Een overzicht van alle teams is nu hier te vinden, met youtubelinkjesquote:BBC One's The Voice UK will apparently launch on Saturday, March 24. In a press release about the primetime Saturday night talent show's social media strategy, the premiere date was confirmed. However, the BBC still maintains that no official launch date has been set.
Black Eyed Peas star will.i.am, The Script's Danny O'Donoghue, Jessie J and Tom Jones are the coaches in the reality series, which features blind auditions and battle stages before reaching live shows.
The winner of The Voice UK will land a record contract with Universal.
Holly Willoughby and Radio 1's Reggie Yates are hosting the series, which BBC One controller Danny Cohen reportedly spent over £20 million to secure for the broadcaster after a battle with ITV over the rights.
All four judges and the hosts will be at a Central London launch event tomorrow.
Alsof Lisa nou een bekendheid is als Marco Borsatoquote:Op zaterdag 2 juni 2012 22:05 schreef iBenny het volgende:
[..]
Vooral de eerste paar weken moest hij het daar toch wel van hebben. Toch?
Zingt beter live dan Will I am of Dannyquote:Op zaterdag 2 juni 2012 22:06 schreef Daph_ het volgende:
Ik vind dit ook echt niet goed gezongen eigenlijk
Daar noem je ook watquote:Op zaterdag 2 juni 2012 22:06 schreef Peter het volgende:
[..]
Zingt beter live dan Will I am of Danny
Dit was ff snel een voorbeeld hequote:Op zaterdag 2 juni 2012 22:06 schreef Pisces29 het volgende:
Dan zou dus nooit iemand met bekende zus/vriend/moeder/vader ver kunnen komen, nee die theorie slaat naar mijn idee nergens op
Ze kan prachtig zingen, het is net als Mariah Carey, daar moet je van houden, ik hou niet van haar stem nee, maar zingen kan ze wel.quote:
das waar jaquote:Op zaterdag 2 juni 2012 22:04 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat dusAnders is er niks om over te praten en geen show
Ik vrees dat ik inmiddels hetzelfde roep, mede omdat er in talentenjachten telkens weinig fijne mannen zijnquote:Op zaterdag 2 juni 2012 22:07 schreef Greys het volgende:
Ik houd niet zo van Maroon 5 qua muziek, maar dat joch zou ik mijn bed niet uit schoppen.
weinig? Zeg maar gerust, geenquote:Op zaterdag 2 juni 2012 22:08 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik vrees dat ik inmiddels hetzelfde roep, mede omdat er in talentenjachten telkens weinig fijne mannen zijn
Ja, nu je het zegt, hier was er idd misschien geen 1. Normaal bij VOH is er wel nog 1 of 2 of 3 te zien.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 22:09 schreef Karina het volgende:
[..]
weinig? Zeg maar gerust, geenBij deze Voice heb ik volgens mij geen 1 lekkere vent gezien.
Niet zo zielig doen he. Het zijn steeds de dames die van hun stoel glijdenquote:Op zaterdag 2 juni 2012 22:10 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja, nu je het zegt, hier was er idd misschien geen 1. Normaal bij VOH is er wel nog 1 of 2 of 3 te zien.
Ach schei uit, bij de audities komen de meest hersenloze domme valse kraaien voorbij, maar lekker zijn ze welquote:Op zaterdag 2 juni 2012 22:11 schreef D. het volgende:
[..]
Niet zo zielig doen he. Het zijn steeds de dames die van hun stoel glijden.
Voor de mannen zit er juist nooit iets bij
Dat jij ze lekker noemt wil niet zeggen dat ik het daar mee eens benquote:Op zaterdag 2 juni 2012 22:11 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ach schei uit, bij de audities komen de meest hersenloze domme valse kraaien voorbij, maar lekker zijn ze wel
Ach ja, je bent er zeker zo een die Doutzen Kroes ook niks vindt?quote:Op zaterdag 2 juni 2012 22:12 schreef D. het volgende:
[..]
Dat jij ze lekker noemt wil niet zeggen dat ik het daar mee eens ben
Whehequote:Op zaterdag 2 juni 2012 22:12 schreef miss_dynastie het volgende:
Jessie J, we accepteren je ook niet als coach. Doeidankjewel
Ik vond dr wel tof...quote:Op zaterdag 2 juni 2012 22:12 schreef miss_dynastie het volgende:
Jessie J, we accepteren je ook niet als coach. Doeidankjewel
Doutzen vind ik ook niets nee. Cheryl is wel leukquote:Op zaterdag 2 juni 2012 22:12 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ach ja, je bent er zeker zo een die Doutzen Kroes ook niks vind?En Cheryl dan?
Malle jongenquote:Op zaterdag 2 juni 2012 22:13 schreef D. het volgende:
[..]
Doutzen vind ik ook niets nee. Cheryl is wel leuk
Doutzen doet mij ook niks, Cheryl daartegenquote:Op zaterdag 2 juni 2012 22:12 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ach ja, je bent er zeker zo een die Doutzen Kroes ook niks vindt?En Cheryl dan?
Jij Jessie J., ik Tom Jones...quote:Op zaterdag 2 juni 2012 22:14 schreef Pisces29 het volgende:
Ik zou ook zo lekker willen zingen als Jessie, heerlijk hele avond vrolijk jodelen of emo brullen
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, ik willutook!quote:Op zaterdag 2 juni 2012 22:14 schreef Pisces29 het volgende:
Ik zou ook zo lekker willen zingen als Jessie, heerlijk hele avond vrolijk jodelen of emo brullen
Oeh kunnen we een duetje doenquote:
Ik zie mezelf al "Halelujah" bulderen ala Nick, heerlijk emooossiesquote:
Marco Borsato die Higher van Van Velzen zingtquote:
quote:Op zaterdag 2 juni 2012 22:15 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Marco Borsato die Higher van Van Velzen zingt![]()
![]()
quote:
Will stond ook al tegen Jessie aan te schurenquote:Op zaterdag 2 juni 2012 22:17 schreef miss_dynastie het volgende:
Zitten Jessie en Danny nou te geilen op de achtergrond?
Ik ookquote:
Hij is natuurlijk ook al 70+ en kan natuurlijk niet voluit swingenquote:Op zaterdag 2 juni 2012 22:16 schreef motorbloempje het volgende:
Tom staat er een beetje bij als een teletubbie
Ze schijnen allemaal op de schopstoel te zittenquote:Op zaterdag 2 juni 2012 22:17 schreef Greys het volgende:
Niets wijzigen aan deze jury het komende seizoen alstublieft
Nou ja, vooral omdat 't ook een beetje niet zijn muziek isquote:Op zaterdag 2 juni 2012 22:18 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Hij is natuurlijk ook al 70+ en kan natuurlijk niet voluit swingen
Bijna toffer dan het openingsoptreden. Daar kreeg ik ook echt een brok van in m'n keelquote:
Dat ze d'r maar vanaf blijvenquote:Op zaterdag 2 juni 2012 22:18 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ze schijnen allemaal op de schopstoel te zitten
Dat doen ze zeker zodat wij eerst rij zitten als ze blijven uiteindelijkquote:Op zaterdag 2 juni 2012 22:18 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ze schijnen allemaal op de schopstoel te zitten
Hij is zo charmant.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 22:20 schreef Pisces29 het volgende:
Tom heeft de uitstraling, de stem, maar vooral die blikken, die kleine grijnsjes als hij zijn kandidaat goed vindt en de camera even 2 seconden hem pakt'
quote:
quote:
Wat is dat nou weer voor een ontzettend naar comment aan het eind van zo'n gezellige reeks als dit. Gatver, klootvioolquote:
quote:
Ik zei het net al...quote:
Ik denk dat Tom het geen bal kan schelen eigenlijk, die maalt niet naar zoietsquote:Op zaterdag 2 juni 2012 22:23 schreef iBenny het volgende:
Dat Tom heeft gewonnen is nog het meest leuke
quote:
is niet bekend gemaaktquote:Op zaterdag 2 juni 2012 22:24 schreef Pisces29 het volgende:
En wie was nummer 2? Ik ging net plassen
Schaamteloos, damnquote:
Volgens mij hebben ze dat niet gezegd.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 22:24 schreef Pisces29 het volgende:
Niemandquote:Op zaterdag 2 juni 2012 22:24 schreef Pisces29 het volgende:
Ohquote:
Hahaha xD Kon haar gewoon niet uitstaan, klonk in mijn oren altijd hetzelfde plus ze trad altijd op alsof ze moest piesenquote:
Nou nouquote:Op zaterdag 2 juni 2012 22:23 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer voor een ontzettend naar comment aan het eind van zo'n gezellige reeks als dit. Gatver, klootviool.
twitter:mauricewijnen twitterde op zaterdag 02-06-2012 om 22:22:34Leanne wint #thevoiceuk! En volledig terecht! reageer retweet
onze twitterhommo weerquote:Op zaterdag 2 juni 2012 22:25 schreef iBenny het volgende:
twitter:mauricewijnen twitterde op zaterdag 02-06-2012 om 22:22:34Leanne wint #thevoiceuk! En volledig terecht! reageer retweet
Ik heb werkelijk geen ideequote:Op zaterdag 2 juni 2012 22:26 schreef Pisces29 het volgende:
Hoeveel weken heeft dit nu geduurd? Ik weet nog dat ik met laptop op schoot de battles keek
quote:Op zaterdag 2 juni 2012 22:25 schreef Pisces29 het volgende:
Het samen zingen was wel érg leuk
En duet Jessie-Vince ga ik nog eens terugkijken
dit sloot toch direct aan op TVK ?quote:Op zaterdag 2 juni 2012 22:26 schreef Pisces29 het volgende:
Hoeveel weken heeft dit nu geduurd? Ik weet nog dat ik met laptop op schoot de battles keek
Thanks, straks eens opnieuw kijkenquote:
TVK?quote:Op zaterdag 2 juni 2012 22:27 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
dit sloot toch direct aan op TVK ?
er valt weinig na te pratenquote:
Ja. Het was wel een leuke showquote:Op zaterdag 2 juni 2012 22:32 schreef Cee het volgende:
Zo, m'n bezoek is weg, heb ik wat gemist, is er al een winnaar?
Ik heb al vaker gezegd dat ik tegen democratie ben. Kom op zeg, Rutte is toch geen leider voor ons land, geef mij maar Beatrix. Beter een goede benoemde leider dan een slechte gekozen.quote:
Leann - tweede/derde plaats is niet bekend gemaakt, Vince was vierdequote:Op zaterdag 2 juni 2012 22:34 schreef Cee het volgende:
[..]
Wie heeft er gewonnen? Ik kan het ook zo opzoeken maar hoor het graag van m'n vrienden hier.
Fabienne Bergmans was een terechte winnaar!quote:Op zaterdag 2 juni 2012 22:34 schreef NoNickOne het volgende:
Alle Voices worden gewonnen door de saaiste kandidaten..
Wauw. Niet verwacht. En Vince vierde? Man man man.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 22:34 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Leann - tweede/derde plaats is niet bekend gemaakt, Vince was vierde
Maar Iris Kroes, Jermaine Paul, en Lianne niet.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 22:35 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Fabienne Bergmans was een terechte winnaar!
Alleen al om het juryoptreden en het duet Jessie-Vince is het de moeitequote:Op zaterdag 2 juni 2012 22:36 schreef Cee het volgende:
Dus ik doe er goed aan om de uitzending nu terug te kijken? Geen verloren tijd?
Gewoon helemaal kijkenquote:Op zaterdag 2 juni 2012 22:36 schreef Cee het volgende:
Dus ik doe er goed aan om de uitzending nu terug te kijken? Geen verloren tijd?
ananas met banaan?quote:Op zaterdag 2 juni 2012 22:39 schreef Cee het volgende:
Oké, ik ga even een bakkie ananas slachten en gaan met die banaan.
die namen zeggen mij helemaal niks, maar ik kijk dan ook nooit naar dit soort programma'squote:Op zaterdag 2 juni 2012 22:36 schreef NoNickOne het volgende:
[..]
Maar Iris Kroes, Jermaine Paul, en Lianne niet.
Ik zou bijna denken dat je uit frustratie nog een keer het optreden OMG bekijkt.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 22:42 schreef Aoibhin het volgende:
Ja, maar echt, Leanne...Ik vind haar goed zingen, maar verder vind ik haar echt niet veel. Die anderen hadden nog iets wat een beetje apart was. Dit is gewoon simpelweg een goede zangeres, waarvan je er zoveel had, maar die zijn er eerder uitgevlogen. Ik heb over het algemeen niet het gevoel dat het een terechte winnares is, omdat er zóveel mensen goed konden zingen. Verder heeft Leanne namelijk niet echt iets speciaals vind ik. Die andere drie waren ook niet de eerste in hun genre/stijl, maar stegen wel boven de mainstream uit. Leanne is gewoon een dame met een goede stem en meer niet.
Ook wel een persoonlijke reactie natuurlijk, want ik had echt op een van de andere drie gehoopt. Maar dan nog snap ik de aantrekkingskracht niet om op Leanne te gaan stemmen. Volgens mij was ze namelijk ook niet zo heel populair onder het publiek...
Je bent toch niet jaloers op haar?quote:Op zaterdag 2 juni 2012 22:56 schreef Cee het volgende:
Zo. Ben het aan het kijken nu. Alsof ik geen grotere nekharenovereindhekel aan Bo kon hebben, jodelt ze zich door Nothing Compares 2 U. Eet een hamburger en lach eens.
Gast.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 22:58 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Je bent toch niet jaloers op haar?
Shit zeg, de 2e keer is het nog leukerquote:
Precies. De 'Adele'-factor. Daarom gaat de halve UK er ook voor, was te verwachten, volkomen logisch, etc. Reeds.quote:
Vind je? Ze laten niet eens de winnaar zingen op het einde. Meerdere dingen vond ik juist slechterquote:Op zaterdag 2 juni 2012 23:30 schreef Philosocles het volgende:
Ik heb d'r niet heel veel van gezien. Maar van wat ik wel heb gezien werd me wel duidelijk dat de BBC 'het origineel' op RTL ruim overtreft. Beetje flauw wellicht om de 20 jaar oude RTL NL met 85 jaar BBC-ervaring te vergelijken, maar het klasseverschil tussen de programma's is imo enorm. Missch. kan RTL/Talpa er nog wat van opsteken.
Hmja, ik ben in de UK opgegroeid en sindsdien een redelijke BBC-fan, dus ik ben wellicht bevooroordeeld.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 23:32 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Vind je? Ze laten niet eens de winnaar zingen op het einde. Meerdere dingen vond ik juist slechter
Aleen de jury is aparter, ja logisch met wereldsterren t.o de polderjongens Nick en Simon en Marco![]()
Echt hè. Volgens mij wilden ze niet winnen.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 23:36 schreef Cee het volgende:
What in the bloody beetroots is dit voor sabotage van Will met Tyler?
Voor veel programma's valt het zeker te zeggen. En verder ben ik altijd heel kritisch op de Nederlandse programma's en positief over de BBC. Maar dit programma is niet heel veel beter op de BBC dan op RTL, productioneel gezien.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 23:40 schreef Philosocles het volgende:
[..]
Hmja, ik ben in de UK opgegroeid en sindsdien een redelijke BBC-fan, dus ik ben wellicht bevooroordeeld.![]()
Als je het zo bekijkt is het best gek dat ze Will.I.Am binnen hebben gehaald, bedenk ik me ineens.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 23:41 schreef Redefine het volgende:
Het voordeel wat de UK heeft t.o.v. The Voice of Holland is uiteraard de coaching. Maar echt eerlijk is dat natuurlijk niet, want daar hebben ze een wat grotere keus m.b.t. grote sterren. Dat neemt niet weg dat het in Nederland alsnog wat te kneuterig is.
Echt? Ik vond het ronduit saai allemaal, vergeleken met de Nederlandse showquote:Op zaterdag 2 juni 2012 23:30 schreef Philosocles het volgende:
[..]
Precies. De 'Adele'-factor. Daarom gaat de halve UK er ook voor, was te verwachten, volkomen logisch, etc. Reeds.
Ik heb d'r niet heel veel van gezien. Maar van wat ik wel heb gezien werd me wel duidelijk dat de BBC 'het origineel' op RTL ruim overtreft. Beetje flauw wellicht om de 20 jaar oude RTL NL met 85 jaar BBC-ervaring te vergelijken, maar het klasseverschil tussen de programma's is imo enorm. Missch. kan RTL/Talpa er nog wat van opsteken.
Will wilde Jaz?quote:Op zaterdag 2 juni 2012 23:36 schreef Cee het volgende:
What in the bloody beetroots is dit voor sabotage van Will met Tyler?
Dat is het probleem van The Voice. De eerste rondes zijn verreweg het interessantste en daarna is het "spelelement" zoek. Gezien de kijkcijfers in de UK komt dat ook wel terug.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 23:41 schreef Redefine het volgende:
Maar buiten dat, vind ik nou niet dat The Voice UK zo verschrikkelijk veel beter in elkaar zit dan The Voice of Holland. Hier zit het ook al vrij goed in elkaar qua show, maar stoor ik mezelf aan de kneuterigheid waardoor ik niet echt kijk. En verder is mij na deze Voice UK wel opgevallen dat ik het totaalconcept geen moer aan vind. Een programma als dit moet naar een climax toewerken. Niet beginnen met het hoogtepunt en vervolgens als een nachtkaars uitgaan.
ik vind alleen de muziekkeuze tig keer gevarieerder dan in nederland. En Cherylquote:Op zondag 3 juni 2012 13:38 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat is het probleem van The Voice. De eerste rondes zijn verreweg het interessantste en daarna is het "spelelement" zoek. Gezien de kijkcijfers in de UK komt dat ook wel terug.
Nee, maar vergeet niet dat de kijkers in de 'kwartfinale' voor Ruth kozen en niet voor Leanne. Het had dus heel makkelijk anders kunnen lopen als Tom voor Adam of de hippies was gegaan.quote:Op zondag 3 juni 2012 21:57 schreef BabeWatcher het volgende:
We mogen toch wel aannemen dat de bellers de hele reeks hebben gezien en niet alleen op basis van de duetten gebeld hebben.
Sterker nog, buiten een eerste hit (en ook niet eens altijd), scoren de meeste winnaars en andere goede deelnemers aan de talentenjachten niet zoveel meer. In bijna alle gevallen kwam er een album uit wat vrij slecht paste bij de artiest. Die artiest heeft in zijn/haar eerste tijd helemaal niks in te brengen, zeker niet door zo'n wurgcontract. Pas na twee albums, als ze mazzel hebben na de eerste, kunnen ze hun eigen muziek uitbrengen. Maar vaak is dan de hele interesse in hen al vervlogen.quote:Op maandag 4 juni 2012 21:06 schreef BabeWatcher het volgende:
We hebben toch een geweldig weekend gehad en zoals ik bij hgt ook al zei: hoeveel van winnaars van talentenjachten staan op dit moment in de top-40? Iemand die echt goed is komt er wel zonder de show te winnen, voor zo iemand is het alleen een opsteker om meer bekendheid te krijgen.
Finale:quote:
Nog een roddeltje dat ik tegenkwam, het SCHIJNT dat Danny en Bo elkaar gevonden hebben.quote:The Voice' UK finale gets over 7m viewers, still 5m behind 'Talent'
quote:Danny and lover Irma Mal are said to be on a “break” – and sources are convinced he is smitten with his 27-year-old protegee Bo.
Bron, daar staat ook de rest van het verhaal![]()
De onderste foto is dacht ik van na de finale.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 10:02 schreef Pisces29 het volgende:
Die onderste foto, geen idee of de jury gewoon in een hotel is gaan repeteren enzo, na hun golfuitjes![]()
Ik zou op beide niet kruipen, maar dat danny mijn type niet is leek me voor de hand liggend, dus daar doelde ik in dit geval niet opquote:
thanksquote:
Graag, vernieuwing ben ik wel aan toe.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 18:35 schreef Anonymousz het volgende:
geen wendy en martijn meer bij xfactor (rumor)
denk de voicequote:Op dinsdag 5 juni 2012 18:37 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Graag, vernieuwing ben ik wel aan toe.Krijgen we dan eerst VOH of XFactor?
Nu geloof ik helemaal dat het waar is...quote:Danny O'Donoghue 'Denies Bo Bruce Affair Rumour'
Sources close to The Voice mentor insist that he and Bo are just good friends...
Danny O'Donoghue has denied that he is involved in a romance with his finalist on The Voice, Bo Bruce.
The frontman from The Script is reported to have scotched rumours about himself and Bo, which apparently began circulating among staff at the BBC after Danny's model girlfriend Irma Mali failed to attend the final.
The Sun quoted a source as saying: "They're not having an affair - don't be ridiculous. They have great chemistry but that's just Danny being enthusiastic. He believes in Bo and they get on but that's it."
Danny had inadvertently fanned the flames of rumour by posting a picture of himself and Bo drinking wine on Twitter.
We told you this morning how The Voice winner Leanne Mitchell has vowed that she won't be pressured into losing weight.
Teveel ontkennen inderdaad, als het niet waar is, dan reageer je gewoon niet.quote:Op woensdag 6 juni 2012 22:18 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nu geloof ik helemaal dat het waar is...
"I did NOT have sex with that lady, Bo Bruce"quote:Op woensdag 6 juni 2012 22:19 schreef Karina het volgende:
[..]
Teveel ontkennen inderdaad, als het niet waar is, dan reageer je gewoon niet.
quote:Op woensdag 6 juni 2012 22:22 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
"I did NOT have sex with that lady, Bo Bruce"
Geen wonder... mens is zo saai als Iris hier... Hadden ze maar Vince moeten kiezenquote:Op donderdag 7 juni 2012 07:30 schreef Karina het volgende:
[..]Ja precies dat.
De single van Leanne is trouwens een flop: Leanne Mitchells Run To You crawls to number 27 - Voice star's debut single flops
De enige talentshow die ik nu volg, al is het niet helemaal een talentshow, is Hells Kitchen US, seizoen 10.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 19:12 schreef BabeWatcher het volgende:
Wat een saai weekendgeen hgt, geen tvuk, geen prdv.
Wél So You Think You Can Dance, USA-versie, op zondagavond.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 19:12 schreef BabeWatcher het volgende:
Wat een saai weekendgeen hgt, geen tvuk, geen prdv.
Ik zat het net te kijken, Graham Norton is altijd leuk. Zeker met zulke gastenquote:Op zaterdag 9 juni 2012 00:05 schreef Pisces29 het volgende:
Cheryl Cole en Katy Perry bij Norton op BBC, leuk
Het leek in het begin inderdaad wel of het niet van de plaat af kwam, maar uiteindelijk lijkt het mij playback. Volgens mij wordt er bij Graham Norton nooit live gezongen. Ook niet als er een dijk van een zanger(es) komt die niet hoeft te bewegen.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 00:25 schreef Pisces29 het volgende:
Ja het was echt leukCheryl zong volgens mij een stuk live, meer dan bij The Voice, en dat was eh...
En Katy Perry hangt ook graag de lolbroek uit.
Ja ik dacht dus ook eerste 30 seconden 'hey ze zingt live op de plaat mee', maar daarna leek het enkel de plaat nog.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 00:42 schreef Redefine het volgende:
[..]
Het leek in het begin inderdaad wel of het niet van de plaat af kwam, maar uiteindelijk lijkt het mij playback. Volgens mij wordt er bij Graham Norton nooit live gezongen. Ook niet als er een dijk van een zanger(es) komt die niet hoeft te bewegen.
Ik zie de show van Norton ook veel te weinig. Ik vergeet het bijna altijd, terwijl ik wel elke keer een erg leuk programma vind. En Perry was bij vlagen idd weer wat over de top, maar dat lukt ook wel als Cheryl Cole ernaast zit. Dat is zelden een echt aanwezig type.quote:Op maandag 11 juni 2012 12:39 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja ik dacht dus ook eerste 30 seconden 'hey ze zingt live op de plaat mee', maar daarna leek het enkel de plaat nog.
Ah, ik wist niet dat het nooit live is bij Norton, kijk helaas te weinig, nu maar eens vaker kijken
En Katy is leuk, maar ze sloeg precies dus een beetje door ja, en maar grapjes maken over Cheryl, omdat ze geen solo interview had...
bronquote:'Jessie J tekent bij voor The Voice'
LONDEN - Jessie J keert terug als jurylid in de tweede serie van The Voice bij de BBC.
Volgens de Daily Star zou de zangeres er 500.000 pond (ruim 620.000 euro) voor krijgen.
Dat Jessie J doorgaat met het programma is verrassend. Er waren eerder regelmatig berichten over problemen met de zangeres, die achter de schermen lastig zou zijn geweest en diva-gedrag vertoonde. Insiders dachten daarom dat Jessie er mee op zou willen houden.
"Ze vond sommige aspecten moeilijker dan ze had verwacht, maar uiteindelijk kregen de positieve gevoelens bij haar de overhand. Daarom heeft ze ervoor gekozen terug te komen", zegt een bron tegen de krant. "Ze weet nu beter wat ze kan verwachten en kan er daardoor de volgende keer meer van genieten."
Kijkers
The Voice was met gemiddeld 9,2 miljoen kijkers per week een groot succes voor de BBC. De hoge kijkcijfers zouden voor een groot deel te danken zijn geweest aan Jessie J, die het meest spraakmakende jurylid was.
De BBC wil overigens nog niets bevestigen over een tweede seizoen van The Voice.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |