Precies. Vluchtgedrag.quote:Op maandag 4 juni 2012 01:58 schreef De_Kardinaal het volgende:
Blowen is niet de bron van de ellende. Blowen en gamen zijn middelen om uit de ellende te ontsnappen. Je moet je niet richten op hoe het probleem zich uit, maar onderzoeken wat het echt is.
NEE!!! Het komt door de DRUUUUGKS!!!quote:Op dinsdag 5 juni 2012 16:42 schreef Lokasenna het volgende:
Kittens hebben bijna altijd drukke en wilde buien.
Dus Bier = softdrugs en Jenever = harddrugs.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:44 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]
Het is toch een gegeven dat er meer THC in dat hedendaagse spul zit dan vroeger het geval was?
En als er meer dan 15 procent THC in zit staat het gelijk aan harddrugs. Daar hoef ik de krant niet voor te lezen, dat is algemeen bekend.
• je legt je wil wel op. jij wil dat hij stopt met blowen. jij wil met hem praten. jij hebt een probleem. die gozer niet. die is vredig (met een werkend leven) al gamend aan het blowen. dat jij dat niet leuk vindt, is jouw probleem. niet het zijne.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 19:18 schreef Amnistia het volgende:
Iedereen zegt dat ik hem mee moet slepen om leuke dingen te doen.. dat wil hij niet want dan haalt hij het smoesje aan dat hij niet weg wil vanwege de kat.
En ik leg mijn wil helemaal niet op, ik wil hem juist helpen om van de drugs af te blijven. Met hem praten lukt ook niet want als ik vraag wat hem dwars zit of wat er aan de hand is, zegt hij dat er niks is.
Terwijl ik wel degelijk aan hem merk dat er iets is, maar dat wil hij blijkbaar niet vertellen.
Hij is zeker wel veranderd sinds het blowen.. dat is duidelijk te merken en niet alleen door mij, maar ook door andere mensen die hem regelmatig spreken.
Nergens last van vriend.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:40 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Klopt, maar die staan echt niet in vergelijking met de bijwerkingen van anti-depressiva.
Daar ben ik ook wel redelijk van overtuigd ja.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 19:33 schreef dawg het volgende:
[..]
ik durf te wedden dat ad's vele malen schadelijker zijn dan verantwoord weedgebruik.
Ik denk dat het allebei nauwelijks schadelijk is eigenlijk.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 19:33 schreef dawg het volgende:
[..]
ik durf te wedden dat ad's vele malen schadelijker zijn dan verantwoord weedgebruik.
ad's zijn verslavender dan weed, je mag niet voor niets niet accuut stoppen, je moet afbouwen. verder veranderen ze de chemie in je hersenen, mbt neurotransmitters.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 19:35 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik denk dat het allebei nauwelijks schadelijk is eigenlijk.
Lichamelijk verslavend ja, dat zegt tamelijk weinig naar mijn mening.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 19:39 schreef dawg het volgende:
[..]
ad's zijn verslavender dan weed, je mag niet voor niets niet accuut stoppen, je moet afbouwen. verder veranderen ze de chemie in je hersenen, mbt neurotransmitters.
weed wordt tegenwoordig wel kunstmatig gekweekt maar dan nog is een het een plant. fabels als harddrugs en 'je kunt er schizofrenie en psychoses door krijgen', etc, zijn pure propaganda.
Mijn poes slaapt op de stoel, tijd voor meer drugs!quote:Op dinsdag 5 juni 2012 16:44 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
NEE!!! Het komt door de DRUUUUGKS!!!![]()
![]()
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 19:33 schreef dawg het volgende:
[..]
ik durf te wedden dat ad's vele malen schadelijker zijn dan elke vorm van weedgebruik.
Ik ben al de hele avond aan de drugs.... want IK HEB GEEN KAT!!!quote:Op dinsdag 5 juni 2012 19:44 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
Mijn poes slaapt op de stoel, tijd voor meer drugs!
HET BEEST IS LOSSSquote:Op dinsdag 5 juni 2012 19:52 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik ben al de hele avond aan de drugs.... want IK HEB GEEN KAT!!!Jajaja.
ligt eraan met welk doel, maar het is meer om aan te geven dat ad's verre van onschuldig zijn, ondanks het massale gebruik.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 19:42 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Lichamelijk verslavend ja, dat zegt tamelijk weinig naar mijn mening.
De chemie van je hersenen veranderen lijkt me niet per definitie erg.
uhh nee. predispositie is een vereiste.quote:Harddrugs is slechts een politiek verzonnen benaming voor bepaalde drugs.
En wiet kan wel degelijk dingen triggeren zoals psychoses omdat je erg in jezelf gekeerd kunt raken etc. Als iemand niet zo vrolijk is wordt ook sterk ontraden om wiet te nemen, maar hey, het zal wel verschillend zijn per persoon.
Dat heb je dus niet gedaan omdat het niet per definitie ''erg'' is.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 19:57 schreef dawg het volgende:
[..]
ligt eraan met welk doel, maar het is meer om aan te geven dat ad's verre van onschuldig zijn, ondanks het massale gebruik.
Er is niets mis met goede drugs.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 19:18 schreef Amnistia het volgende:
En ik leg mijn wil helemaal niet op, ik wil hem juist helpen om van de drugs af te blijven.
daarover verschillen we dus van mening. ik vind dat nogal wat, als medicatie dat effect heeft. maar goed, mensen die het zelf slikken kijken er logischerwijs anders tegenaan.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 20:00 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dat heb je dus niet gedaan omdat het niet per definitie ''erg'' is.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |