gaat wel lekkerquote:
Ja jammerrrrdebammerrrrrquote:Op zondag 3 juni 2012 22:28 schreef Koen66 het volgende:
[..]
gaat wel lekker
Weekend voorbij, da's dan weer minder
en dan op maandagochtend weer wakker worden en realiseren dat ik weer loonslaaf moet spelenquote:
weer weerquote:Op zondag 3 juni 2012 22:29 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Vanaf dinsdag schijnt het weer weer te schijnen!
ah, ik snapte je zin nietquote:Op zondag 3 juni 2012 22:31 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Jua, vorige week was het an sich toch wel mooi?
Ik zag alleen maar regenquote:Op zondag 3 juni 2012 22:29 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Vanaf dinsdag schijnt het weer weer te schijnen!
dat dachten we vorig jaar in juni ookquote:Op zondag 3 juni 2012 22:35 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik zag alleen maar regen![]()
Nou ja, de zomer moet officieel nog beginnen, komt vast wel goed
Maar dit jaar wordt het andersquote:Op zondag 3 juni 2012 22:35 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dat dachten we vorig jaar in juni ook
toen kwam er pas wat zomer in september
Ik vind het altijd wel prima, ik was een beetje kwaad op mijn baas dat hij me maandag en dinsdag niet laat werken deze week. Een beetje erg kwaad eigenlijk. Maar ik bleef beleefd omdat ik nu eenmaal geen ruggengraat heb.quote:Op zondag 3 juni 2012 22:29 schreef Koen66 het volgende:
[..]
en dan op maandagochtend weer wakker worden en realiseren dat ik weer loonslaaf moet spelen
ach het eerste uurtje ben ik narrig, daarna is het wel weer overquote:Op zondag 3 juni 2012 23:12 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik vind het altijd wel prima, ik was een beetje kwaad op mijn baas dat hij me maandag en dinsdag niet laat werken deze week. Een beetje erg kwaad eigenlijk. Maar ik bleef beleefd omdat ik nu eenmaal geen ruggengraat heb.
Wat voor soort werk doe je?quote:Op zondag 3 juni 2012 23:13 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ach het eerste uurtje ben ik narrig, daarna is het wel weer over
Doe je het beter als mij, maarja daar ga ik morgen nog de gevolgen van ondervinden.quote:Op zondag 3 juni 2012 23:12 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik vind het altijd wel prima, ik was een beetje kwaad op mijn baas dat hij me maandag en dinsdag niet laat werken deze week. Een beetje erg kwaad eigenlijk. Maar ik bleef beleefd omdat ik nu eenmaal geen ruggengraat heb.
ICTquote:
Update over wat je gedaan hebt?quote:Op zondag 3 juni 2012 23:14 schreef kree het volgende:
[..]
Doe je het beter als mij, maarja daar ga ik morgen nog de gevolgen van ondervinden.![]()
Ik ben nu al zenuwachtig, best erg wel
quote:Op zondag 3 juni 2012 23:14 schreef Drommeldaris het volgende:
Nog nooit zoveel geleerd op 1 dag, ik ben zo helder als een garnaal momenteel
Meestal bij het gebruik van het woord garnaal als vergelijkingsmateriaal gaat het om aangeven dat mensen stoned zijn. Maar als jij graag helder als een garnaal bent, dat mag natuurlijk.quote:Op zondag 3 juni 2012 23:14 schreef Drommeldaris het volgende:
Nog nooit zoveel geleerd op 1 dag, ik ben zo helder als een garnaal momenteel
hahaha daar moest ik ook aan denkenquote:Op zondag 3 juni 2012 23:15 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Meestal bij het gebruik van het woord garnaal als vergelijkingsmateriaal gaat het om aangeven dat mensen stoned zijn. Maar als jij graag helder als een garnaal bent, dat mag natuurlijk.
Niet veel meer eerst 1 te boze mail van mij donderdag (nadat ik een beetje een zeikerig mailtje kreeg van m'n werk) en toen had ik vrijdag spijt er al van, dus langere mail van mij er achter aan.quote:
Klinkt, ehm, niet heel erg prettigquote:Op zondag 3 juni 2012 23:17 schreef kree het volgende:
[..]
Niet veel meer eerst 1 te boze mail van mij donderdag (nadat ik een beetje een zeikerig mailtje kreeg van m'n werk) en toen had ik vrijdag spijt er al van, dus langere mail van mij er achter aan.
Maar niet naar de bbq gegaan omdat ik effe geen zin had in een feestje nadat ik dat stuurde.
Geen mail terug gehad, dus geen idee, maar morgen wordt dit praten.
En uiteraard het hele bedrijf die na die bbq weet waarover het gaat onder ogen komen.
En dan is het vast contract of bey bey kree is werkeloos en kan lekker naar wat nieuws gaan zoeken.
Ik heb er zo geen zin in
hmmm klinkt minder kerelquote:Op zondag 3 juni 2012 23:17 schreef kree het volgende:
[..]
Niet veel meer eerst 1 te boze mail van mij donderdag (nadat ik een beetje een zeikerig mailtje kreeg van m'n werk) en toen had ik vrijdag spijt er al van, dus langere mail van mij er achter aan.
Maar niet naar de bbq gegaan omdat ik effe geen zin had in een feestje nadat ik dat stuurde.
En uiteraard het hele bedrijf die na die bbq weet waarover het gaat onder ogen komen.
En dan is het vast contract of bey bey kree is werkeloos en kan lekker naar wat nieuws gaan zoeken.
Ik heb er zo geen zin in
Ik hoop er maar op, maargoed zoals het nu steeds ging werd ik ook niet echt blij van.quote:Op zondag 3 juni 2012 23:19 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Klinkt, ehm, niet heel erg prettig
Maar wie weet pakt het goed uit, je weet maar nooit.
Je toont in ieder geval ruggegraat.quote:Op zondag 3 juni 2012 23:17 schreef kree het volgende:
[..]
Ik heb er zo geen zin in
Nouja heb wel spijt van die eerste mail, niet dat ie echt onbeleefd was, maar wel heel hard en aanvallendquote:
Geen + dat ik officieel nog sta ingeschreven als student.quote:Op zondag 3 juni 2012 23:33 schreef Lokasenna het volgende:
Als je zonder werk zou zitten, wat voor rechten heb je dan, aangezien je aan het werk bent als oproepkracht?
Waarom sta je nog ingeschreven?? Dat kost elke maand 140 euro tochquote:Op zondag 3 juni 2012 23:35 schreef kree het volgende:
[..]
Geen + dat ik officieel nog sta ingeschreven als student.
Ik was er nog steeds niet helemaal zeker over, maargoed had de laatste termijn toch al betaald.quote:Op zondag 3 juni 2012 23:39 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Waarom sta je nog ingeschreven?? Dat kost elke maand 140 euro toch
Steeds twijfelen die 7 jaar die je erover hebt gedaan zonder resultaat heeft jou zo ontzettend veel geld gekostquote:Op zondag 3 juni 2012 23:40 schreef kree het volgende:
[..]
Ik was er nog steeds niet helemaal zeker over, maargoed had de laatste termijn toch al betaald.
Misschien ook niet zo handig, maarja dat ben ik nou eenmaal niet
Is alleen maar terecht hoor. Daadwerkelijk weer studeren word lastiger bij elke periode dat je het niet doet.quote:Op zondag 3 juni 2012 23:42 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Steeds twijfelen die 7 jaar die je erover hebt gedaan zonder resultaat heeft jou zo ontzettend veel geld gekost
Maar beter dan hoe ik denk, ik ben nogal een opgever, als aankomend jaar mijn nieuwe opleiding zou dreigen mis te gaan verwacht ik dat ik het niet eens meer zou proberen.
quote:Op zondag 3 juni 2012 23:46 schreef twi het volgende:
Soort van:
Beste baas,
Ik vind het niet zo'n leuke mail die U heeft gestuurd.
Niet dat het veel uitmaakt hoor, haha. Het is ook maar een mening.
En verder vind ik U best een aardige manNiet m'n type, maar wel aardig.
Ik hoor op de barbecue wel wat U ervan vindt
Groetjes,
kree
Doe dat hier dan ook eens wat vaker. Zou een verademing zijn.quote:Op zondag 3 juni 2012 23:46 schreef kree het volgende:
Jaja dat denken jullie misschien, maar helaas is de waarheid anders
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |