Het is mij duidelijk: hij stelt je bezoek niet op prijs.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 12:07 schreef Amnistia het volgende:
Als er een joint gedraaid word en ik vraag of hij hem niet wil aansteken waar ik bij ben en er 10 seconden erna gevraagd word of ik al ga is dat niet echt leuk..
De vraag is: zitten die mensen stoned achter de computer omdat ze anders depressief op de bank zouden liggen? Of zouden ze anders 'gewoon' meedoen aan de maatschappij. Niet echt te meten en zeker neit te concluderen; dus nogal speculatief.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 09:10 schreef Re het volgende:
[..]
zoals ik al zei: er komen steeds meer studies uit die de lange termijn effecten van cannabisgebruik hebben gemeten, maakt verder niet uit iedereen moet zelf weten wat hij/zij doet, elke dag stoned achter de computer zitten is op de lange termijn niet goed, beweer je van wel ben je meestal iemand die elke dag stoned achter zijn computer zit... zo gaat dan nou eenmaal
Maar om ontopic te blijven:TS neem wat afstand en kijk of hij dat signaal begrijpt, zo niet dan is zijn leven wat hij leeft op dit moment belangrijker voor hem dan dat jij bent.
dat zeg ik dan toch ook precies, zo een jointje op zijn tijd, ik zou niet weten wat daar nou slecht aan is en dat is zelfs ook aangetoond... het verandert natuurlijk als het een obsessieve verslaving wordt, je moet elke dag blowen, zonder lukt het niet meer om te slapen, om te ontspannen, om de wereld aan te kunnenquote:Op vrijdag 8 juni 2012 20:37 schreef Spanky78 het volgende:
En stress is keihard aangetoond de meest ongezonde optie van allemaal. Dus een beetje relaxen met een jointje op zijn tijd zou nog wel eens heel veel andere shit kunnen voorkomen. net zo speculatief als die schadelijke effecten.
Maar dat soort afhankelijkheid is even slecht bij blowen als bij bijvoorbeeld gamen. Het is niet het middel at het slecht maakt.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 21:01 schreef Re het volgende:
[..]
dat zeg ik dan toch ook precies, zo een jointje op zijn tijd, ik zou niet weten wat daar nou slecht aan is en dat is zelfs ook aangetoond... het verandert natuurlijk als het een obsessieve verslaving wordt, je moet elke dag blowen, zonder lukt het niet meer om te slapen, om te ontspannen, om de wereld aan te kunnen
idd!quote:Op vrijdag 8 juni 2012 21:12 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Maar dat soort afhankelijkheid is even slecht bij blowen als bij bijvoorbeeld gamen. Het is niet het middel at het slecht maakt.
Niet helemaal, maar goed ik ga niet opnieuw beginnenquote:Op vrijdag 8 juni 2012 21:12 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Maar dat soort afhankelijkheid is even slecht bij blowen als bij bijvoorbeeld gamen. Het is niet het middel at het slecht maakt.
M.A.W.; leven bestaat uit die persoon en zijn/haar joint, verder past daar niets en niemand tussen. Pijnlijk voor de mensen die echt om zo'n persoon geven want je doorbreekt never nooit niet de denkwijze en paranoide gedachtes van zo'n persoon.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 08:55 schreef Re het volgende:
[..]
o.a. sociale isolatie, depressie, jarenlang chronisch gebruik
Ik droom nog steeds maar ik herinner het me meestal nauwelijks tot niet als ik wakker word. De laatste keer dat ik een consumptiepauze heb ingelast heeft het mijn dromen niet beïnvloed trouwens.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 08:22 schreef Gray het volgende:
Wat wel jammer is aan regelmatig blowen is dat je niet meer droomt. Behalve wanneer je stopt met blowen. Nachtmerries!
Relaxt voor je, want het waren echt heftige nare dromen. Hoor het ook van een vriend van me die onlangs gestopt is.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 13:11 schreef leRomein het volgende:
[..]
Ik droom nog steeds maar ik herinner het me meestal nauwelijks tot niet als ik wakker word. De laatste keer dat ik een consumptiepauze heb ingelast heeft het mijn dromen niet beïnvloed trouwens.
Dromen zijn altijd levensechtquote:Op zondag 22 juli 2012 01:47 schreef Martin1234 het volgende:
Ik vind wel je kan soms wel heel erg eng dromen,
en dan ook nog eens heel erg levensecht naar je gevoel!
Wat lultjik nou allemaal over harddrugs enzo man? -_- Als een blowtje nu sterker os dan vroeger betekend dat alleen maar dat je minder hoeft te blowen om 'maximaal' stoned of high te worden... Veranderd niks aan de substantie of de werking er van. Net als bier met sterke whisky vergelijken. Als je dronken wilt worden drink je dus of 20 bier of 5 whisky. Het is en blijft een soft drug itt alcohol, wat nog veel en veel vaker gebruikt word om te 'ontsnappen aan de werkelijkheid'.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:21 schreef An_0_Niem het volgende:
Mijn ex-vriend (van begin 40) blowt al 20 jaar en heeft last van chronische depressies. Weet niet of dat de oorzaak is van zijn blowprobleem of het gevolg. Feit is wel dat blowers vaak passief worden en een enorme last hebben van een ochtendhumeur (omdat de REM slaap wordt verstoord door blowen). Mijn ex rookte 'gemiddeld' 3 blowtjes per dag, met periodes dat hij er meer dan 15 oprookte.
Ik zie blowers als mensen, die geen verantwoordelijkheid durven nemen over hun eigen leven en vluchten in drugs. Bovendien is een blowtje van nu vele malen sterker dan een blowtje van pakweg 20 jaar terug, dus is het in feite harddrugs.
Ik zou, als ik jou was, je vriend waarschuwen dat als hij op deze manier door blijft gaan jullie contact daardoor ten einde zal komen. Mijn ex legde de schuld altijd bij mij neer: ik zeurde, ik probeerde hem te controleren. Net als jouw vriend doet.
Mijn advies voor als hij niet verandert: stap eruit nu het nog kan, want met deze man ga je niet gelukkig worden.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |