gaat wel lekkerquote:
Ja jammerrrrdebammerrrrrquote:Op zondag 3 juni 2012 22:28 schreef Koen66 het volgende:
[..]
gaat wel lekker
Weekend voorbij, da's dan weer minder
en dan op maandagochtend weer wakker worden en realiseren dat ik weer loonslaaf moet spelenquote:
weer weerquote:Op zondag 3 juni 2012 22:29 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Vanaf dinsdag schijnt het weer weer te schijnen!
ah, ik snapte je zin nietquote:Op zondag 3 juni 2012 22:31 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Jua, vorige week was het an sich toch wel mooi?
Ik zag alleen maar regenquote:Op zondag 3 juni 2012 22:29 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Vanaf dinsdag schijnt het weer weer te schijnen!
dat dachten we vorig jaar in juni ookquote:Op zondag 3 juni 2012 22:35 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik zag alleen maar regen![]()
Nou ja, de zomer moet officieel nog beginnen, komt vast wel goed
Maar dit jaar wordt het andersquote:Op zondag 3 juni 2012 22:35 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dat dachten we vorig jaar in juni ook
toen kwam er pas wat zomer in september
Ik vind het altijd wel prima, ik was een beetje kwaad op mijn baas dat hij me maandag en dinsdag niet laat werken deze week. Een beetje erg kwaad eigenlijk. Maar ik bleef beleefd omdat ik nu eenmaal geen ruggengraat heb.quote:Op zondag 3 juni 2012 22:29 schreef Koen66 het volgende:
[..]
en dan op maandagochtend weer wakker worden en realiseren dat ik weer loonslaaf moet spelen
ach het eerste uurtje ben ik narrig, daarna is het wel weer overquote:Op zondag 3 juni 2012 23:12 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik vind het altijd wel prima, ik was een beetje kwaad op mijn baas dat hij me maandag en dinsdag niet laat werken deze week. Een beetje erg kwaad eigenlijk. Maar ik bleef beleefd omdat ik nu eenmaal geen ruggengraat heb.
Wat voor soort werk doe je?quote:Op zondag 3 juni 2012 23:13 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ach het eerste uurtje ben ik narrig, daarna is het wel weer over
Doe je het beter als mij, maarja daar ga ik morgen nog de gevolgen van ondervinden.quote:Op zondag 3 juni 2012 23:12 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik vind het altijd wel prima, ik was een beetje kwaad op mijn baas dat hij me maandag en dinsdag niet laat werken deze week. Een beetje erg kwaad eigenlijk. Maar ik bleef beleefd omdat ik nu eenmaal geen ruggengraat heb.
ICTquote:
Update over wat je gedaan hebt?quote:Op zondag 3 juni 2012 23:14 schreef kree het volgende:
[..]
Doe je het beter als mij, maarja daar ga ik morgen nog de gevolgen van ondervinden.![]()
Ik ben nu al zenuwachtig, best erg wel
quote:Op zondag 3 juni 2012 23:14 schreef Drommeldaris het volgende:
Nog nooit zoveel geleerd op 1 dag, ik ben zo helder als een garnaal momenteel
Meestal bij het gebruik van het woord garnaal als vergelijkingsmateriaal gaat het om aangeven dat mensen stoned zijn. Maar als jij graag helder als een garnaal bent, dat mag natuurlijk.quote:Op zondag 3 juni 2012 23:14 schreef Drommeldaris het volgende:
Nog nooit zoveel geleerd op 1 dag, ik ben zo helder als een garnaal momenteel
hahaha daar moest ik ook aan denkenquote:Op zondag 3 juni 2012 23:15 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Meestal bij het gebruik van het woord garnaal als vergelijkingsmateriaal gaat het om aangeven dat mensen stoned zijn. Maar als jij graag helder als een garnaal bent, dat mag natuurlijk.
Niet veel meer eerst 1 te boze mail van mij donderdag (nadat ik een beetje een zeikerig mailtje kreeg van m'n werk) en toen had ik vrijdag spijt er al van, dus langere mail van mij er achter aan.quote:
Klinkt, ehm, niet heel erg prettigquote:Op zondag 3 juni 2012 23:17 schreef kree het volgende:
[..]
Niet veel meer eerst 1 te boze mail van mij donderdag (nadat ik een beetje een zeikerig mailtje kreeg van m'n werk) en toen had ik vrijdag spijt er al van, dus langere mail van mij er achter aan.
Maar niet naar de bbq gegaan omdat ik effe geen zin had in een feestje nadat ik dat stuurde.
Geen mail terug gehad, dus geen idee, maar morgen wordt dit praten.
En uiteraard het hele bedrijf die na die bbq weet waarover het gaat onder ogen komen.
En dan is het vast contract of bey bey kree is werkeloos en kan lekker naar wat nieuws gaan zoeken.
Ik heb er zo geen zin in
hmmm klinkt minder kerelquote:Op zondag 3 juni 2012 23:17 schreef kree het volgende:
[..]
Niet veel meer eerst 1 te boze mail van mij donderdag (nadat ik een beetje een zeikerig mailtje kreeg van m'n werk) en toen had ik vrijdag spijt er al van, dus langere mail van mij er achter aan.
Maar niet naar de bbq gegaan omdat ik effe geen zin had in een feestje nadat ik dat stuurde.
En uiteraard het hele bedrijf die na die bbq weet waarover het gaat onder ogen komen.
En dan is het vast contract of bey bey kree is werkeloos en kan lekker naar wat nieuws gaan zoeken.
Ik heb er zo geen zin in
Ik hoop er maar op, maargoed zoals het nu steeds ging werd ik ook niet echt blij van.quote:Op zondag 3 juni 2012 23:19 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Klinkt, ehm, niet heel erg prettig
Maar wie weet pakt het goed uit, je weet maar nooit.
Je toont in ieder geval ruggegraat.quote:Op zondag 3 juni 2012 23:17 schreef kree het volgende:
[..]
Ik heb er zo geen zin in
Nouja heb wel spijt van die eerste mail, niet dat ie echt onbeleefd was, maar wel heel hard en aanvallendquote:
Geen + dat ik officieel nog sta ingeschreven als student.quote:Op zondag 3 juni 2012 23:33 schreef Lokasenna het volgende:
Als je zonder werk zou zitten, wat voor rechten heb je dan, aangezien je aan het werk bent als oproepkracht?
Waarom sta je nog ingeschreven?? Dat kost elke maand 140 euro tochquote:Op zondag 3 juni 2012 23:35 schreef kree het volgende:
[..]
Geen + dat ik officieel nog sta ingeschreven als student.
Ik was er nog steeds niet helemaal zeker over, maargoed had de laatste termijn toch al betaald.quote:Op zondag 3 juni 2012 23:39 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Waarom sta je nog ingeschreven?? Dat kost elke maand 140 euro toch
Steeds twijfelen die 7 jaar die je erover hebt gedaan zonder resultaat heeft jou zo ontzettend veel geld gekostquote:Op zondag 3 juni 2012 23:40 schreef kree het volgende:
[..]
Ik was er nog steeds niet helemaal zeker over, maargoed had de laatste termijn toch al betaald.
Misschien ook niet zo handig, maarja dat ben ik nou eenmaal niet
Is alleen maar terecht hoor. Daadwerkelijk weer studeren word lastiger bij elke periode dat je het niet doet.quote:Op zondag 3 juni 2012 23:42 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Steeds twijfelen die 7 jaar die je erover hebt gedaan zonder resultaat heeft jou zo ontzettend veel geld gekost
Maar beter dan hoe ik denk, ik ben nogal een opgever, als aankomend jaar mijn nieuwe opleiding zou dreigen mis te gaan verwacht ik dat ik het niet eens meer zou proberen.
quote:Op zondag 3 juni 2012 23:46 schreef twi het volgende:
Soort van:
Beste baas,
Ik vind het niet zo'n leuke mail die U heeft gestuurd.
Niet dat het veel uitmaakt hoor, haha. Het is ook maar een mening.
En verder vind ik U best een aardige manNiet m'n type, maar wel aardig.
Ik hoor op de barbecue wel wat U ervan vindt
Groetjes,
kree
Doe dat hier dan ook eens wat vaker. Zou een verademing zijn.quote:Op zondag 3 juni 2012 23:46 schreef kree het volgende:
Jaja dat denken jullie misschien, maar helaas is de waarheid anders
Ik geef je groot gelijk dat je ermee stopt, had ik ook moeten doen achteraf gezien.quote:Op zondag 3 juni 2012 23:42 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Steeds twijfelen die 7 jaar die je erover hebt gedaan zonder resultaat heeft jou zo ontzettend veel geld gekost
Maar beter dan hoe ik denk, ik ben nogal een opgever, als aankomend jaar mijn nieuwe opleiding zou dreigen mis te gaan verwacht ik dat ik het niet eens meer zou proberen.
Ik heb heel erg m'n best gedaan de laatste 2 weken.quote:Op zondag 3 juni 2012 23:47 schreef Myraela het volgende:
[..]
Doe dat hier dan ook eens wat vaker. Zou een verademing zijn.
Je was me voorquote:Op zondag 3 juni 2012 23:46 schreef twi het volgende:
Soort van:
Beste baas,
Groetjes,
kree
Nee.quote:Op zondag 3 juni 2012 23:49 schreef kree het volgende:
[..]
Ik heb heel erg m'n best gedaan de laatste 2 weken.
Niks van gemerkt zeker?
quote:Op zondag 3 juni 2012 23:46 schreef twi het volgende:
Soort van:
Beste baas,
Groetjes,
kree
Het was als humor bedoeld kree, ik hoop dat het allemaal goed voor je afloopt op je werk. En zet mij godverdomme ook eens voor lul, manquote:Op zondag 3 juni 2012 23:50 schreef kree het volgende:
" Geen gezeur, geen pesterijen "
Maargoed snap het wel, kan er nog wel om lachen ook nu.
Alleen morgen tegen over die baas zal wel wat minder zijn.
Weet je wat het is kree. Niemand hier die je een ontslag gunt, maar het is gewoon een beetje leedvermaak dat je niet te zwaar op moet vattenquote:Op zondag 3 juni 2012 23:50 schreef kree het volgende:
" Geen gezeur, geen pesterijen "
Maargoed snap het wel, kan er nog wel om lachen ook nu.
Alleen morgen tegen over die baas zal wel wat minder zijn.
Succes man!quote:Op zondag 3 juni 2012 23:52 schreef kree het volgende:
Jaja had het wel begrepen hoor.
Nou jullie horen morgen wel hoe het afloopt.
Ja thx, wat het is.quote:
Dan kan je als je ontslagen wordt dat aanvechten neem ik aan?quote:Op zondag 3 juni 2012 23:56 schreef Drommeldaris het volgende:
Je hebt toch al 6 oproepcontracten gehad ofzo? Bij de 4e heb je al recht op een vast contract
Weet ik veel no-nonsense bedrijf.quote:Op zondag 3 juni 2012 23:56 schreef Drommeldaris het volgende:
Je hebt toch al 6 oproepcontracten gehad ofzo? Bij de 4e heb je al recht op een vast contract
Dikke kans dat je onderbetaald bent dan...quote:Op zondag 3 juni 2012 23:57 schreef kree het volgende:
[..]
Weet ik veel no-nonsense bedrijf.
Heb 1 keer wat getekend 6 jaar terug en verder nooit iets gehad van een gesprek of wat dan ook
Nou dat dan juist weer niet krijg best wel dik betaald eigenlijk.quote:Op zondag 3 juni 2012 23:58 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Dikke kans dat je onderbetaald bent dan...
Ga er eens achteraan dan, wie weet kun je volgens de regels gewoon een vast contract krijgen.quote:Op zondag 3 juni 2012 23:57 schreef kree het volgende:
[..]
Heb 1 keer wat getekend 6 jaar terug en verder nooit iets gehad van een gesprek of wat dan ook
Nou koop dan eens een keer een magnetron/oven van die smakken geld die er binnen komen.quote:Op zondag 3 juni 2012 23:58 schreef kree het volgende:
[..]
Nou dat dan juist weer niet krijg best wel dik betaald eigenlijk.
Ja misschien maar als ie niet zelf overstag gaat morgen.quote:Op zondag 3 juni 2012 23:59 schreef twi het volgende:
[..]
Ga er eens achteraan dan, wie weet kun je volgens de regels gewoon een vast contract krijgen.
Gast, wil je nou werk hebben of niet? Je kan dan ondertussen iets anders zoeken en dan alsnog weg gaan. Zo ben je iig verzekerd van een vorm van inkomen. Beter post je even in het werk & geldzaken forum daar zijn 1000 mensen die precies weten hoe dit in elkaar steektquote:Op zondag 3 juni 2012 23:57 schreef kree het volgende:
[..]
Ja, waarschijnlijk gouden handdruk tenzij hij hem er laat werken dan krijgt die een vast contract.quote:Op zondag 3 juni 2012 23:57 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Dan kan je als je ontslagen wordt dat aanvechten neem ik aan?
Dan heb ik over twee jaar recht op een vast contract bij de snackbarquote:Op zondag 3 juni 2012 23:56 schreef Drommeldaris het volgende:
Dit willenquote:Op maandag 4 juni 2012 00:02 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dan heb ik over twee jaar recht op een vast contract bij de snackbar
Hij is gewoon te lui, die dingen kun je voor minder dan 20 euro redelijk fatsoenlijk krijgen op marktplaats.quote:Op zondag 3 juni 2012 23:59 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Nou koop dan eens een keer een magnetron/oven van die smakken geld die er binnen komen.
Ach ik schat in dat mocht ie geen contract geven dat ik er nog wel even kan blijven werken.quote:Op maandag 4 juni 2012 00:01 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Gast, wil je nou werk hebben of niet? Je kan dan ondertussen iets anders zoeken en dan alsnog weg gaan. Zo ben je iig verzekerd van een vorm van inkomen. Beter post je even in het werk & geldzaken forum daar zijn 1000 mensen die precies weten hoe dit in elkaar steekt
Jep, of 3 maanden eruit, om daarna weer terug te mogen komen.quote:Op maandag 4 juni 2012 00:04 schreef Myraela het volgende:
Bij de meeste zaken kan je er vanuit gaan dat je eruit gaat zodra je een vast contract moet krijgen. Zeker bij baantjes die ze ook door 16jarige kunnen laten doen.
Bij ons hebben er 2 een vast contract die boven de 25 zijnquote:Op maandag 4 juni 2012 00:04 schreef Myraela het volgende:
Bij de meeste zaken kan je er vanuit gaan dat je eruit gaat zodra je een vast contract moet krijgen. Zeker bij baantjes die ze ook door 16jarige kunnen laten doen.
Waarom ben je daar tevreden mee? Dan heb je nog totaal geen zekerheidquote:Op maandag 4 juni 2012 00:05 schreef kree het volgende:
als ik een 3 maanden contract krijg morgen dan ben ik tevreden hoor.
Nee maar wel een betere kans om gewoon in het full-time wereldje te komen.quote:Op maandag 4 juni 2012 00:08 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Waarom ben je daar tevreden mee? Dan heb je nog totaal geen zekerheid
Wat doe je voor werk?quote:Op maandag 4 juni 2012 00:09 schreef kree het volgende:
[..]
Nee maar wel een betere kans om gewoon in het full-time wereldje te komen.
Ze vinden namelijk wel dat ik m'n werk prima doe.
En natuurlijk, ook ik ben vervangbaar, maar gaat ze sowieso wel een aardige inwerktijd kosten.
Je staat in je recht. Je kan twee dingen krijgen. 1 een dikke bonus, 2 een vaste baan. Niet pussy doen.quote:Op maandag 4 juni 2012 00:00 schreef kree het volgende:
[..]
Ja misschien maar als ie niet zelf overstag gaat morgen.
Dan is de sfeer zo verziekt dat ik er niet eens meer wil werken.
Het is je gegund meidquote:Op maandag 4 juni 2012 00:02 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dan heb ik over twee jaar recht op een vast contract bij de snackbar
Dankje. Maar dat is de back-up maar, misschien gaat het gewoon wel volgend jaar. Maar ik twijfel nu weer heel erg over wat ik ga doen.quote:
Tja misschien moet ik het wel hard spelen.quote:Op maandag 4 juni 2012 00:12 schreef Drommeldaris het volgende:
Kree, ga alstjeblieft deadliften. Je rug is zo slap als een pakje boter
Tevens ga ik nu naar bed toe dus welterusten allemaal
Geen excuses. Je staat in je recht. Anders wordt je er toch uitgewerkt man... Je hebt niks te verliezen ook.quote:Op maandag 4 juni 2012 00:14 schreef kree het volgende:
[..]
Tja misschien moet ik het wel hard spelen.
Maarja heb daar ook een paar streken uit gehaald die niet echt de schoonheidsprijs verdienen.
Maar toen was ik nog vrolijk student die er 2x per week kwam
Daar heb je gelijk in.quote:Op maandag 4 juni 2012 00:15 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Geen excuses. Je staat in je recht. Anders wordt je er toch uitgewerkt man... Je hebt niks te verliezen ook.
Heb er wel respect voor hoor, patatbakkerquote:Op maandag 4 juni 2012 00:14 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dankje. Maar dat is de back-up maar, misschien gaat het gewoon wel volgend jaar. Maar ik twijfel nu weer heel erg over wat ik ga doen.
Het is een hard levenquote:Op maandag 4 juni 2012 00:16 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Heb er wel respect voor hoor, patatbakker
Bij natuurkunde zitten de eckte mannenquote:Op maandag 4 juni 2012 00:21 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het is een hard leven
Ik wil misschien het eerste jaar gaan volgen bij natuurkunde en dan door naar het tweede jaar van aardwetenschappen: http://www.uu.nl/universi(...)s/Pages/default.aspx
Maar ik twijfel nog
Tjaquote:Op maandag 4 juni 2012 00:23 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Bij natuurkunde zitten de eckte mannen
Waar ga je studeren? Natuurkunde studenten zijn wel eckte studieberen vaak.quote:Op maandag 4 juni 2012 00:27 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Oke.
Ik ken alleen maar natuurkundestudenten in Groningen, daarop was mijn mening gebaseerd
Utrecht. En ik ben wel van plan dit jaar eens hard te gaan werken, zou voor het eerst zijn in mijn leven.quote:Op maandag 4 juni 2012 00:28 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Waar ga je studeren? Natuurkunde studenten zijn wel eckte studieberen vaak.
Waarom niet?quote:Op maandag 4 juni 2012 00:32 schreef Lokasenna het volgende:
Maar dat gaat sowieso niet lukken hoogstwaarschijnlijk hoor
Herkenbaarquote:Op maandag 4 juni 2012 00:36 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Omdat ik dat al jaren zeg en ik altijd weer ga zitten slacken na een ijverige eerste 3 weken.
Bij de eerste momenten waarop je moet presteren is de motivatie bij mij meestal al weggezakt.quote:Op maandag 4 juni 2012 00:37 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Herkenbaar![]()
Goed beginnen en dan falen als het er op aan komt...
Met vrienden of huisgenoten afspraken maken en een planning maken wanneer je met school bezig mag en wanneer je juist leuke dingen mag doen.quote:Op maandag 4 juni 2012 00:38 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Bij de eerste momenten waarop je moet presteren is de motivatie bij mij meestal al weggezakt.
Misschien heb ik wat meer controle nodig ofzo, maarja, da's ook niet echt een optie op de uni.
Ik woon bij m'n oudersquote:Op maandag 4 juni 2012 00:43 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Met vrienden of huisgenoten afspraken maken en een planning maken wanneer je met school bezig mag en wanneer je juist leuke dingen mag doen.
Bij mij juist meer, maar dat terzijde...quote:Op maandag 4 juni 2012 00:45 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Dat is al een begin, minder afleiding.
Dat was mijn bedoeling ook, daar is het vorig jaar sowieso op stuk gelopen.quote:Op maandag 4 juni 2012 00:45 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Dat is al een begin, minder afleiding.
Er moet een punt komen waarop je jezelf aan het werk kan zetten. En waar je een keer afzegt voor een feest en een keer op tijd gaat slapen en een keertje doorwerkt tot een uur of 11 omdat het moet.quote:Op maandag 4 juni 2012 00:48 schreef Lokasenna het volgende:
Op de middelbare school deed ik thuiswonend ook niet echt wat er van me verwacht werd, maar dat is niet echt te vergelijken.
Heldquote:Op maandag 4 juni 2012 01:12 schreef ook_gek het volgende:
Waarom spijt hebben van een mail? Of een actie. Ik heb voor 99% van alles wat ik gedaan heb geen spijt. Ik sta 100% achter alles wat ik doe en zeg. Als ik dat niet kan zeg of doe ik het niet.
En als iemand mij op mijn actie aanspreekt zal ik het verdedigen tot het laatste moment.
quote:Op maandag 4 juni 2012 08:15 schreef Myraela het volgende:
En vandaag doe ik gewoon wel 2 dezelfde schoenen aan.
Ik kwam gewoon pas bij het station achter dat ik verschillende schoenen aan had en heb het hele weekend zo rond gelopen.![]()
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 4 juni 2012 08:15 schreef Myraela het volgende:
En vandaag doe ik gewoon wel 2 dezelfde schoenen aan.
Ik kwam gewoon pas bij het station achter dat ik verschillende schoenen aan had en heb het hele weekend zo rond gelopen.![]()
[ afbeelding ]
Ik ben wel wakker, maar met 140 en regen te gaan fokken lijkt me een redelijke dodelijke comboquote:
True!!quote:Op maandag 4 juni 2012 09:05 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ik ben wel wakker, maar met 140 en regen te gaan fokken lijkt me een redelijke dodelijke combo
Jup, ik zit veilig achter m'n computerscherm moed te verzamelen om naar de water koker te strompelen voor thee, terwijl mijn collega zijn weekend aan het vertellen is... En als mij nou iets niet kan intereseren....quote:
Had hij zo'n saai weekend dan?quote:Op maandag 4 juni 2012 09:25 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Jup, ik zit veilig achter m'n computerscherm moed te verzamelen om naar de water koker te strompelen voor thee, terwijl mijn collega zijn weekend aan het vertellen is... En als mij nou iets niet kan intereseren....
Zal ik je over mijn weekend vertellen dan?quote:Op maandag 4 juni 2012 09:25 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Jup, ik zit veilig achter m'n computerscherm moed te verzamelen om naar de water koker te strompelen voor thee, terwijl mijn collega zijn weekend aan het vertellen is... En als mij nou iets niet kan intereseren....
Ik vraag wel vaak of ze nog wat leuks hebben gedaan van de week enzo.quote:
Gewoon niet doenquote:Op maandag 4 juni 2012 09:33 schreef charmed_angel het volgende:
Wat ern klote weer! Ben sterk aan het twijfelen of ik dit jaar wel de avondvierdaagse ga lopen!
Kutzooi
quote:Op maandag 4 juni 2012 09:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Gewoon niet doen![]()
Dan kunnen we donderdag aan de borrel
Wow!!quote:Op maandag 4 juni 2012 09:35 schreef charmed_angel het volgende:
[..]ja dat is waar, maar het is eigenlijk een soort van traditie
27e keer zou het worden
Neequote:Op maandag 4 juni 2012 09:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wow!!![]()
Heb je de nijmeegse 4daagse al gelopen?
Wedden dat ik dan mijn tieten er niet in krijgquote:* De heupmaat is maar een indicatie als u het corset naar aanleiding van uw taille maat besteld zit hij bijna altijd goed.
Met cup A lukt dat toch welquote:Op maandag 4 juni 2012 09:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wedden dat ik dan mijn tieten er niet in krijg
Met flink door iemand laten aansnoeren lukt het vaak wel hoorquote:Op maandag 4 juni 2012 09:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wedden dat ik dan mijn tieten er niet in krijg
Oh ja, even vergetenquote:
Ja en dan floepen de boobies er heus wel gewoon uit hoorquote:Op maandag 4 juni 2012 09:38 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Met flink door iemand laten aansnoeren lukt het vaak wel hoor
Heb je zo'n kleine taillemaat ofzo dan? Want ik herken het probleem nietquote:Op maandag 4 juni 2012 09:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oh ja, even vergeten
[..]
Ja en dan floepen de boobies er heus wel gewoon uit hoor
Nou mijn ervaring is dat het vaak zo is dat ze uitgaan van een B-cup zodra ze met standaard maten als S-M-L enz werken.quote:Op maandag 4 juni 2012 09:44 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Heb je zo'n kleine taillemaat ofzo dan? Want ik herken het probleem niet
Gamen, eten, gamen, familie feestje enz.quote:
Ja doe maar! Liefst met foto's er bij!quote:Op maandag 4 juni 2012 09:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zal ik je over mijn weekend vertellen dan?
We hebben geen foto's gemaaktquote:Op maandag 4 juni 2012 09:54 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Gamen, eten, gamen, familie feestje enz.
Je mag zelf beslissen of dat wel of niet saai is
[..]
Ja doe maar! Liefst met foto's er bij!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |