Een overzicht van alle teams is nu hier te vinden, met youtubelinkjesquote:BBC One's The Voice UK will apparently launch on Saturday, March 24. In a press release about the primetime Saturday night talent show's social media strategy, the premiere date was confirmed. However, the BBC still maintains that no official launch date has been set.
Black Eyed Peas star will.i.am, The Script's Danny O'Donoghue, Jessie J and Tom Jones are the coaches in the reality series, which features blind auditions and battle stages before reaching live shows.
The winner of The Voice UK will land a record contract with Universal.
Holly Willoughby and Radio 1's Reggie Yates are hosting the series, which BBC One controller Danny Cohen reportedly spent over £20 million to secure for the broadcaster after a battle with ITV over the rights.
All four judges and the hosts will be at a Central London launch event tomorrow.
Alsof Lisa nou een bekendheid is als Marco Borsatoquote:Op zaterdag 2 juni 2012 22:05 schreef iBenny het volgende:
[..]
Vooral de eerste paar weken moest hij het daar toch wel van hebben. Toch?
Zingt beter live dan Will I am of Dannyquote:Op zaterdag 2 juni 2012 22:06 schreef Daph_ het volgende:
Ik vind dit ook echt niet goed gezongen eigenlijk
Daar noem je ook watquote:Op zaterdag 2 juni 2012 22:06 schreef Peter het volgende:
[..]
Zingt beter live dan Will I am of Danny
Dit was ff snel een voorbeeld hequote:Op zaterdag 2 juni 2012 22:06 schreef Pisces29 het volgende:
Dan zou dus nooit iemand met bekende zus/vriend/moeder/vader ver kunnen komen, nee die theorie slaat naar mijn idee nergens op
Ze kan prachtig zingen, het is net als Mariah Carey, daar moet je van houden, ik hou niet van haar stem nee, maar zingen kan ze wel.quote:
das waar jaquote:Op zaterdag 2 juni 2012 22:04 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat dusAnders is er niks om over te praten en geen show
Ik vrees dat ik inmiddels hetzelfde roep, mede omdat er in talentenjachten telkens weinig fijne mannen zijnquote:Op zaterdag 2 juni 2012 22:07 schreef Greys het volgende:
Ik houd niet zo van Maroon 5 qua muziek, maar dat joch zou ik mijn bed niet uit schoppen.
weinig? Zeg maar gerust, geenquote:Op zaterdag 2 juni 2012 22:08 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik vrees dat ik inmiddels hetzelfde roep, mede omdat er in talentenjachten telkens weinig fijne mannen zijn
Ja, nu je het zegt, hier was er idd misschien geen 1. Normaal bij VOH is er wel nog 1 of 2 of 3 te zien.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 22:09 schreef Karina het volgende:
[..]
weinig? Zeg maar gerust, geenBij deze Voice heb ik volgens mij geen 1 lekkere vent gezien.
Niet zo zielig doen he. Het zijn steeds de dames die van hun stoel glijdenquote:Op zaterdag 2 juni 2012 22:10 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja, nu je het zegt, hier was er idd misschien geen 1. Normaal bij VOH is er wel nog 1 of 2 of 3 te zien.
Ach schei uit, bij de audities komen de meest hersenloze domme valse kraaien voorbij, maar lekker zijn ze welquote:Op zaterdag 2 juni 2012 22:11 schreef D. het volgende:
[..]
Niet zo zielig doen he. Het zijn steeds de dames die van hun stoel glijden.
Voor de mannen zit er juist nooit iets bij
Dat jij ze lekker noemt wil niet zeggen dat ik het daar mee eens benquote:Op zaterdag 2 juni 2012 22:11 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ach schei uit, bij de audities komen de meest hersenloze domme valse kraaien voorbij, maar lekker zijn ze wel
Ach ja, je bent er zeker zo een die Doutzen Kroes ook niks vindt?quote:Op zaterdag 2 juni 2012 22:12 schreef D. het volgende:
[..]
Dat jij ze lekker noemt wil niet zeggen dat ik het daar mee eens ben
Whehequote:Op zaterdag 2 juni 2012 22:12 schreef miss_dynastie het volgende:
Jessie J, we accepteren je ook niet als coach. Doeidankjewel
Ik vond dr wel tof...quote:Op zaterdag 2 juni 2012 22:12 schreef miss_dynastie het volgende:
Jessie J, we accepteren je ook niet als coach. Doeidankjewel
Doutzen vind ik ook niets nee. Cheryl is wel leukquote:Op zaterdag 2 juni 2012 22:12 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ach ja, je bent er zeker zo een die Doutzen Kroes ook niks vind?En Cheryl dan?
Malle jongenquote:Op zaterdag 2 juni 2012 22:13 schreef D. het volgende:
[..]
Doutzen vind ik ook niets nee. Cheryl is wel leuk
Doutzen doet mij ook niks, Cheryl daartegenquote:Op zaterdag 2 juni 2012 22:12 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ach ja, je bent er zeker zo een die Doutzen Kroes ook niks vindt?En Cheryl dan?
Jij Jessie J., ik Tom Jones...quote:Op zaterdag 2 juni 2012 22:14 schreef Pisces29 het volgende:
Ik zou ook zo lekker willen zingen als Jessie, heerlijk hele avond vrolijk jodelen of emo brullen
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, ik willutook!quote:Op zaterdag 2 juni 2012 22:14 schreef Pisces29 het volgende:
Ik zou ook zo lekker willen zingen als Jessie, heerlijk hele avond vrolijk jodelen of emo brullen
Oeh kunnen we een duetje doenquote:
Ik zie mezelf al "Halelujah" bulderen ala Nick, heerlijk emooossiesquote:
Marco Borsato die Higher van Van Velzen zingtquote:
quote:Op zaterdag 2 juni 2012 22:15 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Marco Borsato die Higher van Van Velzen zingt![]()
![]()
quote:
Will stond ook al tegen Jessie aan te schurenquote:Op zaterdag 2 juni 2012 22:17 schreef miss_dynastie het volgende:
Zitten Jessie en Danny nou te geilen op de achtergrond?
Ik ookquote:
Hij is natuurlijk ook al 70+ en kan natuurlijk niet voluit swingenquote:Op zaterdag 2 juni 2012 22:16 schreef motorbloempje het volgende:
Tom staat er een beetje bij als een teletubbie
Ze schijnen allemaal op de schopstoel te zittenquote:Op zaterdag 2 juni 2012 22:17 schreef Greys het volgende:
Niets wijzigen aan deze jury het komende seizoen alstublieft
Nou ja, vooral omdat 't ook een beetje niet zijn muziek isquote:Op zaterdag 2 juni 2012 22:18 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Hij is natuurlijk ook al 70+ en kan natuurlijk niet voluit swingen
Bijna toffer dan het openingsoptreden. Daar kreeg ik ook echt een brok van in m'n keelquote:
Dat ze d'r maar vanaf blijvenquote:Op zaterdag 2 juni 2012 22:18 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ze schijnen allemaal op de schopstoel te zitten
Dat doen ze zeker zodat wij eerst rij zitten als ze blijven uiteindelijkquote:Op zaterdag 2 juni 2012 22:18 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ze schijnen allemaal op de schopstoel te zitten
Hij is zo charmant.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 22:20 schreef Pisces29 het volgende:
Tom heeft de uitstraling, de stem, maar vooral die blikken, die kleine grijnsjes als hij zijn kandidaat goed vindt en de camera even 2 seconden hem pakt'
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |