Ja thx, wat het is.quote:
Dan kan je als je ontslagen wordt dat aanvechten neem ik aan?quote:Op zondag 3 juni 2012 23:56 schreef Drommeldaris het volgende:
Je hebt toch al 6 oproepcontracten gehad ofzo? Bij de 4e heb je al recht op een vast contract
Weet ik veel no-nonsense bedrijf.quote:Op zondag 3 juni 2012 23:56 schreef Drommeldaris het volgende:
Je hebt toch al 6 oproepcontracten gehad ofzo? Bij de 4e heb je al recht op een vast contract
Dikke kans dat je onderbetaald bent dan...quote:Op zondag 3 juni 2012 23:57 schreef kree het volgende:
[..]
Weet ik veel no-nonsense bedrijf.
Heb 1 keer wat getekend 6 jaar terug en verder nooit iets gehad van een gesprek of wat dan ook
Nou dat dan juist weer niet krijg best wel dik betaald eigenlijk.quote:Op zondag 3 juni 2012 23:58 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Dikke kans dat je onderbetaald bent dan...
Ga er eens achteraan dan, wie weet kun je volgens de regels gewoon een vast contract krijgen.quote:Op zondag 3 juni 2012 23:57 schreef kree het volgende:
[..]
Heb 1 keer wat getekend 6 jaar terug en verder nooit iets gehad van een gesprek of wat dan ook
Nou koop dan eens een keer een magnetron/oven van die smakken geld die er binnen komen.quote:Op zondag 3 juni 2012 23:58 schreef kree het volgende:
[..]
Nou dat dan juist weer niet krijg best wel dik betaald eigenlijk.
Ja misschien maar als ie niet zelf overstag gaat morgen.quote:Op zondag 3 juni 2012 23:59 schreef twi het volgende:
[..]
Ga er eens achteraan dan, wie weet kun je volgens de regels gewoon een vast contract krijgen.
Gast, wil je nou werk hebben of niet? Je kan dan ondertussen iets anders zoeken en dan alsnog weg gaan. Zo ben je iig verzekerd van een vorm van inkomen. Beter post je even in het werk & geldzaken forum daar zijn 1000 mensen die precies weten hoe dit in elkaar steektquote:Op zondag 3 juni 2012 23:57 schreef kree het volgende:
[..]
Ja, waarschijnlijk gouden handdruk tenzij hij hem er laat werken dan krijgt die een vast contract.quote:Op zondag 3 juni 2012 23:57 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Dan kan je als je ontslagen wordt dat aanvechten neem ik aan?
Dan heb ik over twee jaar recht op een vast contract bij de snackbarquote:Op zondag 3 juni 2012 23:56 schreef Drommeldaris het volgende:
Dit willenquote:Op maandag 4 juni 2012 00:02 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dan heb ik over twee jaar recht op een vast contract bij de snackbar
Hij is gewoon te lui, die dingen kun je voor minder dan 20 euro redelijk fatsoenlijk krijgen op marktplaats.quote:Op zondag 3 juni 2012 23:59 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Nou koop dan eens een keer een magnetron/oven van die smakken geld die er binnen komen.
Ach ik schat in dat mocht ie geen contract geven dat ik er nog wel even kan blijven werken.quote:Op maandag 4 juni 2012 00:01 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Gast, wil je nou werk hebben of niet? Je kan dan ondertussen iets anders zoeken en dan alsnog weg gaan. Zo ben je iig verzekerd van een vorm van inkomen. Beter post je even in het werk & geldzaken forum daar zijn 1000 mensen die precies weten hoe dit in elkaar steekt
Jep, of 3 maanden eruit, om daarna weer terug te mogen komen.quote:Op maandag 4 juni 2012 00:04 schreef Myraela het volgende:
Bij de meeste zaken kan je er vanuit gaan dat je eruit gaat zodra je een vast contract moet krijgen. Zeker bij baantjes die ze ook door 16jarige kunnen laten doen.
Bij ons hebben er 2 een vast contract die boven de 25 zijnquote:Op maandag 4 juni 2012 00:04 schreef Myraela het volgende:
Bij de meeste zaken kan je er vanuit gaan dat je eruit gaat zodra je een vast contract moet krijgen. Zeker bij baantjes die ze ook door 16jarige kunnen laten doen.
Waarom ben je daar tevreden mee? Dan heb je nog totaal geen zekerheidquote:Op maandag 4 juni 2012 00:05 schreef kree het volgende:
als ik een 3 maanden contract krijg morgen dan ben ik tevreden hoor.
Nee maar wel een betere kans om gewoon in het full-time wereldje te komen.quote:Op maandag 4 juni 2012 00:08 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Waarom ben je daar tevreden mee? Dan heb je nog totaal geen zekerheid
Wat doe je voor werk?quote:Op maandag 4 juni 2012 00:09 schreef kree het volgende:
[..]
Nee maar wel een betere kans om gewoon in het full-time wereldje te komen.
Ze vinden namelijk wel dat ik m'n werk prima doe.
En natuurlijk, ook ik ben vervangbaar, maar gaat ze sowieso wel een aardige inwerktijd kosten.
Je staat in je recht. Je kan twee dingen krijgen. 1 een dikke bonus, 2 een vaste baan. Niet pussy doen.quote:Op maandag 4 juni 2012 00:00 schreef kree het volgende:
[..]
Ja misschien maar als ie niet zelf overstag gaat morgen.
Dan is de sfeer zo verziekt dat ik er niet eens meer wil werken.
Het is je gegund meidquote:Op maandag 4 juni 2012 00:02 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dan heb ik over twee jaar recht op een vast contract bij de snackbar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |