De top 100 zeg maar rijdt de marmotte echt als wedstrijd en de rest heeft ook een gouden/zilveren/bronzen tijdslimiet. Wat dat betreft niet zo gek dat ze sommige wegen afsluiten als men zich naar beneden stort om wat minuutjes goed te makenquote:Op dinsdag 5 juni 2012 16:15 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Oh, een toertocht met tijdsregistratie bedoel je?
Als je een echte baas bent doe je 'm gewoon in omgekeerde richting.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 16:25 schreef Tommeke het volgende:
Nee dat is zo. Wel verstandig idd! Hopen dat ik die dag de camping afkom. Ik ga dus echt niet wijken voor een paar domme toerders.
Prachtig gebouwd frame. Ik kan me alleen niet zo vinden in de afmontage. Jammere blauwe wielen in een blauw frame ook.quote:
kan het met je eens zijn maar zijn de originele wielen , komen vast en zeker nog wel een keer zwarte inquote:Op dinsdag 5 juni 2012 18:37 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Prachtig gebouwd frame. Ik kan me alleen niet zo vinden in de afmontage. Jammere blauwe wielen in een blauw frame ook.
Die wil ik ook! Ziet er patent uit. En duur dat die krengen nieuw waren. Maar nu loop ik al een hele tijd naar zo'n Klein te zoeken. Het liefst een witte.quote:
als ik de kleur kon kiezen was het misschien ook wel wit geworden , voor die in de juiste kleur en maat langs kan komen ben ik echt een oude man, dus daar heb ik niet op gewachtquote:Op dinsdag 5 juni 2012 18:56 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Die wil ik ook! Ziet er patent uit. En duur dat die krengen nieuw waren. Maar nu loop ik al een hele tijd naar zo'n Klein te zoeken. Het liefst een witte.
stuurpen hoort zo (tegenwoordig zetten ze er een rechte pen in met 10cm spacer lol) , zadelpen is niet de originele , vandaar komt hij niet zo mooi uit . buiten dat mijn voorkeur al iets verder naar voren is als bij de meeste mensen.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 18:48 schreef the_critic het volgende:
ook niet helemaal de juiste maat?! zadel staat erg ver naar voren, stuur met de pen omhoog?!
1,95 zal wel bij de langere mannen horen hier maar geen reusquote:
Stuurpen hoort niet zo. Dit zijn noodgrepen wanneer een spacertoren te hoog dreigt te worden.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 19:11 schreef dop het volgende:
[..]
stuurpen hoort zo (tegenwoordig zetten ze er een rechte pen in met 10cm spacer lol)
We kunnen ze niet meer bellen bij Klein , maar je kan van mij aan nemen dat hij zo origineel is afgemonteerd, is geen fietsje van 2012quote:Op dinsdag 5 juni 2012 19:30 schreef Patroon het volgende:
[..]
Stuurpen hoort niet zo. Dit zijn noodgrepen wanneer een spacertoren te hoog dreigt te worden.
Je kan hem beter omdraaien en 1 a 2cm aan spacers er tussen doen. Dat doet niks af aan de stijfheid. Hier kan je berekenen hoeveel spacers je nodig hebt: http://alex.phred.org/stemchart/Default.aspx
Hoezo drama?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 21:42 schreef Oksel het volgende:
Voor 't eerst met de vrouw gefietst..Wat een drama.
Als je niet naar ervaren rotten wilt luisteren.... niet doen dan. (maar die 175 mm trap je net effe makkelijker rond)quote:Op dinsdag 5 juni 2012 22:14 schreef kanovinnie het volgende:
Ik heb nu cranks van 172.5 mm. Is het aan te raden om, nu ik toch een crank moet vervangen, bij de te verlengen naar 175? Jullie hadden het er eerder over dat ik 175 nodig had.
Ik vind 't prima fietsen, dus tenzij er een heel goed argument is doe ik het niet.
Niet lullig bedoelt, maar ik denk dat kano hier nog weinig aan heeft aangezien je niet specifiek aangeeft waarom langere cranks beter werken voor langere personen..quote:Op dinsdag 5 juni 2012 22:19 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Als je niet naar ervaren rotten wilt luisteren.... niet doen dan. (maar die 175 mm trap je net effe makkelijker rond)
Weet ook niet precies hoe het zit, maar langere crank is langere hefboom en dus minder kracht nodig om hetzelfde verzet rond te krijgen. Waarom dat bij langere mensen juist handiger is dat weet ik ook nietquote:Op dinsdag 5 juni 2012 22:14 schreef kanovinnie het volgende:
Ik heb nu cranks van 172.5 mm. Is het aan te raden om, nu ik toch een crank moet vervangen, bij de te verlengen naar 175? Jullie hadden het er eerder over dat ik 175 nodig had.
Ik vind 't prima fietsen, dus tenzij er een heel goed argument is doe ik het niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |