Klopt, beetje vage eisen idd. Het verschil met de mannen is dan ook weer bizar. Eis van NOC*NSF is bij de mannen top-59 geschoond, terwijl ik juist zou denken dat er bij de vrouwen eerder verrassingen mogelijk zijn dan bij de mannenquote:Op zaterdag 2 juni 2012 22:52 schreef Felagund het volgende:
Een beetje vreemd dat NOC*NSF een eis stelt die maar miniem verschilt van de internationale eis. Houdt dan gewoon de internationale eis aan zou je zeggen.
Jep, dan staat ze 53e geschoond en ze kan niet meer uit die top-54 zakken.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 23:04 schreef TheGOAT het volgende:
Komt Arantxa in de top; 54 opgeschoon dan als ze de volgende ronde wint?
Tuurlijk eerst dat en het gaat erg lastig worden want Kanepi heeft een zeer zwaar spel. Ze is echter ook vaak genoeg zenuwachtig en als het niet loopt, loopt het ook echt compleet niet.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 23:13 schreef Felagund het volgende:
Eerst maar eens zien dat ze van Kanepi wint, dat lijkt mij lastig genoeg.
Dat kun je van Rus ook zeggen, althans dat laatste danquote:Op zaterdag 2 juni 2012 23:19 schreef TheArt het volgende:
[..]
Tuurlijk eerst dat en het gaat erg lastig worden want Kanepi heeft een zeer zwaar spel. Ze is echter ook vaak genoeg zenuwachtig en als het niet loopt, loopt het ook echt compleet niet.
Nadat Rus op een 4-2 stand voor kwam in de derde en beslissende set wilde Goerges er mee stoppen omdat ze het te donker vond om verder te spelen, terwijl ze nog makkelijk door kon. Daarna deed ze, nadat de scheids haar verzoek had afgewezen, nog een blessure behandeling voor niks. Uiteindelijk verloor Goerges en gaf ze eerst de scheids een hand, en daarna toch nog maar Rus.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 23:23 schreef kevin_ het volgende:
Het hele verhaal van Rus en de Duitser niet gevolgd. Kan iemand in het kort herhalen wat Goerges gedaan heeft?
Thanks.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 23:28 schreef Aalbers het volgende:
[..]
Nadat Rus op een 4-2 stand voor kwam in de derde en beslissende set wilde Goerges er mee stoppen omdat ze het te donker vond om verder te spelen, terwijl ze nog makkelijk door kon. Daarna deed ze, nadat de scheids haar verzoek had afgewezen, nog een blessure behandeling voor niks. Uiteindelijk verloor Goerges en gaf ze eerst de scheids een hand, en daarna toch nog maar Rus.
Tenminste, ik begon bij 4-2 pas te kijken maar viel er wel net in volgens mij
quote:
Had ik niet echt verwacht achter Görges.quote:
Kleuterschool!quote:Op zaterdag 2 juni 2012 23:48 schreef Salamando het volgende:
[..]
Had ik niet echt verwacht achter Görges.
quote:
Zeg mag dat even wat minder ja.quote:En wat valt Goerges me tegen zeg, jezus, wat een slet.
quote:"When the ball is clearly out, I don't think there should be anything to argue about," she said. "If they cannot see, they should have other umpires on the lines or invent Hawk‑Eye on these courts. It's a disgrace that mistakes like this are made. It wasn't even like, you know, could have been in, could have been out. It was clearly out. Also, when a ball travels five miles an hour in the I think either the linesman or the main umpire should be able to see the ball, as well."
Maar die mensen sporen niet, want ze is vreselijk. Omdat er nou toevallg grote tieten voorhangen, maakt het nog niet leuk.quote:Op zondag 3 juni 2012 08:01 schreef Federer-fan het volgende:
Zeg mag dat even wat minder ja.Er zijn ook mensen die haar wel leuk vinden.
Ik heb het altijd wel knap gevonden hoe umpires altijd precies de plek aan kunnen wijzen waar de bal is beland op gravel. Ik had daar zelf nog wel eens mijn twijfels over toen ik zelf nog tenniste, zelfs als ik er bij wijze van spreken bovenop stond. Hawk-Eye is wat dat betreft een waterdicht systeem, de afdruk op de baan lezen veel minder.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |