Dit topic is speciaal gemaakt voor mensen die net begonnen zijn met hardlopen, of die zich nog thuis voelen hier . Het maakt niet uit of je nou met Evy loopt, je eigen schema volgt of C25K: Iedereen is hier welkom! Je kan in dit topic praten over je voortgang, welke kleding je wil dragen, hoe zwaar/makkelijk het allemaal gaat..Je kan het zo gek niet verzinnen. Stel ook gerust vragen, we zijn hier om elkaar te helpen . ---------------------------------------------------------------------------------------------------------- Er zijn 3 verschillende hardlooptopics gaande: [LIF] Topicreeks: Hardlopen voor beginners : Specifiek bedoeld voor mensen die hardlopen gebruiken om bijv af te vallen, over de kleding te praten etc. Tevens zijn we allemaal recent begonnen met hardlopen [SPT] Topicreeks: Hardlopen voor beginners : Voor de hardlopers die hardlopen werkelijk als een sport zien maar die wel net begonnen zijn. [SPT] Topicreeks: Centraal topic voor amateurhardlopers : Dit topic is voor de hardlopers die geen beginners meer zijn, al aardig wat wedstrijden lopen, flink op de tijden letten maar toch nog amateurs zijn.
Kijk en post gezellig mee in het topic wat voor jou van toepassing is ---------------------------------------------------------------------------------------------------------- Tevens zijn we een Fok! Endomondo team begonnen! Dus gebruik je Endomondo om je voortgang bij te houden? Meld je dan aan bij het Fok! Endomondo team en laat zien dat Fok!kers ook buiten komen
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Diverse links
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Apps voor op telefoons
SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?
SPOILER: 2012 Challenge
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. DOE MEE MET EEN FOK!TEAM Met een Fok! Team meedoen aan een estafetteloop?
Op zaterdag 7 juli 2012 wordt in Rotterdam de Rotterdam Ekiden gelopen. ( www.rotterdamekiden.nl ) Een leuke gelegenheid om eens de mensen die je online aanmoedigt in levende lijve aan te moedigen. Ook is er na de loop een buffet en een BBQ (die we zelf kunnen meenemen en kosten dus voor eigen rekening), dus gezelligheid achteraf is ook goed mogelijk. De kosten zijn 45 euro per team met nog extra kosten voor 2 chips (totaal 4 euro), dus ongeveer 8 euro per persoon. Het buffet erna kost 14 euro per persoon. De wedstrijd begint om 12 uur en zal toch wel het grootste deel van de middag duren.
quote:
Een EKIDEN is een Japanse estafetteloop. Eki betekent "plaats" en Den staat voor "bezorgen". In vroegere tijden werden in Japan namelijk belangrijke documenten door diverse lopers vliegensvlug van de ene naar de andere plaats gebracht. Het sportieve evenement EKIDEN is op deze klassieke koeriersdienst gebaseerd. Het pakket documenten wordt gesymboliseerd door een sjerp, de Tasuki.
Zes personen vormen samen een team waarbij elk teamlid een eigen afstand loopt. De afstanden zijn in startvolgorde; 5km- 10km- 5km- 10km- 5km- 7,195km.In totaal wordt dus 42,195 km afgelegd, een echte "MARATHON" afstand.
Deelnemen aan een "EKIDEN" is niet alleen sport bedrijven, maar ook een paar uur gezellig in de buitenlucht met mede sporters en/of vrienden genieten.
Heb je interesse, stuur MaleDuck dan een pm met daarin je voorkeur qua afstand en of je daarna zou willen eten. Dan zal ik ergens eind juni een inventarisatie maken of we als Fok! een team (of meerdere teams) kunnen afvaardigen.
Jahoi, zometeen mijn eerste keer 5 km achter elkaar! Waar ik vaak tijdens de lessen Evy iets meer meters maak dan 5, doe ik er nu precies 5 om mezelf niet te vermoeien .
Op maandag 4 juni 2012 19:11 schreef DarkElf het volgende: De mr is vanavond uit eten met collega's. Mijn eten bestaat uit 3 paprika's, halve komkommer, wat tzaziki en 2 gekookte eitjes.
Op maandag 4 juni 2012 19:10 schreef Perruche het volgende: Jahoi, zometeen mijn eerste keer 5 km achter elkaar! Waar ik vaak tijdens de lessen Evy iets meer meters maak dan 5, doe ik er nu precies 5 om mezelf niet te vermoeien .
Wat is eigenlijk een goede warming up?
Paar minuten warmlopen, gewrichten (met name de enkels losdraaien) lichte rek en strek oefeningen (statisch of dynamisch) en weer een paar minuten warmlopen. Als dan alles goed voelt kun je beginnen. Er zijn hele schema's om warm te worden, het beste is luisteren naar je lijf.
Paar minuten warmlopen, gewrichten (met name de enkels losdraaien) lichte rek en strek oefeningen (statisch of dynamisch) en weer een paar minuten warmlopen. Als dan alles goed voelt kun je beginnen. Er zijn hele schema's om warm te worden, het beste is luisteren naar je lijf.
Ah ok, ja dat doe ik meestal idd. Ik heb nog spierpijn van de pump gisteren dus ga rustig aan doen...
1: Rennen jullie vaak 's ochtends/'s middags/'s avonds ? 2: Waarom hebben sommige mensen zo'n mannetje/vrouwtje bij hun naam met een rood rondje met een kruis en andere niet?
1: Rennen jullie vaak 's ochtends/'s middags/'s avonds ? 2: Waarom hebben sommige mensen zo'n mannetje/vrouwtje bij hun naam met een rood rondje met een kruis en andere niet?
1. Wanneer ik tijd heb 2. Rood kruis = kan je niet zien of diegene online is.
1. 's avonds maar twijfel om voortaan 's ochtends te gaan. Dan moet ik morgen om half 6 op staan.
de eerste paar minuten loop ik echt stijf en stram!
Maar kan me voorstellen dat het voor 5 km niet echt nodig is, maar voor 10 km of meer bijvoorbeeld?
daarom ook je gewrichten los draaien, kan veel ellende voorkomen. enn warming up is altijd wel goed voor je alleen doe je het de ene keer langer dan de andere keer. hangt van jou af en van de weersomstandigheden etc.
Liefst 's ochtends, maar ivm werk wordt het ook regelmatig eind van de middag/begin van de avond. Na 20:00 loop ik liever niet meer.
Rood rondje met kruis = je kan niet zien of de user online is. Geen rondje met kruis: dan laat kleurverschil zien of de user online is of niet.
Potver. Moest ik ineens nog een ingewikkeld verhaal tikken. Werd het na zessen, moest ik ook nog eten gaan halen, koken, doen. Geen tijd om te lopen dus vandaag.
Hai, newbe hier op Fok, maar ben al een poosje jullie topics aan het mee lurken, dus tijd om ook een account aan te maken. Eind Febr. begonnen met Evy en gister les 25 gelopen. Heb eerder al pogingen gedaan, maar haakte steeds af, dit keer gaat het me best gemakkelijk af
Op maandag 4 juni 2012 19:22 schreef Shravani het volgende: Hai, newbe hier op Fok, maar ben al een poosje jullie topics aan het mee lurken, dus tijd om ook een account aan te maken. Eind Febr. begonnen met Evy en gister les 25 gelopen. Heb eerder al pogingen gedaan, maar haakte steeds af, dit keer gaat het me best gemakkelijk af
Op maandag 4 juni 2012 19:22 schreef Shravani het volgende: Hai, newbe hier op Fok, maar ben al een poosje jullie topics aan het mee lurken, dus tijd om ook een account aan te maken. Eind Febr. begonnen met Evy en gister les 25 gelopen. Heb eerder al pogingen gedaan, maar haakte steeds af, dit keer gaat het me best gemakkelijk af
Wow Ik ben vorig jaar tot les 4 gekomen. Gister heb ik les 3 gedaan, dus ik moet ook maar zo ver proberen te komen!
Op maandag 4 juni 2012 19:24 schreef Shravani het volgende: conditie was 0,0 min 10 haha, ging al stuk op 1 minuut rennen, maar ondertussen gemerkt dat een langzamer tempo veel beter vol te houden is
En nu kun je een paar minuten wel goed doorlopen zonder gezeur ^^ ?
Op maandag 4 juni 2012 19:24 schreef Shravani het volgende: conditie was 0,0 min 10 haha, ging al stuk op 1 minuut rennen, maar ondertussen gemerkt dat een langzamer tempo veel beter vol te houden is
Dat stuk gaan hebben veel mensen. Dat doorgaan hebben er een een stuk minder. Lekker bezig!
Welkom! Alhoewel je al verder bent dan ik
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
@ coscha m'n lessen deze week zijn 13, 13, 8 met 2 minuten tussendoor wandelen en heb nu wel het gevoel dat ik best nog doorkan, maar doe het netjes niet.
Op maandag 4 juni 2012 19:27 schreef Shravani het volgende: @ coscha m'n lessen deze week zijn 13, 13, 8 met 2 minuten tussendoor wandelen en heb nu wel het gevoel dat ik best nog doorkan, maar doe het netjes niet.
Nee, als je maar een hardloopschema gebruikt (en dat is ook nog niet helemaal zo, zijn ook mensen hier die helemaal geen schema gebruiken). Evy motiveert voor sommigen alleen.
Ik word juist kriegel van Evy, dus voer de lessen in op runkeeper en loop lekker op m'n eigen muziek , maar de opbouw vind ik wel prettig. (2011 versie)
Ik vind het veel makkelijker volhouden, omdat ik op een goede manier heb kunnen opbouwen en omdat ik tijdens het lopen niet zelf m'n schema bij hoef te houden.
Oké, ik moet toch eens uit gaan zoeken hoe ik schema's in kan voeren in Runkeeper en met m'n eigen muziek kan lopen... Ik hoorde ook al dat Runkeeper je kilometertijden kan zeggen...
Op maandag 4 juni 2012 19:34 schreef Yuki het volgende: Oké, ik moet toch eens uit gaan zoeken hoe ik schema's in kan voeren in Runkeeper en met m'n eigen muziek kan lopen... Ik hoorde ook al dat Runkeeper je kilometertijden kan zeggen...
Op maandag 4 juni 2012 19:10 schreef Perruche het volgende: Jahoi, zometeen mijn eerste keer 5 km achter elkaar! Waar ik vaak tijdens de lessen Evy iets meer meters maak dan 5, doe ik er nu precies 5 om mezelf niet te vermoeien .
Wat is eigenlijk een goede warming up?
Even tussen al het geomnonomslurp en gepraat over enge veertigers door on topic reageren .
Warming-up is 5-10 minuten stevig wandelen en/of joggen in dribbelpas. Evt kun je er ook nog oefeningen bij doen.
In de app zelf , kun je bij workout voorkeuren kun je dan intervals toevoegen In de app bij instellingen kun je bij Audio Cues de dame aan en uit zetten
Dit is wel echt mijn max om nog lekker en relaxed en met plezier te kunnen lopen. Raar genoeg vind ik net een tandje langzamer ook niet echt fijn. Dit is gewoon mijn tempo. Fijn tempo, vind ik zelf.
In de app zelf , kun je bij workout voorkeuren kun je dan intervals toevoegen In de app bij instellingen kun je bij Audio Cues de dame aan en uit zetten
Intervalmogelijkheden in apps zijn echt geweldig. Daar ben ik echt blij mee. Al hoewel bij endomondo het alleen in de betaalde versie is.
Dit is wel echt mijn max om nog lekker en relaxed en met plezier te kunnen lopen. Raar genoeg vind ik net een tandje langzamer ook niet echt fijn. Dit is gewoon mijn tempo. Fijn tempo, vind ik zelf.
Dat herken ik ook ja Zo'n typisch tempo wat goed voelt.
Yup, maar ik probeerde daarnet wat langzamer te gaan omdat Mr.Mo er ook nog ergens achteraan bungelde maar dat hield ik écht niet vol..
Mja, ik had zaterdag zoiets van: ik ga langzaam lopen en kwam uiteindelijk toch ook weer sneller uit dan 6min/km. En waar ik daar een maand geleden nog moeite mee had, vond ik het nu eigenlijk wel een relaxed tempo. Uiteindelijk loop je toch het lekkerst op een bepaald tempo.
Mja, ik had zaterdag zoiets van: ik ga langzaam lopen en kwam uiteindelijk toch ook weer sneller uit dan 6min/km. En waar ik daar een maand geleden nog moeite mee had, vond ik het nu eigenlijk wel een relaxed tempo. Uiteindelijk loop je toch het lekkerst op een bepaald tempo.
Inderdaad. Hoop wel dat Mr.Mo wat meer gaat trainen *moet 'm ook 's naar dit topic schoppen* want het is zo lekker en zo goed voor je en nu lopen we zo'n eind uit elkaar
Intervals mag alleen met Runkeeper Pro, zegt ie...
Audio cues staat niet aangegeven bij mijn settings.
Op maandag 4 juni 2012 19:54 schreef coscha het volgende: Stiekem, ben ik nu echt heel nieuwsgierig of jullie er allemaal uit zien zoals ik het verwacht
Ik kan op die none drukken. Dan komt er een nieuw scherm en daar kan ik drukken op 'Create new workout'. Daar kan je je intervallen invoeren.
Als ik op none druk, krijg ik weer none, en dan met vinkje. Daarboven staat Target Pace (alleen bij Pro), Intervals (alleen bij Pro) en Fitness Classes, maar ik kan niets invoeren.
Op maandag 4 juni 2012 19:54 schreef coscha het volgende: Stiekem, ben ik nu echt heel nieuwsgierig of jullie er allemaal uit zien zoals ik het verwacht
nou heb de Nike Free +3 maar besteld bij Zalando als het niks is kan ik ze weer kosteloos terugsturen en daarnaast maar meteen een afspraak ingepland bij een sport fysio.
Hoe nemen jullie trouwens je smartphone mee als je gaat hardlopen? Wil ik misschien ook eens gaan proberen! Polsbandje of gewoon in broekzak? Broekzak lijkt me niet echt praktisch want dat beweegt toch heel de tijd ?
Hoe nemen jullie trouwens je smartphone mee als je gaat hardlopen? Wil ik misschien ook eens gaan proberen! Polsbandje of gewoon in broekzak? Broekzak lijkt me niet echt praktisch want dat beweegt toch heel de tijd ?
Ik heb hem gewoon in m'n broekzak, want ik gebruik hem nu ook als iPod. Maar m'n broekzak kan gewoon dicht met een rits.. dus verder heb ik er vrij weinig last van. Ik irriteer me wel dood aan m'n inhalator
Ik hield hem altijd in de hand. Alleen met water kon dat wel irritant zijn. Nu neem ik hem niet meer mee ivm hartslaghorloge.
Ik heb zon armband waar ie in kan, maar van zoonlief een tasje gekregen van decathlon waar ie ook in kan.
Klein zakje achter op mijn broek onder de band. Precies het goeie formaat. Stuitert niet ook.
Ik heb in mijn hardloopbroeken zo'n klein zakje vlak onder de band op mijn rug. Daar past net m'n iphone in.
Meestal in de hand, maar ook wel een sportarmband
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen' 'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder' 'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
Even tussen al het geomnonomslurp en gepraat over enge veertigers door on topic reageren .
Warming-up is 5-10 minuten stevig wandelen en/of joggen in dribbelpas. Evt kun je er ook nog oefeningen bij doen.
inderdaad, ik zou zeggen: doe ook even wat rek en strekoefeningen om je spieren te seintje te geven dat ze aan het werk moeten...en vergeet het middenrif niet, ook je longen moeten volop aan de bak
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen' 'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder' 'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
inderdaad, ik zou zeggen: doe ook even wat rek en strekoefeningen om je spieren te seintje te geven dat ze aan het werk moeten...en vergeet het middenrif niet, ook je longen moeten volop aan de bak
En armen/schouders even losgooien Zodat je lekker ontspannen loopt.
Trouwens RD, je tip om met duim en wijsvinger elkaar lichtjes aan te raken tijdens het lopen om te ontspannen is geweldig!
En ja, inderdaad snel, straks even kijken op endomondo hoe ver het was, wel minstens 5 km. En de Evy les duurde 29.10 minuten. En ik dacht nog van " nah ik ga rustig aan doen" dat viel een beetje tegen!
En ja, inderdaad snel, straks even kijken op endomondo hoe ver het was, wel minstens 5 km. En de Evy les duurde 29.10 minuten. En ik dacht nog van " nah ik ga rustig aan doen" dat viel een beetje tegen!
Ik ben eigenlijk best tevreden! 3x5 min, met 2 min wandelen tussendoor. Oftewel: Les 28 van Renate's Easy 10km. Laatste km wel wat te hard , maar liep gewoon lekker op middenvoetslanding in het gras!
Ik ben eigenlijk best tevreden! 3x5 min, met 2 min wandelen tussendoor. Oftewel: Les 28 van Renate's Easy 10km. Laatste km wel wat te hard , maar liep gewoon lekker op middenvoetslanding in het gras!
Zeer netjes, alleen veels te snel voor wat m'n training moest zijn . Moest op tempo 2 (=joggen). Ach, had lucht over en benen hadden nog wel harder gewild.
Zeer netjes, alleen veels te snel voor wat m'n training moest zijn . Moest op tempo 2 (=joggen). Ach, had lucht over en benen hadden nog wel harder gewild.
Dan heb je toch rustiger dan normaal gedaan. Ik zeg prima
En armen/schouders even losgooien Zodat je lekker ontspannen loopt.
Trouwens RD, je tip om met duim en wijsvinger elkaar lichtjes aan te raken tijdens het lopen om te ontspannen is geweldig!
dank je, ik heb het afgelopen zondag tijdens mijn duurloop ook geprobeert, Vooral omdat ik op tempo liep ben je meer bezig met het tempo bij te houden dan met ontspannen en dan merkte ik dat als ik het deed het goed werkte "om tot rust te komen"
dank je, ik heb het afgelopen zondag tijdens mijn duurloop ook geprobeert, Vooral omdat ik op tempo liep ben je meer bezig met het tempo bij te houden dan met ontspannen en dan merkte ik dat als ik het deed het goed werkte "om tot rust te komen"
Ja idd, was heerlijk. Gedachten waren meer bij het zachtjes aanraken van de vingertoppen dan iets anders
Trouwens, kleine pasjes op middenvoetslanding = ! Heb ook ineens sinds zaterdag een nieuwe loophouding gevonden: Iets meer..zittend. Echt, wat een verademing allemaal. Loop zo lekker op het moment!
en ik ben omgekeerd. het ging voor geen meter .. heel m'n lijf protesteerde .. van m'n rug en buik tot aan een zeurend gevoel in m'n rechterscheenbeen toe ...
ik ging op weg richting een rondje van 6k, maar ik was dit keer blij dat er zoveel ontsnappingen zitten in m'n route's
Op maandag 4 juni 2012 20:42 schreef DJMO het volgende: en ik ben omgekeerd. het ging voor geen meter .. heel m'n lijf protesteerde .. van m'n rug en buik tot aan een zeurend gevoel in m'n rechterscheenbeen toe ...
ik ging op weg richting een rondje van 6k, maar ik was dit keer blij dat er zoveel ontsnappingen zitten in m'n route's
Ja idd, was heerlijk. Gedachten waren meer bij het zachtjes aanraken van de vingertoppen dan iets anders
Trouwens, kleine pasjes op middenvoetslanding = ! Heb ook ineens sinds zaterdag een nieuwe loophouding gevonden: Iets meer..zittend. Echt, wat een verademing allemaal. Loop zo lekker op het moment!
Zondag tijdens m'n 10km voelde ik ook dat ik een ander soort ritme kreeg op een gegeven moment. Ook wat 'lager' en wat strakker. Korte pasjes, middenvoetlanding
Hoe zit dat precies met die vingers? Moet je dan tijdens het lopen af en toe je duim en wijsvinger tegen elkaar doen? Een rondje maken dus zeg maar?
Op maandag 4 juni 2012 20:42 schreef DJMO het volgende: en ik ben omgekeerd. het ging voor geen meter .. heel m'n lijf protesteerde .. van m'n rug en buik tot aan een zeurend gevoel in m'n rechterscheenbeen toe ...
Ik ben ook een rondje aan het zoeken waarbij ik een paar mogelijkheden heb om terug naar huis te gaan, was toevallig net op afstandmeten.nl bezig om een leuke route te zoeken.
Zondag tijdens m'n 10km voelde ik ook dat ik een ander soort ritme kreeg op een gegeven moment. Ook wat 'lager' en wat strakker. Korte pasjes, middenvoetlanding
Hoe zit dat precies met die vingers? Moet je dan tijdens het lopen af en toe je duim en wijsvinger tegen elkaar doen? Een rondje maken dus zeg maar?
Precies, die houding pak ik ook! Echt, voelt ineens ontspannen dan he?
Ik hou heel lichtjes net de vingertoppen praktisch continu tegen elkaar aan. Zorgt voor ontspanning in je armen
Ik ben ook een rondje aan het zoeken waarbij ik een paar mogelijkheden heb om terug naar huis te gaan, was toevallig net op afstandmeten.nl bezig om een leuke route te zoeken.
Of jezelf uitdagen en een rondje kiezen waar je niet gemakkelijk terug kan Dat je wel terug moet wandelen.
gewoon licht aanraken... en de tip heb ik trouwens gestolen van, imho, de echte God Father
Dat doe ik ook wel eens. En als ik het dan niet red, moet ik voor straf het hele rondje nog uitwandelen Al is dat pas twee keer gebeurd
Geeft wel een extra duwtje in de rug, zodat je niet te makkelijk op kan geven. Heb het hier 1x gehad. Mocht gelijk 20 min teruglopen Sindsdien nooit meer, heel gek..
Of jezelf uitdagen en een rondje kiezen waar je niet gemakkelijk terug kan Dat je wel terug moet wandelen.
Ik heb veel last van m'n gewrichten waardoor lopen soms niet eens meer gaat en dan heb ik een probleem Of ik moet iemand continu als bezemwagen achter me aan laten fietsen
Geeft wel een extra duwtje in de rug, zodat je niet te makkelijk op kan geven. Heb het hier 1x gehad. Mocht gelijk 20 min teruglopen Sindsdien nooit meer, heel gek..
Ik ook!! Ik werd onderweg misselijk, dus ben gestopt met rennen. Maar toen moest ik dus nog 5km terugwandelen goede les, gewoon doorrennen is sneller
Ik heb veel last van m'n gewrichten waardoor lopen soms niet eens meer gaat en dan heb ik een probleem Of ik moet iemand continu als bezemwagen achter me aan laten fietsen
Rustig opbouwen met de juiste schoenen is the key in dat geval Ik weet helaas alles van ellendige gewrichten. Bechterew Of je blijft beetje in de buurt van huis, dus blokje om
Ik heb voor mijn 15KM rondje ook echt zo gedaan dat ik bij 10KM (waarvan ik weet dat ik dat "eenvoudig" haal) het verst van huis ben en dus wel door MOET lopen
Rustig opbouwen met de juiste schoenen is the key in dat geval Ik weet helaas alles van ellendige gewrichten. Bechterew Of je blijft beetje in de buurt van huis, dus blokje om
Ik blijf daarom ook in de buurt van m'n huis. Gelukkig een aantal grote wegen met fietspaden in de buurt die 's avonds lekker rustig zijn, en daar vandaan kan ik zo weer door de wijk naar huis doorsteken. Maar ik ga natuurlijk proberen altijd m'n bedachte rondje af te lopen
tegen de tijd dat ik de tien met gemak kan lopen heb ik deze op de planning staan (met nog een 'uitstapje' in de grienden zelf, zodat ik tegen de 15k aan kom (en daar zit ik dus halverwege op het verste punt, ook dat ik wel verder moet omdat het even ver is als omkeren )
grappig detail wat ik net lees: Het wilgenhout wordt nog steeds gebruikt voor o.a. zinkstukken, maar ook de olifanten van Diergaarde Blijdorp krijgen wilgentakken uit de grienden om op te knabbelen.
Ik wil ook weer. Ik start morgen met een nieuw schema, veel zin in. Ik heb besloten om 's ochtends voor het werk weer te gaan lopen. De wekker staat op half 6.
En met die houding, ik voelde me ineens echt een hardloper, hahaha Voelde heeel goed. Grappig dat jij dat nu ook opeens hebt!
ja, grappig om te zien dat iedereen opeens een keer een moment krijgt dat je denkt, he ik ben een runner en geen hobbelaar meer....maar ja Gup, jij bent nu dan ook niet voor niets lid van de elitaire club van 10
ja, grappig om te zien dat iedereen opeens een keer een moment krijgt dat je denkt, he ik ben een runner en geen hobbelaar meer....maar ja Gup, jij bent nu dan ook niet voor niets lid van de elitaire club van 10
Op maandag 4 juni 2012 21:02 schreef Wiehoe het volgende: Ik wil ook weer. Ik start morgen met een nieuw schema, veel zin in. Ik heb besloten om 's ochtends voor het werk weer te gaan lopen. De wekker staat op half 6.
ook dit verdient God Father in spe status
Op maandag 4 juni 2012 21:02 schreef Wiehoe het volgende: Ik wil ook weer. Ik start morgen met een nieuw schema, veel zin in. Ik heb besloten om 's ochtends voor het werk weer te gaan lopen. De wekker staat op half 6.
Dat zou ik dus echt niet kunnen.. Hoewel het je wel lekker wakker maakt natuurlijk.
Nee, niet meer. Ik ga mudmasters doen nu (is langer), en zit niet zo dicht op de DtD (is erna zelfs). Zie OP voor welke ik ga doen, best drukke maanden sept/okt
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.
Ik ben in september 2011 begonnen, en toen heb ik hijgend als een paard de eerste les van Evy gelopen. Gevolgd door drie dagen knallende spierpijn in m'n bovenbenen ergo, het komt goed
Ik vind afstandmeten niet echt betrouwbaar, of je moet echt elke 10 meter opnieuw aanklikken. Voor mij is het meer een hulp om globaal een rondje te bepalen. Dat andere ken ik niet.
Ik ben in september 2011 begonnen, en toen heb ik hijgend als een paard de eerste les van Evy gelopen. Gevolgd door drie dagen knallende spierpijn in m'n bovenbenen ergo, het komt goed
Hangt van de kwaliteit van je GPS signaal af maar via Endomondo wordt niet alleen de afstand, maar ook je snelheid bijgehouden... En je hoeft achteraf niet een kaartje te tekenen
Valt niet veel over te zeggen.. Als je gedetailleerd je gehele route uitstippelt met afstandmeten dan is dat betrouwbaarder. Endomondo is op basis van GPS gegevens. GPS kan er naast zitten, maar voor training is dat toch niet zo erg.
voor degene die wel eens wat anders willen en wat gevorderder zijn... kijk even op deze site (ook op FB te vinden) en kijk of zo'n clinic iets voor je is volgend jaar..
als je eenmaal modder geproeft heb wil je niets anders mee..... down and dirty!!
Hangt van de kwaliteit van je GPS signaal af maar via Endomondo wordt niet alleen de afstand, maar ook je snelheid bijgehouden... En je hoeft achteraf niet een kaartje te tekenen
En zelfs dat kaartje tekenen is niet echt handig. Van de week een rondje van 2.5 km 2x getekend omdat ie het de eerste keer niet had opgeslagen en ze scheelden 300 meter
Op maandag 4 juni 2012 21:14 schreef rechtsedirecte het volgende: voor degene die wel eens wat anders willen en wat gevorderder zijn... kijk even op deze site (ook op FB te vinden) en kijk of zo'n clinic iets voor je is volgend jaar..
wij ook in jou Kwiwi... we zijn allemaal hijgend begonnen en hier op dit forum zitten de volhouders dus blijf posten zou ik zeggen
Op maandag 4 juni 2012 21:14 schreef rechtsedirecte het volgende: voor degene die wel eens wat anders willen en wat gevorderder zijn... kijk even op deze site (ook op FB te vinden) en kijk of zo'n clinic iets voor je is volgend jaar..