SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Diverse linksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Apps voor op telefoonsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2012 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. DOE MEE MET EEN FOK!TEAM
Met een Fok! Team meedoen aan een estafetteloop?
Op zaterdag 7 juli 2012 wordt in Rotterdam de Rotterdam Ekiden gelopen. ( www.rotterdamekiden.nl ) Een leuke gelegenheid om eens de mensen die je online aanmoedigt in levende lijve aan te moedigen. Ook is er na de loop een buffet en een BBQ (die we zelf kunnen meenemen en kosten dus voor eigen rekening), dus gezelligheid achteraf is ook goed mogelijk. De kosten zijn 45 euro per team met nog extra kosten voor 2 chips (totaal 4 euro), dus ongeveer 8 euro per persoon. Het buffet erna kost 14 euro per persoon. De wedstrijd begint om 12 uur en zal toch wel het grootste deel van de middag duren.Heb je interesse, stuur MaleDuck dan een pm met daarin je voorkeur qua afstand en of je daarna zou willen eten. Dan zal ik ergens eind juni een inventarisatie maken of we als Fok! een team (of meerdere teams) kunnen afvaardigen.quote:Een EKIDEN is een Japanse estafetteloop. Eki betekent "plaats" en Den staat voor "bezorgen". In vroegere tijden werden in Japan namelijk belangrijke documenten door diverse lopers vliegensvlug van de ene naar de andere plaats gebracht. Het sportieve evenement EKIDEN is op deze klassieke koeriersdienst gebaseerd. Het pakket documenten wordt gesymboliseerd door een sjerp, de Tasuki.
Zes personen vormen samen een team waarbij elk teamlid een eigen afstand loopt. De afstanden zijn in startvolgorde; 5km- 10km- 5km- 10km- 5km- 7,195km.In totaal wordt dus 42,195 km afgelegd, een echte "MARATHON" afstand.
Deelnemen aan een "EKIDEN" is niet alleen sport bedrijven, maar ook een paar uur gezellig in de buitenlucht met mede sporters en/of vrienden genieten.
[ Bericht 0% gewijzigd door GotC op 04-06-2012 12:48:38 ]![]()
*UPDATE*
Voor de Ekiden in Rotterdam op 7 juli hebben we nu 1 team van zes personen, gaat het nog lukken om nog een team vol te krijgen?<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Ja maar als iedereen roept dat haklanding zo slecht is voor de gewrichten en als je al die verhalen leest over mensen die zonder spierpijn en blessures wedstrijden lopen op minimalistische schoenen, dan krijg je toch het gevoel dat je iets verkeerd doetquote:Op maandag 4 juni 2012 08:40 schreef GotC het volgende:
[..]
Zou lekker bij het stabiele blijvenHet minimalistische is zo'n trend eigenlijk, maar niet voor iedereen weggelegd. Je hebt echt een midden/voorvoetslanding nodig. Yur heeft eerst een paar weken met mij gelopen, en liep dan expres op z'n normale schoenen op voorvoetslanding, om alvast te wennen
Voor zover ik weet heeft hij geen last ervan gehad, alleen wat gevoelige kuiten. Maar dat was na een dag weer over...
Op zich ben ik niet heel blessuregevoelig (dit is eigenlijk de eerste blessure die ik heb sinds ik ben begonnen in sept 2010), maar ik wil het wel graag 'goed' doen, zeg maar.
Niet meer actief op Fok!![]()
Oefen dan eerst de middenvoetslanding op je normale schoenen, lijkt me?quote:Op maandag 4 juni 2012 08:44 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja maar als iedereen roept dat haklanding zo slecht is voor de gewrichten en als je al die verhalen leest over mensen die zonder spierpijn en blessures wedstrijden lopen op minimalistische schoenen, dan krijg je toch het gevoel dat je iets verkeerd doet.
Op zich ben ik niet heel blessuregevoelig (dit is eigenlijk de eerste blessure die ik heb sinds ik ben begonnen in sept 2010), maar ik wil het wel graag 'goed' doen, zeg maar.
Misschien moet je dan weer echt terug naar minuutjes lopen..
![]()
Mare heb ik nog iets heel belangrijks gemist wat de moeite waard is om 2 complete treads door te spitten??
BTW vanaf woensdag begint les 1 van Renate!!![]()
![]()
![]()
Neuhquote:Op maandag 4 juni 2012 08:45 schreef streamnl het volgende:
Mare heb ik nog iets heel belangrijks gemist wat de moeite waard is om 2 complete treads door te spitten??
BTW vanaf woensdag begint les 1 van Renate!!![]()
![]()
![]()
![]()
Diezelfde vraag heb ik voor de laatste 7 delen...quote:Op maandag 4 juni 2012 08:45 schreef streamnl het volgende:
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Ik kan er bij de hardlooptraining tzt wel eens naar vragen of ze me eens advies kunnen gevenquote:Op maandag 4 juni 2012 08:45 schreef GotC het volgende:
[..]
Oefen dan eerst de middenvoetslanding op je normale schoenen, lijkt me?Misschien moet je dan weer echt terug naar minuutjes lopen..
.
Eerst maar even afwachten tot ik een mailtje terug krijg.
Gelukkig!
@ MD De treads daarvoor kan ik antwoord op geven!
Eigenlijk ook niets
Edit: jawel. Weet niet of je het al weet maar ik kan alsnog niet meedoen met de loop wat jij aan het regelen bent. Dan trouwt het zusje van mijn vrouw en blijkbaar willen ze toch dat ik er die dag bij ben.![]()
ik sluit me hier volledig bij aanquote:Op maandag 4 juni 2012 08:44 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja maar als iedereen roept dat haklanding zo slecht is voor de gewrichten en als je al die verhalen leest over mensen die zonder spierpijn en blessures wedstrijden lopen op minimalistische schoenen, dan krijg je toch het gevoel dat je iets verkeerd doet.
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'![]()
Misschien wil ik ook wel, voor de 5kmquote:Op maandag 4 juni 2012 08:44 schreef MaleDuck het volgende:
*UPDATE*
Voor de Ekiden in Rotterdam op 7 juli hebben we nu 1 team van zes personen, gaat het nog lukken om nog een team vol te krijgen?
Alleen loop ik een week ervoor ook al een 5km en ik weet nog niet zeker of ik op 7 juli kan
♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
* Yuki schopt zichzelf uit bed
Kijken wat voor baggerweer het is en lopen maar
* MaleDuck streept streamnl rustig door op de lijstquote:Op maandag 4 juni 2012 08:48 schreef streamnl het volgende:
Gelukkig!
@ MD De treads daarvoor kan ik antwoord op geven!
Eigenlijk ook niets
Edit: jawel. Weet niet of je het al weet maar ik kan alsnog niet meedoen met de loop wat jij aan het regelen bent. Dan trouwt het zusje van mijn vrouw en blijkbaar willen ze toch dat ik er die dag bij ben.* MaleDuck schrijft Yuki op het lijstjequote:Op maandag 4 juni 2012 08:54 schreef Yuki het volgende:
[..]
Misschien wil ik ook wel, voor de 5km
Alleen loop ik een week ervoor ook al een 5km en ik weet nog niet zeker of ik op 7 juli kan
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Succesquote:Op maandag 4 juni 2012 08:58 schreef Yuki het volgende:
* Yuki schopt zichzelf uit bed
Kijken wat voor baggerweer het is en lopen maarHet is iig niet koud
![]()
![]()
vandaag een rustdag gehad...tsjonge wat is dat zwaar werk, niets doen.
En voor morgenavond tijdens de clubtraining nog steeds sneeuw volgens het weerbericht
Het regent alleen wel... Nu twijfel ik of ik een jasje aan moetquote:
Sneeuw?quote:Op maandag 4 juni 2012 08:59 schreef rechtsedirecte het volgende:
vandaag een rustdag gehad...tsjonge wat is dat zwaar werk, niets doen.
En voor morgenavond tijdens de clubtraining nog steeds sneeuw volgens het weerbericht![]()
![]()
Ja het pist hier ookquote:Op maandag 4 juni 2012 09:00 schreef Yuki het volgende:
[..]
Het regent alleen wel... Nu twijfel ik of ik een jasje aan moet![]()
Alleen een jasje of ook nog iets eronder?![]()
quote:
quote:Op maandag 4 juni 2012 09:05 schreef YUR het volgende:
Ik zie dat mijn secretaresse alle vragen al heeft beantwoord?![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 4 juni 2012 09:05 schreef YUR het volgende:
Ik zie dat mijn secretaresse alle vragen al heeft beantwoord?.
owowow wad had ik graag meegedaanquote:Op maandag 4 juni 2012 08:44 schreef MaleDuck het volgende:
*UPDATE*
Voor de Ekiden in Rotterdam op 7 juli hebben we nu 1 team van zes personen, gaat het nog lukken om nog een team vol te krijgen?maar super dat er al een heel team is!
Ja doei.![]()
Korte mouw + jasje it isquote:Op maandag 4 juni 2012 09:04 schreef GotC het volgende:
Shirt met korte mouwen+jasjeOf shirt met lange mouwen. Iig iets om je armen warm te houden
Hobbeltijd!♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Er was zo veel enthousiasme toen MD het voorstelde dat ik dacht dat we inmiddels al drie teams zouden hebbenquote:Op maandag 4 juni 2012 09:10 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
owowow wad had ik graag meegedaanmaar super dat er al een heel team is!
.
Kouououououd btw. Dit is echt weer waarvoor je een regenjas aan wilt schaffen.
In het enthousiasme hadden een paar mensen aangegeven mee te doen, terwijl ze achteraf niet konden... dus vandaar nog (maar) 1 team...quote:Op maandag 4 juni 2012 09:13 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Er was zo veel enthousiasme toen MD het voorstelde dat ik dacht dat we inmiddels al drie teams zouden hebben.
en de min.schoenen dan?quote:Op maandag 4 juni 2012 09:14 schreef Viking84 het volgende:
Kouououououd btw. Dit is echt weer waarvoor je een regenjas aan wilt schaffen.
that's the spirit!!quote:Op maandag 4 juni 2012 09:20 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik eet wel een week boterhammen met pindakaas.
QFT in "you know you are a runner"quote:Op maandag 4 juni 2012 09:20 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik eet wel een week boterhammen met pindakaas.
http://www.facebook.com/p(...)er-When/397785536207'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Goffer, vergeten dat 't Bank Holiday is en met dit weer vast druk op/bij de brug. Die dan misschien even naar woensdag *twijfel* geen zin om dagjesmensenslalom te doen
Ja doei.![]()
God save The Queen!quote:Op maandag 4 juni 2012 09:29 schreef motorbloempje het volgende:
Goffer, vergeten dat 't Bank Holiday is en met dit weer vast druk op/bij de brug. Die dan misschien even naar woensdag *twijfel* geen zin om dagjesmensenslalom te doen'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Your request was denied because of its content categorization: "Proxy uitsluiting Facebook;Social Networking"quote:Op maandag 4 juni 2012 09:25 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
QFT in "you know you are a runner"
http://www.facebook.com/p(...)er-When/397785536207.
*like*quote:Op maandag 4 juni 2012 09:25 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
QFT in "you know you are a runner"
http://www.facebook.com/p(...)er-When/397785536207
M'n halve Facebook bestaat uit hardloopdingen die ik leuk vind![]()
![]()
Zo een doel om naartoe te werkenquote:Beste Jeroen,
Hartelijk dank voor uw inschrijving voor de 7 kilometer Prestatieloop.
...
Wij wensen u veel succes met de voorbereiding en zien u aan de start op vrijdag 14 september 2012 in Gouda.
Organisatie De Goudse Nationale Singelloop![]()
![]()
Net naar de dokter geweest en die zei dat het waarschijnlijk gewoon overbelasting is, alleen dan erger dan ik voorheen had. Paar weken rust, wat rek oefeningen elke dag en dan kan ik rustig aan beginnen. Ze zei ook dat Evy les 1 (20 minuten totaal) waarschijnlijk te lang was om mee te beginnen, dus dan gaat het 10 minuten worden ofzo.
Ik ben hier trouwens ook helemaal niet blij mee. Dat ik een blessure heb, oke. Dan had ik liever een scheurtje in mijn spier gehad oid... dan had ik tenminste echt wat gehad. Nu voel ik me mank, terwijl er in feite niet veel aan de hand is
Feyenoord Rotterdam![]()
Leuk! Heerlijk om zo'n doel te hebben, ik ben zelf een half jaar geleden ook begonnen met zo'n doel en heb nu genoeg motivatie om meer wedstrijden te gaan lopenquote:
Haha, op FB en Twitter volg ik ook van alles. Zo word je vanzelf met leuke en interessante info geconfronteerd zonder dat je ernaar moet zoeken.quote:Op maandag 4 juni 2012 09:34 schreef GotC het volgende:
[..]
*like*
M'n halve Facebook bestaat uit hardloopdingen die ik leuk vind
Welke heb jij zoal op FB?.
Ook bij de Tilburg Ten Miles? Want die loop ik ook!quote:Op maandag 4 juni 2012 08:42 schreef streamnl het volgende:
Goedemorgen!!!
Mijn god wat gaat de treads hard de laatste tijd! Minimaal twee treads per dag!
Met deze tempo hou ik het niet meer bij wie wat gedaan heeft, sorry. Hopelijk gaat het nu weer wat rustiger aangezien het weer doordeweeks is.
Mare update: ik heb mijn pieperdienst kunnen verzetten en ga mijzelf inschrijven (na nog 1 maal de agenda's te syncen) voor de 10 in Tilburg!!!![]()
![]()
Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Misschien is dit schema iets?quote:Op maandag 4 juni 2012 09:40 schreef Fuszy het volgende:
Net naar de dokter geweest en die zei dat het waarschijnlijk gewoon overbelasting is, alleen dan erger dan ik voorheen had. Paar weken rust, wat rek oefeningen elke dag en dan kan ik rustig aan beginnen. Ze zei ook dat Evy les 1 (20 minuten totaal) waarschijnlijk te lang was om mee te beginnen, dus dan gaat het 10 minuten worden ofzo.
Ik ben hier trouwens ook helemaal niet blij mee. Dat ik een blessure heb, oke. Dan had ik liever een scheurtje in mijn spier gehad oid... dan had ik tenminste echt wat gehad. Nu voel ik me mank, terwijl er in feite niet veel aan de hand is
http://www.runnersweb.nl/(...)eginnersschema-1.htm
Die ben ik op dit moment aan het lopen.![]()
we hebben al een like ook!!quote:Op maandag 4 juni 2012 09:33 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Your request was denied because of its content categorization: "Proxy uitsluiting Facebook;Social Networking".
Een paar weken... wow, daar ben je lekker klaar mee.quote:Op maandag 4 juni 2012 09:40 schreef Fuszy het volgende:
Ik denk trouwens wel dat je het hebt verergerd met dat sprintje en het springen tijdens het concert. Je had toch al de diagnose zweepslag? Of is het toch je scheenbeen?
Hier gaat het heel langzaam de goede kant op, maar ik vind het ook erg lang duren. Heb nu vooral bij vlagen nog een zeurend gevoel, maar het valt me echt tegen hoe langzaam zoiets herstelt.
Moraal van het verhaal: op tijd passende maatregelen nemen.
Ik las vanochtend dat Maarten Stekelenburg z'n pijn tijdens z'n schouderblessure onderdrukte met pijnstillers. Zo stom. Pijn is een signaal dat je een stapje terug moet doen.
Even een weekendje niet lopen en ik sta meteen buiten de top 10 op het leaderboard van Endomondo.<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
quote:Dat is ook een van de redenen waarom ik een doel gesteld hebquote:Op maandag 4 juni 2012 09:41 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Leuk! Heerlijk om zo'n doel te hebben, ik ben zelf een half jaar geleden ook begonnen met zo'n doel en heb nu genoeg motivatie om meer wedstrijden te gaan lopenNu moet ik van mezelf ook goed trainen om deze 7 km uit te lopen. Verder ken ik het parcours wel, kan bijna vanuit de voordeur starten
![]()
![]()
Ik zou echt niet weten wat het precies is. Ik zat tegen een zweepslag aan zeiden ze destijds, dus heb ik het rustig aan gedaan. Nu heb ik last aan de binnenkant van mijn onderbeen, maar ook aan de buitenkant en het gaat af en toe ook nog lekker stekend richting mijn enkelquote:Op maandag 4 juni 2012 09:45 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Een paar weken... wow, daar ben je lekker klaar mee.
Ik denk trouwens wel dat je het hebt verergerd met dat sprintje en het springen tijdens het concert. Je had toch al de diagnose zweepslag? Of is het toch je scheenbeen?
Hier gaat het heel langzaam de goede kant op, maar ik vind het ook erg lang duren. Heb nu vooral bij vlagen nog een zeurend gevoel, maar het valt me echt tegen hoe langzaam zoiets herstelt.
Ik las vanochtend dat Maarten Stekelenburg z'n pijn tijdens z'n schouderblessure onderdrukte met pijnstillers. Zo stom. Pijn is een signaal dat je een stapje terug moet doen.
.
Loop nu al 3 weken niet meer, maar om het nu nog 3/4 weken niet te doen is killing. Ik word alleen maar zwaarderen ik wil steeds liever lopen. Toch wel gek, want eerder kon ik nooit de motivatie vinden of die was na een week weg
. Moest ik me bij wijze van spreken de weg op duwen.
Feyenoord Rotterdam![]()
Euh...quote:Op maandag 4 juni 2012 09:42 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Haha, op FB en Twitter volg ik ook van alles. Zo word je vanzelf met leuke en interessante info geconfronteerd zonder dat je ernaar moet zoeken.
Welke heb jij zoal op FB?.
Nike, RW, Run2Day, Ladiesrun, Hiphardlopen.nl, Nike NL, DC Rainmaker, Endomondo.. etc![]()
![]()
Een doel is altijd goed om naartoe te werkenquote:Op maandag 4 juni 2012 09:46 schreef Trebweb het volgende:
[..]
[..]
Dat is ook een van de redenen waarom ik een doel gesteld hebNu moet ik van mezelf ook goed trainen om deze 7 km uit te lopen. Verder ken ik het parcours wel, kan bijna vanuit de voordeur starten
![]()
![]()
Shoe Clinic, Brooks, Runner's World, TrailRunning.nl, Mud, Sweat and Trailsquote:Op maandag 4 juni 2012 09:50 schreef GotC het volgende:
[..]
Euh...
Nike, RW, Run2Day, Ladiesrun, Hiphardlopen.nl, Nike NL, DC Rainmaker, Endomondo.. etc
Dat van de 5km de week ervoor is geen probleem hoorquote:Op maandag 4 juni 2012 08:54 schreef Yuki het volgende:
[..]
Misschien wil ik ook wel, voor de 5km
Alleen loop ik een week ervoor ook al een 5km en ik weet nog niet zeker of ik op 7 juli kanje hoeft ook niet volle bak te gaan, als het maat leuk is
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Voor Stekelenburg is het niet zo maar zijn hobby hequote:Op maandag 4 juni 2012 09:45 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Een paar weken... wow, daar ben je lekker klaar mee.
je wilt niet weten hoe sommige topsporters hun werk doen.
![]()
True, maar die blessure was er in december al en toen had hij er al wat aan moeten doen. Als hij er te lang mee door was gegaan, had 'ie z'n kans op het EK pas echt verknald.quote:Op maandag 4 juni 2012 09:55 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Voor Stekelenburg is het niet zo maar zijn hobby heje wilt niet weten hoe sommige topsporters hun werk doen.
* rechtsedirecte hits the like buttonquote:'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Die keuzes kunnen topsporters niet zo makkelijk maken.quote:Op maandag 4 juni 2012 09:56 schreef Viking84 het volgende:
[..]
True, maar die blessure was er in december al en toen had hij er al wat aan moeten doen. Als hij er te lang mee door was gegaan, had 'ie z'n kans op het EK pas echt verknald.![]()
Tof he?quote:Op maandag 4 juni 2012 09:57 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
* rechtsedirecte hits the like button
Zag alleen laatst een oudere vrouw erin lopen..dat was toch beetje gek.![]()
![]()
Er moet toch nog wel een team te maken zijn..?quote:Op maandag 4 juni 2012 09:16 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
In het enthousiasme hadden een paar mensen aangegeven mee te doen, terwijl ze achteraf niet konden... dus vandaar nog (maar) 1 team...[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Moet wel lukken toch? Met zoveel enthousiaste mensen hierquote:Op maandag 4 juni 2012 09:59 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Er moet toch nog wel een team te maken zijn..?![]()
![]()
quote:![]()
jammer dat Mrs.RD en niet aan hardlopen doet en oud is...
Doen YUR en jij ook mee?quote:Op maandag 4 juni 2012 10:00 schreef GotC het volgende:
[..]
Moet wel lukken toch? Met zoveel enthousiaste mensen hier
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Aawww!! Gewoon doen johquote:![]()
Meneer Guppy komt ook, voor de aanmoedigingen
Jep, mn pmbox staat open hoorquote:Op maandag 4 juni 2012 10:03 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Aawww!! Gewoon doen joh![]()
Meneer Guppy komt ook, voor de aanmoedigingen
En misschien komt feMaleDuck samen met miniDuck ook wel even aanmoedigen
Dat weet ik, door jouw post kwam ik erachter dat die bestaatquote:Op maandag 4 juni 2012 09:43 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Ook bij de Tilburg Ten Miles? Want die loop ik ook!![]()
Maar nogmaals, eerst vanavond de agenda's vergelijken van mijn vrouw en die van mij.
Hopelijk kan ik me dan morgen inschrijven voor mijn eerste wedstrijd!!
Ik meen te herinneren dat het ook jouw eerste was, toch?![]()
@ Fuzy.
Tju , ik lees nu je post pas maar dat is knap vervelend!
Heel veel sterkte en rust de komende tijd!![]()
Tot nu toe zijn er de volgende aanmeldingen:quote:Op maandag 4 juni 2012 10:11 schreef Viking84 het volgende:
Wie hebben zich tot nu toe aangemeld, MD?
- Viking84 [7 of 10]
- streamnl (ovb) [5 of 7], wrs niet dus...
- DMJO (ovb) [5]
- xzaz [kan alles]
- Guppy [kan alles]
- MaleDuck [kan alles]
- Yuki? [5]
- GotC (ovb) [5]<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Je mag mij op de 5 (evt 7 als je die tekort komt) zetten, ovbquote:Op maandag 4 juni 2012 10:15 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Tot nu toe zijn er de volgende aanmeldingen:
- Viking84
- streamnl (ovb), wrs niet dus...
- DMJO (ovb)
- xzaz
- Guppy
- MaleDuck
- Yuki?.
![]()
Nondeju, wat een baggerweer
http://runkeeper.com/user/tclinden/activity/92726221
Met dank aan vertragingen bij oversteken, irritant kabeltje van m'n oordopjes en een blaar die scheurde tijdens het lopen(ondanks blaarpleister) geen topprestatie... Maar wel 10 (1), 12 (1), 12 en een beetje gelopen
En Evy kan weer niet tellen, want ze zegt 10, 12, 12 met 2x een minuut rust; maar ik heb de laatste wandelminuut + een beetje extra ook hardgelopen en kwam toch uit op 36:26
Lijkt me wel heel tofquote:Op maandag 4 juni 2012 10:15 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Tot nu toe zijn er de volgende aanmeldingen:
- Viking84
- streamnl (ovb), wrs niet dus...
- DMJO (ovb)
- xzaz
- Guppy
- MaleDuck
- Yuki?
Maar ik ben beperkt in wat ik kan lopen hèmeer dan 5km haal ik niet
quote:Op maandag 4 juni 2012 10:16 schreef GotC het volgende:
[..]
Je mag mij op de 5 (evt 7 als je die tekort komt) zetten, ovb.
Goed bezigquote:Op maandag 4 juni 2012 10:17 schreef Yuki het volgende:
Met dank aan vertragingen bij oversteken, irritant kabeltje van m'n oordopjes en een blaar die scheurde tijdens het lopen(ondanks blaarpleister) geen topprestatie... Maar wel 10 (1), 12 (1), 12 en een beetje gelopen
En Evy kan weer niet tellen, want ze zegt 10, 12, 12 met 2x een minuut rust; maar ik heb de laatste wandelminuut + een beetje extra ook hardgelopen en kwam toch uit op 36:26![]()
![]()
afstanden ook erbij gezet inmiddelsquote:Op maandag 4 juni 2012 10:18 schreef Yuki het volgende:
[..]
Lijkt me wel heel tof
quote:Op maandag 4 juni 2012 10:16 schreef GotC het volgende:
[..]
Je mag mij op de 5 (evt 7 als je die tekort komt) zetten, ovb.
![]()
en ook alvast eentje voor YUR
Komt het niet door het beginpraatje (Hoi, leuk dat je er weer bent blablalbla)?quote:Op maandag 4 juni 2012 10:17 schreef Yuki het volgende:
En Evy kan weer niet tellen, want ze zegt 10, 12, 12 met 2x een minuut rust; maar ik heb de laatste wandelminuut + een beetje extra ook hardgelopen en kwam toch uit op 36:26Al kan Evy idd sowieso niet tellen.. 'Nog maar 1 minuutje!' ...*2 min later*.. 'En wandel maar'
En scheurende blaarMaar, je hebt het volgehouden!
![]()
![]()
Das ook toevallig..er zit een 5 km afstand in!quote:Op maandag 4 juni 2012 10:18 schreef Yuki het volgende:
[..]
Lijkt me wel heel tof
![]()
![]()
![]()
Thxquote:
Nu eerst die ranzige bloedvlek uit m'n sok wassen
En daarna maar eens onder de douche springen
quote:Op maandag 4 juni 2012 10:20 schreef GotC het volgende:
[..]
Das ook toevallig..er zit een 5 km afstand in!![]()
![]()
Ik bedoel meer dat als er al genoeg zijn voor de 5, ik gewoon pech heb. De andere afstanden red ik nog niet
Ja, hoe zit het met de afstanden in dat team? Ik ga er wel van uit dat het dan klaar is voor dat team? Niet dat er binnen elk team weer met afstanden wordt geklooid als er nog één of twee teams bij komen? Wil graag weten waar ik aan toe ben![]()
.
Nee, normaal duurt de les dan nog wat langer. En die beginpraatjes zijn niet zo lang meer vanaf les 18quote:Op maandag 4 juni 2012 10:20 schreef GotC het volgende:
[..]
Komt het niet door het beginpraatje (Hoi, leuk dat je er weer bent blablalbla)?Al kan Evy idd sowieso niet tellen.. 'Nog maar 1 minuutje!' ...*2 min later*.. 'En wandel maar'
En scheurende blaarMaar, je hebt het volgehouden!
nu is het alleen "hoi, knoop je schoenen maar extra goed vast want we gaan er weer voor! Eerste 10 min, en start!"
En door die blaar was ik bijna gestoptwat een hel met lopen. Gelukkig kon ik er doorheen bijten
Straks even een goede, grote blaarpleister erop doen
Denk dat er gewoon 1 team vast moet worden gezet. Mensen die erbij komen, volgende team. En als dat team niet volkomt..pech? Ofzo?quote:Op maandag 4 juni 2012 10:23 schreef Viking84 het volgende:
Ja, hoe zit het met de afstanden in dat team? Ik ga er wel van uit dat het dan klaar is voor dat team? Niet dat er binnen elk team weer met afstanden wordt geklooid als er nog één of twee teams bij komen? Wil graag weten waar ik aan toe ben![]()
.
![]()
Yep.quote:Op maandag 4 juni 2012 10:25 schreef GotC het volgende:
[..]
Denk dat er gewoon 1 team vast moet worden gezet. Mensen die erbij komen, volgende team. En als dat team niet volkomt..pech? Ofzo?
Al begreep ik dat er evt nog wel wat vrienden van MD mee konden doen?Niet meer actief op Fok!![]()
koud water hequote:Op maandag 4 juni 2012 10:21 schreef Yuki het volgende:
[..]
Thx
Nu eerst die ranzige bloedvlek uit m'n sok wassen
En daarna maar eens onder de douche springen
en check je dm![]()
![]()
Als ik het zo zie, dan loop jij het liefst de 10, dus dan ga je die lopen. Want er zijn er een aantal die alleen 5 kunnen lopen, dus die 10 is gewoon voor jou...quote:Op maandag 4 juni 2012 10:23 schreef Viking84 het volgende:
.
Viking, DMJO, Guppy, xzas & MD (ikzelf dus) hebben zich voor dit weekend opgegeven. Dus dat zijn er 5. Vanmorgen gaven GotC (jij dusquote:Op maandag 4 juni 2012 10:25 schreef GotC het volgende:
[..]
Denk dat er gewoon 1 team vast moet worden gezet. Mensen die erbij komen, volgende team. En als dat team niet volkomt..pech? Ofzo?) en Yuki aan ook wel mee te willen doen, dus in principe kunnen we 1 team wel vast zetten
En ik moet het nog even polsen bij mn hardloopmaatjes, zal het vanavond eens ter sprake brengen
Ja, 10 of 7,192 km eventueelquote:Op maandag 4 juni 2012 10:31 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Als ik het zo zie, dan loop jij het liefst de 10, dus dan ga je die lopen. Want er zijn er een aantal die alleen 5 kunnen lopen, dus die 10 is gewoon voor jou...
[..]
Viking, DMJO, Guppy, xzas & MD (ikzelf dus) hebben zich voor dit weekend opgegeven. Dus dat zijn er 5. Vanmorgen gaven GotC (jij dus) en Yuki aan ook wel mee te willen doen, dus in principe kunnen we 1 team wel vast zetten
En ik moet het nog even polsen bij mn hardloopmaatjes, zal het vanavond eens ter sprake brengen.
Zo, mail terug van The Hague Road Runners. Binnenkort een keer langs (als m'n blessure helemaal over is).Niet meer actief op Fok!![]()
quote:Op maandag 4 juni 2012 10:36 schreef Viking84 het volgende:
Zo, mail terug van The Hague Road Runners. Binnenkort een keer langs (als m'n blessure helemaal over is).
Mij maakt het niet uit wat ik loop en dat hebben xzas en guppy ook aangegeven.quote:Op maandag 4 juni 2012 10:34 schreef Viking84 het volgende:
Neem aan dat jij ook 10 doet, MD? En xzas?
Guppy, DJMO en GotC 5 dan?
Maar lijkt mij ook wel een goede verdeling hoor:
5 km: Guppy, DMJO en GotC
7,195 km: xzas
10 km: Viking en MD<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Zie dmquote:<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Voor 5 km is het wel makkelijker om mensen te regelen, mochten DJMO en GotC toch niet gaan.Niet meer actief op Fok!![]()
Wat doen we met de shirts trouwens? Misschien wel handig om daar even uitsluitsel (ik typte kortsluitsel) over te krijgen. Willen we graag genoeg shirts? --> regelen. Hoeft het niet zo nodig, dan laten we het zitten.
Hoeft van mij niet per se namelijk.
Van mij hoeft het ook niet perse, lees ik ga het niet regelen, dus als iemand het graag wil, moet diegene het ook maar regelenquote:Op maandag 4 juni 2012 10:45 schreef Viking84 het volgende:
Wat doen we met de shirts trouwens? Misschien wel handig om daar even uitsluitsel (ik typte kortsluitsel) over te krijgen. Willen we graag genoeg shirts? --> regelen. Hoeft het niet zo nodig, dan laten we het zitten.
Hoeft van mij niet per se namelijk.
Dat dusquote:Op maandag 4 juni 2012 10:47 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Van mij hoeft het ook niet perse, lees ik ga het niet regelen, dus als iemand het graag wil, moet diegene het ook maar regelen.
Ik heb dus meegelopen op de 5km, en dat liep uit (sic) op een deceptie. Ik was er op gebrand om mijn persoonlijke tijd van 32:02 te verbeteren. Eerste 2km ging alles fantastisch, ik liep mee met een snel groepje waarbij ik na 9:40 al de 2km aantikte!! En toen was men vergeten een pad af te sluiten met tape. De voorste rende vrolijk die kant op, en wij als makke schapen er achter aan. En een halve km verder kom je pas tot de ontdekking dat je helemaal de verkeerde kant op aan het rennen bent. Parcours weer gevonden na wat gevloek, kom je voor de tweede keer langs dat pad gerend, hangt er ineens WEL tape! (zeker 20 man hier de mist in). Het is maar een plaatselijk loopje, maar je tijd, ritme en motivatie zijn ineens ver te zoeken. Nog geprobeerd iets te redden maar toen mijn kuitspier begon te steken moest ik wel afhaken. Ik ben niet in tranen uitgebarsten, maar er waren veel renners (terecht) boos.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 14:33 schreef Liesje68 het volgende:
Ondanks dat ik niet kan lopen ben ik toch naar Waterweg beweegt gegaan. Langs de kant gestaan om oa de collega's aan te moedigen...niet kunnen lopen was wel![]()
Het is prima weer dus lekker in het zonnetje gestaan...
Minpuntje was dat de route blijkbaar niet goed stond aangegeven zodat een groep lopers verkeerd liep. In plaats van 5km liepen die 7.5km. Sommige lopers waren laaiend en stapten uit de race. Kom op mensen, het is niet het OKT maar een plaatselijk loopje... in tranen uitbarsten omdat je gegarandeerde 1ste plek niet uitkomt lijkt me wat ' over the top '
Op de 10km bleek er trouwens ook iets gebeurd te zijn. Van horen zeggen heb ik begrepen dat de begeleidende motoragent die voor de groep uit reed een verkeerde afslag had genomen![]()
Nee, geen goed gevoel aan overgehouden. Sowieso: hoe moeilijk is het voor een organisatie om het parcours alvast online te zetten zodat de lopers dat kunnen bestuderen? Nu stond iedereen een half uur voor aanvang van de race zich om een paar gelamineerde A3tjes te verdringen.....
Doel deze week: de run 'herhalen' volgens parcours en op eigen gelegenheid m'n PR verbeteren.Het onmogelijke doen we meteen, voor een wonder hebben we iets langer nodig.
When I am with you, there's no place I'd rather be - K. 17-03-1982 / 21-10-2017![]()
@vik, zou je dat wel doen, de 10km met je blessure?[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Ik loop zondag a.s. ook 10 km hoor. Het gaat op zich wel weer goed en ik verwacht wel op tijd helemaal hersteld te zijnquote:Op maandag 4 juni 2012 10:54 schreef Guppyfriend het volgende:
@vik, zou je dat wel doen, de 10km met je blessure?. Neem genoeg rust
.
Mocht het na zondag ineens weer misgaan, dan wordt het anders, maar daar ga ik maar even niet van uit.
Je bent er zelf natuurlijk bijquote:Op maandag 4 juni 2012 10:58 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik loop zondag a.s. ook 10 km hoor. Het gaat op zich wel weer goed en ik verwacht wel op tijd helemaal hersteld te zijn. Neem genoeg rust
.
moest er alleen opeens aan denken.
Yep, ik ben heel voorzichtig hoor en waak ervoor dat het niet weer erger wordtquote:Op maandag 4 juni 2012 10:59 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Je bent er zelf natuurlijk bijmoest er alleen opeens aan denken.
. Neem na zondag weer een week rust (want wil ook van het zeurende gevoel af) of ik ga alleen maar 5 km-rondjes lopen in een heel langzaam tempo
.
Mag je met die ekidem ook meerdere afstanden voor je rekening nemen? Dan zou je sneller een team vol hebben.
Zit nog erg te twijfelen om mocht er een tweede team haalbaar zij. Ook te komen.![]()
Lijkt me niet? 6 lopers, allemaal één afstand.quote:Op maandag 4 juni 2012 11:27 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
Mag je met die ekidem ook meerdere afstanden voor je rekening nemen? Dan zou je sneller een team vol hebben.
Zit nog erg te twijfelen om mocht er een tweede team haalbaar zij. Ook te komen.Niet meer actief op Fok!![]()
Dus dan sta ik op de reservelijst / lijst voor team 2?quote:Op maandag 4 juni 2012 10:37 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Mij maakt het niet uit wat ik loop en dat hebben xzas en guppy ook aangegeven.
Maar lijkt mij ook wel een goede verdeling hoor:
5 km: Guppy, DMJO en GotC
7,195 km: xzas
10 km: Viking en MD♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Ja, maar denk dat we die reservelijst wel hard nodig gaan hebben, omdat we nog een paar mensen onder voorbehoud hebben staan...quote:Op maandag 4 juni 2012 11:30 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dus dan sta ik op de reservelijst / lijst voor team 2?<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Op dit moment is mijn enige voorbehoud een evt blessure die ik op 30 juni op kan doen. Als de Meidenloop gewoon goed gaat, zou ik wel moeten kunnen lopen.quote:Op maandag 4 juni 2012 11:32 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ja, maar denk dat we die reservelijst wel hard nodig gaan hebben, omdat we nog een paar mensen onder voorbehoud hebben staan...
Moet alleen even vervoer naar rotterdam regelen.♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
dan ren ik wel voor je in de plaats, het is hier dan al de achtstequote:Op maandag 4 juni 2012 11:36 schreef YUR het volgende:
Ik mag van mijn geloof niet rennen op de zevende van de zevende...'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
quote:Op maandag 4 juni 2012 11:36 schreef YUR het volgende:
Ik mag van mijn geloof niet rennen op de zevende van de zevende...
quote:Op maandag 4 juni 2012 11:38 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
dan ren ik wel voor je in de plaats, het is hier dan al de achtste.
oke loperds.... time to pack it in... see you all tonight (NL time that is)
and when it comes to running... KIA KAHA!!'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Misschien dat ik die in 2013 wel weer ga doen trouwensquote:Op maandag 4 juni 2012 11:40 schreef YUR het volgende:
Het zou overigens wel de perfecte datum zijn voor de Zevenheuvelenloop!![]()
Ja doei.![]()
Zo ik heb besloten naast de Halve Marathon op de drechtstedenloop op 30 September ook de Burggenloop in December in Rotterdam te lopen (15KM) en de Halve Marathon op de CPC te lopen in 2013.![]()
Die laatste twee ga ik ook doen denk ik. En ik twijfel nog over de Halve van Egmond...quote:Op maandag 4 juni 2012 11:47 schreef Swetsenegger het volgende:
Zo ik heb besloten naast de Halve Marathon op de drechtstedenloop op 30 September ook de Burggenloop in December in Rotterdam te lopen (15KM) en de Halve Marathon op de CPC te lopen in 2013.F means you're fucked![]()
quote:Op maandag 4 juni 2012 11:47 schreef Swetsenegger het volgende:
Zo ik heb besloten naast de Halve Marathon op de drechtstedenloop op 30 September ook de Burggenloop in December in Rotterdam te lopen (15KM) en de Halve Marathon op de CPC te lopen in 2013.![]()
![]()
Jouw motivatie en discipline.quote:Op maandag 4 juni 2012 11:47 schreef Swetsenegger het volgende:
Zo ik heb besloten naast de Halve Marathon op de drechtstedenloop op 30 September ook de Burggenloop in December in Rotterdam te lopen (15KM) en de Halve Marathon op de CPC te lopen in 2013.. Ik wil er 10% van.
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"![]()
Tof!quote:Op maandag 4 juni 2012 11:47 schreef Swetsenegger het volgende:
![]()
Het mooie is dat ik hier wat collega's heb zitten die hetzelfde lopen en dat we elkaar aardig op kunnen naaienquote:Op maandag 4 juni 2012 11:48 schreef Jarno het volgende:
[..]
Jouw motivatie en discipline.. Ik wil er 10% van.
![]()
![]()
HM Egmond is the god father of all HM's....mooiste die ik ooit gelopen hebquote:Op maandag 4 juni 2012 11:48 schreef YUR het volgende:
[..]
Die laatste twee ga ik ook doen denk ik. En ik twijfel nog over de Halve van Egmond...'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Maar toch.quote:Op maandag 4 juni 2012 11:50 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Het mooie is dat ik hier wat collega's heb zitten die hetzelfde lopen en dat we elkaar aardig op kunnen naaien"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"![]()
Ja, daaromquote:Op maandag 4 juni 2012 11:50 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
HM Egmond is the god father of all HM's....mooiste die ik ooit gelopen heb
F means you're fucked![]()
Echt?quote:Op maandag 4 juni 2012 11:50 schreef motorbloempje het volgende:
er is ook een spreadshirt.co.uk en ben al aan het friemelen geweest gisteravond
Ohja, RD!
Ik zag je zo kwijlen over die jasjes van Gore gisteren....en over het feit dat ze dat niet verkopen in NZ. Moet ik er eentje opsturen?
Nee, zo warm! Of regenachtig. Dat kan ook in NL.quote:Op maandag 4 juni 2012 11:40 schreef YUR het volgende:
Het zou overigens wel de perfecte datum zijn voor de Zevenheuvelenloop!![]()
Die Halve van Egmond lijkt me ook mooi, maar die is behoorlijk zwaar, ook op het strand toch?
Als ik volgend jaar ook nog kan trainen, dan wil ik ook wel de halve CPC doen. Ik moet me vooor meer wedstrijden inschrijven om te blijven lopen. Maar ja, dat kost geld.![]()
![]()
Oh ja dat kan natuurlijk ook!quote:Op maandag 4 juni 2012 11:52 schreef YUR het volgende:
Ohja, RD!
Ik zag je zo kwijlen over die jasjes van Gore gisteren....en over het feit dat ze dat niet verkopen in NZ. Moet ik er eentje opsturen?![]()
Kleine wedstrijdjes kun je al lopen voor een paar euro! Zaterdag loop ik een 10K voor 6 euro ofzo geloof ik.quote:Op maandag 4 juni 2012 11:54 schreef wyccie het volgende:
[..]
Nee, zo warm! Of regenachtig. Dat kan ook in NL.![]()
Die Halve van Egmond lijkt me ook mooi, maar die is behoorlijk zwaar, ook op het strand toch?
Als ik volgend jaar ook nog kan trainen, dan wil ik ook wel de halve CPC doen. Ik moet me vooor meer wedstrijden inschrijven om te blijven lopen. Maar ja, dat kost geld.![]()
Egmond is inderdaad op het strand, begin januari
De eerste 2 staan bij mij ook in de agendaquote:Op maandag 4 juni 2012 11:47 schreef Swetsenegger het volgende:
Zo ik heb besloten naast de Halve Marathon op de drechtstedenloop op 30 September ook de Burggenloop in December in Rotterdam te lopen (15KM) en de Halve Marathon op de CPC te lopen in 2013.
Dat dusquote:Op maandag 4 juni 2012 11:55 schreef YUR het volgende:
[..]
Kleine wedstrijdjes kun je al lopen voor een paar euro! Zaterdag loop ik een 10K voor 6 euro ofzo geloof ikMisschien zijn ze niet zo spectaculair..maar dat hoeft ook niet, toch?
De Ladiesrun van zondag is 18,50. Ik had zelf denk ik niet meegedaan als ik het startbewijs niet had gewonnen, vind het gewoon te veel geld voor een Ladiesrun.![]()
Maar die kleine wedstrijdjes zijn dan weer in van die dorpen waar ik lastig kan komen (geen auto, reis met OV), en vaak ook met weinig en snelle deelnemers. Ik vind het vervelend om een kwartier na de laatste aan te moeten draven. Dat ze op mij moeten wachten voor ze kunnen afsluiten.quote:Op maandag 4 juni 2012 11:55 schreef YUR het volgende:
Kleine wedstrijdjes kun je al lopen voor een paar euro! Zaterdag loop ik een 10K voor 6 euro ofzo geloof ik.
Egmond is inderdaad op het strand, begin januari![]()
![]()
Tot 10 vind ik een koopje, tot 20 vind ik te doen. Erboven moet het wel écht heel leuk zijn en hoop ik vervolgens ook dat een deel naar een goed doel gaatquote:Op maandag 4 juni 2012 11:55 schreef YUR het volgende:
[..]
Kleine wedstrijdjes kun je al lopen voor een paar euro! Zaterdag loop ik een 10K voor 6 euro ofzo geloof ik.
Ja doei.![]()
ik kom hem volgend jaar wel halen...zet de Shiraz of een mooie witte wijn alvast maar klaarquote:'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Dat is een dealquote:Op maandag 4 juni 2012 11:58 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
ik kom hem volgend jaar wel halen...zet de Shiraz of een mooie witte wijn alvast maar klaar
Dat vind ik inderdaad ook een behoorlijk bedrag. Dat betaal ik alleen voor de grote evenementen zoals de Marikenloop, Singelloop, Zevenheuvelenloop.quote:Op maandag 4 juni 2012 11:57 schreef GotC het volgende:
Dat dusMisschien zijn ze niet zo spectaculair..maar dat hoeft ook niet, toch?
De Ladiesrun van zondag is 18,50. Ik had zelf denk ik niet meegedaan als ik het startbewijs niet had gewonnen, vind het gewoon te veel geld voor een Ladiesrun.
Ik wil trouwens even reclame maken voor een kleine, maar leuke loop: Molenhoeks Makkie. In Molenhoek, in oktober.
Mooie voorbereiding op de Zevenheuvelenloop en best pittig.
[ Bericht 1% gewijzigd door wyccie op 04-06-2012 12:05:43 ]![]()
Voor de Meidenloop heb ik ook best wat neer moeten tellen. Viel net buiten de goedkoopste inschrijving + ik wil graag het shirt dus was in totaal iets van 35 euro kwijt
Maar aangezien het de ideale stok achter de deur was om te trainen, vind ik het 't wel waard
Ja, shirt kost dan inderdaad wat. De inschrijfkosten bedoelde ik dan ook vooral minus het shirt, want dat kun je altijd zelf beslissen of je dat geld (er voor) over hebtquote:Op maandag 4 juni 2012 12:02 schreef Yuki het volgende:
Voor de Meidenloop heb ik ook best wat neer moeten tellen. Viel net buiten de goedkoopste inschrijving + ik wil graag het shirt dus was in totaal iets van 35 euro kwijt
Maar aangezien het de ideale stok achter de deur was om te trainen, vind ik het 't wel waard
Ja doei.![]()
Ook tijdens de Bruggenloop in decemberquote:Op maandag 4 juni 2012 11:49 schreef YUR het volgende:
[..]
Wat zullen die Fok!-shirts goed van pas komen zeg!.
Ik was 32,50 kwijt voor Amersfoort, inclusief shirt. Gek hè, dat ik hem dan per se wil lopenquote:Op maandag 4 juni 2012 12:02 schreef Yuki het volgende:
Maar aangezien het de ideale stok achter de deur was om te trainen, vind ik het 't wel waard.
Ga me pas voor de HM inschrijven als ik helemaal blessurevrij ben. Iets met ezel en een steen.
Scheelt me dat ik 'gratis' kan reizen naar Utrecht (heb een trajectkaart tot Utrecht) en dus alleen maar een retourtje A'foort hoeft te betalen.
Ik lees niet meer bij, niet te doen
Sta je dan met je hardloopschoenen aan naar buiten te kijken, regen, regen, regen.
Buienradar maar even bekijken dan... Nee, het blijft constant regenen.
Blik op het weerstation verteld me dat het 10 graden is... 10!
Binnen is het 20 graden en droog...
Nou vooruit dan maar, zal mij niet als een mietje gedragen dus ik schop mijzelf de deur uit!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla![]()
Het leek mij wel leuk om van elke loop die ik doe een shirt te hebben, maar dat gaat misschien ook een beetje de spuigaten uitlopen. Ga iig bijv geen tweede keer een Amersfoort-shirt halen
.
Ja, ik zoek tot nu toe ook wel de wat goedkopere wedstrijden eruit... Alleen heb geen idee wat de Drechtstedenloop gaat kostenquote:Op maandag 4 juni 2012 11:55 schreef YUR het volgende:
[..]
Jaquote:Op maandag 4 juni 2012 12:07 schreef YUR het volgende:
Ok, dit gaat uitdraaien op een veel groters: De CPC-meet 2013![]()
nu al zin in!
Ja doei.![]()
De loop zelf was iets van 15 - 20 euro. Best veel, voor 5km en een relatief klein evenement.quote:Op maandag 4 juni 2012 12:03 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ja, shirt kost dan inderdaad wat. De inschrijfkosten bedoelde ik dan ook vooral minus het shirt, want dat kun je altijd zelf beslissen of je dat geld (er voor) over hebt
Maar boeiendik ga 14 juni ook al geld uitgeven aan nieuwe loopkleding en evt zelfs kijken voor schoenen
dát is pas veel geld
quote:Op maandag 4 juni 2012 12:07 schreef uniekhoorn het volgende:
Sta je dan met je hardloopschoenen aan naar buiten te kijken, regen, regen, regen.
Nou vooruit dan maar, zal mij niet als een mietje gedragen dus ik schop mijzelf de deur uit!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zijn die flessen wijn voor de CPC?quote:Op maandag 4 juni 2012 12:07 schreef YUR het volgende:
Ok, dit gaat uitdraaien op een veel groters: De CPC-meet 2013
Das wat te hoog gegrepen vrees ik, dan kom ik wel aanmoedigen
Nou vooruit dan maar, zal mij niet als een mietje gedragen dus ik schop mijzelf de deur uit!WowSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
http://www.spreadshirt.co(...)04132806/view/1/sb/l
Zoiets, zeg maar.
Op dat soort tops kun je alleen verticale tekst krijgen.
Op de breathable tops kun je geen foto's laten printen (FOK! logo dus niet mogelijk)
Nog lastig om iets moois te vinden.Ja doei.![]()
En de wijn opdrinken?quote:Op maandag 4 juni 2012 12:10 schreef Yuki het volgende:
[..]
Zijn die flessen wijn voor de CPC?
Das wat te hoog gegrepen vrees ik, dan kom ik wel aanmoedigen![]()
![]()
Bij de CPC kun je ook 5 of 10 kilometer lopen. En flessen wijn zijn er voor altijdquote:Op maandag 4 juni 2012 12:10 schreef Yuki het volgende:
[..]
Zijn die flessen wijn voor de CPC?
Das wat te hoog gegrepen vrees ik, dan kom ik wel aanmoedigen
^^quote:Op maandag 4 juni 2012 12:11 schreef YUR het volgende:
[..]
Bij de CPC kun je ook 5 of 10 kilometer lopen. En flessen wijn zijn er voor altijdNiet meer actief op Fok!![]()
Nou vooruit dan maar, zal mij niet als een mietje gedragen dus ik schop mijzelf de deur uit!Ga eens weg jij, jij loopt veel te snelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
.
Oh!quote:Op maandag 4 juni 2012 12:11 schreef YUR het volgende:
[..]
Bij de CPC kun je ook 5 of 10 kilometer lopen. En flessen wijn zijn er voor altijd
In dat geval misschien een mooi trainingsdoel voor de 10k
Hmm dan wordt het wel interessant! Want ik weet niet of ik dan de HM al kan lopen!quote:Op maandag 4 juni 2012 12:11 schreef YUR het volgende:
[..]
Bij de CPC kun je ook 5 of 10 kilometer lopen. En flessen wijn zijn er voor altijd
Lijkt me wel kei gezellig!!!
Edit:
@uniekhoorn
Netjes gedaan!!![]()
![]()
![]()
En als er bij de CPC mensen zijn op alle afstanden, kunnen we mooi allemaal elkaar aanmoedigen
Balen zeg, Fuszy! Het is erg verleidelijk om te snel wat te doen maar wees verstandig...quote:Op maandag 4 juni 2012 09:40 schreef Fuszy het volgende:
Ik ben hier trouwens ook helemaal niet blij mee. Dat ik een blessure heb, oke. Dan had ik liever een scheurtje in mijn spier gehad oid... dan had ik tenminste echt wat gehad. Nu voel ik me mank, terwijl er in feite niet veel aan de hand is![]()
![]()
En ik mevr. YUR ook welquote:Op maandag 4 juni 2012 12:16 schreef streamnl het volgende:
Misschien krijg ik Miss Stream wel zo gek om ook mee te doen
quote:Op maandag 4 juni 2012 12:15 schreef YUR het volgende:
En als er bij de CPC mensen zijn op alle afstanden, kunnen we mooi allemaal elkaar aanmoedigenDe CPC ga ik sowieso doen!
Die rent sowieso wel mee (verwacht ik).quote:
Die van mij weet ik niet. Ze gaat wel sowieso mee dan om te kijken.![]()
Het is te koud voor een zomerjas
Sta ik dan te vernikkelen op station Gouda
Vanmorgen met lopen had ik t nog redelijk warm met m'n gewichtloze jasje aan
Ik ga in 2013 de 10km op de CPC doen
Ben wel benieuwd hoe het is om bij zo'n mega event te lopen...quote:<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Ooh ik zou echt wel heel graag een Fok! wedstrijdshirt willen hebbenquote:Op maandag 4 juni 2012 11:50 schreef motorbloempje het volgende:
er is ook een spreadshirt.co.uk en ben al aan het friemelen geweest gisteravond
Jij zou sowieso ergens vooraan moeten gaan starten, anders kom je er nooit doorheenquote:Op maandag 4 juni 2012 12:26 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd hoe het is om bij zo'n mega event te lopen...F means you're fucked![]()
dan krijg je dus zoiets, FOK!logo is niet mogelijk op een breathable shirt.quote:Op maandag 4 juni 2012 12:26 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ooh ik zou echt wel heel graag een Fok! wedstrijdshirt willen hebbenquote:Op maandag 4 juni 2012 12:11 schreef motorbloempje het volgende:
http://www.spreadshirt.co(...)04132806/view/1/sb/l
Zoiets, zeg maar.
Op dat soort tops kun je alleen verticale tekst krijgen.
Op de breathable tops kun je geen foto's laten printen (FOK! logo dus niet mogelijk)
Nog lastig om iets moois te vinden.Ja doei.![]()
De CPC 5km van dit jaar was mn eerste en enige wedstrijd tot nu toe. En ik vond t heel erg tofquote:Op maandag 4 juni 2012 12:26 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd hoe het is om bij zo'n mega event te lopen...
de sfeer is tof op zulke dingenquote:Op maandag 4 juni 2012 12:26 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd hoe het is om bij zo'n mega event te lopen...
heb nu 3 x meegedaan aan een georganiseerde loop waarvan 2 echt groot.
Hartstikke leuk en veel energie krijg je ervan
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥![]()
Geen flash op m'n iPhone... Maar ik snap t probleem wel. Is het niet mogelijk op de "Fok!" uit de header in outlines te doen? Dat moet wel kunnen toch?quote:Op maandag 4 juni 2012 12:27 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
dan krijg je dus zoiets, FOK!logo is niet mogelijk op een breathable shirt.
[..][b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Oh, dan is het maar goed dat we niet al druk zijn gaan ontwerpen met z'n allen.
Scheelt weer discussie over het mooiste ontwerp ook.
Geen plaatjes en tekst mogelijk op functionele shirts? Dat moet wel kunnen hoor!
M'n pa heeft het bij de marathon van London zelfs ter plekke laten doen.♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Wel op functionele shirts, niet via spreadshirt.com op breathable shirts, that's it.quote:Op maandag 4 juni 2012 12:35 schreef Yuki het volgende:
Geen plaatjes en tekst mogelijk op functionele shirts? Dat moet wel kunnen hoor!
M'n pa heeft het bij de marathon van London zelfs ter plekke laten doen.
Functioneel != per se breathable, er zijn andere materialen voor sportshirts.Ja doei.![]()
Maargoed, ik zat vooral voor mezelf te kloten en heb nog niets besteld
Was alleen een voorbeeld en ik ga de 'strijd' niet aan over 'welk shirt', ik ga zelf zoiets maken binnenkort en als ik er meer kan bestellen voor meer mensen wil ik dat best doen als mensen mijn ontwerp leuk vinden. Maar 't hoef niet.Ja doei.![]()
Joehoe!! Hopelijk krijgen we een mailtje wanneer de inschrijvingen weer open gaanquote:Op maandag 4 juni 2012 12:39 schreef GotC het volgende:
[..]
Mede!
Na 2x de 5km te hebben gelopen op de CPC, is het wel een keertje tijd[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
https://www.google.com/calendar/quote:Op maandag 4 juni 2012 12:43 schreef GotC het volgende:
Moet denk toch eens een hardloopagenda kopenRaak helemaal in de war met de wedstrijden!
Ja doei.![]()
Yep. En Facebook zal het ook wel vertellen tztquote:Op maandag 4 juni 2012 12:41 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Joehoe!! Hopelijk krijgen we een mailtje wanneer de inschrijvingen weer open gaanF means you're fucked![]()
Een reactie tussen door. Ook volgens mij vrouw heb ik nu niets wat in de weg staat voor de Tilburgse 10 km. En.... Misschien dat zij ook mee loop maar dan de 5. Ze wil vanavond rustig kijken hoe of wat!![]()
Spannendquote:Op maandag 4 juni 2012 12:47 schreef streamnl het volgende:
Een reactie tussen door. Ook volgens mij vrouw heb ik nu niets wat in de weg staat voor de Tilburgse 10 km. En.... Misschien dat zij ook mee loop maar dan de 5. Ze wil vanavond rustig kijken hoe of wat!Waarom zou het niet kunnen trouwens? Vanwege de opbouw naar 10km?
![]()
Zij is pas bij Evy les 8 en ik ga woensdag beginnen met renate.quote:Op maandag 4 juni 2012 12:52 schreef GotC het volgende:
[..]
SpannendWaarom zou het niet kunnen trouwens? Vanwege de opbouw naar 10km?
Ik denk dat het een te kort dag is voor haar om de 10 te lopen.
Het enigste waar ik mee zit, is dat wij dan net terug zijn van twee weken vakantie.![]()
3 maanden..ja dat is wel flink te kort. Als ze al 5 km kon lopen, prima, maar in 3 maanden van les 8 naar 10 km is wel heftigquote:Op maandag 4 juni 2012 12:53 schreef streamnl het volgende:
[..]
Zij is pas bij Evy les 8 en ik ga woensdag beginnen met renate.
Ik denk dat het een te kort dag is voor haar om de 10 te lopen.
En qua vakantie? Loopschoenen mee en paar keertjes rondje hobbelen![]()
![]()
Hi Rob, inderdaad heel jammer dat je zo moet lopen. Ik zou ook balen maar goed...quote:Op maandag 4 juni 2012 10:54 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Ik heb dus meegelopen op de 5km, en dat liep uit (sic) op een deceptie. Ik was er op gebrand om mijn persoonlijke tijd van 32:02 te verbeteren. Eerste 2km ging alles fantastisch, ik liep mee met een snel groepje waarbij ik na 9:40 al de 2km aantikte!! En toen was men vergeten een pad af te sluiten met tape. De voorste rende vrolijk die kant op, en wij als makke schapen er achter aan. En een halve km verder kom je pas tot de ontdekking dat je helemaal de verkeerde kant op aan het rennen bent. Parcours weer gevonden na wat gevloek, kom je voor de tweede keer langs dat pad gerend, hangt er ineens WEL tape! (zeker 20 man hier de mist in). Het is maar een plaatselijk loopje, maar je tijd, ritme en motivatie zijn ineens ver te zoeken. Nog geprobeerd iets te redden maar toen mijn kuitspier begon te steken moest ik wel afhaken. Ik ben niet in tranen uitgebarsten, maar er waren veel renners (terecht) boos.
Op de 10km bleek er trouwens ook iets gebeurd te zijn. Van horen zeggen heb ik begrepen dat de begeleidende motoragent die voor de groep uit reed een verkeerde afslag had genomen![]()
Nee, geen goed gevoel aan overgehouden. Sowieso: hoe moeilijk is het voor een organisatie om het parcours alvast online te zetten zodat de lopers dat kunnen bestuderen? Nu stond iedereen een half uur voor aanvang van de race zich om een paar gelamineerde A3tjes te verdringen.....
Doel deze week: de run 'herhalen' volgens parcours en op eigen gelegenheid m'n PR verbeteren.
Dat was trouwens volgens mij echt geen motoragent maar gewoon een begeleider. Ik heb nl geen uniform/wapen gezien...alleen een fluo jas/motor.
Mijn baas liep ook in dat eerste groepje en die baalde ook...heeft 7.5km gelopen in plaats van 5.
Het is een plaatselijk loopje georganiseerd door vrijwilligers en dan gaat er helaas wel eens wat mis. Laten we blij zijn dat er nog mensen zijn die hier hun tijd in willen steken.
Maar om dan zo'n theater te maken is wat veel van het goede...Of zoals iemand zei : die gaat het nog zwaar krijgen in het leven als ze eens echt tegenslag gaat krijgen.
Ik ga m volgend jaar gewoon wel lopen...![]()
![]()
Oh, my badquote:Op maandag 4 juni 2012 12:35 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Wel op functionele shirts, niet via spreadshirt.com op breathable shirts, that's it.
Functioneel != per se breathable, er zijn andere materialen voor sportshirts.
Ik moet aan het werk, tot later!!
En deze? http://www.bedruktedingen.nl/bedrukteshirts.html
Deze heeft voor mij ook al eens pennen gemaakt, erg tevreden[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Wel maf bij die Tilburg 10 miles..vrouwen en mannen starten apart bij de 10km, mannen 10 min na de vrouwen![]()
![]()
![]()
Misschien om de drukte te beperken bij de start of misschien verwachten ze zo dat ze ongeveer tegelijk eindigen??? Ik weet het anders ook niet.quote:Op maandag 4 juni 2012 12:59 schreef GotC het volgende:
Wel maf bij die Tilburg 10 miles..vrouwen en mannen starten apart bij de 10km, mannen 10 min na de vrouwen![]()
Ik hoop dat hun ook shirtjes hebben, zou wel een leuk extratje zijn voor mijn eerste wedstrijd![]()
Kunnen ze toch beter andersom doen?quote:Op maandag 4 juni 2012 12:59 schreef GotC het volgende:
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_![]()
Daar zou ik dan nooit startenquote:Op maandag 4 juni 2012 12:59 schreef GotC het volgende:
Veel te veel inhaalwerk, als er flink wat vrouwen meedoen...
Ja, dat heb ik vorige maand wel geleerd, was een event met ruim 1100 lopers en stond toen 5-10 meter van de startstreep en toen was er al nauwelijks een doorkomen aan...quote:Op maandag 4 juni 2012 12:27 schreef YUR het volgende:
[..]
Jij zou sowieso ergens vooraan moeten gaan starten, anders kom je er nooit doorheen<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Ik zou daarom dus ook al niet meer meedoen. Zit ik net in m'n tempo, komen er ineens een stel mannen voorbij gedenderdquote:Op maandag 4 juni 2012 13:14 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Daar zou ik dan nooit startenVeel te veel inhaalwerk, als er flink wat vrouwen meedoen...
[..]
Ja, dat heb ik vorige maand wel geleerd, was een event met ruim 1100 lopers en stond toen 5-10 meter van de startstreep en toen was er al nauwelijks een doorkomen aan....
![]()
Zegt -10' niet gewoon dat ze er voor starten? Of zeg ik nu iets heel raars?quote:Op maandag 4 juni 2012 12:59 schreef GotC het volgende:
![]()
![]()
Door elkaarquote:Op maandag 4 juni 2012 13:19 schreef streamnl het volgende:
Wat is dan eigenlijk wel "normaal" qua starten mbt mannen en vrouwen?![]()
![]()
Vrouwen starten om 12:30, mannen om 12:40..quote:Op maandag 4 juni 2012 13:18 schreef Liesje68 het volgende:
[..]
Zegt -10' niet gewoon dat ze er voor starten? Of zeg ik nu iets heel raars?![]()
sowieso is voor grotere lopen starten in tijdvakken beter. Al heb je dan weer mensen die denken dat ze veel beter kunnen dan ze daadwerkelijk kunnenMaar op die manier spreiden ze t wel meer.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥![]()
Startvakkenquote:Op maandag 4 juni 2012 13:20 schreef DarkElf het volgende:
sowieso is voor grotere lopen starten in tijdvakken beter. Al heb je dan weer mensen die denken dat ze veel beter kunnen dan ze daadwerkelijk kunnenMaar op die manier spreiden ze t wel meer.
Veel beter en meer ontspannen starten, mits iedereen zichzelf goed kan inschatten
.
![]()
Heu, ik ben tijdens de Golden Ten ook voorbij mannen gedenderd hoorquote:Op maandag 4 juni 2012 13:16 schreef GotC het volgende:
[..]
Ik zou daarom dus ook al niet meer meedoen. Zit ik net in m'n tempo, komen er ineens een stel mannen voorbij gedenderd.
.
Ja, dat lijkt me ook beter ja, heb het nog nooit meegemaakt, maar het klinkt goedquote:Op maandag 4 juni 2012 13:20 schreef DarkElf het volgende:
En je billen?quote:Op maandag 4 juni 2012 13:29 schreef Dr.Sexy het volgende:
Die TT
Het aantal pagina's per uur
Been doet al minder auw maar nog steeds lichtelijk pijnlijk
![]()
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 04-06-2012 13:30:58 ]![]()
Bij de Ten Miles ook? Ik doe daar ook de 10kmquote:Op maandag 4 juni 2012 12:47 schreef streamnl het volgende:
Een reactie tussen door. Ook volgens mij vrouw heb ik nu niets wat in de weg staat voor de Tilburgse 10 km. En.... Misschien dat zij ook mee loop maar dan de 5. Ze wil vanavond rustig kijken hoe of wat!
Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Na vanavond weet ik meer! Zover het er nu voorstaat doe ik de 10 km en zij wilt eerst even kijken op de site en dan gaan we reserveren! Als zij mee doet, doet ze de 5KM. Maar dat ik mee doe is voor 90% zeker!!!quote:Op maandag 4 juni 2012 13:33 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Bij de Ten Miles ook? Ik doe daar ook de 10km
Edit: ik moet straks na mijn werk wel eerst naar schoolIk ben meestal rond 2215 uur weer thuis en dan hebben we het er over en dan laat ik het hier weten!
![]()
Leuk. Ik loop met een oude studiegenoot van me, al doet die ook een andere afstand dan ik (hij de 10EM). Maar dan kunnen we elkaar wel aanmoedigen en samen bier drinken achteraf.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
En ow. Net een filmpje gezien van de Bruggenloop in Rotterdam. Dat ziet er behoorlijk kicken uit.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Gelukkig, ik dacht dat iedereen hier wijn dronk!quote:Op maandag 4 juni 2012 13:36 schreef mosselmossel het volgende:
Maar dan kunnen we elkaar wel aanmoedigen en samen bier drinken achteraf.![]()
quote:Op maandag 4 juni 2012 13:19 schreef GotC het volgende:
[..]
Vrouwen starten om 12:30, mannen om 12:40..Ik kan het me niet voorstellen...dan worden hele groepen ( vrouwen) toch overlopen?
![]()
quote:Op maandag 4 juni 2012 13:29 schreef Dr.Sexy het volgende:
Been doet al minder auw maar nog steeds lichtelijk pijnlijk
![]()
beterschap![]()
10 kilometer mannen start - 12.40 uurquote:Op maandag 4 juni 2012 13:39 schreef Liesje68 het volgende:
[..]Ik kan het me niet voorstellen...dan worden hele groepen ( vrouwen) toch overlopen?
* Rabobank 10 km trimloop mannen
* Fontys Studentenloop 10 km
* Fujifiilm Businessrun voor bedrijven 10 km
10 kilometer vrouwen - start 12.30 uur
* Rabobank Tilburg Ladies Run 10 km trimloop
* Internationale Rabobank Tilburg Ladies Run 10 km wedstrijdloop
![]()
![]()
quote:Op maandag 4 juni 2012 13:39 schreef Liesje68 het volgende:
[..]Ik kan het me niet voorstellen...dan worden hele groepen ( vrouwen) toch overlopen?
Mental image van de bizons in de Lion King
Zo, mijn rondje voor vanavond maar uitgestippeld
Eerst mn standaard 5 km rondje met vrienden en dan nog even 8,3 km eraan plakken, met op het laatst een helling de dijk op om te zien waar mijn maximale hartslag ligt
Misschien trekt iemand van de organisatie zich nu de haren uit het hoofd vanwege deze vergissing...quote:Op maandag 4 juni 2012 13:41 schreef GotC het volgende:
[..]
10 kilometer mannen start - 12.40 uur
* Rabobank 10 km trimloop mannen
10 kilometer vrouwen - start 12.30 uur
* Rabobank Tilburg Ladies Run 10 km trimloop
* Internationale Rabobank Tilburg Ladies Run 10 km wedstrijdloop
![]()
![]()
'even', patserquote:Op maandag 4 juni 2012 13:42 schreef MaleDuck het volgende:
Zo, mijn rondje voor vanavond maar uitgestippeld
Eerst mn standaard 5 km rondje met vrienden en dan nog even 8,3 km eraan plakken, met op het laatst een helling de dijk op om te zien waar mijn maximale hartslag ligt.
Ik ga ook eens opletten voor een mooi steil hellinkje voor m'n max hartslag-test.
Hoop hetquote:Op maandag 4 juni 2012 13:42 schreef Liesje68 het volgende:
[..]
Misschien trekt iemand van de organisatie zich nu de haren uit het hoofd vanwege deze vergissing...De logica is niet aanwezig imo!
![]()
Ja, ik moet wel weer wat hoger op het leaderboard komen te staan, sta nu bijna buiten de top 20quote:Op maandag 4 juni 2012 13:49 schreef Viking84 het volgende:
[..]
'even', patser.
Ik ga ook eens opletten voor een mooi steil hellinkje voor m'n max hartslag-test.
Ik heb een gevoelig spiertje in mijn bovenbilMaar eigenlijk kwam dat niet na het lopen, maar toen ik me gisteravond nog een keer omdraaide in bed. Of telt het dan nog voor het lopen?
![]()
![]()
Oeh! Da's vervelend! Had ik 2 weken geleden ook. Nare plek!quote:Op maandag 4 juni 2012 13:50 schreef LieLie het volgende:
Ik heb een gevoelig spiertje in mijn bovenbilMaar eigenlijk kwam dat niet na het lopen, maar toen ik me gisteravond nog een keer omdraaide in bed. Of telt het dan nog voor het lopen?
Ja doei.![]()
Wat is nou precies het doel van een herstelloop? Wanneer doe je zoiets precies?
Of is het gewoon een smoes om op je rustdag toch hard te lopen?![]()
![]()
![]()
Is dat niet afvalstoffen uit je spieren lopen? Wel lopen op een heeel traag tempo anders schiet het zijn doel voorbij...en ook kort lopen, relatief gezien natuurlijk.quote:Op maandag 4 juni 2012 13:57 schreef VKV het volgende:
Althans, dat heb ik gelezen...![]()
http://www.mcmillanrunning.com/articlePages/article/3quote:Op maandag 4 juni 2012 13:57 schreef VKV het volgende:
Moet je dit artikel eens lezen, bij Step #4 staat uitgelegd wat voor soorten runs er zijn (dus ook recovery runs)<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
'Afval' uit je benen lopen idd en kort. Ik doe er wel eens één na een 10 km-loop.
Hoe het je herstel bevordert weet ik niet precies.Niet meer actief op Fok!![]()
Ik heb zo'n moeite om in het engels te lezenquote:Op maandag 4 juni 2012 14:01 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
http://www.mcmillanrunning.com/articlePages/article/3
Moet je dit artikel eens lezen, bij Step #4 staat uitgelegd wat voor soorten runs er zijn (dus ook recovery runs)
Ik neem aan dat ik (nog) geen herstelloop hoef te doen...![]()
quote:Recovery Runs
You might find it helpful to think of a recovery run as a slow jog. In fact, I usually list recovery runs as recovery "jogs" just to reinforce that the run is very slow. The correct pace is one and a half to two minutes slower than your estimated marathon race pace and your heart rate must stay below 65% of maximum (though it's okay for it to reach around 70% by the end of the run). Believe me, you'll find it difficult to run this slow at first, but you must. If you want to improve and get more from your training you must keep the effort very, very light.
Recovery jogs should be used the day (or two) after a hard workout or race. Intuitively, this makes sense, but I've found that recovery jogs are severely lacking in the training programs of U.S. distance runners. We seem to get caught up in our normal pace or the pace of our training partners and end up running too fast on our recovery days. Slow down. What's the rush? Remember, the goal is simply to get the muscles warmed up and blood flowing to deliver essential rebuilding nutrients to the muscles. These jogs work out the tightness that occurs from hard running. There is no other goal of a recovery jog. Therefore, these runs last only 15 to 45 minutes - the shorter the better.Niet meer actief op Fok!![]()
Nope, binnen Evy zitten genoeg herstelmomentenquote:Op maandag 4 juni 2012 14:02 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heb zo'n moeite om in het engels te lezen
Ik neem aan dat ik (nog) geen herstelloop hoef te doen...
Dat is het meest relevante stukje, LL, en de vetgedrukte nog weer het meest daarvan.
Geen idee vanaf welke afstand herstelloopjes interessant zijn. Iig niet onder de 5 km, denk ik. Mijn herstelloopjes zijn zelf al 3 km.Niet meer actief op Fok!![]()
quote:Op maandag 4 juni 2012 14:02 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heb zo'n moeite om in het engels te lezen
Ik neem aan dat ik (nog) geen herstelloop hoef te doen...Bron: www.herstelloop.nlquote:Als je hebt deelgenomen aan een wedstrijd of je hebt een intensieve training gedaan is het raadzaam om de volgende dag een herstelloop in te plannen. Een herstelloop is een duurloop in een ontspannen, rustig tempo. De herstelloop is vergelijkbaar met in- en uitlopen. Het doel is om de doorbloeding in de spieren te laten plaats vinden, de afvalstoffen af te voeren en daarmee het herstel van voorafgaande trainingen/wedstrijd te bevorderen.
Ze hebben zelfs een herstelloop shirt, zodat iedereen ziet dat je dat doetquote:Ken je dat gevoel... Na een zware training of wedstrijd staat de herstelloop op het programma. Een belangrijk onderdeel van de training, maar tijdens het lopen word je voorbij gelopen door elke hardloper, zelfs de beginnende. Eigenlijk zou je iedereen willen laten weten dat je met een herstelloop bezig bent en dat je ze er morgen weer uit zou lopen.
Omdat wij dit gevoel als geen ander kennen hebben we een speciaal herstelloop shirt ontwikkeld met de tekst "Vandaag Herstelloop". De lopers die u tijdens de herstelloop inhalen weten dat je serieus aan het trainen bent voor een bepaald evenement en zullen je met een ander gevoel voorbij lopen. Je kunt nu met een (uit)gerust hart deze lopers voorbij laten gaan en genieten van je herstelloop.!
![]()
Ja! Dat herstelloopshirt vind ik zo kansloos.
Doe ik gewoon elke keer een herstelloopshirt aan.
Zo, ik heb gelopen. Ik ben een stuk langzamer gegaan dan eerst, en dat ging op zich best goed! Ik denk dat ik het qua ademhaling kan halen, de eerste Evy
Ik heb alleen een irritante familiekwaal, dus ik vraag me af of er misschien goede warming-up/rek en strek/cooling-down oefeningen zijn voor enkels?![]()
ik vind het sufquote:Op maandag 4 juni 2012 14:09 schreef Viking84 het volgende:
Ja! Dat herstelloopshirt vind ik zo kansloos.
Doe ik gewoon elke keer een herstelloopshirt aan.
![]()
![]()
Ik ook.quote:
De kunst is om je juist niet te veel aan te trekken van mensen die je voorbij lopen, wat best lastig is. Maar het gros holt als een kip zonder kop, dus je weet van jezelf iig dat je het beter doet. Dat helpt
.
Goed stuk warmwandelen voordat je begintquote:Op maandag 4 juni 2012 14:13 schreef RenRen- het volgende:
Zo, ik heb gelopen. Ik ben een stuk langzamer gegaan dan eerst, en dat ging op zich best goed! Ik denk dat ik het qua ademhaling kan halen, de eerste Evy
Ik heb alleen een irritante familiekwaal, dus ik vraag me af of er misschien goede warming-up/rek en strek/cooling-down oefeningen zijn voor enkels?Echt 10-15 min lekker sportief wandelen voor je gaat beginnen. Qua rek en strek oefeningen kan ik je niet helpen..
Edit: Zou het misschien aan een fysio vragen, of sportarts![]()
![]()
Ik weet niet wat voor kwaal het is en zou niet weten hoe ik de spieren rond mn enkels zou moeten rekken, als je er veel last van hebt, kan je altijd nog met een brace gaan lopen, maar zou dat als laatste redmiddel gebruiken...quote:Op maandag 4 juni 2012 14:13 schreef RenRen- het volgende:
Ik heb alleen een irritante familiekwaal, dus ik vraag me af of er misschien goede warming-up/rek en strek/cooling-down oefeningen zijn voor enkels?<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
http://www.runinfo.nl/spierversterkendeoefeningen.htm
Miss heb je daar iets aan? Niet direct voor de enkel, maar misschien hebben de oefeningen indirect effect op de enkels? (ik heb voor mijn scheenbeen namelijk rondjes gedraaid met m'n voeten, kan me voorstellen dat dat ook goed is voor de enkels).
Zijn het trouwens slappe enkels?Niet meer actief op Fok!![]()
Dat is nog best lang! Heb tijd zat, daar niet vanquote:Op maandag 4 juni 2012 14:17 schreef GotC het volgende:
[..]
Goed stuk warmwandelen voordat je begintEcht 10-15 min lekker sportief wandelen voor je gaat beginnen. Qua rek en strek oefeningen kan ik je niet helpen..
Edit: Zou het misschien aan een fysio vragen, of sportartsHoe kom ik daar dan bij? Via de huisarts?
Het is gewoon de kwaal zwakke enkels, ben net tijdens het langzaam lopen ook twee keer door mijn enkels gegaan en heb gisteren een smak op de grond gemaakt omdat mijn enkel er maar mee ophield. Het is vooral pijnlijk bij het rennen dus het belemmert, het is niet echt een blessure.quote:Op maandag 4 juni 2012 14:18 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ik weet niet wat voor kwaal het is en zou niet weten hoe ik de spieren rond mn enkels zou moeten rekken, als je er veel last van hebt, kan je altijd nog met een brace gaan lopen, maar zou dat als laatste redmiddel gebruiken...![]()
Thanks, ga ik even doornemenquote:Op maandag 4 juni 2012 14:20 schreef Viking84 het volgende:
http://www.runinfo.nl/spierversterkendeoefeningen.htm
Miss heb je daar iets aan? Niet direct voor de enkel, maar misschien hebben de oefeningen indirect effect op de enkels? (ik heb voor mijn scheenbeen namelijk rondjes gedraaid met m'n voeten, kan me voorstellen dat dat ook goed is voor de enkels).
Zijn het trouwens slappe enkels?Ja, zwakke enkels. De hele dag door zwikken, ookal is het erger sinds ik ben begonnen met rennen. Misschien eens andere schoenen proberen om te kijken of dat invloed heeft
![]()
Fysio kan je gewoon naartoe gaan zonder verwijzing, lijkt me handig om daar eerst heen te gaanquote:Op maandag 4 juni 2012 14:21 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Dat is nog best lang! Heb tijd zat, daar niet vanHoe kom ik daar dan bij? Via de huisarts?
[..]
Het is gewoon de kwaal zwakke enkels, ben net tijdens het langzaam lopen ook twee keer door mijn enkels gegaan en heb gisteren een smak op de grond gemaakt omdat mijn enkel er maar mee ophield. Het is vooral pijnlijk bij het rennen dus het belemmert, het is niet echt een blessure.Zij zijn tenslotte de experts van het bewegingsapparaat
.
Ik wandel altijd nog 10-15 min stevig in (en uit!)Goed om je hartslag alvast wat op te krikken ook.
![]()
Misschien even als een malle schoenen laten aanmeten bij een hardloopspeciaalzaakquote:Op maandag 4 juni 2012 14:21 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Thanks, ga ik even doornemenJa, zwakke enkels. De hele dag door zwikken, ookal is het erger sinds ik ben begonnen met rennen. Misschien eens andere schoenen proberen om te kijken of dat invloed heeft
Dat is echt gevaarlijk, als je echt continu erdoorheen gaat enzo!
![]()
Daar heb ik ook last van, maar niet tijdens het lopen/wandelen. Alleen schaatsen en skaten kan ik niet.quote:Op maandag 4 juni 2012 14:21 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Thanks, ga ik even doornemenJa, zwakke enkels. De hele dag door zwikken, ookal is het erger sinds ik ben begonnen met rennen. Misschien eens andere schoenen proberen om te kijken of dat invloed heeft
Er zijn vast wel mogelijkheden. Als je naar de hardloopzaak gaat aangeven dat je zwakke enkels hebt, dan houden ze er rekening mee bij de schoenkeuze.
Ik probeer me maar zoveel mogelijk in mijn hoofd te motiveren dat ik tenminste iets doe om comditie op te bouwen en af te vallen ... en ik ben al een heel eind... En ik vind dat ik goed bezig ben...quote:Op maandag 4 juni 2012 14:14 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik ook.
De kunst is om je juist niet te veel aan te trekken van mensen die je voorbij lopen, wat best lastig is. Maar het gros holt als een kip zonder kop, dus je weet van jezelf iig dat je het beter doet. Dat helpt
.
* LovelyLady zei dat heel bescheiden![]()
![]()
Wat zij zegtquote:Op maandag 4 juni 2012 14:23 schreef GotC het volgende:
[..]
Misschien even als een malle schoenen laten aanmeten bij een hardloopspeciaalzaakDat is echt gevaarlijk, als je echt continu erdoorheen gaat enzo!
.
Krijg je dan speciale schoenen enzo? Extra goede schoenen kunnen nooit kwaadquote:Op maandag 4 juni 2012 14:23 schreef GotC het volgende:
[..]
Misschien even als een malle schoenen laten aanmeten bij een hardloopspeciaalzaakDat is echt gevaarlijk, als je echt continu erdoorheen gaat enzo!
Oké, in Rotterdam heb je er één op de meent toch? (Voor mensen die dat toevallig weten...)quote:Op maandag 4 juni 2012 14:24 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Daar heb ik ook last van, maar niet tijdens het lopen/wandelen. Alleen schaatsen en skaten kan ik niet.
Er zijn vast wel mogelijkheden. Als je naar de hardloopzaak gaat aangeven dat je zwakke enkels hebt, dan houden ze er rekening mee bij de schoenkeuze.
![]()
Je moet langzaam durven lopenquote:Op maandag 4 juni 2012 14:25 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik probeer me maar zoveel mogelijk in mijn hoofd te motiveren dat ik tenminste iets doe om comditie op te bouwen en af te vallen ... en ik ben al een heel eind... En ik vind dat ik goed bezig ben...
* LovelyLady zei dat heel bescheiden.
Wist ik niet joh, ik ging gewoon hollenquote:Op maandag 4 juni 2012 14:22 schreef GotC het volgende:
[..]
Fysio kan je gewoon naartoe gaan zonder verwijzing, lijkt me handig om daar eerst heen te gaanZij zijn tenslotte de experts van het bewegingsapparaat
.
Ik wandel altijd nog 10-15 min stevig in (en uit!)Goed om je hartslag alvast wat op te krikken ook.
Ga ik doen
![]()
In Zoetermeer zit Starshoe. Dat is een hele goeie winkel. Ze maken een filmpje van de manier waarop je hardloopt, bekijken de stand van je voeten en als de aangemeten schoen niet bevalt, kun je gewoon terug. Er zitten daar ook fysiotherapeuten. Ik heb het idee dat ze er daar weer net iets meer van weten dan mensen bij Run2Day/Runners Worldquote:Op maandag 4 juni 2012 14:25 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Krijg je dan speciale schoenen enzo? Extra goede schoenen kunnen nooit kwaad
[..]
Oké, in Rotterdam heb je er één op de meent toch? (Voor mensen die dat toevallig weten...).
Rammelaartje had ook al een verhaal over een schoen die haar door drie onafhankelijke partijen was aangemeten tot ze bij Starshoe kwam met een blessure en men daar zij dat het de slechtst mogelijke schoen voor haar was.Niet meer actief op Fok!![]()
Ze meten dan schoenen aan dmv een videoanalyse. Ze kunnen dan zien of je overpronatie hebt (dus je enkel 'knikt' op het zwaarste punt en je schoenen+evt zooltjes erop aanpassen. Op 'gewone' hardloopschoenen die je hebt gekocht omdat ze er wel vet uitzagen gaat het met enige regelmaat goed, maar vaak ook niet goedquote:Op maandag 4 juni 2012 14:25 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Krijg je dan speciale schoenen enzo? Extra goede schoenen kunnen nooit kwaad
[..]
Oké, in Rotterdam heb je er één op de meent toch? (Voor mensen die dat toevallig weten...).
![]()
Niet mee eens. De RW in Den Haag is prima, heeft mensen daar staan met meer dan genoeg verstand. Elke winkel is een franchisewinkel, dus elke eigenaar is anders. Beetje maf om alles over 1 kam te scheren, dacht dat je wel beter wist dan dat.quote:Op maandag 4 juni 2012 14:28 schreef Viking84 het volgende:
[..]
In Zoetermeer zit Starshoe. Dat is een hele goeie winkel. Ze maken een filmpje van de manier waarop je hardloopt, bekijken de stand van je voeten en als de aangemeten schoen niet bevalt, kun je gewoon terug. Er zitten daar ook fysiotherapeuten. Ik heb het idee dat ze er daar weer net iets meer van weten dan mensen bij Run2Day/Runners World.Rammelaartje had ook al een verhaal over een schoen die haar door drie onafhankelijke partijen was aangemeten tot ze bij Starshoe kwam met een blessure en men daar zij dat het de slechtst mogelijke schoen voor haar was.
Ik ben zaterdag nog teruggeweest om nog een keer de analyse te doen op m'n huidige schoenen omdat ik twijfelde of het echt wel goed was. Yur heeft de analyse uitgevoerd () en ze hebben het gecontroleerd, incl andere looptechniek.
![]()
Ik loop ook als een eend, dus dat is dan wel een goed idee...quote:Op maandag 4 juni 2012 14:28 schreef GotC het volgende:
[..]
Ze meten dan schoenen aan dmv een videoanalyse. Ze kunnen dan zien of je overpronatie hebt (dus je enkel 'knikt' op het zwaarste punt en je schoenen+evt zooltjes erop aanpassen. Op 'gewone' hardloopschoenen die je hebt gekocht omdat ze er wel vet uitzagen gaat het met enige regelmaat goed, maar vaak ook niet goed.
Ga ik dan maar eens heen, vragen of iemand me kan rijden dan. Dat klinkt wel goed, wil ik ook best voor omrijden. Ik bedoel, ik heb nu echt niet veel pijn nog, maar dat moet niet uit de hand gaan lopen.quote:Op maandag 4 juni 2012 14:28 schreef Viking84 het volgende:
[..]
In Zoetermeer zit Starshoe. Dat is een hele goeie winkel. Ze maken een filmpje van de manier waarop je hardloopt, bekijken de stand van je voeten en als de aangemeten schoen niet bevalt, kun je gewoon terug. Er zitten daar ook fysiotherapeuten. Ik heb het idee dat ze er daar weer net iets meer van weten dan mensen bij Run2Day/Runners World.
Rammelaartje had ook al een verhaal over een schoen die haar door drie onafhankelijke partijen was aangemeten tot ze bij Starshoe kwam met een blessure en men daar zij dat het de slechtst mogelijke schoen voor haar was.
Bedankt voor alle adviezen![]()
![]()
Hahaha, ik wist dat je daarmee zou komenquote:Op maandag 4 juni 2012 14:30 schreef GotC het volgende:
[..]
Niet mee eens. De RW in Den Haag is prima, heeft mensen daar staan met meer dan genoeg verstand. Elke winkel is een franchisewinkel, dus elke eigenaar is anders. Beetje maf om alles over 1 kam te scheren.
Ik ben zaterdag nog teruggeweest om nog een keer de analyse te doen op m'n huidige schoenen omdat ik twijfelde of het echt wel goed was. Yur heeft de analyse uitgevoerd () en ze hebben het gecontroleerd, incl andere looptechniek.
.
Je moet het treffen idd maar ik ben het er niet mee eens dat ze bijv bij Run2Day minder verstand ervan hebben.
´mijn´ run2day eigenaar loopt zelf, is trainer en weet dondersgoed waar hij op moet letten. En ook bij hem kan ik gewoon terugkomen als er iets mee is, ook al heb ik er al meegelopen
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥![]()
Dit dusquote:Op maandag 4 juni 2012 14:33 schreef DarkElf het volgende:
Je moet het treffen idd maar ik ben het er niet mee eens dat ze bijv bij Run2Day minder verstand ervan hebben.
´mijn´ run2day eigenaar loopt zelf, is trainer en weet dondersgoed waar hij op moet letten. En ook bij hem kan ik gewoon terugkomen als er iets mee is, ook al heb ik er al meegelopen.
Ik ben ook al teruggeweest naar De Hardloopwinkel en kreeg zonder pardon nieuwe zooltjes mee, ondanks dat ik er al een jaar mee liep.
En de manager v/d RW in DH heeft ook in Kenia getraind, loopt 50+km etc. Dus..geen verstand? Meh.![]()
Nou ja, waar je ook naartoe gaat (wel naar een gespecialiseerde hardloopwinkel): zorg gewoon dat je wel duidelijk afspreekt dat je terug mag komen als de schoenen toch niet bevallen (ook als je ze al gedragen hebt).Niet meer actief op Fok!![]()
En bij 'mijn' Run2Day komt Heleen Plaatzer ook, dus dat vertrouw ik wel.quote:Op maandag 4 juni 2012 14:33 schreef DarkElf het volgende:
´mijn´ run2day eigenaar loopt zelf, is trainer en weet dondersgoed waar hij op moet letten. En ook bij hem kan ik gewoon terugkomen als er iets mee is, ook al heb ik er al meegelopen![]()
Binnen de perken mag dat altijd bij de RW en Hardloopwinkel. Je moet alleen niet na 6 maanden een keer terugkomen 'ze lopen niet lekker', dat is gewoon flauw. Je weet binnen een maand ook wel of ze wel/niet lekker lopen.quote:Op maandag 4 juni 2012 14:35 schreef Viking84 het volgende:
Nou ja, waar je ook naartoe gaat (wel naar een gespecialiseerde hardloopwinkel): zorg gewoon dat je wel duidelijk afspreekt dat je terug mag komen als de schoenen toch niet bevallen (ook als je ze al gedragen hebt).![]()
Ik weet het niet. Het concept van Starshoe komt toch iets meer doordacht over: http://www.starshoe.nl/doc/home.
Ook doordat er fysiotherapeuten bij betrokken zijn; bij andere hardloopwinkels is dat niet het geval, volgens mij?Niet meer actief op Fok!![]()
Duhquote:Op maandag 4 juni 2012 14:35 schreef GotC het volgende:
[..]
Binnen de perken mag dat altijd bij de RW en Hardloopwinkel. Je moet alleen niet na 6 maanden een keer terugkomen 'ze lopen niet lekker', dat is gewoon flauw. Je weet binnen een maand ook wel of ze wel/niet lekker lopen.. Tegen mij zeiden ze dat mijn klachten binnen een maand weg moesten zijn, anders moest ik terugkomen. Dwingt me ook om niet te snel weer op te bouwen: als ik nu ineens drie keer 10 km per week ga lopen, gaan m'n klachten ook niet weg, maar dat ligt dan niet aan de schoenen maar aan m'n eigen stommiteit.
Volgens mij maakt het niet uit of een fysio naar een loopanalyse kijkt of een getraind oog? Alleen voor blessures kan het handig zijn, maar de meeste storemanagers hebben alle blessures al een keer voorbij zien komen.quote:Op maandag 4 juni 2012 14:37 schreef Viking84 het volgende:
Ik weet het niet. Het concept van Starshoe komt toch iets meer doordacht over: http://www.starshoe.nl/doc/home.
Ook doordat er fysiotherapeuten bij betrokken zijn; bij andere hardloopwinkels is dat niet het geval, volgens mij?![]()
Je zegt wel duh, maar dan is het toch ook duh dat je goede afspraken moet maken over evt terugkomen met je schoenen?quote:Op maandag 4 juni 2012 14:38 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Duh. Tegen mij zeiden ze dat mijn klachten binnen een maand weg moesten zijn, anders moest ik terugkomen. Dwingt me ook om niet te snel weer op te bouwen: als ik nu ineens drie keer 10 km per week ga lopen, gaan m'n klachten ook niet weg, maar dat ligt dan niet aan de schoenen maar aan m'n eigen stommiteit.
![]()
![]()
Voor zover ik weet was de verkoper die mij hielp geen fysio.quote:Op maandag 4 juni 2012 14:41 schreef GotC het volgende:
[..]
Volgens mij maakt het niet uit of een fysio naar een loopanalyse kijkt of een getraind oog? Alleen voor blessures kan het handig zijn, maar de meeste storemanagers hebben alle blessures al een keer voorbij zien komen.
Het was trouwens geen leuke verkoper. Eentje die eruit zag alsof 'ie geen plezier had in z'n werk. Maar volgens mij heeft 'ie me wel een goeie schoen aangemeten, dus ik vergeef het hem.
Hehequote:Op maandag 4 juni 2012 14:42 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Voor zover ik weet was de verkoper die mij hielp geen fysio.
Het was trouwens geen leuke verkoper. Eentje die eruit zag alsof 'ie geen plezier had in z'n werk. Maar volgens mij heeft 'ie me wel een goeie schoen aangemeten, dus ik vergeef het hem.
Arme verkoper. Plezier hebben in je werk is toch wel het belangrijkste
En dat zoek ik ook wel in een verkoper van hardloopspullen: Dezelfde passie
![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: