ik al drama.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024![]()
Hé Vork, je ging op vakantie en ben je nu weer terug?quote:Op woensdag 6 juni 2012 21:50 schreef Vork het volgende:
Ik zou wel vroeg op willen staan, maar dat lukt niet echt goed. Ik merk dat ik voor beide banen nu rond dezelfde tijd opsta (en ongeveer dus ook vertrek). De ene heeft een vaste begintijd, de ander niet, daar begin ik dus zo laat mogelijk, met als gevolg dat ik ook laat thuis ben en zowel de weken voor de vakantie als nu ook weer vaak nog iets later wegga ook. Het liefst zo ik een paar uur eerder beginnen, maar dan heb ik een raar ritme (iedere dag op een ander tijdstip opstaan).
Waar was je en zijn de money trubbles bijtijds opgelosd?![]()
Dat klopt, ik was in Berlijn. Geld kwam dus gewoon te laat, weet niet waarom, maar ik heb het opgelost.quote:Op woensdag 6 juni 2012 22:11 schreef AnneX het volgende:
Hé Vork, je ging op vakantie en ben je nu weer terug?
Waar was je en zijn de money trubbles bijtijds opgelosd?![]()
Klote kaas van de zaakquote:Op woensdag 6 juni 2012 20:59 schreef kaasplankje het volgende:
Morgen is Lein weer thuis 's avonds. Eindelijk weer eens samen eten.
Ik houd mijn nagels langer tegenwoordig. Dat is beter.
Zaak gaat kut maar binnenkort beter = kleiner
/kaasboek
Whatsup met je nagels?![]()
![]()
Was het leuk op vak?quote:Op woensdag 6 juni 2012 22:17 schreef Vork het volgende:
[..]
Dat klopt, ik was in Berlijn. Geld kwam dus gewoon te laat, weet niet waarom, maar ik heb het opgelost.![]()
Deels - heel klein deel - goed nieuws : Kaas eet ze niet meer.quote:Op woensdag 6 juni 2012 22:38 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Klote kaas van de zaak
Whatsup met je nagels?
/ vermoed ik.
Jammer van de zakelijke dip.![]()
![]()
![]()
Goede overleg. Helaas krijgen we op onze campagne en ledenwerfdag Pechtold nog niet, maar wel een ander TKlid.
Hahaquote:Op woensdag 6 juni 2012 22:58 schreef Anthraxx het volgende:
Aangekomen in Parijs. Eerste levensbehoefte: internet.
Hoe lang blijven jullie?
En doet je mobiel het ook ?
/ oh het is de mobiel, stupid.![]()
![]()
quote:Op woensdag 6 juni 2012 22:58 schreef Anthraxx het volgende:
Aangekomen in Parijs. Eerste levensbehoefte: internet.
Mee eens
![]()
![]()
quote:Op woensdag 6 juni 2012 19:30 schreef Isabeau het volgende:
01 6612 FutureFairytale
02 5820 Sunnythesun
03 5634 Bluezz
04 5191 golfer
05 4701 PdeHoog
06 4516 krakkemieke
07 4438 Stereotomy
08 4315 Isabeau
09 4255 borisz
10 2718 LieLie
11 2620 TAV74
12 2036 AnneX
13 1758 freecell
14 1649 Pietverdriet
15 1633 Den_Haag
16 1298 Sarabi
17 1232 Anthraxx
18 1175 Memento-Mori
19 0923 z80
20 0724 Vork
21 0713 kaasplankje
22 0712 DarkElf
23 0699 Leintjeuh
24 0583 MissHobje
25 0414 motorbloempje
gegenereerd door het FOK!stats script, klik hier voor meer statsOp 2 na laatste? Ik ga meer posten
![]()
![]()
![]()
Ik ben alleenquote:Op woensdag 6 juni 2012 23:32 schreef AnneX het volgende:
[..]
HahaHoe lang blijven jullie?
En doet je mobiel het ook ?
/ oh het is de mobiel, stupid.![]()
. Conferentie voor mijn werk
![]()
![]()
Veel Plezierquote:
Ja coaching was 2 uur, erg leuk zowel voor leads als voor koor.
Als Gerrit met je aan de slag gaat, en hij lanceert 3 tips (na wat theorie over strottenhoofd en stembanden en oefeningetjes) denk je altijd, Huh? zing ik dat?
Maar ook voor koor, techniek is zo leuk om verschil en verbetering te bereiken
Oh ja, half 8 wekkertje (ik ga weer met autootje ivm strompelwalk)
![]()
De voorzitter van de Bloesfanclub is zeer waarschijnlijk aanwezig.
Lijkt me leuk. Ook alle ander fans zijn op 8 juli van harte welkom in de grote zaal van Het Patronaat in Haarlem.quote:Op donderdag 7 juni 2012 01:28 schreef borisz het volgende:
De voorzitter van de Bloesfanclub is zeer waarschijnlijk aanwezig.
FF gaat eens naar bed en leg Facebook onder je bed
Hier 6 uur nonstop gedanst![]()
CV gefixt vandaag, binnenkort maar eens solliciteren bij wat techbedrijfjes hier in de buurt. Denk dat ik een baan wil met 25-50% internationaal reizen maar toch in Nederland blijven wonen. Kijken of dat gaat lukken.Confidence through competence![]()
Preciesquote:Op woensdag 6 juni 2012 21:00 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
showteamdan werk je echt ergens voor.
Straks soms nog eerder, om 5umaar ja dat is iets voor na de zomervakantie.
Damn dat is vroeg....maar als je het altijd moet doen dan zal je er ook wel aan wennen.![]()
goedemorgen!
Steer, 6 uur is wel een beetje teveel van het goede
Wat een kudde dansers eigenlijk hier![]()
![]()
50% reizen is wel erg veel. Mijn advies zou zijn een beetje minder, zodat het je sociale leven in NL niet erg beinvloedt. Ik merk dat mijn reizen naar de Duutser (zo ongeveer elke 5 - 6 weken), gecombineerd met reizen voor het werk m'n sociale leven hier erg beinvloeden. Gelukkig maak ik vandaag m'n laatste reis naar de duutser voor een hele lange tijd, na de zomer komt hij hier wonen!quote:Op donderdag 7 juni 2012 02:44 schreef Stereotomy het volgende:
FF gaat eens naar bed en leg Facebook onder je bed
Hier 6 uur nonstop gedanst![]()
CV gefixt vandaag, binnenkort maar eens solliciteren bij wat techbedrijfjes hier in de buurt. Denk dat ik een baan wil met 25-50% internationaal reizen maar toch in Nederland blijven wonen. Kijken of dat gaat lukken.![]()
![]()
![]()
Voorlopig of heeft hij nu een job bij je huis in de buurt?quote:Op donderdag 7 juni 2012 10:27 schreef Jagärtrut het volgende:
50% reizen is wel erg veel. Mijn advies zou zijn een beetje minder, zodat het je sociale leven in NL niet erg beinvloedt. Ik merk dat mijn reizen naar de Duutser (zo ongeveer elke 5 - 6 weken), gecombineerd met reizen voor het werk m'n sociale leven hier erg beinvloeden. Gelukkig maak ik vandaag m'n laatste reis naar de duutser voor een hele lange tijd, na de zomer komt hij hier wonen!![]()
![]()
Gewéldig nieuws voor jou / jullie, Jagaertrutquote:Op donderdag 7 juni 2012 10:27 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
50% reizen is wel erg veel. Mijn advies zou zijn een beetje minder, zodat het je sociale leven in NL niet erg beinvloedt. Ik merk dat mijn reizen naar de Duutser (zo ongeveer elke 5 - 6 weken), gecombineerd met reizen voor het werk m'n sociale leven hier erg beinvloeden. Gelukkig maak ik vandaag m'n laatste reis naar de duutser voor een hele lange tijd, na de zomer komt hij hier wonen!![]()
![]()
Heb je een rustige nacht gehad FreeCell en beetje kunnen uitrusten?
Geen piepjes enzo?
En Steer: genoeg (starters) - bedrijven in de regio, tóch?![]()
Eigenlijk zie ik het wel zitten om de komende 2 jaar me helemaal suf te werken en m'n sociale leven te laten voor wat het is.quote:Op donderdag 7 juni 2012 10:27 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Ik heb de afgelopen twee jaar namelijk als een dartelende eerstejaars me helemaal suf gedanst / gesocialized / geallest en nieuwe vrienden c.q. collega's maken kan overal wel.
Mijn beste vrienden die ik al een jaar of 10 heb, zie ik ook niet dagelijks of wekelijks....
Verder heb ik geen Duutserdie ik aandacht hoef te geven.
En als zonnebrandcreme smerende man heb ik ook wat minder een biologische klok / vergankelijk uiterlijk waardoor ik per se nu de haast heb om een partner ergens op te duikelen.
![]()
Maar bedankt voor je advies, ik zal er eens over nadenken, want eerlijk gezegd heb ik geen fokking cluewat ik wil en zal pas waarschijnlijk nadat ik een keuze heb gemaakt merken of dat de juiste was.
iig voor een jaar, en daarna kijken we wel weer verder....quote:Op donderdag 7 juni 2012 10:47 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Voorlopig of heeft hij nu een job bij je huis in de buurt?![]()
Bij de gratie godsquote:Op donderdag 7 juni 2012 12:02 schreef freecell het volgende:
Steer
Fijn om te weten dat je voorlopig boven de vergankelijkheid staat
Steer: in het zweet uws aanschijns zult gij arbeiden!
quote:Op donderdag 7 juni 2012 11:53 schreef Jagärtrut het volgende:
iig voor een jaar, en daarna kijken we wel weer verder....Een heel jaar
![]()
![]()
Zeg Lie: je gaat binnenkort naar NY, twee keer zelfs.![]()
Mijn tip/advies is om als start te gaan naar Ellis Island.
Ik dacht het allemaal wel te weten en tgl zijn de films etc indrukwekkend over de stromen immigranten laat 1800.
En ook kwam ik onderaan deze pagina tips tegen over uit-eten in NY.
Misschien kun je er iets mee?
http://www.nrcnext.nl/koken/2012/06/06/rosie’;s-bakery/
/ wil wel weer een keertje als ik dat lees![]()
![]()
ja, nieuwe vrienden maken kan overal, maar als je 2 weken hier bnet en 2 weken daar wordt het lastig. Wel fijn, dat je zoveel vrijheid hebt om keuzes te maken. Succes met zoeken!quote:Op donderdag 7 juni 2012 11:36 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Eigenlijk zie ik het wel zitten om de komende 2 jaar me helemaal suf te werken en m'n sociale leven te laten voor wat het is.Ik heb de afgelopen twee jaar namelijk als een dartelende eerstejaars me helemaal suf gedanst / gesocialized / geallest en nieuwe vrienden c.q. collega's maken kan overal wel.
Mijn beste vrienden die ik al een jaar of 10 heb, zie ik ook niet dagelijks of wekelijks....
Verder heb ik geen Duutserdie ik aandacht hoef te geven.
En als zonnebrandcreme smerende man heb ik ook wat minder een biologische klok / vergankelijk uiterlijk waardoor ik per se nu de haast heb om een partner ergens op te duikelen.
![]()
Maar bedankt voor je advies, ik zal er eens over nadenken, want eerlijk gezegd heb ik geen fokking cluewat ik wil en zal pas waarschijnlijk nadat ik een keuze heb gemaakt merken of dat de juiste was.
![]()
![]()
Dankjewelquote:Op donderdag 7 juni 2012 13:13 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
ja, nieuwe vrienden maken kan overal, maar als je 2 weken hier bnet en 2 weken daar wordt het lastig. Wel fijn, dat je zoveel vrijheid hebt om keuzes te maken. Succes met zoeken!![]()
En in Salsa maak je vriendschappen tijdens nummers die 3 tot 4 minuten lang zijn.
Dus... zijn we pas twee uur aan het heen en weer bellen...
want sch.ma gaat naar oogspec: "alles is in orde en we gaan door zoals
de afgelopen 30 jaar..."
En dan komt er van de apotheek een tweede soort oogdruppels? bij![]()
waarover niét is gesproken.
Dat is dus eerst s avonds een anderhalf uur heen en weer leuteren, waarbij alles bovenkomt bijv. de blinde groot! vader uit de voor- vorige eeuw en dat wil ik niet.
Dan belt de assertieve schma met de assistente in de apoth. ja, dat staat er.
En met de assist. in het zkhs: idem.
Dus zegt zoon, dan bel je met de spec, want ...uitleg...je bent ongerust én het is niét besproken. ( blijkbaar)
Plus dat ik ook nog 1 1/2 uur samen met sch.ma heb bestudeerd welk continentiematr. van toepassing is, want Tena vindt de Agis té duur, blijkbaar.
En de voorlichting ín de apoth. sloeg nergens op.
/ FTF Mantelzorg
Het zal allemaal goedzijn en - komen.
Alleen blijft de naald in de groef hangen en hoor je hetzelfde liedje 15 x.
/ vreest de volgende weken...
[ Bericht 3% gewijzigd door AnneX op 07-06-2012 14:11:15 ]![]()
Experimentje om van het afval en de schillen van groene asperges een schuimig sausje te maken is gelukt.![]()
Vanavond daarbij de gehaktballen van De Librije.
Hebben groene asperges ook afval dan?
En de ballen komen dan waarvandaan ?
Update: de meds nú waren eigenlijk vorig jaar al bedoeld.![]()
Niet gebruikt, want miscommunicatie tóen al bij spec. en optometrist en de ogen / oogdruk werden nú als " goed" beoordeeld (op basis van de oude meds).
Wat is de sense van de extra oogdruppels dan, vraagt de leek.
Handig soms: een telefoontje om te informeren.
Kost alleen wat tijd.
/ Tros/Radar/ med. nieuws...
[ Bericht 5% gewijzigd door AnneX op 07-06-2012 15:19:05 ]![]()
Overigens met een grooooote omweg naar de Spar gefietst voor sperciebonen
bij de babi ketjap en 5-spice blend, die ik gisteren al doorgaf.![]()
Het leek mij samen wel een combi...
http://www.kayotic.nl/blog/indonesian-style-green-beans
http://www.kayotic.nl/blog/babi-pangang
http://www.kayotic.nl/blog/five-spice-blend
![]()
![]()
Ha! En daar gaan we zeker wel naar toequote:Op donderdag 7 juni 2012 13:04 schreef AnneX het volgende:
Zeg Lie: je gaat binnenkort naar NY, twee keer zelfs.![]()
Mijn tip/advies is om als start te gaan naar Ellis Island.
Ik dacht het allemaal wel te weten en tgl zijn de films etc indrukwekkend over de stromen immigranten laat 1800.
En ook kwam ik onderaan deze pagina tips tegen over uit-eten in NY.
Misschien kun je er iets mee?
http://www.nrcnext.nl/koken/2012/06/06/rosie’s-bakery/
/ wil wel weer een keertje als ik dat leesHet linkje bekijk ik vanavond even!
![]()
Ik heb de de groene asperges dit keer geschild en van kontjes ontdaan. (De asperges gebancheerd en die worden straks nog even op de grillpan gegrild.) De schillen en kontjes gekookt met wat bouillon daarna door de passeermolen en dat vocht ingekookt met een drupje dikke balsamico en gemonteerd met wat klontjes boter. Tenslotte opschuimen met de staafmixer.quote:Op donderdag 7 juni 2012 15:13 schreef AnneX het volgende:
Hebben groene asperges ook afval dan?
En de ballen komen dan waarvandaan ?
De ballen van De Librije zijn volgens het recept van het personeelseten van die tent:There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Die Aussie Stosur in Parijs heeft armen als een kerel met die enorme spierballen van haar.
Klinkt goed. Ballenlink opgeslagen.quote:Op donderdag 7 juni 2012 15:46 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik heb de de groene asperges dit keer geschild en van kontjes ontdaan. (De asperges gebancheerd en die worden straks nog even op de grillpan gegrild.) De schillen en kontjes gekookt met wat bouillon daarna door de passeermolen en dat vocht ingekookt met een drupje dikke balsamico en gemonteerd met wat klontjes boter. Tenslotte opschuimen met de staafmixer.
De ballen van De Librije zijn volgens het recept van het personeelseten van die tent:
/ ook eens ruimte maken voor de passeermolen.![]()
Ik ben voor Errani, lekker pittig wijffiequote:Op donderdag 7 juni 2012 15:54 schreef golfer het volgende:
Die Aussie Stosur in Parijs heeft armen als een kerel met die enorme spierballen van haar..
Heb je de roze gravel nog gezien vanwege Ladies Day?
Dienstmededeling van heel andere orde:
Op mijn inspectieronde op de fiets door én búiten het dorp zag ik dat mais al weer 20 cm uit de grond is, de muren van de benedenverdieping van het kleine woonbouwprojekt staan er ook.
Het allermooiste: de wetering ligt vol met gele lisdodden, roze en witte waterlelies en irissen langs de kant![]()
/ mindfulness- http://www.coachy.nl/coaching/mindfulness-5-oefeningen/![]()
ik vind het allebei prototypes van potten.quote:Op donderdag 7 juni 2012 16:16 schreef FutureFairytale het volgende:
Ik ben voor Errani, lekker pittig wijffie.
Nee, gemist. Ik zette de TV pas een uurtje geleden aan.quote:Heb je de roze gravel nog gezien vanwege Ladies Day?There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Ik heb het over haar tennis.. niet haar uiterlijkquote:Op donderdag 7 juni 2012 16:24 schreef golfer het volgende:
[..]
ik vind het allebei prototypes van potten..
Ik ben er niet echt van onder de indruk en dat geschreeuw van haar maakt het allemaal nog onaantrekkelijker.quote:Op donderdag 7 juni 2012 16:25 schreef FutureFairytale het volgende:
Ik heb het over haar tennis.. niet haar uiterlijk.
Roze gravel?dat heb ik ook even gemist.
Ik heb er niet echt meer een favoriet tussen zitten, dan maar gewoon Sharapova.![]()
Maar goed, ze wint toch wel van die halve vent en zit in de finale.
Ja toppiequote:Op donderdag 7 juni 2012 17:30 schreef golfer het volgende:
Maar goed, ze wint toch wel van die halve vent en zit in de finale.. Zag haar op RG tennissen en vond haar toen erg leuk/goed. Ze vecht goed. Sharapova ben ik niet zo voor eerlijk gezegd.
Ladies Day gravel:
Ik wel.quote:Op donderdag 7 juni 2012 18:37 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Ja toppie. Zag haar op RG tennissen en vond haar toen erg leuk/goed. Ze vecht goed. Sharapova ben ik niet zo voor eerlijk gezegd.
Ladies Day gravel:
[ afbeelding ]![]()
![]()
Dat ziet er niet uit.quote:Op donderdag 7 juni 2012 18:37 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Ja toppie. Zag haar op RG tennissen en vond haar toen erg leuk/goed. Ze vecht goed. Sharapova ben ik niet zo voor eerlijk gezegd.
Ladies Day gravel:
[ afbeelding ]
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024![]()
Dat roze gravel is even erg als het blauwe gravel in Madrid.![]()
Gravel moet gewoon lekker steenrood zijn.
En als Sharapova de finale haalt krijgen we dus een kreuner tegen een schreeuwer in de finale.
Bleh volgende week komen er mensen voor de tweede keer naar ons huis kijken, dus die zijn wel serieus![]()
![]()
Grappigquote:Op donderdag 7 juni 2012 18:37 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Ladies Day gravel:
[ afbeelding ]![]()
![]()
Oh, het was écht écht lekker.
Gelukkig maar, want veel werk.
Oh Sarabi, dan moeten jullie eruit tzt.
Heb je backup?
Zeg Steer, je ging nog een maand werken in M'tricht...ga je dan forensen?
Dag Memo,en terug.
Dit vind ik wel leuk http://www.trouw.nl/tr/nl(...)teren-erop-los.dhtml
/ heeft niet zo veel met tennis...![]()
Nope, nog niet.quote:Op donderdag 7 juni 2012 19:45 schreef AnneX het volgende:
Oh Sarabi, dan moeten jullie eruit tzt.
Heb je backup?
Of we moeten terug naar mijn ouders (wat wel voor een tijdje zou kunnen want het is een groot huis).
Maar waar laten we dan alle meubels?
Afgelopen weken wel gereageerd op huizen via de woningbouw maar steeds rond 7e plek.
Verder is er ook een particulier huurhuis dat we graag willen maar dat is waarschijnlijk te duur en we hebben nog niet alle werkgeversverklaringen.![]()
Superhamburgerquote:Op donderdag 7 juni 2012 18:47 schreef borisz het volgende:
In het kader geen zin om te koken . Een hap halen in Driehuismet patattekes en salade
. Heel simpel, maar wel lekker
. Maar daar is die zaak ook voor. Voor een (dag)hap ben je een tientje kwijt.
Preciesquote:Op donderdag 7 juni 2012 19:57 schreef AnneX het volgende:
@ Sarabi: nou ja, terug is dan uiterste nood, vermoed ikals het echt niet anders kan.
Maar goed we hebben 1 maand opzegtermijn dus dan is er ook nog genoeg tijd om op appartementen te reageren en daar zouden we zo voor aan de beurt zijn.
Maar ik heb liever een huis....![]()
quote:Op donderdag 7 juni 2012 19:55 schreef borisz het volgende:
[..]
Superhamburgermet patattekes en salade
. Heel simpel, maar wel lekker
. Maar daar is die zaak ook voor. Voor een (dag)hap ben je een tientje kwijt.
Je hebt ook hele leuke en ruime appartementen. Maar opzich wel goed voor jullie als jullie huis verkocht wordt in deze tijd.quote:Op donderdag 7 juni 2012 19:59 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Preciesals het echt niet anders kan.
Maar goed we hebben 1 maand opzegtermijn dus dan is er ook nog genoeg tijd om op appartementen te reageren en daar zouden we zo voor aan de beurt zijn.
Maar ik heb liever een huis....Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)![]()
Het is niet ons huisquote:Op donderdag 7 juni 2012 20:03 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
[..]
Je hebt ook hele leuke en ruime appartementen. Maar opzich wel goed voor jullie als jullie huis verkocht wordt in deze tijd.maar een koophuis dat wij huren.
Maar ja had het ook niet verwacht in deze tijd, maar het staat ook alweer ruim 5 jaar te koop.
Aan de ene kant vind ik het stom dat de kans is dat we er uit moeten, maar goed dat wisten we vanaf het begin en eigenlijk zouden we er maar tot eind 2011 zitten.![]()
Oja idd, ik weet het weer, sorry.quote:Op donderdag 7 juni 2012 20:04 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Het is niet ons huismaar een koophuis dat wij huren.
Maar ja had het ook niet verwacht in deze tijd, maar het staat ook alweer ruim 5 jaar te koop.
Aan de ene kant vind ik het stom dat de kans is dat we er uit moeten, maar goed dat wisten we vanaf het begin en eigenlijk zouden we er maar tot eind 2011 zitten.
Smerige boel maken in je huis voor ze komen kijken.
Hahaha dat zou ik niet durven ook al merk ik wel dat ik steeds minder grondig poets als ik hoor dat er iemand komt kijken.quote:Op donderdag 7 juni 2012 20:07 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Oja idd, ik weet het weer, sorry.
Smerige boel maken in je huis voor ze komen kijken.
Ben ik trouwens gek als ik een uur ga reizen voor buikdanslessen?![]()
Nee. In het beginstadium van het prof dansen reisde ik 4 dagen per week 2,5 uur heen en 2,5 terug. Was wel de fanatiekste van de groep met de meeste motivatie.
Moet daar nu niet meer aan denken overigens...
Zo, liggen en kijken of ik kan slapen. Trusten
Wat een goed nieuws Freecell!
Mirjam [Mirjam heeft een FOK!plus account]
oranjerood
pi_112399046
quote:
0s.gif Op zondag 3 juni 2012 17:25 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Dank je!Ja, het is akelig. Ook omdat de pijnarts het ook niet echt weet.
Om eerlijk te zijn ga ik haar voorstellen om verontschuldigingen aan te bieden aan Hippocrates: die laatste injectie heeft meer kwaad dan goed gedaan.
Het volgende idee na de vakantie is een zelfde injectie met stroom.
Ik wil dat niet. Van de vorige injectie heb ik nergens gelezen dat je meer pijn kon krijgen en bij de volgende is het een bekend risico.
Il lan niet meer pijn hebben, de Tramadol werkt al minder. En wat dan?
ik zioe dat je blokkades krijgt?
ik heb dat hele proces ook doorlopen, bij mij werkten ze helaas niet/nauwelijks.
ook hitte/stroom en cryo, alle varianten gekregen.
cryo leek wel wat voor me te doen, maar dat was ook maar 3 weken, en dat eenmalig.
Ja, volgende week weer een blokkade met Lidocaine, zoals ik al eerder gehad heb.De pijn-arts vroeg hoe dat dan ging. Ik zei: Jij duwt ergens op het litteken, ik krijs, daar moet je prikken. Ze kwam niet meer bij van het lachen.![]()
Ja, ze wilde stroom doen vanaf het begin van de zenuw bij mijn rug. Maar van de vorige injectie had ik meer last dan gemak. Ik vroeg wat er gebeurde als ze halverwege de zenuw stroom zou sturen, of ze dat dan 1 kant op kan sturen. Dat moest ze navragen.
Ik vind het moeilijk onder woorden te brengen. Maar onderhand voel ik instinctief vaak aan wat voor mij goed of verkeerd is om te doen, medisch gezien.
Het liefst doe ik het zonder pijnstillers, al betekent dat dat ik 6 pillen per dag slik.
Nou ja, de pijnarts en ik zijn overeengekomen dat ze nog een aantal weken blokkades kan doen, met en zonder cortico's. Als het dan niet werkt, kan ze me doorverwijzen.
Een homeopaat heeft me ook nog een suggestie gedaan, dat kan ik ook nog proberen.
@ Sarabi: Nee, als je er plezier in hebt, zou ik het niet gek vinden om zover te reizen.Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!![]()
Limoncello en Rick Stein op TV ter inspiratie. Goeie ontspanning
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley![]()
Ben ook aan het bedenken wie ik kan uitnodigen voor een etentje zondagZin om eens weer voor meer te koken
Limoncelo is ook gewoon lekker op vanilleijs. Maar dat weet je vast al.
Am I evil? Yes I am!
quote:Op donderdag 7 juni 2012 22:08 schreef krakkemieke het volgende:
Limoncello is ook gewoon lekker op vanilleijs. Maar dat weet je vast al.Am I evil? Yes I am!
Oh en mijn ex zit in een rolstoel. Dan gaat het echt slecht met hem, hij haat dat.Am I evil? Yes I am!
Ik heb nu ineens heel erg veel zin om aan het eind van de zomer toch nog een paar dagen te gaan fietsen (3 tot 5 ongeveer), maar er zijn teveel opties. Iemand nog een leuke suggestie, met ergens in Nederland als vertrekpunt en geen rondje. Een trein brengt me van het eindpunt welweer naar huis.![]()
Em, wat vind je leuk? Ik woon in midden nederland, vlakbij een wind/meel molen.quote:Op donderdag 7 juni 2012 23:00 schreef Vork het volgende:
Ik heb nu ineens heel erg veel zin om aan het eind van de zomer toch nog een paar dagen te gaan fietsen (3 tot 5 ongeveer), maar er zijn teveel opties. Iemand nog een leuke suggestie, met ergens in Nederland als vertrekpunt en geen rondje. Een trein brengt me van het eindpunt welweer naar huis.Am I evil? Yes I am!
Ik dacht eigenlijk meer aan het Buitenland. Ik heb vorig jaar al een paar gemankeerde fietsdagen in Nederland gehad (omgeving IJsselmeer). Dit jaar wil ik weer wat verder, alleen is het plan qua geld en vooral tijd een beetje ingekort tot een lang weekend fietsen.
Omdat ik wel vaker in Duitsland kom, denk ik dat België sowieso in het parcours zal worden opgenomen.![]()
Oh ok.quote:Op donderdag 7 juni 2012 23:08 schreef Vork het volgende:
Ik dacht eigenlijk meer aan het Buitenland. Ik heb vorig jaar al een paar gemankeerde fietsdagen in Nederland gehad (omgeving IJsselmeer). Dit jaar wil ik weer wat verder, alleen is het plan qua geld en vooral tijd een beetje ingekort tot een lang weekend fietsen.
Omdat ik wel vaker in Duitsland kom, denk ik dat België sowieso in het parcours zal worden opgenomen.Am I evil? Yes I am!
Je post zo opgevat dat je in NL wilde fietsenquote:Op donderdag 7 juni 2012 23:08 schreef Vork het volgende:
Omdat ik wel vaker in Duitsland kom, denk ik dat België sowieso in het parcours zal worden opgenomen..
Oja, daar was ik dan niet helemaal duidelijk in. Maargoed, ik sta ook open voor die tips. Ik moet mijn kilometers nog maken (het liefst ook bij mooi weer, dan heb ik er toch iets meer lol in).![]()
![]()
Vanuit het buitenland kom je wel moeilijker met de trein naar huis.You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
Album top 100 2024![]()
Hangt er vanaf waar ik dan eindig. Ik heb net een route van Maastricht naar Basel uit zitten zoeken (wat ik 5 dagen prima kan). Vanaf Basel kan ik per trein rechtstreeks en zonder problemen naar Arnhem reizen.quote:Op donderdag 7 juni 2012 23:29 schreef Felagund het volgende:
Vanuit het buitenland kom je wel moeilijker met de trein naar huis.![]()
Hoeveel km is dat dan wel niet?quote:Op donderdag 7 juni 2012 23:32 schreef Vork het volgende:
[..]
Hangt er vanaf waar ik dan eindig. Ik heb net een route van Maastricht naar Basel uit zitten zoeken (wat ik 5 dagen prima kan). Vanaf Basel kan ik per trein rechtstreeks en zonder problemen naar Arnhem reizen.
Ben ik paranoia en jaloers of is hier iets helemaal mis....Vergankelijkheid op fokquote:Op donderdag 7 juni 2012 23:14 schreef helloisitme het volgende:
Hij is 3jr jonger dan mij en ik voel me soms echt een oud lijk naast hem.
Pfffffff.....ik moet er niet aan denkenquote:Op vrijdag 8 juni 2012 00:02 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ongeveer 500 km volgens Google, interessantSucces, Vork
Denk dat mijn vakantie gaat bestaan uit een tafel, een stoel, een voetenbankje, een eReader en een fles koude cola, Mort Subite, belgische kaasjes en lekker eten 's avonds
Het is vooral een lekker tokkie gezin als ik het zo ff snel leesquote:Op vrijdag 8 juni 2012 00:13 schreef Stereotomy het volgende:
Ben ik paranoia en jaloers of is hier iets helemaal mis....
[..]
Vergankelijkheid op fok![]()
![]()
Maar eens begonnen aan de MMORPG van LOTR. Ach tis Gratisch
.
Vanavond ga ik weer kokkerellen. Spaghetti met gehaktballetjes in tomatensaus. Kindermaaltijd maar erg lekker
. Alhoewel. Mijn gehaktballetjes bevatten geheime ingrediënten.
Je moet even Captain Fabulous aanspreken, hij komt regelmatig hier:quote:Op donderdag 7 juni 2012 23:32 schreef Vork het volgende:
[..]
Hangt er vanaf waar ik dan eindig. Ik heb net een route van Maastricht naar Basel uit zitten zoeken (wat ik 5 dagen prima kan). Vanaf Basel kan ik per trein rechtstreeks en zonder problemen naar Arnhem reizen.
Recreatief Wielrennen #155 met extra snelle levertijden
Hij is onlangs Naar Basel gereisd met de trein en teruggefietst geloof ik.
Leuk idee.![]()
![]()
Zombie meldtquote:Op vrijdag 8 juni 2012 00:13 schreef Stereotomy het volgende:
Ben ik paranoia en jaloers of is hier iets helemaal mis....
Vergankelijkheid op fok
Ik heb me jou nog nooit als zombie voorgesteld eigenlijkquote:
Ja en vooral erg dun en lelijk.quote:
Een flinke borst training zal hem niet misstaan.![]()
Bedankt voor je tijdige en zinvolle bijdrage, dit daagt echt uit tot discussie!quote:Op vrijdag 8 juni 2012 08:00 schreef ZetaOS het volgende:
Ja en vooral erg dun en lelijk.
Een flinke borst training zal hem niet misstaan.![]()
Zeg Steer, als je toch nu tijd hebt, om over fok te zwerven - dat moet toch een troll topic zijn in r&p- lees je wel eens mee bij Lyrebird?
Japan, maar dan niet in Tokyo, deel III
Zonnige dag.![]()
Goeie voornemen om eens in de tuin te werken...![]()
bedankt voor de tip. Zo te zien is zijn route iets anders en wat langer. Het is leuk om de verschillende mogelijkheden uit te zoeken, maar vooralsnog heb ik teveel onzekere factoren om het echt te kunnen gaan plannen.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 07:11 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Je moet even Captain Fabulous aanspreken, hij komt regelmatig hier:
Recreatief Wielrennen #155 met extra snelle levertijden
Hij is onlangs Naar Basel gereisd met de trein en teruggefietst geloof ik.
Leuk idee.![]()
Thanksquote:Op vrijdag 8 juni 2012 08:45 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Bedankt voor je tijdige en zinvolle bijdrage, dit daagt echt uit tot discussie!![]()
![]()
Ik vind het best leuk eigenlijk, die MMORPG. Alleen doe ik het zelden omdat ik bang ben dat ik er verslaafd aan raak (en er sowieso wenig tijd voor heb).quote:Op vrijdag 8 juni 2012 00:47 schreef borisz het volgende:
Maar eens begonnen aan de MMORPG van LOTR. Ach tis Gratisch
.
Vanavond ga ik weer kokkerellen. Spaghetti met gehaktballetjes in tomatensaus. Kindermaaltijd maar erg lekker
. Alhoewel. Mijn gehaktballetjes bevatten geheime ingrediënten.
Album top 100 2024![]()
Ik kan het weer zeggen:
WEEKEND!![]()
Slapen!Dansen (repeteren voor een videoclip)
Voetbal kijken op het Rembrandtplein
Feesten (hoop ik daarna)
![]()
En heb 3 bossen bloemen gekregen, dat krijgt iedereen iedere 2 weken. Breng 1 bosje rozen bij mn ouders.Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)![]()
Ja,ja...wekend is toch anders als je daravoor eerst gewerkt hebt.
En leuk van die bloemen.
Ga je bij Bolle Jan op het Rembrandtplein kijken?There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Deed ik vorig jaar (met J. haha).
Weet niet waar nu, denk het eigenlijk wel. Vond dat wel klein en gezellig.Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)![]()
Dat is een goeie!quote:
Ik hoop dat Oranje er snel uit ligt, straks mijn gok tegoed even op unibet op de Moffen en Vichy inzetten.![]()
Gehaktballetjes gedraaid. Zo in de pan.
Daarna de paprika-tomatensaus voorbereiden.
Zonnig, maar megaveel wind.There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Wat een galavoorstelling van Nadal tegen Ferrer.![]()
Ik heb als tiener in een bloemenwinkel gewerkt en kreeg ook elk weekend bloemen mee naar huis. Op een gegeven moment was mijn hele plafond vol met bossen gedroogde rozen(wat een stofbende! zou ik nu zeggen
)
Is dat geen herhaling?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 15:59 schreef golfer het volgende:
Wat een galavoorstelling van Nadal tegen Ferrer.![]()
Onee niet whahaha, had em uitgezet want dacht dat het een herhaling was
Gelukkig toch een saaie wedstrijd.
Straks lekker Federer - Djoko. COME ON ROGER
Ik moet ontzettend lachen om de sfeer daar. Het is een mannenwereld en dat merk je zo goed. Constant zitten collega's elkaar te pesten en gek te doen. Vind ik wel leuker dan dat stijve gedoe en ik doe niet onder voor de mannen qua opmerkingen (zeggen zij en mn moeder vanmiddag ook)quote:Op vrijdag 8 juni 2012 15:42 schreef AnneX het volgende:
Hier Herfst![]()
Niks tuin.
Leuk dat je in de bloemen zit! FFT!. Ben benieuwd wat ik straks écht moet leren want dat schijnt hartstikke veel en ingewikkeld te zijn maar tot nu toe is het de eerste weken overal kijken.
Finale Djoko-Nadal lijkt mij wel leuk en dan Nadal als winnaar.There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Vergeer wint voor de 12de keer RG in de rolstoel. 8ste titel op een rij.winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM![]()
Nadal kan Djokovic niet verslaan.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 16:06 schreef golfer het volgende:
Finale Djoko-Nadal lijkt mij wel leuk en dan Nadal als winnaar.
Federer kan Nadal niet verslaan.
Djokovic kan Federer soms niet verslaan.Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)![]()
Jammergenoeg zie je daar dus nooit iets van.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 16:07 schreef borisz het volgende:
Vergeer wint voor de 12de keer RG in de rolstoel. 8ste titel op een rij.Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)![]()
Op gravel wel en zeker in de vorm waarin Nadal nu is.quote:There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Toch lukt het em maar niet. Hij wordt een soort zenuwachtig.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 16:11 schreef golfer het volgende:
[..]
Op gravel wel en zeker in de vorm waarin Nadal nu is.
Zelfde zenuwen als Federer heeft als hij tegen Nadal moet.
Federer blijft de grootste speler allertijden. Ik hoop zo hard dat hij wint, ook al heeft Djokovic ook wel mijn sympathie gewonnen. Hij was erg leuk op de baan toen ik daar was, ook al moest hij tegen een Fransman en was het hele publiek daardoor dus niet voor hem.Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)![]()
Niet op gravel.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 16:26 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Toch lukt het em maar niet. Hij wordt een soort zenuwachtig.
Onderlinge stand op gravel Nadal-Djoko: 12-2There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Enkelbanden gescheurd![]()
Flink ook![]()
![]()
![]()
Dat was ook zeker 5 jaar geleden ook. Oja, zo voelde dat. Volgens mijn ha reden tot een feestje, was de tiende keer.![]()
Jeetje hoe heb je dat voor elkaar gekregen?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 17:19 schreef freecell het volgende:
Flink ook![]()
![]()
![]()
Dat was ook zeker 5 jaar geleden ook. Oja, zo voelde dat. Volgens mijn ha reden tot een feestje, was de tiende keer.![]()
Auquote:Op vrijdag 8 juni 2012 17:19 schreef freecell het volgende:
Flink ook![]()
![]()
![]()
Dat was ook zeker 5 jaar geleden ook. Oja, zo voelde dat. Volgens mijn ha reden tot een feestje, was de tiende keer.
Au / echoquote:Op vrijdag 8 juni 2012 17:19 schreef freecell het volgende:
Flink ook![]()
![]()
![]()
Scheelt heel veel FFt, als je in een leuke werkomgeving zit... dan kan je wel een stootje hebben ook qua werkzaamheden.
Wij krijgen er ws toch 18 uur bij omdat het anders echt niet meer te doen is![]()
Nu hopen dat onze collega het mag worden (zal opnieuw een vacature worden uitgezet is het vermoeden...)
FC
AnXX ik moest als de wiedeweerga de akeleisjes stutten met die harde wind![]()
![]()
![]()
Haha de wiedeweerga....quote:Op vrijdag 8 juni 2012 17:50 schreef Bluezz het volgende:
Scheelt heel veel FFt, als je in een leuke werkomgeving zit... dan kan je wel een stootje hebben ook qua werkzaamheden.
Wij krijgen er ws toch 18 uur bij omdat het anders echt niet meer te doen is![]()
Nu hopen dat onze collega het mag worden (zal opnieuw een vacature worden uitgezet is het vermoeden...)
FC
AnXX ik moest als de wiedeweerga de akeleisjes stutten met die harde wind![]()
![]()
Zwanger zijn met een hypermobiel lijf,op je fiets willen stappen en denken dat je bij die beweging best even op 1 been kan staan.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 17:38 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Jeetje hoe heb je dat voor elkaar gekregen?
Lees: niks bijzonders gedaan.
Maar echt WRAAAAAAAH!![]()
Wat doet die Federer toch weer nonchalant. Kan daar echt chagrijnig om worden
quote:Op vrijdag 8 juni 2012 17:56 schreef freecell het volgende:
Zwanger zijn met een hypermobiel lijf,op je fiets willen stappen en denken dat je bij die beweging best even op 1 been kan staan.
Maar echt WRAAAAAAAH!dat klinkt behoorlijk kut
quote:Op vrijdag 8 juni 2012 17:56 schreef freecell het volgende:
Bluezz, welfijn van die 18 uur! Das toch weer 0,5 fte of niet?![]()
tot we de papieren dossiers ritueel mogen verbrandenkunnen we echt echt niet met zo weinig mensen, we begonnen ooit met 6 cardiologen en 6 secretariaat en 6 balienezen.
Nu zijn er nog steeds 6 cardiologen en nog maar 2 secretaresses en 5 balienezen.
En hetzelfde werkAls er iemand ziek of op vak. is zitten we meteen zwaar onderbezet.
![]()
Kind tochquote:Op vrijdag 8 juni 2012 17:56 schreef freecell het volgende:
[..]
Zwanger zijn met een hypermobiel lijf,op je fiets willen stappen en denken dat je bij die beweging best even op 1 been kan staan.
Maar echt WRAAAAAAAH!![]()
![]()
![]()
Ja, en het resultaat is nu dat ik met een drukverbandje en een strakke schoen alsnog gewoon door kan gaan.
Klotezooi.
en au![]()
Federer kansloos.
Mijn gedroomde finale dus.There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Die 6-uur wedstrijden op het EK verstoren mijn dutjesritme.
Er zijn slechts acht wedstrijden om 18uquote:Op vrijdag 8 juni 2012 19:04 schreef golfer het volgende:
Die 6-uur wedstrijden op het EK verstoren mijn dutjesritme..
Ik ga toch maar even een tukkie doen. Lees de uitslag straks wel.
Poef.....gone! ©golfer
Forum Opties Forumhop: Hop naar: