Ahh okee, ik dacht al!quote:Op maandag 4 juni 2012 11:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik krijg wel uitkering! Die wet is van de baan gelukkig
Ach ik hoop toch wel snel een woning te hebben!quote:Op maandag 4 juni 2012 11:46 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ahh okee, ik dacht al!
Anders is het wel heel krom
Ja zo snel kijken ik even niet meer vooruitquote:Op maandag 4 juni 2012 11:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ach ik hoop toch wel snel een woning te hebben!
Gek idee miss. Maar eerst eens vrijwilligerswerk proberen? Kijken of het wel of niet gaat ipv direct normaal werken?quote:Op maandag 4 juni 2012 11:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Administratief/secretarieel Omgeving Randstad.
Maar!! Ik mag van de sociale dienst nog niet werken, ze hebben besloten dat gezien alles wat ik de afgelopen 2 jaar heb meegemaakt het niet slim is om nu te gaan werken![]()
Al ben ik nu wel op het punt dat ik gewoon alle shit ga negeren en me langzaam maar zeker weer ga wagen in de sollicitatiemolen
Ja dat wil ik ook!!quote:Op maandag 4 juni 2012 11:48 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja zo snel kijken ik even niet meer vooruit
De afgelopen 2jaren waren nou niet echt succesvol
Ik wil eigenlijk gewoon een beetje rust en shit, maar dat zit er ook niet in
Mjah nou ik zat tot een paar maanden terug echt goed in een dip. Ben er eigenlijk pas sinds een week of 3 aan het uitkomen. Dus ben nog maar net begonnen met rondkijken enz. Maar om vrijwilligerswerk te gaan doen moet ik ook even uitzoeken wat daar de regels over zijn.quote:Op maandag 4 juni 2012 11:48 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Gek idee miss. Maar eerst eens vrijwilligerswerk proberen? Kijken of het wel of niet gaat ipv direct normaal werken?
Stel ze hebben gelijk en het gaat niet lukken moet je qua uitkering enz helemaal opnieuw proberen.
Ik heb geen idee wat je situatie is en geweest is. Dus moeilijk oordelen, maar miss een idee?
Heb nog wel vrijwilligerswerk voor jequote:Op maandag 4 juni 2012 11:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mjah nou ik zat tot een paar maanden terug echt goed in een dip. Ben er eigenlijk pas sinds een week of 3 aan het uitkomen. Dus ben nog maar net begonnen met rondkijken enz. Maar om vrijwilligerswerk te gaan doen moet ik ook even uitzoeken wat daar de regels over zijn.
Ik wil niet opgesloten worden in de kelderquote:
Hulp nodig?quote:
Ik hoor hem ook, voor het eerst sinds ik hier zitquote:
OMG dat heb ik dus ook gedaan, werd ik afgewezen omdat het onder mijn niveau zou zijnquote:Op maandag 4 juni 2012 11:38 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik wil wel werken, maar dan moet er wel wat zijn
Heb zelfs gesolliciteerd voor magazijnwerk en schoonmaakwerk
Ja dit dusquote:Op maandag 4 juni 2012 12:02 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
OMG dat heb ik dus ook gedaan, werd ik afgewezen omdat het onder mijn niveau zou zijn
Goed voor de motivatie welquote:Op maandag 4 juni 2012 12:02 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
OMG dat heb ik dus ook gedaan, werd ik afgewezen omdat het onder mijn niveau zou zijn
Nou ga nu alleen nog maar de spullen verzamelen in de schuur, moet over anderhalf uur naar de winkel. En dan morgen denk ik pas daadwerkelijk versierenquote:
Oh naja anders geef je maar een gilquote:Op maandag 4 juni 2012 12:04 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nou ga nu alleen nog maar de spullen verzamelen in de schuur, moet over anderhalf uur naar de winkel. En dan morgen denk ik pas daadwerkelijk versieren
Maar ja, je moet toch wat?quote:
Blegh, ik moet morgen naar uwv, ben benieuwd wat ze deze keer hebben te vertellenquote:Op maandag 4 juni 2012 12:05 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Maar ja, je moet toch wat?
UWV zei ook: je kan ook vrijwilligerswerk gaan doen, dan heb je in ieder geval wat te doen.
Ik, Uhmz juist ja. Dat gaat niet gebeuren. Ik doe genoeg thuis, mijn huis is nog nooit zo schoon geweest
Ik wil alleen in een asiel of Dierenambulance en daar hebben ze al genoeg vrijwilligers
Zal ik doenquote:Op maandag 4 juni 2012 12:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oh naja anders geef je maar een gil
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |