Ik heb al heel veel ervan gezien. Ben benieuwd wat jij er van vond.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 00:38 schreef Tarado het volgende:
Net terug van CHEFS®EVOLUTION (Zwolle) zal morgen proberen een verslagje te maken van de lunch
het was in ieder geval heel gezellig, heb foto's gemaakt met mijn BB, zal morgen zien of die ook nog wat toevoegenquote:Op dinsdag 5 juni 2012 00:54 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik heb al heel veel ervan gezien. Ben benieuwd wat jij er van vond.
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 09:02 schreef Isabeau het volgende:
Goedemorgen allemaal en ik ga zo fietsen
Niet heel ver hoor, maar een stukje want ik wil wel gezond blijven
http://www.nu.nl/gezondhe(...)ursport-riskant.html
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 10:25 schreef Stereotomy het volgende:
langzaam ff wat ritme in het leven inbouwen maar...
QFT!quote:Op dinsdag 5 juni 2012 10:27 schreef PdeHoog het volgende:
En dan nu pas je bed uit komen?
Da's geen ritme
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vind dat vroeg hoor hahaquote:Op dinsdag 5 juni 2012 10:27 schreef PdeHoog het volgende:
[..]En dan nu pas je bed uit komen?
Da's geen ritme
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 10:39 schreef Bluezz het volgende:
Medisch bulletinWat een eerste vraagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Gelukkig ben je wel 'geholpen' maar ze is denk ik patiënten-moe.
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
Ze is net van school, nog een kuikenquote:Op dinsdag 5 juni 2012 11:15 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Wat een eerste vraag. Gelukkig ben je wel 'geholpen' maar ze is denk ik patiënten-moe.
Vind ik ookquote:Op dinsdag 5 juni 2012 11:17 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ze is net van school, nog een kuiken
Ik ben ook wel eens patientenmoe, maar dat mag je nóóit laten merken in de zorg vind ik.
Tadaa :quote:Op dinsdag 5 juni 2012 11:31 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Vind ik ook.
Bij heel veel banen trouwens.
quote:
Ik ben geriatrisch gek genoeg voor dat gerechtquote:Op dinsdag 5 juni 2012 15:01 schreef AnneX het volgende:
Bluezz, ik heb altijd het idee dat wnd ha " bang" zijn voor omgekeerde collegiale concurrentie.
Als in "pt afpakken" ...
Compassiehet nieuwe empathie...
Droog en zonnig![]()
In het kader van vegetarische geriatrisch koken, gooi ik er eens wat smaakjes in.
http://www.kayotic.nl/blog/potato-cauliflower-pea-curry met zilvervliesrijst en
de komk.salade met wat tomaat erbij in.
En verse pepermuntblaadjes.
Mise-en-place à golfer:
[ afbeelding ]
Goed bezig, wijffie!quote:Op dinsdag 5 juni 2012 16:27 schreef FutureFairytale het volgende:
Alles geregeld voor vandaag incl. belastingdienst en UWV wijzigingen doorgegeven, voor de zoveelste keer in een relatief korte periode. Kan er maar beter om lachen
.
Mezelf nog verwend door bij de banketbakker een heerlijk aardbeiengebakje te kopen, die eet ik vanavond op.
Dat heb ik idd nog wel steeds in mn hoofd, hakte er toch wel een beetje in.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 16:43 schreef golfer het volgende:
[..]
Goed bezig, wijffie!![]()
en nu maar hopen dat je niet weer op korte termijn weer andere dingen moet gaan regelen met ze.
Mag wel in de plaats van Van Persiequote:Op dinsdag 5 juni 2012 16:54 schreef borisz het volgende:
Bert heeft op het laatste moment een nieuwe speler opgeroepen..
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |