Kan je toch gewoon doen? Als ie schoon is?quote:Op donderdag 7 juni 2012 21:25 schreef Piperidine het volgende:
Ik wil graag fietsen in Valkenburg. Weten jullie hoe het zit met een racefiets in een hotel? Het liefst wil ik natuurlijk mijn fiets veilig op mijn kamer hebben staan. Hebben jullie mogelijk tips van echte (wieler)hotels?
Lijkt mij ook, maar wil natuurlijk zeker weten voordat ik een hotel boek.quote:Op donderdag 7 juni 2012 21:27 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Kan je toch gewoon doen? Als ie schoon is?
Heb er verder geen ervaring mee. Misschien weet ivo een adresje?
Neen,niet direct..maar zal toch wel mogen zeker?quote:Op donderdag 7 juni 2012 21:25 schreef Piperidine het volgende:
Ik wil graag fietsen in Valkenburg. Weten jullie hoe het zit met een racefiets in een hotel? Het liefst wil ik natuurlijk mijn fiets veilig op mijn kamer hebben staan. Hebben jullie mogelijk tips van echte (wieler)hotels?
Naast je bed zeker?quote:Op donderdag 7 juni 2012 21:25 schreef Piperidine het volgende:
quote:Op donderdag 7 juni 2012 21:41 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Naast je bed zeker?![]()
Zou mij echt niet boeien. Neem maar mee die fiets.
Is toch jouw eigendom, hebben zij niets mee te maken. Zolang ie maar schoon isquote:Op donderdag 7 juni 2012 21:38 schreef beverstraat het volgende:
[..]
Neen,niet direct..maar zal toch wel mogen zeker?
het is hun eigendom, als ze regels hebben dien je je er aan te houden.quote:Op donderdag 7 juni 2012 21:57 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
Is toch jouw eigendom, hebben zij niets mee te maken. Zolang ie maar schoon is
Leuk hoor ,met al dat kettingssmeer..quote:Op donderdag 7 juni 2012 21:57 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
Is toch jouw eigendom, hebben zij niets mee te maken. Zolang ie maar schoon is
Je moet 'm ook niet in je bed leggen bever!quote:Op donderdag 7 juni 2012 22:04 schreef beverstraat het volgende:
[..]
Leuk hoor ,met al dat kettingssmeer..
Dan kun je hem lekker kussenquote:Op donderdag 7 juni 2012 22:05 schreef Narcotical het volgende:
[..]
Je moet 'm ook niet in je bed leggen bever!
Met een knuffel erbij, dan is ze niet allenig.quote:Op donderdag 7 juni 2012 22:09 schreef beverstraat het volgende:
Of leg hem in je auto onder een doek..
En een kussen! ,maar dan moet je hem wel een nachtzoen komen gevenquote:Op donderdag 7 juni 2012 22:10 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Met een knuffel erbij, dan is ze niet allenig.
Met welke heilige rijd jij dan?quote:Op donderdag 7 juni 2012 22:20 schreef kanovinnie het volgende:
Na een flinke rit bedank ik mijn fiets altijd even. Jullie niet?
En als 't in de winter koud is doe ik de verwarming in de garage een graadje hoger na een ritje
Je hebt ook een bed voor je fiets, legt hem onder een dekentje?quote:Op donderdag 7 juni 2012 22:20 schreef kanovinnie het volgende:
Na een flinke rit bedank ik mijn fiets altijd even. Jullie niet?
En als 't in de winter koud is doe ik de verwarming in de garage een graadje hoger na een ritje
Nee hoor, ik heb een prachtige beugel met wat foam erop zodat hij lekker zacht hangt en geen krassen krijgt.quote:Op donderdag 7 juni 2012 22:27 schreef Blik het volgende:
[..]
Je hebt ook een bed voor je fiets, legt hem onder een dekentje?
Campa.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |