abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_112442537
TW, gefeliciteerd met je meisje O+ *O* O+

Ik zit nu mobiel, maar als iemand de naam weet, houd ik me aanbevolen ;)

Eliis, veel succes meis!
Venus in pocketformaat
© loveli
  maandag 4 juni 2012 @ 21:01:38 #101
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_112443236
TW gefeliciteerd met je dame!! Geniet ervan.

Eliis, succes nu!
pi_112443430
TW gefeliciteerd met je dame!!

Eliis succes!
pi_112443855
Gefeliciteerd TW *O*
En succes Eliis
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
  maandag 4 juni 2012 @ 21:11:31 #104
374616 pardijntje
gelooft in wonderen
pi_112443935
Tw gefeliciteerd met jullie dochter!
(ook nieuwsgierig naar naam is)

Ellis spannend! Hopelijk meld je zo dat alles goed was

kj hopelijk kan je een stapje terug met werk

Vamp :*
pi_112444093
Tw gefeliciteerd met je dochter.

Ellis, spannend hoor. Succes
pi_112444209
Becky DM gehad?
pi_112444400
Tw, van harte gefeliciteerd met je mooie dochter!!! *O* Geniet ervan meis...
(pm staat open hoor, want ik = nieuwsgierig!)
pi_112444581
TW van harte gefeliciteerd met jullie dochter! Ik ben ook wel heel benieuwd hoe het dan anders is gegaan dan je voor ogen had. Maar ga lekker genieten!
Ik ben ook heel nieuwsgierig naar de naam ;)

Ellis succes bij de echo!

En iedereen bedankt, jullie zijn lief! :*
De gewichten zijn inderdaad echt prachtig, en ik ben zo vreselijk nieuwsgierig naar ze. O+
  maandag 4 juni 2012 @ 21:21:41 #109
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_112444764
quote:
0s.gif Op maandag 4 juni 2012 21:15 schreef As1981 het volgende:
Becky DM gehad?
Jup en gereageerd. Ik hoop dat jij het ook hebt gehad dan komt het bij de juiste aan. ;-)
pi_112444791
quote:
1s.gif Op maandag 4 juni 2012 21:21 schreef becky27 het volgende:

[..]

Jup en gereageerd. Ik hoop dat jij het ook hebt gehad dan komt het bij de juiste aan. ;-)
Gelukt :)
pi_112445697
TW; gefeliciteerd met je meisje!!! *O* *O* *O*
I found myself alone,
Alone above the raging sea
That stole the only boy I loved
And drowned him deep inside of me
pi_112446041
TW!! Van harte gefeliciteerd met jullie meid! *O*! Genietse!

Ik wil ook wel een PM met de naam :Y
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
pi_112446222
TW gefeliciteerd!!!
*poef* nu is het weg
pi_112446231
quote:
0s.gif Op maandag 4 juni 2012 20:40 schreef Thistleweed het volgende:
Jaaaa! Daar is ze dan, vanochtend geboren, ons mooie meisje! Gisteravond vliezen gebroken, vanaf 12 uur s'nachts weeen en om 11 uur 's ochtends geboren en een natuurtalent aan de borst. En natuurlijk het mooiste meisje van de wereld. Het was een prachtige bevalling hoewel niet geheel zoals ik dat in mijn hoofd had :D Voor de naam mag je pmen, hoewel ik niet weet wanneer weer reageer. Voel je vrij om de naam door te pmen.
Gefeliciteerd!! O+
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
  maandag 4 juni 2012 @ 21:39:42 #115
267274 kapiteinpannekoek
dolle duo kleutermamma
pi_112446305
quote:
0s.gif Op maandag 4 juni 2012 17:12 schreef bijtje84 het volgende:
:* voor alle vallende dames!! Doen jullie ff voorzichtig met zn alle zeg! * bijtje84 Kijkt streng rond.

Katy hm op zich misschien wel verstandig van je vk dat je je nu dan instelt op een latere datum dan je uitgerekende datum. Om ontzettend wachten te voorkomen ;)

En ik begrijp dat TW zich al een poosje niet gemeld heeft? Als je bezig bent: zet m op meis!!

Ik heb ook weer een sticker gekregen van de gyn vanochtend. Groeiecho was ook keurig. Voldoende vruchtwater allebei. En respectievelijk ruim 2600 en 2800 gram nu.
Volgende week dinsdag terug komen, dan doen we ook een inwedig onderzoek, als ik dan wat ontsluiting zou hebben mag ik waarschijnlijk door 'naar boven' dan gaan ze me een klein zetje geven.
Maar als het dan nog potdicht zit dan moeten we gewoon blijven afwachten.

Maaarrrrr vooralsnog hoop ik eigenlijk dat ik volgende week dinsdag niet eens haal. Gisterenavond wat voorwerk gehad, elke vijf minuten een harde buik en dat voor iets meer dan een uur. Maar daarna stopte het. Jammer. Hihi.
Wauw! Wat ben jij goed bezig en je jongens ook. Dat gewicht is echt fantastisch. Ik zeg "lama komen die handel" !

Sterkte!
pi_112446493
Bijtje wat gaat je tweetal goed! Kan me voorstellen dat je nieuwsgierig bent hoor!
  maandag 4 juni 2012 @ 21:47:25 #117
374280 peace-lover
Vrede op aarde!
pi_112446999
TW gefeliciteerd! *O*

En ik ben ook benieuwd naar de naam :@
Als je dacht alles gezien te hebben...
pi_112447602
quote:
1s.gif Op maandag 4 juni 2012 21:39 schreef kapiteinpannekoek het volgende:

[..]

Wauw! Wat ben jij goed bezig en je jongens ook. Dat gewicht is echt fantastisch. Ik zeg "lama komen die handel" !

Sterkte!
Dank je! Ik zeg ook "lama komen die handel" haha.
  maandag 4 juni 2012 @ 22:05:57 #119
177580 maffemuts
Maf en mutsig
pi_112448645
Gefeli TW! ik hoop dat je herstel goed zal gaan, en je kan genieten van je meisje! :*
Enf goede echo gehad zag ik *O*
Gewoon n stuiterballetje
http://youtu.be/JI-o25K6B-E
  maandag 4 juni 2012 @ 22:28:15 #120
351479 KatyM
Hihaah!
pi_112450709
Gefeliciteerd TW! *O* *O*
  † In Memoriam † maandag 4 juni 2012 @ 22:42:56 #121
309370 Nanadu
pi_112452244
Gefeliciteerd Twistleweed *O* *O* Ik ben benieuwd naar je verhaal.

Ik ben weer terug van weekend weg. Ik heb wel deels meegelezen, maar niet kunnen reageren omdat ik meestal op mijn telefoon heb meegelezen. Ik pak het dus vanaf hier weer op.
Weekendje weg was lekker en genoeg afleiding gehad. Wel heb ik gemerkt dat een dagje burgers zoo op dit moment toch iets teveel van het goede is ;) Gisteren hebben we alleen maar regen gehad en hebben we gezwommen. Al met al een leuk weekend.

Morgen weer naar het ziekenhuis voor ijzerinfuus. Ik hoop dat het helpt deze keer, want de vermoeidheid en duizeligheid wordt alleen maar erger. Daarnaast ben ik erg afwezig hoor ik vanuit mijn omgeving. Kom dus maar op met het ijzer :9
pi_112453446
Gefeliciteerd Twistleweed! *O* *O*
En als iemand nog een PM' etje over heeft! O-)
pi_112454484
quote:
1s.gif Op maandag 4 juni 2012 15:24 schreef As1981 het volgende:
Even ego maar ik maakte net toch een smak. Ik was met Yaro aan het voetballen, gleef uit en viel zo achterover. plat op mijn rug en hard met mijn hoofd op de grond. Tijdens de vorige zwangerschap kreeg ik het ook steeds voor elkaar om te vallen met domme redenen.

Yaro schrok erg en gaat nu ook steeds nep vallen. En dat terwijl ik zo hard mijn best gedaan heb om het te doen overkomen of het niets is.
Jemig doe es niet!
Dat had je de vorige keer idd ook steeds, en dan ook nog met die dikke buik.
Die heb je nu nog niet, maar dat betekend niet dat je dat dan nu zomaar weer moet gaan doen o|O :*
pi_112455383
gefeliciteerd TW!!!!!!!
  maandag 4 juni 2012 @ 23:22:50 #125
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_112455543
Gefeliciteerd TW!
En als iemand het weet, zou die mij dan de naam willen PM-en? O-)
pi_112455567
quote:
1s.gif Op maandag 4 juni 2012 23:22 schreef Brighteyes het volgende:
Gefeliciteerd TW!
En als iemand het weet, zou die mij dan de naam willen PM-en? O-)
pi_112455930
Bijtje, wauw, gewoon 5400 gram kind in je buik! Geweldig dat het zo goed gaat, toch extra bijzonder bij zo'n tweelingzwangerschap.

Er waren wat valpartijen, las ik. :o Voorzichtig joh.

Hier morgen alweer 28 weken, dat schiet lekker op. Kindlief doet het prima en beweegt steeds fanatieker. Net nog alcoholvrij bier over m'n shirt omdat ik omhoog vloog door een porrend/draaiend voetje tegen m'n heupbot. :D Blijft raar.
pi_112456515
quote:
0s.gif Op maandag 4 juni 2012 23:28 schreef Cantare het volgende:
Bijtje, wauw, gewoon 5400 gram kind in je buik! Geweldig dat het zo goed gaat, toch extra bijzonder bij zo'n tweelingzwangerschap.

Bizar als je het zo ziet staan. 5400 gram kinderen in mijn buik. Plus twee plonzen vruchtwater en twee placenta's... Pff hihi niet te lang bij stil staan.
Bijzonder dat het zo goed gaat, dat het kan, is het absoluut. Besef ik me ook heel goed.
pi_112456907
:)

Een tweeling had mij ook wel heel leuk geleken, ik heb zelf een broertje en zusje die tweeling zijn. Maar ja, 't moet je maar net gebeuren. ;)
  maandag 4 juni 2012 @ 23:45:00 #130
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_112457087
quote:
0s.gif Op maandag 4 juni 2012 20:40 schreef Thistleweed het volgende:
Jaaaa! Daar is ze dan, vanochtend geboren, ons mooie meisje! Gisteravond vliezen gebroken, vanaf 12 uur s'nachts weeen en om 11 uur 's ochtends geboren en een natuurtalent aan de borst. En natuurlijk het mooiste meisje van de wereld. Het was een prachtige bevalling hoewel niet geheel zoals ik dat in mijn hoofd had :D Voor de naam mag je pmen, hoewel ik niet weet wanneer weer reageer. Voel je vrij om de naam door te pmen.
Gefeliciteerd! *O*
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_112458976
Helemaal waar Cantare. Voor ons was het ook een totale verrassing! Komt niet voor in de familie's ofzo. Dus echt een cadeautje, zomaar twee tegelijk :)
  dinsdag 5 juni 2012 @ 03:34:03 #132
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_112462021
Gefeliciteerd TW! Ook ik ben uiteraard nieuwsgierig naar de naam...:D. Zou iemand mij willen pm'en?

Verder ben ik al een tijdje afwezig hier, druk met alles afronden op het werk en merk dat ik al steeds meer in mijn eigen coconnetje terecht kom. Ook erg moe steeds dus het is maar goed dat ik over 3 dagen verlof heb! Ik ben ook verder helemaal niet bijgelezen maar moet even mijn verhaal kwijt.

Gister ochtendje aan de CTG gehangen, ik had de baby een uur of 5 niet gevoeld terwijl ze normaal 's ochtends heel druk is. Het zat me niet lekker dus ik had gebeld en mocht meteen komen. De eerste CTG die werd gemaakt was niet super, ze bewoog eigenlijk nog steeds amper en reageerde ook nergens op. Ook hoorden we een onregelmatigheid in de hartslag en dit terwijl er in de familie best wat hartafwijkingen zitten. Mijn bloeddruk was ook behoorlijk te hoog (tsja, wat wil je op zo'n moment). We moesten ons dan ook melden op de verloskamers voor een uitgebreide CTG van minstens een uur en voorbereiden op opname. Gynaecoloog wilde zelf komen kijken omdat hij het niet helemaal vertrouwde. We werden helemaal persoonlijk naar boven begeleid. Heel lief maar ik ging me steeds meer zorgen maken. Pff... Wat een stress zeg!

Eenmaal boven aangekomen werd ik meteen weer aan het apparaat gehangen en de verpleegkundige die dat deed zei eigenlijk al na 3 minuten: volgens mij is er helemaal niets aan de hand.

Ik heb 3 kwartier gelegen en in die tijd was de baby ontzettend druk, drukker dan normaal. De bewegingen worden aangeven in groene blokjes en bij ons was het gewoon 1 groene streep, achter elkaar door. Hartje klonk heel regelmatig en mijn bloeddruk werd om de 5 minuten gemeten en was ook nog nooit zo laag geweest... Toen de verloskundige langskwam wisten we ook eigenlijk wel dat alles goed was. Zij bevestigde dat ook ('ik heb nog nooit zo'n actieve baby bij een CTG gezien') en mochten we naar huis. De gynaecoloog is uiteindelijk niet eens meer langs geweest.

Heel verhaal maar ik moest het even kwijt. Kan nu ook niet slapen, blijf steeds maar denken aan het moment dat je denkt: er is iets mis met mijn baby. Wat voelt die buik dan zwaar :(. Nouja, boel drukte om gelukkig helemaal niks. Nu maar weer proberen te slapen.
pi_112462463
Tante Soesa, dat is even schrikken zeg! Gelukkig bewoog ze goed op die tweede ctg. Maar kan me indenken dat je je rot schrikt als ze ineens een blik gedoe open trekken en spreken over opname. Bijna met verlof, zin in?
pi_112462588
TW:gefeliciteerd met je dochter!!!! *O*

Bijtje: bijna niet te geloven hoe goed het gaat he? Echt heel heel erg gaaf.

Wat een schrik Tante Soesa, is het slapen gelukt?
pi_112462595
Tante Soesa wel prettig dat ze direct actie ondernamen.. En dat alles achteraf gelukkig mee viel! Niet raar dat je je zo'n zorgen maakte hoor :N ... Nog een paar dagen meid en dan heb je verlof! Lekker helemaal aan jezelf en je gezinnetje denken :Y
  dinsdag 5 juni 2012 @ 08:00:50 #136
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_112462957
Goedemorgen :)

Slapen is gelukkig weer gelukt. Het was inderdaad fijn dat er meteen actie werd ondernomen! Ik ben blij dat het allemaal niet nodig was...Vrijdag krijg ik nu een extra controle tussendoor dus dat is ook wel fijn. En wat ben ik blij dat ik nog maar 2 dagen écht hoef te werken (donderdag wordt volgens mij meer van de gezelligheid, lekker lunchen, taart eten, afscheid nemen, kast opruimen e.d.) want ik ben ook echt op nu. Ik kijk dus heel erg uit naar mijn verlof *O*. Nu nog mooi weer... 8-)

Ik las over Bijtje, wat fijn dat alles zo onwijs goed gaat en dat je jongens zo goed groeien!
pi_112463063
Soesa gelukkig was er niets aan de hand!

Vandaag hoe dan ook over de helft, 21 weken! Ineens vind ik het toch wel hard gaan...
pi_112463097
Gaaf hoor bijtje. Zeker omdat ze het zo goed doen. Voor de eerste wilde ik ook altijd een tweeling. toen hij er was, was ik blij dat het er 1 was. Nu mag ik alles nog een keer meemaken.

Wat een schrik tante soesa. wel fijn met de actie en dat alles goed is. nu weer ontspannen en op naar je verlof.

Sonnetje ook bijna verlof. Laatste dagje!!
pi_112463106
Mijlpijl voor ophelia!!
pi_112463146
spuit11
As1981 ik zie nu pas dat je weer zwanger bent, wat leuk gefeliciteerd!! *O*
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_112463311
Dat is ook schrikken Soesa, fijn dat toch alles goed was!

En het is weer mijlpalendag! Jompels voor iedereen! *O*

Ennn... Katy en ik zijn 37 weken! *O* Ik ben zo blij dat ik dat gewoon gehaald heb nu :D Echt wel een opluchting hoor! M'n bloeddruk kan doen wat ie wil nu, ze is af O+
Mama van F. (2012) en M. (2016)
pi_112463340
*O* voor alle mijlpalen :)
pi_112463419
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 08:21 schreef Poppejans het volgende:
spuit11
As1981 ik zie nu pas dat je weer zwanger bent, wat leuk gefeliciteerd!! *O*
Dankje wel

En nog meer mooie mijlpalen. Twee nieuwe LLM's
pi_112463452
*O* Voor alle mijlpalen, en een extra *O* voor Marjolijntje en KatyM. 37 weken, whieehieeee!
pi_112463823
*O* Bijna 8 weken *O* Voor nu tenminste even. Over 2,5 week nog een echo om de precieze datum vast te stellen. Zag er allemaal al wel goed uit. Het had al stompjes en hartje klopte goed.
Good mums have sticky floors, dirty ovens and happy kids!!
pi_112463902
Fijn MeNicole :) .. Om iets meer zekerheid te hebben en een knippertje te zien!
  dinsdag 5 juni 2012 @ 09:10:03 #147
250838 Fee-nix
fire, ashes, brand new me
pi_112463906
Gefeliciteerd met je meisje TW *O* .

Ook een *O* voor bijtje en haar goede tweelingzwangerschap!

En voor MeNicole!! *O* Goed nieuws!

Tante Soesa dat was flink schrikken, maar alles toch nog goed gekomen, dus nog maar een *O* ;)
  dinsdag 5 juni 2012 @ 09:30:35 #148
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_112464391
37 weken is een mooie mijlpaal!

Soesa, dat moest schrikken geweest zijn. Gelukkig was het loos alarm en doet je beebje het nog prima.

MeNicole *O*
.... met gevoel voor drama....
pi_112464438
Wat fijn menicole dat alled goed was.
pi_112464489
Nicole wat fijn zeg!

Hier voor het eerst wat krampen gehad gister avond. Maar verder niks en heerlijk geslapen. Vanmiddag naar de verloskundige en verder helemaal niks. Kind is naar kdv dus handen even vrij. Misschien zo maar even lekker rommelen. Nu eerst een kop koffie en wat lezen.
pi_112464574
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 09:05 schreef MeNicole2 het volgende:
*O* Bijna 8 weken *O* Voor nu tenminste even. Over 2,5 week nog een echo om de precieze datum vast te stellen. Zag er allemaal al wel goed uit. Het had al stompjes en hartje klopte goed.
Nou wat een opluchting!! Gefeliciteerd, nu echt ;) *O*
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_112464582
Tante Soesa Wat een schrik! Fijn dat alles goed is!
En jompels voor de mijlpalen! *O*
Ophelia over de helft! *O*
Mooie echo MeNicole! *O*

En mooie gewichten voor de jongens van Bijtje! *O*

Hie reen baggernacht gehad....Ben doodmoe, maar wil niet gaan slapen maar poetsen en opruimen.... :o
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
pi_112464688
Katy & Marjolijntje LLM!! *O* Fijn dat de 37 weken gehaald zijn ^O^.

Tante Soesa, wat schrikken joh! Gelukkig was alles toch gewoon goed.

Hier had ik gister ook een heel rustig jochie. Maar toen we naar bed gingen en ik me eigenlijk wel zorgen begon te maken, liet hij weer goed van zich horen voelen. Zondag waarschijnlijk te veel gedaan en gister niet echt heel rustig aan gedaan (had een fotoshoot, moest boodschappen doen, 2 wasjes gedraaid, gekookt) dus dat zal wel de oorzaak geweest zijn. Vandaag mag ik van mijn meneer helemaal niets doen. Dus... series here I come 8-)
Venus in pocketformaat
© loveli
  dinsdag 5 juni 2012 @ 09:44:07 #154
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_112464699
Haha Vamp, daar heb ik nou totaaaaaal geen last van!
De poetsdrang bedoel ik. Nesteldrang is een zwangerschapskwaal die mij tot nu toe altijd heeft weten over te slaan helaas :D
.... met gevoel voor drama....
  † In Memoriam † dinsdag 5 juni 2012 @ 09:46:26 #155
309370 Nanadu
pi_112464761
Tante Soesa jeetje wat moet je zijn geschrokken op dat moment, gelukkig is alles wel goed afgelopen en nu op naar je verlof *O*

Een goede echo voor MeNicole *O*

*O* voor de mijlpalen vandaag

Wat fijn dat het zo goed gaat bijtje en dat je jongens zo'n mooi gewicht hebben ^O^

Ik heb net mijn peuter weggebracht en ga zo op weg naar het ziekenhuis voor ijzerinfuus. Ik hoop dat deze keer mijn bloeddruk geen rare dingen doet en dat ik weer de hele dag moet blijven. In ieder geval voel ik baby super veel, dus dat ik positief nieuws :)
pi_112464819
Nesteldrang heb ik ook echt helemaal niet :D

Nanadu, succes in het ziekenhuis, hoop dat je lekker snel weer buiten staat :)
Mama van F. (2012) en M. (2016)
pi_112464995
Heeft Eliis zich ondertussen alweer gemeld na die echo van gisteren? Of ben ik zo kippig :?
  dinsdag 5 juni 2012 @ 09:58:24 #158
35189 Troel
scherp en bot
pi_112465038
Gefeliciteerd TW!!! (PM welkom ;) )

MeNicole ook weer zwanger, wat leuk!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_112465058
Van harte, MeNicole! Dit keer een meisje? :7 8 weken al, dat is best ver! Ik ben heel benieuwd hoe je grote jongens gaan reageren! O+
pi_112465128
Haha nou ik ga er eigenlijk van uit dat het weer een jongen word. Anders krijgen we zoveel speelgoed als er ook nog meisjesspul bij moet :P

Ik denk dat het de jongens het wel leuk vinden. Als ik al kijk hoe ze met Matthias zijn O+
pi_112465206
TW, ze is er!! O+ van harte gefeliciteerd vrouw! :*

Mijlpalen! *O* en al die verloven (??) die deze week beginnen... De mijne ook eind van de week O+ toch wel een mijlpaal ondanks dat ik al vanaf week 20 niet meer werk :')

Er zitten allemaal mini-kleertjes in de wasmachine hier O+ er komt gewoon echt echt echt weer een baby voor wie die kleertjes zelfs nog te groot gaan zijn de eerste tijd :o

En ik kan er niet bij, ik eet gewoon goed, maar ik kom gewoon echt niet aan :') blijf hangen op +6,8 (soms een pondje meer, soms een pondje minder).... bizar!! Ben er blij mee hoor, laat deze nog maar wat restanten van muppet opvreten 8-) maar dat contrast!
pi_112465439
Hier is het contrast precies andersom :')
Vorige keer niet extreem veel aangekomen, hoewel ik niet helemaal eerlijk tel ;) (eerste 16 weken 6 kilo afgevallen en daarna dus 10 aangekomen).
Nu had ik geen kilo's die eraf gingen, maar wel kilo's erbij ;) Mja tis ook weer niet zo dat ik tonnetje rond wordt ofzo. Geen idee waar de kilo's precies zitten, maar mn broeken en shirts pas ik nog steeds, dus ik geloof t wel.
Heb geen idee hoeveele er nu precies bij zit, mn weegschaal is leeg :')

*O* voor de mijlpalen van KatyM, Marjolijntje, Ophelia en Sorbootje (toch?) *O*
2 LLM's erbij!
Hier ook mijlpaal vandaag, 34 weken *O* Laatste werkdag *O*
Mn baas was al verbaasd dat ik er was *lol* Hij dacht dat mn verlof al begonnen was. Had al eigenlijk geen werkplek meer hehe. Kantoor stroomt een beetje vol :')

Gerbera, minikleertjes O+

Oh een een goede echo voor menicole, fijn zeg!
pi_112465736
TW gefeliciteerd met je dochter O+
Als iemand de naam wil pm'en O-)

Verder *O* voor alle mijlpalen en aankomend verlof! *O*
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_112466468
TW gefeliciteerd met jullie dochter!! *O*

En wow menicole, weer een kleine op komst! *O*
Tralalalaaa
pi_112466567
TW, gefeliciteerd!!!! *O*

Menicole, ook gefeliciteerd. De weken vliegen echt voorbij!
Met een meidenkwartet
  dinsdag 5 juni 2012 @ 10:52:13 #166
177580 maffemuts
Maf en mutsig
pi_112466613
31w1d vandaag en de rest van de week in de ziektewet ivm voorweeen en hardebuiken...
Urine wordt while we speak gechecked, krijg ik straks de uitslag van (hopen dat die uitslag niet jeukt)

Verder even een :* voor de LLM's
en een knuf voor de anderen !
Gewoon n stuiterballetje
http://youtu.be/JI-o25K6B-E
pi_112467063
Ben ook benieuwd naar de naam van dochter TW, iemand PM tje? :)

En weer een paar dames LLM's *O*

Soesa wat eng zeg, gelukkig gaat het goed met je kindje, nog even werken en dan verlof :)

Sonnetje nog een dagje werken en dan verlof.. lekker :)

Hier ook lekker dagje alleen, kind is naar de kdv. Poetsdrang begint hier langzamerhand te komen. Heb alle knuffels en speelgoed gewassen van de dreumes, zo maar eens even bezig met de keuken. Heb nog geen babywasjes gedraaid, wacht er nog even mee. Ik begin wel wat warrig te worden, dingen vergeten, niet goed zien, gisteren zat ik maar te turen naar de bladerdeeg in de winkel, kon het niet vinden :')
  dinsdag 5 juni 2012 @ 11:06:34 #168
267274 kapiteinpannekoek
dolle duo kleutermamma
pi_112467163
quote:
1s.gif Op maandag 4 juni 2012 23:37 schreef bijtje84 het volgende:

[..]

Bizar als je het zo ziet staan. 5400 gram kinderen in mijn buik. Plus twee plonzen vruchtwater en twee placenta's... Pff hihi niet te lang bij stil staan.
Bijzonder dat het zo goed gaat, dat het kan, is het absoluut. Besef ik me ook heel goed.
Wat dacht je van het idee dat je een meter of meer kind in je buik hebt....hahahahahaha
  dinsdag 5 juni 2012 @ 11:07:34 #169
351479 KatyM
Hihaah!
pi_112467201
Bijtje, bikkel! Straks gewoon 2 mooie jochies O+

Ik wil ook graag de naam weten van TW :D Ben benieuwd :) Wil iemand hem doorpmmen?

Tante_Soesa, ik ben blij dat er uiteindelijk niks aan de hand was zeg, maar wel even schrikken.

Fijn dat alles goed eruit zag MeNicole2! Echt zwanger dus O+

Nanadu, succes vandaag in het ziekenhuis, hopelijk doet dat ijzerinfuus je goed, dit is ook niks :*

Adesse, Marjolijntje, Phaidra, ik ben benieuwd wat de volgorde zal zijn *O*.

Ik voel me helemaal nog niet LLM.
Het gaat nu eigenlijk wel weer prima. Morgen nog een etentje in Den Haag, ik fiets nog volop en heb eigenlijk nergens last van.
Ook het slapen gaat weer beter, dus jullie hoeven nog geen babynieuws te verwachten van deze kant, maar je weet het nooit.

*O* *O* *O* *O* *O* *O* Voor alle mijlpalen! 37 weken, het klinkt al best ver he? *) *O*

Ahw Maffe muts, voorweeen en harde buiken, nu al? Jakkes. Wachten op de uitslag maar.

[ Bericht 2% gewijzigd door KatyM op 05-06-2012 11:17:44 ]
  dinsdag 5 juni 2012 @ 11:10:23 #170
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_112467308
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 11:04 schreef Mereltje het volgende:
Ben ook benieuwd naar de naam van dochter TW, iemand PM tje? :)

O-) dit dus.....
pi_112467571
Gefeliciteerd met je meisje TW! *O*

en als iemand een pm/dm over heeft met de naam, dan houd ik me aanbevolen! O-)
vragen mag!
pi_112467871
TW, gefeliciteerd met je *O* dochter *O* !!!
Ook ik ben nieuwsgierig naar een naam-pmmetje O-).

Weer een paar belangrijke maalpijlen! En 2 nieuwe LLM'ers! Succes met die LL ;). w/

Tante Soesa, daar zou ik ook helemaal niet goed van zijn! Wel sterk van je dat je bij twijfel gewoon gebeld hebt en het niet gewoon "aangezien" hebt, geen risico nemen = goed!!!

Sterk hoor Bijtje, zo twee zware jongens al! Vriendin van me is zwanger van ééneiige tweeling en die is vrijdag 40 weken :X (maar eigenlijk denk ik dat ze nu bezig is, want het is op FB opvallend stil *))

Maffemuts, hoop dat alles ok is!

En nog een *O* voor goede echo's! Hopelijk is die van Ellis ook ok!

En ik weet niet of ik alle nieuwe zwangeren al gefeliciteerd heb, bij deze!

Ondertussen mijn gips geruild voor een brace. Ze wouden alleen een nieuwe gips doen als ik foto's wou laten nemen, wel met risico voor de baby. Nou dank je :{w. Bevallen doet ook pijn, ik doe wel ff zou dan met m'n handje.

[quote]0s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 10:06 schreef Gerberaatje het volgende:
En ik kan er niet bij, ik eet gewoon goed, maar ik kom gewoon echt niet aan :') blijf hangen op +6,8 (soms een pondje meer, soms een pondje minder).... bizar!! Ben er blij mee hoor, laat deze nog maar wat restanten van muppet opvreten 8-) maar dat contrast!
[/quote]

dat wil ik ook: (vr)eten en niet bijkomen :7

[ Bericht 3% gewijzigd door OooLizaooO op 05-06-2012 11:28:35 ]
pi_112468002
Soesa wat een schrik, fijn dat alles goed is!

*O* voor alle mijlpalen en MeNicole!

Mijn vlosje komt vanavond even langs, ipv later deze week. 'Zie' af en toe wat lichtbolletjes uit het niets en heb nog steeds vocht/hoofdpijn. Verder voel ik me wel goed de laatste dagen eigenlijk en slaap ik als een tierelier *O*. Maar ze wil ff checken op bloeddruk en eiwitten enzo.
pi_112468157
KatyM ik ook :) bij de eerste is het begonnen na het strippen na 41 weken en nu ben ik echt heel erg benieuwd. Ene kant het gevoel dat het nog wel even kan duren en andere kant meer bewust dat het gewoon zo maar kan starten.
  dinsdag 5 juni 2012 @ 11:37:53 #175
351479 KatyM
Hihaah!
pi_112468526
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 11:29 schreef adesse het volgende:
KatyM ik ook :) bij de eerste is het begonnen na het strippen na 41 weken en nu ben ik echt heel erg benieuwd. Ene kant het gevoel dat het nog wel even kan duren en andere kant meer bewust dat het gewoon zo maar kan starten.
Gek he? Bij jou komt het nu wel echt dichtbij hoor. Ben benieuwd *O*.
pi_112468914
En nog even een *O* voor alle andere mijlpalen, goede echo's en verloven! Ik hoop dat we Eliis ook snel terugzien met goed nieuws.
pi_112469069
Tante Soesa, wat een schrik! Fijn dat ze meteen actie hebben genomen en dat alles goed bleek te zijn. :*

KatyM en Marjolijntje *O* *O* Hoera voor jullie mijlpalen!

Maffe, wat rot die harde buiken. :* Hopelijk is alles oké

Bijtje met je tweeling, blijft bijzonder hoor! O+

Eliis, ik hoop echt dat de echo goed was?

Mijn nesteldrang begint een beetje te komen; lijstjes maken en alles moet opgeruimd en weggegooid. 8)7
Krijg een beetje de kriebels; het gaat zo snel en ik moet nog over zoveel dingen nadenken en doen. (denk ik dan hè :D )
I found myself alone,
Alone above the raging sea
That stole the only boy I loved
And drowned him deep inside of me
pi_112469324
Haha Liza, misschien omdat er nog zoveel van de vorige keer aanzit :P toen vrat ik ook (wel wat meer, hou mezelf nu wel iets meer in de hand hoor ;)) en toen zat ik rond deze termijn al rond de 20/25 kilo erbij :') (en toen moest ik nog 4 weken, want ben bij 38 weken bevallen)....

Tante Soes :o jemig, doe niet zo eng! Gelukkig alles in orde.... :* bijna verlof dame!

Zo, wasje 2 zit erin O+ de eerste hangt... en heeft iemand tips om 220 volt op de ramen te zetten? }:| dat je dan net je hele schuifpui schoon hebt en je kat er met natte modderpoten aan gaat staan krabben o|O o|O o|O aaarrrggghhhhhh!!!
pi_112469441
Thistleweed, gefeliciteerd met de geboorte van je meisje!
pi_112469921
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 11:58 schreef Gerberaatje het volgende:
en heeft iemand tips om 220 volt op de ramen te zetten? }:| dat je dan net je hele schuifpui schoon hebt en je kat er met natte modderpoten aan gaat staan krabben o|O o|O o|O aaarrrggghhhhhh!!!
Ruilen tegen een vogel die zich te pletter vliegt op het net gewassen, meest onbereikbare raam van het huis? -O-
pi_112469935
Gerb en Ophelia :D

Ik had in de eerste week van mn verlof ontzettende nesteldrang. Nu heb ik wat meer rust. Ook wel fijn :P
pi_112469992
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 11:26 schreef clauwheee het volgende:
Mijn vlosje komt vanavond even langs, ipv later deze week. 'Zie' af en toe wat lichtbolletjes uit het niets en heb nog steeds vocht/hoofdpijn.
Waar kunnen die lichtbolletjes op wijzen dan, heb ze al weken, zo alsof er vuurvliegjes in mijn ooghoeken zweven. Ook vocht en hoofdpijn, maar lage bloeddruk telkens op controle :?
pi_112471458
Geen idee, maar maak me ook geen zorgen eigenlijk. Ik heb ook steeds een goede bloeddruk, tenminste, tot aan vorige week wel. Maar ze wil wel even m'n urine en bloeddruk controleren zei ze.
pi_112471645
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 12:56 schreef clauwheee het volgende:
Geen idee, maar maak me ook geen zorgen eigenlijk. Ik heb ook steeds een goede bloeddruk, tenminste, tot aan vorige week wel. Maar ze wil wel even m'n urine en bloeddruk controleren zei ze.
Wel netjes van haar, hier vanmiddag weer de molen. Ben benieuwd, voel me een beetje raar vandaag. Het rommelt wat onderin, veel harde buiken en ik voel me high. Kan de vermoeidheid zijn van een nacht weinig slaap. Ben benieuwd hoe zwaar hij nu geschat wordt (vorige week iets over de 3 kilo :D ).
pi_112471825
Ik zie ook af en toe van die lichtbolletjes in mijn ogen, net vuurvliegjes. Volgens mij is het wat te laag ijzer. Maar soms zou het ook kunnen wijzen in combi met hoge bloeddruk op zwangerschapsvergiftiging.

Katy en Marjolijntje LLM'ers!! *O*
pi_112471868
Haaaaai dikzakjes!

Een 21 weken zwangere hier *O* *O*

TW gefeliciteerd met je meisje! *O* *O* *O*
  dinsdag 5 juni 2012 @ 13:08:56 #187
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_112471932
TW van harte gefeliciteerd zeg! *O*
Ik ben ook wel benieuwd naar haar naam. :@
A grand adventure has begun.
pi_112472189
Hoera voor Enf's mooie echo :) O+
quote:
0s.gif Op maandag 4 juni 2012 10:44 schreef Lunta het volgende:
Oh wauw Sorbo, wist niet dat je draagmamma was. Poehee, nou moet ik weer huilen, dat vind ik zo bijzonder gebaar. (
Ik vind dit op de een of andere manier toch zó schattig :D O+

Over hoeveel kindjes: ik wacht eerst eens af of eentje me überhaupt gaat bevallen :P :+ Martijn zou er graag twee willen, dat zie ik zelf zo ook meer voor me dan 3 stuks. Mgoed, eerst nummer 1 dus even afwachten :)

Liza, oei, gips! Da's niet goed... Wel fijn dat je een goede echo hebt gehad O+

Loodje: hoe is je sollicitatie gegaan?

Kersjes weer een sticker *O*

Thistleweed!! O+ *O* *O* *O* *O* O+ Van harte gefeliciteerd! :*

Tante Soesa, wat ontzettend schrikken! Gelukkig alles in orde O+

Ontzettend benieuwd naar Eliis trouwens... Hoop dat ze zich hier snel meldt met goed nieuws :Y
pi_112472215
En dan sowieso een random smakkerd voor y'all hier! :*
pi_112472368
Ik kijk wekelijks even op babybytes naar het hoe&wat over de baby (hoe groot is ze nu, wat is er al 'af', ontwikkelingen bij moeder, etc).

Daar stond bij 18 weken (dat ben ik overmorgen) dit:
quote:
Als dit je eerste zwangerschap is, dan is je groeiende buik nog niet goed te zien met kleding aan. Mensen die niet weten dat je zwanger bent, zullen er nu daarom ook nog niet naar vragen.
--> Afgelopen weekendje-weg vroeg een collega van Martijn me of ik zeker wist dat ik niet zwanger ben van een tweeling.
--> Een buurvrouw van mijn ouders schrok toen ze hoorde dat ik pas 18 weken ben, die dacht dat ik al maanden verder was.
--> En meer van dit soort verhalen :D :+

Ik geloof dat mijn pens een beetje voorligt op babybytes :P
pi_112472507
Wow Sorboo, 21 weken alweer!! Wat gaat dat snel!

Hier 29 weken vandaag!! *O* En zojuist de intake van de kraamhulp gehad.
pi_112472567
Volgens babybytes zou mijn baby nu rond de 2000 gram zijn :P

Volgens de gyn was ze dat een dikke 3,5 week geleden al :')

Labelloo, lekker op tijd zeg :o hier heb ik morgen telefonische intake :)
pi_112472621
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 13:23 schreef Gerberaatje het volgende:
Volgens babybytes zou mijn baby nu rond de 2000 gram zijn :P

Volgens de gyn was ze dat een dikke 3,5 week geleden al :')

Labelloo, lekker op tijd zeg :o hier heb ik morgen telefonische intake :)
Hihi, stomme babybytes! :P :+

Telefonische intake? Wat houdt dat precies in?
pi_112472692
Gefeliciteerd TW *O*

Tante Soesa, fijn dat het in orde bleek.

Verder voor alle echo's, mijlpalen, goedkeuringen etc *O*

Hier gisteren de schoonfamilie ingelicht. Mijn schoonmoeder heeft altijd de neiging om een vergelijking met haar andere (kindloze) kind(eren) te trekken : 'als <insert naam andere zoon> nou een kind krijgt! blabla ' -O- en dat geeft bij mij altijd een beetje het gevoel zoals je heel blij bent met iets en iemand anders zegt: 'ow ja dat heb ik ook'. Het was te verwachten bij haar, maar mijn hormonen zeggen :6 *stampvoetend*

Mijn schoonvader en vriendin waren heel enthousiast :)
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_112472727
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 13:24 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Hihi, stomme babybytes! :P :+

Telefonische intake? Wat houdt dat precies in?
E.e.a. doornemen aan specifieke wensen die je hebt... bij een eerste komen ze altijd bij je thuis (en niet om te checken wat je allemaal hebt hoor ;) gewoon om door te spreken wat je mag verwachten en wat je wensen zijn) bij een 2e doen ze dat vaak telefonisch :)
pi_112473118
Dat is zeker op tijd Gerbera! Zal wel met de vakantieplanning te maken hebben. Mijn kraampakket is trouwens ook al onderweg zag ik.

Coco, dat had ik destijds ook gelezen op babybytes. Ik had toen ook al een flinke buik! Nu begint iedereen ook al te vragen 'Hoe lang moet je nog?', en als ik dan 11 weken zeg vinden ze dat nog erg lang. Ze denken dat ik al verder ben!
pi_112473593
Iedereen zegt tegen mij juist dat ik een hele bescheiden buik heb..
Mijn buik verschilt ook de hele week echt enorm... soms heb ik opeens een stuk grotere buik dan de andere dag.. Het blijft maf.
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_112473597
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 13:26 schreef Estrys het volgende:
Gefeliciteerd TW *O*

Tante Soesa, fijn dat het in orde bleek.

Verder voor alle echo's, mijlpalen, goedkeuringen etc *O*

Hier gisteren de schoonfamilie ingelicht. Mijn schoonmoeder heeft altijd de neiging om een vergelijking met haar andere (kindloze) kind(eren) te trekken : 'als <insert naam andere zoon> nou een kind krijgt! blabla ' -O- en dat geeft bij mij altijd een beetje het gevoel zoals je heel blij bent met iets en iemand anders zegt: 'ow ja dat heb ik ook'. Het was te verwachten bij haar, maar mijn hormonen zeggen :6 *stampvoetend*

Mijn schoonvader en vriendin waren heel enthousiast :)
Je hormonen hebben gelijk :P. Dat zou ik ook echt een stomme reactie vinden.

Het eerste dat mijn schoonmoeder vroeg (uiteraard na felicitaties en verbazing - ze hadden het duidelijk niet verwacht): "Gaan jullie nu ook trouwen?" Uh nee? Ik begreep de link niet helemaal, nooit eerder over gehad, we zijn al 12 jaar samen, 7 jaar samenwonend... En dat is het eerste wat in je opkomt? :D Nou ja, ze is heel lief verder.
Venus in pocketformaat
© loveli
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')