Ik ben in april/mei ook veel vet kwijtgeraakt, mijn buik is echt weggeslonken, maar heb nog steeds heel klein beetje een buikje. (Heb ik al heeeeel lang sinds mijn 12e). Wil graag dat vet nog kwijt wat het is nutteloos. Nu heb ik een maand niet getraind, vet is redelijk gelijk gebleven, spieren achteruit. Heb jij echt 6% vet zoals in je ondertitel staat?quote:Op donderdag 7 juni 2012 13:09 schreef kaasplankje het volgende:
Ik lunch met roerei brood spek en roomboter om te zorgen dat ik niet te mager wordt.
Ja, ´t schommelt zo tussen 6% en 8% afhankelijk van hoeveel ik rijdt. Ik ben ook al meer dan 10 jaar op vrijwel hetzelfde gewicht. Het zal eens 1 of 2 kg schelen maar meer bijna nooit.quote:Op donderdag 7 juni 2012 13:11 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
Ik ben in april/mei ook veel vet kwijtgeraakt, mijn buik is echt weggeslonken, maar heb nog steeds heel klein beetje een buikje. (Heb ik al heeeeel lang sinds mijn 12e). Wil graag dat vet nog kwijt wat het is nutteloos. Nu heb ik een maand niet getraind, vet is redelijk gelijk gebleven, spieren achteruit. Heb jij echt 6% vet zoals in je ondertitel staat?
Daar zouden de profs haast jaloers op zijn! Klasse. Hoe lang/zwaar ben je?quote:Op donderdag 7 juni 2012 13:14 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ja, ´t schommelt zo tussen 6% en 8% afhankelijk van hoeveel ik rijdt. Ik ben ook al meer dan 10 jaar op vrijwel hetzelfde gewicht. Het zal eens 1 of 2 kg schelen maar meer bijna nooit.
1.81 en 72-73kg Ik moet weg!quote:Op donderdag 7 juni 2012 13:21 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
Daar zouden de profs haast jaloers op zijn! Klasse. Hoe lang/zwaar ben je?
Veel spieren dus!quote:
Ik zit op zo'n 68kg met 1m79. Kan nog wel wat spier bij. Zit op zo'n 10% vet. Die weegschalen die vocht en vet% meten zijn trouwens niet zo betrouwbaar. Drink een liter water van te voren en je krijgt weer een heel ander beeld. Beter zijn die handmatige tangen om vetpercentage te meten.quote:Op donderdag 7 juni 2012 12:58 schreef JohnDDD het volgende:
Zo vanmorgen na 2 weken weer op de weegschaal: 69,3 kg / 13.3% vet / 59% water, 2 weken geleden zat ik nog op 70,0kg / 12.7% fat / 59.5% water. Raak momenteel spiermassa kwijt door naweeën van mijn knieblessure die nog niet helemaal hersteld is (maar wel beter gaat). Hoop snel weer met trainen te kunnen beginnen zodat ik weer spiermassa opbouw. Ik wil ook nog wat vet kwijt. 11-11.5% vet lijkt me wel mooi, dan zou ik nog zo ongeveer 2% kwijt moeten, dat is 1,4kg, als ik er dan nog 3kg spieren bij kweek ben ik volgens mij mooi op gewicht.
Jammer, te laat gezien. Wel bedankt voor de tip!quote:Op woensdag 6 juni 2012 18:48 schreef buzz1291 het volgende:
Kano,
Ik was vandaag bij Rose en daar lag in de aanbiedingenbak een Campa Chorus 2007 Carbon crackstel 172,5 mm voor 10 speed inclusief 53x39 tandwielen voor ............... negenennegentig euries. Kost je wel een ritje naar Bocholt in Duitsland maar dan heb heb je ook wat. De juiste imbussleutel erbij en je ramt dat ding er zo zelf in.
Je mag ze afstellen met een klein tikkie speling. Als je dan je wiel in de fiets steekt en de blokkage dicht is ie precies goed.quote:Op donderdag 7 juni 2012 17:19 schreef dop het volgende:
mijn ervaring met lagers is vooral dat de afstelling nauw luistert als het om conuslagers gaat.
ook met industrie lagers heb je slechte setjes, maar die zijn makkelijker en sneller te servicen door een leek, een vakman zal met beide weinig moete hebben.
en volgens mij is er bij conus lagers bij veel mensen ook de neiging om ze nog ff bij te stellen als men ook maar het idee heeft dat er speling op kan zitten , en dan ga je 9 van de 10 keer ook nat.
(ik heb zelf ook wel eens een setje verprutst)
Ja de huidplooimeting. Elektronisch vetmeten is onbetrouwbaar. Als ik op dat ding ga staan zegt ie "ERROR"quote:Op donderdag 7 juni 2012 13:55 schreef fl4puit het volgende:
Voor het geval dat: Eiwitten eten! Verder redelijk onbetrouwbaar, die wegschalen met vetmeting. Train je dan ook in de sportschool? Want fietsen en spiermassa opbouwen is niet echt een goede combi...
dat heb ik dus door schade en schande geleerdquote:Op donderdag 7 juni 2012 18:30 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Je mag ze afstellen met een klein tikkie speling. Als je dan je wiel in de fiets steekt en de blokkage dicht is ie precies goed.
Maar die originele Campa Record conusnaven liepen goed afgesteld zo mooi dat wanneer je je fiets ophing en een slinger aan het wiel gaf je bwvs na een uur kon terugkomen en dan draaide dat wiel nog.quote:Op donderdag 7 juni 2012 15:08 schreef ultra_ivo het volgende:
Shimano naven lopen qua kwaliteit achter bij de rest van de groep. Zeker als je kijkt naar de hoeveelheid vet die Shimano standaard gebruikt. Dat die snel kapot gaan verbaast me niks. Ik rij al jaren met naven met industrielagers. DT en aanverwanten. Ik heb meer vertrouwen in een onbekende naaf met industrielagers dan in een merknaaf met conuslagers.
Ik dacht al dat er wel iemand was die het kon waarderenquote:
Kan je toch gewoon doen? Als ie schoon is?quote:Op donderdag 7 juni 2012 21:25 schreef Piperidine het volgende:
Ik wil graag fietsen in Valkenburg. Weten jullie hoe het zit met een racefiets in een hotel? Het liefst wil ik natuurlijk mijn fiets veilig op mijn kamer hebben staan. Hebben jullie mogelijk tips van echte (wieler)hotels?
Lijkt mij ook, maar wil natuurlijk zeker weten voordat ik een hotel boek.quote:Op donderdag 7 juni 2012 21:27 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Kan je toch gewoon doen? Als ie schoon is?
Heb er verder geen ervaring mee. Misschien weet ivo een adresje?
Neen,niet direct..maar zal toch wel mogen zeker?quote:Op donderdag 7 juni 2012 21:25 schreef Piperidine het volgende:
Ik wil graag fietsen in Valkenburg. Weten jullie hoe het zit met een racefiets in een hotel? Het liefst wil ik natuurlijk mijn fiets veilig op mijn kamer hebben staan. Hebben jullie mogelijk tips van echte (wieler)hotels?
Naast je bed zeker?quote:Op donderdag 7 juni 2012 21:25 schreef Piperidine het volgende:
Ik wil graag fietsen in Valkenburg. Weten jullie hoe het zit met een racefiets in een hotel? Het liefst wil ik natuurlijk mijn fiets veilig op mijn kamer hebben staan. Hebben jullie mogelijk tips van echte (wieler)hotels?
quote:Op donderdag 7 juni 2012 21:41 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Naast je bed zeker?![]()
Zou mij echt niet boeien. Neem maar mee die fiets.
Is toch jouw eigendom, hebben zij niets mee te maken. Zolang ie maar schoon isquote:Op donderdag 7 juni 2012 21:38 schreef beverstraat het volgende:
[..]
Neen,niet direct..maar zal toch wel mogen zeker?
het is hun eigendom, als ze regels hebben dien je je er aan te houden.quote:Op donderdag 7 juni 2012 21:57 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
Is toch jouw eigendom, hebben zij niets mee te maken. Zolang ie maar schoon is
Leuk hoor ,met al dat kettingssmeer..quote:Op donderdag 7 juni 2012 21:57 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
Is toch jouw eigendom, hebben zij niets mee te maken. Zolang ie maar schoon is
Je moet 'm ook niet in je bed leggen bever!quote:Op donderdag 7 juni 2012 22:04 schreef beverstraat het volgende:
[..]
Leuk hoor ,met al dat kettingssmeer..
Dan kun je hem lekker kussenquote:Op donderdag 7 juni 2012 22:05 schreef Narcotical het volgende:
[..]
Je moet 'm ook niet in je bed leggen bever!
Met een knuffel erbij, dan is ze niet allenig.quote:Op donderdag 7 juni 2012 22:09 schreef beverstraat het volgende:
Of leg hem in je auto onder een doek..
En een kussen! ,maar dan moet je hem wel een nachtzoen komen gevenquote:Op donderdag 7 juni 2012 22:10 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Met een knuffel erbij, dan is ze niet allenig.
Met welke heilige rijd jij dan?quote:Op donderdag 7 juni 2012 22:20 schreef kanovinnie het volgende:
Na een flinke rit bedank ik mijn fiets altijd even. Jullie niet?
En als 't in de winter koud is doe ik de verwarming in de garage een graadje hoger na een ritje
Je hebt ook een bed voor je fiets, legt hem onder een dekentje?quote:Op donderdag 7 juni 2012 22:20 schreef kanovinnie het volgende:
Na een flinke rit bedank ik mijn fiets altijd even. Jullie niet?
En als 't in de winter koud is doe ik de verwarming in de garage een graadje hoger na een ritje
Nee hoor, ik heb een prachtige beugel met wat foam erop zodat hij lekker zacht hangt en geen krassen krijgt.quote:Op donderdag 7 juni 2012 22:27 schreef Blik het volgende:
[..]
Je hebt ook een bed voor je fiets, legt hem onder een dekentje?
Campa.quote:
Foto?quote:Op donderdag 7 juni 2012 22:46 schreef nogeenmaarten het volgende:
Awel, net een mooie bestelling gedaan bij rose. Hoop dat de levertijden meevallen. Ketting, rembokjes en cranklager ga ik zelf proberen te fixen (allen campa veloce 2007). Slagje in wiel mag de FM zich aan wagen. Allicht lukt het helemaal niet met het crank-gebeuren en dan besteedt ik het verder ook uit.
Mijn alu frame van schouten lijkt bij de achterwielophanging toch corrosie gevoelig en de verf bobbelt rondom de gaatjes aldaar in het frame. Is daar nog iets van op te merken? Schuren verven klaar, negeren, of toch ernstiger?
Ff kijken of dit werkt:quote:
Zo is het.quote:Op donderdag 7 juni 2012 18:30 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Je mag ze afstellen met een klein tikkie speling. Als je dan je wiel in de fiets steekt en de blokkage dicht is ie precies goed.
Ze gebruiken inderdaad soms te weinig vet en soms staan de lagers ook te strak. Je moet die lagers gewoon even nalopen na aankoop, maar da moet ook bij alle fabriekssetjes met conuslagers van Fulcrum en Campa. Eenmaal goed afgesteld zijn ze onderhoudsarm en lopen ze beter dan alle industrielager. DT heeft een slechte naafgeometrie, te weinig offset bij de aandrijfzijde en een veel te zachte alu body. Ik ben altijd een half uur bezig om de kransjes van mijn DT achternaaf te trekken.quote:Op donderdag 7 juni 2012 15:08 schreef ultra_ivo het volgende:
Shimano naven lopen qua kwaliteit achter bij de rest van de groep. Zeker als je kijkt naar de hoeveelheid vet die Shimano standaard gebruikt. Dat die snel kapot gaan verbaast me niks. Ik rij al jaren met naven met industrielagers. DT en aanverwanten. Ik heb meer vertrouwen in een onbekende naaf met industrielagers dan in een merknaaf met conuslagers.
Zo is het ook bij mijn Eurussen uit 2004/2005. Velgen zijn bijna door maar die naven.. geweldig, blijven maar lopen. Goede setjes zijn de oude zwarte Shamals al achterna gegaan, >300¤ op Ebay.quote:Op donderdag 7 juni 2012 19:31 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Maar die originele Campa Record conusnaven liepen goed afgesteld zo mooi dat wanneer je je fiets ophing en een slinger aan het wiel gaf je bwvs na een uur kon terugkomen en dan draaide dat wiel nog.
Gebruik een andere host. Zoals imgur.quote:Op donderdag 7 juni 2012 23:27 schreef nogeenmaarten het volgende:
[..]
Ff kijken of dit werkt:
[ http://imageshack.us/photo/my-images/26/munitie033.jpg/ (copy/paste deze link) | http://img26.imageshack.us/img26/433/munitie033.th.jpg (copy/paste deze link) ]
[ http://img31.imageshack.us/img31/3896/munitie032.jpg (copy/paste deze link) ]
Awel, als iemand weet hoe je hier wel plaatjes kan krijgen, dan houd ik mij aanbevolen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |