Ik geef je groot gelijk dat je ermee stopt, had ik ook moeten doen achteraf gezien.quote:Op zondag 3 juni 2012 23:42 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Steeds twijfelen die 7 jaar die je erover hebt gedaan zonder resultaat heeft jou zo ontzettend veel geld gekost
Maar beter dan hoe ik denk, ik ben nogal een opgever, als aankomend jaar mijn nieuwe opleiding zou dreigen mis te gaan verwacht ik dat ik het niet eens meer zou proberen.
Ik heb heel erg m'n best gedaan de laatste 2 weken.quote:Op zondag 3 juni 2012 23:47 schreef Myraela het volgende:
[..]
Doe dat hier dan ook eens wat vaker. Zou een verademing zijn.
Je was me voorquote:Op zondag 3 juni 2012 23:46 schreef twi het volgende:
Soort van:
Beste baas,
Ik vind het niet zo'n leuke mail die U heeft gestuurd.
Niet dat het veel uitmaakt hoor, haha. Het is ook maar een mening.
En verder vind ik U best een aardige manNiet m'n type, maar wel aardig.
Ik hoor op de barbecue wel wat U ervan vindt
Groetjes,
kree
Nee.quote:Op zondag 3 juni 2012 23:49 schreef kree het volgende:
[..]
Ik heb heel erg m'n best gedaan de laatste 2 weken.
Niks van gemerkt zeker?
quote:Op zondag 3 juni 2012 23:46 schreef twi het volgende:
Soort van:
Beste baas,
Ik vind het niet zo'n leuke mail die U heeft gestuurd.
Niet dat het veel uitmaakt hoor, haha. Het is ook maar een mening.
En verder vind ik U best een aardige manNiet m'n type, maar wel aardig.
Ik hoor op de barbecue wel wat U ervan vindt
Groetjes,
kree
Het was als humor bedoeld kree, ik hoop dat het allemaal goed voor je afloopt op je werk. En zet mij godverdomme ook eens voor lul, manquote:Op zondag 3 juni 2012 23:50 schreef kree het volgende:
" Geen gezeur, geen pesterijen "
Maargoed snap het wel, kan er nog wel om lachen ook nu.
Alleen morgen tegen over die baas zal wel wat minder zijn.
Weet je wat het is kree. Niemand hier die je een ontslag gunt, maar het is gewoon een beetje leedvermaak dat je niet te zwaar op moet vattenquote:Op zondag 3 juni 2012 23:50 schreef kree het volgende:
" Geen gezeur, geen pesterijen "
Maargoed snap het wel, kan er nog wel om lachen ook nu.
Alleen morgen tegen over die baas zal wel wat minder zijn.
Succes man!quote:Op zondag 3 juni 2012 23:52 schreef kree het volgende:
Jaja had het wel begrepen hoor.
Nou jullie horen morgen wel hoe het afloopt.
Ja thx, wat het is.quote:
Dan kan je als je ontslagen wordt dat aanvechten neem ik aan?quote:Op zondag 3 juni 2012 23:56 schreef Drommeldaris het volgende:
Je hebt toch al 6 oproepcontracten gehad ofzo? Bij de 4e heb je al recht op een vast contract
Weet ik veel no-nonsense bedrijf.quote:Op zondag 3 juni 2012 23:56 schreef Drommeldaris het volgende:
Je hebt toch al 6 oproepcontracten gehad ofzo? Bij de 4e heb je al recht op een vast contract
Dikke kans dat je onderbetaald bent dan...quote:Op zondag 3 juni 2012 23:57 schreef kree het volgende:
[..]
Weet ik veel no-nonsense bedrijf.
Heb 1 keer wat getekend 6 jaar terug en verder nooit iets gehad van een gesprek of wat dan ook
Nou dat dan juist weer niet krijg best wel dik betaald eigenlijk.quote:Op zondag 3 juni 2012 23:58 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Dikke kans dat je onderbetaald bent dan...
Ga er eens achteraan dan, wie weet kun je volgens de regels gewoon een vast contract krijgen.quote:Op zondag 3 juni 2012 23:57 schreef kree het volgende:
[..]
Heb 1 keer wat getekend 6 jaar terug en verder nooit iets gehad van een gesprek of wat dan ook
Nou koop dan eens een keer een magnetron/oven van die smakken geld die er binnen komen.quote:Op zondag 3 juni 2012 23:58 schreef kree het volgende:
[..]
Nou dat dan juist weer niet krijg best wel dik betaald eigenlijk.
Ja misschien maar als ie niet zelf overstag gaat morgen.quote:Op zondag 3 juni 2012 23:59 schreef twi het volgende:
[..]
Ga er eens achteraan dan, wie weet kun je volgens de regels gewoon een vast contract krijgen.
Gast, wil je nou werk hebben of niet? Je kan dan ondertussen iets anders zoeken en dan alsnog weg gaan. Zo ben je iig verzekerd van een vorm van inkomen. Beter post je even in het werk & geldzaken forum daar zijn 1000 mensen die precies weten hoe dit in elkaar steektquote:Op zondag 3 juni 2012 23:57 schreef kree het volgende:
[..]
Ja, waarschijnlijk gouden handdruk tenzij hij hem er laat werken dan krijgt die een vast contract.quote:Op zondag 3 juni 2012 23:57 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Dan kan je als je ontslagen wordt dat aanvechten neem ik aan?
Dan heb ik over twee jaar recht op een vast contract bij de snackbarquote:Op zondag 3 juni 2012 23:56 schreef Drommeldaris het volgende:
Dit willenquote:Op maandag 4 juni 2012 00:02 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dan heb ik over twee jaar recht op een vast contract bij de snackbar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |