Ik ook!!quote:
Kon ik dat ook maar zeggenquote:
Dude mn rib is gekneusd ofzo!!quote:Op maandag 4 juni 2012 10:05 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Kon ik dat ook maar zeggen
Maar vertel, hoe was je weekend? Lekker liggen neuken begrijp ik?
Dat vraag ik me soms ook af ja.quote:Op maandag 4 juni 2012 10:05 schreef charmed_angel het volgende:
Ik heb zoveel waswaar komt het vandaan? Gr gr
Ik haat het!
quote:
Aanstaand weekend gast top worden!!!quote:Op maandag 4 juni 2012 10:00 schreef Huppelmuts het volgende:
Aanstaand weekend wordt saai![]()
Althans dan zie ik dateding sowieso niet
Ik heb nog geen idee waar ik voetbal ga kijkenquote:Op maandag 4 juni 2012 10:12 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Aanstaand weekend gast top worden!!!
Zaterdag vlaggetjes dag in Scheveningen. Lekker de hele dag buiten en sappies drinken, en s'avonds in1x door voor voetbal in de kroeg
Ja dat weet ik toch niet? Wat heb je gedaan dan?quote:Op maandag 4 juni 2012 10:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dude mn rib is gekneusd ofzo!!![]()
Oh en terras gepakt, gewandeld en naar de film geweest
Waar de was vandaan komt weet ik altijd wel, waar het blijft in het gevalquote:Op maandag 4 juni 2012 10:05 schreef charmed_angel het volgende:
Ik heb zoveel waswaar komt het vandaan? Gr gr
Ik haat het!
quote:
Ja geen idee hoe ik mn rib pijn heb gedaan. Heb sowieso besloten dat het de schuld van dateding isquote:Op maandag 4 juni 2012 10:16 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ja dat weet ik toch niet? Wat heb je gedaan dan?
En klinkt goed!
[..]
Waar de was vandaan komt weet ik altijd wel, waar het blijft in het geval
Van sokken. Dat vraag ik me altijd af.
Je gooit 8 paar sokken in de was en gek genoeg heb je een maand later nog maar 5 paar en een aantal losse sokken over
Volgens mij eet de wasmachine zequote:Op maandag 4 juni 2012 10:16 schreef ook_gek het volgende:
[..]
En klinkt goed!
[..]
Je gooit 8 paar sokken in de was en gek genoeg heb je een maand later nog maar 5 paar en een aantal losse sokken over
Mijn weekend gaat leuk worden.quote:Op maandag 4 juni 2012 10:00 schreef Huppelmuts het volgende:
Aanstaand weekend wordt saai![]()
Althans dan zie ik dateding sowieso niet
Dat ken ik jaquote:Op maandag 4 juni 2012 10:16 schreef ook_gek het volgende:
[..]
En klinkt goed!
[..]
Ik wel! In m'n stamkroeg. Altijd bom vol en super gezellig. En zeker zaterdag extra druk wegens vlaggetjesdag! Ik heb het vermoede dat de zondag zwaar zal gaan wordenquote:Op maandag 4 juni 2012 10:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb nog geen idee waar ik voetbal ga kijken
Wat ga je doen dan?quote:
Oh ben je lekker mee danquote:Op maandag 4 juni 2012 10:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja geen idee hoe ik mn rib pijn heb gedaan. Heb sowieso besloten dat het de schuld van dateding is
Ja maar waarom alleen sokken? En iedereen heeft er last van! Dat kan toch nooit?quote:
Ja de mijne ook. Hoe kan dat dan toch?quote:Op maandag 4 juni 2012 10:20 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dat ken ik jaMijn wasmachine eet sokken
Mooi, ik ben vergeten wat ik wilde vragenquote:
Leuk! Hoe laat en waar spreken we af? Oh en wie komt et nog meer?quote:Op maandag 4 juni 2012 10:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mooi, ik ben vergeten wat ik wilde vragen
Oh ja, zin om donderdag ook mee te gaan shoppen in Rotterdam?
Charmed_Angel en er is nog geen specifieke tijd afgesprokenquote:Op maandag 4 juni 2012 10:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Leuk! Hoe laat en waar spreken we af? Oh en wie komt et nog meer?
Do tell!quote:Op maandag 4 juni 2012 10:38 schreef stevenmac26 het volgende:
ambtenaren, ik haat ze
Weet nu precies weer waarom
9.45 afspraak en ik moest formulieren invullen en meenemenquote:
We gaan vast ook naar de Primark hequote:Op maandag 4 juni 2012 10:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Charmed_Angel en er is nog geen specifieke tijd afgesproken
Fijn hequote:Op maandag 4 juni 2012 10:40 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
9.45 afspraak en ik moest formulieren invullen en meenemen
Ik alles netjes ingevuld en ben daarom om 9.40...
Nee dit zijn de verkeerde, deze moet je even invullen en dit en dat mee nemen, ik weer naar huis alles invullen, andere dingen meenemen en weer terug naar gemeentehuis
Ja je moet ook je legitimatie mee hebben, dus ik weer naar huis die halen
Zegt dat wijf: Oh wacht, ik zie nu dat je al een kopie bij je had, sorry
Oe dat is idd wel een goed plan!quote:Op maandag 4 juni 2012 10:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
We gaan vast ook naar de Primark he?
Maar, gezellig!
Weet dat niet eensquote:Op maandag 4 juni 2012 10:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Fijn he![]()
Maar is het nu wel "geregeld" ?
Truequote:Op maandag 4 juni 2012 10:42 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Weet dat niet eens
Ik moet morgen sowieso ook weer naar uwv
Het is serieus makkelijker om als illegale een uitkering te krijgen in Nederland dan het geld te krijgen waarvoor je echt gewerkt hebt
Kijken of ze leuke lingerie hebbenquote:
Ghehe mijn doel voor donderdag is een jurkje en pumps!quote:Op maandag 4 juni 2012 10:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Kijken of ze leuke lingerie hebben. En een nieuwe schoenencollectie.
Het zit je ook niet mee ook hequote:Op maandag 4 juni 2012 10:43 schreef stevenmac26 het volgende:
Maarja zal wel weer goedkomen
Ik krijg er een beetje de pest in, en van andere dingen
quote:Sorry schat, ik moet echt even werken dus ik ga even mn foon verstoppen want de afleiding is te erg
Helemaal niks op het moment neequote:
Dat komt goed! Al denk ik niet dat je bij de Primark een leuk jurkje gaat vindenquote:Op maandag 4 juni 2012 10:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ghehe mijn doel voor donderdag is een jurkje en pumps!
Ik vind jurkjes shoppen altijd heel eng dus ik kan alle hulp gebruiken die er is
I know that feeling!quote:Op maandag 4 juni 2012 10:45 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Helemaal niks op het moment nee
Dacht eindelijk dat er een leuke periode zou aanbreken maar het wordt alleen maar kutter en kutter
Dat denk ik ook nietquote:Op maandag 4 juni 2012 10:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat komt goed! Al denk ik niet dat je bij de Primark een leuk jurkje gaat vinden.
Mjah eigenlijk wel hequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |