Ik ben nog steeds blij met de hakken die ik bij Primark had gekochtquote:Op maandag 4 juni 2012 10:46 schreef Myraela het volgende:
Ik heb laatst wel een schattig jurkje gekocht bij de Primark.
Mooie is wel dat alle rekeningen zich opstapelen en de enige die een beetje coulant is is telfort, kan alleen niet meer bellen of gebeld worden, maar ze hebben wel een notitie gemaakt wat er aan de hand isquote:
Je moet alleen niet willen passenquote:Op maandag 4 juni 2012 10:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat denk ik ook niet![]()
Maar dat wil niet zeggen dat je daar niet leuk kan kijken
Nee iddquote:
quote:Op maandag 4 juni 2012 10:47 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Mooie is wel dat alle rekeningen zich opstapelen en de enige die een beetje coulant is is telfort, kan alleen niet meer bellen of gebeld worden, maar ze hebben wel een notitie gemaakt wat er aan de hand is
Tof man, bedankt
Als we dan bij alexandrium afspreken en bij de primark beginnen. Kunnen we altijd nog de tram ofzo pakken naar de stadquote:Op maandag 4 juni 2012 10:48 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dan moeten we wel naar alexandrium ipv de stad
Maar primark
Ja, dus als iemand zoals uwv of de curator mij wil bellen kan het nietquote:
Mjah ik ken het. Dan kom je in zo'n fijne vicieuze cirkel terechtquote:Op maandag 4 juni 2012 10:48 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja, dus als iemand zoals uwv of de curator mij wil bellen kan het niet!!!!!!!!!
Ja goed planquote:Op maandag 4 juni 2012 10:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Als we dan bij alexandrium afspreken en bij de primark beginnen. Kunnen we altijd nog de tram ofzo pakken naar de stad
Goed idee.quote:Op maandag 4 juni 2012 10:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Als we dan bij alexandrium afspreken en bij de primark beginnen. Kunnen we altijd nog de tram ofzo pakken naar de stad
Ik zit er vol meequote:
Zou toch serieus er over nadenken om wel weer gewoon oude leven op te pakken en drugs te verkopen, maarja word ik zodrekt gepakt en ben ik degene die fout zitquote:Op maandag 4 juni 2012 10:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mjah ik ken het. Dan kom je in zo'n fijne vicieuze cirkel terecht
Ik snap best waarom mensen de criminaliteit in gaan. Het is gewoon zo kut allemaalquote:Op maandag 4 juni 2012 10:50 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Zou toch serieus er over nadenken om wel weer gewoon oude leven op te pakken en drugs te verkopen, maarja word ik zodrekt gepakt en ben ik degene die fout zit
Maar krijgen waar je recht op hebt zit er dan zeker wel in
Zeg maar wat. Ik hoef niet te werken woensdag avond.quote:Op maandag 4 juni 2012 10:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik zit er vol mee![]()
Dan nog een tijd. Samzz mag het zeggen want die moet het verst reizen!
Dit idd... Maakt het niet goed, wel begrijpelijk.quote:Op maandag 4 juni 2012 10:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik snap best waarom mensen de criminaliteit in gaan. Het is gewoon zo kut allemaal
Mjah ik weet niet hoe lang jij moet reizen. Ik en C_A zijn er zo eigenlijk. Dus roep het maar. Is 11 uur een beetje schappelijke tijd voor jou?quote:Op maandag 4 juni 2012 10:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zeg maar wat. Ik hoef niet te werken woensdag avond.
Wordt alleen lastig om drugs te verkopen aangezien ik niet gebeld kan wordenquote:Op maandag 4 juni 2012 10:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik snap best waarom mensen de criminaliteit in gaan. Het is gewoon zo kut allemaal
Nee idd.quote:Op maandag 4 juni 2012 10:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dit idd... Maakt het niet goed, wel begrijpelijk.
Ja hoor, primaquote:Op maandag 4 juni 2012 10:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mjah ik weet niet hoe lang jij moet reizen. Ik en C_A zijn er zo eigenlijk. Dus roep het maar. Is 11 uur een beetje schappelijke tijd voor jou?
quote:Op maandag 4 juni 2012 10:52 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Wordt alleen lastig om drugs te verkopen aangezien ik niet gebeld kan worden
Mweh laat maar, ik heb daar geen zin inquote:Op maandag 4 juni 2012 10:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]![]()
Prepaid sim kopen, wacht ik heb er nog wel 1 voor je
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |