Hmm ik ga straks maar even goed mijn maten opnemen en dan ff internet afstruinenquote:Op maandag 4 juni 2012 11:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Lola heeft er een hele mooie gekocht. Bij een Duitse zaak.
Ja, die wet is dus uitgesteld. Dat is alleen maar beter voor jou. Anders zou je ook niks krijgen.quote:Op maandag 4 juni 2012 11:13 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Echt
Ik woon mooi tijdelijk bij mijn ouders, benieuwd waar ik recht op heb dan!!!!
Ik zal zo eens kijken of ik de link nog heb.quote:Op maandag 4 juni 2012 11:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hmm ik ga straks maar even goed mijn maten opnemen en dan ff internet afstruinen
ach zolang ik mijn 3800euro krijg van oude werkgever ben ik al gelukkig, uitkering hoef ik niet eensquote:Op maandag 4 juni 2012 11:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja, die wet is dus uitgesteld. Dat is alleen maar beter voor jou. Anders zou je ook niks krijgen.
Dat is net als met alle kleding. Varieert van 5 euro tot 5000 euro (bij wijze van)quote:
Op die manier willen ze je dwingen te werken zodat je inkomsten hebt en op je zelf kan gaan wonen.quote:Op maandag 4 juni 2012 11:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nou die gezinsuitkering is dat er per huishouden wordt gekeken naar het inkomen.
Ik woon nu tijdelijk bij mijn moeder in en dan zou haar inkomen op mijn uitkering gekort worden. Dus zou ik gewoon geen geld krijgen en dan wordt het verdomd moeilijk om mn leven weer op te bouwen.
Wat is het minimum.quote:Op maandag 4 juni 2012 11:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat is net als met alle kleding. Varieert van 5 euro tot 5000 euro (bij wijze van)
Ik snap het ook wel hoor. En er zijn genoeg echte klaplopers voor wie zoiets als dit echt nodig is. Ze gaan alleen even voorbij aan de crisis (banen liggen echt niet voor het oprapen) en aan het feit dat er echt genoeg mensen zijn die om wat voor reden dan ook gewoon echt even niet in staat zijn om te werken.quote:Op maandag 4 juni 2012 11:35 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Op die manier willen ze je dwingen te werken zodat je inkomsten hebt en op je zelf kan gaan wonen.
Meest domme wn foute manier ooit bedacht naar mijn mening
Ik wil wel werken, maar dan moet er wel wat zijnquote:Op maandag 4 juni 2012 11:35 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Op die manier willen ze je dwingen te werken zodat je inkomsten hebt en op je zelf kan gaan wonen.
Meest domme wn foute manier ooit bedacht naar mijn mening
Ik ben ze voor 30 euro tegen gekomenquote:
Mooi dan kan ik het hele seizoen binnen halen!!quote:Op maandag 4 juni 2012 11:37 schreef stevenmac26 het volgende:
Het is gewoon de laatste aflevering van dit seizoen
Ik solliciteer op zo'n beetje alles en regio Amsterdamquote:Op maandag 4 juni 2012 11:42 schreef ook_gek het volgende:
Wat voor soort werk zoeken jullie dan? En waar ongeveer?
haha tokkie xDquote:Op maandag 4 juni 2012 11:38 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik wil wel werken, maar dan moet er wel wat zijn
Heb zelfs gesolliciteerd voor magazijnwerk en schoonmaakwerk
Achja werk is werk, boeit mij echt geen reetquote:
Bij gebrek aan beter, zeker. Geld is geld.quote:Op maandag 4 juni 2012 11:43 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Achja werk is werk, boeit mij echt geen reet
en geld stinkt nietquote:Op maandag 4 juni 2012 11:43 schreef Typisch het volgende:
[..]
Bij gebrek aan beter, zeker. Geld is geld.
Administratief/secretarieel Omgeving Randstad.quote:Op maandag 4 juni 2012 11:42 schreef ook_gek het volgende:
Wat voor soort werk zoeken jullie dan? En waar ongeveer?
Dus je krijgt en geen uitkering en er word je afgeraden om te werkenquote:Op maandag 4 juni 2012 11:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Administratief/secretarieel Omgeving Randstad.
Maar!! Ik mag van de sociale dienst nog niet werken, ze hebben besloten dat gezien alles wat ik de afgelopen 2 jaar heb meegemaakt het niet slim is om nu te gaan werken![]()
Al ben ik nu wel op het punt dat ik gewoon alle shit ga negeren en me langzaam maar zeker weer ga wagen in de sollicitatiemolen
Ik krijg wel uitkering! Die wet is van de baan gelukkigquote:Op maandag 4 juni 2012 11:45 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Dus je krijgt en geen uitkering en er word je afgeraden om te werken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |