Waar ga je studeren? Natuurkunde studenten zijn wel eckte studieberen vaak.quote:Op maandag 4 juni 2012 00:27 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Oke.
Ik ken alleen maar natuurkundestudenten in Groningen, daarop was mijn mening gebaseerd
Utrecht. En ik ben wel van plan dit jaar eens hard te gaan werken, zou voor het eerst zijn in mijn leven.quote:Op maandag 4 juni 2012 00:28 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Waar ga je studeren? Natuurkunde studenten zijn wel eckte studieberen vaak.
Waarom niet?quote:Op maandag 4 juni 2012 00:32 schreef Lokasenna het volgende:
Maar dat gaat sowieso niet lukken hoogstwaarschijnlijk hoor
Herkenbaarquote:Op maandag 4 juni 2012 00:36 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Omdat ik dat al jaren zeg en ik altijd weer ga zitten slacken na een ijverige eerste 3 weken.
Bij de eerste momenten waarop je moet presteren is de motivatie bij mij meestal al weggezakt.quote:Op maandag 4 juni 2012 00:37 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Herkenbaar![]()
Goed beginnen en dan falen als het er op aan komt...
Met vrienden of huisgenoten afspraken maken en een planning maken wanneer je met school bezig mag en wanneer je juist leuke dingen mag doen.quote:Op maandag 4 juni 2012 00:38 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Bij de eerste momenten waarop je moet presteren is de motivatie bij mij meestal al weggezakt.
Misschien heb ik wat meer controle nodig ofzo, maarja, da's ook niet echt een optie op de uni.
Ik woon bij m'n oudersquote:Op maandag 4 juni 2012 00:43 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Met vrienden of huisgenoten afspraken maken en een planning maken wanneer je met school bezig mag en wanneer je juist leuke dingen mag doen.
Bij mij juist meer, maar dat terzijde...quote:Op maandag 4 juni 2012 00:45 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Dat is al een begin, minder afleiding.
Dat was mijn bedoeling ook, daar is het vorig jaar sowieso op stuk gelopen.quote:Op maandag 4 juni 2012 00:45 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Dat is al een begin, minder afleiding.
Er moet een punt komen waarop je jezelf aan het werk kan zetten. En waar je een keer afzegt voor een feest en een keer op tijd gaat slapen en een keertje doorwerkt tot een uur of 11 omdat het moet.quote:Op maandag 4 juni 2012 00:48 schreef Lokasenna het volgende:
Op de middelbare school deed ik thuiswonend ook niet echt wat er van me verwacht werd, maar dat is niet echt te vergelijken.
Heldquote:Op maandag 4 juni 2012 01:12 schreef ook_gek het volgende:
Waarom spijt hebben van een mail? Of een actie. Ik heb voor 99% van alles wat ik gedaan heb geen spijt. Ik sta 100% achter alles wat ik doe en zeg. Als ik dat niet kan zeg of doe ik het niet.
En als iemand mij op mijn actie aanspreekt zal ik het verdedigen tot het laatste moment.
quote:Op maandag 4 juni 2012 08:15 schreef Myraela het volgende:
En vandaag doe ik gewoon wel 2 dezelfde schoenen aan.
Ik kwam gewoon pas bij het station achter dat ik verschillende schoenen aan had en heb het hele weekend zo rond gelopen.![]()
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |