Nee hoor, ik heb hier gewoon die-hard 3FM opstaanquote:Op maandag 4 juni 2012 22:40 schreef SilentChaos het volgende:
Je hebt smaak Minthy
M'n zus reageerde meteen met "zeikplaat"
Ondanks dat een bazenreactiequote:Op maandag 4 juni 2012 22:41 schreef minthy het volgende:
[..]
Nee hoor, ik heb hier gewoon die-hard 3FM opstaan
Edit; ik spot net de edit...![]()
![]()
Pffffffffffff vrouwenquote:
Nee, nu Eefjequote:Op maandag 4 juni 2012 22:45 schreef wolfrolf het volgende:
Hoiiiiiiiiiii
Live from hotel trouwens. Is 3FM een beetje lueck vanavond?
Je loopt leeg, leg ff een knoop in je ventielquote:
twitter:bart3fm twitterde op maandag 04-06-2012 om 22:47:48Een weekje RabRadio, Best of 2night op Radio 2, Sensation en aanstaande vrijdag Ekstra Weekend. Zin in een gevarieerd rijtje invalbeurten! reageer retweet
Grote vent!!quote:Op maandag 4 juni 2012 22:48 schreef wolfrolf het volgende:
Net flink zitten schijten, trouwensmonumentale berg
Oh, Michiel is er natuurlijk nietquote:Op maandag 4 juni 2012 22:48 schreef hole1988 het volgende:
twitter:bart3fm twitterde op maandag 04-06-2012 om 22:47:48Een weekje RabRadio, Best of 2night op Radio 2, Sensation en aanstaande vrijdag Ekstra Weekend. Zin in een gevarieerd rijtje invalbeurten! reageer retweet
En ik heb vrij, dus ik kan luisteren!!quote:Op maandag 4 juni 2012 22:50 schreef wolfrolf het volgende:
Bart is hilarisch dus dat wordt geniale radio
NICEquote:Op maandag 4 juni 2012 22:48 schreef wolfrolf het volgende:
Net flink zitten schijten, trouwensmonumentale berg
Tot morgen, mop!!quote:Op maandag 4 juni 2012 22:56 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
NICE
Ik ga slapen want er schijnt morgen nog gewerkt te moeten worden
#FMLBIS MORGEN!
Ik hou het erin, ik kan niet tegen verandering...quote:
tis in de geschiedenis maar 1x eerder gebeurd dat zowel Ek als Stra er niet was en ik vermoed dat ze dat niet nog een keer gaan gebeuren. zal dat wel met Ekdom zijn. Maar dan moet Domien wel iets heel belangrijks te doen hebben want volgens mij vindt hij het veel te leuk om in te vallen...quote:
Hebben ze 't origineel gedraaid?quote:Op maandag 4 juni 2012 23:35 schreef minthy het volgende:
Voor de 3e keer vandaag I follow rivers... Wel in 3 verschillende versies
Het ging wat langzamer dan de versie van Lykke Li, geen idee of dat het origineel wasquote:
Klopt, morgen... Ben druk aan het stampenquote:Op maandag 4 juni 2012 23:46 schreef 3rdRock het volgende:
ik ga mijn nest maar eens in.
slaap lekker allemaal
en Minthy, ik zag dat je tentamens hebt? toi toi toi!
Oh... Minthyfail...quote:Op maandag 4 juni 2012 23:53 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Goeie garp die niet werkt op iPhone, popje
Je zit al klaar met je vlaggetje?quote:Op maandag 4 juni 2012 23:54 schreef henkde_j het volgende:
Het EK begint. Kies nu een oranje kleurtje!
Helemaal EK ready![]()
Puike tipquote:
Elke ochtend geschminkt naar m'n werkquote:
Als je er echt zo uit zou zien... Alles kan kapot hèquote:Op maandag 4 juni 2012 23:55 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Puike tip
Ik wil nog steeds weten hoe je aan die naakte foto van mij in ie UI bent gekomen
Heeft ze van mijquote:Op maandag 4 juni 2012 23:55 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Puike tip
Ik wil nog steeds weten hoe je aan die naakte foto van mij in ie UI bent gekomen
Goed bezigquote:Op maandag 4 juni 2012 23:56 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Elke ochtend geschminkt naar m'n werk
Momentjequote:Op maandag 4 juni 2012 23:57 schreef CindieY het volgende:
[..]
Kun je er niet iets leuks EK-achtig van maken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |