Ik ook!!quote:
Kon ik dat ook maar zeggenquote:
Dude mn rib is gekneusd ofzo!!quote:Op maandag 4 juni 2012 10:05 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Kon ik dat ook maar zeggen
Maar vertel, hoe was je weekend? Lekker liggen neuken begrijp ik?
Dat vraag ik me soms ook af ja.quote:Op maandag 4 juni 2012 10:05 schreef charmed_angel het volgende:
Ik heb zoveel waswaar komt het vandaan? Gr gr
Ik haat het!
quote:
Aanstaand weekend gast top worden!!!quote:Op maandag 4 juni 2012 10:00 schreef Huppelmuts het volgende:
Aanstaand weekend wordt saai![]()
Althans dan zie ik dateding sowieso niet
Ik heb nog geen idee waar ik voetbal ga kijkenquote:Op maandag 4 juni 2012 10:12 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Aanstaand weekend gast top worden!!!
Zaterdag vlaggetjes dag in Scheveningen. Lekker de hele dag buiten en sappies drinken, en s'avonds in1x door voor voetbal in de kroeg
Ja dat weet ik toch niet? Wat heb je gedaan dan?quote:Op maandag 4 juni 2012 10:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dude mn rib is gekneusd ofzo!!![]()
Oh en terras gepakt, gewandeld en naar de film geweest
Waar de was vandaan komt weet ik altijd wel, waar het blijft in het gevalquote:Op maandag 4 juni 2012 10:05 schreef charmed_angel het volgende:
Ik heb zoveel waswaar komt het vandaan? Gr gr
Ik haat het!
quote:
Ja geen idee hoe ik mn rib pijn heb gedaan. Heb sowieso besloten dat het de schuld van dateding isquote:Op maandag 4 juni 2012 10:16 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ja dat weet ik toch niet? Wat heb je gedaan dan?
En klinkt goed!
[..]
Waar de was vandaan komt weet ik altijd wel, waar het blijft in het geval
Van sokken. Dat vraag ik me altijd af.
Je gooit 8 paar sokken in de was en gek genoeg heb je een maand later nog maar 5 paar en een aantal losse sokken over
Volgens mij eet de wasmachine zequote:Op maandag 4 juni 2012 10:16 schreef ook_gek het volgende:
[..]
En klinkt goed!
[..]
Je gooit 8 paar sokken in de was en gek genoeg heb je een maand later nog maar 5 paar en een aantal losse sokken over
Mijn weekend gaat leuk worden.quote:Op maandag 4 juni 2012 10:00 schreef Huppelmuts het volgende:
Aanstaand weekend wordt saai![]()
Althans dan zie ik dateding sowieso niet
Dat ken ik jaquote:Op maandag 4 juni 2012 10:16 schreef ook_gek het volgende:
[..]
En klinkt goed!
[..]
Ik wel! In m'n stamkroeg. Altijd bom vol en super gezellig. En zeker zaterdag extra druk wegens vlaggetjesdag! Ik heb het vermoede dat de zondag zwaar zal gaan wordenquote:Op maandag 4 juni 2012 10:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb nog geen idee waar ik voetbal ga kijken
Wat ga je doen dan?quote:
Oh ben je lekker mee danquote:Op maandag 4 juni 2012 10:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja geen idee hoe ik mn rib pijn heb gedaan. Heb sowieso besloten dat het de schuld van dateding is
Ja maar waarom alleen sokken? En iedereen heeft er last van! Dat kan toch nooit?quote:
Ja de mijne ook. Hoe kan dat dan toch?quote:Op maandag 4 juni 2012 10:20 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dat ken ik jaMijn wasmachine eet sokken
Mooi, ik ben vergeten wat ik wilde vragenquote:
Leuk! Hoe laat en waar spreken we af? Oh en wie komt et nog meer?quote:Op maandag 4 juni 2012 10:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mooi, ik ben vergeten wat ik wilde vragen
Oh ja, zin om donderdag ook mee te gaan shoppen in Rotterdam?
Charmed_Angel en er is nog geen specifieke tijd afgesprokenquote:Op maandag 4 juni 2012 10:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Leuk! Hoe laat en waar spreken we af? Oh en wie komt et nog meer?
Do tell!quote:Op maandag 4 juni 2012 10:38 schreef stevenmac26 het volgende:
ambtenaren, ik haat ze
Weet nu precies weer waarom
9.45 afspraak en ik moest formulieren invullen en meenemenquote:
We gaan vast ook naar de Primark hequote:Op maandag 4 juni 2012 10:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Charmed_Angel en er is nog geen specifieke tijd afgesproken
Fijn hequote:Op maandag 4 juni 2012 10:40 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
9.45 afspraak en ik moest formulieren invullen en meenemen
Ik alles netjes ingevuld en ben daarom om 9.40...
Nee dit zijn de verkeerde, deze moet je even invullen en dit en dat mee nemen, ik weer naar huis alles invullen, andere dingen meenemen en weer terug naar gemeentehuis
Ja je moet ook je legitimatie mee hebben, dus ik weer naar huis die halen
Zegt dat wijf: Oh wacht, ik zie nu dat je al een kopie bij je had, sorry
Oe dat is idd wel een goed plan!quote:Op maandag 4 juni 2012 10:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
We gaan vast ook naar de Primark he?
Maar, gezellig!
Weet dat niet eensquote:Op maandag 4 juni 2012 10:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Fijn he![]()
Maar is het nu wel "geregeld" ?
Truequote:Op maandag 4 juni 2012 10:42 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Weet dat niet eens
Ik moet morgen sowieso ook weer naar uwv
Het is serieus makkelijker om als illegale een uitkering te krijgen in Nederland dan het geld te krijgen waarvoor je echt gewerkt hebt
Kijken of ze leuke lingerie hebbenquote:
Ghehe mijn doel voor donderdag is een jurkje en pumps!quote:Op maandag 4 juni 2012 10:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Kijken of ze leuke lingerie hebben. En een nieuwe schoenencollectie.
Het zit je ook niet mee ook hequote:Op maandag 4 juni 2012 10:43 schreef stevenmac26 het volgende:
Maarja zal wel weer goedkomen
Ik krijg er een beetje de pest in, en van andere dingen
quote:Sorry schat, ik moet echt even werken dus ik ga even mn foon verstoppen want de afleiding is te erg
Helemaal niks op het moment neequote:
Dat komt goed! Al denk ik niet dat je bij de Primark een leuk jurkje gaat vindenquote:Op maandag 4 juni 2012 10:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ghehe mijn doel voor donderdag is een jurkje en pumps!
Ik vind jurkjes shoppen altijd heel eng dus ik kan alle hulp gebruiken die er is
I know that feeling!quote:Op maandag 4 juni 2012 10:45 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Helemaal niks op het moment nee
Dacht eindelijk dat er een leuke periode zou aanbreken maar het wordt alleen maar kutter en kutter
Dat denk ik ook nietquote:Op maandag 4 juni 2012 10:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat komt goed! Al denk ik niet dat je bij de Primark een leuk jurkje gaat vinden.
Mjah eigenlijk wel hequote:
Ik ben nog steeds blij met de hakken die ik bij Primark had gekochtquote:Op maandag 4 juni 2012 10:46 schreef Myraela het volgende:
Ik heb laatst wel een schattig jurkje gekocht bij de Primark.
Mooie is wel dat alle rekeningen zich opstapelen en de enige die een beetje coulant is is telfort, kan alleen niet meer bellen of gebeld worden, maar ze hebben wel een notitie gemaakt wat er aan de hand isquote:
Je moet alleen niet willen passenquote:Op maandag 4 juni 2012 10:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat denk ik ook niet![]()
Maar dat wil niet zeggen dat je daar niet leuk kan kijken
Nee iddquote:
quote:Op maandag 4 juni 2012 10:47 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Mooie is wel dat alle rekeningen zich opstapelen en de enige die een beetje coulant is is telfort, kan alleen niet meer bellen of gebeld worden, maar ze hebben wel een notitie gemaakt wat er aan de hand is
Tof man, bedankt
Als we dan bij alexandrium afspreken en bij de primark beginnen. Kunnen we altijd nog de tram ofzo pakken naar de stadquote:Op maandag 4 juni 2012 10:48 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dan moeten we wel naar alexandrium ipv de stad
Maar primark
Ja, dus als iemand zoals uwv of de curator mij wil bellen kan het nietquote:
Mjah ik ken het. Dan kom je in zo'n fijne vicieuze cirkel terechtquote:Op maandag 4 juni 2012 10:48 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja, dus als iemand zoals uwv of de curator mij wil bellen kan het niet!!!!!!!!!
Ja goed planquote:Op maandag 4 juni 2012 10:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Als we dan bij alexandrium afspreken en bij de primark beginnen. Kunnen we altijd nog de tram ofzo pakken naar de stad
Goed idee.quote:Op maandag 4 juni 2012 10:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Als we dan bij alexandrium afspreken en bij de primark beginnen. Kunnen we altijd nog de tram ofzo pakken naar de stad
Ik zit er vol meequote:
Zou toch serieus er over nadenken om wel weer gewoon oude leven op te pakken en drugs te verkopen, maarja word ik zodrekt gepakt en ben ik degene die fout zitquote:Op maandag 4 juni 2012 10:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mjah ik ken het. Dan kom je in zo'n fijne vicieuze cirkel terecht
Ik snap best waarom mensen de criminaliteit in gaan. Het is gewoon zo kut allemaalquote:Op maandag 4 juni 2012 10:50 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Zou toch serieus er over nadenken om wel weer gewoon oude leven op te pakken en drugs te verkopen, maarja word ik zodrekt gepakt en ben ik degene die fout zit
Maar krijgen waar je recht op hebt zit er dan zeker wel in
Zeg maar wat. Ik hoef niet te werken woensdag avond.quote:Op maandag 4 juni 2012 10:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik zit er vol mee![]()
Dan nog een tijd. Samzz mag het zeggen want die moet het verst reizen!
Dit idd... Maakt het niet goed, wel begrijpelijk.quote:Op maandag 4 juni 2012 10:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik snap best waarom mensen de criminaliteit in gaan. Het is gewoon zo kut allemaal
Mjah ik weet niet hoe lang jij moet reizen. Ik en C_A zijn er zo eigenlijk. Dus roep het maar. Is 11 uur een beetje schappelijke tijd voor jou?quote:Op maandag 4 juni 2012 10:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zeg maar wat. Ik hoef niet te werken woensdag avond.
Wordt alleen lastig om drugs te verkopen aangezien ik niet gebeld kan wordenquote:Op maandag 4 juni 2012 10:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik snap best waarom mensen de criminaliteit in gaan. Het is gewoon zo kut allemaal
Nee idd.quote:Op maandag 4 juni 2012 10:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dit idd... Maakt het niet goed, wel begrijpelijk.
Ja hoor, primaquote:Op maandag 4 juni 2012 10:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mjah ik weet niet hoe lang jij moet reizen. Ik en C_A zijn er zo eigenlijk. Dus roep het maar. Is 11 uur een beetje schappelijke tijd voor jou?
quote:Op maandag 4 juni 2012 10:52 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Wordt alleen lastig om drugs te verkopen aangezien ik niet gebeld kan worden
Mweh laat maar, ik heb daar geen zin inquote:Op maandag 4 juni 2012 10:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]![]()
Prepaid sim kopen, wacht ik heb er nog wel 1 voor je
It's a date then!quote:Op maandag 4 juni 2012 10:54 schreef charmed_angel het volgende:
11 uur is goed
Had ik al gezegd : Primark
Dat is geen voordeelquote:Op maandag 4 juni 2012 10:54 schreef stevenmac26 het volgende:
Wel 1 voordeel van geen geld hebben, seizoenskaart Ajax ben ik ook kwijt omdat ik telaat ben met verlengen
FML
klopt, ik probeer positief te blijven en word daar sarcastisch vanquote:
Jaquote:Op maandag 4 juni 2012 10:54 schreef charmed_angel het volgende:
11 uur is goed
Had ik al gezegd : Primark
Schat jij bent altijd sarcastischquote:Op maandag 4 juni 2012 10:55 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
klopt, ik probeer positief te blijven en word daar sarcastisch van
ohquote:
quote:Op maandag 4 juni 2012 11:00 schreef stevenmac26 het volgende:
Maar goed, ik snap nou wel wat mensen bedoelen met depressief zijn
Sterfgevallen heb ik gelukkig alweer een jaar niet meegemaaktquote:Op maandag 4 juni 2012 11:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]![]()
Neem alles wat jij nu meemaakt en gooi daar nog even een paar sterfgevallen in de familie/vriendenkring bij op en dan snap je mijn depressieve bui van de afgelopen maanden wel
12uur werken is geen probleem, als het maar direct verrekend kan worden. Niet ten goede trouw blijven door werken.quote:Op maandag 4 juni 2012 10:56 schreef stevenmac26 het volgende:
Is in ieder geval wel de allerlaatste keer dat ik ooit mijn best ga doen voor een werkgever en meer dan 12uur op een dag ga werken
De dag dat mn stiefpa overleed aan longkanker werd ik gebeld dat ze bij mn tante ook longkanker hadden ontdekt. Die is 2 weken terug overledenquote:Op maandag 4 juni 2012 11:02 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Sterfgevallen heb ik gelukkig alweer een jaar niet meegemaakt
Hij kan niet meer bellenquote:Op maandag 4 juni 2012 11:02 schreef ook_gek het volgende:
[..]
12uur werken is geen probleem, als het maar direct verrekend kan worden. Niet ten goede trouw blijven door werken.
Even tussen door, je werkgever is failliet toch en je hebt nog geld tegoed via het UWV toch?
Je kan het UWV bellen, de situatie uitleggen. Dan kunnen ze met spoed je aanvraag verwerken. Of wat ik gedaan heb, de currator bellen. Hij is gedurende 2 of 3 maanden je officiele werkgever. Je bent in de eerste 2 of 3 maanden ( precies weet ik het niet meer ) oproepbaar voor de currator.
Hij kan ook via het uwv je uitbetaling versnellen. Dat was in mijn tijd zo 5 jaar geleden wel zo.
Is mogelijk een optie?
Ben al met het uwv bezig, maarja ex werkgever moet wel meewerken samen met de curator, en daar gaat het ook al een beetje misquote:Op maandag 4 juni 2012 11:02 schreef ook_gek het volgende:
[..]
12uur werken is geen probleem, als het maar direct verrekend kan worden. Niet ten goede trouw blijven door werken.
Even tussen door, je werkgever is failliet toch en je hebt nog geld tegoed via het UWV toch?
Je kan het UWV bellen, de situatie uitleggen. Dan kunnen ze met spoed je aanvraag verwerken. Of wat ik gedaan heb, de currator bellen. Hij is gedurende 2 of 3 maanden je officiele werkgever. Je bent in de eerste 2 of 3 maanden ( precies weet ik het niet meer ) oproepbaar voor de currator.
Hij kan ook via het uwv je uitbetaling versnellen. Dat was in mijn tijd zo 5 jaar geleden wel zo.
Is mogelijk een optie?
Ja dat is ook niet echt tofquote:Op maandag 4 juni 2012 11:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
De dag dat mn stiefpa overleed aan longkanker werd ik gebeld dat ze bij mn tante ook longkanker hadden ontdekt. Die is 2 weken terug overleden
Ah ok. Maar je hebt toch aantoonbaar een aantal maanden geen loon meer ontvangen? Dat krijg je met of zonder medewerking van je ex werkgever.quote:Op maandag 4 juni 2012 11:04 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ben al met het uwv bezig, maarja ex werkgever moet wel meewerken samen met de curator, en daar gaat het ook al een beetje mis
Ja het mooie is dus dat ik niet meer kan bellenquote:Op maandag 4 juni 2012 11:08 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ah ok. Maar je hebt toch aantoonbaar een aantal maanden geen loon meer ontvangen? Dat krijg je met of zonder medewerking van je ex werkgever.
Enige nadeel, je moet je er echt inbijten bij het uwv helaas. Heb ze meerdere malen door de telefoon moeten trekken. Maar na een week zeiken is het allemaal gelukt. En brief schrijven wat ze zeggen weigeren. Gewoon verzinnen dat je er al 3 gestuurd heb maar ze kennelijk niet in staat zijn een brief te beantwoorden, krijg je van zelf de opmerking dat ze niks ontvangen hebben. En kan je daar op inhaken dat ze kennelijk geen brief kunnen verwerken en dat je daar dus geen vertrouwen meer in hebt. Leugentje om bestwil
Gelukkig voor jou is de gezinsuitkering van de baan!quote:Op maandag 4 juni 2012 11:09 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja het mooie is dus dat ik niet meer kan bellen
Maar goed, curator is er wel mee bezig nu schijnbaar want ik heb wel een brief van hem gehad
Gemeente gaat mij nu ook helpen en kijken of ik een aanmerking kom voor een bijstandsuitkering via hun, maarja dat duurt ook weer even
Ik wacht nog maar een maand of 2,5 nu op inkomsten
E-bay.quote:Op maandag 4 juni 2012 11:07 schreef Huppelmuts het volgende:
Waar kan je ergens een korset kopen? Heb weinig zin om weer een zoektocht van 2 jaar te doen naar een goed korset
Mjah ik vind dat dus doodseng om via internet te kopenquote:
Het boeit mij niet wat voor uitkering wat ik krijg, ik heb gewoon inkomsten nodigquote:Op maandag 4 juni 2012 11:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Gelukkig voor jou is de gezinsuitkering van de baan!
Nou die gezinsuitkering is dat er per huishouden wordt gekeken naar het inkomen.quote:Op maandag 4 juni 2012 11:11 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Het boeit mij niet wat voor uitkering wat ik krijg, ik heb gewoon inkomsten nodig
Lola heeft er een hele mooie gekocht. Bij een Duitse zaak.quote:Op maandag 4 juni 2012 11:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mjah ik vind dat dus doodseng om via internet te kopen
Echtquote:Op maandag 4 juni 2012 11:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nou die gezinsuitkering is dat er per huishouden wordt gekeken naar het inkomen.
Ik woon nu tijdelijk bij mijn moeder in en dan zou haar inkomen op mijn uitkering gekort worden. Dus zou ik gewoon geen geld krijgen en dan wordt het verdomd moeilijk om mn leven weer op te bouwen.
Hmm ik ga straks maar even goed mijn maten opnemen en dan ff internet afstruinenquote:Op maandag 4 juni 2012 11:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Lola heeft er een hele mooie gekocht. Bij een Duitse zaak.
Ja, die wet is dus uitgesteld. Dat is alleen maar beter voor jou. Anders zou je ook niks krijgen.quote:Op maandag 4 juni 2012 11:13 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Echt
Ik woon mooi tijdelijk bij mijn ouders, benieuwd waar ik recht op heb dan!!!!
Ik zal zo eens kijken of ik de link nog heb.quote:Op maandag 4 juni 2012 11:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hmm ik ga straks maar even goed mijn maten opnemen en dan ff internet afstruinen
ach zolang ik mijn 3800euro krijg van oude werkgever ben ik al gelukkig, uitkering hoef ik niet eensquote:Op maandag 4 juni 2012 11:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja, die wet is dus uitgesteld. Dat is alleen maar beter voor jou. Anders zou je ook niks krijgen.
Dat is net als met alle kleding. Varieert van 5 euro tot 5000 euro (bij wijze van)quote:
Op die manier willen ze je dwingen te werken zodat je inkomsten hebt en op je zelf kan gaan wonen.quote:Op maandag 4 juni 2012 11:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nou die gezinsuitkering is dat er per huishouden wordt gekeken naar het inkomen.
Ik woon nu tijdelijk bij mijn moeder in en dan zou haar inkomen op mijn uitkering gekort worden. Dus zou ik gewoon geen geld krijgen en dan wordt het verdomd moeilijk om mn leven weer op te bouwen.
Wat is het minimum.quote:Op maandag 4 juni 2012 11:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat is net als met alle kleding. Varieert van 5 euro tot 5000 euro (bij wijze van)
Ik snap het ook wel hoor. En er zijn genoeg echte klaplopers voor wie zoiets als dit echt nodig is. Ze gaan alleen even voorbij aan de crisis (banen liggen echt niet voor het oprapen) en aan het feit dat er echt genoeg mensen zijn die om wat voor reden dan ook gewoon echt even niet in staat zijn om te werken.quote:Op maandag 4 juni 2012 11:35 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Op die manier willen ze je dwingen te werken zodat je inkomsten hebt en op je zelf kan gaan wonen.
Meest domme wn foute manier ooit bedacht naar mijn mening
Ik wil wel werken, maar dan moet er wel wat zijnquote:Op maandag 4 juni 2012 11:35 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Op die manier willen ze je dwingen te werken zodat je inkomsten hebt en op je zelf kan gaan wonen.
Meest domme wn foute manier ooit bedacht naar mijn mening
Ik ben ze voor 30 euro tegen gekomenquote:
Mooi dan kan ik het hele seizoen binnen halen!!quote:Op maandag 4 juni 2012 11:37 schreef stevenmac26 het volgende:
Het is gewoon de laatste aflevering van dit seizoen
Ik solliciteer op zo'n beetje alles en regio Amsterdamquote:Op maandag 4 juni 2012 11:42 schreef ook_gek het volgende:
Wat voor soort werk zoeken jullie dan? En waar ongeveer?
haha tokkie xDquote:Op maandag 4 juni 2012 11:38 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik wil wel werken, maar dan moet er wel wat zijn
Heb zelfs gesolliciteerd voor magazijnwerk en schoonmaakwerk
Achja werk is werk, boeit mij echt geen reetquote:
Bij gebrek aan beter, zeker. Geld is geld.quote:Op maandag 4 juni 2012 11:43 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Achja werk is werk, boeit mij echt geen reet
en geld stinkt nietquote:Op maandag 4 juni 2012 11:43 schreef Typisch het volgende:
[..]
Bij gebrek aan beter, zeker. Geld is geld.
Administratief/secretarieel Omgeving Randstad.quote:Op maandag 4 juni 2012 11:42 schreef ook_gek het volgende:
Wat voor soort werk zoeken jullie dan? En waar ongeveer?
Dus je krijgt en geen uitkering en er word je afgeraden om te werkenquote:Op maandag 4 juni 2012 11:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Administratief/secretarieel Omgeving Randstad.
Maar!! Ik mag van de sociale dienst nog niet werken, ze hebben besloten dat gezien alles wat ik de afgelopen 2 jaar heb meegemaakt het niet slim is om nu te gaan werken![]()
Al ben ik nu wel op het punt dat ik gewoon alle shit ga negeren en me langzaam maar zeker weer ga wagen in de sollicitatiemolen
Ik krijg wel uitkering! Die wet is van de baan gelukkigquote:Op maandag 4 juni 2012 11:45 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Dus je krijgt en geen uitkering en er word je afgeraden om te werken
Ahh okee, ik dacht al!quote:Op maandag 4 juni 2012 11:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik krijg wel uitkering! Die wet is van de baan gelukkig
Ach ik hoop toch wel snel een woning te hebben!quote:Op maandag 4 juni 2012 11:46 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ahh okee, ik dacht al!
Anders is het wel heel krom
Ja zo snel kijken ik even niet meer vooruitquote:Op maandag 4 juni 2012 11:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ach ik hoop toch wel snel een woning te hebben!
Gek idee miss. Maar eerst eens vrijwilligerswerk proberen? Kijken of het wel of niet gaat ipv direct normaal werken?quote:Op maandag 4 juni 2012 11:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Administratief/secretarieel Omgeving Randstad.
Maar!! Ik mag van de sociale dienst nog niet werken, ze hebben besloten dat gezien alles wat ik de afgelopen 2 jaar heb meegemaakt het niet slim is om nu te gaan werken![]()
Al ben ik nu wel op het punt dat ik gewoon alle shit ga negeren en me langzaam maar zeker weer ga wagen in de sollicitatiemolen
Ja dat wil ik ook!!quote:Op maandag 4 juni 2012 11:48 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja zo snel kijken ik even niet meer vooruit
De afgelopen 2jaren waren nou niet echt succesvol
Ik wil eigenlijk gewoon een beetje rust en shit, maar dat zit er ook niet in
Mjah nou ik zat tot een paar maanden terug echt goed in een dip. Ben er eigenlijk pas sinds een week of 3 aan het uitkomen. Dus ben nog maar net begonnen met rondkijken enz. Maar om vrijwilligerswerk te gaan doen moet ik ook even uitzoeken wat daar de regels over zijn.quote:Op maandag 4 juni 2012 11:48 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Gek idee miss. Maar eerst eens vrijwilligerswerk proberen? Kijken of het wel of niet gaat ipv direct normaal werken?
Stel ze hebben gelijk en het gaat niet lukken moet je qua uitkering enz helemaal opnieuw proberen.
Ik heb geen idee wat je situatie is en geweest is. Dus moeilijk oordelen, maar miss een idee?
Heb nog wel vrijwilligerswerk voor jequote:Op maandag 4 juni 2012 11:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mjah nou ik zat tot een paar maanden terug echt goed in een dip. Ben er eigenlijk pas sinds een week of 3 aan het uitkomen. Dus ben nog maar net begonnen met rondkijken enz. Maar om vrijwilligerswerk te gaan doen moet ik ook even uitzoeken wat daar de regels over zijn.
Ik wil niet opgesloten worden in de kelderquote:
Hulp nodig?quote:
Ik hoor hem ook, voor het eerst sinds ik hier zitquote:
OMG dat heb ik dus ook gedaan, werd ik afgewezen omdat het onder mijn niveau zou zijnquote:Op maandag 4 juni 2012 11:38 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik wil wel werken, maar dan moet er wel wat zijn
Heb zelfs gesolliciteerd voor magazijnwerk en schoonmaakwerk
Ja dit dusquote:Op maandag 4 juni 2012 12:02 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
OMG dat heb ik dus ook gedaan, werd ik afgewezen omdat het onder mijn niveau zou zijn
Goed voor de motivatie welquote:Op maandag 4 juni 2012 12:02 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
OMG dat heb ik dus ook gedaan, werd ik afgewezen omdat het onder mijn niveau zou zijn
Nou ga nu alleen nog maar de spullen verzamelen in de schuur, moet over anderhalf uur naar de winkel. En dan morgen denk ik pas daadwerkelijk versierenquote:
Oh naja anders geef je maar een gilquote:Op maandag 4 juni 2012 12:04 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nou ga nu alleen nog maar de spullen verzamelen in de schuur, moet over anderhalf uur naar de winkel. En dan morgen denk ik pas daadwerkelijk versieren
Maar ja, je moet toch wat?quote:
Blegh, ik moet morgen naar uwv, ben benieuwd wat ze deze keer hebben te vertellenquote:Op maandag 4 juni 2012 12:05 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Maar ja, je moet toch wat?
UWV zei ook: je kan ook vrijwilligerswerk gaan doen, dan heb je in ieder geval wat te doen.
Ik, Uhmz juist ja. Dat gaat niet gebeuren. Ik doe genoeg thuis, mijn huis is nog nooit zo schoon geweest
Ik wil alleen in een asiel of Dierenambulance en daar hebben ze al genoeg vrijwilligers
Zal ik doenquote:Op maandag 4 juni 2012 12:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oh naja anders geef je maar een gil
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |