Wat bedoel je van 51 naar 50?quote:Op woensdag 6 juni 2012 17:25 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Als ik jouw 51 naar een 50 verwissel heb je het denk ik ook niet door...
Wat is een goede prijs voor een campa centaur 2011 dubbel met 53/39 175 mm inclusief vervangen?
Dat sowieso ja. FM vroeg al welke ik er op wilde, ik laat degene die met de crank meekomen er op zitten en bewaar mijn oude. Die hebben nu max 4000 km gemaakt.quote:Op woensdag 6 juni 2012 18:24 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ja, met spareparts wordt ook niet veel gestunt.
Tip: koop hetzelfde type crankstel, dan kan je de oude voorbladen nog gebruiken.
@Dop: Eddy Merckx reed volgens mij ook met 180mm manivels.
[ afbeelding ]
Voorblad?quote:
Dan heb je het over een 50 of 53. Maar dat verschil zal je wel merken als je tegen de 60 per uur rijdt. Bij de 50 is het net of is de ketting eraf en bij de 53 voel je nog weerstand. Bij een trapfrequentie van 100 RPM scheelt het zo'n 3km per uur. Dus dat verschil merk je wel degelijk.quote:
Dat is wel een goed tipje, is 2007 al met de power torque?quote:Op woensdag 6 juni 2012 18:48 schreef buzz1291 het volgende:
Kano,
Ik was vandaag bij Rose en daar lag in de aanbiedingenbak een Campa Chorus 2007 Carbon crackstel 172,5 mm voor 10 speed inclusief 53x39 tandwielen voor ............... negenennegentig euries. Kost je wel een ritje naar Bocholt in Duitsland maar dan heb heb je ook wat. De juiste imbussleutel erbij en je ramt dat ding er zo zelf in.
Waterschade?quote:Op woensdag 6 juni 2012 18:48 schreef buzz1291 het volgende:
Kano,
Ik was vandaag bij Rose en daar lag in de aanbiedingenbak een Campa Chorus 2007 Carbon crackstel 172,5 mm voor 10 speed inclusief 53x39 tandwielen voor ............... negenennegentig euries. Kost je wel een ritje naar Bocholt in Duitsland maar dan heb heb je ook wat. De juiste imbussleutel erbij en je ramt dat ding er zo zelf in.
Jij moet nog veel leren Tommeke.quote:Op woensdag 6 juni 2012 19:25 schreef Tommeke het volgende:
Zie je wel cheeseplenk! Shimano is beter en innovatiever. Punt.
Ja, komt heel vaak voor bij cranks; waterschade.quote:Op woensdag 6 juni 2012 19:31 schreef Patroon het volgende:
Lol, een crank die niet tegen water kan..
Jij gaat ook overal serieus op in hequote:Op woensdag 6 juni 2012 19:31 schreef Patroon het volgende:
[..]
Lol, een crank die niet tegen water kan..
Iquote:Op woensdag 6 juni 2012 20:12 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ja, komt heel vaak voor bij cranks; waterschade.
Gek word ik er van.
Dan fiets je te weinig.quote:Op woensdag 6 juni 2012 20:23 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Overigens kunnen fietsonderdelen eigenlijk best slecht tegen water als je erover nadenktFiets staat altijd binnen en fiets vaker droog dan nat, maar toch zie je dan na 1 nat ritje al roest op je ketting of piepende derailleurwieltjes..
Ja, derailleurs afstellen is een vak apart.quote:Op woensdag 6 juni 2012 20:27 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Kraak kraak piep, stotter, schakel, rammel, rammel, krak en naar de volgende versnelling!
quote:Op woensdag 6 juni 2012 20:16 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Jij gaat ook overal serieus op in he
Ergo, Campa-rijders kunnen dat nietquote:Op woensdag 6 juni 2012 20:28 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ja, derailleurs afstellen is een vak apart.
Nee daar zag het beslist niet naar uit. Puntgaaf. Waarschijnlijk gewoon een overblijvertje van iemand die een fiets kocht maar er langere of kortere cranks op wilde hebben. En die waterschade was niet in Biketown hé. Ik denk ook niet dat ze daar ooit ook maar iets uit die verbrande boedel zullen verkopen. Rose kennende strijken ze gewoon de verzekeringscenten op, investeren in nieuwe voorraad en de verzekeraar mag de hele boedel in de rams verkopen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |