quote:Rumour is Ringo Star and and two more people including a superstars son are reforming The Beatles for one night.
Lennon!quote:
huh, ik deed toch open nieuw deelquote:
gaat ze nu doenquote:Op maandag 4 juni 2012 21:58 schreef golfer het volgende:
Zou de Queen haar onderbroekje al naar hem gegooid hebben?
Haar krulspelden moesten er nog uit.quote:Op maandag 4 juni 2012 22:00 schreef Peter88Online het volgende:
Het feestvarken zelf is er dus nu pas.
quote:
bronzer?quote:
Nou, dat zou ook niet verkeerd zijn inderdaadquote:Op maandag 4 juni 2012 22:02 schreef Lov1 het volgende:
[..]![]()
Alhoewel, een naakte Robbie met Rock Dj zie ik ook wel zitten
Angels natuurlijk.quote:Op maandag 4 juni 2012 22:02 schreef henkde_j het volgende:
Zal hij mr bojangles ook nog doen?
Ik bedoel zingen uiteraard.
Tom Jonesquote:Op maandag 4 juni 2012 22:03 schreef alors het volgende:
Lieve fokkers, ik schakel net in... wat is er allemaal al geweest?
Grace Jones, Cliff Richard, Tom Jonesquote:Op maandag 4 juni 2012 22:03 schreef alors het volgende:
Tom Jones. Da's eigenlijk het enige dat je hebt gemist. En een 4-minutenlang hoelahoepende Grace Jones.quote:Op maandag 4 juni 2012 22:03 schreef alors het volgende:
Lees terug schat ...quote:Op maandag 4 juni 2012 22:03 schreef alors het volgende:
Lekker meebrullenquote:
en Annie Lennox.. mis je niks aanquote:Op maandag 4 juni 2012 22:03 schreef alors het volgende:
Tom Jonesquote:Op maandag 4 juni 2012 22:03 schreef alors het volgende:
Aaah Grace is een bazinquote:Op maandag 4 juni 2012 22:03 schreef Karina het volgende:
[..]
Grace Jones, Cliff Richard, Tom JonesIk schakelde ook ietsjes later in.
annie lennox, grace jones, wibi soerlangi, bergit lewis' moeder, half take that en cherryl cole en natuurlijk tom jonesquote:Op maandag 4 juni 2012 22:03 schreef alors het volgende:
Senk joe!quote:Op maandag 4 juni 2012 22:04 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Tom Jones
Grace Jones
Annie Lennox
Lang Lang
Jools Holland
JLS
Gary Barlow
zo ff uit mijn hoofd
Je vergeet Cheryl Cole. Maar dat heeft een reden neem ik aan.quote:Op maandag 4 juni 2012 22:04 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Tom Jones
Grace Jones
Annie Lennox
Lang Lang
Jools Holland
JLS
Gary Barlow
zo ff uit mijn hoofd
Je zit gigagoed.quote:Op maandag 4 juni 2012 22:04 schreef Bluezz het volgende:
Zaten Gary Barlow en hij nou in Thake That?
Of zit ik gigafout?
Kloptquote:Op maandag 4 juni 2012 22:04 schreef Bluezz het volgende:
Zaten Gary Barlow en hij nou in Thake That?
Of zit ik gigafout?
Wie? Dat was zij toch die met Gary optrad ofzo. Ik ken haar alleen van naamquote:Op maandag 4 juni 2012 22:04 schreef Cee het volgende:
[..]
Je vergeet Cheryl Cole. Maar dat heeft een reden neem ik aan.
Ja, die. Die kraai.quote:Op maandag 4 juni 2012 22:06 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Wie? Dat was zij toch die met Gary optrad ofzo. Ik ken haar alleen van naam
Terwijl het zo'n mooi nummer isquote:
Kinderkoortje, veel meerstemmige stukken, klassiek-achtig, beetje pop. Wordt steeds 'machtiger'. Ik ben er nog niet helemaal kapot van.quote:Op maandag 4 juni 2012 22:07 schreef Karina het volgende:
Wat wordt dit voor nummer? Van alles en nog wat door elkaar zo te horen.
Ze heeft het maar zwaar. Gekukkig heeft ze uitzicht op haar villa.quote:Op maandag 4 juni 2012 22:06 schreef Iemand91 het volgende:
Elizabeth zal daar ook wel met gemengde gevoelens zitten:
- Muziek is niets voor haar (en voor Philip, Charles, Camilla etc. etc.)
- Haar man Philip ligt in 't ziekenhuis...
Er is van alle landen waar de Queen over regeert een soort mix gemaakt qua stijlen.quote:Op maandag 4 juni 2012 22:07 schreef Karina het volgende:
Wat wordt dit voor nummer? Van alles en nog wat door elkaar zo te horen.
wel 1/5 van Girls Aloud hčquote:Op maandag 4 juni 2012 22:04 schreef Cee het volgende:
[..]
Je vergeet Cheryl Cole. Maar dat heeft een reden neem ik aan.
Was jij bij de generale ofzo?quote:Op maandag 4 juni 2012 22:08 schreef Cee het volgende:
[..]
Kinderkoortje, veel meerstemmige stukken, klassiek-achtig, beetje pop. Wordt steeds 'machtiger'. Ik ben er nog niet helemaal kapot van.
Nou stuur die Jamaicanen maar weer terug danquote:Op maandag 4 juni 2012 22:08 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Er is van alle landen waar de Queen over regeert een soort mix gemaakt qua stijlen.
Dat liedje is al een tijdje uit.quote:Op maandag 4 juni 2012 22:08 schreef alors het volgende:
[..]
Was jij bij de generale ofzo?Hoe weet jij dit?
Ik vond het lullig om te zeggen, maar JAquote:
Hmm, dat ga ik allemaal niet volhouden. Nouja, ik zie 't wel.quote:
Is ook een prestatie opzichquote:Op maandag 4 juni 2012 22:10 schreef ZaZoe het volgende:
Eindelijk iemand die nog valser zingt dan Cheryl
Ik ben er ook niet kapot van tot nu toe. Beetje Live Aid achtig maar dan minder goed. Te rommelig.quote:Op maandag 4 juni 2012 22:08 schreef Cee het volgende:
[..]
Kinderkoortje, veel meerstemmige stukken, klassiek-achtig, beetje pop. Wordt steeds 'machtiger'. Ik ben er nog niet helemaal kapot van.
Hij heeft het geschreven, samen met Andrew Lloyd Webber.quote:Op maandag 4 juni 2012 22:11 schreef Adelante het volgende:
Wat heeft Gary Barlow hier mee te maken eig'k?
Die kan heul goed blauw-blauw-geel indrukken op het keyboardquote:Op maandag 4 juni 2012 22:11 schreef Adelante het volgende:
Wie moeten we laten optreden hier? Frans Bauer en Rene Froger?quote:Op maandag 4 juni 2012 22:11 schreef Cee het volgende:
Hebben we zoiets eigenlijk ook ooit gedaan voor Bea? Bij 20, 25, 30 jaar een feestje?
Ik dacht net ook, hoe zouden we dit in Nederland doen. Ik dacht al aan Ali B, Nick en Simon, Marco Borsato, Do, Blof enzoquote:Op maandag 4 juni 2012 22:11 schreef Cee het volgende:
Hebben we zoiets eigenlijk ook ooit gedaan voor Bea? Bij 20, 25, 30 jaar een feestje?
Super idee!quote:Op maandag 4 juni 2012 22:12 schreef YazooW het volgende:
[..]
Wie moeten we laten optreden hier? Frans Bauer en Rene Froger?
http://en.wikipedia.org/w(...)sation_and_ticketingquote:Op maandag 4 juni 2012 22:11 schreef Adelante het volgende:
What about Jan Smit?quote:Op maandag 4 juni 2012 22:12 schreef alors het volgende:
[..]
Ik dacht net ook, hoe zouden we dit in Nederland doen. Ik dacht al aan Ali B, Nick en Simon, Marco Borsato, Do, Blof enzo
quote:
Daar heb je niet veel aan gemist hoor. Was knettervals.quote:
ooh leukquote:Op maandag 4 juni 2012 22:12 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/w(...)sation_and_ticketing
Ik denk het mannen bij Cheryl niet om de zang gaatquote:Op maandag 4 juni 2012 22:13 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Daar heb je niet veel aan gemist hoor. Was knettervals.
Net of ik kijk voor haar muziekquote:Op maandag 4 juni 2012 22:13 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Daar heb je niet veel aan gemist hoor. Was knettervals.
quote:Alfie Boe and Renee Fleming – Somewhere (From palace balcony)
Madness – Our House (From roof of the palace)
Gareth Malone and Military Wives – National Anthem
Shirley Bassey – Diamonds are Forever
Paul McCartney – Medley
Elton John – Your Song/Still Standing/Crocodile Rock
Stevie Wonder – Medley
Kylie Minogue - Medley (including Timebomb)
Preciesquote:Op maandag 4 juni 2012 22:14 schreef alors het volgende:
[..]
Ik denk het mannen bij Cheryl niet om de zang gaat
diamons are forever ook toepasselijkquote:
Er was een concert op Dam bij haar 25-jarig regeringsjubileum. Optreden volgens mij klassieke muziek ballet.quote:Op maandag 4 juni 2012 22:12 schreef alors het volgende:
[..]
Ik dacht net ook, hoe zouden we dit in Nederland doen. Ik dacht al aan Ali B, Nick en Simon, Marco Borsato, Do, Blof enzo
Ja, valt me alles mee!quote:
quote:Op maandag 4 juni 2012 22:14 schreef alors het volgende:
[..]
Ik denk het mannen bij Cheryl niet om de zang gaat
Toen keek ik zelf ook nog niet. Dus hoe ze er uit ziet weet ik nog steeds nietquote:
quote:Op maandag 4 juni 2012 22:16 schreef YazooW het volgende:
komt zometeen opeens kanye west tevoorschijn
quote:Op maandag 4 juni 2012 22:16 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
[..]
Toen keek ik zelf ook nog niet. Dus hoe ze er uit ziet weet ik nog steeds niet
quote:Op maandag 4 juni 2012 22:16 schreef YazooW het volgende:
Zou wel episch zijn jaquote:Op maandag 4 juni 2012 22:16 schreef YazooW het volgende:
Nee man, Sean Conneryquote:Op maandag 4 juni 2012 22:16 schreef YazooW het volgende:
Vraagt ze : what's an eye pock?quote:Op maandag 4 juni 2012 22:13 schreef Karina het volgende:
Zou de Queen überhaupt weten waar hij het over had?
Cheryl is Eyecandyquote:Op maandag 4 juni 2012 22:17 schreef alors het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
ze is wel heel mooi vind ik
Yo Eliza, I'm really happy for you, I'ma Let you finish, but Kylie has one of the best asses of all time!quote:Op maandag 4 juni 2012 22:16 schreef YazooW het volgende:
quote:Op maandag 4 juni 2012 22:18 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Yo Eliza, I'm really happy for you, I'ma Let you finish, but Kylie has one of the best asses of all time!
quote:Op maandag 4 juni 2012 22:18 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Yo Eliza, I'm really happy for you, I'ma Let you finish, but Kylie has one of the best asses of all time!
Ik ook, maar ik ben NOG ouder dan Kylie.quote:Op maandag 4 juni 2012 22:19 schreef Cee het volgende:
Ik weet niet hoe het met jullie zit, maar ik zou iets anders aangetrokken hebben.
Ik keek met een half oog en dacht dat ze een SS kostuum droegquote:Op maandag 4 juni 2012 22:19 schreef Cee het volgende:
Ik weet niet hoe het met jullie zit, maar ik zou iets anders aangetrokken hebben.
Vind 't broekje maar weinig doen voor haar kont.quote:Op maandag 4 juni 2012 22:21 schreef alors het volgende:
Haar benen en ass zijn natuurlijk wel haar selling point, dus if you have flaunt it
Heb je tieten Alors?quote:Op maandag 4 juni 2012 22:21 schreef alors het volgende:
Haar benen en ass zijn natuurlijk wel haar selling point, dus if you have it, flaunt it
Klein vrouwtje, kan je mooi alle kanten op gooien in bedquote:Op maandag 4 juni 2012 22:21 schreef alors het volgende:
Haar benen en ass zijn natuurlijk wel haar selling point, dus if you have it, flaunt it
Of samen met Robbie Kidsquote:Op maandag 4 juni 2012 22:21 schreef Karina het volgende:
Nu hoop ik stiekem dat Jason Donovan ook nog even langskomt, maar dat zal wel niet.
Especially for you! L:OLquote:Op maandag 4 juni 2012 22:21 schreef Karina het volgende:
Nu hoop ik stiekem dat Jason Donovan ook nog even langskomt, maar dat zal wel niet.
quote:
JAAAA leuk.quote:Op maandag 4 juni 2012 22:23 schreef alors het volgende:
Ik wil de Locomotion trouwens, doet ze aan verzoekjes? Of I should be so lucky!
Nee, dat was niet echt het gegeven.quote:Op maandag 4 juni 2012 22:23 schreef Iemand91 het volgende:
Dit was toch van artiesten van de afgelopen 60 jaar?
Queen had geen zin.quote:Op maandag 4 juni 2012 22:23 schreef Iemand91 het volgende:
Dit was toch van artiesten van de afgelopen 60 jaar? Mis dan eigenlijk wel de rockartiesten: Queen, Dire Straits/Mark Knopfler, Eric Clapton etc.
Nee man, is niks aanquote:
Better the devil you know.quote:Op maandag 4 juni 2012 22:23 schreef alors het volgende:
Ik wil de Locomotion trouwens, doet ze aan verzoekjes? Of I should be so lucky!
Ja, en Blur ook!quote:Op maandag 4 juni 2012 22:24 schreef henkde_j het volgende:
The Verve, Oasis, coldplay. Komen zij ook nog?
quote:Op maandag 4 juni 2012 22:24 schreef elkravo het volgende:
[..]
Ja... leuk toch... moet ook Rick Astley komen...
Dat is niet Kylie toch?????quote:
quote:Op maandag 4 juni 2012 22:24 schreef henkde_j het volgende:
The Verve, Oasis, coldplay. Komen zij ook nog?
Oohhh, vind dat wel een tof nummer, maar dacht niet aan haar daarin...quote:
Oh epische faal van mij. Ik had je post moeten lezenquote:
Welke Bessie?quote:Op maandag 4 juni 2012 22:26 schreef golfer het volgende:
Waarom moet dat meisje 3 nummers zingen en zing Bassey er maar 1?
Shirleequote:
quote:Op maandag 4 juni 2012 22:27 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Oh epische faal van mij. Ik had je post moeten lezen
Al die Britse Royals zijn altijd sjaggo.quote:Op maandag 4 juni 2012 22:27 schreef Karina het volgende:
Geen lachje kan er ook af he? Bij die Charles.
Doe mij er ook een!quote:Op maandag 4 juni 2012 22:28 schreef Felixa het volgende:
Ik ga even een cornetto uit de vriezer halen.
Wacht maar... over wat jaartjes vind je dit ook mooi...quote:Op maandag 4 juni 2012 22:30 schreef alors het volgende:
Ik krijg hier altijd zo'n jeuk van he, brrrrr
Gooi er nog maar een moppie Kylie in.quote:Op maandag 4 juni 2012 22:30 schreef alors het volgende:
Ik krijg hier altijd zo'n jeuk van he, brrrrr
Dit is om de queen wakker te houdenquote:Op maandag 4 juni 2012 22:30 schreef CindieY het volgende:
Geen bevorderlijke muziek als je 4 uurtjes hebt geslapen
Daar zijn ze 25 jaar te laat mee.quote:
Ik vind het nummer wel mooi, maar ik vind zijn stem niet fijn.quote:Op maandag 4 juni 2012 22:31 schreef Cee het volgende:
Ben ik de enige die dit ook mooi vindt? Het hoeft van mij niet allemaal maai maai maai delaaaila en boem boem pow te zijn.
Klopt.quote:
Ja, leuk.quote:
twitter:Koningin_NL twitterde op maandag 04-06-2012 om 22:34:18Nee, nee en nog eens nee. Nick en Simon gaan geen concert geven op het dak van Huis ten Bosch. Wij zijn Elizabeth niet. #jubileeconcert reageer retweet
'Leer je van jongenquote:Op maandag 4 juni 2012 22:33 schreef Iemand91 het volgende:
Ik ben een jongen van 20 maar ik vind dit opzich ook best te pruimen hoor voor een keer.
quote:
Is de leeftijd relevant?quote:Op maandag 4 juni 2012 22:33 schreef Iemand91 het volgende:
Ik ben een jongen van 20 maar ik vind dit opzich ook best te pruimen hoor voor een keer.
quote:Op maandag 4 juni 2012 22:34 schreef CindieY het volgende:
twitter:Koningin_NL twitterde op maandag 04-06-2012 om 22:34:18Nee, nee en nog eens nee. Nick en Simon gaan geen concert geven op het dak van Huis ten Bosch. Wij zijn Elizabeth niet. #jubileeconcert reageer retweet
JA! QFTquote:Op maandag 4 juni 2012 22:36 schreef alors het volgende:
Ik wil Dont Let The Sun Go Down met George Michael plz
oeh oehquote:Op maandag 4 juni 2012 22:36 schreef Adelante het volgende:
candle in the wind zou wel een party killer zijn
quote:Op maandag 4 juni 2012 22:36 schreef Adelante het volgende:
candle in the wind zou wel een party killer zijn
Briljantquote:Op maandag 4 juni 2012 22:34 schreef CindieY het volgende:
Whahahaquote:Op maandag 4 juni 2012 22:34 schreef CindieY het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |