Ik heb al heel veel ervan gezien. Ben benieuwd wat jij er van vond.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 00:38 schreef Tarado het volgende:
Net terug van CHEFS®EVOLUTION (Zwolle) zal morgen proberen een verslagje te maken van de lunch
het was in ieder geval heel gezellig, heb foto's gemaakt met mijn BB, zal morgen zien of die ook nog wat toevoegenquote:Op dinsdag 5 juni 2012 00:54 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik heb al heel veel ervan gezien. Ben benieuwd wat jij er van vond.
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 09:02 schreef Isabeau het volgende:
Goedemorgen allemaal en ik ga zo fietsen
Niet heel ver hoor, maar een stukje want ik wil wel gezond blijven
http://www.nu.nl/gezondhe(...)ursport-riskant.html
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 10:25 schreef Stereotomy het volgende:
langzaam ff wat ritme in het leven inbouwen maar...
QFT!quote:Op dinsdag 5 juni 2012 10:27 schreef PdeHoog het volgende:
En dan nu pas je bed uit komen?
Da's geen ritme
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vind dat vroeg hoor hahaquote:Op dinsdag 5 juni 2012 10:27 schreef PdeHoog het volgende:
[..]En dan nu pas je bed uit komen?
Da's geen ritme
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 10:39 schreef Bluezz het volgende:
Medisch bulletinWat een eerste vraagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Gelukkig ben je wel 'geholpen' maar ze is denk ik patiënten-moe.
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
Ze is net van school, nog een kuikenquote:Op dinsdag 5 juni 2012 11:15 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Wat een eerste vraag. Gelukkig ben je wel 'geholpen' maar ze is denk ik patiënten-moe.
Vind ik ookquote:Op dinsdag 5 juni 2012 11:17 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ze is net van school, nog een kuiken
Ik ben ook wel eens patientenmoe, maar dat mag je nóóit laten merken in de zorg vind ik.
Tadaa :quote:Op dinsdag 5 juni 2012 11:31 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Vind ik ook.
Bij heel veel banen trouwens.
quote:
Ik ben geriatrisch gek genoeg voor dat gerechtquote:Op dinsdag 5 juni 2012 15:01 schreef AnneX het volgende:
Bluezz, ik heb altijd het idee dat wnd ha " bang" zijn voor omgekeerde collegiale concurrentie.
Als in "pt afpakken" ...
Compassiehet nieuwe empathie...
Droog en zonnig![]()
In het kader van vegetarische geriatrisch koken, gooi ik er eens wat smaakjes in.
http://www.kayotic.nl/blog/potato-cauliflower-pea-curry met zilvervliesrijst en
de komk.salade met wat tomaat erbij in.
En verse pepermuntblaadjes.
Mise-en-place à golfer:
[ afbeelding ]
Goed bezig, wijffie!quote:Op dinsdag 5 juni 2012 16:27 schreef FutureFairytale het volgende:
Alles geregeld voor vandaag incl. belastingdienst en UWV wijzigingen doorgegeven, voor de zoveelste keer in een relatief korte periode. Kan er maar beter om lachen
.
Mezelf nog verwend door bij de banketbakker een heerlijk aardbeiengebakje te kopen, die eet ik vanavond op.
Dat heb ik idd nog wel steeds in mn hoofd, hakte er toch wel een beetje in.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 16:43 schreef golfer het volgende:
[..]
Goed bezig, wijffie!![]()
en nu maar hopen dat je niet weer op korte termijn weer andere dingen moet gaan regelen met ze.
Mag wel in de plaats van Van Persiequote:Op dinsdag 5 juni 2012 16:54 schreef borisz het volgende:
Bert heeft op het laatste moment een nieuwe speler opgeroepen..
[ afbeelding ]
Sets of games?quote:
Helemaal goed nieuwsquote:Op dinsdag 5 juni 2012 18:24 schreef freecell het volgende:
Hoi!
Missch. Morgen naar huis , gaat goed hier! Sonde en infuus eruit, eet en drinkt zelf voldoende
Hee joepiequote:Op dinsdag 5 juni 2012 18:24 schreef freecell het volgende:
Hoi!
Missch. Morgen naar huis , gaat goed hier! Sonde en infuus eruit, eet en drinkt zelf voldoende
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 18:24 schreef freecell het volgende:
Hoi!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Babi M.:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Babi J.2:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)![]()
Nieuwschierigje M en wat een bos haar bij J
Tennisfoto's kan ik niet zo warm voor lopen sorry![]()
(weet bij al die dames niet eens wie het zijn behalve de naam shapapova haha)
Fijn FC dat bickeltje L naar huis mag!![]()
Yes!quote:
Jij kijkt het zeker op Eurosport 2?Golfer vroeg om foto's, of misschien ook die alleen van babi J. haha.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 18:56 schreef Bluezz het volgende:
Nieuwschierigje M en wat een bos haar bij J
Tennisfoto's kan ik niet zo warm voor lopen sorry![]()
(weet bij al die dames niet eens wie het zijn behalve de naam shapapova haha)
Fijn FC dat bickeltje L naar huis mag!
Dat bos haar had Miya ook al toen ze eruit kwam. Ze lijken wel op elkaar.
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)![]()
Leuke foto's hoor.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer![]()
En dus goed nieuws vanuit het ziekenhuis.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Tis een poepiequote:Op dinsdag 5 juni 2012 19:04 schreef Sarabi het volgende:
Wat fijn nieuws FC!
En leuke foto van babi J.
Hoe gaat het met jou (en je ouders) Sarabi? Tijdje niet meer hier gezien.Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)![]()
Spannend!!! 4-5 15-30 bij Djoko - Tsonga. Breakt Tsonga dan heeft hij gewonnen.Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)![]()
5-6 30-40
Weer matchpoint!
Ik gil me suf en niemand komt kijken wat er aan de hand is. Best een eng idee
edit
Avantage Tsonga!! Waarom komt niemand nou kijken
Joeeehoooeeee heel fijn, heeft ie de 5e set snel gepakt
Helaas niet de game voor Tsonga.. tie-break
Niet goed voor mn hart dit. Wel goed dat ik niet bij deze match in het stadion zit anders werd ik geboeid en afgevoerd.Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)![]()
Zo. White Collar is afgekeken. Toffe serie!"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley![]()
doet zijn goede berichten.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 18:24 schreef freecell het volgende:
Hoi!
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.![]()
![]()
Tsonga... stommerd. 4 Matchpoints niet kunnen verzilveren
FC, goed nieuws!![]()
mag ook wel eens zeg!
Bluezz, kille zorgverlenersIk heb altijd een flinke portie oprechte compassie gehad en dat hebben patiënten echt wel door. Alhoewel er ook artsen genoeg zijn die heel leuk en lief doen naar de pt en als de spreekkamerdeur dicht is dingen zeggen als 'wat een zeikwijf'. Ook meegemaakt
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."![]()
Op zich lijkt me dat ook wel een goede werkhoudingquote:Op dinsdag 5 juni 2012 20:14 schreef Isabeau het volgende:
Alhoewel er ook artsen genoeg zijn die heel leuk en lief doen naar de pt en als de spreekkamerdeur dicht is dingen zeggen als 'wat een zeikwijf'. Ook meegemaaktKunt niet iedereen aardig vinden
Confidence through competence![]()
Ik vind mensen al erg snel gewoon aardigquote:Op dinsdag 5 juni 2012 20:20 schreef Stereotomy het volgende:
Op zich lijkt me dat ook wel een goede werkhoudingKunt niet iedereen aardig vinden
In patiënten-contact dan, niet irl.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."![]()
Djoko en Fed dus allebei toch 'gewoon' door.
Ik ook, en anders doe ik heel erg goed alsofquote:Op dinsdag 5 juni 2012 20:21 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik vind mensen al erg snel gewoon aardigIn patiënten-contact dan, niet irl.
Kan ik jou niet als h.a. inhuren next time![]()
![]()
I wish, Bluezz."Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."![]()
Goed om te horen.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 18:24 schreef freecell het volgende:
Hoi!
Tevens Hoi.![]()
Yes, lig zoals verwacht al 1,5 uur te spoken in bed. Klaarwakker.
Morgen of overmorgen is dat wel anders.Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)![]()
Start met tellenquote:Op dinsdag 5 juni 2012 23:00 schreef FutureFairytale het volgende:
Morgen of overmorgen is dat wel anders.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM![]()
Gaat redelijk allemaalquote:Op dinsdag 5 juni 2012 19:08 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Tis een poepie
Hoe gaat het met jou (en je ouders) Sarabi? Tijdje niet meer hier gezien.
en ik lurk nog wel altijd hoor, alleen niet zoveel nuttigs te melden.![]()
Heel veel succes en vooral plezier morgen en niet teveel stressen!quote:Op dinsdag 5 juni 2012 23:00 schreef FutureFairytale het volgende:
Morgen of overmorgen is dat wel anders.
Je vergeet je voggg !!!quote:Op dinsdag 5 juni 2012 23:32 schreef Stereotomy het volgende:
Eten
Slapen
Poepen
Plassen
Altijd wat te melden in de CUL SC![]()
Gematigd positiefquote:Op dinsdag 5 juni 2012 18:24 schreef freecell het volgende:
Hoi!
Missch. Morgen naar huis , gaat goed hier! Sonde en infuus eruit, eet en drinkt zelf voldoendeHou de stijgende lijn vast heh Taracell 1.0!
![]()
En zo is het maar net.quote:Somebody asked: "You're a nurse? That's cool, I wanted to do that when I was a kid. How much do you make?" The nurse replied: "HOW MUCH DO I MAKE? I can make holding your hand seem like the most important thing in the world when you're scared. I can make your child breathe when they stop. I can help your father survive a heart attack. I can make myself get up at 6 AM to make sure your mother has the medicine she needs to live. I work all day to save the lives of strangers. I make my family wait for dinner until I know your family member is taken cared of. I make myself skip lunch so that I can make sure that everything I did for your wife today is charted. I make myself work weekends and holidays because people don't just get sick Monday thru Friday. Today, I might save your life. How much do I make? All I know is, I make a difference."![]()
HoiSpannende film was te spannend om te stoppen
Nu maar slapen
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley![]()
Wat een nonsensquote:Kan je daar ook 'dokter' invullen? Ja hè. En how much do they make
Vooral vergeleken met die nurse
Die doktoren hebben het erg zwaar iddquote:Op woensdag 6 juni 2012 06:46 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Wat een nonsensKan je daar ook 'dokter' invullen? Ja hè. En how much do they make
Vooral vergeleken met die nurse
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |