Ik weet niet precies wat TSCC is, maar ik had gelezen (en gepost) dat S03 aangekondigd was hequote:Op maandag 5 augustus 2013 20:23 schreef TwenteFC het volgende:
[..]TSCC kan ik nog steeds boos om worden.
Ik vroeg het me eerst ook af, maar na een google search kwam ik onder andere Terminator the Sarah Connor Chronicles tegen. Een serie met ook verbazingwekkend veel diepgang (ondanks de slechte eerste paar afleveringen), en eentje waar ik erg van heb genoten. Ook ik kan er boos om worden dat men er mee is gestoptquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 01:11 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Ik weet niet precies wat TSCC is, maar ik had gelezen (en gepost) dat S03 aangekondigd was he
Waarbij ik Kiera wel aan de extreme kant v/h egoïsmespectrum vind zittenquote:Op maandag 5 augustus 2013 19:54 schreef TwenteFC het volgende:
Heerlijk hoe hypocriet Alec is.. "He is family, what do you know about that?"
Nou eh, Alec. Dat is de reden dat ze achter dat balletje aan ging, om bij haar zoon te zijn.
O, ik kwam uit bij time slot control channel, ik had niet eens door dat het om een serie gingquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 01:19 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Ik vroeg het me eerst ook af, maar na een google search kwam ik onder andere Terminator the Sarah Connor Chronicles tegen. Een serie met ook verbazingwekkend veel diepgang (ondanks de slechte eerste paar afleveringen), en eentje waar ik erg van heb genoten. Ook ik kan er boos om worden dat men er mee is gestoptMaar dat is offtopic.
[..]
Waarbij ik Kiera wel aan de extreme kant v/h egoïsmespectrum vind zitten.
Maar goed, het maakt de serie juist realistischer dat het hoofdpersonage ook worstelt met dit soort issues.
Hoe kom je daarbij? Kiera's man is een werknemer van de Alec uit de toekomst en voor zover op dit moment bekend geen familie.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 01:42 schreef remlof het volgende:
Maar de zoon van Kyra is dus Alec's kleinzoon.
Ik dacht dat ie hem "my son" noemde.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 01:46 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Hoe kom je daarbij? Kiera's man is een werknemer van de Alec uit de toekomst en voor zover op dit moment bekend geen familie.
Nee, dat zei hij tegen Jason. De man waarvan de jonge Alec eerst dacht dat het zijn vader was.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 01:51 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik dacht dat ie hem "my son" noemde.
Het is inderdaad wel leuk dat niet alles zwart of wit is in deze serie. Personages lijken regelmatig van kant te wisselen of een dubbele agenda te hebbenquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 16:16 schreef maurisioo het volgende:
Mooi einde. Alleen t'is wel erg onduidelijk die er nu wel goed zit en wie niet. Iedereen lijkt zo hun argumenten te hebben.Maar maakt het wel leuk
QFTquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 17:15 schreef Jegorex het volgende:
[..]
Het is inderdaad wel leuk dat niet alles zwart of wit is in deze serie. Personages lijken regelmatig van kant te wisselen of een dubbele agenda te hebbenVolgens mij weten we nog niet eens welke kant de goede kant is.
Recentelijk nog?! Want volgens mij was het "vroegah" ook een welles niettes verhaal w.b.t. S03quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 01:11 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Ik weet niet precies wat TSCC is, maar ik had gelezen (en gepost) dat S03 aangekondigd was he
Verder leek die opmerking van Alec wel gericht om Kiera pijn te doen, maar met die knipoog leek dat toch minder gemeend. Al weet ik niet precies wat hij nou in de toekomst gaat doen
quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 01:19 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Ik vroeg het me eerst ook af, maar na een google search kwam ik onder andere Terminator the Sarah Connor Chronicles tegen. Een serie met ook verbazingwekkend veel diepgang (ondanks de slechte eerste paar afleveringen), en eentje waar ik erg van heb genoten. Ook ik kan er boos om worden dat men er mee is gestoptMaar dat is offtopic.
[..]
Waarbij ik Kiera wel aan de extreme kant v/h egoïsmespectrum vind zitten.
Maar goed, het maakt de serie juist realistischer dat het hoofdpersonage ook worstelt met dit soort issues.
Deze week is bekend geworden dat er een derde seizoen komt.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 18:16 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Recentelijk nog?! Want volgens mij was het "vroegah" ook een welles niettes verhaal w.b.t. S03
2 maanden geleden is het al renewed voor Season 3 (Showcase)quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 18:51 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Deze week is bekend geworden dat er een derde seizoen komt.
quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 18:51 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Deze week is bekend geworden dat er een derde seizoen komt.
Om nu het leven van anderen daarvoor op het spel te zetten zoals dat van Emily (iemand van wie je weet dat ze heel veel betekent voor degene met wie je zeer hecht bent: Alec)... ik weet 't niet hoorquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 18:26 schreef TwenteFC het volgende:
[..]Naja, egoistisch. Als het om je eigen kind zou gaan zou je waarschijnlijk ook voor jezelf kiezen. Het is wel begrijpbaar in ieder geval.
quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 19:29 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Om nu het leven van anderen daarvoor op het spel te zetten zoals dat van Emily (iemand van wie je weet dat ze heel veel betekent voor degene met wie je zeer hecht bent: Alec)... ik weet 't niet hoor
Maar goed, er valt overal wel wat voor te zeggen
Overigens vond ik de actie van Fonnegra weer echt overdreven onbaatzuchtig. Dat hij, na alles wat hij gezien had qua gedrag van Cameron (de manier waarop ze Theseus bijna vermoordde en volgens mij nog wat lullige acties) toch nog een behoorlijk zwaar misdrijf beging om haar te bevrijden zodat ze naar huis kon... Had ik echt niet verwacht.
Ook de stap naar Theseus vond ik trouwens te snel. Je zag in de afgelopen paar series wel dat hij aan het beleid van zijn huidige overheid (en dan met name de politie) begon te twijfelen... genoeg om ontslag te nemen, maar nog niet genoeg om over te lopen.
Ik hoop dat ze het ook zo houden. Ik denk dat het typisch menselijk is om in verhaalvertellingen verhalen te laten gaan over goed versus kwaad (zie je in de meeste sprookjes, in veel Hollywoodfilms, etc). Zo blijft 't voor het grote publiek te bevatten. Men ziet graag het goede overwinnen van het kwaad en men ziet het in de echte wereld vaak ook zo.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 17:15 schreef Jegorex het volgende:
[..]
Het is inderdaad wel leuk dat niet alles zwart of wit is in deze serie. Personages lijken regelmatig van kant te wisselen of een dubbele agenda te hebbenVolgens mij weten we nog niet eens welke kant de goede kant is.
Hij zal onderweg er naartoe wel overgehaald zijn door zijn collega.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 19:29 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Om nu het leven van anderen daarvoor op het spel te zetten zoals dat van Emily (iemand van wie je weet dat ze heel veel betekent voor degene met wie je zeer hecht bent: Alec)... ik weet 't niet hoor
Maar goed, er valt overal wel wat voor te zeggen
Overigens vond ik de actie van Fonnegra weer echt overdreven onbaatzuchtig. Dat hij, na alles wat hij gezien had qua gedrag van Cameron (de manier waarop ze Theseus bijna vermoordde en volgens mij nog wat lullige acties) toch nog een behoorlijk zwaar misdrijf beging om haar te bevrijden zodat ze naar huis kon... Had ik echt niet verwacht.
Ook de stap naar Theseus vond ik trouwens te snel. Je zag in de afgelopen paar series wel dat hij aan het beleid van zijn huidige overheid (en dan met name de politie) begon te twijfelen... genoeg om ontslag te nemen, maar nog niet genoeg om over te lopen.
Goed punt. Niet eens aan gedacht eigenlijkquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 20:53 schreef TheThirdMark het volgende:
Maar waarom in godsnaam de glitches in leven laten? Kogel door de kop en lichamen verbranden is toch makkelijker?
Hij glimlachte op het moment dat zijn zoon door de portal heen dook. Ergens een iets te gelukkige grimas. En wie zegt dat hij niet het hoofd is van dat boeventuig. Hij was op zijn minst lid.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 22:30 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Goed punt. Niet eens aan gedacht eigenlijk(Misschien zijn die Freelancers ook wel net zo dom als ik
)
En ik vraag me ook af wat ze met Escher gedaan hebben... ik kreeg zo het idee dat ze 'm gewoon lieten gaan... wat ook vreemd is gezien het feit dat hij speciaal voor hun moest verdwijnen.
Ja, ik denk ook dat zijn banden met de Freelancers toch wel beter zijn dan hij wilt zeggen, t zegt natuurlijk wel wat dat ze iedereen opsluiten en hem laten lopenquote:Op woensdag 7 augustus 2013 00:42 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Hij glimlachte op het moment dat zijn zoon door de portal heen dook. Ergens een iets te gelukkige grimas. En wie zegt dat hij niet het hoofd is van dat boeventuig. Hij was op zijn minst lid.
Dan zou seizoen 3 ook een beetje overbodig wezen als Keira en de kornuiten van Liber8 er zo'n manier uitgeschreven wordenquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 20:53 schreef TheThirdMark het volgende:
Wel een strakk eind van een seizoen zo.
Maar waarom in godsnaam de glitches in leven laten? Kogel door de kop en lichamen verbranden is toch makkelijker?
Ik heb het idee dat het wel premiejagers zijn, maar dat ze dus niet voor de kill gaan, maar als doel hebben de tijdreizigers levend en wel weer terug te geleiden naar hun eigen tijd. Als er mensen in een andere tijd sterven zou dat dus een andere stroom van gebeurtenissen zijn voor die levenslijn dan zonder de tijdreis. Ik denk dat ze de gevolgen van mensen in de 'verkeerde tijd' zo veel mogelijk willen minimaliseren/ neutraliseren.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 01:07 schreef Remqo het volgende:
[..]
Dan zou seizoen 3 ook een beetje overbodig wezen als Keira en de kornuiten van Liber8 er zo'n manier uitgeschreven worden
Escher en de Freelancers zitten wat dat betreft nog in een grijs gebied, zoveel is er ook niet over hun bekend.
Wat bedoelt Warren percies met glitch?
Waar/wanneer komen ze vandaan?
Wat zijn hun doelen?
Ze zijn dus niet zomaar premiejagers die tijdreizigers uit de weg ruimen, Travis wordt ook weer opgelapt in dat hok.
Misschien met zijn allen bij Liberate. De oude Sadler zei al dat hij ze terugstuurde om juist extreem te worden, om de toekomst te voorkomen (hij kon niet leven met de gedacht van de huidige tijd, en niet sterven zonder wetenschap dat het anders zou gaan).quote:Op woensdag 7 augustus 2013 20:14 schreef DappereDodo77 het volgende:
Zijn het geen bewakers van de tijdlijn? en in s3 wordt kiera een van hen, omdat ze zo verschrikkelijk plichtsgetrouw is en haar beloofd wordt dat ze terug naar haar familie kan zodra ze haar stukkie van de tijdlijn hersteld heeft. Dat lijkt het enige logische vervolg nu, of ze moeten een miraculeuze ontsnapping gaan organiseren...
Jason die was toch beneden die executiekamer waar Liber8 terugging in de tijd, en werd daar toch verrast door een Freelancer? Lijkt me dat hij zich alleen goed verstopt heeft weten te houden. Zelfde met die partner van Kiera, al is volgens mij nooit duidelijk geworden hoe zij is teruggekomen.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 02:13 schreef Mirel het volgende:
Maar de Freelancers schoten wel Gardner en die ene gangster van Travis dood. En er was meer collateral denk ik. Dat is met opzet dus de tijdlijn verkloten.
Never mind Jason en die partner van Kiera, die waren per ongeluk verspreid over de tijd en niemand wist van ze.
Maar waarom lieten ze Kiera dan niet terug naar haar tijd gaan? Want dat legde ze uit aan die freelancer, maar hij wilde dat niet want dan zou ze alsnog een anomalie zijn.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 01:33 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat het wel premiejagers zijn, maar dat ze dus niet voor de kill gaan, maar als doel hebben de tijdreizigers levend en wel weer terug te geleiden naar hun eigen tijd. Als er mensen in een andere tijd sterven zou dat dus een andere stroom van gebeurtenissen zijn voor die levenslijn dan zonder de tijdreis. Ik denk dat ze de gevolgen van mensen in de 'verkeerde tijd' zo veel mogelijk willen minimaliseren/ neutraliseren.
Of het zit natuurlijk heeeeel anders in elkaar
Ze heeft een anomalie veroorzaakt door naar de huidige tijd te gaan. In de huidige anomalie hoort ze dus niet thuis in de toekomst.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 14:56 schreef SLP_ het volgende:
[..]
Maar waarom lieten ze Kiera dan niet terug naar haar tijd gaan? Want dat legde ze uit aan die freelancer, maar hij wilde dat niet want dan zou ze alsnog een anomalie zijn.
volgens de serie is zo'n tijdmachine echt wel een heel speciaal dingquote:Op woensdag 7 augustus 2013 01:33 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat het wel premiejagers zijn, maar dat ze dus niet voor de kill gaan, maar als doel hebben de tijdreizigers levend en wel weer terug te geleiden naar hun eigen tijd. Als er mensen in een andere tijd sterven zou dat dus een andere stroom van gebeurtenissen zijn voor die levenslijn dan zonder de tijdreis. Ik denk dat ze de gevolgen van mensen in de 'verkeerde tijd' zo veel mogelijk willen minimaliseren/ neutraliseren.
Of het zit natuurlijk heeeeel anders in elkaar
Ik zat zonder subs te kijken en was halverwege de draad volledig kwijt...quote:Op maandag 17 maart 2014 15:50 schreef TheThirdMark het volgende:
Godschristus wat een chaos
3 tijdlijnen tegelijkertijd (wat is, was en kan). Moet niet heel veel maffer gaan worden.
Wel weer een tof begin
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm
quote:Op maandag 17 maart 2014 19:35 schreef Remqo het volgende:
Bizarre, maar spannende opener.
Alec maakt er inderdaad een chaos van, alles verandert.
En de rol van de freelancers wordt nou beter uitgelegd, al zou het een topje van de ijsberg kunnen zijn.Die uit de originele tijdlijn, denk ik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Toffe season premiere![]()
More please!
Ja doei.
Welke tijdlijn is de originele tijdlijn?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 13:19 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Die uit de originele tijdlijn, denk ik.
Toffe season premiere![]()
More please!
Keira zelf. Vanuit een 4e tijdlijn. Er zijn immers 2 timetravel units aanwezig.quote:Op maandag 24 maart 2014 23:55 schreef Remqo het volgende:
De nieuwe is ook weer goed, leuk om te zien dat het einde van seizoen 2 totaal anders verloopt omdat Alec er een chaos van maakt.
Maar wie heeft de originele Keira neergeschoten? een Freelancer? Emily?
Helemaal mee eens! Alleen word ik moe van Carlosquote:Op maandag 7 april 2014 21:35 schreef Mirel het volgende:
Prettig om te zien hoe ver deze show is gekomen. De mensen van Liber8 zelf (Travis, Sonya etc) waren niet in de ep te zien en toch waren er protesten, Julian op TV enzo. Interessant ook om te zien hoe zo'n protest gezien wordt vanaf de kant van de politie wanneer er iets fouts gaat, iets wat wel actueel is deze tijd. Grappig trouwens dat ze in de show alle apparatuur uitschakelen in de omgeving van een protest met nieuwe tech, iets wat ze in het echt doen door Twitter of Facebook te blokkeren in landen zoals Turkije. Als ze het preciezer kunnen doen, dan zijn de protesteerders wel genaaid
Qua schrijven en verhaal wordt deze serie alleen beter, niks op aan te merken
Vaag verhaal als ik de wiki zo lees..quote:Op donderdag 16 oktober 2014 19:04 schreef DJKoster het volgende:
Ook bezig met seizoen 3, erg goed!
Komt er nog een seizoen 4?
Nog 4 maanden geduld..twitter:RachelNichols1 twitterde op donderdag 26-03-2015 om 21:26:07ANNOUNCEMENT: It's official! @ContinuumSeries final season will start airing on July 26th, 2015 on @showcasedotca. Get ready...#Continuum reageer retweet
Nog 8-9 dagen!quote:Op zaterdag 28 maart 2015 13:57 schreef DJKoster het volgende:
Nog 4 maanden geduld..twitter:RachelNichols1 twitterde op donderdag 26-03-2015 om 21:26:07ANNOUNCEMENT: It's official! @ContinuumSeries final season will start airing on July 26th, 2015 on @showcasedotca. Get ready...#Continuum reageer retweet
https://en.wikipedia.org/wiki/Continuum_(season_4)quote:The season was originally slated to premiere on July 26, 2015,[2] but was pushed back, and is scheduled to premiere on September 4, 2015 on Showcase Canada.[4]
Bedankt voor de tip, even opzoeken dan maarquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 20:00 schreef Salamander het volgende:
De nieuwste aflevering is terug in de tijd gereisd en nu al te downloaden.
quote:
Van Continuum? Die van vandaag gisteren was de laatste aflevering... ooit.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 21:17 schreef TheThirdMark het volgende:
hmn, followmy houdt geen data meer bij van nieuwe afleveringen.
Hebben jullie een andere site die de data bij houdt?
Gaat dit specifiek over Continuum? Daar komen geen nieuwe afleveringen meer van.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 21:17 schreef TheThirdMark het volgende:
hmn, followmy houdt geen data meer bij van nieuwe afleveringen.
Hebben jullie een andere site die de data bij houdt?
Nee ook andere seriesquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 21:22 schreef Monolith het volgende:
[..]
Gaat dit specifiek over Continuum? Daar komen geen nieuwe afleveringen meer van.
Het is gewoon een harde self-own geweest van haar om door die portal te gaan.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 16:16 schreef CrashO het volgende:
[..]![]()
Aan de andere kant, ze wilde dat Sam niet zonder moeder zou opgroeien. Dus uiteindelijk toch soort van geluktAlleen is ze nu zelf genaaid.
hoezo is er dan ineens een tweede kiera bij gekomen? Ik dacht eigenlijk dat ze in het verleden dingen heeft aangepast en bij terugkomst alles veranderd is , ze voor de mensen daar misschien een uur ofzo is weg geweest en ze terug is gekomen naar een leven waar ze geen herinneringen van heeft.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 20:43 schreef MacorgaZ het volgende:
Ik vroeg me al af hoe Sam geboren zou kunnen worden als het qua tijdlijn verder ging vanaf het moment dat Kiera door de portal ging en Alec ook op haar wachtte als 80-jarige, dan is ze dus eigenlijk 60 jaar 'weg' geweest.
Ze zou als het ware van het huidige universum naar haar eigen parellele toekomst-universum terug moeten gaan om de enige Kiera te zijn.
Vette serie.
Deeltje #1 is de eerste en de laatste, denk ik.
Maar dan had Sam nooit kunnen bestaan, want Kiera is in de 'andere' toekomst niet getrouwd met de 'corporate guy' (de corporation bestaat daar niet). Sam kan niet opeens geboren zijn uit een ander echtpaar.quote:Op zondag 11 oktober 2015 22:19 schreef madeliefff het volgende:
[..]
hoezo is er dan ineens een tweede kiera bij gekomen? Ik dacht eigenlijk dat ze in het verleden dingen heeft aangepast en bij terugkomst alles veranderd is , ze voor de mensen daar misschien een uur ofzo is weg geweest en ze terug is gekomen naar een leven waar ze geen herinneringen van heeft.
Deze man heeft gelijk natuurlijkquote:Op zondag 11 oktober 2015 22:48 schreef Johnny Blaze het volgende:
Dit soort vragen moet je niet stellen bij een serie/film over tijdreizen, er is altijd wel iets dat niet klopt
2e Kiera werd gewoon geboren zoals onze Kiera ook geboren werd. Wat ik dan wel vergezocht vind is dat die 2e Kiera ook weer met dezelfde man trouwt en hetzelfde kind krijgt. Dat ze die man ontmoet, okay, maar dat het precies weer om dezelfde zaadlozing ging en hetzelfde spermacelletje zich een weg vond in Kiera's baarmoeder tijdens een heet nachtje is dan wel vergezochtquote:Op zondag 11 oktober 2015 22:19 schreef madeliefff het volgende:
[..]
hoezo is er dan ineens een tweede kiera bij gekomen? Ik dacht eigenlijk dat ze in het verleden dingen heeft aangepast en bij terugkomst alles veranderd is , ze voor de mensen daar misschien een uur ofzo is weg geweest en ze terug is gekomen naar een leven waar ze geen herinneringen van heeft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |