broeliebroeliequote:
quote:Op zaterdag 2 juni 2012 21:43 schreef truedestiny het volgende:
[..]
Ze ziet er leuk uit maar daar is alles mee gezegd. Wat een over de paard getild strontwijf.
Ja, ik vind het eerlijk gezegd wel sexy.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 21:45 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Ze zag er leuk uit, maar dat gedrag... verschrikkelijk.
Dan kun je de halve Tour wel verschrikkelijk vinden. Dingen zoals dit (blessures faken, klagen over een willekeurig iets bij achterstand) zijn gewoon aan de orde van de dag. Nu is het toevallig tegen een Nederlandse en valt iedereen er opeens over (wel terecht overigens, want het is gewoon onsportief) waar er normaalgesproken geen haan naar kraait hier.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 21:45 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Ze zag er leuk uit, maar dat gedrag... verschrikkelijk.
Ik val normaal gesproken wel op vrouwen die een tikkeltje arrogant zijn, maar aan Goerges ergerde ik me. Maar misschien was dat omdat ze tegen Rus speelde; tegen een andere speelsters had ik er ongetwijfeld minder moeite mee gehad.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 21:53 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
[..]
Ja, ik vind het eerlijk gezegd wel sexy.
De vraag blijft dan of dit de beste manier is om te winnen; volgensmij zit je jezelf alleen maar op te naaien.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 21:55 schreef wimderon het volgende:
[..]
Dan kun je de halve Tour wel verschrikkelijk vinden. Dingen zoals dit (blessures faken, klagen over een willekeurig iets bij achterstand) zijn gewoon aan de orde van de dag. Nu is het toevallig tegen een Nederlandse en valt iedereen er opeens over (wel terecht overigens, want het is gewoon onsportief) waar er normaalgesproken geen haan naar kraait hier.
Vanuit Goerges is het ook nog wel begrijpelijk dat ze er alles aan deed om te winnen, ze had een overwinning nodig om naar de Olympische Spelen te gaan, nu komt ze in principe 5 puntjes tekort.
wut?quote:They should have stopped the match. Görges is heavily affected by myopia. But RG is such a fucked up Grand Slam!
Dat sowiesoquote:Op zaterdag 2 juni 2012 21:56 schreef Reya het volgende:
[..]
De vraag blijft dan of dit de beste manier is om te winnen; volgensmij zit je jezelf alleen maar op te naaien.
Kan ik me wel voorstellen.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 21:56 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Ik val normaal gesproken wel op vrouwen die een tikkeltje arrogant zijn, maar aan Goerges ergerde ik me. Maar misschien was dat omdat ze tegen Rus speelde; tegen een andere speelsters had ik er ongetwijfeld minder moeite mee gehad.
Underdog en zo hequote:Op zaterdag 2 juni 2012 22:00 schreef truedestiny het volgende:
Rus is best populair bij mensen uit andere landen!
Fake injury timeouts hebben vaak wel effect: geblesseerde speler rent daarna fris als een hoentje en de tegenstander is uit z'n ritme.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 21:56 schreef Reya het volgende:
[..]
De vraag blijft dan of dit de beste manier is om te winnen; volgensmij zit je jezelf alleen maar op te naaien.
En veel Russen op dat forum.quote:
Zo bekend is ze toch niet en ze is ook niet de allerlekkerste chick die er rondlooptquote:Op zaterdag 2 juni 2012 22:03 schreef truedestiny het volgende:
[..]
Nee niet alleen deze wedstrijd. Gewoon populair in het algemeen.
Ze is veel bekender dan jij denkt en haar looks zijn nou ook niet een sta-in-de-weg.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 22:09 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Zo bekend is ze toch niet en ze is ook niet de allerlekkerste chick die er rondloopt
Mist ze het door een interne norm van de DOSB, top 24 op de ranking wordt gevraagd ofzo? Maar ze mist nu sowieso de spelen of hangt dat nog af van hoe de 'geschoonde' lijst eruit gaat zien, max 4 tennissers per land heb ik vernomenquote:Op zaterdag 2 juni 2012 21:55 schreef wimderon het volgende:
[..]
Dan kun je de halve Tour wel verschrikkelijk vinden. Dingen zoals dit (blessures faken, klagen over een willekeurig iets bij achterstand) zijn gewoon aan de orde van de dag. Nu is het toevallig tegen een Nederlandse en valt iedereen er opeens over (wel terecht overigens, want het is gewoon onsportief) waar er normaalgesproken geen haan naar kraait hier.
Vanuit Goerges is het ook nog wel begrijpelijk dat ze er alles aan deed om te winnen, ze had een overwinning nodig om naar de Olympische Spelen te gaan, nu komt ze in principe 5 puntjes tekort.
Goerges staat op de lijst van maandag nog op plek 27, ook als hij 'opgeschoond' is. Rus kan de Olympisch Spelen ook nog halen volgens mij, als ze wint van Kanepi.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 22:25 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Mist ze het door een interne norm van de DOSB, top 24 op de ranking wordt gevraagd ofzo? Maar ze mist nu sowieso de spelen of hangt dat nog af van hoe de 'geschoonde' lijst eruit gaat zien, max 4 tennissers per land heb ik vernomen
Als Aran wint van Kanepi heeft ze zich geplaatst voor de Spelen inderdaad.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 22:33 schreef Hammer20 het volgende:
[..]
Goerges staat op de lijst van maandag nog op plek 27, ook als hij 'opgeschoond' is. Rus kan de Olympisch Spelen ook nog halen volgens mij, als ze wint van Kanepi.
Top 24 is de eis ja. Staat nu 25e in de race naar de OS, 5 puntjes achter Hantuchova.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 22:25 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Mist ze het door een interne norm van de DOSB, top 24 op de ranking wordt gevraagd ofzo? Maar ze mist nu sowieso de spelen of hangt dat nog af van hoe de 'geschoonde' lijst eruit gaat zien, max 4 tennissers per land heb ik vernomen
Is die top 24 de eis van de Duitse olympische bond?quote:Op zaterdag 2 juni 2012 22:40 schreef wimderon het volgende:
[..]
Top 24 is de eis ja. Staat nu 25e in de race naar de OS, 5 puntjes achter Hantuchova.
De Duitse bond kan wel besluiten om haar alsnog te sturen.
Volgens mij is de eis van het IOC een top 56 plaats vlak na RG op de WTA.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 22:41 schreef TheGOAT het volgende:
Hoe zit dat dan, als ze zich plaatst, op basis waarvan dan? Heb geen idee hoe het werkt met plaatsing voor de spelen
Ja.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 22:41 schreef Felagund het volgende:
[..]
Is die top 24 de eis van de Duitse olympische bond?
Jep.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 22:41 schreef Felagund het volgende:
[..]
Is die top 24 de eis van de Duitse olympische bond?
Via de ITF-ranking plaatst de top-56 geschoond zich met max. 4 per land. Aanvullende eis van NOC*NSF is top-54 geschoond. Dit is voor NL, de eisen voor elk land liggen weer anders.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 22:41 schreef TheGOAT het volgende:
Hoe zit dat dan, als ze zich plaatst, op basis waarvan dan? Heb geen idee hoe het werkt met plaatsing voor de spelen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |