abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_129741078
quote:
19s.gif Op maandag 5 augustus 2013 20:23 schreef TwenteFC het volgende:

[..]

:( TSCC kan ik nog steeds boos om worden.
Ik weet niet precies wat TSCC is, maar ik had gelezen (en gepost) dat S03 aangekondigd was he :)

Verder leek die opmerking van Alec wel gericht om Kiera pijn te doen, maar met die knipoog leek dat toch minder gemeend. Al weet ik niet precies wat hij nou in de toekomst gaat doen :P
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
pi_129741162
Hij wil Emily's dood voorkomen :)
Ja doei.
  dinsdag 6 augustus 2013 @ 01:19:14 #203
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_129741287
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 01:11 schreef ace_eleven het volgende:

[..]

Ik weet niet precies wat TSCC is, maar ik had gelezen (en gepost) dat S03 aangekondigd was he :)
Ik vroeg het me eerst ook af, maar na een google search kwam ik onder andere Terminator the Sarah Connor Chronicles tegen. Een serie met ook verbazingwekkend veel diepgang (ondanks de slechte eerste paar afleveringen), en eentje waar ik erg van heb genoten. Ook ik kan er boos om worden dat men er mee is gestopt :( Maar dat is offtopic.

quote:
19s.gif Op maandag 5 augustus 2013 19:54 schreef TwenteFC het volgende:
Heerlijk hoe hypocriet Alec is.. "He is family, what do you know about that?"
Nou eh, Alec. Dat is de reden dat ze achter dat balletje aan ging, om bij haar zoon te zijn.
Waarbij ik Kiera wel aan de extreme kant v/h egoïsmespectrum vind zitten :).

Maar goed, het maakt de serie juist realistischer dat het hoofdpersonage ook worstelt met dit soort issues.
Krekker is de bom!
pi_129741566
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 01:19 schreef KreKkeR het volgende:

[..]

Ik vroeg het me eerst ook af, maar na een google search kwam ik onder andere Terminator the Sarah Connor Chronicles tegen. Een serie met ook verbazingwekkend veel diepgang (ondanks de slechte eerste paar afleveringen), en eentje waar ik erg van heb genoten. Ook ik kan er boos om worden dat men er mee is gestopt :( Maar dat is offtopic.

[..]

Maar goed, het maakt de serie juist realistischer dat het hoofdpersonage ook worstelt met dit soort issues.
O, ik kwam uit bij time slot control channel, ik had niet eens door dat het om een serie ging :P
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
  dinsdag 6 augustus 2013 @ 01:42:06 #205
104871 remlof
Europees federalist
pi_129741739
Maar de zoon van Kyra is dus Alec's kleinzoon.
  dinsdag 6 augustus 2013 @ 01:46:04 #206
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_129741825
quote:
10s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 01:42 schreef remlof het volgende:
Maar de zoon van Kyra is dus Alec's kleinzoon.
Hoe kom je daarbij? Kiera's man is een werknemer van de Alec uit de toekomst en voor zover op dit moment bekend geen familie.
Krekker is de bom!
  dinsdag 6 augustus 2013 @ 01:51:38 #207
104871 remlof
Europees federalist
pi_129741912
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 01:46 schreef KreKkeR het volgende:

[..]

Hoe kom je daarbij? Kiera's man is een werknemer van de Alec uit de toekomst en voor zover op dit moment bekend geen familie.
Ik dacht dat ie hem "my son" noemde.
pi_129743250
quote:
11s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 01:51 schreef remlof het volgende:

[..]

Ik dacht dat ie hem "my son" noemde.
Nee, dat zei hij tegen Jason. De man waarvan de jonge Alec eerst dacht dat het zijn vader was.
pi_129756927
Mooi einde. Alleen t'is wel erg onduidelijk wie er nu wel goed zit en wie niet. Iedereen lijkt zo hun argumenten te hebben. :') Maar maakt het wel leuk :)

[ Bericht 11% gewijzigd door maurisioo op 06-08-2013 17:33:57 ]
pi_129758652
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 16:16 schreef maurisioo het volgende:
Mooi einde. Alleen t'is wel erg onduidelijk die er nu wel goed zit en wie niet. Iedereen lijkt zo hun argumenten te hebben. :') Maar maakt het wel leuk :)
Het is inderdaad wel leuk dat niet alles zwart of wit is in deze serie. Personages lijken regelmatig van kant te wisselen of een dubbele agenda te hebben :) Volgens mij weten we nog niet eens welke kant de goede kant is.
Op zondag 8 maart 2009 21:38 schreef Danny het volgende:
fuck de policy. posten die hap!
pi_129758857
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 17:15 schreef Jegorex het volgende:

[..]

Het is inderdaad wel leuk dat niet alles zwart of wit is in deze serie. Personages lijken regelmatig van kant te wisselen of een dubbele agenda te hebben :) Volgens mij weten we nog niet eens welke kant de goede kant is.
QFT

Ik ben het in principe wel eens met de rebellen, dat het technological totalitarian regime onwenselijk is, maar de road of destruction die ze daartoe gebruiken vind ik niet zo wenselijk. Het geeft wel te denken, net als person of interest trouwens, hoeveel macht je aan bepaalde groepen wilt toebedelen.
Als je dan nog hier en daar een link legt naar nieuws (bijv en met name uit de USA) geeft dat wel te denken ja :)
pi_129760612
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 01:11 schreef ace_eleven het volgende:

[..]

Verder leek die opmerking van Alec wel gericht om Kiera pijn te doen, maar met die knipoog leek dat toch minder gemeend. Al weet ik niet precies wat hij nou in de toekomst gaat doen :P
Recentelijk nog?! Want volgens mij was het "vroegah" ook een welles niettes verhaal w.b.t. S03
pi_129760871
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 01:19 schreef KreKkeR het volgende:

[..]

[..]

:P Naja, egoistisch. Als het om je eigen kind zou gaan zou je waarschijnlijk ook voor jezelf kiezen. Het is wel begrijpbaar in ieder geval.
  dinsdag 6 augustus 2013 @ 18:51:46 #214
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_129761616
quote:
19s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 18:16 schreef TwenteFC het volgende:

[..]

Recentelijk nog?! Want volgens mij was het "vroegah" ook een welles niettes verhaal w.b.t. S03
Deze week is bekend geworden dat er een derde seizoen komt.
Please sir. When moon? When Mustang?
  dinsdag 6 augustus 2013 @ 19:00:43 #215
232767 DoomCow
FABRICATI DIEM, PVNC
pi_129761915
quote:
3s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 18:51 schreef Rossdale het volgende:

[..]

2 maanden geleden is het al renewed voor Season 3 (Showcase)
Deze week heeft SyFy bekend gemaakt dat S3 ook in de USA komt
Where's my cow? Is that my cow?
It goes, 'Hruuuugh!' It is a hippopotamus!
That's not my cow!
pi_129762005
quote:
3s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 18:51 schreef Rossdale het volgende:

[..]

:P We hebben het (offtopic wel) over TSCC toch? Niet Continuum?
  † In Memoriam † dinsdag 6 augustus 2013 @ 19:26:46 #217
88815 The_Emotion
98.3
pi_129762951
Leuke serie.
Op het eind ga je toch bedenkingen krijgen wie er goed of fout zit.
Julian vond ik in het begin maar een vervelend jochie die een beetje wilt rellen, maar heb steeds meer respect voor hem gekregen.
Carlos had vooral in het eerste seizoen een uitstraling van een hert die 's nachts naar 2 naderende koplampen stond te staren, maar ik vind hem wel gegroeid in zijn rol.

Laat seizoen 3 maar komen
"Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm
  dinsdag 6 augustus 2013 @ 19:29:53 #218
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_129763072
quote:
19s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 18:26 schreef TwenteFC het volgende:

[..]

:P Naja, egoistisch. Als het om je eigen kind zou gaan zou je waarschijnlijk ook voor jezelf kiezen. Het is wel begrijpbaar in ieder geval.
Om nu het leven van anderen daarvoor op het spel te zetten zoals dat van Emily (iemand van wie je weet dat ze heel veel betekent voor degene met wie je zeer hecht bent: Alec)... ik weet 't niet hoor :P

Maar goed, er valt overal wel wat voor te zeggen :)

Overigens vond ik de actie van Fonnegra weer echt overdreven onbaatzuchtig. Dat hij, na alles wat hij gezien had qua gedrag van Cameron (de manier waarop ze Theseus bijna vermoordde en volgens mij nog wat lullige acties) toch nog een behoorlijk zwaar misdrijf beging om haar te bevrijden zodat ze naar huis kon... Had ik echt niet verwacht.

Ook de stap naar Theseus vond ik trouwens te snel. Je zag in de afgelopen paar series wel dat hij aan het beleid van zijn huidige overheid (en dan met name de politie) begon te twijfelen... genoeg om ontslag te nemen, maar nog niet genoeg om over te lopen.
Krekker is de bom!
pi_129763152
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 19:29 schreef KreKkeR het volgende:

[..]

Om nu het leven van anderen daarvoor op het spel te zetten zoals dat van Emily (iemand van wie je weet dat ze heel veel betekent voor degene met wie je zeer hecht bent: Alec)... ik weet 't niet hoor :P

Overigens vond ik de actie van Fonnegra weer echt overdreven onbaatzuchtig. Dat hij, na alles wat hij gezien had qua gedrag van Cameron (de manier waarop ze Theseus bijna vermoordde en volgens mij nog wat lullige acties) toch nog een behoorlijk zwaar misdrijf beging om haar te bevrijden zodat ze naar huis kon... Had ik echt niet verwacht.

Ook de stap naar Theseus vond ik trouwens te snel. Je zag in de afgelopen paar series wel dat hij aan het beleid van zijn huidige overheid (en dan met name de politie) begon te twijfelen... genoeg om ontslag te nemen, maar nog niet genoeg om over te lopen.
_O- Dat overlopen kwam inderdaad over als "Tsjah, ik heb nu toch genoeg vrije tijd". Maar misschien is het wel niet wat het lijkt, we zullen zien. :)
  dinsdag 6 augustus 2013 @ 19:41:49 #220
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_129763522
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 17:15 schreef Jegorex het volgende:

[..]

Ik hoop dat ze het ook zo houden. Ik denk dat het typisch menselijk is om in verhaalvertellingen verhalen te laten gaan over goed versus kwaad (zie je in de meeste sprookjes, in veel Hollywoodfilms, etc). Zo blijft 't voor het grote publiek te bevatten. Men ziet graag het goede overwinnen van het kwaad en men ziet het in de echte wereld vaak ook zo.

Besef dat er meestal geen echt absoluut goed is en geen echt ultiem absoluut kwaad, maar dat er vaak verschillende belangen zijn en dat 'eigen belang' en 'handelen uit goedheid' of 'slechtheid' vaak arbitrair en overlappend zijn, daar houdt niet iedereen van. En inderdaad zoals ace_eleven ook zegt: soms heeft men wel degelijk nobele doeleinden maar gebruikt men totaal onwenselijke middelen. Maakt dat de persoon 'slecht' of alleen 'fout op basis van onze criteria', vraag ik me dan soms wel af, het blijft zeer arbitrair :)

In Contiuum is dit tot toe imo vrij realistisch uitgewerkt, waarbij tot nu toe alleen de freelancers en mogelijk enkele Liber8-leden, echt uit een 'grootser belang dan het eigen' lijken te handelen. Aan de andere kant is nog zo weinig bekend over deze groep, dat daar niet veel over te zeggen valt.

Wat betreft de Liber8 figuren en hun 'nobel doel'... ze hebben een punt, gebruiken wellicht de verkeerde middelen (maar in hoeverre zouden alternatieven werken in de tijd waar ze vandaan kwamen?). En wellicht hebben allemaal of enkele toch ook een dubbele agenda. Als we Lucas Ingram mogen geloven wil bijv. Sonya zelf een soort nieuwe verlosser worden en wil ze Theseus daar alleen bij gebruiken.
Krekker is de bom!
pi_129764125
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 19:29 schreef KreKkeR het volgende:

[..]

Hij zal onderweg er naartoe wel overgehaald zijn door zijn collega. :P
  dinsdag 6 augustus 2013 @ 20:53:35 #222
130298 TheThirdMark
To what Purpose!
pi_129766680
Wel een strakk eind van een seizoen zo.

Maar waarom in godsnaam de glitches in leven laten? Kogel door de kop en lichamen verbranden is toch makkelijker?
  dinsdag 6 augustus 2013 @ 22:30:09 #223
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_129771194
quote:
14s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 20:53 schreef TheThirdMark het volgende:
Maar waarom in godsnaam de glitches in leven laten? Kogel door de kop en lichamen verbranden is toch makkelijker?
Goed punt. Niet eens aan gedacht eigenlijk :@ (Misschien zijn die Freelancers ook wel net zo dom als ik :P)

En ik vraag me ook af wat ze met Escher gedaan hebben... ik kreeg zo het idee dat ze 'm gewoon lieten gaan... wat ook vreemd is gezien het feit dat hij speciaal voor hun moest verdwijnen.
Krekker is de bom!
  woensdag 7 augustus 2013 @ 00:42:59 #224
130298 TheThirdMark
To what Purpose!
pi_129776863
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 22:30 schreef KreKkeR het volgende:

[..]

Goed punt. Niet eens aan gedacht eigenlijk :@ (Misschien zijn die Freelancers ook wel net zo dom als ik :P)

En ik vraag me ook af wat ze met Escher gedaan hebben... ik kreeg zo het idee dat ze 'm gewoon lieten gaan... wat ook vreemd is gezien het feit dat hij speciaal voor hun moest verdwijnen.
Hij glimlachte op het moment dat zijn zoon door de portal heen dook. Ergens een iets te gelukkige grimas. En wie zegt dat hij niet het hoofd is van dat boeventuig. Hij was op zijn minst lid.
pi_129776937
quote:
14s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 00:42 schreef TheThirdMark het volgende:

[..]

Hij glimlachte op het moment dat zijn zoon door de portal heen dook. Ergens een iets te gelukkige grimas. En wie zegt dat hij niet het hoofd is van dat boeventuig. Hij was op zijn minst lid.
Ja, ik denk ook dat zijn banden met de Freelancers toch wel beter zijn dan hij wilt zeggen, t zegt natuurlijk wel wat dat ze iedereen opsluiten en hem laten lopen :P
  † In Memoriam † woensdag 7 augustus 2013 @ 01:07:25 #226
88815 The_Emotion
98.3
pi_129777565
quote:
14s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 20:53 schreef TheThirdMark het volgende:
Wel een strakk eind van een seizoen zo.

Dan zou seizoen 3 ook een beetje overbodig wezen als Keira en de kornuiten van Liber8 er zo'n manier uitgeschreven worden ;)

Escher en de Freelancers zitten wat dat betreft nog in een grijs gebied, zoveel is er ook niet over hun bekend.
Wat bedoelt Warren percies met glitch?
Waar/wanneer komen ze vandaan?
Wat zijn hun doelen?
Ze zijn dus niet zomaar premiejagers die tijdreizigers uit de weg ruimen, Travis wordt ook weer opgelapt in dat hok.
"Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm
pi_129778273
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 01:07 schreef Remqo het volgende:

[..]

Dan zou seizoen 3 ook een beetje overbodig wezen als Keira en de kornuiten van Liber8 er zo'n manier uitgeschreven worden ;)

Escher en de Freelancers zitten wat dat betreft nog in een grijs gebied, zoveel is er ook niet over hun bekend.
Wat bedoelt Warren percies met glitch?
Waar/wanneer komen ze vandaan?
Wat zijn hun doelen?
Ze zijn dus niet zomaar premiejagers die tijdreizigers uit de weg ruimen, Travis wordt ook weer opgelapt in dat hok.
Ik heb het idee dat het wel premiejagers zijn, maar dat ze dus niet voor de kill gaan, maar als doel hebben de tijdreizigers levend en wel weer terug te geleiden naar hun eigen tijd. Als er mensen in een andere tijd sterven zou dat dus een andere stroom van gebeurtenissen zijn voor die levenslijn dan zonder de tijdreis. Ik denk dat ze de gevolgen van mensen in de 'verkeerde tijd' zo veel mogelijk willen minimaliseren/ neutraliseren.

Of het zit natuurlijk heeeeel anders in elkaar :P
pi_129803657
Zijn het geen bewakers van de tijdlijn? en in s3 wordt kiera een van hen, omdat ze zo verschrikkelijk plichtsgetrouw is en haar beloofd wordt dat ze terug naar haar familie kan zodra ze haar stukkie van de tijdlijn hersteld heeft. Dat lijkt het enige logische vervolg nu, of ze moeten een miraculeuze ontsnapping gaan organiseren...
  woensdag 7 augustus 2013 @ 22:45:40 #229
130298 TheThirdMark
To what Purpose!
pi_129812111
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 20:14 schreef DappereDodo77 het volgende:
Zijn het geen bewakers van de tijdlijn? en in s3 wordt kiera een van hen, omdat ze zo verschrikkelijk plichtsgetrouw is en haar beloofd wordt dat ze terug naar haar familie kan zodra ze haar stukkie van de tijdlijn hersteld heeft. Dat lijkt het enige logische vervolg nu, of ze moeten een miraculeuze ontsnapping gaan organiseren...
Misschien met zijn allen bij Liberate. De oude Sadler zei al dat hij ze terugstuurde om juist extreem te worden, om de toekomst te voorkomen (hij kon niet leven met de gedacht van de huidige tijd, en niet sterven zonder wetenschap dat het anders zou gaan).
  donderdag 8 augustus 2013 @ 02:13:56 #230
87680 Mirel
Mirel wil een bongophone.
pi_129819464
Maar de Freelancers schoten wel Gardner en die ene gangster van Travis dood. En er was meer collateral denk ik. Dat is met opzet dus de tijdlijn verkloten.

Never mind Jason en die partner van Kiera, die waren per ongeluk verspreid over de tijd en niemand wist van ze.
When all else fails, you always have delusion.
pi_129953442
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 02:13 schreef Mirel het volgende:
Maar de Freelancers schoten wel Gardner en die ene gangster van Travis dood. En er was meer collateral denk ik. Dat is met opzet dus de tijdlijn verkloten.

Never mind Jason en die partner van Kiera, die waren per ongeluk verspreid over de tijd en niemand wist van ze.
Jason die was toch beneden die executiekamer waar Liber8 terugging in de tijd, en werd daar toch verrast door een Freelancer? Lijkt me dat hij zich alleen goed verstopt heeft weten te houden. Zelfde met die partner van Kiera, al is volgens mij nooit duidelijk geworden hoe zij is teruggekomen.
  maandag 12 augustus 2013 @ 10:50:40 #232
87680 Mirel
pi_129970443
Ik bedoel dat ze zich geen zorgen konden maken over hen omdat ze het niet wisten. Daarom, never mind hen, ik heb het over Gardner enzo
pi_130057783
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 01:33 schreef ace_eleven het volgende:

[..]

Ik heb het idee dat het wel premiejagers zijn, maar dat ze dus niet voor de kill gaan, maar als doel hebben de tijdreizigers levend en wel weer terug te geleiden naar hun eigen tijd. Als er mensen in een andere tijd sterven zou dat dus een andere stroom van gebeurtenissen zijn voor die levenslijn dan zonder de tijdreis. Ik denk dat ze de gevolgen van mensen in de 'verkeerde tijd' zo veel mogelijk willen minimaliseren/ neutraliseren.

Maar waarom lieten ze Kiera dan niet terug naar haar tijd gaan? Want dat legde ze uit aan die freelancer, maar hij wilde dat niet want dan zou ze alsnog een anomalie zijn.
pi_130058829
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 14:56 schreef SLP_ het volgende:

[..]

Maar waarom lieten ze Kiera dan niet terug naar haar tijd gaan? Want dat legde ze uit aan die freelancer, maar hij wilde dat niet want dan zou ze alsnog een anomalie zijn.
Ze heeft een anomalie veroorzaakt door naar de huidige tijd te gaan. In de huidige anomalie hoort ze dus niet thuis in de toekomst.
pi_130068106
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 01:33 schreef ace_eleven het volgende:

[..]

volgens de serie is zo'n tijdmachine echt wel een heel speciaal ding
ik ga er dus van uit dat de Freelancers alle tijdreizigers opsluiten aangezien ze niet de mogelijkheid hebben om ze terug te sturen
ze konden Kiera ook niet zomaar terugsturen: niemand verwacht haar daar en dus is het probleem niet zomaar opgelost
alle tijdreizigers vermoorden is ook geen oplossing want misschien heb je ze ooit nog nodig
  † In Memoriam † zaterdag 15 maart 2014 @ 18:18:02 #236
88815 The_Emotion
98.3
pi_137772219
Seizoen 3 gaat morgen weer beginnen (in Canada)

Trailer:
- Ian Malcolm
  maandag 17 maart 2014 @ 15:50:23 #237
130298 TheThirdMark
To what Purpose!
pi_137845758
Godschristus wat een chaos _O-

3 tijdlijnen tegelijkertijd (wat is, was en kan). Moet niet heel veel maffer gaan worden.

Wel weer een tof begin :Y
  maandag 17 maart 2014 @ 16:05:18 #238
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_137846338
quote:
14s.gif Op maandag 17 maart 2014 15:50 schreef TheThirdMark het volgende:
Godschristus wat een chaos _O-

3 tijdlijnen tegelijkertijd (wat is, was en kan). Moet niet heel veel maffer gaan worden.

Wel weer een tof begin :Y
Ik zat zonder subs te kijken en was halverwege de draad volledig kwijt... :')

Vanavond maar eens opnieuw proberen met subs.
pi_137850010
hahah chaos idd :D wel leuk gedaan
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'
  † In Memoriam † maandag 17 maart 2014 @ 19:35:07 #240
88815 The_Emotion
98.3
pi_137854694
Bizarre, maar spannende opener.
Alec maakt er inderdaad een chaos van, alles verandert.
En de rol van de freelancers wordt nou beter uitgelegd, al zou het een topje van de ijsberg kunnen zijn.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
- Ian Malcolm
pi_137880974
quote:
10s.gif Op maandag 17 maart 2014 19:35 schreef Remqo het volgende:
Bizarre, maar spannende opener.
Alec maakt er inderdaad een chaos van, alles verandert.
En de rol van de freelancers wordt nou beter uitgelegd, al zou het een topje van de ijsberg kunnen zijn.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die uit de originele tijdlijn, denk ik.

Toffe season premiere O+ :9 More please!
Ja doei.
pi_137899300
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 maart 2014 13:19 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Die uit de originele tijdlijn, denk ik.

Toffe season premiere O+ :9 More please!
Welke tijdlijn is de originele tijdlijn? ;)
  dinsdag 18 maart 2014 @ 21:52:07 #243
163488 RubenSosa
Sierd de Vos = BAAS (KOEKOEK!)
pi_137903119
Lekkere aflevering hoor _O_
Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.
  † In Memoriam † maandag 24 maart 2014 @ 23:55:48 #244
88815 The_Emotion
98.3
pi_138142444
De nieuwe is ook weer goed, leuk om te zien dat het einde van seizoen 2 totaal anders verloopt omdat Alec er een chaos van maakt.
Maar wie heeft de originele Keira neergeschoten? een Freelancer? Emily?
- Ian Malcolm
pi_138142806
Kiera mag zich wel eens gaan afvragen wat nou eigenlijk haar plan is. Ze is maar een beetje als een kip zonder kop bezig heb ik het idee.
Kellog is wel een totale baas :D
  dinsdag 25 maart 2014 @ 00:15:49 #246
130298 TheThirdMark
To what Purpose!
pi_138143088
quote:
14s.gif Op maandag 24 maart 2014 23:55 schreef Remqo het volgende:
De nieuwe is ook weer goed, leuk om te zien dat het einde van seizoen 2 totaal anders verloopt omdat Alec er een chaos van maakt.
Maar wie heeft de originele Keira neergeschoten? een Freelancer? Emily?
Keira zelf. Vanuit een 4e tijdlijn. Er zijn immers 2 timetravel units aanwezig.
Zal mij ergens niets verbazen als het opblazen van dat flatgebouw in het eerste seizoen uiteindelijk de oplossing is voor de total fuckup van het begin van dit seizoen.
  maandag 7 april 2014 @ 21:35:36 #247
87680 Mirel
pi_138629474
Prettig om te zien hoe ver deze show is gekomen. De mensen van Liber8 zelf (Travis, Sonya etc) waren niet in de ep te zien en toch waren er protesten, Julian op TV enzo. Interessant ook om te zien hoe zo'n protest gezien wordt vanaf de kant van de politie wanneer er iets fouts gaat, iets wat wel actueel is deze tijd. Grappig trouwens dat ze in de show alle apparatuur uitschakelen in de omgeving van een protest met nieuwe tech, iets wat ze in het echt doen door Twitter of Facebook te blokkeren in landen zoals Turkije. Als ze het preciezer kunnen doen, dan zijn de protesteerders wel genaaid :P

Qua schrijven en verhaal wordt deze serie alleen beter, niks op aan te merken :)
  dinsdag 8 april 2014 @ 10:47:48 #248
194233 Friday12
Originele kloon
pi_138642564
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 21:35 schreef Mirel het volgende:
Prettig om te zien hoe ver deze show is gekomen. De mensen van Liber8 zelf (Travis, Sonya etc) waren niet in de ep te zien en toch waren er protesten, Julian op TV enzo. Interessant ook om te zien hoe zo'n protest gezien wordt vanaf de kant van de politie wanneer er iets fouts gaat, iets wat wel actueel is deze tijd. Grappig trouwens dat ze in de show alle apparatuur uitschakelen in de omgeving van een protest met nieuwe tech, iets wat ze in het echt doen door Twitter of Facebook te blokkeren in landen zoals Turkije. Als ze het preciezer kunnen doen, dan zijn de protesteerders wel genaaid :P

Qua schrijven en verhaal wordt deze serie alleen beter, niks op aan te merken :)
Helemaal mee eens! Alleen word ik moe van Carlos :')
pi_138644829
Ik vind Carlos juist wel tof, maar Kiera word ik echt leip van. Snap echt niet waarom zij zo graag naar een toekomst die totaal verneukt is toe wilt. Dat doe je de wereld toch niet aan.
  maandag 12 mei 2014 @ 14:50:13 #250
87680 Mirel
pi_139866973
Duurt altijd zo lang met de ondertiteling ;@
pi_140861166
Het heeft bijna 3 hele seizoenen maar Kiera is nu eindelijk echt wakker. En ze is gelijk.een stuk leuker.
Best toffe serie zo _O_
  maandag 9 juni 2014 @ 14:01:16 #252
87680 Mirel
pi_140868979
Topaflevering :D
  dinsdag 23 september 2014 @ 17:08:09 #253
163488 RubenSosa
pi_144827603
Bij t/m seizoen 3. Wat een topeinde _O_

Hopelijk krijgen we een seizoen 4.
Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.
  donderdag 2 oktober 2014 @ 15:36:20 #254
163488 RubenSosa
pi_145127771
Die gelekte foto's van haar :9~ :9~
pi_145129972
Ik dacht al dat ik haar ergens van kende, maar moest het toch googlen :P
pi_145130143
Die actrices moeten gewoon een voorbeeld nemen aan Nederlandse actrices. Niemand gaat de account van Carice van Houten hacken. Als je haar immers zo graag naakt wilt zien, dan kijk je gewoon een willekeurige film of serie waar ze in speelt. :P
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  Moderator maandag 6 oktober 2014 @ 22:42:46 #257
9859 crew  Karina
Woman
pi_145276233
Ben de serie aan het kijken, was destijds gestopt na seizoen 1 (geen idee waarom eigenlijk. Nu aanbeland bij seizoen 3. Wat mij betreft hadden ze wel eerder met het tijdreizen kunnen beginnen, dus niet alleen het groepje wat terug was gestuurd maar het hele freelancer gebeuren.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_145611402
Ook bezig met seizoen 3, erg goed!
Komt er nog een seizoen 4?
pi_145611579
quote:
0s.gif Op donderdag 16 oktober 2014 19:04 schreef DJKoster het volgende:
Ook bezig met seizoen 3, erg goed!
Komt er nog een seizoen 4?
Vaag verhaal als ik de wiki zo lees..

During an interview in May 2014, Simon Barry revealed that he has 7 to 10 seasons in mind for Continuum[8][9] while Rachel Nichols also hinted at a "completely different Kiera",[8][9] Simon Barry said in an interview that information about Season 4 will be announced by Shaw in July.[8] On July 16, 2014, Barry stated that Shaw would release renewal or cancellation news in early August.[8][10][11] However no announcement had been made by early October although Denis McGarth stated on August 23, 2014 that news would arrive soon.[8][12][13] On September 26, Syfy confirmed that they were unlikely to save Continuum should Showcase choose to cancel it.[8][14][15]
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  donderdag 11 december 2014 @ 12:18:28 #260
87680 Mirel
pi_147479480
Het komt terug, voor een laatste seizoen van 6 episodes..
http://insidetv.ew.com/2014/12/08/continuum-fourth-season/

Ik ben er wel blij mee, nu hopen dat Simon Barry het niet gaat afraffelen. Hij zei dat hij genoeg verhaal heeft voor 8 seizoenen. Als hij nu de vele filler dingen eruit haalt kan het opzich tof worden :)
pi_147480091
Opzich jammer, ik vond de serie wel beter worden.
Van de andere kant vind ik het allang prima dat er in ieder geval een einde komt.
pi_147480164
Het was wel een aardige wegkijkserie. Wel leuk dat ze er nog een fatsoenlijk einde aan kunnen breien.
pi_147498172
Poep, alweer een goede serie die stopt...
Terrifying Kittysaurus: "Limitations are the shackles we bind to ourselves"
pi_151124838
RachelNichols1 twitterde op donderdag 26-03-2015 om 21:26:07 ANNOUNCEMENT: It's official! @ContinuumSeries final season will start airing on July 26th, 2015 on @showcasedotca. Get ready...#Continuum reageer retweet
Nog 4 maanden geduld..
pi_151126073
Jammer..... ;(
Ja doei.
  zaterdag 28 maart 2015 @ 15:50:05 #266
87680 Mirel
pi_151127020
Nou hier zijn wat Fappening foto's van Rachel Nichols http://fappening.pw/rachel-nichols/
pi_154418703
quote:
14s.gif Op zaterdag 28 maart 2015 13:57 schreef DJKoster het volgende:
RachelNichols1 twitterde op donderdag 26-03-2015 om 21:26:07 ANNOUNCEMENT: It's official! @ContinuumSeries final season will start airing on July 26th, 2015 on @showcasedotca. Get ready...#Continuum reageer retweet
Nog 4 maanden geduld..
Nog 8-9 dagen!

Wakker worden iedereen. 8-)
  Moderator zondag 19 juli 2015 @ 17:18:08 #268
9859 crew  Karina
Woman
pi_154466404
Nice ik dacht september.
niet zo tof doen
  zondag 19 juli 2015 @ 17:51:52 #269
194233 Friday12
Originele kloon
pi_154467027
quote:
0s.gif Op zondag 19 juli 2015 17:18 schreef Karina het volgende:
Nice ik dacht september.
Ik dacht augustus pas :(
  zondag 19 juli 2015 @ 19:03:43 #270
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_154468613
Deze show heb ik in een paar weken gebinged, erg vette serie maar door het bingen herinner ik me ook niet alles meer :') :'(
Maar ben benieuwd naar het nieuwe seizoen.

Edit: Omg, totaal de fappening leak van Kiera gemist, oefff :9~ :9~ :9~
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
pi_154582935
quote:
The season was originally slated to premiere on July 26, 2015,[2] but was pushed back, and is scheduled to premiere on September 4, 2015 on Showcase Canada.[4]
https://en.wikipedia.org/wiki/Continuum_(season_4)

-O- -O-
  Moderator donderdag 23 juli 2015 @ 23:17:24 #272
9859 crew  Karina
Woman
pi_154583520
Dammit zat me al helemaal te verheugen :{
niet zo tof doen
  donderdag 23 juli 2015 @ 23:34:42 #273
87680 Mirel
pi_154583994
:(
  donderdag 23 juli 2015 @ 23:36:52 #274
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_154584059
Wtf is dit? :'(
  vrijdag 31 juli 2015 @ 01:18:54 #275
87680 Mirel
pi_154782383
pi_155633319
De nieuwste aflevering is terug in de tijd gereisd en nu al te downloaden.
You can't have everything. Where would you put it?
- Steven Wright
pi_155635705
Yes! Even kijken :)
  Moderator vrijdag 28 augustus 2015 @ 22:00:16 #278
9859 crew  Karina
Woman
pi_155637783
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 augustus 2015 20:00 schreef Salamander het volgende:
De nieuwste aflevering is terug in de tijd gereisd en nu al te downloaden.
Bedankt voor de tip, even opzoeken dan maar :P
niet zo tof doen
  zaterdag 29 augustus 2015 @ 00:43:39 #279
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_155642925
Yay cool, thanks voor de tip :D
Oh ja wtf, 5 dagen terug al op internet gezet ja
  Moderator zaterdag 29 augustus 2015 @ 00:49:17 #280
9859 crew  Karina
Woman
pi_155643045
Wel weer even inkomen hoor.
niet zo tof doen
pi_155649446
Hier ook! Vooral de positie van de verschillende Liber8 leden.

Geen slechte aflevering, ben benieuwd of ze het allemaal mooi kunnen afronden.
En Kiera, we weten nu wel dat je graag naar huis wil.. :P
pi_156216663
Derde aflevering gezien, nog drie te gaan. Niet slecht. :)
  Moderator zondag 27 september 2015 @ 17:02:40 #283
9859 crew  Karina
Woman
pi_156424932
Na het zien van aflevering 4 vraag ik me af of het eigenlijk niet heel simpel is: Alec wilde 'gewoon' de dood (zelfmoord) van zijn vrouw voorkomen...
niet zo tof doen
pi_156427310
  zondag 4 oktober 2015 @ 18:01:45 #285
87680 Mirel
pi_156599319
Damn, toffe aflevering. Ergens zou het wel tof geweest zijn als de schrijvers de voorgaande seizoenen ook met dit tempo maakten.
  zaterdag 10 oktober 2015 @ 16:14:09 #286
194233 Friday12
Originele kloon
pi_156733491
Wel gierig voor haar zeg ;(
pi_156733546
quote:
6s.gif Op zaterdag 10 oktober 2015 16:14 schreef Friday12 het volgende:
Wel gierig voor haar zeg ;(
:Y
Aan de andere kant, ze wilde dat Sam niet zonder moeder zou opgroeien. Dus uiteindelijk toch soort van gelukt :P Alleen is ze nu zelf genaaid.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 10-10-2015 16:16:46 ]
pi_156736968
Jammer dat er geen geld meer over was voor een cgi T-Rex.
*hap* weg Kellog. :P
  zaterdag 10 oktober 2015 @ 20:43:02 #289
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_156742210
Ik vroeg me al af hoe Sam geboren zou kunnen worden als het qua tijdlijn verder ging vanaf het moment dat Kiera door de portal ging en Alec ook op haar wachtte als 80-jarige, dan is ze dus eigenlijk 60 jaar 'weg' geweest.
Ze zou als het ware van het huidige universum naar haar eigen parellele toekomst-universum terug moeten gaan om de enige Kiera te zijn.

Vette serie.
Deeltje #1 is de eerste en de laatste, denk ik.
  zaterdag 10 oktober 2015 @ 21:17:41 #290
130298 TheThirdMark
To what Purpose!
pi_156743467
hmn, followmy houdt geen data meer bij van nieuwe afleveringen.
Hebben jullie een andere site die de data bij houdt?
pi_156743556
quote:
14s.gif Op zaterdag 10 oktober 2015 21:17 schreef TheThirdMark het volgende:
Van Continuum? Die van vandaag gisteren was de laatste aflevering... ooit.

Als het een algemene vraag was, ik gebruik zelf al jaren pogdesign

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 10-10-2015 21:21:39 ]
pi_156743688
quote:
14s.gif Op zaterdag 10 oktober 2015 21:17 schreef TheThirdMark het volgende:
Gaat dit specifiek over Continuum? Daar komen geen nieuwe afleveringen meer van. :P
  zaterdag 10 oktober 2015 @ 22:27:26 #293
130298 TheThirdMark
To what Purpose!
pi_156746264
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 oktober 2015 21:22 schreef Monolith het volgende:

[..]

Gaat dit specifiek over Continuum? Daar komen geen nieuwe afleveringen meer van. :P
Nee ook andere series :D
pi_156752418
quote:
99s.gif Op zaterdag 10 oktober 2015 16:16 schreef CrashO het volgende:

[..]

:Y
Aan de andere kant, ze wilde dat Sam niet zonder moeder zou opgroeien. Dus uiteindelijk toch soort van gelukt :P Alleen is ze nu zelf genaaid.
Het is gewoon een harde self-own geweest van haar om door die portal te gaan.
Als ze gewoon was gebleven had ze nog steeds Sam kunnen zien maar dan als Oma.
Dan had ze tenminste met Carlos enzo kunnen chillen. Ipv in een toekomst komen waar je niemand kent en iedereen die je kende fkn oud is.
pi_156755252
Nu maar wachten op de spinoff waarin Kellog de tijdlijn vanuit het verleden gaat verpesten. :7
pi_156770494
quote:
14s.gif Op zaterdag 10 oktober 2015 20:43 schreef MacorgaZ het volgende:
Ik vroeg me al af hoe Sam geboren zou kunnen worden als het qua tijdlijn verder ging vanaf het moment dat Kiera door de portal ging en Alec ook op haar wachtte als 80-jarige, dan is ze dus eigenlijk 60 jaar 'weg' geweest.
Ze zou als het ware van het huidige universum naar haar eigen parellele toekomst-universum terug moeten gaan om de enige Kiera te zijn.

Vette serie.
Deeltje #1 is de eerste en de laatste, denk ik.
hoezo is er dan ineens een tweede kiera bij gekomen? Ik dacht eigenlijk dat ze in het verleden dingen heeft aangepast en bij terugkomst alles veranderd is , ze voor de mensen daar misschien een uur ofzo is weg geweest en ze terug is gekomen naar een leven waar ze geen herinneringen van heeft.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 11-10-2015 22:20:26 ]
pi_156771617
Dit soort vragen moet je niet stellen bij een serie/film over tijdreizen, er is altijd wel iets dat niet klopt :D
  Moderator zondag 11 oktober 2015 @ 22:54:27 #298
9859 crew  Karina
Woman
pi_156771867
quote:
0s.gif Op zondag 11 oktober 2015 22:19 schreef madeliefff het volgende:

[..]

hoezo is er dan ineens een tweede kiera bij gekomen? Ik dacht eigenlijk dat ze in het verleden dingen heeft aangepast en bij terugkomst alles veranderd is , ze voor de mensen daar misschien een uur ofzo is weg geweest en ze terug is gekomen naar een leven waar ze geen herinneringen van heeft.
Maar dan had Sam nooit kunnen bestaan, want Kiera is in de 'andere' toekomst niet getrouwd met de 'corporate guy' (de corporation bestaat daar niet). Sam kan niet opeens geboren zijn uit een ander echtpaar.

quote:
0s.gif Op zondag 11 oktober 2015 22:48 schreef Johnny Blaze het volgende:
Dit soort vragen moet je niet stellen bij een serie/film over tijdreizen, er is altijd wel iets dat niet klopt :D
Deze man heeft gelijk natuurlijk ;) Sowieso gaat bij mij bij tijdreisseries/films mijn hoofd tollen omdat er altijd dingen zijn waarvan je denkt: maar... als dit dan kan dat toch niet?
niet zo tof doen
  woensdag 14 oktober 2015 @ 00:46:46 #299
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_156822407
Afgelopen. Mooi einde.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
  woensdag 14 oktober 2015 @ 09:46:04 #300
87680 Mirel
pi_156824994
quote:
0s.gif Op zondag 11 oktober 2015 22:19 schreef madeliefff het volgende:

[..]

2e Kiera werd gewoon geboren zoals onze Kiera ook geboren werd. Wat ik dan wel vergezocht vind is dat die 2e Kiera ook weer met dezelfde man trouwt en hetzelfde kind krijgt. Dat ze die man ontmoet, okay, maar dat het precies weer om dezelfde zaadlozing ging en hetzelfde spermacelletje zich een weg vond in Kiera's baarmoeder tijdens een heet nachtje is dan wel vergezocht :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')