Nee hoor, ik heb hier gewoon die-hard 3FM opstaanquote:Op maandag 4 juni 2012 22:40 schreef SilentChaos het volgende:
Je hebt smaak Minthy
M'n zus reageerde meteen met "zeikplaat"
Ondanks dat een bazenreactiequote:Op maandag 4 juni 2012 22:41 schreef minthy het volgende:
[..]
Nee hoor, ik heb hier gewoon die-hard 3FM opstaan
Edit; ik spot net de edit...![]()
![]()
Pffffffffffff vrouwenquote:
Nee, nu Eefjequote:Op maandag 4 juni 2012 22:45 schreef wolfrolf het volgende:
Hoiiiiiiiiiii
Live from hotel trouwens. Is 3FM een beetje lueck vanavond?
Je loopt leeg, leg ff een knoop in je ventielquote:
twitter:bart3fm twitterde op maandag 04-06-2012 om 22:47:48Een weekje RabRadio, Best of 2night op Radio 2, Sensation en aanstaande vrijdag Ekstra Weekend. Zin in een gevarieerd rijtje invalbeurten! reageer retweet
Grote vent!!quote:Op maandag 4 juni 2012 22:48 schreef wolfrolf het volgende:
Net flink zitten schijten, trouwensmonumentale berg
Oh, Michiel is er natuurlijk nietquote:Op maandag 4 juni 2012 22:48 schreef hole1988 het volgende:
twitter:bart3fm twitterde op maandag 04-06-2012 om 22:47:48Een weekje RabRadio, Best of 2night op Radio 2, Sensation en aanstaande vrijdag Ekstra Weekend. Zin in een gevarieerd rijtje invalbeurten! reageer retweet
En ik heb vrij, dus ik kan luisteren!!quote:Op maandag 4 juni 2012 22:50 schreef wolfrolf het volgende:
Bart is hilarisch dus dat wordt geniale radio
NICEquote:Op maandag 4 juni 2012 22:48 schreef wolfrolf het volgende:
Net flink zitten schijten, trouwensmonumentale berg
Tot morgen, mop!!quote:Op maandag 4 juni 2012 22:56 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
NICE
Ik ga slapen want er schijnt morgen nog gewerkt te moeten worden
#FMLBIS MORGEN!
Ik hou het erin, ik kan niet tegen verandering...quote:
tis in de geschiedenis maar 1x eerder gebeurd dat zowel Ek als Stra er niet was en ik vermoed dat ze dat niet nog een keer gaan gebeuren. zal dat wel met Ekdom zijn. Maar dan moet Domien wel iets heel belangrijks te doen hebben want volgens mij vindt hij het veel te leuk om in te vallen...quote:
Hebben ze 't origineel gedraaid?quote:Op maandag 4 juni 2012 23:35 schreef minthy het volgende:
Voor de 3e keer vandaag I follow rivers... Wel in 3 verschillende versies
Het ging wat langzamer dan de versie van Lykke Li, geen idee of dat het origineel wasquote:
Klopt, morgen... Ben druk aan het stampenquote:Op maandag 4 juni 2012 23:46 schreef 3rdRock het volgende:
ik ga mijn nest maar eens in.
slaap lekker allemaal
en Minthy, ik zag dat je tentamens hebt? toi toi toi!
Oh... Minthyfail...quote:Op maandag 4 juni 2012 23:53 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Goeie garp die niet werkt op iPhone, popje
Je zit al klaar met je vlaggetje?quote:Op maandag 4 juni 2012 23:54 schreef henkde_j het volgende:
Het EK begint. Kies nu een oranje kleurtje!
Helemaal EK ready![]()
Puike tipquote:
Elke ochtend geschminkt naar m'n werkquote:
Als je er echt zo uit zou zien... Alles kan kapot hèquote:Op maandag 4 juni 2012 23:55 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Puike tip
Ik wil nog steeds weten hoe je aan die naakte foto van mij in ie UI bent gekomen
Heeft ze van mijquote:Op maandag 4 juni 2012 23:55 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Puike tip
Ik wil nog steeds weten hoe je aan die naakte foto van mij in ie UI bent gekomen
Goed bezigquote:Op maandag 4 juni 2012 23:56 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Elke ochtend geschminkt naar m'n werk
Momentjequote:Op maandag 4 juni 2012 23:57 schreef CindieY het volgende:
[..]
Kun je er niet iets leuks EK-achtig van maken?
Boeie!! Geen zin om mee te lopen met de meutequote:
Maar een meut ben je alquote:Op dinsdag 5 juni 2012 00:01 schreef minthy het volgende:
[..]
Boeie!! Geen zin om mee te lopen met de meute
Hij wordt wel nicequote:Op maandag 4 juni 2012 23:57 schreef CindieY het volgende:
[..]
Kun je er niet iets leuks EK-achtig van maken?
Nee, maar lekker schijnheilig! Ik hou helemaal niet van voetbal, zou raar zijn om nu ineens uit m'n plaat te gaan...quote:Op dinsdag 5 juni 2012 00:03 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Maar een meut ben je al
Hihihihighi dus het maakt toch niet uit
Vaderlands trots !!
Wij blijven als enige in dit topic authentiek?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 00:02 schreef Againzender het volgende:
ik ben de rest van het jaar ook niet rood-wit, dus nu ook niet oranje.
en epilepsie is een killer, dit jaar weer iemand kwijt geraakt daardoor.
Lekker kneuterig juist, die ene keer in de twee jaarquote:Op dinsdag 5 juni 2012 00:04 schreef minthy het volgende:
[..]
Nee, maar lekker schijnheilig! Ik hou helemaal niet van voetbal, zou raar zijn om nu ineens uit m'n plaat te gaan...![]()
EK-wedstrijden kijk ik dan weer wel, als ik vrij ben, anders mis ik het niet
Neu... Ieder zijn ding, maar van mij hoeft het nietquote:Op dinsdag 5 juni 2012 00:06 schreef CindieY het volgende:
[..]
Lekker kneuterig juist, die ene keer in de twee jaar
yep, dus ik stuiter nu ff door het huis.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 00:05 schreef minthy het volgende:
[..]
Wij blijven als enige in dit topic authentiek?
Goedzo jong! Als ik niet een lading powerpoints voor m'n neus had die ik nog een keer door wil lezen, dan had ik meegestuiterdquote:Op dinsdag 5 juni 2012 00:07 schreef Againzender het volgende:
[..]
yep, dus ik stuiter nu ff door het huis.
Ahja, de landelijke zelfopsluiting onder studenten is ook weer gaande. Ik doe vanaf morgen meequote:Op dinsdag 5 juni 2012 00:08 schreef minthy het volgende:
[..]
Goedzo jong! Als ik niet een lading powerpoints voor m'n neus had die ik nog een keer door wil lezen, dan had ik meegestuiterd
Eigenlijk zou nu die kop van Rutte er weer op moetenquote:
Neh, dat vind ik zo alsof ik 't gejat heb van henkde_j.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 00:10 schreef minthy het volgende:
[..]
Eigenlijk zou nu die kop van Rutte er weer op moeten
Geloof niet dat Henk daar zo'n probleem van maaktquote:Op dinsdag 5 juni 2012 00:11 schreef CindieY het volgende:
[..]
Neh, dat vind ik zo alsof ik 't gejat heb van henkde_j.
Ach nee, hij heeft nu al de moeite genomen om deze te makenquote:Op dinsdag 5 juni 2012 00:11 schreef minthy het volgende:
[..]
Geloof niet dat Henk daar zo'n probleem van maakt
Mij??quote:Op dinsdag 5 juni 2012 00:14 schreef Pino112 het volgende:
Hoi trouwens
Afgelopen dagen nog wat gemist?
Heb ook nog een Ek rutte versiequote:Op dinsdag 5 juni 2012 00:12 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ach nee, hij heeft nu al de moeite genomen om deze te maken
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 00:15 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Heb ook nog een Ek rutte versie![]()
[ afbeelding ]
Hmmm, hij is hilarisch leuk. Iig even opslaan, ik kijk morgen wel verderquote:Op dinsdag 5 juni 2012 00:15 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Heb ook nog een Ek rutte versie![]()
[ afbeelding ]
Vuillak! Je ziet wat je wil zien!quote:
Slaap lekkerquote:Op dinsdag 5 juni 2012 00:18 schreef henkde_j het volgende:
Ik ga ook pitten. Al sinds 05.00 op![]()
Deadlines...
Ohja, ik zag 't tijdstip waarop je postte vanochtendquote:Op dinsdag 5 juni 2012 00:18 schreef henkde_j het volgende:
Deadlines...
Laatst tot 5.15 bezig geweest ivm deadlinequote:Op dinsdag 5 juni 2012 00:18 schreef henkde_j het volgende:
Deadlines...
Haha ik had even een powernap tussen 02.00 en 4.30 gepakt. Verbaasd mij dat ik nog rechtop zit. Morgenochtend zal ik wel anders piepenquote:Op dinsdag 5 juni 2012 00:19 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ohja, ik zag 't tijdstip waarop je postte vanochtendToen sliep ik net anderhalf uur
Welgeteld 4 uur geslapen en nu natuurlijk weer klaarwakker. Trusten
Slaap lekkerquote:Op dinsdag 5 juni 2012 00:20 schreef CindieY het volgende:
Ja, toch maar eens verstandig doen en ook naar bed. Trusten
Goddomme, heb ik ook!quote:Op dinsdag 5 juni 2012 00:29 schreef minthy het volgende:
Ik ververste de pagina, nu heb ik zin in cookies...
Driewerf hulde!quote:Op dinsdag 5 juni 2012 00:30 schreef Sersjee het volgende:
O god, is die Oranje-onzin hier nou ook al losgebarsten? Heb de hele week al mot met de duvel en z'n ouwe moer omdat ik m'n balkon niet ga versieren en echt denk dat we na twee potjes al uitgeschakeld zijn.
"Waarom hang je niks oranjes op? Jij bent toch altijd zo met voetbal bezig!" Ja, dat ben ik. Met amateurvoetbal. Ik ben geen randdebiel die een wortel op z'n hoofd zet en naar de grootste kneuzenkermis aller tijden, een gemiddelde oefenwedstrijd van Oranje, gaat. Nee, ik ben serieus met voetbal bezig. Ik ken de spelregels. Ik heb geen roze dan wel oranje bril op en kan dus oordelen of iets al dan niet buitenspel of een overtreding is. Nee, ik kijk dit toernooi in principe alleen. Deels uit zelfbescherming, deels om te voorkomen dat er klappen gaan vallen. Ik kan nl. niet tegen stuitende domheid.
je hebt groot gelijk!quote:Op dinsdag 5 juni 2012 00:30 schreef Sersjee het volgende:
O god, is die Oranje-onzin hier nou ook al losgebarsten? Heb de hele week al mot met de duvel en z'n ouwe moer omdat ik m'n balkon niet ga versieren en echt denk dat we na twee potjes al uitgeschakeld zijn.
"Waarom hang je niks oranjes op? Jij bent toch altijd zo met voetbal bezig!" Ja, dat ben ik. Met amateurvoetbal. Ik ben geen randdebiel die een wortel op z'n hoofd zet en naar de grootste kneuzenkermis aller tijden, een gemiddelde oefenwedstrijd van Oranje, gaat. Nee, ik ben serieus met voetbal bezig. Ik ken de spelregels. Ik heb geen roze dan wel oranje bril op en kan dus oordelen of iets al dan niet buitenspel of een overtreding is. Nee, ik kijk dit toernooi in principe alleen. Deels uit zelfbescherming, deels om te voorkomen dat er klappen gaan vallen. Ik kan nl. niet tegen stuitende domheid.
Nou, precies! Geef dan niets weg...quote:Op dinsdag 5 juni 2012 00:42 schreef Kimberliedje het volgende:
Ik ook al die cookies. Het is verdomme al 5 juni. Met z'n 1 juni. Die zijn overdatum dus hoef ik niet hoor.
Meid toch.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 00:30 schreef Sersjee het volgende:
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 01:00 schreef minthy het volgende:
Afgekapt, start hem dan niet in![]()
Ik duik op de bank
hai haiquote:
ik denk er iets milder over, ik weet bijv weinig van amateurvoetbal, maar in grote lijnen ben ik het met je eens. geen oranje aan mijn Fok!lijf. Ik kijk 1 wedstrijd bij pa en ma, 1 met Ekstra Weekend en 1 thuis. daarna liggen ze er toch wel uitquote:Op dinsdag 5 juni 2012 00:30 schreef Sersjee het volgende:
De leven!quote:Op dinsdag 5 juni 2012 08:18 schreef SilentChaos het volgende:
Zo, we zijn weer met onze reet op de kantoorstoel beland
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 08:25 schreef Paul het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Ik weet het niet, voel je je aangesproken?quote:
HEYquote:
Nee!quote:Op dinsdag 5 juni 2012 09:23 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Mogge mop!! Moet je dit zienhttp://bit.ly/KzFGAq
Geen van beiden en geen ervaring. M'n buuf drinkt ze als aanvulling. Moet nog steeds een keer komen proevenquote:Op dinsdag 5 juni 2012 09:27 schreef SilentChaos het volgende:
Iemand hier ervaring met proteïneshakes of zijn jullie een stelletje slapjanussen of dikkerds?
Hoe blond denk je dat ik ben?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 09:31 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Het is een grappig youtube filmpje!!!1
Ahhaquote:Op dinsdag 5 juni 2012 09:30 schreef CindieY het volgende:
[..]
Geen van beiden en geen ervaring. M'n buuf drinkt ze als aanvulling. Moet nog steeds een keer komen proeven
Krijg je qua voedsel naar jouw idee niet genoeg eiwitten binnen oid?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 09:35 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ahha
Ik wil ze als aanvulling voor m'n fitness
Ik hoef geen spierbundel te worden, maar zou fijn zijn als ik wat breder kan worden![]()
Ik fitness nu 3 keer per week en het schijnt dat het een aardige aanvulling is voor je spierenEn ze herstellen sneller
Ik hou m'n poot stijf, net als met dat oranje kleurtjequote:Op dinsdag 5 juni 2012 09:34 schreef CindieY het volgende:
Mensen, een wonder, ik heb Giel aangezet! Ik kon niet meer tegen de stilte
Jezus, jouw UIquote:Op dinsdag 5 juni 2012 09:34 schreef CindieY het volgende:
Mensen, een wonder, ik heb Giel aangezet! Ik kon niet meer tegen de stilte
Dat ik oranje word, geen zin inquote:Op dinsdag 5 juni 2012 09:36 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Wat voor narigheid denk jij aan te treffen
Als 't dat zou zijn, zou je alsnog een extra klik moeten doen.quote:
Oh, jij hebt UI's op je mobiel. Kan je dat ergens aanpassen? Ik zie altijd dat suffe grijze hokje met dat suffe gezichtje.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 09:38 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Op m'n telefoon is het een heuil klein pictogrammetje
Weet ik, maar echt geen zin in. Nu hou ik erover op, accepteer maar dat ik in het zwart blijf rondlopenquote:Op dinsdag 5 juni 2012 09:38 schreef CindieY het volgende:
[..]
Als 't dat zou zijn, zou je alsnog een extra klik moeten doen.
Ik accepteer 't wel hoorquote:Op dinsdag 5 juni 2012 09:39 schreef minthy het volgende:
[..]
Weet ik, maar echt geen zin in. Nu hou ik erover op, accepteer maar dat ik in het zwart blijf rondlopen
Lijkt me alleen nodig voor bodybuilders. Je krijgt zelf genoeg eiwitten binnen lijkt mij.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 09:35 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ahha
Ik wil ze als aanvulling voor m'n fitness
Ik hoef geen spierbundel te worden, maar zou fijn zijn als ik wat breder kan worden![]()
Ik fitness nu 3 keer per week en het schijnt dat het een aardige aanvulling is voor je spierenEn ze herstellen sneller
En dat maakt mij dan weer niets uit, iedereen doet maar fijn.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 09:40 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik accepteer 't wel hoorNet zoals anderen maar te accepteren hebben dat ik wel mee doe met die 'oranje-onzin'
Rechtsbovenin op je nickname klikken > opties> avatars tonenquote:Op dinsdag 5 juni 2012 09:39 schreef CindieY het volgende:
[..]
Oh, jij hebt UI's op je mobiel. Kan je dat ergens aanpassen? Ik zie altijd dat suffe grijze hokje met dat suffe gezichtje.
Even quoten zodat ik 't straks terug kan vinden.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 09:41 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Rechtsbovenin op je nickname klikken > opties> avatars tonen
Nooit verdomme!!!quote:Op dinsdag 5 juni 2012 09:39 schreef minthy het volgende:
[..]
Weet ik, maar echt geen zin in. Nu hou ik erover op, accepteer maar dat ik in het zwart blijf rondlopen
Succesquote:Op dinsdag 5 juni 2012 09:46 schreef minthy het volgende:
Ik ga even nuttigere dingen doen, koffie drinken en leren...
Succes mop!quote:Op dinsdag 5 juni 2012 09:46 schreef minthy het volgende:
Ik ga even nuttigere dingen doen, koffie drinken en leren...
Nou, veel eieren eet ik niet... Vis hou ik ook niet van...quote:Op dinsdag 5 juni 2012 09:36 schreef CindieY het volgende:
[..]
Krijg je qua voedsel naar jouw idee niet genoeg eiwitten binnen oid?
NOU DAN BAK JE MAAR WEL EEN EITJEquote:Op dinsdag 5 juni 2012 09:54 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Nou, veel eieren eet ik niet... Vis hou ik ook niet van...
Ik drink wel veel melk dus dat scheelt... Kip eet ik ook niet echt veel... Kaas lust ik alleen gesmolten
Maar het schijnt ook te helpen bij je spierherstelEn ik ga niet snel een eitje bakken na het sporten...
Ben je kwaad omdat ik een autismetest had gepostquote:
Magere yoghurt en kwark dan? Noten en peulvruchten? En wat ben jij een moeilijke eter zegquote:Op dinsdag 5 juni 2012 09:54 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Nou, veel eieren eet ik niet... Vis hou ik ook niet van...
Ik drink wel veel melk dus dat scheelt... Kip eet ik ook niet echt veel... Kaas lust ik alleen gesmolten
Maar het schijnt ook te helpen bij je spierherstelEn ik ga niet snel een eitje bakken na het sporten...
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 10:56 schreef ConscienceNL het volgende:
Dat domme, inhoudsloze geneuzel van Domien altijd
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 11:07 schreef ConscienceNL het volgende:
http://www.zie.nl/video/o(...)e-Maybe/m1fzdsnf5n3r![]()
Herken dit eigenlijk wel ondanks dat ik een oranje UI heb inmiddelsquote:Op dinsdag 5 juni 2012 00:30 schreef Sersjee het volgende:
Vooral aan dat laatste kan ik me wezenloos storen, flikker op en laat mij met rust! Als ik wil kijken, kijk ik wel, maar niet als een debielquote:Op dinsdag 5 juni 2012 11:14 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Herken dit eigenlijk wel ondanks dat ik een oranje UI heb inmiddels
Plaatsvervangende schaamte altijd als ik dat oranjevolk zie in een oranje Zeeuws Meisje of Indianen pak.Al die mensen die niets om voetbal geven maar je nu raar aankijken omdat je niet "gezellig" meedoet
Over generalisatie gesproken.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 00:30 schreef Sersjee het volgende:
Ik vind kwark en yoghurt wel lekker, maar eet't eigenlijk nooitquote:Op dinsdag 5 juni 2012 10:06 schreef CindieY het volgende:
[..]
Magere yoghurt en kwark dan? Noten en peulvruchten? En wat ben jij een moeilijke eter zeg
Dan weet je wat je straks kunt mee nemen tijdens de boodschappenquote:Op dinsdag 5 juni 2012 11:24 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik vind kwark en yoghurt wel lekker, maar eet't eigenlijk nooit
Halen dan!quote:Op dinsdag 5 juni 2012 11:24 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik vind kwark en yoghurt wel lekker, maar eet't eigenlijk nooit
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 11:32 schreef wolfrolf het volgende:
Sodemieters
Die koffie hier werkt goed door, zeg maar!
Hoe vaak zit jij wel niet te schijten op een dag?!quote:Op dinsdag 5 juni 2012 11:32 schreef wolfrolf het volgende:
Sodemieters
Die koffie hier werkt goed door, zeg maar!
Sjemig...quote:Op dinsdag 5 juni 2012 11:40 schreef SilentChaos het volgende:
Ik vermoed net zo vaak als ik(2 keer per dag en op een goeie 3)
Green Day
Ik heb een kleine backlog op het momentquote:Op dinsdag 5 juni 2012 11:36 schreef minthy het volgende:
[..]
Hoe vaak zit jij wel niet te schijten op een dag?!
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 11:42 schreef minthy het volgende:
En ik ga, veel plezier tijdens mijn afwezigheid
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I reject reality and substitute my own
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 11:44 schreef CindieY het volgende:
En mijn keuzes voor de Top 22 van morgen, in geheel willekeurige volgorde.top 22? heb ik iets gemist?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.know'm sayin?
word? word.
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 11:44 schreef CindieY het volgende:
En mijn keuzes voor de Top 22 van morgen, in geheel willekeurige volgorde.Je hoeft het niet te schreeuwen hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
lekker faxen heel de dag echt genot
Zie eerdere post, morgen de Uit-je-dip-tip-top22 bij Paul.quote:
Copy-paste, ik heb er alleen wat enters tussen gegooidquote:
Oh zo!quote:Op dinsdag 5 juni 2012 11:45 schreef CindieY het volgende:
[..]
Zie eerdere post, morgen de Uit-je-dip-tip-top22 bij Paul.
Mug?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 11:47 schreef Kimberliedje het volgende:
Mogge. Wat ben ik muug. Meneer vond t nodig keihard te snurken![]()
Zoals ik al zei, we gaan gerickrolled worden morgenquote:Op dinsdag 5 juni 2012 11:57 schreef alors het volgende:
BILL WITHERS - LOVELY DAY
RIHANNA - S&M
STEVIE WONDER - SIR DUKE
TWO DOOR CINEMA CLUB - SOMETHING GOOD CAN WORK
WHAM! - WAKE ME UP BEFORE YOU GOGO
JASON MRAZ - REMEDY
QUEENS OF THE STONE AGE - GO WITH THE FLOW
RICK ASTLEY - NEVER GONNA GIVE YOU UP
HANSON - MMM BOP
QUEEN - BREAKTHRU
Mijn lijstje
Haha ik zag em staan en ik dacht, die moet er in!quote:Op dinsdag 5 juni 2012 11:58 schreef CindieY het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, we gaan gerickrolled worden morgen. Leuk lijstje!
Pfffoei New Radicals. Zap plaat.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 12:05 schreef CindieY het volgende:
Oehhh, je mag nog een vrije keuze. Ik heb een plaat in m'n hoofd, maar ik vergeet altijd weer hoe artiest + titel heet (en gaat zometeen dus ook direct richting Spotify, zodat ik 't niet weer vergeet). Iemand die kan helpen? Het is een plaat in de jaren 90, in de videoclip bevinden ze zich in zo'n grote Amerikaanse mall, jongeren vooral.
EDIT: deze dus
Duidelijkquote:
Ik volg het zeker, maar meer op de "zondagavond, 19:00, bord op schoot"-manier. Ik heb geen Eredivisie Live bijvoorbeeld. Een paar clubs volg ik wat intensiever, maar da's omdat ik er kennissen rond heb lopen.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 07:18 schreef Cee het volgende:
Ergens snap ik Sersjee's walging wel en tegelijkertijd ben ik zo'n gek met een spreekwoordelijke wortel op de kop.![]()
Die wel weet wat buitenspel is overigens en ook denkt dat 'we' sneuvelen in de groepsfase.![]()
Sersj, volg je wel het prof clubvoetbal dan? Trek je de grens bij Oranje?
In ander nieuws: Goedemorgen! De zon is terug!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 11 oktober 2010 @ 19:31 zei Hans: Sersjee heeft gelijk. Punt.
quote:SHAPE SHIFTERS - LOLAS THEME
RAY CHARLES - HIT THE ROAD JACK
ROBIN S - SHOW ME LOVE
PRODIGY - FIRESTARTER
MANU CHAO - ME GUSTAS TU
MODJO - LADY
JUNIOR SENIOR - MOVE YOUR FEET
FREESTYLERS - PUSH UP
WAMDUE PROJECT - KING OF MY CASTLE
JUSTICE VS SIMIAN - WE ARE YOUR FRIENDS
Gooi jij hem dan maar dicht straks!quote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:10 schreef wolfrolf het volgende:
Bijna #3500!!!!!!
Tt suggestie: Mijlpaaltopic!
Valt best mee volgens de meesten, mijn smaak is gewoon belachelijk breedquote:
Ik ben straks ook belachelijk breedquote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:13 schreef minthy het volgende:
[..]
Valt best mee volgens de meesten, mijn smaak is gewoon belachelijk breed
Ik heb je gewaarschuwd tijdens het schilderen van je deuren, je had beter eerst de kozijnen breder kunnen makenquote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:23 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik ben straks ook belachelijk breed
Vanavond weer sporten
Da's waar, maar zo breed hoeft nou ook weer nietquote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:27 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik heb je gewaarschuwd tijdens het schilderen van je deuren, je had beter eerst de kozijnen breder kunnen maken
Oh, drijf ik weer eens over?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:34 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Da's waar, maar zo breed hoeft nou ook weer nietDat ziet er niet uit
Geeft niks, ondanks dat vind ik het een fijn nummerquote:
Tja, die hele CD van Kanye West 808s & Heartbreak is ook volledig met (overdreven, bijna als instrument gebruikte) autotune...quote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:41 schreef minthy het volgende:
[..]
Geeft niks, ondanks dat vind ik het een fijn nummer
Goed dat je je al verontschuldigdquote:
Ik vind em mooiquote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:45 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Goed dat je je al verontschuldigd
Dit is weer een draak van een plaat![]()
![]()
Hoe krijgen ze het elke keer weer voor elkaar
En dan heet het nummer nog New York ook
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die ga ik vanavond eens bekijkenquote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:49 schreef SilentChaos het volgende:
RATM
KILLING IN THE NAME OF!
Dit nummer nog gedaan op open podium, laatste jaar middelbare school. Docent ging zingen
Kijk hier de kleine Silent Chaos eens gaan (witte shirt rechts)
JE CAPSLOCK IS STUKquote:Op dinsdag 5 juni 2012 15:08 schreef oh-oh het volgende:
PEARL JAM - EVEN FLOW
MOLOKO - SING IT BACK
BEASTIE BOYS - SABOTAGE
BOMFUNK MC'S - FREESTYLER
BUSTA RHYMES - WHOO-YAA
CYPRESS HILL - INSANE IN THE BRAIN
WOMBATS - LET'S DANCE TO JOY DIVISION
INI KAMOZE - HERE COMES THE HOTSTEPPER
DESTINY'S CHILD - SURVIVOR
RICK ASTLEY - NEVER GONNA GIVE YOU UP
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 15:37 schreef minthy het volgende:
Best een leuk riedeltje van Train, lijkt helaas wel erg veel op de vorige
quote:
O, ik dacht ze draaien:quote:
Nee, gewoon dat je gelijk hebtquote:
Gelukkig, was al bang dat ik weer eens iets belachelijks zeiquote:
M'n speakers werken niet meerquote:Op dinsdag 5 juni 2012 15:57 schreef minthy het volgende:
[..]
Gelukkig, was al bang dat ik weer eens iets belachelijks zei
Die zien er niet beroerder uit dan die van mijquote:Op dinsdag 5 juni 2012 15:58 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
M'n speakers werken niet meerGebruik nu zulks:
[ afbeelding ]
Ik schaam me alweerquote:Op dinsdag 5 juni 2012 15:58 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
M'n speakers werken niet meerGebruik nu zulks:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 16:10 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik schaam me alweer
[ afbeelding ]
Ik gebruik ze amper, zijn ook al heel wat jaren oud...quote:Op dinsdag 5 juni 2012 16:14 schreef SilentChaos het volgende:
Tja ik gebruik ze ook vooral om af te mixen enzo (zijn monitorspeakers met een zo vlak mogelijk karakteristiek)
In de woonkamer heb ik ook vrij kleine speakers staan + subwoofer (voor de tv zeg maar, maar ook gewoon radio e.d.)
Als ik deze tekst moet geloven heb ik ook ADHDquote:
Ik heb er mijn handen vol aan op het moment, ze knallen allemaal achter elkaar aanquote:Op dinsdag 5 juni 2012 16:28 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Als ik deze tekst moet geloven heb ik ook ADHD
En als je de aanbiedingen inslaat krijg je ook.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 16:44 schreef themauster het volgende:
Je krijgt toch altijd 1 voetbalplaatje per 10 euro bij de AH? ik kreeg er net een stuk of 20 in me hand gedrukt door de cassiere
Volgens mij loopt de actie niet zoals gepland, bij ons zijn de dranghekken weggehaald wegens gebrek aan schooiende kinderenquote:Op dinsdag 5 juni 2012 16:44 schreef themauster het volgende:
Je krijgt toch altijd 1 voetbalplaatje per 10 euro bij de AH? ik kreeg er net een stuk of 20 in me hand gedrukt door de cassiere
Ik had bier uit de bonus maar dat waren maar 2 kratjesquote:Op dinsdag 5 juni 2012 16:45 schreef borisz het volgende:
[..]
En als je de aanbiedingen inslaat krijg je ook.
Ik heb deze:quote:Op dinsdag 5 juni 2012 16:02 schreef minthy het volgende:
[..]
Die zien er niet beroerder uit dan die van mij![]()
Als er maar herrie uitkomt, toch?
Balen!quote:Op dinsdag 5 juni 2012 17:02 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik heb deze:
[ afbeelding ]
prachtig setje, goed geluid, alleen nu even nietTerwijl alles zit aangesloten etc...
Dat wordt dan vast een collectors item, ik zou hem bewarenquote:Op dinsdag 5 juni 2012 17:06 schreef wolfrolf het volgende:
Ik heb voetbalplaatjes bij AH gekregen en nu zit van Bronckhorst er tussen??? Die speelt helemaal niet mee, want die is met pensioen!!!!!!
Heb ze ooit voor m'n verjaardag gekregen, ik denk dat het die van 2006 wasquote:
Ja, ik heb van Bastenquote:Op dinsdag 5 juni 2012 17:06 schreef wolfrolf het volgende:
Ik heb voetbalplaatjes bij AH gekregen en nu zit van Bronckhorst er tussen??? Die speelt helemaal niet mee, want die is met pensioen!!!!!!
Sparen voor een nieuwe dan maar?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 17:11 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Heb ze ooit voor m'n verjaardag gekregen, ik denk dat het die van 2006 wasEen van die onderkantjes is ook afgebroken dus blijft hij niet meer goed staan
Oud maar goed setje dus..
Oh, dat hoef ik niet voor te sparenquote:
Wat heb je met haar gedaan?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 16:44 schreef themauster het volgende:
Je krijgt toch altijd 1 pakje voetbalplaatjes per 10 euro bij de AH? ik kreeg er net een stuk of 20 in me hand gedrukt door de cassiere
Ik zit er wel aan te denken om een gedeelte van mijn Donald Duck verzameling te verkopenquote:
Dingen die voor jou kleine kinderoortjes nog niet bestemd zijn.quote:
Je hebt seks gehad met je haar?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 17:17 schreef themauster het volgende:
[..]
Dingen die voor jou kleine kinderoortjes nog niet bestemd zijn.
Lees jij wel goedquote:
Pien is volwassen, die trekt het welquote:Op dinsdag 5 juni 2012 17:17 schreef themauster het volgende:
[..]
Dingen die voor jou kleine kinderoortjes nog niet bestemd zijn.
Ze drijven wat over, zeg maar...quote:Op dinsdag 5 juni 2012 17:16 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik zit er wel aan te denken om een gedeelte van mijn Donald Duck verzameling te verkopenIk ben toch gestopt met verzamelen, zeker nu ze naast de Donald Duck pocket en de Donald Duck dubbelpocket ook nog eens een Extra Donald Duck dubbelpocket uitbrengen en een mini pocket en een halfjaarseditie en een halloweenuitgave 8 verschillende sinterklaasspecials 20 verschillende kerstspecials etc... ze draaien echt helemaal door daar
Inmiddels al sinds begin vorig jaar niets meer gekocht, ben er uit gegroeid denk, en dan heb ik toch echt 4 kasten vol...
Nee Pino is een adolescentquote:
Ja, daarom noem ik iets wat voor zijn kleine kinderoortjes niet bestemd isquote:
Voor de wet volwassen, ook op seksueel gebied. Geleerd tijdens de colleges rechtenquote:Op dinsdag 5 juni 2012 17:24 schreef themauster het volgende:
[..]
Nee Pino is een adolescent( Te vaak gehoord toen ik de Onderwijsassistent opleiding deed
)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |