Bedankt voor de tip, even opzoeken dan maarquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 20:00 schreef Salamander het volgende:
De nieuwste aflevering is terug in de tijd gereisd en nu al te downloaden.
quote:
Van Continuum? Die van vandaag gisteren was de laatste aflevering... ooit.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 21:17 schreef TheThirdMark het volgende:
hmn, followmy houdt geen data meer bij van nieuwe afleveringen.
Hebben jullie een andere site die de data bij houdt?
Gaat dit specifiek over Continuum? Daar komen geen nieuwe afleveringen meer van.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 21:17 schreef TheThirdMark het volgende:
hmn, followmy houdt geen data meer bij van nieuwe afleveringen.
Hebben jullie een andere site die de data bij houdt?
Nee ook andere seriesquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 21:22 schreef Monolith het volgende:
[..]
Gaat dit specifiek over Continuum? Daar komen geen nieuwe afleveringen meer van.
Het is gewoon een harde self-own geweest van haar om door die portal te gaan.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 16:16 schreef CrashO het volgende:
[..]![]()
Aan de andere kant, ze wilde dat Sam niet zonder moeder zou opgroeien. Dus uiteindelijk toch soort van geluktAlleen is ze nu zelf genaaid.
hoezo is er dan ineens een tweede kiera bij gekomen? Ik dacht eigenlijk dat ze in het verleden dingen heeft aangepast en bij terugkomst alles veranderd is , ze voor de mensen daar misschien een uur ofzo is weg geweest en ze terug is gekomen naar een leven waar ze geen herinneringen van heeft.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 20:43 schreef MacorgaZ het volgende:
Ik vroeg me al af hoe Sam geboren zou kunnen worden als het qua tijdlijn verder ging vanaf het moment dat Kiera door de portal ging en Alec ook op haar wachtte als 80-jarige, dan is ze dus eigenlijk 60 jaar 'weg' geweest.
Ze zou als het ware van het huidige universum naar haar eigen parellele toekomst-universum terug moeten gaan om de enige Kiera te zijn.
Vette serie.
Deeltje #1 is de eerste en de laatste, denk ik.
Maar dan had Sam nooit kunnen bestaan, want Kiera is in de 'andere' toekomst niet getrouwd met de 'corporate guy' (de corporation bestaat daar niet). Sam kan niet opeens geboren zijn uit een ander echtpaar.quote:Op zondag 11 oktober 2015 22:19 schreef madeliefff het volgende:
[..]
hoezo is er dan ineens een tweede kiera bij gekomen? Ik dacht eigenlijk dat ze in het verleden dingen heeft aangepast en bij terugkomst alles veranderd is , ze voor de mensen daar misschien een uur ofzo is weg geweest en ze terug is gekomen naar een leven waar ze geen herinneringen van heeft.
Deze man heeft gelijk natuurlijkquote:Op zondag 11 oktober 2015 22:48 schreef Johnny Blaze het volgende:
Dit soort vragen moet je niet stellen bij een serie/film over tijdreizen, er is altijd wel iets dat niet klopt
2e Kiera werd gewoon geboren zoals onze Kiera ook geboren werd. Wat ik dan wel vergezocht vind is dat die 2e Kiera ook weer met dezelfde man trouwt en hetzelfde kind krijgt. Dat ze die man ontmoet, okay, maar dat het precies weer om dezelfde zaadlozing ging en hetzelfde spermacelletje zich een weg vond in Kiera's baarmoeder tijdens een heet nachtje is dan wel vergezochtquote:Op zondag 11 oktober 2015 22:19 schreef madeliefff het volgende:
[..]
hoezo is er dan ineens een tweede kiera bij gekomen? Ik dacht eigenlijk dat ze in het verleden dingen heeft aangepast en bij terugkomst alles veranderd is , ze voor de mensen daar misschien een uur ofzo is weg geweest en ze terug is gekomen naar een leven waar ze geen herinneringen van heeft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |