Geluktquote:Op maandag 4 juni 2012 21:21 schreef becky27 het volgende:
[..]
Jup en gereageerd. Ik hoop dat jij het ook hebt gehad dan komt het bij de juiste aan. ;-)
Gefeliciteerd!!quote:Op maandag 4 juni 2012 20:40 schreef Thistleweed het volgende:
Jaaaa! Daar is ze dan, vanochtend geboren, ons mooie meisje! Gisteravond vliezen gebroken, vanaf 12 uur s'nachts weeen en om 11 uur 's ochtends geboren en een natuurtalent aan de borst. En natuurlijk het mooiste meisje van de wereld. Het was een prachtige bevalling hoewel niet geheel zoals ik dat in mijn hoofd hadVoor de naam mag je pmen, hoewel ik niet weet wanneer weer reageer. Voel je vrij om de naam door te pmen.
Wauw! Wat ben jij goed bezig en je jongens ook. Dat gewicht is echt fantastisch. Ik zeg "lama komen die handel" !quote:Op maandag 4 juni 2012 17:12 schreef bijtje84 het volgende:
voor alle vallende dames!! Doen jullie ff voorzichtig met zn alle zeg! * bijtje84 Kijkt streng rond.
Katy hm op zich misschien wel verstandig van je vk dat je je nu dan instelt op een latere datum dan je uitgerekende datum. Om ontzettend wachten te voorkomen
En ik begrijp dat TW zich al een poosje niet gemeld heeft? Als je bezig bent: zet m op meis!!
Ik heb ook weer een sticker gekregen van de gyn vanochtend. Groeiecho was ook keurig. Voldoende vruchtwater allebei. En respectievelijk ruim 2600 en 2800 gram nu.
Volgende week dinsdag terug komen, dan doen we ook een inwedig onderzoek, als ik dan wat ontsluiting zou hebben mag ik waarschijnlijk door 'naar boven' dan gaan ze me een klein zetje geven.
Maar als het dan nog potdicht zit dan moeten we gewoon blijven afwachten.
Maaarrrrr vooralsnog hoop ik eigenlijk dat ik volgende week dinsdag niet eens haal. Gisterenavond wat voorwerk gehad, elke vijf minuten een harde buik en dat voor iets meer dan een uur. Maar daarna stopte het. Jammer. Hihi.
Dank je! Ik zeg ook "lama komen die handel" haha.quote:Op maandag 4 juni 2012 21:39 schreef kapiteinpannekoek het volgende:
[..]
Wauw! Wat ben jij goed bezig en je jongens ook. Dat gewicht is echt fantastisch. Ik zeg "lama komen die handel" !
Sterkte!
Jemig doe es niet!quote:Op maandag 4 juni 2012 15:24 schreef As1981 het volgende:
Even ego maar ik maakte net toch een smak. Ik was met Yaro aan het voetballen, gleef uit en viel zo achterover. plat op mijn rug en hard met mijn hoofd op de grond. Tijdens de vorige zwangerschap kreeg ik het ook steeds voor elkaar om te vallen met domme redenen.
Yaro schrok erg en gaat nu ook steeds nep vallen. En dat terwijl ik zo hard mijn best gedaan heb om het te doen overkomen of het niets is.
quote:Op maandag 4 juni 2012 23:22 schreef Brighteyes het volgende:
Gefeliciteerd TW!
En als iemand het weet, zou die mij dan de naam willen PM-en?
Bizar als je het zo ziet staan. 5400 gram kinderen in mijn buik. Plus twee plonzen vruchtwater en twee placenta's... Pff hihi niet te lang bij stil staan.quote:Op maandag 4 juni 2012 23:28 schreef Cantare het volgende:
Bijtje, wauw, gewoon 5400 gram kind in je buik! Geweldig dat het zo goed gaat, toch extra bijzonder bij zo'n tweelingzwangerschap.
Gefeliciteerd!quote:Op maandag 4 juni 2012 20:40 schreef Thistleweed het volgende:
Jaaaa! Daar is ze dan, vanochtend geboren, ons mooie meisje! Gisteravond vliezen gebroken, vanaf 12 uur s'nachts weeen en om 11 uur 's ochtends geboren en een natuurtalent aan de borst. En natuurlijk het mooiste meisje van de wereld. Het was een prachtige bevalling hoewel niet geheel zoals ik dat in mijn hoofd hadVoor de naam mag je pmen, hoewel ik niet weet wanneer weer reageer. Voel je vrij om de naam door te pmen.
Dankje welquote:Op dinsdag 5 juni 2012 08:21 schreef Poppejans het volgende:
spuit11
As1981 ik zie nu pas dat je weer zwanger bent, wat leuk gefeliciteerd!!
Nou wat een opluchting!! Gefeliciteerd, nu echtquote:Op dinsdag 5 juni 2012 09:05 schreef MeNicole2 het volgende:
Bijna 8 weken
Voor nu tenminste even. Over 2,5 week nog een echo om de precieze datum vast te stellen. Zag er allemaal al wel goed uit. Het had al stompjes en hartje klopte goed.
Wat dacht je van het idee dat je een meter of meer kind in je buik hebt....hahahahahahaquote:Op maandag 4 juni 2012 23:37 schreef bijtje84 het volgende:
[..]
Bizar als je het zo ziet staan. 5400 gram kinderen in mijn buik. Plus twee plonzen vruchtwater en twee placenta's... Pff hihi niet te lang bij stil staan.
Bijzonder dat het zo goed gaat, dat het kan, is het absoluut. Besef ik me ook heel goed.
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 11:04 schreef Mereltje het volgende:
Ben ook benieuwd naar de naam van dochter TW, iemand PM tje?
Op dinsdag 5 juni 2012 10:06 schreef Gerberaatje het volgende:
Gek he? Bij jou komt het nu wel echt dichtbij hoor. Ben benieuwdquote:Op dinsdag 5 juni 2012 11:29 schreef adesse het volgende:
KatyM ik ookbij de eerste is het begonnen na het strippen na 41 weken en nu ben ik echt heel erg benieuwd. Ene kant het gevoel dat het nog wel even kan duren en andere kant meer bewust dat het gewoon zo maar kan starten.
Ruilen tegen een vogel die zich te pletter vliegt op het net gewassen, meest onbereikbare raam van het huis?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 11:58 schreef Gerberaatje het volgende:
en heeft iemand tips om 220 volt op de ramen te zetten?dat je dan net je hele schuifpui schoon hebt en je kat er met natte modderpoten aan gaat staan krabben
![]()
![]()
aaarrrggghhhhhh!!!
Waar kunnen die lichtbolletjes op wijzen dan, heb ze al weken, zo alsof er vuurvliegjes in mijn ooghoeken zweven. Ook vocht en hoofdpijn, maar lage bloeddruk telkens op controlequote:Op dinsdag 5 juni 2012 11:26 schreef clauwheee het volgende:
Mijn vlosje komt vanavond even langs, ipv later deze week. 'Zie' af en toe wat lichtbolletjes uit het niets en heb nog steeds vocht/hoofdpijn.
Wel netjes van haar, hier vanmiddag weer de molen. Ben benieuwd, voel me een beetje raar vandaag. Het rommelt wat onderin, veel harde buiken en ik voel me high. Kan de vermoeidheid zijn van een nacht weinig slaap. Ben benieuwd hoe zwaar hij nu geschat wordt (vorige week iets over de 3 kiloquote:Op dinsdag 5 juni 2012 12:56 schreef clauwheee het volgende:
Geen idee, maar maak me ook geen zorgen eigenlijk. Ik heb ook steeds een goede bloeddruk, tenminste, tot aan vorige week wel. Maar ze wil wel even m'n urine en bloeddruk controleren zei ze.
Ik vind dit op de een of andere manier toch zó schattigquote:Op maandag 4 juni 2012 10:44 schreef Lunta het volgende:
Oh wauw Sorbo, wist niet dat je draagmamma was. Poehee, nou moet ik weer huilen, dat vind ik zo bijzonder gebaar. (
--> Afgelopen weekendje-weg vroeg een collega van Martijn me of ik zeker wist dat ik niet zwanger ben van een tweeling.quote:Als dit je eerste zwangerschap is, dan is je groeiende buik nog niet goed te zien met kleding aan. Mensen die niet weten dat je zwanger bent, zullen er nu daarom ook nog niet naar vragen.
Hihi, stomme babybytes!quote:Op dinsdag 5 juni 2012 13:23 schreef Gerberaatje het volgende:
Volgens babybytes zou mijn baby nu rond de 2000 gram zijn
Volgens de gyn was ze dat een dikke 3,5 week geleden al
Labelloo, lekker op tijd zeghier heb ik morgen telefonische intake
E.e.a. doornemen aan specifieke wensen die je hebt... bij een eerste komen ze altijd bij je thuis (en niet om te checken wat je allemaal hebt hoorquote:Op dinsdag 5 juni 2012 13:24 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Hihi, stomme babybytes!![]()
Telefonische intake? Wat houdt dat precies in?
Je hormonen hebben gelijkquote:Op dinsdag 5 juni 2012 13:26 schreef Estrys het volgende:
Gefeliciteerd TW![]()
Tante Soesa, fijn dat het in orde bleek.
Verder voor alle echo's, mijlpalen, goedkeuringen etc![]()
Hier gisteren de schoonfamilie ingelicht. Mijn schoonmoeder heeft altijd de neiging om een vergelijking met haar andere (kindloze) kind(eren) te trekken : 'als <insert naam andere zoon> nou een kind krijgt! blabla 'en dat geeft bij mij altijd een beetje het gevoel zoals je heel blij bent met iets en iemand anders zegt: 'ow ja dat heb ik ook'. Het was te verwachten bij haar, maar mijn hormonen zeggen
*stampvoetend*
Mijn schoonvader en vriendin waren heel enthousiast
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |